Lupu Hraparetu

Argon

Dobitokule

Tu esti intermediarul cuiva ?
Sa pun intrebarea altfel ?

Sa explic incet ca sa intelegi.
Faptul ca sint pacifist nu ma face ipotent .
Virsta mi-o cunosti.

Argon

PS
In acest moment sint victima unor atacuri terorist-cibernetice .
Cine ore este in spatele acestor atacuri?

Re: rדspגndacul securist Re: Protestez etichetarea de antisemiti
Lupu Hraparetu

"Maior Grigore Schmidt"
Lasa laba
> si treci sub arme, daca ai coaie macar pe jumatate cat ti-e gura. ca de
> creier nu poate fi vorba.

De ce il sperii pe bosorogu? Vrei sa moara?

aoelistu

Argon wrote:
> [...]
>

> PS
> In acest moment sint victima unor atacuri terorist-cibernetice .
> Cine ore este in spatele acestor atacuri?

cred ca dobitocu de bula impostoru ie in spate, in lipsa de alte ieshiri
turbate recurge la masuri teroriste....NU NE INTIMIDEAZA!

cat de sergentu Grigore, ieshirile amenintzatoare shi ideile mentzinute
sint transparente a lui bula, chiar daca incearca sa fie mascate de alt
accent...Shi cum am mentzinut in tot-deauna, revizionismul istoric are
securitatea in spate, shi reprezinta structura 'intelectuala' a lor...

asta ie, dobitocii betzivi care nu au nici un raspuns logic sau
civilizat la argumentele date de noi...

intrebarea ie, daca in ipostaza ca iei reprezinta esentza mentalitatzi
unui popor (in interioru sau exteriorul unei tzari) in drum spre
'democratzie', ea e de rasu lumii....

tipik...

in ciuda nervilor care mi dau mitocanii ashtia, i-mi atinge sufletul
Rapsodia Romana care cinta acum la radio..E pacat ca un sediu ca src,
care ar avea potentzialul sa fie un loc de schimburi civilizate de idei,
fara apel la insulte, shi cu respect fatza de totzi care au ceva
romanesc in suflet, indiferent de originea trecuta sau presenta,
degenereza din cauza unor 'minoritatzi' turbate ....

Oare majoritatea nu are un cuvint sau aport aici sa schimbe tonul?

Gicabulla

>From: aoelistu a...@aol.com

>cred ca dobitocu de bula impostoru ie in spate, in lipsa de alte ieshiri
>turbate recurge la masuri teroriste....NU NE INTIMIDEAZA

beleshti zgaiba si mai stai. crez ca ie aoleuu ca vam reklamat. acu va cauta cu
lumanarea.