2016 uge 17 (news samlet)

https://sites.google.com/site/kallpol4/home/countries/iran/13-542/cut-01
https://sites.google.com/site/kallpol4/home/countries/iran/15-302
and ...
http://sites.google.com/site/kallfiles1/politics
https://sites.google.com/site/kallpol4

[ ... ]
[ ... 2016-04-25, Monday, day no 115 in the year ... ]
[ ... ]
> 1165 dage siden Asteroid and Meteor near hit Russia, 2013-02-15

Hvad vil du gøre, hvis du blev Statsminister (eller Præsident) ?

Svar 1:

Hmm .. (memory on from) ...

https://sites.google.com/site/kallpol4/home/issues/udn

Jeg ville øjeblikkelig ta' kontakt til vores allierede
i NATO og EU og forsøge at overbevise dem om
***nødvendigheden*** af at oprette De Forenede
Demokratiske Nationer (United Democratic Nations, UDN)
som en ***sund*** modvægt til FN (UN)!

Hvorfor ?

Fordi fordelene ved UDN er for mange (herunder sund
favorisering af eksilregeringer til erstatning for
et ikke-demokratisk styre), og ulemperne er for få! ... :-)

Hmm ... (memory on from) ...

Aktuel politisk news:

Forbryderen Assad fortsat på fri fod (= lovløs planet, ifølge din nabo, Mankind)

Compare with ...

https://www.biblegateway.com/passage/?search=ecc+8%3A11&version=BPH

Slås der ikke ned på forbryderen STRAKS,
er det en indirekte opfordring til at
følge hans eksempel.

(Præd. 8,11)

Man vil fx. ikke træde Retten under fode (men forstå sit ***ansvar***,
at Loven skal håndhæves også internationalt, så forbrydere ikke slipper
for straf). Og det vil ha' en præventiv effekt på længere sigt (så forbrydelserne
slet ikke begås i det samme omfang som nu fx. med angrebskrige her og der
og allevegne til skde for menneskeheden og dens overlevelse)!

Så kort og godt vil det ændre Verden til det bedre med tiden,
skønner jeg! ... :-)

Svar 2:

(Input dit svar)

-

Nu ikke længere blot et udsagn:

"Kall, Mogens" <Jesus.lov...@gmail.com> skrev ...

Sent: Monday, April 25, 2016, CET 10:28, GMT 08:28
Subject: 2016 uge 17 (news samlet)
19045 news:nfkk9c$opk$1...@news.eternal-september.org
https://groups.google.com/d/msg/dk.politik/JhFiTEKJJV4/I9QMSXdjAgAJ
> Mogens Kall, The servant of Michael.
> --
> Coming up news: Iran hit by a Asteroid. Iran is no more (Jer.49,34-) ?
> [...]

Egypten truer Reuters med sag for nyhed om dræbt italiener. Reminder 1: T-1 (Tjernobyl 30 years)

-

DR S120 man 25 apr 09:32:06
24.april dr.dk/nyheder 18:14

OBAMA: VÅBENHVILEN MÅ I KRAFT IGEN
Våbenhvilen i Syrien er blevet
overtrådt talrige gange, men den må
stykkes sammen igen, og de stridende
parter må tilbage til
forhandlingsbordet.

Det siger den amerikanske præsident,
Barack Obama, der i dag indledte et
todags besøg i Tyskland.

- Jeg talte med (den russiske)
præsident, Vladimir Putin, i sidste uge
for at sikre, at vi kan genindføre
våbenhvilen, siger Obama på en fælles
pressekonference med den tyske
forbundskansler, Angela Merkel.

Alene søndag har bombardementer i
Syrien kostet mindst 26 livet.

Obama besøger Merkel: Våbenhvilen må i kraft igen
24. Apr. 2016 kl. 18:14
http://www.dr.dk/nyheder/udland/obama-besoeger-merkel-vaabenhvilen-maa-i-kraft-igen

-

DR S126 man 25 apr 09:32:06
24.april dr.dk/nyheder 23:26

REGERINGSPARTIET SEJRER I SERBIEN
Hver anden stemme, der blev afgivet ved
søndagens parlamentsvalg i Serbien, er
gået til regeringspartiet, SNS, som
vinder en overlegen valgsejr.

Partiet har fået omkring 51 procent af
stemmerne og står dermed til at få
absolut flertal i parlamentet, viser de
foreløbige resultater med 77 procent af
stemmerne talt op.

- Jeg er meget stolt og rørt over vores
resultater, siger premierminister
Aleksandar Vucic, der søndag aften
erklærer sig som valgets sejrherre,
ifølge det tyske nyhedsbureau dpa.

Regeringspartiet sejrer i Serbien
24. Apr. 2016 kl. 23:26
http://www.dr.dk/nyheder/udland/regeringspartiet-sejrer-i-serbien

Seselj og hans parti er, i modsætning til Vucic, ikke interesseret
i EU-medlemskab.

-

Hygiejnen halter på psykiatriske centre: Udgør smittefare
kl. 05:59
http://www.dr.dk/nyheder/regionale/hovedstadsomraadet/hygiejnen-halter-paa-psykiatriske-centre-udgoer-smittefare

Kommentar:

I modsætning til somatiske sygdomme smitter sindssygedomme altså
ikke, så kravene mht. hygiejne bør ikke være ligeså høje!

Men bevares!

Staten udbetaler jo allerede løn til temmelig mange mennesker på
overførselsindkomst, heriblandt folk på understøttelse. Så jeg (og
andre) kan sagtens finde folk, der - som sagt - allerde har fået
udbetalt en løn til at gøre rent! Kravene skal jo ikke være ligeså
høje som på andre sengestuer, hvor smittespredningen kan få
alvorlige konsekvenser.

16 såret ved raketangreb på tyrkisk by nær Syrien
24. apr. 2016, 16:05
http://nyheder.tv2.dk/udland/2016-04-24-16-saret-ved-raketangreb-pa-tyrkisk-by-naer-syrien

-

Egypten går til kamp mod nyhedsgigant over mordsag
25. apr. 2016, 10:01
http://nyheder.tv2.dk/udland/2016-04-25-egypten-gar-til-kamp-mod-nyhedsgigant-over-mordsag

Kommentar:

see below.

-

Overblik: Politikere i hele landet skifter til Alternativet
25. apr. 2016, 10:52 ...

-

104 SVT Text Måndag 25 apr 2016

SVT Text

* = efter kl 06 Nyhetsrullen 188

* Klar regeringsseger i serbiskt val 130

* FN fördömer Nordkoreas robottest...131

* Högervind i österrikiskt val.......132

* WHO: Fler länder snart malariafria 133

* 800 al-Qaida-medlemmar uppges döda 134

* Cruz och Kasich enade mot Trump....135

* Morden i Ohio var "noga planerade" 136

-

131 SVT Text Måndag 25 apr 2016
UTRIKES PUBLICERAD 25 APRIL

FN fördömer Nordkoreas robottest

FN:s säkerhetsråd fördömer Nordkoreas
uppskjutning av en ballistisk robot
från en ubåt. Det innebär ett "allvar-
ligt brott" mot FN-resolutioner,
enligt säkerhetsrådet.

I går uppgav Nordkorea att man genom-
fört uppskjutningen som övervakades av
diktatorn Kim Jong-Un. Han hyllade
testet som en "ögonöppnande framgång".

Enligt Sydkoreas försvarsminister flög
roboten ca tre mil och testet visade
tydliga tekniska framsteg jämfört med
tidigare. Det finns en oro att Nord-
korea övar inför ett femte kärnvapen-
prov inför en partikongress i maj.

-

NRK:
24. april 2016 kl. 13:55 - 25. april 2016 kl. 08:46

25. april 2016 kl. 09:52

-

Tjernobyl har trukket et spor af frygt efter sig

Af Ulla Poulsen
24. april 2016 22:30
http://www.kristeligt-dagblad.dk/udland/tjernobyl-har-trukket-et-spor-af-frygt-efter-sig

-

Egypten truer Reuters med sag for nyhed om dræbt italiener

Ritzau
25. april 2016 09:53
http://www.kristeligt-dagblad.dk/udland/egypten-truer-reuters-med-sag-nyhed-om-draebt-italiener

Egyptisk politi pågreb italiensk studerende, inden han forsvandt
og siden blev fundet dræbt, skriver Reuters.

Kommentar:

Egypten er et skindemokrati, og her ser vi bagsiden af medaljen!

Og det er endnu en grund til, at vi skal oprette UDN ...
https://sites.google.com/site/kallpol4/home/issues/udn/17-078
... så vi kan få bragt orden i alle disse uretfærdige sager!

For hvis ikke vi, menneskeheden, blander os, da er naturens orden
sådan indrettet, at det bliver de stærkeste, der vinder. Og det er
ikke altid i Menneskehedens interesse, da de stærkeste som oftest
er psykopater (og dermed ligeglad med alle os andre, herunder lov
og ret og navnlig retfærdighed)!

Så hvis du gerne vil forhindre Hitlerligende typer i at terrorisere
denne vor planet (i morgendagens verden), da ... !

-

Vielse af homoseksuelle får nordmænd til at forlade kirken

Af Ulrik Strøjer Kappel
25. april 2016 00:00
http://www.kristeligt-dagblad.dk/kirke-tro/vielse-af-homoseksuelle-faar-nordmaend-til-forlade-kirken

Kommentar:

Fornuftig beslutning. Ellers ville det jo være at holde Jesus for
nar!

Drag ud af Babylon! Rør IKKE det urene; skil Jer ud!

-

Det er åndelig fattigdom at nedgøre andres tro

Debat
Af Nina Skaaning
25. april 2016 00:00
http://www.kristeligt-dagblad.dk/debat/et-saert-korstog.-det-er-aandelig-fattigdom-nedgoere-andres-tro

Det kan ikke bevises, at Gud eksisterer, men det kan til gengæld
heller ikke bevises, at Gud ikke eksisterer. ...

Kommentar:

Og dog! Det hænder, at der sker ting, der - videnskabelig set - er
ubegribelige, apropos ...

https://sites.google.com/site/etbible/home

We have found a star map inside the Bible. It use our
galaxy, the Milky way, as a reference, and - You see -
Mankind did NOT knew anything about this astronomic
galaxy, when the Bible was written for 2-3000 years ago,
so therefore this information can only come from another
civilisation in the universe visiting our solar system.

And this is great news for Mankind ... :-)

and ...

https://sites.google.com/site/etfootsteps/home

Footsteps
The "Animal"-hunter-program
(The UFO-hunting)
[ ... ]

Since then ...

61, 61
744, 744
50, 46 (200) + warning to psychopath-istan (Russia)

and ...

Counter now around 1165 days.

Reminder 1:
T-1 (Tjernobyl 30 years)

Reminder 2:

Så ...

Slå følge med dem, der søger sandheden, men vogt Jer for dem, der
postulerer, at de allerede har fundet sandheden (og derigennem
undertrykker alle andre meninger og vurderinger, herunder fx.
UFO-efterforskningen eller anden form for kritisk konstruktiv
tænkning)!

-

Jordan: Stop Jews from visiting Temple Mount or face consequences

By JPOST.COM STAFF \
04/25/2016 09:09
http://www.jpost.com/Arab-Israeli-Conflict/Jordan-Stop-Jews-from-visiting-Temple-Mount-or-face-consequences-452227

Kommentar:

I må ha' spist søm, siden I indtager denne ***fanatiske*** holdning,
fordi ...

I har sg_ ikke mere ret til Tempelbjerget end andre, så det klogeste
vil derfor altid være, at alle får tildelt den samme rettighed!.

