wypierdalac........

15 wyświetleń

Apis

nieprzeczytany,
13 sie 2001, 16:52:2913.08.2001
do
Slyszycie katolickie kurwy?????
wy zuki gnojarze....
Wasze zasady zycia w spoleczenstwie sa tyle warte ile zeszloroczne psie
gowno nasrane pod kepa trawy.
Katolicy, kurwy wy jedne, sprubujcie mnie nawrocic na swoja popierdolona od
podstaw religie....
Wszak wasz pan bozia powiedzial, ze nawet, jak sie zesracie, to wam
docenione bedzie, wy kurwy przebrzydle....
I nie macie co donosic na mnie,.....
Nioejedna katolicka dupodaja probowala
i slowem,
WYPIERDALAC!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
rzeklem
Apis
ser...@priv6.onet.pl
Jestem debilem, krajowym glupkiem
Imbecylem psr. Tak zowie mnie
wiekszosc katolikow. Ich milosc
blizniego mnie zadziwia.
Acha, i jestem BOGIEM!!!!

The Sexmachine

nieprzeczytany,
14 sie 2001, 00:24:3714.08.2001
do
Jestem tego samego zdania! Katole wypierdalac!

Krzysztof Kwiatkowski

nieprzeczytany,
14 sie 2001, 04:02:0514.08.2001
do

Apis napisał(a) w wiadomości: <9l9erc$9br$9...@news.tpi.pl>...

>Slyszycie katolickie kurwy?????
>wy zuki gnojarze....
>WYPIERDALAC!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
>rzeklem

Szkoda że się na dłużej nie nadpaliłeś - debilu.

"Nienormalnymi rządzą nienormalne prawa"
Tytus, Romek i A'Tomek, ks.XIV

Artur Mikula

nieprzeczytany,
14 sie 2001, 04:08:5714.08.2001
do
"The Sexmachine" <non...@nomail.org> wrote in news:9la5rl$46t$1...@news.tpi.pl:

> Jestem tego samego zdania! Katole wypierdalac!

A moze Ty sie wyniesiesz ?

Artur Mikula

Artur Mikula

nieprzeczytany,
14 sie 2001, 04:10:2814.08.2001
do
"Apis" <ser...@priv6.onet.pl> wrote in news:9l9erc$9br$9...@news.tpi.pl:

A ja ci powiadam ... gorzalka jeno tegiej glowie sluzy. Nie pij wiecej :)

Artur Mikula

Anubis

nieprzeczytany,
14 sie 2001, 05:13:0514.08.2001
do

Sam wypierdalaj nieproduktywny cwoku.

mixer

nieprzeczytany,
14 sie 2001, 07:09:5914.08.2001
do
Nie przejmujcie sie niem. Ten maly tchorzliwy chujek ze strachu nie umialby
nawet podpisac sie swoim imieniem. Typowa tchorzliwa ciota.

Tadek.

Użytkownik "Apis" <ser...@priv6.onet.pl> napisał w wiadomości

Rs

nieprzeczytany,
14 sie 2001, 13:30:4714.08.2001
do
BU HA HA HA !!!
czy ktoś tego debila chce nawracać ?
dajcie spokój szkoda węgla !!

Użytkownik "Apis" <ser...@priv6.onet.pl> napisał w wiadomości

Morfeusz

nieprzeczytany,
14 sie 2001, 13:22:3914.08.2001
do
> Katolicy, [..] wy jedne, sprubujcie mnie nawrocic na swoja [..]
religie....

Drogi Apis!
We mnie masz wsparcie. Ja nie chcę i nie zamierzam Cię nawracać. Próbowałem
nawracać "Anonymous", ale widoczenie nie mam do tego talentu. :-))

> rzeklem
> Apis
> ser...@priv6.onet.pl
> Jestem debilem, krajowym glupkiem
> Imbecylem psr.

Ja tak nie sądzę. Myślę, że jesteś równy gość.
Masz trochę na sumieniu, ale kto nie ma?

Morfeusz

xxx

nieprzeczytany,
14 sie 2001, 16:25:0114.08.2001
do

Użytkownik "Rs" <goru...@kki.net.pl> napisał w wiadomości

> BU HA HA HA !!!
> czy ktoś tego debila chce nawracać ?
> dajcie spokój szkoda węgla !!

