Módlmy się za naszego papieża Benedykta

24 wyświetlenia

abc

nieprzeczytany,
13 paź 2012, 15:31:3413.10.2012
do
Pozostający "w pełnej komunii z papieżem" i odmieniający przez wszystkie
przypadki "Sobór Watykański II" posoborowi biskupii niemieccy tak oto
witali Ojca Świętego w Berlinie:

http://kontakt24.tvn.pl/artykul,zenujace-powitanie-papieza-w-berlinie,89514.html

A skoro nawet osobisty kamerdyner zdradził papieża, to jak widać aktualny
Następca św. Piotra jest w sytuacji św. Piotra zakutego w kajdany, o czym
czytamy w Dziejach Apostolskich, Dz 12:5-11:

"Strzeżono więc Piotra w więzieniu, a Kościół modlił się za niego
nieustannie do Boga. W nocy, po której Herod miał go wydać, Piotr, skuty
podwójnym łańcuchem, spał między dwoma żołnierzami, a strażnicy przed bramą
strzegli więzienia.

Wtem zjawił się anioł Pański i światłość zajaśniała w celi. Trąceniem w bok
obudził Piotra i powiedział: Wstań szybko! Równocześnie z rąk [Piotra]
opadły kajdany.

Przepasz się i włóż sandały! - powiedział mu anioł. A gdy to zrobił, rzekł
do niego: Narzuć płaszcz i chodź za mną! Wyszedł więc i szedł za nim, ale
nie wiedział, czy to, co czyni anioł, jest rzeczywistością; zdawało mu się,
że to widzenie.

Minęli pierwszą i drugą straż i doszli do żelaznej bramy, prowadzącej do
miasta. Ta otwarła się sama przed nimi. Wyszli więc, przeszli jedną ulicę i
natychmiast anioł odstąpił od niego.

Wtedy Piotr przyszedł do siebie i rzekł: Teraz wiem na pewno, że Pan posłał
swego anioła i wyrwał mnie z ręki Heroda i z tego wszystkiego, czego
oczekiwali Żydzi." (Dz 12:5-11

Módlmy się więc za naszego papieża Benedykta:

V. Oremus pro pontifice nostro Benedicto.

R. Dominus conservet eum, et vivificet eum, et beatum faciat eum in terra,
et non tradat eum in animam inimicorum eius.

Deus, omnium fidelium pastor et rector, famulum tuum Benedictum, quem
pastorem Ecclesiae tuae praeesse voluisti, propitius respice: da ei,
quaesumus, verbo et exemplo, quibus praeest, proficere: ut ad vitam, una cum
grege sibi credito, perveniat sempiternam. Per Christum, Dominum nostrum.
Amen.

Grzegorz Z.

nieprzeczytany,
13 paź 2012, 15:40:5613.10.2012
do
abc napisał:

> Pozostający "w pełnej komunii z papieżem" i odmieniający przez wszystkie
> przypadki "Sobór Watykański II" posoborowi biskupii niemieccy tak oto
> witali Ojca Świętego w Berlinie:

Oj boli dzisiaj dupa grupowego lefebrystę, boli:

http://www.fronda.pl/news/czytaj/tytul/papiez_w_soborowy_jubileusz:_mimo_grzechow_w_kosciele_chrystus_nas_nie_opuszcza__24702/

--
"Jedną z rzeczy która jest zła w religii jest to, że uczy nas być
zadowolonymi z odpowiedzi które niczego nie wyjaśniają."

Polok_Prawdziwy

nieprzeczytany,
13 paź 2012, 16:00:2713.10.2012
do
abc wrote:

A pojakiego HUJA...!!!?

- pseca ten stary hitrelowiec boskim namiestnikiem jezd, i nojwyzsego sta�om
�ochronem mo...!!!

Tysiem ABECAD�O lepij �oswoje zbawinie mudl, bo wis pseca, jakie bezece�ctwa
wyprawios i nowet ciem nafilmowa�y i wimternacie �og�osi�y, naco ponizsy
dowud �ecowy pokazuje...:

http://www.tube8.com/fetish/piss-satin/184627/

mkarwan

nieprzeczytany,
13 paź 2012, 17:18:0813.10.2012
do
Użytkownik "Grzegorz Z." <spa...@mare.org> napisał w wiadomości

Z listów Grzegorza Z. tchórzliwie ukrywającego się za anonymizerem

"O żesz kurwa"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/735c8000b655b53a?hl=pl

"Pierdolisz od rzeczy"
http://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/d9d7d637e72a5ad4?hl=pl

"A teraz spierdalajcie"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/3aca36a9157ed006?hl=pl
"Obyś zdychał długo i boleściach"
http://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/7b99cac811db7ebb?hl=pl
"Ty popierdolona kurwo!"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/51fafb78319eebaa?hl=pl
"Spierdalaj pedale!"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/b3e042ca774655b8?hl=pl

"Ależ ja jestem skurwielem"
https://groups.google.com/group/pl.soc.religia/msg/a0796e4133375fa8?hl=pl

"Przecież już należałem do seminarium duchownego, a wyrzucili mnie za
pedalstwo"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/9ebda8b1607f6a0a?hl=pl

Oj boli dzisiaj dupa
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/c3917633a7fad87a?hl=pl

"plwam na wasze sakramenta" i na ten wasz kościół.
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/380f491375cfb03f?hl=pl

"Niechaj będzie przeklęty Bóg Ojciec i Syn, i Duch, i Matka Najświętsza, i
cale królestwo niebieskie"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/8ea0b3856782ccb4?hl=pl

"Serdecznie żydów nie znoszę"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/2de9105554d4e52e?hl=pl
"spierdalaj Żydu"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/58f9dc37842a482b?hl=pl

"Nie lubię dzieci"
https://groups.google.com/group/pl.soc.religia/msg/b96c58e80aad45aa?hl=pl

kha...@gazeta.pl

nieprzeczytany,
13 paź 2012, 17:24:2013.10.2012
do
W dniu sobota, 13 października 2012 21:33:10 UTC+2 użytkownik abc napisał:
> Pozostający "w pełnej komunii z papieżem" i odmieniający przez wszystkie

ene due like fake
torba borba usme smake
jac klac ty zajac
ament

Polok_Prawdziwy

nieprzeczytany,
13 paź 2012, 17:25:5713.10.2012
do
mkarwan wrote:

GUPCU...!!!

- a ciupaskem widzio�e� kiedy� zbliska...?

Polok_Prawdziwy

nieprzeczytany,
13 paź 2012, 18:14:2713.10.2012
do
kha...@gazeta.pl wrote:

> W dniu sobota, 13 pa�dziernika 2012 21:33:10 UTC+2 u�ytkownik abc napisa�:
>
> ene due like fake
> torba borba usme smake
> jac klac ty zajac
> ament