Un special mesaj pentru Brownyear-Sharon

DACIA LAN

Subj: Re: (no subject)
Date: 10/3/02 12:06:59 PM Eastern Daylight Time
From: DACIA LAN
To: brow...@yahoo.com

In a message dated 10/3/02 11:57:53 AM Eastern Daylight Time,

Subj:Re: (no subject)
Date:10/3/02 11:57:53 AM Eastern Daylight Time
From:brow...@yahoo.com
To:DACI...@aol.com
Sent from the Internet

Sugi Pula ,dar vad ca si pentru asta
trebuie stat la coada la tine.

Argon

PS
Nu imi raspunde in mai mult de un rind.

--- DACI...@aol.com wrote:
> In a message dated 10/3/02 9:47:57 AM Eastern
> Daylight Time,

> TI-A PIERIT PIUITUL ?
>
> HEIL HITLER !

Bai jidane nebun, dute si te interneaza in spitalul de psihiatrie din
Yerushalayim si nu mai fa atatea spume si bale la gura pe SCR. Domnitza a avut
dreptate ca tu esti nebunul SCR-lui, care te ascunzi sub diferite nume, pentru
a lasa impresia ca sunteti o armata de sionisti bine pusa la punct, in
realitate tu esti de unul sngur, un descreierat,destrabalat si derbedeu, care
incearca sa-si dea importanta si care crapa de necaz ca n'are nici o valoare si
nu-i altceva decat un gunoi.

cristian

Aaaaaaaaa, a reaparut Dopmnitza ?!

"DACIA LAN" <daci...@aol.com> wrote in message