Tomasz Lis w Polsacie.. żałosny!!

5 wyświetleń

Joe

nieprzeczytany,
2 kwi 2005, 15:17:412.04.2005
do
dobrze, że jest tylko dziennikarzem, bo z pewnością na aktora to on się nie
nadaje!!
te jego niby niewymuszone przerwy w zdaniach, jakoby dławiony był smutkiem
są żałosne i godne aktorstwa przedszkolaka!

co za syf, taka stacja!!

explorer

nieprzeczytany,
2 kwi 2005, 15:23:332.04.2005
do
Użytkownik "Joe" <joe...@poczta.onet.pl>
napisał w wiadomości news:d2muov$kit$1...@news.onet.pl...

> co za syf, taka stacja!!

Jaka?
W niczym nie lepsza od innych.

--
explorer

Joe

nieprzeczytany,
2 kwi 2005, 15:30:242.04.2005
do
Użytkownik "explorer" <expl...@jbeyqivyyntr.pbz> napisał w wiadomości
przepraszam, innym chociaż to udawanie wychodzi.
a ja, dowiedziawszy się że umarł, wyłączyłem wszelkie portale i telewizje.
wystarczyło mi przelecieć po kanałach i wszyscy jak jeden mąż byli gotowi na
odejście papieża... tu czarne belki, tu czarne wstążki, to jest żałosne, a
onet przeszedł siebie, wszystko na czarno, żałosne!! może jeszcze wejść na
stronę kondolencyjną dla papieża... oczywiście z reklamą!!

explorer

nieprzeczytany,
2 kwi 2005, 15:33:482.04.2005
napisał w wiadomości news:d2mveo$ssj$1...@news.onet.pl...

> przepraszam, innym chociaż to udawanie wychodzi.

Zatem ta jest lepsza czy gorsza?

--
explorer

Joe

nieprzeczytany,
2 kwi 2005, 15:36:492.04.2005
do

Użytkownik "explorer" <expl...@jbeyqivyyntr.pbz> napisał w wiadomości

lepsza, bo mniej mdłości wywołuje!
ale i tak nie jest dużo lepiej.

mr.all

nieprzeczytany,
2 kwi 2005, 15:40:012.04.2005
do
W mojej telewizji by juz nie pracowal....
--

ALOHA
==>Czes;-)

explorer

nieprzeczytany,
2 kwi 2005, 15:46:162.04.2005
napisał w wiadomości news:d2mvsv$og1$1...@news.onet.pl...

> lepsza, bo mniej mdłości wywołuje!

Zatem skoro "lepsza" doczekała się takiego Twojego komentarza:

"co za syf, taka stacja!!"

to proszę, skomentuj te gorsze!

--
explorer

Joe

nieprzeczytany,
2 kwi 2005, 15:48:222.04.2005
do
Użytkownik "explorer" <expl...@jbeyqivyyntr.pbz> napisał w wiadomości

lepiej nie bo w takim dniu nie wypada złościć się i klnąć. dzisiaj potrzeba
wyciszenia, kontemplacji, zadumy, sentymentu.... ciszy i melancholii

> --
> explorer

Joe

nieprzeczytany,
2 kwi 2005, 15:53:072.04.2005
do

Użytkownik "mr.all" <pisztu:mr_...@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

> W mojej telewizji by juz nie pracowal....

ROTFL !!

no, wydaje się że długo tam nie pociągnie. po tym co się ogląda, Solosz
musiał się na nim zawieść.
chłopak rozrywa się pomiędzy zbyt wiele stron naraz! chce piec wiele
pieczeni na jednym ogniu, wiele srok za ogoń ciągniąć!
w efekcie, ani wydarzenia polsatu nie zdobyły zapowiadanej przez niego
świerzości i polotu, jego program CZTP kuleje, bo widza nudzi chłopaczyna
który wpierw podaje wszystkim rękę, a potem jak parobek poganiający krowy
wszystkich ucisza bełknięciem bulteriera, a samym gościom co chwilę przerywa
i pytania ma miałkie (może jest dziennikarzem, ale nie show-manaem programu
talk-show), poza tym nie może zdecydować: kandydować czy nie?, i czy może
lepiej zarobi na sprzedaży następnej książki....

żenada!!
wysoko zaszedł, z wysoka będzie spadał!

N.O.R.N.

nieprzeczytany,
2 kwi 2005, 15:51:592.04.2005
do

Użytkownik "Joe"

> lepiej nie bo w takim dniu nie wypada złościć się i klnąć. dzisiaj
> potrzeba
> wyciszenia, kontemplacji, zadumy, sentymentu.... ciszy i melancholii

Wiec nie kpij, bo sam robisz sie zalosny.
N.

Grzegorz Z.

nieprzeczytany,
2 kwi 2005, 15:53:302.04.2005
do

Mów za siebie. Ja nie potrzebuję.

