Wychowano j± bez religii i bez nadziei

21 wyświetleń

mkarwan

nieprzeczytany,
4 cze 2008, 03:21:074.06.2008
do

Grzegorz Z.

nieprzeczytany,
4 cze 2008, 05:28:434.06.2008
do
Dnia Wed, 4 Jun 2008 09:21:07 +0200, mkarwan napisał(a):

> http://nczas.com/numer-biezacy/chodakiewicz-jest-gejowo-wynurzenia-nastolatki/

Wytłumacz to tym, opisanym na tej stronie:

http://www.ruchofiarksiezy.org/

Jakub A. Krzewicki

nieprzeczytany,
4 cze 2008, 08:19:274.06.2008
do
środa, 4 czerwca 2008 09:21. carbon entity 'mkarwan'
<mka...@poczta.onet.pl> contaminated pl.soc.religia with the following
letter:

http://nczas.com/numer-biezacy/chodakiewicz-jest-gejowo-wynurzenia-nastolatki/

UPR is so gay ;->
Jak zresztą cała prawicowość.
Teraz, PFLS & PNLP are really jazzy ;)

Andrzejek

nieprzeczytany,
4 cze 2008, 09:30:344.06.2008
do

Użytkownik "Grzegorz Z." <blog...@gazeta.pl> napisał w wiadomo¶ci

: Dnia Wed, 4 Jun 2008 09:21:07 +0200, mkarwan napisał(a):
:
: >
http://nczas.com/numer-biezacy/chodakiewicz-jest-gejowo-wynurzenia-nastolatki/
:
: Wytłumacz to tym, opisanym na tej stronie:
:
Widzę Grzesiu że Argument z Murzynów trwale wpisał się w zwoje mózgu którym
się posługuje twoja dusza niesmiertelna...

Grzegorz Z.

nieprzeczytany,
4 cze 2008, 09:32:594.06.2008
do
Dnia Wed, 4 Jun 2008 15:30:34 +0200, Andrzejek napisał(a):

> [...]

> Widzę Grzesiu że Argument z Murzynów trwale wpisał się w zwoje mózgu którym
> się posługuje twoja dusza niesmiertelna...

Z Murzynów? W Polsce nie zdarza się pedofilia wśród księży kat?

mkarwan

nieprzeczytany,
5 cze 2008, 05:07:255.06.2008
do
Użytkownik "Grzegorz Z." <blog...@gazeta.pl> napisał w wiadomości

Co ty na to?
http://www.the7thfire.com/new_world_order/zionism/jewish_pedophilia.html
Angielski chyba znasz?

Grzegorz Z.

nieprzeczytany,
5 cze 2008, 05:31:495.06.2008
do

Uważasz że pedofile w sutannach są świętsi od pedofili w jarmułkach?

mkarwan

nieprzeczytany,
5 cze 2008, 05:51:325.06.2008
do

> Uważasz że pedofile w sutannach są świętsi od pedofili w jarmułkach?

Mój stosunek do pedofili jest jednakowo krytyczny.
Skąd u ciebie zainteresowanie pedofilami, wszak nie lubisz dzieci?

Grzegorz Z.

nieprzeczytany,
5 cze 2008, 06:34:335.06.2008
do
Dnia Thu, 5 Jun 2008 11:51:32 +0200, mkarwan napisał(a):

> Użytkownik "Grzegorz Z." <blog...@gazeta.pl> napisał w wiadomości

> Mój stosunek do pedofili jest jednakowo krytyczny.

Mój też. Na co liczyłeś?

> Skąd u ciebie zainteresowanie pedofilami, wszak nie lubisz dzieci?

Nie lubię dzieci, lubię herbatę miętową.

mkarwan

nieprzeczytany,
5 cze 2008, 06:45:425.06.2008
do

> Mój też. Na co liczyłeś?

Znowu robisz z siebie durnia.
Przecież dostarczyłem ci tylko dodatkowej informacji na temat, który sam
wywołałeś.
Zatem skąd to twoje idiotyczne pytanie?

> Nie lubię dzieci,

To widać, nie masz się czym chwalić.
To wbrew naturze, która w trosce o nasze przetrwanie wyrobiła w nas odruch
chronienia tego słabe czyli dzieci.
Stąd nasz sympatia do nich.
Cześć zwyrodnialców, o których czasami piszesz podobnie jak ty nie lubi
dzieci, więc je czyni im krzywdę.

