Gogu=Burlacu=Dumitrascu

Kutyafasz

"gogu" <gola...@yahoo.com> wrote in message news:b6fm91$ft2$1...@usenet.otenet.gr...
> ? "Kutyafasz" <kutya...@yahoo.com> ?????? ??? µ???µ?

> Hahahaha!
> Sugi pula! Habar n-ai cine-i dumitrascu si mori de oftica si calomniezi:-)
> Mai incearca BOULE!
> De fapt Curlacu' se stie ca esti tu!

Tov. Gogu ati fost coleg cu Dumitrascu si Burlacu la St. Gheorghiu?
Explica atitudinea fata de Iraq.

Usian

kutya...@yahoo.com (Kutyafasz) writes:

>Tov. Gogu ati fost coleg cu Dumitrascu si Burlacu la St. Gheorghiu?
>Explica atitudinea fata de Iraq.

Nu-i asa? Toti antiamericani si antisemiti.

Dumitrascu021

kutya...@yahoo.com (Kutyafasz) wrote:

>Tov. Gogu ati fost coleg cu Dumitrascu si Burlacu la St. Gheorghiu?
>Explica atitudinea fata de Iraq.

Acelasi imitatzie Tov Ioanid. Nu Esti in stare de nimic original.

? "Kutyafasz" <kutya...@yahoo.com> ?????? ??? µ???µ?

Nu ca eu n-am fost nici o data cetatean Roman si am avut destui bani sa
cumpar securistii ca tine plus familiile lor si sa le fut surorile daca nu
si mamele!
In rest, eu cred ca Tovarashul Kutyafasz=Curlacu=Jidan borit...

> Explica atitudinea fata de Iraq.

Imediat sa traiti Tovarashe plotoner major:-)
Vad ca ti-au ramas obiceiurile de la Fanica Gheorghiu, jidanele:-)

SUGI in continuare!

--
E' mai possibile, oh porco di un cane, che le avventure in codesto reame
debban risolversi tutte con grandi puttane!

Ο "Dumitrascu021" <dumitr...@aol.com> έγραψε στο μήνυμα

Sarac cu duhu', ce sa astepti de la un steril ca el...

Odysseika

>From: kutya...@yahoo.com (Kutyafasz)

>Tov. Gogu ati fost coleg cu Dumitrascu si Burlacu la St. Gheorghiu?

Hai ca asta-i tare! "St. Gheorghiu"???
St. e prescurtarea de la "Sfantul".
E clar ca ptr. alde d-ta "academia" respectiva inca mai inseamna ceva sfant.

Si apropos de cele sfinte, tocmai primii poezia de mai jos:

SUNT PACATOS, PARINTE !

La parintele Vintila
Vine-Arvinte,cam sfios
Si ii spune: - Fie-ti mila
De un suflet pacatos
Chiar in saptamina mare
Cind tot omul e smerit-
Si posteste cu'ndurare,
Uite-am pacatuit !
-Ai furat ? intreaba popa
-Nu,pea sfinte !Fara vrere
M-am dat diavolului, hopa
C'o gradina de muiere !
-Vai de mine, vai de mine...
Greu pacat ai savirsit...
Insa daca-mi spui cu cine,
Poate fi-vei mintuit.
-Nu pot, a raspuns Arvinte,-
Sa-mi fac chinul si mai greu,-
Nu pot s-o divulg, Parinte,
Ca ma bate Dumnezeu !
......Era'nalta si frumoasa,
Parul blond si ochi de jar,
Gura dulce,voluptoasa,
Dintii de margaritar...
-Nu cumva ai fost cu Tantzi
Din Smirdan,de peste drum ?
-Nu pot s-o divulg, ca Domnul
Ma trazneste chiar acum !
.....Si-avea flori la cingatoare,
Trup de crin imbobocit,
Mijlocel de fata mare,
Numai buna de iubit..
-Poate-ai fost cu Mitza Creatza
Cea usoara ca un fulg ?
Din Buzesti ? -Cere-mi si viata,
Insa nu pot s-o divulg !
......Durdulie, 'mbujorata,
Numai cintec, numai joc,
Cind te-a strins in brate-odata,
Ai simtit in vine foc !
-Mai, Arvinte-ai fost cu Leana
Care sade pe Neptun ?
-Sfinte, geaba-mi zgindari rana,
Fiindca tot nu pot sa spun !
.....O comoara tainuita,
Fruct in dragoste scaldat,
Toata plina de ispita,
Toata plina de pacat ..
- Bine,du-te ,mediteaza,
Si vii miine,mai dispus,
Domnul sa te aibe-n paza,
-Sarut dreapta ! Si s-a dus .
Ajungind in colt, ca vintu,
S-a-ntilnit cu Calistrat
Care l-a-ntrebat: - Prea Sfintul
De pacat te-a dezlegat ?
-Inca nu ! raspunse-Arvinte
Foarte vesel si vioi,
Dar aflai de la Parinte
Inca trei adrese noi !

