Szczęśliwa niedziela

30 wyświetleń

Bogdan Idzikowski

nieprzeczytany,
30 gru 2012, 05:41:4230.12.2012
do
Chrześcijańska rodzina nie powinna spędzać niedzieli w centrach handlowych
na zwiedzaniu czy zakupach

Tak oto pouczają biskupi w tzw. liście pasterskim, który właśnie powinien
być odczytywany w kościołach. Mogli by wymyśleć coś nowego i bardziej
oryginalnego, bo zakupy w niedziele to ONI potępiają od lat, bez
jakiegokolwiek efektu zresztą. Rozumny człowiek dawno by się już znudził
takim pieprzeniem od rzeczy, ale nie biskupi. Pieprzenie od rzeczy to ich
znak rozpoznawczy.

W całym tym liście, nie za długim na szczęście, pełno jest nabożnej
propagandy. Ale jedno zdanie mówi wszystko:

„chrześcijańskie rodziny nie powinny spędzać niedzieli w centrach
handlowych. Zaprzeczeniem świętowania jest też nadmierne spędzanie czasu
przed telewizorem czy komputerem" - czytamy w liście.

W zasadzie nie znalazłem w liście jasnego i atrakcyjnego przepisu, co robić
w tę niezielę w zamian. Choć w jednym momencie jakby półgębkiem autorzy
wspominają, że „jednym ze sposobów świętowania niedzieli jest modlitwa przy
stole i celebrowanie wspólnych posiłków". Aha, i pismo święte trzeba
wspólnie czytać! Powiedzcie, czyż nie jest to zajebiście atrakcyjna
alternatywa spędzenia niedzieli? Wieczorem można by jeszcze podpalić dom
jakiegoś innowiercy, ateisty albo pedała, a potem wspólnie raz jeszcze na
dobranoc pomodlić się za te grzeszne dusze, które właśnie miłosiernie i dla
ich dobra wysłaliśmy do nieba. To był naprawdę przeszcześliwy dzień!

http://tiny.pl/h2hg9

--
Donald Tusk - "wolałbym się nie urodzić, niż na grobach zmarłych budować
swoją karierę polityczną".

mkarwan

nieprzeczytany,
30 gru 2012, 06:04:5330.12.2012
do
Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogd...@neostrada.pl> napisał w wiadomości

1. Jak pisał revelstein, jego blog jest dla "patologicznych bluźnierców,
sprzedawczyków, krętaczy oraz Żydów z Brooklynu".
http://revelstein.blox.pl/html
Poniewaz go czytasz i cytujesz, można więc uznać, że należysz do
"patologicznych bluźnierców, sprzedawczyków, krętaczy oraz Żydów z
Brooklynu".

2. O revelsteinie w facebooku
facebook http://pl-pl.facebook.com/people/Zohan-Revelstein/100001984580075
Zohan Revelstein Strona internetowa http://revelstein.blox.pl

3. revelstein o sobie
http://revelsteinpost.wordpress.com/informacje/
mam dwa obywatelstwa i dwa paszporty,
dwa domy w związku z tym (w sensie lokum),
jednego kota

4. revelstein o sobie
http://deser.pl/deser/u,revelstein.html
Warszawa
Taki sobie sprzedawczyk, zdegenerowany nie-patriota.

5. revelstein o sobie
http://revelstein.blip.pl/
Panbuk mnie nienawidzi, zdaje się że z wzajemnością

Grzegorz Z.

nieprzeczytany,
30 gru 2012, 06:21:5630.12.2012
do
Bogdan Idzikowski napisał:

> Pieprzenie od rzeczy to ich znak rozpoznawczy.

> http://tiny.pl/h2hg9

Właśnie wróciłem z Reala. Mimo że "po świętach" i byłem tam jeszcze przed
południem, to przy każdej czynnej kasie - dzięki bogu - 20 i więcej osób.

#9: "Zostawcie kżyża mjastu."

