A intins Burlacu copita?

Donkey Dick

>bula...@aol.comLONESTAR (nu uita ca esti roman )

>>(RRadescu)
>
>>Ce zici Gica,
>
>ziq sa cashti gura cat ma trece.
>
>minciuni jidoveshti.
>n'ai citit si contrapuntu?!

Daca a intins Burlacu copita, a dat Dumnezeu si au venit grecii, sugea-m-ar de
pula pana intra un coi in coma

Message has been deleted

RRadescu

Nenea Anghel writes:

>O sa ramaneti voi cu gura
>cascata cand se va arata iar Domnul Doctor.
>Va radeti voi acuma dar nu o sa va mai vina sa va radeti.

Burlacu e o omida, ca si insecta scarboasa de Gica. Sa ma pis pe mormantul lor.

din Texas cu drag

>Donkey Dick)

>a dat Dumnezeu si au venit grecii,

curata mana cereasca, aaaaa?!

PACE SI VIN !

gogu

Ο "din Texas cu drag" <gicara...@aol.comRODEO> έγραψε στο μήνυμα

> curata mana cereasca, aaaaa?!

La care ai contribuit si tu cu trolling-ul pe care l-ai facut pe la ng-ul
lor!
Curat trollache si dupa aia te plingi pt jidanii care trolleaza pe scr!

--
http://gogu.enosi.org/index.html

http://www.romclub.4t.com/rabin.html

E' mai possibile, oh porco di un cane, che le avventure in codesto reame
debban risolversi tutte con grandi puttane!
F.d.A

> PACE SI VIN !

Raspopitul

gogu scribit:

>Ï "din Texas cu drag"

>La care ai contribuit si tu cu trolling-ul pe care l-ai facut pe la ng-ul
>lor!
>Curat trollache si dupa aia te plingi pt jidanii care trolleaza pe scr!

Lasa bre, eu nu am nimic cu ei dar ma distreaza aia care musca ;-)

Pe chestia cu "vlachii", nu uita ca in Romania pot studia in limba lor pana la
liceu. Universitate nu au. In afara de asta orice ar fi, romani sau greci, e
dreptul lor sa-si pastreze traditiile si limba, oriunde ar fi, in Romania sau
in Grecia.

Am ramas dezgustat cu putzos ala de Chameleon. Coada de topor sadea. Dusman mai
inversunat al vlachului decat cel mai pornit nationalist grec.

din Texas cu drag

>From: "gogu"

>Curat trollache si dupa aia te plingi pt jidanii care trolleaza pe scr!

Io ma plang cand nu participa, si d'aiea'l injur si pa costica, ca fara iel s'a
dat jidovimea la fund.

pa shushaneao gretzeasca am postat numa fo cateva articole, da teama ca
kamelionski nu citeshte secereaoa, ca iel ie sarea si piperu. citeshte raspunsu
da il dadu airishu.
si pen'ca secereaoa nu l'a citit il voi transhuma dupe scg pa scr.
cat da cross postare si trolare, sa pare ca mata ieshti dintre cei mai
vestitzi, urmarit in multe tzari :0))

PACE SI VIN !

Rino

din Texas cu drag wrote:

> [...]
> si pen'ca secereaoa nu l'a citit il voi transhuma dupe scg pa scr.
> cat da cross postare si trolare, sa pare ca mata ieshti dintre cei mai

Da, trebuie sa-l caut, sa-l laud pe gal.

Gogu, ce sa zic, e de-al nostru ;-) Impresia mea e ca vrea sa-si puna o pila
cu protipendada din Salonic; De ce sa-i purtam ranchiuna pe chestia asta ?
Mai bine sa-l ajutam, poate-l fut pe Costica la icre cu niste emailuri, sa-l
atzatz la greci ca sa poata Gogu straluci ;-)

RRadescu

ri...@acoloundevantulrostogoleste.norii writes:

>Mai bine sa-l ajutam, poate-l fut pe Costica la icre cu niste emailuri, sa-l
>atzatz la greci ca sa poata Gogu straluci ;-)

Burlacu e grec. Toti sinteti greci. Ma pis pe mormantul vostru. Ma pis si in
gura lui Gogu.

gogu

? "Raspopitul" <lucea...@aol.com> ?????? ??? ??????

