Szydercy, mowę wam odjęło?

12 wyświetleń

abc

nieprzeczytany,
10 kwi 2010, 10:15:2910.04.2010
do
Szydziliście, szczuliście i opluwaliście znienawidzonego Kaczora,
nadymaliście wszelkie jego drobne wpadki.

Zaszczuty obiekt waszej nienawiści wreszcie nie żyje. Dlaczego więc nie
dzielicie się waszą radością?

Grzegorz Z.

nieprzeczytany,
10 kwi 2010, 10:19:5110.04.2010
do
Dnia Sat, 10 Apr 2010 16:15:29 +0200, abc napisał(a):

> Szydziliście, szczuliście i opluwaliście znienawidzonego Kaczora

To ty kurwo lefebrystyczna użyłeś dzisiaj jako pierwszy TEGO określenia!

Obyś zdychał długo i boleściach, jebana antypolska kreaturo!

Hans Kloss

nieprzeczytany,
10 kwi 2010, 10:21:2410.04.2010
do
On 10 Kwi, 16:15, "abc" <a...@wp.pl> wrote:
> Dlaczego więc nie dzielicie się waszą radością?

Ależ dzielą się, dzielą na swój sposób rzecz jasna. Wystarczy poczytać
posty boukuna, jogiego i innych antykaczystów, choć może nie warto.
Zaraz pewnie śmieć jeden z drugim każe ci się zamknąć....
J-23

Bolek Walizka

nieprzeczytany,
10 kwi 2010, 10:28:1010.04.2010
do
U�ytkownik "abc" <a...@wp.pl> napisa� w wiadomo�ci
> Szydzili�cie, szczuli�cie i opluwali�cie znienawidzonego Kaczora,
> nadymali�cie wszelkie jego drobne wpadki.
>
> Zaszczuty obiekt waszej nienawi�ci wreszcie nie �yje. Dlaczego wi�c nie
> dzielicie si� wasz� rado�ci�?

Na radosc przyjdzie czas po wprowadzeniu twardej waluty EUR w Polsce,
blokowanej przez Kaczynskiego i PiS a obiecanej przez nich przed wyborami do
2009 roku.
Na radosc przyjdzie czas kiedy Polacy przestana byc wyzyskiwani w PLN i
zaczna godnie zarabiac, odpowiednio do tak wysokich zachodnich cen,
sczegolnie tak dotkliwie upokarzani do tej pory niskimi zarobkami wykladowcy
wyzszych uczelni, pracownicy naukowi i nauczyciele.
.... itd.
Na razie jest zaloba narodowa.
Zginal nie tylko Kaczynski.

fil

nieprzeczytany,
10 kwi 2010, 10:33:0110.04.2010
do abc
W dniu 2010-04-10 16:15, abc pisze:

Nie kombinuj abecy tylko pomyśl, masz
kolejny sygnał Opatrzności... Bóg tak chciał...
A jeśli nie potrafisz się skupić i pomodlić,
to przynajmniej nie błaznuj, tolerancja dla
kretyńskich cyników najwyraźniej się kończy...

--
pulsar

idź wyprostowany wśród tych co na kolanach
/Herbert "Przesłanie"/

"<he®sk>"

nieprzeczytany,
10 kwi 2010, 10:40:1310.04.2010
do

zamilcz durniu! troche pokory !

--

HeSk

abc

nieprzeczytany,
10 kwi 2010, 11:00:0410.04.2010
do
> tolerancja dla kretyńskich cyników najwyraźniej się kończy...

Bez przesady. Podobno płakali na wieść o katastrofie...

Hans Kloss

nieprzeczytany,
10 kwi 2010, 11:04:4910.04.2010
do
On 10 Kwi, 16:40, "<heÂŽsk>" <wc15 bigbred...@interia.pl> wrote:

> zamilcz [..]

He, pomyliłem się, mnie usiłują "zamknąć" nie ciebie.
J-23

abc

nieprzeczytany,
10 kwi 2010, 11:06:2110.04.2010
do

> [...]
> posty boukuna, jogiego i innych antykaczystów, choć może nie warto.
> Zaraz pewnie śmieć jeden z drugim każe ci się zamknąć....

Rzeczywiście. A ciekawe czy mowę pogrzebową wygłosi Palikot.
Z jego wypowiedzi wynikało, że zna Prezydenta na wylot...

fil

nieprzeczytany,
10 kwi 2010, 11:12:2310.04.2010
do abc
W dniu 2010-04-10 17:00, abc pisze:

> Bez przesady. Podobno płakali na wieść o katastrofie...

To fakt, a jeden kretyn nawet zaczął
się modlić po łacinie... jakież to smutne...

Hans Kloss

nieprzeczytany,
10 kwi 2010, 11:15:5910.04.2010
do
On 10 Kwi, 17:06, "abc" <a...@wp.pl> wrote:

> Rzeczywiście.  A ciekawe czy mowę pogrzebową wygłosi Palikot.