"[He®Sk]"

nieprzeczytany,
30 gru 2012, 08:10:5230.12.2012
do
On Sun, 30 Dec 2012 11:41:42 +0100, "Bogdan Idzikowski"
<bogd...@neostrada.pl> wrote:

> Chrześcijańska rodzina nie powinna spędzać niedzieli w centrach handlowych
> na zwiedzaniu czy zakupach

jasna cholera. bylismy dzis w auchan! tlumy ateistow!
zapewne wszyscy z PO bo nie jest mozliwe by ktos z PiS nie byl w tym
czasie na mszy! chociaz przejezdzajac obok jedengo z wielu kosciolow
zauwazylismy jedynie staruszki. dreptaly cos tam do siebie pokazujac
nas zakrzywionym palcem.. pewnie wyzywaly nas od antychrystow.

"[He®Sk]"

nieprzeczytany,
30 gru 2012, 08:10:5230.12.2012
do
On Sun, 30 Dec 2012 12:04:53 +0100, "mkarwan" <mka...@poczta.onet.pl>
wrote:

> Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogd...@neostrada.pl> napisał w wiadomości

wciaz zasrywasz grupe swymi fobiami? zauwazylem, ze przestales liczyc
posty. co jest mkarawan?! do roboty samorodny kapusiu!

Trybun

nieprzeczytany,
30 gru 2012, 08:23:2130.12.2012
do
W dniu 2012-12-30 14:10, "[He®Sk]" pisze:

> [...]
> zauwazylismy jedynie staruszki. dreptaly cos tam do siebie pokazujac
> nas zakrzywionym palcem.. pewnie wyzywaly nas od antychrystow.

Myślę że z ubolewaniem na was patrzyły, na was i na wasze życie w
ciągłym pędzie. Dokąd tak pędzicie że nawet nie znajdujecie odrobiny
czasu na refleksję w świątyni??

pluton_

nieprzeczytany,
30 gru 2012, 08:36:3930.12.2012
do
> Dokąd tak pędzicie że nawet nie znajdujecie odrobiny
> czasu na refleksję w świątyni??

Od refleksji w swiatyni moze odbyt zabolec. Lepiej isc do sklepu.

Nullification

Grzegorz Z.

nieprzeczytany,
30 gru 2012, 08:45:3330.12.2012
do
"[He®Sk]" napisał:

> dreptaly cos tam do siebie pokazujac
> nas zakrzywionym palcem.. pewnie wyzywaly nas od antychrystow.

Ja z kolei często mam "pecha" że wychodząc w niedzielę z domu zawsze muszę
nadziać się na stado świeżo napakowanego religiolem moherskiego bydła
wychodzącego z kościoła, zbitego w stado zajmujące całą szerokość chodnika.

#5: "Nie taka odpowiedź jakbyście chcieli i już. A teraz spierdalajcie."
Grześ

Grzegorz Z.

nieprzeczytany,
30 gru 2012, 08:46:2830.12.2012
do
"[He®Sk]" napisał:
Wątki liczył, a nie posty.

I wspierających kupę.

#25: "Hołdys zawsze jest w kapeluszu, nasuwa się więc pyanie, czy z powodu
łysy, czy z powodu żyd?" mkarwan

mkarwan

nieprzeczytany,
30 gru 2012, 10:35:5130.12.2012
do
Użytkownik "Grzegorz Z." <szursz...@umarli.org> napisał w wiadomości

Z listów Grzegorza Z. tchórzliwie ukrywającego się za anonymizerem

"Watykańskie totemy won z Polski!"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/a472c27183b8834e?hl=pl

"Mój oficer prowadzacy równiez tak uwaza"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/f99857d114119f2a?hl=pl

"i huj :)"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/6064ad8733dd4618?hl=pl

"O kurwa!"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/13170d7cc479cda3?hl=pl

"Rozjebalo mnie"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/0da237172c7c09a5?hl=pl

"O zesz kurwa"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/735c8000b655b53a?hl=pl

"Co ty kurwa "
http://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/a7305c3c70f25a21?hl=pl
"Jebany"
http://groups.google.com/group/pl.soc.religia/msg/ec14c8342075f1fb?hl=pl
"Pierdolisz od rzeczy"
http://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/d9d7d637e72a5ad4?hl=pl
"ale wez nie pierdol"
http://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/e664a994ded103f6?hl=pl