Radu Oprea

Odysseika

>From: us...@aol.com (Usian)

>Nu-i asa? Toti antiamericani si antisemiti.

Nu-i zi lasata de la Dumnezeu sa nu apara pe scr cuvantul "antisemit".
Eu zic ca cam exagerati cu 'generozitatea' etichetarii, care treptat isi pierde
intensitatea, si chiar sensul.

Nu mai retin cine a zis:

An anti-Semite used to mean a man who hated Jews.
Now it means a man who is hated by Jews.

Ο "Odysseika" <odys...@aol.com> έγραψε στο μήνυμα

Hai ca asta e tare de tot! Si adevarata!
LOL

Bolovanescu

> [...]

>cumpar securistii ca tine plus familiile lor si sa le fut surorile daca nu

Bai puta, ce cautai tu in Romania sa corupi? Uite cum se demasca excrementele
agenturilor antiromanesti.

MOAB

>From: us...@aol.com (Usian)

>Nu-i asa? Toti antiamericani si antisemiti.

N-am vazut antisemit care sa nu fie si antiamerican. Uita-te la ciresoaica! LOL

Aschiutza

In article <20030402172815...@mb-fd.aol.com>, odys...@aol.com
wrote:

>Nu mai retin cine a zis:
>
>An anti-Semite used to mean a man who hated Jews.
>Now it means a man who is hated by Jews.

Probabil tot un semit!

DACIA LAN

> [...]
>Date: 4/2/03 5:05 PM Eastern Standard Time

>Tov. Gogu ati fost coleg cu Dumitrascu si Burlacu la St. Gheorghiu?

Bai cotofana, te mananca sub limba ?

DACIA LAN

>Subject: Re: Gogu=Burlacu=Dumitrascu
>From: us...@aol.com (Usian)
>Date: 4/2/03 5:08 PM Eastern Standard Time

Taci bai boratura sionista, ca vine un nou Hitler si va fi vai de capul tau.

DACIA LAN

>Subject: Re: Gogu=Burlacu=Dumitrascu
>From: motherof...@aol.com (MOAB)
>Date: 4/2/03 8:26 PM Eastern Standard Time

Uite eu sunt AMERICAN, deci nu anti-american dar sunt anti-jidan si
anti-sionist. Ba boule incaltat tu ti-ai cam luat nasul la purtare si consideri
America Noul Israel, dar iti iese tie si la acolitii tai cat de curand toate
fumurile din cap.

Traiasca Statul Palestina !

DACIA LAN

>Subject: Kutyafasz=Curlacu=MotherOfAllFuckers=Jidan borit
>From: "gogu" gola...@yahoo.com
>Date: 4/2/03 5:16 PM Eastern Standard Time

>In rest, eu cred ca Tovarashul Kutyafasz=Curlacu=Jidan borit...

Ba gogorita, iara vorbesti de unul singur ? Vezi ca ti-a publicat Nita diploma
falsa de inginer, asa ca ai belit-o cu autoritatile de aici si de la Cotroceni.

MOAB

>From: daci...@aol.com (DACIA LAN)

>Vezi ca ti-a publicat Nita diploma
>falsa de inginer

Unde?

MOAB

>From: daci...@aol.com (DACIA LAN)

>Uite eu sunt AMERICAN

Si Burlacu?

DACIA LAN

>Subject: Re: Kutyafasz=Curlacu=MotherOfAllFuckers=Jidan borit
>From: motherof...@aol.com (MOAB)
>Date: 4/3/03 6:15 AM Eastern Standard Time

In revista LIBERTATEA si se pare ca o copie a trimis-o Dr.Alexandru Bratu la
FBI.