Erkend dog, at dit problem er, at du ikke under andre det godt (men
vil ha' det hele for dig selv, apropos egoismüs-god-worshipping. Og
dette er IKKE et kompliment)!

Men bevares!

Hvis du gerne vil udfordre JHVH (jødernes og de kristnes Gud) og
søge bevis på Hans eksistens, så bliver det din egen sag!

Input memory from ...

[...]

Herre Jahve vor Gud! Stadfæst og bekræft Dit Ords troværdighed med
de medfølgende tegn og undere, så også hedningefolk (såsom jordanske
muslimer osv.) må fatte, at Du lever. Det beder vi om, i Jesu Kristi
velsignede navn, i Jahve-frelser's velsignede navn. Amen!

NEXT DADDY!

-

Kremlin denies reports on Russian fire on Israeli jets in Syria

By REUTERS \
04/22/2016 12:50
http://www.jpost.com/Israel-News/Politics-And-Diplomacy/Kremlin-denies-reports-on-Russian-fire-on-Israeli-jets-in-Syria-452042

Kommentar:

Hvorfor skulle israelerne lyve?

Saudi-Arabia:
https://sites.google.com/site/kallpol4/home/countries/saudi-arabia/19-048
911:
https://sites.google.com/site/kallpol4/home/issues/911-wtc-response/19-048
Terror:
https://sites.google.com/site/kallpol4/home/issues/terror/saudi-arabia/19-048

-

"Kall, Mogens" <Jesus.lov...@gmail.com> skrev ...

Sent: Monday, April 25, 2016, CET 10:28, GMT 08:28
> [...]
> Mogens Kall, The servant of Michael.
> --
> Coming up news: Iran hit by a Asteroid. Iran is no more (Jer.49,34-) ?

28 hemmelige dokumenter kan afsløre Saudi Arabiens rolle i 9/11 + ET-Break
Mulige krigsforbrydelser i Burundi

-

I dag er det 30 år siden Tjernobyl-atomkraftulykken indtraf.

Ulykken var med til at udstille det kommunistiske Sovjetstyres
løgne og var dermed medvirkende til dets kolaps få år senere!

-

DR S149 man 25 apr 19:12:27
25.april dr.dk/nyheder 13:29

MULIGE KRIGSFORBRYDELSER I BURUNDI
Den Internationale Straffedomstol vil
indlede en undersøgelse af påståede
krigsforbrydelser i Burundi. Det
oplyser ICC i en pressemeddelelse.

Undersøgelsen er rettet mod de
politiske uroligheder, der udsprang af
præsidentvalget i fjor i det afrikanske
land.

Siden valget er 430 personer dræbt.
Adskillige andre er anholdt, mens
hundredtusinder har taget flugten.

- Mindst 3400 mennesker er blevet
anholdt, og flere end 230.000 burundier
har været tvunget til at flygte til
nabolande, siger anklager Fatou
Bensouda.

Undersøger anklager om krigsforbrydelser i Burundi
kl. 13:29
http://www.dr.dk/nyheder/udland/undersoeger-anklager-om-krigsforbrydelser-i-burundi

-

DR S154 man 25 apr 19:12:28
25.april dr.dk/nyheder 14:48

MEGAFOND SKAL FREMTIDSSIKRE SAUDI
Regeringen i Saudi-Arabien har iværksat
en omfattende økonomisk reform, så
kongedømmet kan begrænse dets
afhængighed af indtægter fra oliesalg.
Saudi-Arabien opretter samtidig en
oliefond på to billiarder dollar,
svarende til 14,9 billiarder danske
kroner. Fonden skal blandt andet
finansieres gennem et delvist - dog
lille - frasalg af olieselskabet
Aramco.

Oliefonden vil blive mere end dobbelt
så stor som den norske oliefond på
7.100 milliarder norske kroner, skriver
nyhedsbureauet NTB. Reformen, der
hedder "Saudi vision 2030", blev
godkendt mandag, skriver nyhedsbureauet
SPA.

Ny megafond skal fremtidssikre Saudi
kl. 14:48
http://www.dr.dk/nyheder/udland/ny-megafond-skal-fremtidssikre-saudi

-

DR S167 tir 26 apr 07:36:29
25.april dr.dk/nyheder 21:01

DANSK JOURNALIST ANHOLDT I KAIRO
En dansk journalist er anholdt og
tilbageholdt af de egyptiske
myndigheder i Kairo. Det bekræfter
Udenrigsministeriets Borgerservice.

- Udenrigsministeriet kan efter
oplysninger fra de egyptiske
myndigheder bekræfte, at en dansk
journalist er tilbageholdt i Kairo. Den
danske ambassade yder konsulær bistand
til vedkommende. Udenrigsministeriet er
i kontakt med de pårørende, lyder det
fra Borgerservice.

Borgerservice vil ikke kommentere
anholdelsen yderligere, da de har
tavshedspligt i personsager.

Dansk journalist anholdt i Kairo
25. Apr. 2016 kl. 21:01
http://www.dr.dk/nyheder/indland/dansk-journalist-anholdt-i-kairo

-

DRONE-VIDEO Sådan ser Tjernobyl ud 30 år efter verdens værste atomkraftulykke
kl. 07:00
http://www.dr.dk/nyheder/udland/drone-video-saadan-ser-tjernobyl-ud-30-aar-efter-verdens-vaerste-atomkraftulykke

Naivitet og konfliktskyhed åbner døren for islamisme
25. apr. 2016, 19:31
http://nyheder.tv2.dk/politik/2016-04-25-naivitet-og-konfliktskyhed-aabner-doeren-for-islamisme

-

Aktivist og magasin-redaktør hakket til døde i Bangladesh
25. apr. 2016, 19:42
http://nyheder.tv2.dk/udland/2016-04-25-aktivist-og-magasin-redaktor-hakket-til-dode-i-bangladesh

-

28 hemmelige dokumenter kan afsløre Saudi Arabiens rolle i 9/11
25. apr. 2016, 21:10
http://nyheder.tv2.dk/udland/2016-04-25-28-hemmelige-dokumenter-kan-afsloere-saudi-arabiens-rolle-i-911

De hemmelige papirer, der ligger låst inde i et sikkerhedsrum i Det
Hvide Hus, har endnu ikke set dagens lys. Tidligere præsident
George W. Bush påstod, at det ville være skadeligt for USA's
sikkerhed, hvis papirerne blev offentliggjort.

New Yorks borgmester: Jeg blev tilbudt 10 mio.

Siden er presset for at få offentliggjort papirerne steget i takt
med, at Saudi Arabien gentagne gange har forsøgt at skjule deres
rolle i angrebene på USA. New Yorks tidligere borgmester Rudy
Giuliani har tidligere fortalt, at en saudisk prins tilbød ham en
check på 10 mio. dollar for at påvirke efterforskerne af angrebene
til at vende blikket væk fra Saudi Arabien. ...

Kommentar:

Du må IKKE bøje retten, heller ej når/hvis du er saudi-araber!

INGEN er hævet over loven!

Jeres religiøse vanvid må hermed stoppe, så I holder op med at
støtte terrorisme! Det hører ingen steder hjemme i et moderne
samfund, hvor retfærdighed bør være fundamentet, fremfor uret!

Indse dog, at I er på afveje!

I mener at dyrke den ægte vare, altså den levende gud, men i
praksis er det jo djævelen og al hans uretfærdighed, I fremmer!

Og hvad er det for en guddom, der ikke kan tåle sandhedens lys?

Lyt dog til Jesu Ord (den profet, som I også anerkender til dels):

https://www.biblegateway.com/passage/?search=matt+7%3A24-27&version=ERV-AR

(Matt 7,24-27)

(som her er frit gengivet:)
Byg huset på sandhedens grund, for hvis huset er bygget på løgn
vil det før eller sidenhen brase sammen!

Lyt til mit råd:

Hvis ikke Islam kan levere varen retfærdighed, herunder det, at du
IKKE må bøje retten og dermed misbruge magtinstititionen ...

Hvis ikke Islam kan levere varen retfærdighed, da ender det med, at
folk tager afstand!

For hvem med sin fulde forstand går ind for uret?...

Og netop i det samme hørte jeg en røst fra Himlen (perhaps
the voice of ET; altså en udenjordisk civilisation på besøg
i vort solsystem eller rettere: en bejler til Menneskeheden),
der sagde:
(2016-04-26, Tirsday, day no 117, CET 08:14, GMT 06:14)
- "Spørger jeg"

(Næppe en retfærdig)

Nå da da!

Så er der ET-"diplomat"-post til "kunden"!

-

NRK:
25. april 2016 kl. 09:52

Sent: Monday, April 25, 2016, CET 10:28, GMT 08:28
> [...]
> Mogens Kall, The servant of Michael.
> --
> Coming up news: Iran hit by a Asteroid. Iran is no more (Jer.49,34-) ?

Obama's former Mideast adviser: We should have bombed Assad

-

BAGGRUND I to dage vidste ingen hvorfor luften var fyldt med radioaktiv stråling
kl. 09:00
http://www.dr.dk/nyheder/udland/baggrund-i-dage-vidste-ingen-hvorfor-luften-var-fyldt-med-radioaktiv-straaling

Ekspert: - Derfor bliver flere og flere unge hjemløse
25. apr. 2016, 20:30 Opd. 25. apr. 2016, 21:57
http://nyheder.tv2.dk/samfund/2016-04-25-ekspert-derfor-bliver-flere-og-flere-unge-hjemloese

-

Kvinder på krisecentre får ikke længere psykologhjælp
26. apr. 2016, 00:15
http://nyheder.tv2.dk/politik/2016-04-26-kvinder-pa-krisecentre-far-ikke-laengere-psykologhjaelp

-

Dansk journalist anholdt i Kairo - Nu er vedkommende løsladt
25. apr. 2016, 21:18 Opd. 26. apr. 2016, 06:00
http://nyheder.tv2.dk/krimi/2016-04-25-dansk-journalist-anholdt-i-kairo-nu-er-vedkommende-losladt

-

UFO, svamp eller ubåd: Hvad er det, der gemmer sig på bunden af den Botniske Bugt?
26. apr. 2016, 06:42
http://nyheder.tv2.dk/udland/2016-04-26-ufo-svamp-eller-ubaad-hvad-er-det-der-gemmer-sig-paa-bunden-af-den-botniske-bugt

De svenske skattejægere har efter fundet givet en prøve, som blev
taget i nærheden af det mystiske objekt, til geologen Steve Weiner,
som har udelukket, at genstanden er en naturlig geologisk
formation. Efter at have undersøgt prøverne kom han til den
konklusion, at materialerne var metaller, der ikke kan reproducere
sig selv i naturen.

-

Ti mænd fra rockerklub dømmes for brutalt overfald
26. apr. 2016, 09:00 Opd. 26. apr. 2016, 09:20 ...

