pAMFILICA rAGE

Red Head

Bai Idiotule

Dai ultimat lui mata si muistei tale neveste.
Eu/noi nu sint/em SRI , CIA sau FBI de asta poti fi sigur.
Cu mine te poti intilni o singura data daca , cind si in ce fel eu voi hotari.
Dosarele voastre aruncate la gunoi sint foarte interesante.
Ai verificat noile camere de luat vederi?
Nationalist si muist oi fi , dar nu Roman ci Zalmuist.
In rest dute la docutor trateazate de paloare ...
Incearca sa gindesti daca te lasa dementa.
O zi buna

Red Head Blue & Argon

Bai panfutica, care faci la oala, mesajele tale au fost trimise deja
unde
trebuie, iar daca esti asa grozav hai sa ne dam intalnire si sa te vad
ce
poti. In viata mea am vazut multi viteji ca tine unii chiar cu grade
mari pe
umeri si nu m-au speriat. M-am batut in parte cu multi in viata mea si
am
facut chiar puscarie pentru ca i-am znopit in bataie pe multi securisti
si
comunisti, lucru cunoscut foarte bine si de CIA, FBI si Serviciile
militare
americane.Bai teroristule, care ucizi oameni nevinoveti pe la spate, eu
ma
cac in artele tale martiale si in pregatirea ta militara israeleana. Ai
inteles bai cacatule! Si nu uita ca va trece multa apa pe raul
Jordanului
pana tu vei avea pregatirea si tactica mea de lupta militara. Ai auzit
de
Escadroanul Mortii si de tragatorii la tinta de elita, ei bine sa stii
ca
acestia suntem noi nationalistii romani din Noua Garda de Fier. Suntem
multi
si avem conectii peste tot in lume, nu numai in America ori Romania cum
crezi
tu si cei cu care te joci la computer pe Internet ca un copil. Daca
nu-i
curajul sa ne intalnim in 48 de ora de la aceasta ora, sa nu-mi mai
trimiti
nici un mesaj ca ma cac pe tine si pe ele.

AS,88