I KURWA NIE MAM NIESTETY W LODÓWCE MUSUJĄCEGO WINA BY ÓW DZIEŃ ZADUMY
UCZCIĆ :(((

Dobranoc.

explorer

nieprzeczytany,
2 kwi 2005, 15:55:142.04.2005
napisał w wiadomości news:d2n0i4$1a3$1...@news.onet.pl...

> w takim dniu nie wypada złościć się i klnąć.

No tak... sabat. Masz rację.

--
explorer

Joe

nieprzeczytany,
2 kwi 2005, 15:54:382.04.2005
do
Użytkownik "N.O.R.N." <brak...@earth.com> napisał w wiadomości

może w twojej ocenie tak jest, ale przynajmniej nie ogląda mnie pół Polski,
i nie biorę za to 100-razy tyle, ile Pani Halinka na rencie...

Cornholio

nieprzeczytany,
2 kwi 2005, 16:22:412.04.2005
do
Joe wrote:
> onet przeszedł siebie, wszystko na czarno, żałosne!! może jeszcze wejść na
> stronę kondolencyjną dla papieża... oczywiście z reklamą!!

Serwis WALUTY jest w normalnych kolorach.
Polecam.

Grzegorz Z.

nieprzeczytany,
2 kwi 2005, 16:32:512.04.2005
do

hehehe.

Ciekawe z jakim wyprzedzeniem ów "libertyński portal" przygotował sobie
ów dopracowany w szczegółach szablonik ?

Zajrzyjcie może jeszcze tutaj: http://www.telefon.gsm.pl/

Parę lat temu byłem tam newswriterem, tak przy okazji :)

Henryk Modrzejewski

nieprzeczytany,
2 kwi 2005, 17:28:052.04.2005
do
zdecydowanie tak, cały ten duet jest żałosny.
Na co dzień nie oglądam polsyfu, ale to co dzisiaj, wieczorem wyczyniał te
bufon...
Henryk

Joe

nieprzeczytany,
2 kwi 2005, 18:41:592.04.2005
do
Użytkownik "Henryk Modrzejewski" <helmo...@o2.pl> napisał w wiadomości

w trakcie w gruncie rzeczy najważniejszego wydarzenia dnia po tej smutniej
wiadomości, tj. wystąpienie prezydenta RP, Lis w Polsacie zapowiedział
migawki z całego świata.. i tak oto mogliśmy oglądać jakieś spoty z nikomu
nieznanych stacji.. oczywiście bez tłumaczenia, jakiś prezenter mówił po
chiński, drugi po japońsku, jaka prezenterka po kedżejsku..... i to ma być
ta Podpora całej stacji, Wydarzenia Polsatu z Lisem na czele - nowoczesna
stacja rodem BBC, albo six o-clock news.... wstyd!!

Joe

nieprzeczytany,
2 kwi 2005, 18:47:492.04.2005
do
Użytkownik "Grzegorz Z." <autum...@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

> hehehe.

to nie jest wcale śmieszne. im się po prostu nie opłacało przerabiać szaty
graficznej gdzieś tam głęboko. i tak oto śmierć człowieka wykorzystana tak
połowiczne, uwarunkowano działania pod względem finansowym...

> Ciekawe z jakim wyprzedzeniem ów "libertyński portal" przygotował sobie
> ów dopracowany w szczegółach szablonik ?

spoglądając na fakt, iż już wczoraj od godzin porannych prezenterzy stacji
TVN, TVN24 mówili o papieżu wyłącznie w czasie przeszłym, co chwilę
powtarzając: "mamy nadzieję, że nowa wiadomość z watykanu, nie będzie tą
ostatnią wiadomością, tą że papież nie żyje", to zapewne wszystko mieli
zapięty pod ostatni guzik tak, że kiedy o 21:37 przyszła depesza,
wystarczyło przerzucić wajchę w dół, i już mamy żałobę!

ciekaw tylko jestem ile osób wpiszę się na listę kondolencyjną (pewnie
paredziesiąt tysięcy, może 200 tysięcy) onetu, i ciekawe ile z takiej
klikalności wpadnie do kieszeni właścicieli stacji. papież umarł - to
smutne, ale widać karawana idzie dalej, psy wiadomo co robią, a grube
miliony się tasują.... ciekawe ile pieniędzy zarobią na SMSach operatorzy
GSM, i ile portale za zwiększoną oglądalność.

shinX-Underground

nieprzeczytany,
3 kwi 2005, 03:02:453.04.2005
do
> i nie biorę za to 100-razy tyle, ile Pani Halinka na rencie...

to pani Halinka moglaby sie ksztalcic i poswiecic zycie
swojej pasji, to tez by tyle zarabiala.

Anubi

nieprzeczytany,
3 kwi 2005, 03:12:353.04.2005
> [...]

> te jego niby niewymuszone przerwy w zdaniach, jakoby dławiony był smutkiem
> są żałosne i godne aktorstwa przedszkolaka!

Dlaczego myslisz, ze udawal? Przeciez doskonale pamieta, ze na zdjeciach z
papiezem doszedl do tego, do czego doszedl. On, Miecugow pewnie plakali
szczerze, bo przeciez jeszcze troche kasy wyciagnac sie dalo, a i gdyby sie
nozka powinela bylo od czego zaczac od nowa...