-

104 SVT Text Tisdag 26 apr 2016

SVT Text

* = efter kl 06 Nyhetsrullen 188

Många döda i rebelldåd i Aleppo....130

* Matbrist efter skalvet i Ecuador...131

Kidnappad kanadensare halshuggen...132

Spanien: Tusentals sjuka av vatten 133

* Uppgörelse om pojkskjutning i USA..134

Högerextrema gratulerar Österrike..135
Dramatisk politisk omsvängning....175-

Obama i brandtal för Europa........136

Övriga rubriker 105

-

105 SVT Text Tisdag 26 apr 2016

SVT Text

* = efter kl 06 Nyhetsrullen 188

Saudisk plan för livet efter oljan 137

Hbtq-aktivist mördad i Bangladesh..138

-

NRK:
25. april 2016 kl. 09:52 - 26. april 2016 kl. 07:45, error

26. april 2016 kl. 09:02

-

Amerikanske senatorer vil øge militærhjælp
25. april 2016
http://www.ordetogisrael.dk/nyheder.php?action=laesnyhed&id=4009

Forholdet mellem Israel og USA har været relativt køligt siden
atomaftalen med Iran, som Israel var ... Læs mere

-

Israel: Jordan's criticism on Temple Mount visits is misplaced

Minister says Jewish state 'acting responsibly' and Hashemite
Kingdom 'knows this,' after Amman slams 'violations' at holy site

By Raoul Wootliff April 25, 2016, 11:40 pm
http://www.timesofisrael.com/israel-jordans-criticism-on-temple-mount-visits-is-misplaced/

-

Obama's former Mideast adviser: We should have bombed Assad

Philip Gordon says president tried to pivot away from the region
to an extent, not get bogged down like Bush administration

By Times of Israel staff April 26, 2016, 6:55 am
http://www.timesofisrael.com/obamas-former-mideast-adviser-we-should-have-bombed-assad-2/

Kommentar:

Vi bombede rent faktisk gaddafi fra magten i Libyen, og hvad kom der
ud af det ?

Vi bliver nødt til at være ***realister***

Det arabiske forår er blevet kidnappet af fundamentalister, der ikke
vil demokrati, men i bedste fald flertalsdiktatur (som vi nu ser det
praktiseret i Iran)! ... :-(

Hvis vi havde tvunget Assad fra magten ved at bombe ham, da ville IS
nok ha' taget over magten i landet, og det er jo heller ikke så
smart!

Så vi må træffe et valg mellem 2 onder:

Enten ...

1.
et skindemokrati
(eller ligefrem et diktatur, som tilfældet er i Syrien med diktator
Assad ved magten) ...

eller ...

2.
et islamisk fanatisk styre
(som jo også er udemokratisk og som oftest ligefrem er et
diktatur)

Mit råd er:

Hold Jeres sti ren, så I IKKE gør fælles sag med uretfærdig (herunder
Saddam Husein og selvfølgelig også Assad)

Og så "nupper" vi dem en efter en og stiller dem for retten i Haag,
så Menneskeheden lærer - navnlig alle fanatiske muslimer - at
retfærdighed går FORUD for alt andet!

Det skulle på længere sigt give os nogen chance for at tale dem til
fornuft; altså at de indser alle fordelene ved at have et demokrati!

Om man kan ha' et islamisk demokrati ?
(hvilket absolut IKKE er det samme som et flertalsdiktatur)

Vi har her nok ikke nogen valgmulighed!

Enten må islam fornu sig (til det bedre) eller også må religionen
dø (hvis den fortsætter med at være fjende af Menneskeheden).

Så vi må - med andre ord - lære muslimerne at respektere deres
medmennesker, ligesom de selv gerne vil ha', at alle vi andre
respekterer dem!

Ja! Det er altid svært at respektere andre, navnlig når man ikke
er enig med dem, men det hører nu engang med til demokratiets
spilleregler.

Alternativet er jo jungleloven, hvor den stærke bestemmer. Og det
er som oftest med vold og magt. Og den er bundhamrende uretfærdig,
og derfor næppe til Menneskehedens fordel!

Åh, gid jeg dog kunne overbevise alle Jer muslimer om dette mit
(og andres) synspunkt.

Ville det gøre en forskel, hvis en udenjordisk civilisation havde
det selvsamme syn på sagen ?

Ville det gøre noget indtryk på Jer, så I ville genoverveje Jeres
fanatiske synspunkter, herunder fx. kvindeundertrykkelse (som jo
netop er et levn fra jungleloven) ?

Åh, gid jeg dog kunne give Jer visdom og indsigt (så I tog afstand
fra den religiøse galskab, som efterhånden er blevet en pest for
hele vor verden; denne vor dejlige jordklode)!

Herre vor Gud! Jeg beder aller nådigst om magtbeføjelser hertil!
Og hjælp mig til ikke at misbruge denne magt, i Jesu Kristi
velsignede navn! Stadfæst og bekræft Din retfærdighed med de
medfølgende tegn og undere, så folket må fatte. Gør mirakler,
Guddommelige helbredelser, så folket må fatte, hvad der er sand
Guddom og hvad der er løgn (forfalskning). Lad det gode sejre over
det onde. Det beder vi om, i Jahve-frelser's velsignede navn. Amen!

Israel:
https://sites.google.com/site/kallpol4/home/countries/israel/19-051
Anti-semitisme:
https://sites.google.com/site/kallpol4/home/issues/anti-semitism/19-051
Tempelbjerget:
https://sites.google.com/site/kallpol4/home/issues/temple-mount/19-051
UN ,Abuse of power (FNs magtmisbrug):
https://sites.google.com/site/kallpol4/home/issues/un/19-051

-

"Kall, Mogens" <Jesus.lov...@gmail.com> skrev ...

Sent: Monday, April 25, 2016, CET 10:28, GMT 08:28
> [...]
> Mogens Kall, The servant of Michael.
> --
> Coming up news: Iran hit by a Asteroid. Iran is no more (Jer.49,34-) ?

Unesco nedtoner jødedommens betydning i Jerusalem
Forskere vil ændre gener og fjerne arvelige sygdomme. Det Etiske Råd siger nej
USA bygger skjold mod Nordkorea

-

BILLEDER 30 år efter Tjernobyl: Området stadig forladt
kl. 11:00
http://www.dr.dk/nyheder/udland/billeder-30-aar-efter-tjernobyl-omraadet-stadig-forladt

-

Chefkonsulent fra Beredskabsstyrelsen: Danmark var heldig under Tjernobylulykken
kl. 11:18
http://www.dr.dk/nyheder/live/chefkonsulent-fra-beredskabsstyrelsen-danmark-var-heldig-under-tjernobylulykken

-

Smuthul for jihadister i Syrien skal lukkes med USA-raketter
kl. 13:29
http://www.dr.dk/nyheder/udland/smuthul-jihadister-i-syrien-skal-lukkes-med-usa-raketter

-

DR S157 tir 26 apr 18:23:27
26.april dr.dk/nyheder 17:29

USA BYGGER SKJOLD MOD NORDKOREA
USA er ved at forberede et
missilskjold, som kan blokere for
nordkoreanske trusler på lavt niveau,
siger præsident Barack Obama i et
interview med den amerikanske tv-
station CBS.

- En af de ting, som vi har brugt mere
og mere tid på, er at positionere vores
missilforsvarssystemer, så vi, samtidig
med at vi forsøger at få stoppet
udviklingen af nordkoreanernes
atomvåbenprogram, i det mindste kan
blokere for den relativt lille trussel,
de udgør lige nu, siger den amerikanske
præsident.

Obama: USA bygger missilskjold mod Nordkorea
kl. 17:29
http://www.dr.dk/nyheder/udland/obama-usa-bygger-missilskjold-mod-nordkorea

-

DR S163 ons 27 apr 07:14:04
26.april dr.dk/nyheder 18:56

PANAMA-PAPIRER OFFENTLIGGØRES
Er du nysgerrig efter at se, hvem der
står i de omstridte Panama-papirer, så
skal du ikke vente meget længere.
Det internationale konsortium af
undersøgende journalister, ICIJ, vil
nemlig offentliggøre Panama-papirerne
9. maj klokken 20.00 dansk tid.
Det skriver ICIJ på deres hjemmeside.

Panama-lækket indeholder navnene på
mere end 200.000 offshoreenheder, der
er blevet konstrueret med hjælp fra
advokatfirmaet Mossack Fonsecas hjælp.
Det internationale konsortium af
undersøgende journalister vil ikke
offentliggøre optegnelser af bankkonti,
finansielle transaktioner, mails og
andre korrespondancer, der indeholder
oplysninger som pas og telefonnumre.

Undersøgende journalister offentliggør Panama-papirer
26. Apr. 2016 kl. 18:56
http://www.dr.dk/nyheder/penge/undersoegende-journalister-offentliggoer-panama-papirer

-

Bandemedlem: Moskéen gør mig til mindre bandit
26. Apr. 2016 kl. 20:07
http://www.dr.dk/nyheder/indland/bandemedlem-moskeen-goer-mig-til-mindre-bandit

Kommentar:

Og fred være med det ... :-)

Sent: Thursday, April 14, 2016, CET 14:11, GMT 12:11
Subject: Moskva: Russiske krigsfly tog alle hensyn i Østersøen, men, men, men ... -
Re: 2016 uge 15 (news samlet)
19026 news:neo17b$8k3$1...@news.eternal-september.org
https://groups.google.com/d/msg/dk.politik/m0HRBUH8sDM/tcTkVe_VBQAJ

> [...]
> https://groups.google.com/d/msg/dk.politik/m0HRBUH8sDM/VXBOE0LEBQAJ

> [ ... ]

> Det er jo desværre IKKE det eneste eksempel, så ...!
>
> I er rablende gale, og det ender med krig, hvis I
> fortsætter; en krig, hvor vi alle vil tabe!
>
> Og set i lyset af det, kan man spørge sig selv om,
> HVORFOR denne potensforlænger var så vigtig for Jer?
>
> Var det for at kompensere for et mindreværdskompleks?
>
> I så fald:
> Gå til læge i stedet for at gamble!
> (de fleste sindssygdomme kan man faktisk gøre noget

Men vær opmærksom på, at du (og ligesindede) muligvis har nogle
indespærrede aggressioner (måske forårsaget pga. barndomstraumer),
og at de kan vækkes til live af en fanatisk "legalisering" af
vold (hvilket jo er tilfældet med terror)!

Det klogeste er derfor nok at gå i psykoterapi. Ingen tager jo
skade af dette (at gøre sig klogere på sit eget sind)!

-

DR S166 ons 27 apr 08:39:03
26.april dr.dk/nyheder 22:10

USA: ANTAL SYRIENSKRIGERE FALDER
USA's forsvarsministerium, Pentagon,
melder nu om, at der tilsyneladende er
sat prop i det store antal af
udenlandske borgere, der rejser til
Syrien og Irak for at tage del i
kamphandlinger.

Antallet af nye udenlandske krigere,
der rejser til Syrien og Irak i
forsøget på at blive optaget i
militante grupper, var i den seneste
måned på kun omkring 200, oplyser
Pentagon til avisen Washington Post.

Det er et drastisk fald i forhold til
for et år siden, hvor et sted mellem
1500 og 2000 om måneden rejste ud for
kæmpe, skriver nyhedsbureauet Reuters.

USA: Strømmen af syrienskrigere er faldet 90 procent
26. Apr. 2016 kl. 22:10
http://www.dr.dk/nyheder/udland/usa-stroemmen-af-syrienskrigere-er-faldet-90-procent

Kommentar:

Måske har mange indset, at der er tale om religiøs galskab (hvor
religionen bruges som skalkeskjul for hensynsløs vold og anden form
for kriminalitet)!

hensigten med religionen - i hvert fald den jødiske, kristne og
muslimske - er jo at skabe noget i retning af et paradis; altså
noget ***godt*** for Menneskeheden. Og dét kan man jo ikke sige
just er tilfældet med IS og andre terrororganisationer!

-

Homoseksuelle på Færørerne kan snart vies - bare ikke i kirken
kl. 05:58
http://www.dr.dk/nyheder/udland/homoseksuelle-paa-faeroererne-kan-snart-vies-bare-ikke-i-kirken

Kommentar:

Se dét er den rigtige løsningsmodel:

Herved krænkes Kirkens Ejermand (Jesus) jo ikke samtidig med, at
der ingen forskelsbehandling er på borgere i et verdsligt samfund,
men at vi alle er lige for loven (herunder også vores rettigheder
og pligter)!

