Stie cineva adevaratul nume al lui Gogu?

MOAB

Dumitrascu021

motherof...@aol.com (MOAB) wrote:

>Stie cineva adevaratul nume al lui Gogu?

Se zice ca numele de familie este Golanule.

Pe tine cum te cheama?

Aoelistu

dumitr...@aol.com (Dumitrascu021) cica:

Radu Ioanid.

Nedumeritul

>Stie cineva adevaratul nume al lui Gogu?

>Radu Ioanid.

Eu credeam ca e Orasel sau Burlacu.Daca nu e unul, e ceilaltzi doi.

Ο "Nedumeritul" <nedum...@aol.com> έγραψε στο μήνυμα

> Eu credeam ca e Orasel sau Burlacu.Daca nu e unul, e ceilaltzi doi.

Asa-i:-)
Dar eu ma intreb, ce pula mea de vinator de anti-Semiti e cacatul asta de
motherofallfuckers si nu are cum sa afle care e numele meu?:-)))
Cacat, nici de un "vinat" ca lumea nu sint in stare cacatii astia!
Ma pis pe capul lor!

--
E' mai possibile, oh porco di un cane, che le avventure in codesto reame
debban risolversi tutte con grandi puttane!

val

This is from Yahoo:

Yahoo! ID: golanule
Real Name: C-tin Brincoveanu
Location: Thessaloniki,Greece
Age: 43
Marital Status: Separated
Gender: Male
Occupation: Architect-contractor

AMoldei

>From: val blues...@attbi.com

>This is from Yahoo:
>
>Yahoo! ID: golanule
>Real Name: C-tin Brincoveanu
>Location: Thessaloniki,Greece
>Age: 43
>Marital Status: Separated
>Gender: Male
>Occupation: Architect-contractor

Aha in sfirsit a fost desconspirat golanul.

Golf Sierra

val schrieb:

>This is from Yahoo:
>
>Yahoo! ID: golanule
>Real Name: C-tin Brincoveanu
>Location: Thessaloniki,Greece
>Age: 43
>Marital Status: Separated
>Gender: Male
>Occupation: Architect-contractor

Mari fletzi sunteti!

Fredy

"val" <blues...@attbi.com> wrote in message

> This is from Yahoo:
>
> Yahoo! ID: golanule
> Real Name: C-tin Brincoveanu

Asta e pseudonim
Numele adevarat e Kostas sau Konstantinos
Iar Brincoveanu e numele de fata al ma-sii

Fredy

"Golf Sierra" <golfs...@despammed.com> wrote in message

> Mari fletzi sunteti!

Curule care te crezi destept, autoritatile lucreaza încet, dar lucrurile au
fost puse în miscare!
Stii dealtfel, ca ti-am trimis copia.

cristian

"Golf Sierra" <golfs...@despammed.com> wrote in message

Dara, l-au luat din profilul de pe Yahoo, completat de "inculpat", in care
putea sa scrie si "Kutyafasza" ;-)

cristian

"Fredy" <a...@jps.net> wrote in message

> "Golf Sierra" <golfs...@despammed.com> wrote in message

> Curule care te crezi destept, autoritatile lucreaza īncet, dar lucrurile
au
> fost puse īn miscare!

> Stii dealtfel, ca ti-am trimis copia.

Mai Fredy chiar ca nu te inteleg ! Si mie imi place sa fac "glume" (chiar si
glume proaste dupa unii), dar tu ai luat-o razna. Niciodata nu mi-a trecut
prin minte sa incerc sa fac rau cuiva din cauza unei neintelegeri
intervenita pe virtual. La ce naiba iti foloseste ?! Daca facem o suma a
vieti omului, chiar si a celora carora "le-a mers bine", este atit de
mizerabila si nenorocita (mai ales a generatiei care a luat calea
diasporei), ce mai trebuie sa vina unul ca tine sa o amarasca si mai mult ?
Mi-e ca esti si tu candidat la fiert in acelasi cazan al iadului cu Al.
Soare. Ala macar cred ca va avea sentinta mai scurta, din cate stiu
vorbeste multe prostii, dar n-am auzit sa dea in gāt pe vreunul !

Golf Sierra

cristian wrote:

>Dara, l-au luat din profilul de pe Yahoo,
>completat de "inculpat

Tocmai d'aia "fletzi".

>in care putea sa scrie si "Kutyafasza" ;-)

Azért is mondom! ;)

Golf Sierra

cristian wrote:

> [...]

Asta s'o zica lu fiu lu tac'su.