AS,88

DACIA LAN

>Subject: Re: Gogu=Burlacu=Dumitrascu

>From: motherof...@aol.com (MOAB)
>Date: 4/3/03 6:15 AM Eastern Standard Time

>Si Burlacu?

E un mare patriot american, decorat de presedintele si congresul american si de
alte organizatii de dreapta. Pe tine te-a decorat Ana Pauker, apoi Ceausescu,
iar acum Sharon-Vadim.

AS,88

Dumitrascu021

motherof...@aol.com (MOAB) wrote:

>N-am vazut antisemit care sa nu fie si antiamerican.

Noroc ca mai exista antisemiti ca sa maninci si tu o piine.

Dumitrascu021

daci...@aol.com (DACIA LAN) wrote:

>Ba boule incaltat tu ti-ai cam luat nasul la purtare si consideri
>America Noul Israel, dar iti iese tie si la acolitii tai cat de curand toate
>fumurile din cap.

Chiar vreau sa verific daca si Dacia Lan schimba titlul. Atunci va fi foarte
clar cine sta in spatele lui Dacia Lan.

Dumitrascu021

"gogu" gola...@yahoo.com wrote:

>Sarac cu duhu', ce sa astepti de la un steril ca el...

Mai bine s-ar apuca de o munca cinstita.

Dumitrascu021

motherof...@aol.com (MOAB) wrote:

>Unde?

Sinteti foarte curios Tov. Ioanid.

Popescu IBM

>Subject: Re: MOAB=Radu Ioanid
>From: dumitr...@aol.com (Dumitrascu021)
>Date: 4/3/03 9:15 AM Pacific Standard Time

>Noroc ca mai exista antisemiti ca sa maninci si tu o piine.

Dupa parerea mea MOAB i-l impersoneaza pe Ioanid. Nu pot sa cred ca Ioanid este
chiar asa de prost.

Ο "DACIA LAN" <daci...@aol.com> έγραψε στο μήνυμα

Jidane!
Taci din gura si sapa-ti mormintul:-)
Esti cretin si oligofren tataie!

Mishu Orashel Tomberg Padila Kahane etc, etc, etc, care te fute in cur ;-)

de Schlossburgh

> Dupa parerea mea MOAB i-l impersoneaza pe Ioanid. Nu pot
> sa cred ca Ioanid este
> chiar asa de prost.

who cares ieniuei, nea popescule?

--
Direct access to this group with http://web2news.com
http://web2news.com/?soc.culture.romanian

Bolovanescu

>From: daci...@aol.com (DACIA LAN)

>In revista LIBERTATEA si se pare ca o copie a trimis-o Dr.Alexandru Bratu la
>FBI.

Am cautat si nu am gasit. Am vrut sa vad diploma falsificata folosita de acest
tigan pentru a da tepe in Romania.

Ο "Bolovanescu" <bolov...@aol.com> έγραψε στο μήνυμα

Hai ca-mi place cind faci caterinca ;-)
In rest, nu stiam ca un membru (tata) al unei misiunei diplomatice straine
se considera agent anti-Roman:-) In cazul asta ar fi trebui sa nu existe
nici un diplomat in Romania:-) Bolovanule!

Sugi in continuare tataie:-)

Kutyafasz

daci...@aol.com (DACIA LAN) wrote in message news:<20030403005058...@mb-cr.aol.com>...

Ma pis pe voi jidanilor, o sugeti la rabin simbata la sinagoga.

MOAB

>From: popes...@aol.com (Popescu IBM)

>Dupa parerea mea MOAB i-l impersoneaza pe Ioanid.

Cind pastele ma-ti l-am impersonat pe Ioanid?

Aoelistu

motherof...@aol.com (MOAB) cica:

>Cind pastele ma-ti l-am impersonat

Ce urit va exprimatzi domnul Ioanid! Si v-a mai consideratzi si poet pe
deasupra.

MOAB

>From: daci...@aol.com (DACIA LAN)

>E un mare patriot american,

De cind e Burlacu cetatean american?

MOAB

>From: daci...@aol.com (DACIA LAN)

>In revista LIBERTATEA si se pare ca o copie a trimis-o Dr.Alexandru Bratu la
>FBI.