Anubi

KIRKO

nieprzeczytany,
3 kwi 2005, 05:54:003.04.2005
do
> Ja, po wysłuchaniu "monologu" p. Lisa ze stronki http://mp3.smieszne.pl/, przy
którym menele spod mojego bloku są grzecznymi aniołkami, nie mogę wyjść ze
zdziwienia, że przez gardło przechodzi p. Lisowi takie słowo jak Ojciec Święty...

Joe

nieprzeczytany,
3 kwi 2005, 07:01:483.04.2005
do

Użytkownik "KIRKO" <kir...@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

przychodzi! przychodzą też: miłość, zaduma, spokój, cisza, kontemplacja,
Wielka strata, itd, ale jak słuchałeś Lisa mp3 to masz doskonałą sposobność,
by stwierdzić samemu, który z nich jest "prawdziwym Lisem", a który tylko
gra!

A ja tylko dodam, że gra może być różna; można grać jak Al Pacino, albo
żałośnie jak Britney Spears czy też Tomasz Lis !

Joe

nieprzeczytany,
3 kwi 2005, 07:06:383.04.2005
do
Użytkownik "Anubi" <an...@kynopolis.eg> napisał w wiadomości

> Użytkownik "Joe" <joe...@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

> nie
>
> Dlaczego myslisz, ze udawal?

bo tacy ludzie gówno czują do innych wdzęczność (tacy ludzie idą po trupach,
nawet tych, którym wcześniej wchodzili w dupę)

> Przeciez doskonale pamieta, ze na zdjeciach z
> papiezem doszedl do tego, do czego doszedl.

ale to było wtedy i teraz już nieważne. dojdzie tam gdzie dadzą więcej
pieniędzy. polsat dał więcej to ma tvn w dupie, to jasne że jest nielojalny,
i wszystkie historyjki o misji tworzenia najpopularniejszej stacji,
zwiększenia oglądalności, rzetelności przekazywania wiadomości można sobie
między książki wsadzić!

> On, Miecugow pewnie plakali
> szczerze,

miecugow też trochę udawał, a na koniec jego zmiany wczoraj w TVN24 próbował
pojechać na ogólnokrajowym klimacie smutku i przygnębienia, próbując
uzurpować sobie przychylność widowni, lakonicznie czy tez infantylnie
stiwerdzając: "proszę mi wybaczyć tej nocy wszystkie błędy, w końcu wszyscy
jesteśmy tylko ludźmi". Oglądaliśmy z całą rodziną i wszyscy spojrzeli się
po sobie z miną: "o rany, jak ten gość chamsko naciąga, ale wstyd!!".
Spaliliśmy za niego rumieńcem!

baj...@op.pl

nieprzeczytany,
3 kwi 2005, 07:17:483.04.2005
do
> onet przeszedł siebie, wszystko na czarno, żałosne!! może jeszcze wejść na
> stronę kondolencyjną dla papieża... oczywiście z reklamą!!

1. Strona z kondolencjami nie ma reklamy
2. Czy twoim zdaniem lepiej by było gdyby nie zmienili wyglądu strony i
pozostawili tak jak było? Jedynie z małą wzmianką o tym, że Jan Paweł II zmarł?
W/g mnie onet okazał szacunek i to jest bardzo piękne.

Joe

nieprzeczytany,
3 kwi 2005, 07:43:533.04.2005
do
Użytkownik <baj...@op.pl> napisał w wiadomości

> 1. Strona z kondolencjami nie ma reklamy

w pierwszej wersji miała, ale w pierwszych wpisach pisali że to skandal z tą
reklamą!

> 2. Czy twoim zdaniem lepiej by było gdyby nie zmienili wyglądu strony i
> pozostawili tak jak było?

tak,w końcu to portal informacyjny, a nie strona internetowa radia maryja.
każdego dnia umierają ludzie - niech w takim razie na stałę ustalą
czarno-białą szatę graficzną, choć w gruncie rzeczy najbardziej
zbulwersowało mnie to, że byli w 100% gotowi na jego śmierć!! wystarczyło
wcisnąć pstryczek i już są w załobie! A papież nie zmarł, tylko był obłożnie
chory.

A jeśli zadajesz mi tyle pytań, to może jedno ode mnie: 1. Czy twoim zdaniem
nie zbulwersowałoby Cie to (porównująć z tematem szaty graficznej onetu), iż
gdyby lekarz przyszedł do zawału twojego ojca, przyniósłby ze sobą gotową
trumnę a na podwórzu zaparkował karawan??

> Jedynie z małą wzmianką o tym, że Jan Paweł II zmarł?

a czy znasz jakiś duży temat na temat którego była jedynie "mała wzmianka" -
vide Tsunami.

> W/g mnie onet okazał szacunek i to jest bardzo piękne.

ale to tylko twoja prywatna opinia...

Nowe wiadomości: 0