Grzegorz Z.

nieprzeczytany,
5 cze 2008, 07:13:575.06.2008
do
Dnia Thu, 5 Jun 2008 12:45:42 +0200, mkarwan napisał(a):

> Użytkownik "Grzegorz Z." <blog...@gazeta.pl> napisał w wiadomości

> Znowu robisz z siebie durnia.

Liczyłeś na to że będę "bronił" pedofili w myckach przeciwstawiając im
pedofili w koloratkach? Nic z tego mk.rwan. Znowu zrobiłeś z siebie durnia.

> Przecież dostarczyłem ci tylko dodatkowej informacji na temat, który sam
> [...]

Wytłumacz to przedstawicielom Czarnej Stonki.

A co z miętą?

mkarwan

nieprzeczytany,
5 cze 2008, 12:00:535.06.2008
do

> Liczyłeś na to że będę "bronił" pedofili w myckach przeciwstawiając im
> pedofili w koloratkach? Nic z tego mk.rwan. Znowu zrobiłeś z siebie
> durnia.

No i nadal robisz z siebie durnia, pokazując, ze masz problemy ze zrozumienm
tego co czytasz.
Napisałem przecież wyraźnie:

Przecież dostarczyłem ci tylko dodatkowej informacji na temat, który sam
wywołałeś.
Zatem skąd to twoje idiotyczne pytanie?

Nie przypisuj mi twoich wymysłów!

> Wytłumacz to przedstawicielom Czarnej Stonki.

Co mam wytłumaczyć i komu?

Grzegorz Z.

nieprzeczytany,
5 cze 2008, 12:20:375.06.2008
do
Dnia Thu, 5 Jun 2008 18:00:53 +0200, mkarwan napisał(a):

> [...]
> tego co czytasz.
> Napisałem przecież wyraźnie:
> Przecież dostarczyłem ci tylko dodatkowej informacji na temat, który sam

Że nie lubię dzieci?

> Zatem skąd to twoje idiotyczne pytanie?
> Nie przypisuj mi twoich wymysłów!

To nie mój wymysł - takiego dokonałem wyboru. Nie mieć dzieci.

> Co mam wytłumaczyć i komu?

To że niechęć do posiadania dzieci jest wbrew naturze.

mkarwan

nieprzeczytany,
6 cze 2008, 03:38:336.06.2008
do
Użytkownik "Grzegorz Z." <blog...@gazeta.pl> napisał w wiadomości

Raz jeszcze przeanalizowałem dyskusję z tobą (nie tylko tym wątku) i
dochodzę do wniosku, że jesteś człowiekiem niezrównoważonym lub chorym
psychicznie, który nie potrafi śledzić prowadzonej dyskusji.
Nie rozumiesz co się do ciebie pisze i nie rozumiesz tego co piszesz.
Prześledź cały ten wątek, to co ja napisałem i to co ty piszesz.
Być może zrozumiesz, jakie idiotyzmy wypisujesz.
Nie dziw się więc, kiedy piszę, że robisz z siebie durnia.
To dość delikatne określenie na to co z siebie robisz.
Nie licz na to, ze nikt tego nie zauważy.
Stajesz się pośmiewiskiem psp.
Po co ci to?

ab.666

nieprzeczytany,
6 cze 2008, 03:41:046.06.2008
do

Użytkownik "mkarwan" <mka...@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
> Stajesz się pośmiewiskiem psp.

No to pasuje do psp, bo to jedno wielkie pośmiewisko, na poziomie
kato-prawo-fanatyków.

ab.

Andrzejek

nieprzeczytany,
6 cze 2008, 04:32:576.06.2008
do

Użytkownik "Grzegorz Z." <blog...@gazeta.pl> napisał w wiadomości
(...):
[...]

Pedofilia zdarza się wśród wszystkich pracujących z młodzieżą i dziećmi.
Psychoterapeuci, trenerzy etc. chcesz coś likwidować zbiorczo? Sport,
psychologię?
"A u was biją Murzynów!!!". To był wasz ulubiony antyamerykański argument -
zapomniałeś...

Grzegorz Z.

nieprzeczytany,
6 cze 2008, 04:42:396.06.2008
do

A w jaki sposób sport lub psychologia wpływa na to co mi jako obywatelowi
polskiemu wolno a czego mi nie wolno? Czy w Polsce można trafić do
więzienia za np. opublikowanie satyrycznego rysunku przedstawiającego sesję
u psychoterapeuty?

