Skandal w sądzie

Bogdan Idzikowski

Oto mamy prawdziwy skandal, ledwie rocznicę narodzin Jezusa z hukiem żeśmy
odfajkowali. Bo wyobraźcie sobie, że stołeczny sąd nie zgodził się na
dobrowolne poddanie się karze przez biskupa Jareckiego, który zamroczony w
trzy dupy gorzałą, tak auto prowadził, że skosił stołeczny słup. A wszystko
było już poukładane, dogadane i na ile możliwe poupychane pod dywan.
Tymczasem pani sędzina strzeliła focha i chce zacnego pasterza po sądach
włóczyć.

Sąd zdaje się mówi, że dobrowolnie poddawać karze to może się statystyczny
Kowalski, a biskup czyli ponoć moralny wzorzec dla owieczek, worcową musi
ponieść karę. Jeśli nadal uważacie, że prześladowanie katolików (a
hierarchów zwłaszcza) to kleszy wymysł, to teraz raczej nie macie już
wątpliwości. Akcja prześladowania kleru się rozwija i wchodzi w nowy etap!

Zresztą okołokatolibskie niby portale już rozwarły gęby i wrzeszczą o
spisku, o próbie upokorzenia biskupa, o nękaniu na granicy prześladowania. I
obawiam się (choć już ręce zacieram), że jeżeli pani sędzina Edyta utrzyma
fason (trzymamy kciuki), to pan Worzec Moralny biskup Jarecki zafasuje
regularną odsiadkę. Odsiadka będzie pewnie w zawiasach, ale to zawsze lepsze
niż jakieś urojone grabienie liści w ogrodzie, którego i tak by nie było. Bo
jeśli chodzi o odgrywanie ściemy, to biskupi są tu niedoścignionymi
mistrzami. Nawet w stanie niecodziennym czyli na trzeźwo, niekoniecznie po
pijaku.

http://tiny.pl/hk3n3

--
Donald Tusk - "wolałbym się nie urodzić, niż na grobach zmarłych budować
swoją karierę polityczną".

Grzegorz Z.

Bogdan Idzikowski napisał:

> Akcja prześladowania kleru się rozwija i wchodzi w nowy etap!

Już nie mogę się doczekać rozpalania tych pochodni.

#20: "Słowo 'bóg' jest dla mnie niczym więcej niż wyrazem i wytworem
ludzkiej słabości, a Biblia zbiorem dostojnych, ale jednak prymitywnych,
legend które są ponadto dość dziecinne. Żadna interpretacja, niezależnie od
tego jak subtelna, nie może dla mnie tego zmienić" Albert Einstein

abc

> Tymczasem pani sędzina strzeliła focha i chce zacnego pasterza po sądach
> włóczyć.

Niezawisły sąd najwyraźniej otrzymał zadanie jak najdłuższego przewlekania
procesu, żeby jak najdłużej dostarczać merdiom amunicji do ataków na
Kościół.

katolika od obywatela. Rozdział państwa od Kościoła jest sztuczny

Grzegorz Z.

abc napisaďż˝:

http://0.tqn.com/d/politicalhumor/1/0/d/N/3/Pedophile-Priests.jpg

#15: "Ateizm jest religi� w takim samym stopniu jak niezbieranie grzyb�w
jest hobby."

pluton_

> Niezawisły sąd najwyraźniej otrzymał zadanie jak najdłuższego przewlekania
> procesu, żeby jak najdłużej dostarczać merdiom amunicji do ataków na
> Kościół.

A juz najgorszy jest ten sqrwysyn, co upil biskupa i zmusil go
do prowadzenia samochodu. Ja bym temu sqrwielowi leb z plucami ujebal
za ten bezprecedesowy atak na kosciol.

Nullification

u2

W dniu 2012-12-28 10:42, pluton_ pisze:

> A juz najgorszy jest ten sqrwysyn, co upil biskupa i zmusil go
> do prowadzenia samochodu. Ja bym temu sqrwielowi leb z plucami ujebal
> za ten bezprecedesowy atak na kosciol.

Jasne ubeku, nie takie rzeczy robiles za Kiszczaka.

Marek Czaplicki

pluton_ pisze na pl.soc.polityka w dniu piątek 28 grudzień 2012 10:42:

> A juz najgorszy jest ten sqrwysyn, co upil biskupa i zmusil go
> do prowadzenia samochodu. Ja bym temu sqrwielowi leb z plucami ujebal
> za ten bezprecedesowy atak na kosciol.