> [...]
>
> Lasa bre, eu nu am nimic cu ei dar ma distreaza aia care musca ;-)
>
> Pe chestia cu "vlachii", nu uita ca in Romania pot studia in limba lor

Hai ca acum te am prins cu forfalica!
Arata-mi *O* scoala unde se poate invata in Vlaha!
Dar ai grija, stiu multe pe tema si am facut si o cercetare!
Nu minti!
Hai sa te ajut!
Nu mai e nici o scoala unde se poate invata in Vlaha!
I mean tot programul scolii, toate materiile.

> Universitate nu au. In afara de asta orice ar fi, romani sau greci, e
> dreptul lor sa-si pastreze traditiile si limba, oriunde ar fi, in Romania
sau
> in Grecia.

Si Vlahii din Grecia o pastreaza in deplin!
Uite, eu zic si mai mult ca in Romania, unde sint asimilati de catre
Romanii!
Ti-o spun ca cunosc multi Vlahi in Romania, si tinerele generatii au un
approach exact ca a lui cameleon: majoritatea lor nu mai vorbeste Vlaha! Pur
si simplu nu vrea, o considera o limba moarta, tzaraneasca, se rusineaza de
ea! Trist, dar asta e...
Ce trebuie sa zic eu acum, ca Romanii i-au asimilat, aaaa ?!...
Pai daca vii cu teorii false despre Greci, fi frate pregatit sa primesti
asemenea raspunsuri!
Asta e cea ce voi nu intelegeti: cind mintiti atunci si ceilalti o sa va
raspunda si
eu zic ca cu istoria voastra (mai ales cea moderna) nu va prea convine...

> Am ramas dezgustat cu putzos ala de Chameleon.

Ti-am zis de el si poate ca ai vazut si raspunsul meu catre un alt poster in
relatia cu uitarea limbii Vlahe de catre el.
Dar e curios cum tu care zici ca esti marele democrat si dusman al
rasistilor,
sa-i negi dreptul la autodeterminare, chiar daca el face ceva gresit!
Uite, asta e o chestie pe care voi nici o data n-o s-o intelegeti si care va
face sa coboriti la un nivel mai scazut si sa nu fiti compatibili cu
democratia Europeana, ori si care ar fi ea...
Cereti, cereti, cereti, mintiti, mintiti, mintiti!
Nu mai merge asa bre, vremea tocmelei a la Turca a apus!
Cit mai repede intelegeti chestia asta, cu atit mai repede o sa intrati in
lumea civilizata.
Cu mentalitate ca asta, vai de capul vostru...
Lumea merge inainte si voi reproduceti propaganda ruginita vechi de 100-150
de ani care nu mai are prindere le nici un forum international, ca lumea s-a
bunghit ce-i si cu aceste "minoritati asuprite" care iesi ca ciupercile si
cu tari care le vin in ajutor, fara ghind rau bineinteles ;-)
Ziceti de greci si turci dar voi va purtati ca adevarati turcaletzii ;-)

> Coada de topor sadea.

Lasa ca sint satul de din astea!
Daca un Vlah din Grecia se pronunta in favoarea Romaniei, atunci e un erou!
Daca se pronunta in favoarea Greciei, atunci e coada de topor!
Chiar crezi ca felul asta de a ghindi iti face cinste?...

> Dusman mai
> inversunat al vlachului decat cel mai pornit nationalist grec.

