Kurwy z 'Die Welt' spękały

3 wyświetlenia

Ensitherum

nieprzeczytany,
4 kwi 2007, 06:14:284.04.2007
do
i w południe usunęły z portalu Die Welt drwiny z papieża

pulsar

nieprzeczytany,
4 kwi 2007, 07:51:264.04.2007
do
Ensitherum napisał(a):

> i w południe usunęły z portalu Die Welt drwiny z papieża

A Ty ubolewasz nad tym, czy się cieszysz ?
Bo mnie się wydaje, że krytykować papieża można,
a nawet niekiedy trzeba, ale żeby drwić,
z najwyższego przecież rangą oszusta,
to raczej niestosowne... Nieprawdaż ?
pulsar

MPA

nieprzeczytany,
4 kwi 2007, 08:53:044.04.2007
do

Użytkownik "Ensitherum" <ensit...@NOSPAM.pl> napisał w wiadomości

>i w południe usunęły z portalu Die Welt drwiny z papieża

Artykuly podobnej tresci widzialem w anglo i niemieckojezycznej prasie ("The
Economist", "Newsweek", "Fokus", "Der Spiegel"). Co najwazniejsze prasa ta
ma racje, mozna sie z tego niezle posmiac, i nawet Homeiniemu 20 lat temu
nie udalo sie zamknac ust Salmonowi Rushdie. Watykan zas podobnie jak
Kaczynscy swoja smiesznoscia sam sie ustawia na celownik.
Mirek

rympal

nieprzeczytany,
4 kwi 2007, 08:59:424.04.2007
do

Użytkownik "MPA" <miroslaw...@neostrada.pl> napisał w wiadomości

uwazasz wiec, ze nasmiewanie sie z osob niepelnosprawnych - chodzi o to
zdjecie w papamobile na biezni i podpis o igrzyskach paraolimpijskich - jest
zabawne?
Smieszy cie widok osob cierpiacych na parkinsona, starcow majacych problemy
z poruszaniem sie?
Takie to zabawne Mirek?
A cierpiacy na raka, w hospicjum tez cie bawia?
Pekasz ze smiechu i nie mozesz wytrzymac?

rym

Andrzej Adam Filip

nieprzeczytany,
4 kwi 2007, 09:07:254.04.2007
do
Ensitherum <ensit...@NOSPAM.pl> writes:

> i w południe usunęły z portalu Die Welt drwiny z papieża

"Mijasz sie z prawdą":
http://www.welt.de/satire/article789908/Noch_mehr_Papstwunder.html
[ 2007-04-04T15:00+02:00 ]

--
Andrzej Adam Filip : an...@priv.onet.pl : an...@xl.wp.pl
0: Świat jaki jest każdy widzi (inaczej).

MPA

nieprzeczytany,
4 kwi 2007, 10:03:574.04.2007
do

Uzytkownik "rympal" <rympa...@algonet.se> napisal w wiadomosci

> [...]
> Takie to zabawne Mirek?
> A cierpiacy na raka, w hospicjum tez cie bawia?
> Pekasz ze smiechu i nie mozesz wytrzymac?

JPII mial mozliwosc ustapienia. Ten kto pcha sie do funkcji publicznych musi
sobie zdawac z tego sprawe ze jest to cena ktora trzeba zaplacic. JPII sam
byl owladniety idea publicznego cierpietnictwa i dlatego placi za to cene.
Mirek

Grzegorz Z.

nieprzeczytany,
4 kwi 2007, 10:11:544.04.2007
do

Osobiście uważam że cierpiącym powinno się przede wszystkim nieść ulgę w
cierpieniu - by all means necessary - a nie pierdolić im głupoty że to
cierpienie ich "ubogaca".

Pamiętaj, każdy z nas w każdej chwili na skutek niesprzyjających
okoliczności może zmienić się w głowę podłączoną do respiratora - a
wtedy skończy się "pitolenie o szopenie".

--
"Nothing unreal exists"

opix

nieprzeczytany,
4 kwi 2007, 10:18:274.04.2007
do
Ensitherum wrote:

> i w południe usunęły z portalu Die Welt drwiny z papieża

nie ma świętosci ale jeszcze gorsza jest hipokryzja kiedy polski pijaczek
lezy pod wizerunkiem błogosławionego w stanie delirium a obok dewotyczna
bacia tłumaczy wnuczce -patrz jak ludzie się modlą w dzien powszedni co
wnuczka kwituje -ale sie napierdolił
--
===opix===

WW

nieprzeczytany,
4 kwi 2007, 10:38:144.04.2007
do
Ensitherum napisał(a):

> i w południe usunęły z portalu Die Welt drwiny z papieża

A gdzie byłeś, jak z niego uczyniono maskotkę
wyborcza na plakatach AWS.?