Producenci zaś gorzały zacierają ręce. Bo nic tak nie dostarcza klientów jak
akcja promocyjna na najwyższym szczeblu. :)

mkarwan

Użytkownik "Grzegorz Z." <szursz...@umarli.org> napisał w wiadomości

Z listów Grzegorza Z. tchórzliwie ukrywającego się za anonymizerem

"Watykańskie totemy won z Polski!"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/a472c27183b8834e?hl=pl

"Mój oficer prowadzacy równiez tak uwaza"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/f99857d114119f2a?hl=pl

"i huj :)"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/6064ad8733dd4618?hl=pl

"O kurwa!"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/13170d7cc479cda3?hl=pl

"Rozjebalo mnie"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/0da237172c7c09a5?hl=pl

"O zesz kurwa"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/735c8000b655b53a?hl=pl

"Co ty kurwa "
http://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/a7305c3c70f25a21?hl=pl
"Jebany"
http://groups.google.com/group/pl.soc.religia/msg/ec14c8342075f1fb?hl=pl
"Pierdolisz od rzeczy"
http://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/d9d7d637e72a5ad4?hl=pl
"ale wez nie pierdol"
http://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/e664a994ded103f6?hl=pl

"Gówno prawda"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/523a66587e2da510?hl=pl

"A teraz spierdalajcie"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/3aca36a9157ed006?hl=pl
"Obys zdychal dlugo i bolesciach"
http://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/7b99cac811db7ebb?hl=pl
"Ty popierdolona kurwo!"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/51fafb78319eebaa?hl=pl
"Spierdalaj pedale!"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/b3e042ca774655b8?hl=pl

"Alez ja jestem skurwielem"
https://groups.google.com/group/pl.soc.religia/msg/a0796e4133375fa8?hl=pl
"najebany jak swinia"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/1c1566508a8e386c?hl=pl

"Grzesia sobie zamów na telefon."
http://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/b4e4b38e4442ae39?hl=pl

"Przeciez juz nalezalem do seminarium duchownego, a wyrzucili mnie za
pedalstwo"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/9ebda8b1607f6a0a?hl=pl

"Tak, ja i mój partner."
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/a50eb25dd7f6ac48?hl=pl

"Oj boli dzisiaj dupa"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/c3917633a7fad87a?hl=pl
"Mam kurwa w dupie"
http://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/67d54e75ea2c4d92?hl=pl

"plwam na wasze sakramenta" i na ten wasz kosciól.
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/380f491375cfb03f?hl=pl

"Niechaj bedzie przeklety Bóg Ojciec i Syn, i Duch, i Matka Najswietsza, i
cale królestwo niebieskie"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/8ea0b3856782ccb4?hl=pl

"Serdecznie zydów nie znosze"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/2de9105554d4e52e?hl=pl
"spierdalaj Zydu"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/58f9dc37842a482b?hl=pl

"Nie lubie dzieci"
https://groups.google.com/group/pl.soc.religia/msg/b96c58e80aad45aa?hl=pl

"KURWA NIE MAM NIESTETY"
http://groups.google.com/group/pl.soc.religia/msg/fe62c85440eafc86?hl=pl

"No bo to kurwa smieszne jest! "
http://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/c8a26f239ba3a8b5?hl=pl

"i co mi kurwa zrobisz"
http://groups.google.com/group/pl.soc.religia/msg/5b13a9c0633f8804?hl=pl
" kurwa jego mac"
http://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/7e073b9eaf1ab30c?hl=pl
"To kurwa co"
http://groups.google.com/group/pl.soc.religia/msg/a22abf0463bf28a6?hl=pl
"A zebys kurwa"
http://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/f21d11f26a95e84c?hl=pl

"Huj i dupa"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/0604810f57bf3c1a?hl=pl

"huj i dupa. Huj i dupa"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/aab27b11aa3a4651?hl=pl

"A teraz wykurwiaj w podskokach"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/4d3fe7f2c006b740?hl=pl

mkarwan

andal

On Fri, 28 Dec 2012 10:32:08 +0100, Grzegorz Z. wrote:

> http://0.tqn.com/d/politicalhumor/1/0/d/N/3/Pedophile-Priests.jpg

jesteś psychicznie chorym człowieczkiem

pluton_

> Jasne ubeku, nie takie rzeczy robiles za Kiszczaka.