>Mai Fredy chiar ca nu te inteleg ! Si mie imi place sa fac "glume"
>(chiar si glume proaste dupa unii), dar tu ai luat-o razna.

Abia acum te-ai prins? S'ar fi cuvenit sa te prinzi,, "raspandacule"
din August 1996 (una mie noua sute sase zeci si sase), traga-l dracu
in corpii vostri calosi sa-l traga azi si mâne, de macelar rutean
umflat, sa-l traga!

>Niciodata nu mi-a trecut prin minte sa incerc sa fac rau cuiva
>din cauza unei neintelegeri intervenita pe virtual.

Daca da, din punctul lui de vedere esti un balfasz de care-si
sterge talpile botforilor.

>La ce naiba iti foloseste?!

La egosatisfactia individului care alt hobby nu cunoaste, decat
acela de a... bevenni a kupakot, mikor a leg geciesebb.

>Daca facem o suma a vieti omului,

Ai gresit substantivul.

>chiar si a celora carora
>"le-a mers bine", este atit de mizerabila si nenorocita
>(mai ales a generatiei care a luat calea diasporei)

Asta puteai s'o postezi in limba mandarin sau in limba coreeana:
ar fi avut acelasi efect in cerebelu lui ca $vaitzeru.

>Mi-e ca esti si tu candidat la fiert in acelasi cazan al iadului

De ce nu-l lasi sa descopere singur? Activeaza-ti plonkomatul
daca-ti tra' secereu si lasa-l in plata Iskariotului...

>Ala macar cred ca va avea sentinta mai scurta, din cate stiu

>vorbeste multe prostii, dar n-am auzit sa dea in gât pe vreunul!

Daca ma puneti la ambitz, poate intr'o buna zi va postez
datele reale ale lanului & va pun pe taraba piesele de $chimb
ale Daciei (bob zabava pana pune Rumsfert sodomul cu botu pe
labe).

Lexical Note:

Schwanzgsicht = faszfej = capo di cazzo

DACIA LAN

>Subject: Re: g tine capul deasupra cutiilor (cutiile-s pentru $moci!, precum
>Schwanzg'sicht)
>From: "Golf Sierra" golfs...@despammed.com
>Date: 4/5/03 12:24 PM Eastern Standard Time

>Daca ma puneti la ambitz, poate intr'o buna zi va postez
>datele reale ale lanului & va pun pe taraba piesele de $chimb
>ale Daciei (bob zabava pana pune Rumsfert sodomul cu botu pe
>labe).

N'ai ambitie daca n-o faci, dar am impresia ca esti un palavragiu ca ceilalti
Orashei perciunati.

AS,88

cristian

"DACIA LAN" <daci...@aol.com> wrote in message

> N'ai ambitie daca n-o faci, dar am impresia ca esti un palavragiu ca
ceilalti
> Orashei perciunati.
>
> AS,88

Impresia mea este ca esti una din muierile indracite ale secerelei ! Dar ce
conteaza, vrei sa fi AS*@**@, faca-se voia ta ;-)

DACIA LAN

> [...]

>ceilalti

>Impresia mea este ca esti una din muierile indracite ale secerelei ! Dar ce

M'am lamurit. Spune Critian si trage apa.

AS,88

? "val" <blues...@attbi.com> ?????? ??? ??????

> This is from Yahoo:
>
> Yahoo! ID: golanule
> Real Name: C-tin Brincoveanu
> Location: Thessaloniki,Greece
> Age: 43
> Marital Status: Separated
> Gender: Male
> Occupation: Architect-contractor

Hihihi:-)
Mare scrofeala:-)
Toata lumea stie ca asta e numele pe care il "folosesc"!
Cauta-l pe lista abonatilor telefon:-) LOL

In rest, securistul, tot securist ;-)
Vorba lui bula: Mult Mai Multa Muie:-)

Ati gasit-o pe ozda mamelor voastre, scursurilor!
LOL LOL LOL

MOARTE JIDANILOR!

Ο "cristian" <cris...@java.cristian.org> έγραψε στο μήνυμα

> [...]
> au

> Mai Fredy chiar ca nu te inteleg ! Si mie imi place sa fac "glume" (chiar

Asa, asa, vezi ca stii:-)
In rest, de geaba iti pierzi vremea cu moshu'. Cacatul tot cacat...