Grzegorz Z.

nieprzeczytany,
6 cze 2008, 04:43:306.06.2008
do
Dnia Fri, 6 Jun 2008 09:38:33 +0200, mkarwan napisał(a):

> Użytkownik "Grzegorz Z." <blog...@gazeta.pl> napisał w wiadomości
>
> Raz jeszcze przeanalizowałem dyskusję z tobą (nie tylko tym wątku) i
> dochodzę do wniosku, że jesteś człowiekiem niezrównoważonym lub chorym

A co tam nowego u "żydowskich gangsterów", mk.rwan?

> Stajesz się pośmiewiskiem psp.

j.w.

mkarwan

nieprzeczytany,
6 cze 2008, 04:58:256.06.2008
do

> A co tam nowego u "żydowskich gangsterów", mk.rwan?

Nie wiem, oni chyba tobie są bliżsi.
Ja tylko czasami pokazuje to co można na ich temat znaleźć w Internecie.
Wiadomo było o gangsterach włoskich, irlandzkich.
Dzięki moim listom można się było dowiedzieć jak wiele jest informacji o
gangsterach żydowskich.

Grzegorz Z.

nieprzeczytany,
6 cze 2008, 05:02:576.06.2008
do
Dnia Fri, 6 Jun 2008 10:58:25 +0200, mkarwan napisał(a):

> Użytkownik "Grzegorz Z." <blog...@gazeta.pl> napisał w wiadomości

> Dzięki moim listom można się było dowiedzieć jak wiele jest informacji o
> gangsterach żydowskich.

W Internecie jest w ogóle bardzo dużo informacji na wiele tematów. Czy jest
jakaś informacja o "żydowskich gangsterach" której jeszcze nie zacytowałeś?

Andrzejek

nieprzeczytany,
9 cze 2008, 02:48:069.06.2008
do

Użytkownik "Grzegorz Z." <blog...@gazeta.pl> napisał w wiadomości
: opDnia Fri, 6 Jun 2008 10:32:57 +0200, Andrzejek napisał(a):
(...):
[...]

Sugerujesz że księża pedofile powinni być karani z paragrafu o obrazie uczuć
religijnych? Obrażają twoje uczucia?

Grzegorz Z.

nieprzeczytany,
9 cze 2008, 04:43:049.06.2008
do

Sugeruję że wpływów religii w Polsce nie sposób porównywać z wpływami jakie
posiada sport lub psychologia.

--
"Mój pogląd odnośnie religii jest taki jak Lukrecjusza. Uważam ją za
chorobę zrodzoną ze strachu i za źródło niewypowiedzianego nieszczęścia

Andrzejek

nieprzeczytany,
9 cze 2008, 08:19:439.06.2008
do

Użytkownik "Grzegorz Z." <blog...@gazeta.pl> napisał w wiadomości
(...): >
[...]

A to źle czy dobrze? I kto ci nie pozwala porównać?

Grzegorz Z.

nieprzeczytany,
9 cze 2008, 08:43:109.06.2008
do

Nie można robić takich porównań, choćby z tego powodu że art.196 KK nic nie
mówi o sankcjach za obrażanie patriotycznych uczuć sportowców.

Łukasz

nieprzeczytany,
21 paź 2008, 10:46:1621.10.2008
do

"Jakub A. Krzewicki" <ebr...@poczta.onet.pl> wrote in message:

Odsetek pedofili wśród ubeków a zwłaszcza wśród ich pomiotu jest najwyższy
wśród wszystkich klas, warstw i grup społęcznych w całej Unii Europejskiej z
Holandią na czele !

Łukasz

nieprzeczytany,
21 paź 2008, 09:01:1121.10.2008
do

"Grzegorz Z." <blog...@gazeta.pl> wrote in message:

Dlaczego sam będąc wyznawcą talmudyzmu oskarżasz gojów o to jakoby byli
żydowskimi terrorystami?

Poinformuj o tym prokuratora, zamiast nam tu spamować.

PS1
Czy ty się nie wstydzić, że z byłej żony spadłeś?
I że ona wygnała cię nie tylko z łózka ale i ze swego życia.

Łukasz

nieprzeczytany,
23 paź 2008, 12:40:4623.10.2008
do

"Grzegorz Z." <blog...@gazeta.pl> wrote in message:

Rzeczywiście feministki nienawidzą kobiet, które w przeciwieństwie do nich
nigdynie zabiły swego ani cudzego dziecka.
Nie mają żadnej nadziei, to i uwielbiają eutanazję.

Nowe wiadomości: 0