Pozdrawiam
WW

muto2100

nieprzeczytany,
4 kwi 2007, 10:46:204.04.2007
do

pokaz mi wiec kurwa-kiedy ten brukowiec w
podobnym tonie
nasmarowal chociaz raz o Zydach
wowczas zgodze sie z toba!

Grzegorz Z.

nieprzeczytany,
4 kwi 2007, 11:05:114.04.2007
do

> pokaz mi wiec kurwa-kiedy ten brukowiec w
> podobnym tonie
> nasmarowal chociaz raz o Zydach
> wowczas zgodze sie z toba!

No ale w czym problem ? Każda jedna gazeta ma zajmować się papieżem,
samochodami, Żydami i Wolnym Oprogramowaniem ?

Jedni krytykują Żydów, inni krytykują papiestwo, inni zajmują
się samochodami a jeszcze inni dołączają płyty z Linuksem.

Tak poza tym to jak słucham relacji na temat treści tego artykułu to też
mnie śmieszy owa "runda honorowa" i owe "ocalenie Fidela Castro".

No bo to kurwa śmieszne jest!

Monty Pythona kiedyś oglądałeś?

Pewnie nie.

--
"Nothing unreal exists"

awe

nieprzeczytany,
4 kwi 2007, 14:01:594.04.2007
do

Użytkownik "MPA" <miroslaw...@neostrada.pl> napisał w wiadomości
Jelopie, z jelopowa, usmialem sie to dopiero czytajac ciebie, nawet nie
wiesz jaki jestes ograniczony, i jak daleko siegaja twoje horyzonty. pewnie
nie wiesz wiec ci powiem. widzisz na tyle daleko zeby zobaczyc swoj sik czy
trafiasz do kibla, a i to pewnie ci sie rzadko udaje.
awe

MPA

nieprzeczytany,
4 kwi 2007, 15:52:484.04.2007
do

Uzytkownik "awe" <awe...@wp.pl> napisal w wiadomosci

> [...]
> pewnie nie wiesz wiec ci powiem. widzisz na tyle daleko zeby zobaczyc swoj
> sik czy trafiasz do kibla, a i to pewnie ci sie rzadko udaje.

Polscy mudzahedini biora siebie i na powaznie, i sa tym smieszniejsi.
Poczytaj sobie wiecej co normalni ludzie mysla o waszych "cudach" i
obrzedach.
http://wiadomosci.onet.pl/1514611,12,item.html

Mirek

rympal

nieprzeczytany,
5 kwi 2007, 03:22:395.04.2007
do

Użytkownik "MPA" <miroslaw...@neostrada.pl> napisał w wiadomości

> Uzytkownik "rympal" <rympa...@algonet.se> napisal w wiadomosci
>>

> JPII mial mozliwosc ustapienia.

Czul sie psychicznie na silach by nie ustepowac i to udowodnil.
Cierpienia fizyczne nie maja tu nic do rzeczy i nie twoja sprawa kiedy
papiez ma ustepowac bo nie jestes nawet katolikiem

Ten kto pcha sie do funkcji publicznych musi
> sobie zdawac z tego sprawe ze jest to cena ktora trzeba zaplacic. JPII sam
> byl owladniety idea publicznego cierpietnictwa i dlatego placi za to cene.

rozczaruje cie... on za nic nie placi bo juz nie zyje, nie cierpi
Nawet gdyby zyl to nie wydaje mi sie by mial sie przejmowac jakas gazecina
czy twoja opinia...co najwyzej by sie za was pomodlil i wybaczyl.

W tej sytuacji, probujac obrazac papieza i jego ulomnosci fizyczne nie
obrazasz go wcale. Obrazasz za to wszystkie osoby cierpiace, kalekie,
niepelnosprawne bo z niepelnosprawnosci sie przeciez nabijasz a nie
katolicyzmu..prawda?