Ο "Fredy" <a...@jps.net> έγραψε στο μήνυμα

> "val" <blues...@attbi.com> wrote in message

> Asta e pseudonim
> Numele adevarat e Kostas sau Konstantinos

Mosh cretin cu IQ de 33.000, Costas si C-tin nu sint la fel? In Romania daca
popa de botezeaza Constantin, asa te striga pretenul sau Costica? Ei, in
Grecia diminutivul de Constantin e Costas sau Costis!
Atit pt strigarea ta de prostovan "pseudonim"! Iar mintzi cu nerusinare,
jidan slinos ce esti!

> Iar Brincoveanu e numele de fata al ma-sii

Si? Unde e minciuna? Am zis de o mie de ori ca pe actele sint trecut cu
numele de familie a tatalui dar in viata mea sociala folsesc acest nume!
Iar o dai in bara ca prostovan:-)

IQ "ridicat" cica:-)
Nu IQ, nici pula nu-ti se mai ridica, mortaciune:-)

Hai, MUIE mioritica ca trebuie sa ies!

SUGI pula pina miine!
MINZATULE:-)))

cristian

> M'am lamurit. Spune Critian si trage apa.
>
> AS,88

Ti-ai dat foc la valiza, ti-ai bagat si napalm in ea daca te scot astia la
lumina !

Gica Ruffsfeld

>From: "Golf Sierra"

>Schwanzgsicht = faszfej = capo di cazzo

sa potriveshte, cap da p..od:0)

gica

in $$pritz we trust!

Gica Ruffsfeld

>From: "cristian"

>Impresia mea este ca esti una din muierile indracite ale secerelei ! Dar ce
>conteaza, vrei sa fi AS*@**@, faca-se voia ta ;-)

doamna moashe?

Gica Ruffsfeld

>From: "cristian"

>Mai Fredy chiar ca nu te inteleg !

fredi are musteatza...:0)

cristian

"Gica Ruffsfeld" <bula...@aol.comBARON> wrote in message

> doamna moashe?
>
> gica

Are ceva din ticurile ei, dar poate le comite intentionat sa imbarlige !

Welpatrik

"cristian" cris...@java.cristian.org writes:

Daca imbirliga intentionat inseamna ca este doamna cheala.

Ester

"Welpatrik" <welp...@aol.com> wrote in message

> Daca imbirliga intentionat inseamna ca este doamna cheala.

Ce bine le stiti pe toate tov. Ioanid.

DACIA LAN

>Subject: Re: g tine capul deasupra cutiilor (cutiile-s pentru $moci!, precum
>Schwanzg'sicht)
>From: "cristian" cris...@java.cristian.org
>Date: 4/5/03 4:10 PM Eastern Standard Time

De ce te caci atat pe tine. Daca esti asa grozav si dirijezi justitia americana
dupa bunul tau plac, atunci arata ce poti, nu trancani din gura ca o moara
stricata. Apoi sa stii ca m-au expulzat din tara mea natala regimul dictaturii
comuniste, iar daca voi fi expulzat din Statele Unite de catre dictatura
sionista, nu-i ceva care sa ma inspaimante. Eu am prieteni in intreaga lume,asa
ca am unde pleca, dar vreu sa te vad pe tine si pe ceilalti jidani borati ce
veti face cand va va cadea puterea voastra din Statele Unite.

AS,88

Fredy

From: "cristian"
>Mai Fredy chiar ca nu te inteleg !

Te faci, ca am documentat pe larg porcaria lui gā.
Dar sunteti toti o apa s-un pamant, vedea-v-as in el!

MOAB

>From: val blues...@attbi.com

>This is from Yahoo:
>
>Yahoo! ID: golanule
>Real Name: C-tin Brincoveanu

Nu-i asta numele lui.

cristian

"Fredy" <a...@jps.net> wrote in message

Ce ticalosie ? Omul a afisat niste documente si are o opinie. Chiar daca a
gresit, de ce sa-i dai in cap ? Asta faceau nazistii. Si oricum, aici ar
trebui sa fim un grup de indivizi care discutam amical, de cele mai multe
ori ;-)

cristian

> [...]
ce
> veti face cand va va cadea puterea voastra din Statele Unite.

Bre berbecule, eu abia ma dirijez pe mine darminte "justitia americana" ! Eu
ti-am spus ca daca iti dau astia pantalonii jos si ne lamurim in privinta
identitatii tale reale o sa rida multi de tine !

MOAB

> [...]

>comuniste, iar daca voi fi expulzat din Statele Unite de catre dictatura
>sionista, nu-i ceva care sa ma inspaimante.