Nie wiesz ciołku kto to Apis, a jęzorem mielesz....
na www.legaba.prv.pl
w dziale "na powaznie" znajdziesz artykuł o kościele starokoptyjskim,
przeczytaj najpierw, a potem gadaj.

xxx

Andrzej Zbierzchowski

nieprzeczytany,
14 sie 2001, 16:32:1014.08.2001
do
Apis wrote:
> Nioejedna katolicka dupodaja probowala
> i slowem,
> WYPIERDALAC!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Facet, trochę kultury :(((
* PLONK *
--
Pozdrawiam - A. Z.
mail me: andr...@chomiczowka.net.pl

An Metet

nieprzeczytany,
15 sie 2001, 02:15:4515.08.2001
do
mixer wrote:

> Nie przejmujcie sie niem. Ten maly tchorzliwy chujek ze strachu nie umialby
> nawet podpisac sie swoim imieniem. Typowa tchorzliwa ciota.
> Tadek.

Ej, ej, kuriewny cwelu .... a moze Tadziu .... albo duzy odwazny chujku, ha,
ha.
Pewnie tylko vicary rznie Cie hostyjka po ryju w niedzile i ciagle marzysz zeby
Cie ktos naprawde posunal.
Jezeli tak, to przyslij dokladny adres na grupe, bedziesz mial parowko
mixowanko buzi (z mojkami miedzy zebami) gratis, he, he.
Jak sie boisz przyslac adres koniecznie na grupe, to niestety ciociu - bedziesz
musial se sikac na ryj sam.
To jak cwelik, zatanczymy maniane?

Frog
W kosciele natomiast, Boga jest od najebu, a moze nawet od napierdolu.

Mixer

nieprzeczytany,
15 sie 2001, 05:28:5215.08.2001
do
Użytkownik "An Metet" <anm...@freedom.gmsociety.org> napisał w wiadomości

> [...]
> ha.
> Pewnie tylko vicary rznie Cie hostyjka po ryju w niedzile i ciagle marzysz

Nudzisz. Jak ruchales w ryja swoja matke to tez tak nudziles anonimie
obspermiony wytryskami twego ojca?

> Jezeli tak, to przyslij dokladny adres na grupe, bedziesz mial parowko
> mixowanko buzi (z mojkami miedzy zebami) gratis, he, he.

Pierdolisz, ale coz innego moze robic takie scierwo jak ty.

> Jak sie boisz przyslac adres koniecznie na grupe, to niestety ciociu -
bedziesz
> musial se sikac na ryj sam.
> To jak cwelik, zatanczymy maniane?

Nie wypowiadaj slow pierdolcu, za ktore bedziesz potem mial obciach. Jestes
taki odwazny tylko w gebie, zaloze sie. To typowe dla malych tchorzliwych
anonimow twego pokroju, z kretynskimi ksywkami. Jak jestes taki odwazny, to
mozemy sie spotkac. Bedziesz mial okazje udowodnic ze nie tylko w gebie
jestes mocarzem. Jestem z Warszawy. Proponuje spotkanie jutro na Agrykoli.
Powolamy na swiadka kogos z psr, kto poswiadczy ze nie stchorzyles.
Proponuje spotkanie jutro o 12. 00. Tylko ty i ja. Trzaskac tez sie moge. No
dalej, pokaz ze jestes mocny nie tylko w gebie tchorzu.

> Frog
> W kosciele natomiast, Boga jest od najebu, a moze nawet od napierdolu.

Nie popisuj sie , bos mocny w gebie, a to nawet na panienkach nie robi
wrazenia.
M.

rr

nieprzeczytany,
15 sie 2001, 14:21:3915.08.2001
do

Użytkownik "xxx" <x...@xxx.xx> napisał w wiadomości

> [...]
> na www.legaba.prv.pl
> w dziale "na powaznie" znajdziesz artykuł o kościele starokoptyjskim,

A co mnie interesuje kto to jest Apis , interesuje mnie to jak on się
zachowuje i kogo obraża a nie jakieś artykuły.!!!