Jestes najzwyklejsza swinia w ludzkiej skorze. Zycze ci bys kiedys znalazl
sie _na_kilka_miesiecy na wozku inwalidzkim i poczul jak sie czlowiek czuje
w takiej sytuacji... a my sie z ciebie wtedy posmiejemy...

no nie, odwoluje to o wozku...wystarczy mi, ze jestes ulomny psychicznie, to
wystarczajaca kara dla ciebie...

rym

rympal

nieprzeczytany,
5 kwi 2007, 03:23:545.04.2007
do

Użytkownik "Grzegorz Z." <blog...@gazeta.pl> napisał w wiadomości

ja mam o tym pamietac?
- slowa te lepiej skieruj do tego komunisty MIPa...

rym

MPA

nieprzeczytany,
5 kwi 2007, 04:49:535.04.2007

> [...]
> Cierpienia fizyczne nie maja tu nic do rzeczy i nie twoja sprawa kiedy
> papiez ma ustepowac bo nie jestes nawet katolikiem

Bezsensowne cierpietnictwo to jakas katolicka mania ktorej tez ulegl JPII.
Co to kogo obchodzi? To prywatna sprawa czlowieka. Albo modlenie sie po 5
godzin dziennie jak papiez. Kto dzisiaj ma na to czas i komu to imponuje?
Wiekszosc ludzi to smieszy.
Co papiez tym udowodnil napisze w nastepnym akapicie.

> [...]
> Nawet gdyby zyl to nie wydaje mi sie by mial sie przejmowac jakas gazecina
> czy twoja opinia...co najwyzej by sie za was pomodlil i wybaczyl.

Ze swiatowyej prasy wylania sie inny obraz czlowieka niz wasz "swiety".
Czyli czlowiek o inteligencji co najwyzej przecietnej, grafoman (np. te
wszytkie jego dziela byly bardzo negatywnie ocenione w "The Economist"),
czlowiek prozny (kpiny calej zachodniej prasy z powodu niezliczonej ilosci
pomnikow za zycie) i czlowiek gluchy na wspolczesny swiat (jak
antykoncepcja, celibat, kobiety w kosciele itp.). Te wszytkie zjawiska
nasilily sie z wiekiem i narazily KK na smiesznosc.

> [...]
> sie _na_kilka_miesiecy na wozku inwalidzkim i poczul jak sie czlowiek
> czuje w takiej sytuacji... a my sie z ciebie wtedy posmiejemy...

Czlowiek ktory jest chory powinien byc otoczony szacunkiem. Ale jesli
czlowiek chory zamiast odpoczac modli sie po 5 godzin dziennie, jezdzi by
wyglaszac dyrdymaly i robi publiczny spektakl swego zycia to jego sprawa.
Robi to wszystko w imie jakis chorych dogmatow a nie czlowieczenstwa i
humanizmu. Papiez to instytucja publiczna i nie bedac sprawnym i co
najwazniejsze nie majac juz zadnego kontaktu z rzeczywistoscia trzeba sie
usunac. Np. prasa niemiecka napisala kiedys ze KK mogla by rzadzic mumia
egipska. Jest juz tak od dziesiatek jesli nie setek lat i aby nie narazac
sie na smiesznosc i drwiny powinniscie sobie wybrac Gorbaczowa a nie
Brezniewa jakim byl JPII.

Mirek

rympal

nieprzeczytany,
5 kwi 2007, 05:04:525.04.2007
do

Użytkownik "MPA" <miroslaw...@neostrada.pl> napisał w wiadomości

nie ulega watpliwosci, ze miara czlowieczenstwa jest szacunek dla slabszych,
chorych, kalek.
Twoje hitlerowskie pojmowanie swiata mnie nie dziwi. Smiejesz sie z
kalectwa, slabosci ludzkich.
Pamietaj, ze sam kiedys bedziesz stary (o ile nie umzesz wczesniej na AIDS).
Modl sie teraz by twoja starosc przebiegla godnie i by wlasne dzieci nie
ubily cie przez eutanazje.
Modl sie goraco - czas szybko plynie, coraz szybciej, czeka cie cierpienie
alzhaimer, prostata. Beda ci sie trzesly rece, bedziesz sikal pod siebie,
stracisz pamiec i nie poznasz juz twarzy swoich znajomych. Bedziesz lezal
osrany i oszczany w swoim lozku, nie bedziesz mial sily by wstac. Przy tobie
nie bedzie nikogo, kto by zmienil pieluchy i wspomnisz jak kiedys w
internecie nasmiewales sie ze stanu w jakim sie znajdujesz. Wtedy zrozumiesz
o czym ci rympal na psp pisal.

rym

Grzegorz Z.

nieprzeczytany,
5 kwi 2007, 07:39:335.04.2007
do

> ja mam o tym pamietac?

A dlaczego nie ? Masz 100% pewności że dożyjesz do końca tego dnia albo
że nie zostaniesz dzisiaj kaleką ?

Bo ja nie mam takiej pewności.

--
"Nothing unreal exists"