Intrebare scr.Este gogu si burlaku acelasi ?

Kulin Remailer

Ο "Kulin Remailer" <rema...@reece.net.au> έγραψε στο μήνυμα
news:V710D7IL4094...@reece.net.au...
> http://groups.google.com/group/soc.culture.romanian/msg/90bf48f9401da540?hl=en
>
> http://groups.google.com/group/soc.culture.romanian/msg/a5be0fcc1f3cfd47?hl=en

Clar ca sintem unu si acelas, ce p(b)ula mea in curul tau, nu te ai prins
pina acum???!!
Nu ti-e clar dobitocule ca postam cu diferite nume ca sa te inebunim?!
Te atacam din toate partile, zi si noapte, trimitem RF pe tine cind dormi,
intram in visele tale, nu-ti dam pace de loc!
Vezi ca sintem cu ochi pe tine, acum ca jidanii sint gata sa atace iranul,
lasa tara nepazita si noi ne infiltram mai usor, te rapim si te ducem la
guantanamo sa vezi tu distractie acolo cu ceilalti harapi in celula;-)
Iti fac aia gaoaza ca gaura neagra din mijlocul galaxiei;-)

--

E' mai possibile, oh porco di un cane, che le avventure
in codesto reame debban risolversi tutte con grandi

Coins, travels and more:
http://s208.photobucket.com/albums/bb120/golanule/
http://gogu.enosi.org/index.html

Nomen Nescio

Kulin Remailer

Acest gogu probabil e femeie.

> Acest gogu probabil e femeie.

Intra in femei;-)

Kulin Remailer

http://groups.google.com/group/soc.culture.romanian/msg/de2d45fb6d129045?hl=en

http://groups.google.com/group/soc.culture.romanian/msg/6edd24f46fc0f9e9?hl=en

gogu scrie:

> blabla bla

Tu sti cine sint anonimi ? bravo

Eu nu sint company , tiam mai spus

maicamea a fost tot timpul si e doar mod.gov.il.

Nu mash mira ca dacialan burlacu sa fie si el ca Askia.

Nepurcelul

Nomen Nescio

Ο "Nomen Nescio" <nob...@dizum.com> έγραψε στο μήνυμα
Adica...eu, nu?!;-)))
Din moment in care zici ca eu sind Dacia Pulan;-)
Mai sugi la domnu Dror sau acum te ai reprofilat la arabitzoii jegosi ca
tine?;-)

--

E' mai possibile, oh porco di un cane, che le avventure
in codesto reame debban risolversi tutte con grandi
> [...]

Nomen Nescio

gogu scrie :

> Din moment in care zici ca eu sind Dacia Pulan;-)

Anonimul a spus asta si tu mai acuzat pe mine ca as fi
anonimul .
Cum sti tu cine e anonimul ? bravo
Eu doar am aratat ca si alti pe scr spun asta
ca raspuns la acuzatia ta .
Oricum ai acelasi initiale cu burlacu , C.B.
Constantin Burlacu si Constantin Brincoveanu aka gogu
asta ca raspuns.

>Mai sugi la domnu Dror sau acum te ai reprofilat la arabitzoii jegosi ca
>tine?;-)
Ce vrei sa spui cu asta ?
Tiam spus cinei singura maicamea ,mod.gov.il.

Nepurcelul

> gogu scrie :

> Anonimul a spus asta si tu mai acuzat pe mine ca as fi
> anonimul .

Si nu esti?!
Dar chiar daca nu esti, tu ce crezi ca esti, nu tot anonim?!
Nu tot prin servere anonime postezi?
Daca vrei postez si eu acum semnind "Nepurcelu" si iaca ca sint...tu!
Chiar esti cretin sau doar te prefaci?

> Cum sti tu cine e anonimul ? bravo

TU esti anonimu, period!

> Eu doar am aratat ca si alti pe scr spun asta
> ca raspuns la acuzatia ta .
> Oricum ai acelasi initiale cu burlacu , C.B.
> Constantin Burlacu si Constantin Brincoveanu aka gogu
> asta ca raspuns.

Du-te ma si plimba ursu, ca am aceleasi initiale ca Burlacu!
Asta da....dovada si intimplare suspecta;-)
Am un prieten care se numeste Claudiu Butnariu, o fi si el...Curlacu, nu?;-)
Hai, fa pasi ca esti timpitzel si obositor!
Burlacule!:-)))))))))))))

Anonymous

http://groups.google.com/group/soc.culture.romanian/msg/76935ffd7f91bc56?hl=en

gogu scrie :

> TU esti anonimu, period!

Buna seara Doamna .
Tu nu pari a fi originalul gogu de pe scr de
o perioda lunga de timp .

Dacialan e ca si Askia vezi linkurile.

Nepurcelul

Ο "Anonymous" <nob...@remailer.paranoici.org> έγραψε στο μήνυμα
> [...]
>
> gogu scrie :

> Buna seara Doamna .
> Tu nu pari a fi originalul gogu de pe scr de

Mai oligofrenule eu sint gogu cel
original, boule care numai conspiratii/constipatii vezi in jurul tau!
Cum spune hirtia aia igienica de tora "eu sint gogul tau si nu exista alt
gogu in afara de mine pe care trebuie sa-l respecti si sa-l slujesti
zilnic";-)))
I own you, s-a inteles retardatule?
MUIE la jidani;-)

ramy ramy

On Feb 4, 11:20 pm, "gogu" <Ruminii...@Pula.com> wrote:
> Ď "Anonymous" <nob...@remailer.paranoici.org> Ýăńářĺ óôď ěŢíőěánews:c11c65c1cf58142d...@remailer.paranoici.org...

Doamna gogu ex Smith , Melina, Constantin Brincoveanu , Kostas ,
Papafloratos scrie :

> [...]
> Cum spune hirtia aia igienica de tora "eu sint gogul tau si nu exista alt
> gogu in afara de mine pe care trebuie sa-l respecti si sa-l slujesti
Nu am fost vreodata si nu sint al tau . Nu sint si nu am fost
company .
Maicamea a fost intotdeauna si e numai mod.gov.il

Nepurcelul

Prrrrrrrrrrrtz;-)

PS
Ma-ta mai maninca viermi?;-)

--

Ο "ramy ramy" <ramy...@gmail.com> έγραψε στο μήνυμα
On Feb 4, 11:20 pm, "gogu" <Ruminii...@Pula.com> wrote:
> D "Anonymous" <nob...@remailer.paranoici.org> Yanarl ood
> eTioeanews:c11c65c1cf58142d...@remailer.paranoici.org...

Kulin Remailer

Doamna gogu scrie :

>PS

> Ma-ta mai maninca viermi?;-)

http://groups.google.com/group/soc.culture.greek/browse_thread/thread/b54f3f3613afa2b7?hl=en#

Ce vrei sa spui ? Cine sau ce sint viermi ?

De ce scri cu minus la mijloc ?

Nepurcelul

Kulin Remailer

Nomen Nescio

Nomen Nescio

Doamna gogu scrie :
>PS
> Ma-ta mai maninca viermi?;-)

Pe scr se stia cel putin din septembrie 2002 ca sint pacifist.
http://groups.google.com/group/soc.culture.romanian/msg/da5f04951d69d734?hl=en
Dacialan ca Askia stia bine asta cind a scris ce e in linkuri in octombrie 2002.
Tot de la dacialan
http://groups.google.com/group/soc.culture.romanian/msg/3378a41400a1d9c8?hl=en

http://en.wikipedia.org/wiki/Ariel_Sharon

Nepurcelul