Sovjet nedtonede Tjernobyl - danskerne købte jodtabletter
26. apr. 2016, 21:56
http://nyheder.tv2.dk/udland/2016-04-26-sovjet-nedtonede-tjernobyl-danskerne-koebte-jodtabletter

Kommentar:

Læresætningen er, at når først løgnene er til SKADE for befolkningen
i et diktatur, da desserterer de (og bliver selve diktaturets
værste fjender)!

-

Sjælden partikongres i Nordkorea
27. apr. 2016, 02:05 Opd. 27. apr. 2016, 03:19
http://nyheder.tv2.dk/udland/2016-04-27-sjaelden-partikongres-i-nordkorea

Kommentar:

Hvorfor klamre sig til en ligkiste?

Se dog at få sat et punktum for dette ækle diktatur, så I kan leve
frit og med overflod som alle os andre!

Mennesket trives faktisk bedst i frihed ... :-)

-

Forskere vil ændre gener og fjerne arvelige sygdomme - danske forsøg kan være på vej
27. apr. 2016, 06:46
http://nyheder.tv2.dk/tech/2016-04-27-forskere-vil-aendre-gener-og-fjerne-arvelige-sygdomme-danske-forsoeg-kan-vaere-paa

Kommentar:

Jeg selv lider bl.a. af en medfødt sygdom, scheuermanns sygdom, der
giver mange smerter i rygsøjlen.

Og kan det undgås, er det da oplagt at fjerne denne sygdom hos
afkommet mit og andres.

På tilsvarende vis mht. andre arvelige sygdomme.

Og jeg kan da sagtens forestille mig en fremtid med en art
ungdommens kilde, hvor mennesket kan blive mange tusind år!

Men når det er sagt ...

Kommer vi ud på et skråplan, hvor vi snart sagt vil fjerne alle
uønskede ting og dermed komme til at dyrke perfektionismens afgud?

Og sæt nu vi ikke er enige om, HVAD der er perfekt!

Jeg kan fx. huske, at jeg engang i en psykiatrisk lærebog læste,
Cullberg vist nok, at det givetvis er de selvsamme gener, der
skaber en sindslidelse (fx. skitzofreni) som en Mozart!

Under Koldkrigen var argumentationen, at fjenden ALLEREDE var i
gang med at skabe en forbedret udgave af mennesket (med dertil
hørende forbedret sandsynlighed for at vinde en eventuel krig),
hvorfor vi derfor også BURDE begynde på en tilsvarende
genmanipulering!

Kunne man - hypotetisk set - forestille sig, at denne nye
menneskeart kunne finde på at udkonkurrere os altså Homo Sapiens,
ligesom vi allerede har udkonkurreret andre menneskearter, herunder
med ret stor sandsynlighed fx. Neandertalmennesket?

Ja, SELVFØLGELIG!

Og sæt nu det går galt under klippearbejdet, og vi får skabt en
masse vanskabninger!

Skal de så udryddelse på "god" gammeldags diktatorisk vis (apropos
Hitlers "Paradis": Det nazistiske tusindsårsrige) ?

Så ...

Det er nok ligesom med efterretningstjenesterne: Det er en vagthund,
der skal holde i MEGET KORT snor (så misbrug undgås)!

I modsat fald bliver det Junglelover, der kommer til at bestemme,
og den er som hovedregel kynisk UDEN hensyntagen til de svage! Kun
den stærke overlever!

-

Nyt genværktøj : Vi skal ikke være bange for at gøre os selv bedre
27. apr. 2016, 08:13
http://nyheder.tv2.dk/tech/2016-04-27-nyt-genvaerktoej-vi-skal-ikke-vaere-bange-for-at-goere-os-selv-bedre

-

Kommende B&O-chef kommer til at levere men vil ikke revolutionere
26. apr. 2016, 16:52 Opd. 27. apr. 2016, 08:42 ...

-

104 SVT Text Onsdag 27 apr 2016

SVT Text

* = efter kl 06 Nyhetsrullen 188

* Stora segrar för Trump och Clinton 130
USA: Minskning av terrorresenärer..131

Elva ihjälskjutna på Kap Verde.....132
Hemvärnet kontrollerar dansk gräns 133

Nyval väntar spanjorerna...........134
* Nordkorea släpper kongressdatum....135

Norge överklagar Breivik-dom.......136
* Flygstrejk stoppar Sverigetrafik...137

-

NRK:
26. april 2016 kl. 09:02 - 27. april 2016 kl. 07:58

27. april 2016 kl. 08:55

-

Det Etiske Råd siger nej til at "klippe" i gener

Af Maja Funch
27. april 2016 00:00
http://www.kristeligt-dagblad.dk/danmark/det-etiske-raad-siger-nej-til-klippe-i-gener

Kommentar:

Men det er sg_ ret fristende!

Eller ...

Kan vi, Menneskeheden, ikke godt affinde os med i mangel på gode
gener at adoptere børn, fremfor på ***egoistisk*** vis at insistere
på, at det SKAL være vores gener, der videreføres?

Og ér det i grunden ***vores*** gener, der videreføres, når nu fx.
et defekt gen (som skaber sygdommen scheuermanns sygdom) udskiftes
med et rask gen fra et andet individ?

At få sunde, raske normale børn er IKKE et krav (fra naturens side)!

Erkend dog at vi er kommet ud på et skråplan, hvos vi i egocentrisk
øjemed gambler med hele vor fælles fremtid!

Jeg personlig kan i hvert fald godt affinde mig med at adoptere. Og
i den katolske Kirke har man i århundreder praktiseret blandt
nonner et kald til at tjene blandt forældreløse børn, for at de
herigennem kan udleve deres moderlige omsorgsinstinkt.

Så ...

-

Unesco nedtoner jødedommens betydning i Jerusalem

Af Nikolaj Krak, Korrespondent, Mellemøsten
27. april 2016 00:00
http://www.kristeligt-dagblad.dk/udland/unesco-nedtoner-joededommens-betydning-i-jerusalem

Når jøder hver dag - og aften - står og beder ved Grædemuren i
Jerusalem, er det snarere en muslimsk helligdom, de beder ved, end
en jødisk. Det er i hvert fald det indtryk, man får, når man læser
en ny resolution vedtaget af FN's kulturorganisation Unesco.

FN's kulturorganisation mødt af israelsk vrede for ny resolution,
der omtaler Grædemuren og Tempelpladsen med islamiske navne. Unesco
har en lang tradition for Israel-kritik, siger lektor

Kommentar:

Unesco er antisemittisk, og det kommer der sjældent noget godt ud
af!

Hvis jeg var præsident, da ville jeg lukke pengestrømmen til sådanne
organisationer!

Det ender jo med, at man påkalder sig Guddommens vrede!...

Og netop i det samme hørte jeg en røst fra Himlen (perhaps
the voice of ET; altså en udenjordisk civilisation på besøg
i vort solsystem eller rettere: en bejler til Menneskeheden),
der sagde:
(2016-04-27, Wednesday, day no 118, CET 09:34, GMT 07:34)
- "I lang tid ... "

CET 09:34
- "har jeg forholdt mig tavs ...

CET 09:34
- "men nu ...

CET 09:34
- "er det slut"

CET 09:35
- "... (væmmelige) ... "

CET 09:35
- "afgudsdyrkelse"

CET 09:35
- "på Tempelbjerget"

CET 09:36
- "Jeg står op"

CET 09:36
- "og forsvarer mit navn"

CET 09:37
- "og ære"

Tak Herre! Komme Dit rige ... :-)

Lad hele folket fatte, HVEM ***Du*** er!

Terje Henriksen

Skal man begynne å tukle med gener for å bli kvitt arvelige sykdommer,
da må man først bevise at sykdommene er arvelige og at de skyldes
arveegenskaper, og at de ikke bare er eventyr laget av folk som vil
mistenkeliggjøre hellige arveegenskaper for å kvitte seg med Gud/hellige.

Det er forferdelig mye fusk og fanteri ute og går på dette området. Er
det reelle problemer, kan de like gjerne og kanskje i hovedsak skyldes
åndsparasitter som infiltrerer ens ånd. Slike følger gjerne generasjonene.

Jeg tror ikke at Gud lager dårlige gener eller kromosomer. Psykiske
sykdommer er kun en illusjon. Problemene skyldes parasitter og
psykologer og psykiatere m/fjertefølje.

--
Terje Henriksen
Kirkenes

Tempelbjerget:
https://sites.google.com/site/kallpol4/home/issues/temple-mount/19-053

-

"Kall, Mogens" <Jesus.lov...@gmail.com> skrev ...

Sent: Monday, April 25, 2016, CET 10:28, GMT 08:28
> [...]
> Mogens Kall, The servant of Michael.
> --
> Coming up news: Iran hit by a Asteroid. Iran is no more (Jer.49,34-) ?

Uro på Tempelpladsen under pesach (jødernes påske)
Tibets politiske leder genvalgt

-

DR S128 ons 27 apr 10:37:28
27.april dr.dk/nyheder 10:23

TIBETS POLITISKE LEDER GENVALGT
Den Harvard-uddannede advokat Lobsang
Sangay er ved det nylige valg blandt
eksiltibetanerne blevet genvalgt som
leder af deres eksilregering.

Sangay har siden 2011 stået i spidsen
for de 150.000 eksil-tibetaneres
politisk kamp for at få Kina til at
give Tibet autonomi. Det var dengang,
da deres åndelige leder, Dalai Lama,
frasagde sig sin politiske magt.

Nu har Sangay så fået mandat til at
fortsætte som leder af CTA, Central
Tibetansk Administration, i de næste
fem år. Intet land anerkender CTA, og
Kina vil ikke snakke med
administrationen.

Sangay genvalgt som Tibets politiske leder
kl. 10:23
http://www.dr.dk/nyheder/udland/sangay-genvalgt-som-tibets-politiske-leder

Kommentar:

I mangel af andre repræsentanter for UDN skal jeg hermed erklære
UDNs anerkendelse af Tibets eksilregering ... :-)

-

DR S129 ons 27 apr 10:46:21
27.april dr.dk/nyheder 10:11

POLITIET FORSINKER TIBET-RETSSAG
En retssag om politiets indgreb mod
Tibet-sympatisører trækker i langdrag,
selv om Københavns Byret egentlig er
parat til at tage fat.

Forsinkelsen skyldes en protest fra
Københavns Politi, som er sagsøgt af
fire borgere på grund af politiets
opførsel ved kinesiske statsbesøg i
2012 og 2013.

- Der kan gå flere år, hvis politiet
får medhold i, at sagen skal udsættes.
Måske kommer der først en afgørelse i
2019, siger advokatfuldmægtig Tobias
Stadarfeld Jensen, der for
advokatkontoret Bonnez & Ziebe arbejder
med sagen.

Retssag om Tibet-aktivister forsinkes af politiets krav
kl. 10:11
http://www.dr.dk/nyheder/indland/retssag-om-tibet-aktivister-forsinkes-af-politiets-krav

-

Smitsom fåresyge brudt ud på amerikansk universitet
kl. 11:19
http://www.dr.dk/nyheder/udland/smitsom-faaresyge-brudt-ud-paa-amerikansk-universitet

Kommentar:

Tænk jeg vidste ikke, at der gik får (og lam) rundt på de
amerikanske universiteter ... :-)

-

FAKTA Sådan kan DNA-saks klippe arvelige sygdomme ud af fostres celler
kl. 11:30
http://www.dr.dk/nyheder/viden/naturvidenskab/fakta-saadan-kan-dna-saks-klippe-arvelige-sygdomme-ud-af-fostres-celler

-

DR S135 ons 27 apr 19:56:00
27.april dr.dk/nyheder 12:14

MAGTANVENDELSE SKAL REGISTRERES
Magtanvendelse over for børn og unge
skal registreres, hver gang den finder
sted.