Apis

nieprzeczytany,
15 sie 2001, 15:24:0515.08.2001
do

Artur Mikula napisał(a) w wiadomości: ...

>A moze Ty sie wyniesiesz ?

Po twoich sladach....

>--
>Pozdrawiam
nie podlizuj sie.... To nie kosciol....
>Artur Mikula

Apis

nieprzeczytany,
15 sie 2001, 15:28:0215.08.2001
do

Anubis napisał(a) w wiadomości: <9laptp$ek7$1...@news.tpi.pl>...
>Sam wypierdalaj nieproduktywny cwoku.
Milcz suko....
Apis

Apis

nieprzeczytany,
15 sie 2001, 15:24:5015.08.2001
do

Krzysztof Kwiatkowski napisał(a) w wiadomości: <9lalq9$jd4$1...@news.tpi.pl>...

>Szkoda że się na dłużej nie nadpaliłeś - debilu.
Szkoda, wielka szkoda, he he he :)))))))

>"Nienormalnymi rządzą nienormalne prawa"
> Tytus, Romek i A'Tomek, ks.XIV

oto lektura godna matola :))))))))

Apis

nieprzeczytany,
15 sie 2001, 15:31:5315.08.2001
do

mixer napisał(a) w wiadomości: <9lb0sb$2jc$1...@news.tpi.pl>...
>Nie przejmujcie sie niem.
Skoro tak mowisz, to sie sam przejmujesz.....

>Ten maly tchorzliwy chujek ze strachu nie umialby
>nawet podpisac sie swoim imieniem.

A co to za roznica???
Moge nazywac sie Adam, Jarek, Przemek, Michal, Ryszard, Teofil, itd, itp....

>Typowa tchorzliwa ciota.

To tak, jak twoj stary.....

>Tadek.
Myslisz, ze wpiszesz pierwsze lepsze imie i wszystko jest O.K.????
To ty jestes dopiero pacan....

Apis

nieprzeczytany,
15 sie 2001, 15:38:0115.08.2001
do

Mixer napisał(a) w wiadomości: <9ldfao$qp8$1...@news.tpi.pl>...

>Nudzisz. Jak ruchales w ryja swoja matke to tez tak nudziles anonimie
>obspermiony wytryskami twego ojca?

Nie ty kaczojebco....
On widzial, jak ty to robisz....

>Pierdolisz, ale coz innego moze robic takie scierwo jak ty.

Gnebic dupe cioty tobie podobnej.....

>Nie wypowiadaj slow pierdolcu, za ktore bedziesz potem mial obciach. Jestes
>taki odwazny tylko w gebie, zaloze sie.

Ocho???
Tadeusz sie zaklada....
Fanfary.....

>To typowe dla malych tchorzliwych
>anonimow twego pokroju, z kretynskimi ksywkami.

Ty eunuchu... Ja wole miec kretynska ksywke, niz kretynskie imie, pojebie...

>Jak jestes taki odwazny, to
>mozemy sie spotkac.

Ocho???
Bic sie bedziecie????
To musi byc ciekawe widowisko....
Tylko mocno zaciskaj posladki, he he he :)))))

>Jestem z Warszawy.
Jestes krawaciarz, a nie z Warszawy

> [...]
No
>dalej, pokaz ze jestes mocny nie tylko w gebie tchorzu.

Tak tak....
Mam pytanie...
Jak on cie pozna????
Po kaczym chodzie????

>Nie popisuj sie , bos mocny w gebie, a to nawet na panienkach nie robi
>wrazenia.
>M.

A co takiego na panienkach robi wrazenie????
Ty, jako wzorowa panienka, mozesz sie z nami podzielic ta mysla he he he
:))))

Apis

nieprzeczytany,
15 sie 2001, 15:41:0315.08.2001
do

Morfeusz napisał(a) w wiadomości: <9lc0pb$ncg$3...@news.onet.pl>...
Na kolana, jak do mnie bredzisz....
:))))))))))))))))))) he he he

>Drogi Apis!
daj se luz....

>We mnie masz wsparcie.
Alez, na co mi ono????

>Ja nie chcę i nie zamierzam Cię nawracać.