Uite, asa talking dau motiv acelor greci nationalisti sa va spun ce va spun!
EXACT acelasi lucru zic si ei de voi!
So?!!!!
Hai sa ne omorim!
Baaa, treziti-va si uitati mentalitatea asta de rahat, nimen nu va va
respecta daca il injurati si il faceti dusman fiindca el vrea altceva decit
ce vrei tu!
De asta Romania e 15 ani in cacat cind toate tarile ex-comuniste au inaintat
ba
multe chiar au intrat in EU!
Cu asa mentalitate si hraniti cu asemenea propaganda nu mai pupati nici o
data EU si nici o data n-o sa scapati de alde ilici!
Intelegeti-o o data pt totdeauna: Vlahii cu constiinta Romana au plecat la
schimbul de populatii intre cele 2 razboaie!
Cine a ramas se considera Grec si e fericit cu asta!
Sa veniti voi acuma sa-i fortati sa devina Romani cind ei se simt Greci,
asta e curat fascsim!
Lasam la o parte ca va face sa aratati ca sintei scandalagii Balcanilor...
Si asta nu va mai pune nici o data in rindul tarilor civilizate!
Simple like that!
TREZIRE nene, inainte sa fie prea tirziu!
Si asta ti-o spun cu cel mai mare drag despre Romania si Romanii...

gogu

> [...]
>
> pa shushaneao gretzeasca am postat numa fo cateva articole, da teama ca
> kamelionski nu citeshte secereaoa, ca iel ie sarea si piperu. citeshte

De ce minti?
Ce "citeva" articole?
Ai umplut secereaua greceasca cu mesaje troll si rasiste!
Toate mesajele tale pe care le am repostat pe scr!
Numara-le si spune-mi daca sint doar "citeva"!

> si pen'ca secereaoa nu l'a citit il voi transhuma dupe scg pa scr.
> cat da cross postare si trolare, sa pare ca mata ieshti dintre cei mai
> vestitzi, urmarit in multe tzari :0))

Sigur!
Nu asteptam sa zici altfel ;-)
Cum zice vorba: teme-te de Romanul si de miselia lui ;-)
Uitasem sa te intreb!
Iti place proverbul asta ? ;-)))
Ca sa vezi ce bine e sa fi insultat gicule!
INVATA gicule, invata!
Daca injuri o sa fii injurat, daca dai si cealaltu o sa dea in tine...

Baaaa, bagati mintile in cap si nu mai fi rasist, ca pt fiecare "rau" pe
care il poti reprosa la alte popoare, ei pot sa reproseze Romanilor zece!
Nu sinteti chiar natia cu cei mai multi fani si nici istoria nu e plina cu
vitejiile sau chestii pozitive despre Romani!
Deci mergi pe burta si mai bine cearta-te cu curlacu si cu toanta, ca altfel
nu-ti iese pasienta!
Romanii au prea multe in circa si sint ulltimii care au dreptul sa se plinga
sau sa arate cu degetul!
Razumes?
Daca era sa ma supar eu pt fiecare rasism pe care l-am ascultat aici
inauntru timp de 5 ani de zile si sa va raspund cu aceeasi moneda, vai de
capul
vostru!
Dar presupun ca nu te deranjeaza sa vezi pe un "strain" sa fie atacat rasist
pe scr ;-)
Daca e pt alti, ne doare in pula, aaa ?
Tipic, sa intreb ? ;-)))

gogu

? "Rino" <ri...@acoloundevantulrostogoleste.norii> ?????? ??? ??????

> [...]
> >

> Da, trebuie sa-l caut, sa-l laud pe gal.
>
> Gogu, ce sa zic, e de-al nostru ;-) Impresia mea e ca vrea sa-si puna o

Chiar crezi ma?
Esti naiv daca crezi asa ceva!
N-am eu nevoie de nimen si de nimic.

> De ce sa-i purtam ranchiuna pe chestia asta ?
> Mai bine sa-l ajutam, poate-l fut pe Costica la icre cu niste emailuri,
sa-l
> atzatz la greci ca sa poata Gogu straluci ;-)

N-avem nevoie de cacaturi de import!
Avem cacatii nostri.
Din fericire mult mai putine decit au Romanii...

spataru

"RRadescu" <rrad...@aol.com> wrote in message

rageasco, ai crize de menopaua?

din Texas cu drag