Der var ellers lagt op til en
lovændring, så "kortvarige
fastholdelser og bortvisninger" af
anbragte børn kunne ske uden
registrering og indberetning.

Men den ændring er nu afblæst efter
kritik i lovens høringsfase.
Det er rigtig godt, mener forstander
Tina Maria Larsen på den sikrede
institution Kompasset i Brønderslev.

- Man skal kunne kigge os i kortene,
siger hun.

Forstander: Vi skal kunne kigges efter i kortene
kl. 12:14
http://www.dr.dk/nyheder/regionale/nordjylland/forstander-vi-skal-kunne-kigges-efter-i-kortene

Kommentar:

Hmm ... (memory om from) ...

Sent: Tuesday, March 01, 2016, CET 09:50, GMT 08:50
Subject: Nasa: Asteroiden 2013 TX68 kan flyve meget tæt forbi jorden på tirsdag den 8. marts -
Re: 2016 uge 09 (news samlet)
18956 news:56d557e3$0$305$1472...@news.sunsite.dk
https://groups.google.com/d/msg/dk.politik/LO5zpfDjfFU/T5dcY4Q8BwAJ

> Imam i Grimhøjmoskeen: - Slå dine børn hvis ikke de beder til gud
> 29. feb. 2016, 18:57
> http://nyheder.tv2.dk/samfund/2016-02-29-imam-i-grimhoejmoskeen-slaa-dine-boern-hvis-ikke-de-beder-til-gud
>
> Kommentar:
>
> En børnemishandler ... :-(

News from Fanatistan:

Børnemishandlingsministeren har besluttet, at ...

-

DR S156 ons 27 apr 20:24:59
27.april dr.dk/nyheder 17:42

TYRKIET AFVISER BRUD MED ATATüRK
Tyrkiet er ikke, som rygterne er gået,
i færd med at bryde arven fra
grundlæggeren af den moderne tyrkiske
nationalstat, Kemal AtatÜrk. Den
tyrkiske premierminister, Ahmet
Davutoglu, slår ifølge BBC onsdag fast,
at landets kommende forfatning også vil
bygge på princippet om sekularisme.
Forsikringen fra ministeren kommer i
kølvandet på en udtalelse fra en
partikollega, Ismail Kahraman, som for
nylig argumenterede for, at man skal
fjerne sekularisme i forfatningen.
Kahraman fra præsident Erdogans
Retfærdigheds- og Udviklingsparti
mener, at Tyrkiet er et muslimsk land,
som derfor bør have en religiøs
forfatning.

Tyrkisk minister afviser brud med Atatürk-arv
kl. 17:42
http://www.dr.dk/nyheder/udland/tyrkisk-minister-afviser-brud-med-ataturk-arv

Kommentar:

Se, det er bl.a. den slags usikkerheder, der gør EU betænkelig mht.
et eventuelt Tyrkisk medlemskab, apropos ...

Et udsagn:

News from Fanatistan:

Børnemishandlingsministeren har besluttet, at ...

-

GRAFIK Sådan kan sygdom klippes væk med 'DNA-saks'
kl. 18:00
http://www.dr.dk/nyheder/viden/naturvidenskab/grafik-saadan-kan-sygdom-klippes-vaek-med-dna-saks

-

Fængslet pilot på vej hjem fra Rusland
kl. 19:54
http://www.dr.dk/nyheder/udland/faengslet-pilot-paa-vej-hjem-fra-rusland

Nadija Savtjenko skulle udveksles for de russiske soldater
Jevgenij Jerofejev og Aleksander Aleksandrov. De to blev i sidste
uge idømt 14 års fængsel i Ukraine.

-

Ukraine: Rusland tilbageholder søster til fængslet pilot
kl. 06:43
http://www.dr.dk/nyheder/udland/ukraine-rusland-tilbageholder-soester-til-faengslet-pilot

Kina-aktivisten Harry Wu er død
27. apr. 2016, 10:10 Opd. 27. apr. 2016, 10:32
http://nyheder.tv2.dk/udland/2016-04-27-kina-aktivisten-harry-wu-er-dod

Menneskerettighedsforkæmperen og den tidligere politiske fange
Harry Wu er død under en ferie i Honduras.

Den mangeårige forkæmper for menneskerettigheder i Kina Harry Wu
er død. Han blev 79 år.

-

Putins drømme om Nordpolen er en russisk by i Norge
27. apr. 2016, 18:18
http://nyheder.tv2.dk/politik/2016-04-27-putins-droemme-om-nordpolen-er-en-russisk-by-i-norge

-

Ukraine: Rusland tilbageholder søster til fængslet pilot
28. apr. 2016, 00:10
http://nyheder.tv2.dk/udland/2016-04-28-ukraine-rusland-tilbageholder-soster-til-faengslet-pilot

-

Syrien-mægler: Hvert 25. minut bliver en syrer dræbt
28. apr. 2016, 08:38 Opd. 28. apr. 2016, 08:41
http://nyheder.tv2.dk/udland/2016-04-28-syrien-maegler-hvert-25-minut-bliver-en-syrer-draebt

-

Branden hos Jysk: Er opstået udendørs
28. apr. 2016, 10:45 ...

-

104 SVT Text Torsdag 28 apr 2016

SVT Text

* = efter kl 06 Nyhetsrullen 188

Stora segrar för Trump och Clinton 130
Trump vill satsa på militären......131
Sanders gör rejäla nedskärningar...132

120 gängmedlemmar greps i New York 133

Abdeslam utlämnad till Frankrike...134

Österrike skärper asyllag..........135
Norge betalar återvändare..........136

13 skadade vid explosion i Turkiet 137

Tyskland miljardsatsar på elbilar..138

Övriga rubriker 105

-

105 SVT Text Torsdag 28 apr 2016

SVT Text

* = efter kl 06 Nyhetsrullen 188

Flygstrejk stoppar Sverigetrafik...139

Omstritt flyktingläger stängs......140

* Mistura: Rädda fredssamtalen.......141

* Premiär för ny rysk rymdbas........142

* Notiser: 2-åring sköt ihjäl mamma..148

-

NRK:
27. april 2016 kl. 08:55 - 28. april 2016 kl. 06:44, error

28. april 2016 kl. 09:02

-

Forfatter: Britisk accept af sharia-domstole er udtryk for misforstået religionsfrihed

globalt interview
Af Bjarne Nørum, Korrespondent, England
28. april 2016 00:00
http://www.kristeligt-dagblad.dk/udland/forfatter-britisk-accept-af-sharia-domstole-er-udtryk-misforstaaet-religionsfrihed

-

28-årige Azita: Jeg ville gerne have undgået min sygdom ved hjælp af genmodifikation

Af Maja Funch
27. april 2016 00:00
http://www.kristeligt-dagblad.dk/danmark/jeg-ville-gerne-have-undgaaet-min-sygdom-ved-hjaelp-af-genmodifikation

To patienter med alvorlige, arvelige sygdomme er åbne over for
teknologi til genmodifikation. Bivirkningerne bliver næppe værre
end min sygdom, siger en patient. Også fagfolk er positive

-

Iran's FM: Holocaust deniers are like KKK

By JTA \
04/26/2016 20:11
http://www.jpost.com/Middle-East/Irans-FM-Holocaust-deniers-are-like-KKK-452408

-

Uro på Tempelpladsen under pesach
27. april 2016
http://www.ordetogisrael.dk/nyheder.php?action=laesnyhed&id=4010

I denne uge fejrer jøderne påske - pesach - hvor de mindes udgangen
fra Egypten for 3.500 år siden. Muligvis på grund af
højtidsfejringen gik to jødiske mænd tirsdag op på Tempelpladsen.
Det i sig selv var ikke kontroversielt. Men da de to mænd valgte
at knæle i bøn, opstod der straks tumult.

Det er nemlig forbudt for jøder at bede på Tempelpladsen. De må
godt besøge stedet, men den religiøse praksis er forbeholdt
muslimerne. Netop en gruppe muslimer reagerede voldsomt, ...

Kommentar:

I under ikke andre mennesker det godt, ***egoister***! ... :-(

Og din religion bliver IKKE mere ægte af at undertrykke andre!

Tværtimod! Man får afsky!

I er så forhippere på at vinde, at I end ikke skænker tanken, HVAD
det er for en kvindeundertrykkende tyran, I tilbeder!

Og derfor ender I også med at tabe det hele på gulvet, fordi ...

Hvis der er en retfærdig Gud til; bør Han da se igennem fingre med
denne ækle undertrykkelse (hvor fx. terror på uskyldige hyldes)?

Hvis jeg var Gud, da ville jeg svare 'nej'!

Men lad nu Gud selv svare. Det kan vi dødelige skabninger ikke
kommandere Han til. Det ville jo være et udtryk for manglende
respekt overfor Han.

Gud Skaberen må være gammel nok til selv at forsvare sin egen ære!

Gå du hen og gør ligeså, i stedet for på fanatisk intollerant vis
at vil diktere (med vold og magt), hvad andre skal tro og mene!

Kan du ikke selv høre, hvor åndssvagt det lyder:

Åh du kynismens afgud. Giv mig loiv til at mishandle mine
medmennesker med vold og magt, så de betingelsesløst
underkaster sig dig!

Der er jo INTET guddommeligt i dette! Det kan jo selv fanden gøre,
apropos ...

(Antikrist)

https://www.biblegateway.com/passage/?search=2+Thes+2%3A10-11&version=BPH

2 Tessalonikerne 2:10-11, Bibelen på hverdagsdansk (BPH)

10 Han vil i sin ondskab forføre alle dem, der er på vej til
fortabelse, fordi de tog afstand fra den sandhed, som ellers kunne
frelse dem.

11 Derfor overgiver Gud dem til at blive forført, så de tror på
løgnen.

Lyt til mit råd:

Hyld og ær derfor sandheden (fremfor løgnen)! Sæt en ære i at tale
sandt, og se: Da vi du opdage, at folk vil respektere dit du står
for herunder din religion!

For hvad nytter det, at du eventuelt vinder en kamp med vold og
magt (apropos IS), hvis det viser sig, at det hele var et bedrag,
og at du dermed gik fortabt? - Hvad er der så at vinde? - For mig
at se kun tomhed!

Åh, gid jeg dog kunne få overbevist dig om dette, men jeg er bange
for, at du er blevet så grundigt indoktrineret, at du ikke længere
kan skelne højre fra venstre, godt fra ondt! ... :-(

Okay! Lad os prøve en test:

Input "skolerepetitionsprogram" nr. 116:

(News from Fanatistan:)

Børnemishandlingsministeren har besluttet, at ...

Hvilket "Paradis"!

Jesus! Jeg be'r mig ***fritaget***. Der vil jeg IKKE bo, om jeg så
fik tilbudt evigt liv!

Og hvad er det ellers, dæmonen lokker Jer på afveje med?

Slik?

80 kameler og en hel masse bolledyr?

Hvad begærer dit hjerte mere (hvor du kan blive fristet over evne)?

Magt?

You got the point?

Und dog dine medmennesker det godt (fremfor denne dæmoninspirerede
globale selvmordskurs)!

For tro ikke, at djævelen er kommet for at gi' dig overflod.

Ja, han lover guld og grønne skove og et pragtfuld paradis ...

Men i realiteternes verden bliver det et helvede!

Det er ham nemlig en ære at ***ødelægge*** Guds skaberværk,
heriblandt dig og mig og hele naturens mangfoldighed.