I chwala ci za to....

>Morfeusz

> [...]

15 sie 2001, 15:43:3215.08.2001
do

xxx napisał(a) w wiadomości: <3b798a48$1...@news.vogel.pl>...

>w dziale "na powaznie" znajdziesz artykuł o kościele starokoptyjskim,
>przeczytaj najpierw, a potem gadaj.
A wlasnie legabo, odnosnie tego, to mam dalszy ciag....
Dobrze, ze mi przypomnialas... lekko obrobie i ci podesle :)))

>xxx
rzeklem
Pozdrawia Cie

Apis

nieprzeczytany,
15 sie 2001, 15:42:3615.08.2001
do

rr napisał(a) w wiadomości: <9lef51$of2$1...@news.tpi.pl>...

>A co mnie interesuje kto to jest Apis , interesuje mnie to jak on się
>zachowuje i kogo obraża a nie jakieś artykuły.!!!
Nie powinno cie to obchodzic z jednego prostego powodu....
Tacy jak ty, to znaczy gowno pospolite, nic mnie nie obchodzi....

Morfeusz

nieprzeczytany,
15 sie 2001, 17:31:3515.08.2001
do
> daj se luz....

Tak, dobrze mówisz...potrzeba mi tego od dłuższego czasu...

Mrf

xxx

nieprzeczytany,
15 sie 2001, 17:55:5415.08.2001
do

> A wlasnie legabo, odnosnie tego, to mam dalszy ciag....
> Dobrze, ze mi przypomnialas... lekko obrobie i ci podesle :)))

To dobrze, bo kilka osób dopytywało się o dalszy ciag.

xxx

An Metet

nieprzeczytany,
16 sie 2001, 01:35:0616.08.2001
do
mixer wrote:

> Jak ruchales w ryja swoja matke to tez tak nudziles anonimie
> obspermiony wytryskami twego ojca?

Spytaj cwelu, synu cwela, swojego tatki z rozjechana dupa i ustami stworzonymi
do ssania oplatka, he, he. Moze Ci powie jak to bylo z twoja mama.
Gnojku, duzo sie jeszcze musisz nauczyc.

> Proponuje spotkanie jutro o 12. 00.

:))) Zakochales sie cwelu? ho, ho.
Niektore katolskie baranie chuje trykane przez proboszczow tak maja. Musisz
teraz troche pocierpiec, ale podmyj ryja na wszelki wypadek. :)

> Tylko ty i ja.

:))) Mily jestes .... i zalotny .... cwelu ha, ha.
No i gdzie ten adres? Tadziu! dawaj chuja na lade !!! nie badz tchorzem! :)

Masz przyslac wieprzu wszystko jak w bialku Ci napisali - imie, nazwisko,
adres, imiona maciory i knura ktorzy Cie wyprodukowali pod czujnym okiem tatki
Karola spozierajacego z obrazka na regale, date urodzenia, pesel itd. Kumasz
cwelu?
A jak chcesz zebym Ci Mikserku (a moze Tadziu? he, he) siknal do katolskiego
ryjka, to musisz jeszcze pieknie poprosic.

Musisz Suniu powiedziec publicznie tu na psr: "Prosze cie Frog, zerznij mnie"

> Trzaskac tez sie moge.

:)
No mysle, ze mozesz sie trzaskac Tadziu, pizde Ci przeciez widac he, he.
Jestes przejajeczny gnoj.
Jak wolisz byc brany koguciku, na ostro?
z polsilverami?
Masz jakas klamke? .... a pestki tez?

> Jestem z Warszawy.

No, ale z jakiej wsi jestes bamber? .... ze sie do obrazkow razem z belkotliwym
vicarym z Niegowici modlisz. Obnaz to swoja zAWSzona katolska pizde ktora Ci
przydeptalismy z Apisem.
Napisz koniecznie katolski kmiocie cos o sobie.

> bos mocny w gebie, a to nawet na panienkach nie robi
> wrazenia.

No to co na tobie robi wrazenie Suniu? Ile cali fajki? Napisz przynajmniej
jakie masz `fi` Suniu i ktory proboszcz Cie tak rozjechal, ok?