Spośród całej wierchuszki Platformy Obywatelskiej wydaje się
najodpowiedniejszą do tego osobą.Chyba tylko on jeden spośród tej
całej bandy był wobec Niego szczery, cała reszta ograniczała się do
szczucia swoich kundli.
J-23

zbig

nieprzeczytany,
10 kwi 2010, 11:18:1610.04.2010
do
On 10 Kwi, 16:15, "abc" <a...@wp.pl> wrote:

W odróżnieniu od świętojebliwych pseudokatolików potrafimy uszanować
pamięć zmarłych i współczuć tragedii ich rodzin.
Będę litościwy i nie będę przytaczał przykładów wycia z radości i
plugawych komentarzy po śmierci Geremka czy Kuronia.

abc

nieprzeczytany,
10 kwi 2010, 11:29:5210.04.2010
do

>To fakt, a jeden kretyn nawet zaczął
>się modlić po łacinie... jakież to smutne...

Jeśli jesteś rzymskim katolikiem, to powinieneś znać podstawowe modlitwy po
łacinie.

abc

nieprzeczytany,
10 kwi 2010, 11:39:4410.04.2010
do
Katolicy postępują zgodnie z zasadą de mortuis nihil nisi bene

jadrys

nieprzeczytany,
10 kwi 2010, 11:44:2910.04.2010
do
W dniu 2010-04-10 16:15, abc pisze:

Zabraniasz komuś oceniać działalność polityka? A zaszczuci to są
ludzie z których system kapitalistyczny zrobił nędzarzy i z rozpaczy
popełniają samobójstwa.
Warto by też w ich intencji odprawić parę publicznych mszy.

abc

nieprzeczytany,
10 kwi 2010, 11:59:4910.04.2010
do

> Zabraniasz komuś oceniać działalność polityka?

Po prostu dziwię się, że mowę im odjęło.

fil

nieprzeczytany,
10 kwi 2010, 12:08:4410.04.2010
do
W dniu 2010-04-10 17:29, abc pisze:

> Jeśli jesteś rzymskim katolikiem, to powinieneś znać podstawowe modlitwy po
> łacinie.

Już ci raz objaśniałem moje credo, ale
po przyjacielsku powtórzę: jestem deistą!
Nie prowokuj mnie do wygłaszania mojego
zdania na temat religii, jakiejkolwiek,
a szczególnie na temat tej, z której zrobiłeś
sobie źródło utrzymania... idź i nie grzesz
więcej przeciwko Bogu prawdziwemu...

fil

nieprzeczytany,
10 kwi 2010, 12:28:0910.04.2010
do
W dniu 2010-04-10 17:59, abc pisze:

> Po prostu dziwię się, że mowę im odjęło.

Tobie abc 'odjęło' rozum, ale po czynach
twoich, nikogo to nie dziwi, widocznie sporo
masz 'za uszami', że tak cię 'ukarało'...
Opanuj się i nie błaznuj...

MH

nieprzeczytany,
10 kwi 2010, 12:44:2110.04.2010

Jesteś zwykłym , durnym chamem !! W dupę se wsadź jełopie swoje wypierdziny
dotyczące obrony dzieciojebów. Tymczasem w obliczu tragedii ludzkiej , mógłbyś
przynajmniej nie prowokować. Ludzie , którzy zgineli w katastrofie , nie byli
moimi "idolami" , nie mniej jednak byli to nasi Rodacy , a przede wszystkim
LUDZIE !! Wypindalaj stąd łajzo katolska i nie prowokuj !!!

MH

u2

nieprzeczytany,
10 kwi 2010, 12:56:1910.04.2010
do
W dniu 2010-04-10 18:44, MH pisze:

> Wypindalaj stąd łajzo katolska i nie prowokuj !!!

To żaden katol to idiota.

abc

nieprzeczytany,
10 kwi 2010, 13:18:3410.04.2010
> [...]
> katastrofie , nie byli moimi "idolami" , nie mniej jednak byli to nasi
> Rodacy , a przede wszystkim LUDZIE !! Wypindalaj stąd łajzo katolska i

Ale gdy żyli, to nie widziałeś w nich ani Rodaków ani LUDZI? Co za
hipokryzja!

RP przed pisem@op.pl karwanjestkretynem

nieprzeczytany,
10 kwi 2010, 15:43:2810.04.2010
do

Użytkownik "abc" <a...@wp.pl> napisał

Bo my nie jesteśmy wami. Wyznajemy zasadę, że o zmarłym mówimy dobrze albo
wcale. Stąd to milczenie.

Przemysław Warzywny

--
"Benedykt XVI, który w Wielki Piątek w 2005 r. jeszcze jako kardynał wyznał
"przerażenie brudem Kościoła", zmaga się dziś z największym kryzysem swego

Nowe wiadomości: 0