Cos ci sie pojebalo: za kiszczaka ujebywalem leb z plucami ksiendzom.

pluton_

> Producenci zaś gorzały zacierają ręce. Bo nic tak nie dostarcza klientów
jak
> akcja promocyjna na najwyższym szczeblu. :)

Tak samo z piwem. Zawsze twierdzilem, ze zamach zrobila kampania piwowarska,
zeby wypromowac marke 'zimne szambo'.

Polok_Prawdziwy

Bogdan Idzikowski wrote:

Jo tobym temu biskupowi kiece wgurem podwinoł, stringi ściongnoł, nakolano
psepionł i pogołej dupie publicnie naproł...!

Polok_Prawdziwy

u2 wrote:

U2...!
- łodpowiadać nom niemusis, boitak syćkiemyto widziały, jaksem gruchem
tarmosiłeś, gdyciem filmowały...

http://www.youtube.com/watch?v=bXPoZJmDOng

Jo tulerancyjny jezem, ale zebytak publicnie....

Polok_Prawdziwy

Noa jakiegoś ergumentu nimos...?

- jaknarazie, to łokrutnego GUPCA zsiebie robis, ty POKRAKO AFRYKAńCKO...!!!

andal

spierdalaj

Polok_Prawdziwy

andal wrote:

> spierdalaj

Tyś cheba prawdziwego chopa naswoje zaropiałe gały nigdy zbliska
niełoglondoł...!?

- miejsiem na bacności, bo cierpliwość wkrutce stracić mogem...!!!

Zawcasu idź do ubezpiecalni i podwyższ sem wysokość łodskodowanio, bo
plastycne tramsplantacje drogie łokrutnie som ty MUHADżEDINIE...!!!!

Lorn

W dniu 2012-12-28 23:44, andal pisze:
Argument godny nawiedzonego debila ;-p

andal

idz w pizdu

Wiesiaczek

On Fri, 28 Dec 2012 22:42:41 +0100, pluton_ wrote:

> jak
>
> Tak samo z piwem. Zawsze twierdzilem, ze zamach zrobila kampania
> piwowarska, zeby wypromowac marke 'zimne szambo'.

Chyba chodziło Ci o "kompanię"? :)

--
Wiesiaczek (dziś z DC)

"Ja piję tylko przy dwóch okazjach:
Gdy są ogórki i gdy ich nie ma" ®

Grzegorz Z.

andal napisał:
Wężykiem urwan, wężykiem.

Jemu wolno, mnie nie?

#9: "Zostawcie kżyża mjastu."

u2

W dniu 2012-12-28 22:41, pluton_ pisze:

> Cos ci sie pojebalo: za kiszczaka ujebywalem leb z plucami ksiendzom.

Wlasnie o tym pisze ubeku. Widac, ze ty umiesz pisac, a twoj kolega
Kiszczak umie czytac. Ale nie odwrotnie :-)

mkarwan

Użytkownik "Grzegorz Z." <szursz...@umarli.org> napisał w wiadomości

mkarwan

Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogd...@neostrada.pl> napisał w wiadomości

1. Jak pisał revelstein, jego blog jest dla "patologicznych bluźnierców,
sprzedawczyków, krętaczy oraz Żydów z Brooklynu".
http://revelstein.blox.pl/html
Poniewaz go czytasz i cytujesz, można więc uznać, że należysz do
"patologicznych bluźnierców, sprzedawczyków, krętaczy oraz Żydów z
Brooklynu".

2. O revelsteinie w facebooku
facebook http://pl-pl.facebook.com/people/Zohan-Revelstein/100001984580075
Zohan Revelstein Strona internetowa http://revelstein.blox.pl

3. revelstein o sobie
http://revelsteinpost.wordpress.com/informacje/
mam dwa obywatelstwa i dwa paszporty,
dwa domy w związku z tym (w sensie lokum),
jednego kota

4. revelstein o sobie
http://deser.pl/deser/u,revelstein.html
Warszawa
Taki sobie sprzedawczyk, zdegenerowany nie-patriota.

5. revelstein o sobie
http://revelstein.blip.pl/
Panbuk mnie nienawidzi, zdaje się że z wzajemnością