> M.

Bialko ciociu masz cytowac, he, he.
To juz nie Tadziu jestes? tchorzliwy anonimie M.
Wziales dzis do buzi? .... nie martw sie, niedlugo wezmiesz :)

PS Podasz czy nie podasz swoich danych papi czopku lizacy klesze chuje i tak
przyjde do Ciebie i poczujesz Boga w dupie. Powiadam Ci poczujesz - we snie.
Rzeklem.
Tadziu paroweczko, mixer bedziesz mial, na wieki wiekow amen. he, he, he.
A pozniej trafisz do mnie .... a u mnie jak w katolskim piekle :)
Nie ukryjesz sie.

Artur Mikula

nieprzeczytany,
16 sie 2001, 02:02:0216.08.2001
do
"Apis" <ser...@priv6.onet.pl> wrote in news:9leie4$7lq$8...@news.tpi.pl:

> Po twoich sladach....

Prosze bardzo - poszukaj a potem badz dzielny i jesli uda Ci sie choc w
niklym procencie osiagnac to co mi udalo sie osiagnac bede pod wrazeniem :)

> nie podlizuj sie.... To nie kosciol....

Proste zasady pozycia spolecznego nie sa tylko domena kosciola. Z drugiej
strony to ciekawe, wygadane toto, kurwami sypac patrafi ale gdy przechodzimy
do prostych zasad grzecznosciowych w korespondencji zachowuje sie jak rasowy
idiota /bez urazy/ :)

Artur Mikula

Anubis

nieprzeczytany,
16 sie 2001, 04:09:4816.08.2001
do

Użytkownik "Apis" <ser...@priv6.onet.pl> napisał w wiadomości

Nie jestem suka jak bys nie wachal tyle kleju to bys sie skumal ze to jest
postac meska ;)

Mix

nieprzeczytany,
16 sie 2001, 04:15:0116.08.2001
do

SPENIALES w kwestii spotkania sie. Tak myslalem, jestes mocny tylko w
gebie. Nie mialbys odwagi stanac twarza w twarz z tymi ktorym ublizasz, w
obawie ze zaliczylbys wpierdol. Zalosny anonimowy tchorz.

Użytkownik "An Metet"

> :))) Zakochales sie cwelu? ho, ho.

[....]

Anubis

nieprzeczytany,
16 sie 2001, 04:16:5216.08.2001
do

> Jestes krawaciarz, a nie z Warszawy

> Apis
> ser...@priv6.onet.pl

Wnioskuje ze jestes z Mazor lub z tych okolic ? tam mowia tak na
Warszawiakow.

Mix

nieprzeczytany,
16 sie 2001, 04:16:1416.08.2001
do

> [...]
itp....

> To tak, jak twoj stary.....

> Myslisz, ze wpiszesz pierwsze lepsze imie i wszystko jest O.K.????

Moje imie.

> To ty jestes dopiero pacan....

Jestes mocny tylko w gebie.
M.

An Metet

nieprzeczytany,
16 sie 2001, 19:11:1616.08.2001
do
Apis wrote:

> Mixer napisał(a) w wiadomości: <9ldfao$qp8$1...@news.tpi.pl>...
>
> Jak on cie pozna????
> Po kaczym chodzie????

Ta klesza Jadzia przysle nam na grupe swoje zdjecie he, he .... pewnie z
jezyczkiem .... jak bierze do buzi wafelek .... znaczy korzen Trojchujcy.
Jak ja lubie takie papie Sunie :)))
Na zdjeciu zobaczymy, jaka ten zolnierzyk Maryi pedalony chlebkiem, ma zAWSzona
kacza PiSie he, he, he.

An Metet

nieprzeczytany,
17 sie 2001, 02:09:0817.08.2001
do
Mix wrote:
Cos Ci sie znowu mix spirdolil Tadziu :)))

> SPENIALES

Z jakiej ty wioski jestes Tadziu, co? Gdzie tak smiesznie nawijaja? Dajesz do
pieca buraku, ze az milo :)))))))

> w kwestii spotkania sie.