FBI se ocupa cu acreditarea diplomelor? Ha ha ha!

M D Livezeanu

Pina acum am crezut ca e doar o gluma proasta impersonarea. Dar acum m-am
lamurit: Ioanid isi "vinde" poeziile pe SCR.
Asa ca subscriu si eu ca MOAB=Radu Ioanid. De unde nu e foc nici nu iese fum.
Pacat doar ca se foloseste de voi ca sa-si faca reclama.

MOAB

>From: mdliv...@aol.com (M D Livezeanu)

>Dar acum m-am
>lamurit: Ioanid isi "vinde" poeziile pe SCR.
>Asa ca subscriu si eu ca MOAB=Radu Ioanid.

Ce faci ciresoaica hodoroaga, chiar asa ai ajuns?

M D Livezeanu

motherof...@aol.com (MOAB) wrote:

Domnul Ioanid, va faceti ca ma confundati, Stiti foarte bine ca sint barbat, si
Livezeanu este numele meu real. Livada ar putea sa fie de vishini, nu de
cirese, dar eu tot nu vreau sa va citesc poeziile.

Listu

Livada de corcodushe verzi shi viermanoase!

MOAB

>From: Listu li...@aol.com

>Livada de corcodushe verzi shi viermanoase!

Ce livada? E o craca prapadita.

Aoelistu

motherof...@aol.com (MOAB) cica:

>Ce livada? E o craca prapadita.

Ce urit vorbitzi despre femei domnul Ioanid.
E adevarat ca v-a plac barbatzii?

DACIA LAN

> [...]

>Esti cretin si oligofren tataie!
>
>Mishu Orashel Tomberg Padila Kahane etc, etc, etc, care te fute in cur ;-)

Mai fute pe pizda ma'si, ca daca-l prin legionarii lui Codreanu il face
chisalita.

AS,88

DACIA LAN

>Subject: Re: Gogu=Burlacu=Dumitrascu
>From: motherof...@aol.com (MOAB)
>Date: 4/3/03 6:19 PM Eastern Standard Time

De 18 ani.

DACIA LAN

>Subject: Re: Kutyafasz=Curlacu=MotherOfAllFuckers=Jidan borit
>From: bolov...@aol.com (Bolovanescu)
>Date: 4/3/03 4:27 PM Eastern Standard Time

O are Nita in arhiva.

DACIA LAN

>Subject: Re: Kutyafasz=Curlacu=MotherOfAllFuckers=Jidan borit
>From: motherof...@aol.com (MOAB)
>Date: 4/3/03 6:20 PM Eastern Standard Time

Se ocupa de falsuri si uz de fals. HaHaHa!

cristian

"DACIA LAN" <daci...@aol.com> wrote in message

Bre Burlacule nu vreau sa calomniez, dar cam vorbesti de funie in casa
spanzuratului. Rai santeti, daca vroia Gogu putea sa-si cumpere vre-un
doctorat pe undeva.
Calitate mai, nu d-alea care se dau online la universitati de trei lulele !

Odysseika

Apropos de impersonari:

Saddam's doctor calls a meeting of all the Saddam look-alikes.

"Men, I've got some good news and I've got some bad news.
The good news is Saddam is still alive.
The bad news is, he's lost an arm."

Odysseika

In article <%Egja.70680$0g4.2...@news2.east.cox.net>, "cristian"
<cris...@java.cristian.org> writes:

Catre Dacia Lan:

>Bre Burlacule nu vreau sa calomniez,

e absolut sigur ca Dacia Lan e Burlacu?

Odysseika

In article <3E8CE5E9...@aol.com>, Listu <li...@aol.com> writes:

>Livada de corcodushe verzi shi viermanoase!

Care ie verzi nu ie viermanoase ca ie acre, si invers.

cristian

"Odysseika" <odys...@aol.com> wrote in message

Nimic nu e sigur dar.... a semnat ca Burlacu de cateva ori.

Odysseika

In article <IBkja.72994$0g4.2...@news2.east.cox.net>, "cristian"

>Nimic nu e sigur dar....

well, in cazul asta nu mai calomnia, daca zici ca nu vrei.

>a semnat ca Burlacu de cateva ori.