"Gówno prawda"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/523a66587e2da510?hl=pl

"A teraz spierdalajcie"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/3aca36a9157ed006?hl=pl
"Obys zdychal dlugo i bolesciach"
http://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/7b99cac811db7ebb?hl=pl
"Ty popierdolona kurwo!"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/51fafb78319eebaa?hl=pl
"Spierdalaj pedale!"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/b3e042ca774655b8?hl=pl

"Alez ja jestem skurwielem"
https://groups.google.com/group/pl.soc.religia/msg/a0796e4133375fa8?hl=pl
"najebany jak swinia"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/1c1566508a8e386c?hl=pl

"Grzesia sobie zamów na telefon."
http://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/b4e4b38e4442ae39?hl=pl

"Przeciez juz nalezalem do seminarium duchownego, a wyrzucili mnie za
pedalstwo"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/9ebda8b1607f6a0a?hl=pl

"Tak, ja i mój partner."
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/a50eb25dd7f6ac48?hl=pl

"Oj boli dzisiaj dupa"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/c3917633a7fad87a?hl=pl
"Mam kurwa w dupie"
http://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/67d54e75ea2c4d92?hl=pl

"plwam na wasze sakramenta" i na ten wasz kosciól.
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/380f491375cfb03f?hl=pl

"Niechaj bedzie przeklety Bóg Ojciec i Syn, i Duch, i Matka Najswietsza, i
cale królestwo niebieskie"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/8ea0b3856782ccb4?hl=pl

"Serdecznie zydów nie znosze"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/2de9105554d4e52e?hl=pl
"spierdalaj Zydu"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/58f9dc37842a482b?hl=pl

"Nie lubie dzieci"
https://groups.google.com/group/pl.soc.religia/msg/b96c58e80aad45aa?hl=pl

"KURWA NIE MAM NIESTETY"
http://groups.google.com/group/pl.soc.religia/msg/fe62c85440eafc86?hl=pl

"No bo to kurwa smieszne jest! "
http://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/c8a26f239ba3a8b5?hl=pl

"i co mi kurwa zrobisz"
http://groups.google.com/group/pl.soc.religia/msg/5b13a9c0633f8804?hl=pl
" kurwa jego mac"
http://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/7e073b9eaf1ab30c?hl=pl
"To kurwa co"
http://groups.google.com/group/pl.soc.religia/msg/a22abf0463bf28a6?hl=pl
"A zebys kurwa"
http://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/f21d11f26a95e84c?hl=pl

"Huj i dupa"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/0604810f57bf3c1a?hl=pl

"huj i dupa. Huj i dupa"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/aab27b11aa3a4651?hl=pl

"A teraz wykurwiaj w podskokach"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/4d3fe7f2c006b740?hl=pl

mkarwan

nieprzeczytany,
30 gru 2012, 10:55:1630.12.2012

Z listów Grzegorza Z. tchórzliwie ukrywającego się za anonymizerem

"stado moherskiego bydła wychodzącego z kościoła"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/342e7d3b837d07b3?hl=pl

mkarwan

nieprzeczytany,
30 gru 2012, 10:55:0430.12.2012
do
Użytkownik "Grzegorz Z." <szursz...@umarli.org> napisał w wiadomości

"[He®Sk]"

nieprzeczytany,
30 gru 2012, 15:21:0330.12.2012
do
On Sun, 30 Dec 2012 14:23:21 +0100, Trybun <CheIlih@.yachuoo.com>
wrote:

> Myślę że z ubolewaniem na was patrzyły, na was i na wasze życie w
> ciągłym pędzie. Dokąd tak pędzicie że nawet nie znajdujecie odrobiny
> czasu na refleksję w świątyni??

o jasnowidzacy. skad wiesz jak patrzyly skoro nie byles przy tym?
jaka refleksje w swiatyni masz na mysli?

Nowe wiadomości: 0