No co ty opowiadasz Suniu? Bylas ze mna umowiona??? Nawet nie poprosilas zebym
Cie zerznal he, he. No i przyznaj sie klamczuszko, ze to Ciebie klesza Jadziu
nie bylo.
"spenialas"? cokolwiek to znaczy ha, ha, ha.

> Tak myslalem, jestes mocny tylko w gebie.

To ty myslisz J(T)adziu? ha, ha, dawno ci sie tak porobilo? Ty, a ty cus
pakujesz kmiocie? no to pochwal sie sztacheciarzu ile masz w biuscie .... no i
podmyj sie he, he.
Nie napisales ile cali fiuta robi na tobie wrazenie???

> Nie mialbys odwagi stanac twarza w twarz z tymi ktorym ublizasz, w
> obawie ze zaliczylbys wpierdol.

To ilu was tych cweli jest? dwoch? Dobrze, ze was nie bylo, pewnie zescie sie
posrali po nogach kleryki .... to po tym bialym okraglym chuju ze zlotej
skrzyneczki wam tak cieknie z dupy he, he. Podmyj sie Jadziu i czekaj jutro,
pojutrze, itd. .... a kiedys sie doczekasz fajansiarzu i zerzne Cie koncertowo
i reszte twoich klerykow .... takze waszego tate z mama, znaczy proboszcza i
vicarego .... az Wam wszystkie kudly z dupy wyliza he, he .... musisz tylko
publicznie mnie poprosic. Kumasz tchorzu z Papiej Wolki?
Napisz chociaz z ktorego kosciola, znaczy kleszego kurwidolka jestes - moze z
Licheni czy jak tam sie ta wies nazywa, Ty chuju :)))

> Zalosny anonimowy tchorz.

He, he, he.
To jestes TY Suniu he, he. No powiedz tchorzu jak sie nazywasz gdzie mieszkasz
kiedy i gdzie sie urodziles, w ktorym kosciolku sie brandzlujesz przy laleczce
golego bruneta wiszacego na dwoch klockach drewna, jakie maja imiona wieprze
ktore Cie zAWSzonym chujem w brudnej stolcem piotrowym PiSi wyprodukowaly ....
kumasz co masz pisac sztacheciarzu?
To proste - wszystko co Ci w Dowodzie Osobistym wydrukowali. No chyba, ze
jeszcze nie masz, to wtedy zapytaj sie gnoju starszej trzody, myslisz?
To proboj dalej Jadziu.
No i podmyj buzie, qrwo! bo jedzie Ci Suniu jak z PiSi twojej kleszej bialej
mamy, tak?

No jak, zakochales sie cwelu? .... pucuj sie! napakowany Cialem Chrystusa
kleryku, jak to jest z toba? nie wstydz sie garkotluku! :)))))))

> [....]

No ale jak masz na imie? nie wstydz sie Tadziu .... nie badz tchorzliwym
anonimem .... pokaz to klesza pizde wszystkim. Kuria zesz twoja mac zasrana!
moze sie z vicarym chociaz skonsultuj smieszny tchozliwy anonimowy zolnierzyku
Maryi :)))))))
Bialko ciociu masz cytowac!

No a teraz raz jeszcze Tadziu:

GDZIE TEN TWOJ ADRES???

dawaj tego chuja na lade! Nie badz tchorzem!!!
Nie napisales tez z jakiej wioski jestes bambrze?
Napisz przynajmniej jakie masz `fi` Suniu i dlaczego tata z mamo proboszcz, tak
Cie slabo rozjechali, ok?
No i koniecznie przyslij ta swoja fotke na grupe, albo chociaz jakas linke,
zebym Cie poznal na tej `agrykoli` i nie wpierdolil fajki np. twojemu tacie
cwelowi ktory przeciez niczemu nie jest winien.
Prawda klesza Jadziu, ze sie juz rozumiemy?
Tylko pisz Suniu prawde, ok?

rr

nieprzeczytany,
16 sie 2001, 15:39:5716.08.2001
do

> Nie powinno cie to obchodzic z jednego prostego powodu....
> Tacy jak ty, to znaczy gowno pospolite, nic mnie nie obchodzi....
> rzeklem
> Apis

Rzekłem i się zesrałem ze szczęścia bo tak gościowi dogadałem ze asz RR nie
wie co powiedzieć.