Interesant ca iei in calcul probabilitatea de a fi expulzat din SUA.

Aschiutza

In article <b6mnkm$qjh$02$2...@news.t-online.com>, Golf wrote:

>Mari fletzi sunteti!

Auzi bre herghe,da' mata de unde ai invatat atitea computere, la facultatea de
ziaristica?

spataru

"gogu" <gola...@yahoo.com> wrote in message

> Vorba lui bula: Mult Mai Multa Muie:-)

coane gicule, fi honest si lamureste'l pa gogu cui ii revine creditu pentru
vorba asta da spirit.

Popescu IBM

> [...]

>ti-am spus ca daca iti dau astia pantalonii jos si ne lamurim in privinta
>identitatii tale reale o sa rida multi de tine !

Revin si eu la intrebarea pe care si-o pune foarte multi: de ce nu este ignorat
Dacia Lan? De ce i se da apa la moara? Cui foloseste?
Celor care vrea sa dovedeasca faptul ca romanii sint antisemitzi!
Sa va fie rusine la toti care i-l angreneaza in discutzii pe Dacia Lan!

Gica Ruffsfeld

>From: "spataru" spa...@home.ro
>Date: 4/6/03 10:21 AM Pacific Daylight Time

matali dom prezident! mai incape vorba?! Io numa am mai atasheat un M ca sunt
generos. adica mereu mult mai multa muie.
pentru ortacii da rand si un sinplu m ie prea mult. 5M ie numa pentru onor
clienteala pa spranceana.:0)

Ο "Fredy" <a...@jps.net> έγραψε στο μήνυμα

> From: "cristian"
> >
> Te faci, ca am documentat pe larg porcaria lui gβ.

Ai documentat-o pe pizda ma-ti, porcule!

> Dar sunteti toti o apa s-un pamant, vedea-v-as in el!

Hihihi:-)
Minia persecutiei, moshul dezechilibrat:-)

MUIE, fredy criminalule:-)

DACIA LAN

>Subject: Re: g tine capul deasupra cutiilor (cutiile-s pentru $moci!, precum
>Schwanzg'sicht)
>From: "cristian" cris...@java.cristian.org
>Date: 4/5/03 11:06 PM Eastern Daylight Time

Vezi sa nu rada de tine, ca esti taiat si la sula si la scafarlie. Eu daca dau
pantalonii jos ii dau sa ma pupi in cur cat doresti.

AS,88

> [...]

> trebui sa fim un grup de indivizi care discutam amical, de cele mai multe

? Dar fredy-cacat ce e? Nu e un nazist? Eu asa stiam... Uita-te in
comentariul lui despre copii morti si/sau raniti!
Asa ca de geaba te miri...
Scursura jidaneasca tot scursura jidaneasca...

DACIA LAN

> [...]

>Celor care vrea sa dovedeasca faptul ca romanii sint antisemitzi!
>Sa va fie rusine la toti care i-l angreneaza in discutzii pe Dacia Lan!

Bai mongrelule, inainte de a te chema Popescu, care era numele tau la sinagoga
? Si inca ceva, cu sau fara DACIA LAN, romanii sunt ant-semiti din nastere. Asa
ca nu te mai baga si tu in discutii ca musca in curul calului.

AS,88

Ο "spataru" <spa...@home.ro> έγραψε στο μήνυμα

Nu stiu ba, dar eu l-am auzit mereu de la el! Daca tu te ascunzi si preferi
sa postezi sub alte seneuri in loc sa-ti aperi copyright-ele, ce sa-ti fac!
In orice caz, moshul il merita pe deplin. Nu ca tu cazi mai prejos...

DACIA LAN

>Subject: Re: g tine capul deasupra cutiilor (cutiile-s pentru $moci!, precum
>Schwanzg'sicht)
>From: motherof...@aol.com (MOAB)
>Date: 4/5/03 11:23 PM Eastern Daylight Time

Esti prost de dai in gropi daca crezi ca asa ceva ar fi posibil.Aceasta ar
insemna ca sa fie abolita Constitutia americana, iar drapelul american sa fie
inlocuit cu cel jidanesc, fapt care nu se va intampla pe lumea aceasta. Iar
daca prin absurd va fi sa plec din tara aceasta, plec ca vreau eu si cand vreu
eu, nu cand vrei tu si ceilalti cacati sionisti.

AS,88

Popescu IBM

daci...@aol.com (DACIA LAN) wrote:

>romanii sunt ant-semiti din nastere.