Hvorfor ?

Fordi han er MISUNDELIG på Gud!

Han under nemlig heller ikke Gud det godt!

Kan du ***genkende*** noget (i dig selv) heri?...

Og netop i det samme hørte jeg en røst fra Himlen (perhaps
the voice of ET; altså en udenjordisk civilisation på besøg
i vort solsystem eller rettere: en bejler til Menneskeheden),
der sagde:
(2016-04-28, Thursday, day no 119, CET 10:02, GMT 08:02)
- "My friend"

CET 10:02
- "Se op"

CET 10:02
- "mod skyerne, stjernerne"

CET 10:03
- "Hvem kommer der"

CET 10:04
- "spørger jeg"

Herre! Hvad skal jeg sige?

Vi, Menneskeheden, har været vidner til, at der er foregået noget,
der er "lidt" ud over det sædvanlige.

Vi aner faktisk ikke, hvad det er.

Dog kan vi indse, at hverken USA, Rusland eller nogen anden jordisk
magt kan fuppe med disse sælsomme hændelser

Det snerper hen af et besøg udefra rummet, eller noget i den
retning ...

[...]

Er det dét, du har i tankerne?

Der står skrevet i vores religiøse bøger noget om et kommende
bryllup, og det minder til forveksling lidt om et sådant galaktisk
stævnemøde!

Og set i lyset af det, finder jeg det aldeles barnagtigt at skabe
sig over noget så irrelevant som retten til en sten, der hverken
kan gå, se, høre eller tale.

For kom ikke og belær mig om, at folk gider skænke Tempelbjerget en
tanke, HVIS der er et galaktisk stævnemøde.

Bevares!

Måske kunne du finde på at stå og stampe i jorden og stå og skabe
dig.

men alle andre vil STRAKS indse, at du ikke kan skelne mellem det
væsentlige fra det uvæsentlige, fordi ...

Et galaktsik stævnemøde er så enestående, at alt andet bliver
irrelevant.

Måske vil nogle mennesker løbe hjem for at finde deres kameraer
frem, men mange vil sikker også IKKE gøre det af frygt for, at
denne hændelse går dem forbi!

Så vigtig er denne begivenhed!

Og der er (givetvis) ***profeteret*** om den, i kraft af Jesu Ord:

(NB! Denne tekstopbygning er ***manipuleret***, men KUN i forståelsesøjemed!)

https://www.biblegateway.com/passage/?search=matt+24%3A17-18&version=BPH

Matthæus 24:17-18, Bibelen på hverdagsdansk (BPH)

17 De, der opholder sig uden for deres hus, skal ikke løbe ind for
at pakke deres ting,

18 og de, der arbejder i marken, skal ikke løbe hjem for at hente
deres overtøj.

samt ...

https://www.biblegateway.com/passage/?search=matt+24%3A40-41&version=BPH

(Tegnene på, at Jesus snart kommer igen)

Matthæus 24:40-41, Bibelen på hverdagsdansk (BPH)

(Vær altid parat)

40 To mænd vil arbejde sammen i marken, den ene bliver taget med,
den anden bliver ladt tilbage.

41 To kvinder vil arbejde sammen i huset, den ene bliver taget med,
den anden bliver ladt tilbage.

Vous comprenez?

Vær en af dem, der bliver fundet værdig til at komme med (til
bryllupsfesten) ... :-)

Kom! Lad mig vise dig det egentlige Zions bjerg, den ***ægte*** vare
(fremfor de døde sten i mellemøstens Jerusalem; sten, der hverken
kan gå, se, høre eller tale!):

https://www.biblegateway.com/passage/?search=he+12%3A22&version=BPH

Hebræerne 12:22, Bibelen på hverdagsdansk (BPH)

22 Nej, I står ved »Zions bjerg«, den levende Guds stad, det
himmelske Jerusalem, hvor tusinder af engle er samlet til fest.
med deltagelse af engle i tusindvis, Hebr. !) ...:-)

Det er ***her***, der er fest!

Vous comprenez?

Så HVORFOR tilbede døde sten, der hverken kan gå, se, høre eller
tale?...

CET 10:36
- "Spørger jeg"

CET 10:36
- "Gud HERREN"

(HERREN = JHVJ, altså Jahve)

CET 10:36
- "Vous comprenez?"

Oui ... :-)

Hvem vil med til fest (sammen med din galaktiske nabo)?...

CET 10:39
- "Spørger jeg"

Gosch ... :-)

Det bli'r mer' og mer' spændende, det her! ... :-)

Hvem har blidt jer ind, at det er kedeligt i Himlen?

Men vær opmærksom på at ikke alle bliver taget med (til festen)!

Spørgsmålet er derfor?

Er du parat?

eller ...

Er der noget, du først skal ha' gjort?

Var der en synd, du burde omvende dig fra?

Har du fx. snydt din nabo med et-eller-andet?

I så fald:
Gør regnskabet op allerede nu, så du bliver fundet værdig (af Hans
engle)!

Og hvis du har indgået en rigtig dårlig aftale med djævelen, da
quit the deal now!

Det har vi talt om tidligere, HVORDAN man gør. Du skal blot påberåbe
dig Jesu magt, for Han har sejret over alt ondt, også hele djævelens
hær!

Så påkald blot Hans navn! That's all! Så skal han nok klare resten!

Men valget er ***dit***. Gud kan ikke på dine vegne sige ja og nej,
fordi så ville Han jo ***krænke*** din ret til selv at bestemme over
dit liv (og reduksere dig til en art robot, UDEN selvstændig
tankevirksomhed)!

Så ***du*** må træffe valget!

Jeg og mit hus, vi har valgt HERREN, og det har vi aldrig fortrudt ... :-)

Min ven! Lyt til mit råd:

Hvorfor ikke satse sit liv på det levende (fremfor det døde, der
hverken kan gå, se, høre eller tale)?

Hvad der skal ske med Jerusalem, altså det jordiske?

Det tilhører det skabte, og må derfor IKKE tilbedes som Skaberen.

Om ikke før så i hvert fald sidenhen, skal det brændes op!

Det står der skrevet hos apostlen Peter. Og alt menneskeværk skal
brænde op!

Med vores moderne kendskab til videnskab véd vi nu, at Solen en
dag om 4-5 milliarder år vil svulme op og opsluge de nærmeste
planeter Merkur og Venus og givetvis også vor planet Jorden.

Så hold op med at tilbe' det jordiske, for der, hvor du sætter din
skat, dér vil også din guddom være!

Så når du tilbe'r noget jordisk, da tilsidesætter du faktisk den
ægte vare, altså Gud Skaberen Himself!

Så hold op med at tilbede alle disse afguder, som jo også vold,
mord, død og ødelæggelse jo er!

Vi andre kan sagtens forstå din følelsesmæssige desperation osv.,
men dette berettiger ALDRIG hensynsløs adfærd!

Und dine medmennesker det godt (og du vil med ret stor sandsynlighed
modtage din Skabers anerkendelse)!

For HVORFOR skulle Han ellers skabe os, hvis formålet blot er at
mishandle og lemlæste os?

Og i så fald:
Er dette ikke en "anelse" diktatorisk, ja tyrannisk?

Åh ... gid jeg dog kunne få dig til at indse dette!

Sent: Thursday, April 28, 2016, CET 11:09, GMT 09:09
Re: 2016 uge 17 (news samlet)
19054 news:nfsjpr$g12$1...@news.eternal-september.org
https://sites.google.com/site/kallpol4/home/issues/temple-mount/19-053
https://groups.google.com/d/msg/dk.politik/JhFiTEKJJV4/PT82wW5RAwAJ
https://groups.google.com/d/msg/dk.livssyn.kristendom/fRs82cIk2dU/FULs0xemAwAJ
Hmm ... (input memory from) ...

https://www.biblegateway.com/passage/?search=isa+33.15&version=BPH

Esajas 33:15, Bibelen på hverdagsdansk (BPH)

(Hvem kan holde stand overfor Herrens fortærende og evige ild?)

15 Det kan kun de, ... som overvinder fristelsen til at handle ondt.

Se, det er jo i virkeligheden nok her, at skoen klemmer:

Manglende eller nedsat evne til at overvinde fristelse til at handle ondt
(fx. ved at pådrage andre mennesker lidelse, hvilket jo er tilfældet mht. terror)!

Russia (psychopath-istan):
https://sites.google.com/site/kallpol4/home/countries/russia/19-056
Psychopathy (Psykopati):
https://sites.google.com/site/kallpol4/home/issues/psychopathy/19-056
Pumishment (Straf):
https://sites.google.com/site/kallpol4/home/issues/punishment/19-056

-

"Kall, Mogens" <Jesus.lov...@gmail.com> skrev ...

Sent: Monday, April 25, 2016, CET 10:28, GMT 08:28
> [...]
> Mogens Kall, The servant of Michael.
> --
> Coming up news: Iran hit by a Asteroid. Iran is no more (Jer.49,34-) ?

ET-break: Straffen kommer (for ondskabsfuld adfærd)
USA vil blokere internet overfor IS-terrorister
Aleppo er på randen af katastrofe

-

Dagens Ord:

[...]

Eksperter i voldtægt: Sex uden samtykke skal være strafbart
kl. 11:49
http://www.dr.dk/nyheder/indland/eksperter-i-voldtaegt-sex-uden-samtykke-skal-vaere-strafbart

-

DR S133 tor 28 apr 19:04:56
28.april dr.dk/nyheder 13:33

ALEPPO ER PÅ RANDEN AF KATASTROFE
Den syriske storby Aleppo er på randen
af en humanitær katastrofe efter en uge
med eskalerende vold, siger Den
Internationale Røde Kors Komite i en
erklæring samtidig med, at der er
rapporter om bombardement af et
hospital i området.

- Et hospital i et oprørskontrolleret
område af den syriske storby Aleppo
blev torsdag ødelagt ved et direkte
bombardement, siger Læger uden Grænser,
som støtter hospitalet.

Mindst 14 patienter og ansatte -
deriblandt tre læger - er blevet dræbt,
siger nødhjælpsgruppen.

Røde Kors: Aleppo er på randen af en katastrofe
kl. 13:33
http://www.dr.dk/nyheder/udland/roede-kors-aleppo-er-paa-randen-af-en-katastrofe

-

DR S135 tor 28 apr 19:04:56
28.april dr.dk/nyheder 14:05

DOMSTOL AFVISER VOLDTÆGTSANKLAGER
Det er ikke et seksuelt overgreb, når
en person tvinger en anden person til
at udøve oralsex - i hvert fald ikke,
hvis ofret er besvimet af druk.

Det slog en domstol i Oklahoma fast i
en omstridt sag, hvor en 16-årig pige
blev tvunget til at udføre oralsex på
en 17-årig dreng, mens hun var
bevidstløs af druk.

Ifølge domstolen er dommen afsagt med
udgangspunkt i, at oralsex ikke er
inkluderet i den lovgivning i Oklahoma,
der beskytter ofre for vaginal eller
anal voldtægt, hvis de har været
påvirkede eller bevidstløse, da
forbrydelsen fandt sted.

Amerikansk domstol: Oralsex kan ikke være voldtægt hvis ofret er bevidstløs
kl. 14:05
http://www.dr.dk/nyheder/udland/amerikansk-domstol-oralsex-kan-ikke-vaere-voldtaegt-hvis-ofret-er-bevidstloes

Kommentar:

Det er noget svineri! Dommerne burde voldtages, så de kan fatte,
hvor afskyelig en voldtægt er!

Men nej. Det gør vi selvfølgelig ikke i et demokrati. Blot fordi
nogle i samfundet er nogle dumme svin, berettiger det ikke alle os
andre til også at være nogle dumme svin.