M-ai lamurit bustean. Inseamna ca si Bula care a semnat de cateva ori cu titlu
nobiliar e baron. Ce zici de "Contele", "Radu Ioanid", "Vasile Roaita" etc,
crezi ca si-au incorporat adevarata identitate in SN? Ai sa zici ca astia ie
mistocari, dar Dacia Lan ie serios? Hai sa fim seriosi.

Ο "cristian" <cris...@java.cristian.org> έγραψε στο μήνυμα

Asa e!
Eu in schimb am studiat pt cele doua pe care le am si am "pierdut" 4 ani (2
pt fiecare) ca sa le iau. Daca era sa le cumpar nu pierdeam 4 ani, dadeam
banii si gata:-) Cum fac jidanii, adica:-)
Da-i in pula ta, cacat la cacat trage... Ori daciaPulan zici, ori
motherofallfuckers, ori jidan slinos, ori cacat cu ochi, tot aia e...
Ma cac in gurile lor sifilitice si complexate:-)

Gica Ruffsfeld

>(Odysseika)

>M-ai lamurit bustean. Inseamna ca si Bula care a semnat de cateva ori cu
>titlu
>nobiliar e baron.

normal.

gica

in $$pritz we trust!

Golf Sierra

>normal.
>
>gica

By the way, Kutyafasz ("Pula de Câne") nu-i nici Curlacu,
nici Mutharofallfuckaz. Dar, cum toti sunteti tantalai
si suckaz, va caleste cumatrul compaizan in foi de vitza. :)

baszom a krisztusmárját, eljen! (*)

_____
citat din Jaroslav Ha$ek, Aventurile soldatului $vejk

? "Golf Sierra" <golfs...@despammed.com> ?????? ??? ??????

> By the way, Kutyafasz ("Pula de Câne") nu-i nici Curlacu,
> nici Mutharofallfuckaz. Dar, cum toti sunteti tantalai
> si suckaz, va caleste cumatrul compaizan in foi de vitza. :)

Ete, na!
Eu stiu cine e dar ma distreaza cind face misto:-) L-am bagat acolo de unde
a iesit cind a postat sub un alt sn si am facut ca nu l-am recunoscut, dar
ma sistreaza pe bune:-) Cred ca nu e baiat rau. Rau e pamintul care-l tzine
;-)))

Gica Ruffsfeld

>From: Golf Sierra

>By the way, Kutyafasz ("Pula de Câne") nu-i nici Curlacu,
>nici Mutharofallfuckaz. Dar, cum toti sunteti tantalai
>si suckaz, va caleste cumatrul compaizan in foi de vitza. :)

herr g, nu m'a framantat niciodata cine ie in spatili seneurilor, Io le tratez
pa fiecare in parte ca atare. numa ca sa mai da cate unii da gol. :0)
sunt sigur ca am plonkanit un seneu si vorbesq cu acelashi papushar supt alte
nume. si asta ie okey pa partea mea atata tinp ca personaju(seneuu) sa mentzine
in limitili bunei cuvintze. (standardu meu:))

>baszom a krisztusmárját, eljen! (*)

ne paniumaiu!

Galil

"gogu" <gola...@yahoo.com> wrote in message news:<b6i72t$8ul$1...@usenet.otenet.gr>...

> [...]
> Esti cretin si oligofren tataie!
>
> Mishu Orashel Tomberg Padila Kahane etc, etc, etc, care te fute in cur ;-)

O sa vedem ce vorbesti cind se va deplasa echipa mortii la Salonic sa
te atirne cu capul in jos. Diploma falsa iti va atirna de git

MOAB

>From: sina...@yahoo.com (Galil)

>O sa vedem ce vorbesti cind se va deplasa echipa mortii la Salonic sa
>te atirne cu capul in jos. Diploma falsa iti va atirna de git

Diploma de doctorat in "restauratio"? Hi hi hi.

? "Galil" <sina...@yahoo.com> ?????? ??? ??????

Bai cretinule! Ti-am zis de o mie de ori ca nu ai haz cind folosesti
pseudonime, ca tot se intelege cine esti...
Da-te deci in pula mea si termina cu caterinca.
Poate n-ai ce face dar termina cu fitilele.
Nu mai ai haz.
Daca nu intelegi, inseamna ca esti si bou in afara de timpit!