Asta chiar ca suna ca propaganda de la muzeu. Un adevarat legionar nu ar spune
asa ceva.

Tchas

> Bai mongrelule, inainte de a te chema Popescu, care era numele tau la
sinagoga
> ? Si inca ceva, cu sau fara DACIA LAN, romanii sunt ant-semiti din
nastere.

Ce dracu, mestere? Ant-semiti? Si daca romanu e si evreu tot furnica se
cheama ca e?

Gica Ruffsfeld

>From: daci...@aol.com (DACIA LAN)

>Si inca ceva, cu sau fara DACIA LAN, romanii sunt ant-semiti din nastere. Asa
>ca nu te mai baga si tu in discutii ca musca in curul calului.
>
>AS,88

mintzi jidane provokator! romanii ie pretenii cu popo'u ales.

Bolovanescu

>"gogu" gola...@yahoo.com

>Ma pis pe capul lor!

Ca sa vezi! Atit stie fitilistul acesta de kominternist napirlit. Belfer de
duzina si afacerist mafiot pus sa dea tepe in Romania, da tircoale in jurul
Bucurestiului cu recuzita lui prafuita de smecherii.

Nu e singur aici, i se adauga ex-dizidenti frustrati, clantai oarecare,
aflatori in treaba, feluriti mafioti, sodomiti, agenti ai strainatatii,
tradatori (de neam, de tara, de partid, de grup social), spioni marturisitori
gen Pacepa. Prestatia lor se voieste o expozitie de trufandale si preparate
abia retrase de pe foc, cu grad ridicat de toxicitate.

WolfWolf

"MOAB" <motherof...@aol.com> wrote in message

Gogu, vlaxul infam, e cunoscut de Inspectoratului de Politie Criminala la Salonic: +30
(2310) 554106

Rabbi Kebab

MOAB

>From: "WolfWolf" myn...@email.net

>Gogu, vlaxul infam, e cunoscut de Inspectoratului de Politie Criminala la
>Salonic: +30
>(2310) 554106

Asta-i telefonul lui Gogu, sau al politiei?

WolfWolf

"MOAB" <motherof...@aol.com> wrote in message

Telefonul al Politie Criminala la Salonic (200 m distanta din baraca lui Gogu).

Ali Baba

Listu

baraca sau celula?

WolfWolf

baraca-celula, cu peretes a guma (model special pentru capra raioasa)

Dr. med. vet. mult. h.c. Ariel Nirenstayn

MOAB

>From: "WolfWolf" myn...@email.net

>Telefonul al Politie Criminala la Salonic (200 m distanta din baraca lui
>Gogu).

Gogu zice ca are imunitate. O avea un certificat de la psihiatrie.

C.M.T.

"cristian" <cris...@java.cristian.org> schrieb im Newsbeitrag

> [...]
> ce

> Ti-ai dat foc la valiza, ti-ai bagat si napalm in ea daca te scot astia la

Dece ? Ceace face face legal. Primeste un salar plateste
impozit si atit. ;-)

spataru

> [...]
preferi
> sa postezi sub alte seneuri in loc sa-ti aperi copyright-ele, ce sa-ti

nu ma ascund deloc si nu postez sub alte seneuri.
pur si simplu n'am timp in ultima vreme.

> In orice caz, moshul il merita pe deplin. Nu ca tu cazi mai prejos...

iar incepi?

spataru

"Gica Ruffsfeld" <bula...@aol.comBARON> wrote in message

mersi, coane. macar cu atat sa ramana secereua de la mine, hihihi.

spataru

vadime, te iubim.

"Bolovanescu" <bolov...@aol.com> wrote in message

Ο "spataru" <spa...@home.ro> έγραψε στο μήνυμα

Nu! De obicei *TU* esti ala care incepe fara motiv! Iti amintesti? Asa ca eu
mi-am exprimat parerea care nu trebuie sa te surprinda. Sau crezi ca toate
cacaturile pe care le ai postat se pot uita?... Pt mine nu esti mai bun
decit fredy. Poate nu-ti place dar asta e ipresia pe care ti-ai creat-o
singur! Si trebuie sa recunosti faptul ca-ti zic pe fata si nu in spate cum
fac unii...

spataru

> [...]
> decit fredy. Poate nu-ti place dar asta e ipresia pe care ti-ai creat-o
> singur! Si trebuie sa recunosti faptul ca-ti zic pe fata si nu in spate

cum vrei tu, gogule.

Gica Ruffsfeld

>Stie cineva adevaratul nume al lui MOAB?

PROHAB.