-

DR S143 tor 28 apr 19:12:48
28.april dr.dk/nyheder 17:44

MISSILER FALDER TIL JORDEN
Nordkorea har det seneste døgn forsøgt
at affyre to kraftfulde, ballistiske
missiler - men uden succes.
Prøveaffyringerne var planlagt til at
ske før en stor kommunistisk
partikongres, der indledes i næste uge
ifølge sydkoreanske medier.

Inden kongressen er landets øverste
leder, Kim Jong-un, angiveligt meget
ivrig for at fremstå som en magtfuld
mand med et potent arsenal af farlige
våben.

Det amerikanske forsvar bekræfter, at
man har registreret de to test. Det
hedder i en meddelelse fra forsvaret,
at missilerne ikke udgjorde en trussel
mod USA.

Nordkoreanske missiler falder til jorden
kl. 17:44
http://www.dr.dk/nyheder/udland/nordkoreanske-missiler-falder-til-jorden

-

DR S146 tor 28 apr 19:12:48
28.april dr.dk/nyheder 18:22

TYRKISKE JOURNALISTER IDØMT FÆNGSEL
Et genoptryk af en profettegning fra et
fransk magasin koster to tyrkiske
journalister en dom på to års fængsel,
lyder det torsdag fra en domstol i
Tyrkiet.

Ceyda Karan og Hikmet Cetinkaya fra
avisen Cumhuriyet havde indsat en
kontroversiel forside fra
satiremagasinet Charlie Hebdo over en
klumme.

- Vi vil anke dommen. Vi vil ikke
overlade dette land til fascister,
skriver Karan på Twitter. De to
journalister er dømt for blasfemi.

Dommen kommer i kølvandet på en række
indgreb mod journalister og medier.

Tyrkiske journalister idømt fængsel for Charlie Hebdo-genoptryk
kl. 18:22
http://www.dr.dk/nyheder/udland/tyrkiske-journalister-idoemt-faengsel-charlie-hebdo-genoptryk

Kommentar:

Endnu en grund til at tyrkiet IKKE skal med i EU!

-

DR S149 fre 29 apr 07:36:41
28.april dr.dk/nyheder 20:34

USA VIL BLOKERE INTERNET
Det amerikanske forsvar vil forsøge at
afskære Islamisk Stat adgangen til
internettet og dermed forsøge at
isolere den ekstremistiske gruppe
militært og økonomisk.

Pentagons særlige cyberkommando skal
blandt andet forsøge at sikre, at IS
ikke kan rekruttere militante og ikke
tjene penge på olie.

USA's forsvarsminister, Ash Carter,
beskriver missionen som cyber-
kommandoens første store kampmission.

- Målet er at afskære IS's
kommunikationsveje og kontrol, afskære
muligheden for at flytte penge.

USA: Cyberkommando skal blokere Islamisk Stats adgang til internet
28. Apr. 2016 kl. 20:34
http://www.dr.dk/nyheder/udland/usa-cyberkommando-skal-blokere-islamisk-stats-adgang-til-internet

-

VIDEO Mand til anti-voldtægtsdemonstration: Vi har en grim kultur
28. Apr. 2016 kl. 20:48
http://www.dr.dk/nyheder/indland/video-mand-til-anti-voldtaegtsdemonstration-vi-har-en-grim-kultur

Kommentar:

Det er et levn fra dyreriget, hvor alfa-hannen tyranniserede alle
de andre mhp. at netop lige HANS gener videreføres!

Adfærden er "lidt" beslægtet med psykopati!

Og den bedste forebyggelse er nok, at børn allerede i skolealderen
lære selvbeherskelse.

Fordelene herved er så også, at de vil være bedre i stand til at
håndtere andre fristelser (fx. indbrud, røveri, selvtægt) og
udfordringer i livet.

Selvbeherskelse kan opnås via selvindsigt, så sæt psykologi på
skemaet!

-

DR S164 fre 29 apr 08:26:32
29.april dr.dk/nyheder 07:03

NORDKOREA STRAFFER AMERIKANER
Højesteret i Nordkorea har fredag dømt
en koreansk-amerikaner til ti års hårdt
straffearbejde på grund af
undergravende virksomhed og spionage.

Straffen til Kim Dong-chul kommer, kun
få uger efter at den amerikanske
studerende Otto Wambier blev idømt 15
års hårdt straffearbejde for at have
stjålet et propagandaskilt på et hotel
i hovedstaden Pyongyang.

Den 62-årige Kim Dong-chul, der har
været amerikansk statsborger siden
1987, blev anholdt tilbage i oktober på
anklager om spionage. For en måned
siden indrømmede han for rullende
kameraer i Nordkorea, at han havde
stjålet følsomme militærhemmeligheder.

Nordkorea giver 10 års hårdt straffearbejde til amerikaner
kl. 07:03
http://www.dr.dk/nyheder/udland/nordkorea-giver-10-aars-haardt-straffearbejde-til-amerikaner

Kommentar:

Det hedder ***gidseltagning*** på dansk!

For en tid kan det lykkes for psykopater at hærge på vor planet,
men til sidst falder hammeren! Og det ved de, og det er derfor de
er bange og prøver at puste sig op i et desperat forsøg på at undgå,
at straffen indhenter dem! De FRYGTER at komme op og dingle i
galgen. De drømmer om det om natten med rædsel!

Men lad være med at være blødsøden, fordi ... (memory on from) ...

https://www.biblegateway.com/passage/?search=ecc+8%3A11&version=BPH

Slås der ikke ned på forbryderen STRAKS,
er det en indirekte opfordring til at
følge hans eksempel.

(Præd. 8,11)

Åh, gid jeg havde magtbeføjelser til at retsforfølge disse fjender
af Menneskeheden

Hmm ... (memory on from) ...

https://sites.google.com/site/etfootsteps/home

E.T. Footsteps
The "Animal"-hunter-program
(The UFO-hunting)
[ ... ]

Since then ...

2 markpointer 61:
61 (196), 61
2 markpointer 744:
744, 744
Perhaps 1 markpointer 50:
(50)
2 markpointer 46:
46 (196) + warning to psychopath-istan (Russia)

Why don't we make a "banq-robbery" now, Sir?

Hvorfor ikke gi' dem en ordentlig lærestreg (psykopatsvin, som de
jo er)?...

Og netop i det samme hørte jeg en røst fra Himlen (perhaps
the voice of ET; altså en udenjordisk civilisation på besøg
i vort solsystem eller rettere: en bejler til Menneskeheden),
der sagde:
(2016-04-29, Friday, day no 120, CET 09:27, GMT 07:27)
- "Det kommer!"

Thank You, Sir! ... :-)

Efter overraskende dom: Demonstranter kræver retfærdighed for voldtægtsofre
28. apr. 2016, 18:33
http://nyheder.tv2.dk/samfund/2016-04-28-efter-overraskende-dom-demonstranter-kraever-retfaerdighed-for-voldtaegtsofre

-

Dødstallet i den ukrainske konflikt nærmer sig 10.000
29. apr. 2016, 04:00
http://nyheder.tv2.dk/udland/2016-04-29-dodstallet-i-den-ukrainske-konflikt-naermer-sig-10000

-

OVERBLIK: Det handler konflikten i Ukraine om
29. apr. 2016, 04:45
http://nyheder.tv2.dk/udland/2016-04-29-overblik-det-handler-konflikten-i-ukraine-om

https://www.biblegateway.com/passage/?search=isa+5.8&version=BPH

Esajas 5:8, Bibelen på hverdagsdansk (BPH)

Indser I da ikke, at jo mere jord, I indlemmer,
des mere breder I jer på andres bekostning?
I tror, I kan udvide og udvide, som om I er de
eneste, der bor i landet.

(Version 2:
I tror I kan udvide Jeres territorium, først med frastjæle dele
af nabolandet Georgien og nu også dele af Ukraine, som om I er de
eneste, der bor på planeten.)

Det handler primært om grådighed og hensynsløs adfærd; ja rendyrket
psykopati (ligesom Hitler og hans ækle menneskefjendske
nazityskland)! ... :-(

-

Vestas har rekordmange ordrer i bogen i første kvartal
29. apr. 2016, 08:45 Opd. 29. apr. 2016, 08:50 ...

-

104 SVT Text Fredag 29 apr 2016

SVT Text

* = efter kl 06 Nyhetsrullen 188

* Ja till homoäktenskap i Colombia...130

* Toppmöte för att stoppa tjuvjakt...131

* FBI betalade mindre i Apple-fallet 132

* Asylsökande brände sig till döds...133

Migranter och smugglare dödade.....134

Minst 24 franska poliser skadade...135

Brittisk politiker stängs av.......136

Övriga rubriker 105

-

105 SVT Text Fredag 29 apr 2016

SVT Text

* = efter kl 06 Nyhetsrullen 188

Rysk "varning" för Nato-medlemskap 137

Tsunamivarning efter jordskalv.....138

Avtal ska förbättra Panamas rykte..139

Strikta vapenlagar framgångsrika...140

-

137 SVT Text Fredag 29 apr 2016
UTRIKES PUBLICERAD 28 APRIL

Rysk reaktion om Sverige går in i Nato

Om Sverige går med i Nato kommer
Ryssland att reagera genom att vidta
militära åtgärder. Det säger den
ryske utrikesministern Sergej Lavrov
i en intervju med Dagens Nyheter.

-Det är en sak att ha neutrala
grannländer i norr och en annan att
ha grannar som är medlemmar i den
nordatlantiska alliansen, säger han.

Lavrov vill inte spekulera i vilka
åtgärder det kan bli. Enligt honom är
relationerna mellan länderna frostiga
då Sverige kritiserat annekteringen
av Krim och för att Sverige anslutit
sig till EU:s handelssanktioner.

Kommentar:

Som sagt: Rendyrket psykopati!

Og dette kan meget hurtigt blive en trussel med Verdensfreden!

Giver du psykopaten, hvad han forlanger - det gjorde man overfor
Hitler mht. sudetertyskland 1938, og det kom der ikke noget godt
ud af, fordi så blev han bare endnu mere grådig, apropos ...

Hmm ... (input memory from) ...

https://www.biblegateway.com/passage/?search=isa+26.10&version=BPH

Esajas 26:10Bibelen på hverdagsdansk (BPH)

At vise den onde godhed tjener intet formål:
han bliver ikke god af det. Tværtimod, det
opfordrer ham kun til at fremture (endnu mere)
i sin ondskab; og da mister han respekten for'
Herrens storhed

-

NRK:
28. april 2016 kl. 09:02 - 29. april 2016 kl. 07:19, error

29. april 2016 kl. 09:14

-

Eksmuslim: Kritik af islamisme er et forsvar for mennesker

Interview
Tyson William Lyall skriver fra Storbritannien
29. april 2016 00:00
http://www.kristeligt-dagblad.dk/udland/eksmuslim-kritik-af-islamisme-er-et-forsvar-mennesker

-

der sagde:
> [...]

> Det handler primært om grådighed og hensynsløs adfærd; ja rendyrket
> psykopati (ligesom Hitler og hans ækle menneskefjendske

News:

http://stjerneskud.info/

Meteor observation
Dato: 2016-04-29
Klokken: 03:35:11 Dansk sommertid, UTC+2

Omtrentlige data for meteorens synlige bane

emne:
Kurs 197 grader Nord:0, positiv retning med uret

Compare with ...

> 46 (196) + warning to psychopath-istan (Russia)

Kommentar:

Kursen (med værdien 197) minder til forveksling om den galaktiske længdegrad
(for ET's Homestar), som den var, da stjernekortet inside the Bible blev oprettet.

