Nie boję się ekskomuniki - Komorowski

29 wyświetleń

Klin

nieprzeczytany,
18 cze 2012, 06:21:5718.06.2012
do
Taką opinię wygłosił w Grudziądzu prezydent Bronisław Komorowski,
wciąż uchodzący w pewnych środowiskach za przykładnego katolika. Problem
w tym, że ktoś, kto się nie boi ekskomuniki, albo nie jest katolikiem,
albo kompletnie nie rozumie, na czym polega ta kara. Jakby tego było
mało, prezydent zapewnił także, że ekskomunika
(„instytucja z innej epoki”, jak to określił) nałożona na niego byłaby
„fatalna dla relacji Kościół – państwo,
demokracja – państwo i demokracja – Kościół”, co dla odmiany dowodzi,
najdelikatniej rzecz ujmując, skrajnej
megalomanii. Por. J. Hołub, Komorowski: Nie boję się ekskomuniki,
„Gazeta Wyborcza” 27.10.2010 (wydanie toruńskie).

Bogdan Idzikowski

nieprzeczytany,
18 cze 2012, 06:30:0918.06.2012
do

Użytkownik "Klin" <""klin\"@wp.pl, ."> napisał w wiadomości
Ja też nie boję się ekskomuniki! Jestem megalomanem?

--
Donald Tusk - "wolałbym się nie urodzić, niż na grobach zmarłych budować swoją
karierę polityczną".

Grzegorz Z.

nieprzeczytany,
18 cze 2012, 06:56:2318.06.2012
do
in napisał:
Prawdę mówiąc ja również nie boję się ekskomuniki, powiem nawet więcej -
"plwam na wasze sakramenta" i na ten wasz kościół.

--
"Na nich jest lekarstwo, ci którzy chcą aby był spokój niech piszą do
abuse. Im więcej takich donosów tym szybciej będzie spokój. Samo się nie

K.S.

nieprzeczytany,
18 cze 2012, 07:06:5018.06.2012
do
Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogd...@neostrada.pl> napisał w wiadomości

| Użytkownik "Klin" <""klin\"@wp.pl, ."> napisał w wiadomości
|
| Ja też nie boję się ekskomuniki! Jestem megalomanem?
| ---------------------------------------------------
Za mało danych podałeś.
Czy np uważasz że ekskomunikowanie Ciebie byłoby fatalne dla stosunków
Rosja-Chiny?

K.S.

nieprzeczytany,
18 cze 2012, 07:13:1018.06.2012
do
Użytkownik "Grzegorz Z." <pyjam...@speccy.org> napisał w wiadomości
| Prawdę mówiąc ja również nie boję się ekskomuniki, powiem nawet więcej -
| "plwam na wasze sakramenta" i na ten wasz kościół.
| --------------------------------------

Grzegorz Z.

nieprzeczytany,
18 cze 2012, 07:17:5118.06.2012
do
K.S. napisał:
Prawda w oczy kole?

I nie zmieniaj tematów nie swoich wątków.

Bogdan Idzikowski

nieprzeczytany,
18 cze 2012, 08:30:0318.06.2012
do

Użytkownik "K.S." <kocha...@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
Bezwzględnie. Nawet myśl to tym nie wchodzi w rachubę!

jadryś

nieprzeczytany,
18 cze 2012, 09:20:5818.06.2012
do
W dniu 2012-06-18 12:56, Grzegorz Z. pisze:

> Prawdę mówiąc ja również nie boję się ekskomuniki, powiem nawet więcej -
> "plwam na wasze sakramenta" i na ten wasz kościół.

Ale dlaczego to robisz, bo się nie boisz i kultura ci nakazuje takie
zachowanie?

Grzegorz Z.

nieprzeczytany,
18 cze 2012, 10:25:3418.06.2012
do
jadryś napisał:

> Ale dlaczego to robisz

Bo to rzeczowa ocena takiego a nie innego stanu rzeczy.

jadryś

nieprzeczytany,
18 cze 2012, 14:07:5318.06.2012
do
W dniu 2012-06-18 16:25, Grzegorz Z. pisze:

> Bo to rzeczowa ocena takiego a nie innego stanu rzeczy.

Uzasadnij swoje zachowanie względem Kościoła.

Grzegorz Z.

nieprzeczytany,
18 cze 2012, 19:35:2918.06.2012
do
jadryś napisał:

> Uzasadnij swoje zachowanie względem Kościoła.

Niech Antenka najpierw uzasadni dlaczego nie lubi Niemców i gejów.

jadryś

nieprzeczytany,
19 cze 2012, 06:51:1319.06.2012
do
W dniu 2012-06-19 01:35, Grzegorz Z. pisze:

> Niech Antenka najpierw uzasadni dlaczego nie lubi Niemców i gejów.

Widać ma swoje powody, ja część powód Jej niechęci do szwabów znam. Ale
to nie Antenka i Jej sprawy są przedmiotem naszej wymiany zdań, a twoje
oświadczenie w temacie Kościoła.

Grzegorz Z.

nieprzeczytany,
19 cze 2012, 07:48:2519.06.2012