Pietka

nieprzeczytany,
18 sie 2001, 17:43:1818.08.2001
do

Użytkownik Morfeusz <ebo...@onet.poczta.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:9lc0pb$ncg$3...@news.onet.pl...

> [...]
Próbowałem
> nawracać "Anonymous", ale widoczenie nie mam do tego talentu. :-))
Morfeuszu to nie jest kwestia twego talentu, bo tego ci nie można
zarzucić(czynisz to najładniej ze wszystkich katoli na grupie). Tutaj
przeszkodą było to że Anonymous myśli samodzielnie.

Pietka

Morfeusz

nieprzeczytany,
19 sie 2001, 13:08:1419.08.2001
do

Użytkownik "Morfeusz" <ebo...@onet.poczta.pl> napisał w wiadomości

> [...]
>
> Ja tak nie sądzę. Myślę, że jesteś równy gość.
> Masz trochę na sumieniu, ale kto nie ma?

Wsparcie to mocne i zobowiązujące słowo. Wycofuje się z tego, ale
jednocześnie zapewniam, że będę Cię traktował humanistycznie. Nie powiem o
Tobie, że jesteś debilem ani głupkiem ani imbecylem. No chyba, co rzadko się
zdarza, w momencie, gdy kontrolę nad moją świadomością przejmą uczucia. ;-)
Ale jak już się zdarzy to masz podwójną gwarancję, że będę czuł się
zobowiązany Cię przeprosić. Ze względu na moje zdrowie psychiczne i ze
względu na wyznawaną religię.

Morfeusz :-))

Valwit

nieprzeczytany,
19 sie 2001, 19:48:3619.08.2001
do
Dnia 16-Aug-01, Mix napisał/a:

> SPENIALES w kwestii spotkania sie. Tak myslalem, jestes mocny tylko w
> gebie. Nie mialbys odwagi stanac twarza w twarz z tymi ktorym
> ublizasz, w obawie ze zaliczylbys wpierdol. Zalosny anonimowy tchorz.

a ty, żalosny? nawt durnego outlooka nie potrafisz ustawić.

--
Valwit

An Metet

nieprzeczytany,
28 sie 2001, 02:51:5128.08.2001
do
Tadzio Mixer wrote:

Pojechales do Licheni klesza Jadziu?
Gdzie Tadziu ta Twoja fotka?
Nie kucaj zolnierzyku Panny Maryi.
Dawaj fajke na lade !
Jak to mowia w katabasim qrwidolku w Licheni .... ?

Anita

nieprzeczytany,
7 paź 2005, 06:12:547.10.2005
do
Użytkownik "Prus" <prus...@poczta.onet.pl> napisał

> A kto to jest?

Twoja Królowa.

Anita.

Prus

nieprzeczytany,
7 paź 2005, 11:07:067.10.2005
do

Użytkownik "Anita" <anita43...@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości >
Twoja Królowa.

> Anita.

Anitko, Słoneczko, to nie jest moja królowa, ja jestem rodzimowiercą i nie
uznaję władzy nadPolskimi i Słowiańskimi terenami, zadnych obcych! Czy to
zydzi (jak Jezuz i Maria) czy Niemcy (ten jak mu tam ---faszysta z
hitlerjugend), czy Włosi, czy inna nacja! Mokosza i Perperuna! Z bóstw
żeńskich!
Prus

Grzegorz Z.

nieprzeczytany,
7 paź 2005, 18:20:057.10.2005
do
Anita napisał(a):

> Użytkownik "Prus" <prus...@poczta.onet.pl> napisał

> Twoja Królowa.

Moja też nie, mimo że nie jestem Rodzimowiercą a jeno
komuszo-ateistycznym pogrobowcem NKWD i nieślubnym wnuczkiem towarzysza
Moczara.

i co mi kurwa zrobisz spamerze ? ;-)

--
Nie wyobrażaj sobie, że opłaca się ukrywać fakty.
Pewnego dnia z pewnością wyjdą one na jaw.

Prus

nieprzeczytany,
8 paź 2005, 03:42:448.10.2005
do