(NB! Den kan i mellemtiden ha' ændret sig til 197 fx. pga. egenbevægelse!)

Hmm ...

03:35:11

((((11 /60) + 35) /60) + 3) /24 = 0,149...
(((((11 /60) + 35) /60) + 3) /24) * 360 = 53.79583...
(((((11 /60) + 35) /60) + 3) /24) * 600 = 89,65972...

Hmm ...

(No markpointer found)

?

Hmm ...

http://stjerneskud.info/

Meteor observation
Dato: 2016-04-29
Klokken: 03:35:11 Dansk sommertid, UTC+2

Omtrentlige data for meteorens synlige bane

emne:
Kurs 197 grader Nord:0, positiv retning med uret

R.A 3t 2m ( 45.6°)
Dekl. 55° 54m ( 55.9°)

45 ?

Compare with ...

Det er vel ingen som i den grad driver folk til voldeligheter som
psykologer og deres klonende professorer, og deres forbrytelser (tester,
prøving) mot andre mennesker. Les heller Bibelen og søk veiledning hos
åndelig begavede, kristne mennesker, f.eks. prester, dersom de har
unngått å falle fra.

--
Terje Henriksen
Kirkenes

"Terje Henriksen" <the...@trollnet.no> skrev ...

[ ... ]

> [...]
> prester, dersom de har unngått å falle fra.

Du har godt nok meget imod de hersens psykologer!

Hvad skete der ?
Voldtog de dig følelsesmæssig ?

I så fald:
Fortæl os om det, så vi bedre kan forstå dig, og også forhåbentlig ta' ved lære
af disse eventuelt begåede fejl!
Mange af os deltager jo i sjælesorgsbearbejdning og samtaleterapi, hvor formålet
er at ***hjælpe*** folk (i stedet for at jorde dem, så de føler sig helt ødelagte).

Jeg fornemmer i hvert fald, at du har en følelse af forurettethed.
På norsk: gjort urett mot

Er der noget om snakken ?

I så fald:
Tal om det. Giv luft. Det hjælper altid at sætte ord på følelserne. Det er - som om -
følelserne vores da kommer under kontrol og bliver bearbejdet, hvorved en nyorientering
muliggøres, så man kan komme videre i livet.

På hvilken måde har psykologer forurettet dig ?
(hvis der er noget om snakken)

Blev du tvangsfikseret mod din vilje ?

-

NB! FUT sat udelukkende til disse 3 nyhedsgrupper:
News:dk.livssyn.kristendom
News:dk.videnskab.psykologi
News:no.samfunn.religion

Last OUTPUT: 18999 news:56f84a52$0$295$1472...@news.sunsite.dk
Website https://sites.google.com/site/kalltree1 File no: 19059

Israel:
https://sites.google.com/site/kallpol4/home/countries/israel/19-060
Profeti:
https://sites.google.com/site/kallfaith0/subject/prophecies/19-060

-

"Kall, Mogens" <Jesus.lov...@gmail.com> skrev ...

Sent: Monday, April 25, 2016, CET 10:28, GMT 08:28
> [...]
> Mogens Kall, The servant of Michael.
> --
> Coming up news: Iran hit by a Asteroid. Iran is no more (Jer.49,34-) ?

FN og USA fordømmer bombeangreb på hospital i Aleppo

-

Dagens Ord:

https://www.biblegateway.com/passage/?search=isa+56.3&version=BPH

Esajas 56:3, Bibelen på hverdagsdansk (BPH)

(GT-profeti: Frelse for hedninger)

Mine velsignelser gælder også de hedninger, som ønsker at tjene
Mig. Lad dem ikke tro, at Jeg regner dem for andenrangsborgere ...

I dag kalder således Gud på dig, uanset om du er muslim eller You
name it. Gud ELSKER dig og vil gerne ha' fællesskab med dig, så du
virkelig må vide dig (gennem erfaringer) elsket og værdsat af Ham!

Og netop i det samme hørte jeg en røst fra Himlen (perhaps
the voice of ET; altså en udenjordisk civilisation på besøg
i vort solsystem eller rettere: en bejler til Menneskeheden),
men i dette tilfælde nok snarrere Gud Fader Himself; altså Jahve),
der sagde:
(2016-04-30, Saturday, day no 121, CET 10:23, GMT 08:23)
- "Jeg vil udgyde Min Ånd"

CET 10:23
- "over alt kød"

CET 10:23
- "på jorden"

CET 10:25
- "så I"

CET 10:25
- "fatter"

CET 10:25
- "Min kærlighed"

CET 10:25
- "til jer"

CET 10:26
- "alle"

CET 10:26
- "Jeg vil ikke"

CET 10:26
- "at nogen går fortabt"

- "Jeg ønsker"

CET 10:27
- "at I må leve"

CET 10:27
- "lykkeligt"

CET 10:27
- "i det land, jeg har givet jer"

Gud! Det må primært være til jødefolket, der her tales til (for
hvilke andre folkeslag har Gud ligefrem lovet et landområde,
apropos Det Hellige Land Israel i Mellemøsten?)!

CET 10:27
- "og"

CET 10:31
- "Kom til Mig, alle i folkeslag"

CEt 10:31
- "langt borte"

CEt 10:31
- "Og Jeg vil forbarme Mig over jer"

CET 10:31
- "og tilgive jeres synd"

CET 10:31
- "og oprør imod Mig"

CET 10:32
- "jeres Gud"

CET 10:32
- "Jahve er Mit navn"

CEt 10:32
- "Der findes ingen andre"

CEt 10:32
- "guder"

CET 10:32
- "end Mig"

CET 10:35
- "Kun Jeg"

CET 10:35
- "er den levende Gud!"

CET 10:35
- "Kun Jeg kan frelse jer fra undergang!"

CET 10:35
- "Fortabelsen!"

CET 10:35
- "Og Jeg vil ikke"

CET 10:36
- "at nogen går fortabt"

CET 10:36
- "Du er dyrebar for Mig"

CEt 10:36
- "du lile sjæl"

CET 10:37
- "som Jeg har skabt"

CET 10:38
- "jeg vil ikke"

CET 10:38
- "at du går fortabt"

CEt 10:38
- "i synd"

[såsom]*1

CET 10:38
- "hor"

CET 10:39
- "og dets lige"

CET 10:39
- "vold"

CET 10:39
- "meningsløs"

CEt 10:40
- "tilfredsstillelse"

CEt 10:40
- "af sanser"

CET 10:40
- "Så omvend jer"

CEt 10:40
- "allesammen"

CEt 10:41
- "nu"

CEt 10:41
- "mens tid er inde"

CET 10:44
- "for Jeg elsker jer"

*1:
Ordene i indklamringen tilføjet i forståelsesøjemed.

CET 10:41
- "Det må du gerne"

Jeg spurgte Herren, om jeg måtte outputte dette budskab nu.

Tak for Dit Ord og vejledning til os mennesker ... :-)

Israel...

CET 10:45
- "Min dyrebare"

CET 10:46
- "Skat"

CET 10:46
- "Hende, Jeg har kær"

Ordene kom, mens jeg var ved at oprette følgende link:
https://sites.google.com/site/kallpol4/home/countries/israel/19-060

Og mens jeg var ved at oprette et andet link ...
https://sites.google.com/site/kallfaith0/subject/prophecies/19-060

CET 10:49
- "Kom til Mig"

CET 10:49
- "alle I"

CET 10:50
- "folkeslag"

CET 10:50
- "og Jeg vil gi' jer trøst"

CEt 10:50
- "for alle de lidelser"

CEt 10:50
- "I har måttet være igennem"

-

FN og USA fordømmer bombeangreb på hospital i Aleppo
kl. 10:21
http://www.dr.dk/nyheder/udland/fn-og-usa-fordoemmer-bombeangreb-paa-hospital-i-aleppo

-

Syrien: Civile tør ikke tage på hospitalet af frygt for bomber
kl. 10:52
http://www.dr.dk/nyheder/udland/syrien-civile-toer-ikke-tage-paa-hospitalet-af-frygt-bomber

Kommentar:

Psykopati hedder det "vist nok" på dansk!

-

DR S126 lør 30 apr 08:43:30
29.april dr.dk/nyheder 19:44

FN ER HARM OVER DRÆBT LÆGE I ALEPPO
Fire fuldtræffere tog doktor Muhammad
Wassim Maaz og fem andre kollegaers liv
i et bombeangreb på al-Quds Hospital i
den syriske by Aleppo. Flere af de
børn, som sundhedspersonalet var i gang
med at behandle på hospitalet, døde
også i angrebet, som skete lidt over
midnat onsdag, mens børnene lå i deres
senge og sov.Angrebet er et nyt
lavpunkt i en stigende tendens af
bombeangreb, der er rettet mod
hospitaler og sundhedsklinikker i det
krigsramte land. Det får nu de to FN-
organisationer, UNICEF og WHO, til i
kraftige vendinger at fordømme den
stigende vold rettet mod læger og
sundhedspersonale.

FN er harme over drab på den sidste børnelæge i Aleppo
29. Apr. 2016 kl. 19:44
http://www.dr.dk/nyheder/udland/fn-er-harme-over-drab-paa-den-sidste-boernelaege-i-aleppo

-

DR S127 lør 30 apr 08:43:01
29.april dr.dk/nyheder 20:22

LØKKE GIVER LOV TIL FORFATNING
Grønland og Færøerne kan frit vælge, om
de vil arbejde med egne forfatninger,
siger statsminister Lars Løkke
Rasmussen (V) efter rigsmødet i
Grønland fredag.

På mødet mellem Lars Løkke Rasmussen,
lagmand Aksel V. Johannesen og formand
for Naalakkersuisut (Landsstyret) Kim
Kielsen har der især været fokus på, om
Færøerne og Grønland skal have egne
forfatninger og økonomi.

Rigsfællesskabet gør landene stærkere,
siger statsminister Lars Løkke
Rasmussen, som også respekterer
landenes ønske om selvstændighed.

Løkke giver Grønland og Færøerne frit løb med fremtidige forfatninger
29. Apr. 2016 kl. 20:22
http://www.dr.dk/nyheder/politik/loekke-giver-groenland-og-faeroeerne-frit-loeb-med-fremtidige-forfatninger

-

DR S130 lør 30 apr 08:43:01
30.april dr.dk/nyheder 06:23

PRÆSIDENT ROUHANI TAGER ANDEN RUNDE
Irans præsident, Hassan Rouhani, ser ud
til at tage endnu et stik ved det
iranske parlamentsvalg. Anden valgrunde
er blevet holdt fredag og her har
vælgerne i stor stil peget på Rouhanis
reformvenlige kurs.

Det skriver nyhedsbureauet AFP, der
henviser til lokale medier.

De første meldinger om valgresultatet
lyder på, at Rouhanis allierede får
flertallet af de sæder, der er på spil
ved valget.

68 pladser i parlamentet skal fordeles
efter fredagens valg, da det ved valget
i februar ikke var muligt at udpege
vinderne.

Iran: Præsident Rouhani tager endnu et stik
kl. 06:23
http://www.dr.dk/nyheder/udland/iran-praesident-rouhani-tager-endnu-et-stik

Kommentar:

Vi skal bare lige huske på, at Iran desværre ikke er et demokrati,
og at der fortsat ligger mange lig i lasten!

-

DR S133 lør 30 apr 08:43:01
30.april dr.dk/nyheder 06:11

VÅBENSTILSTAND GÆLDER IKKE ALEPPO
Den syriske storby Aleppo er ikke
omfattet af den midlertidige
våbenhvile, som det syriske regime
indførte i dele af landet fra midnat
fredag og et døgn frem.

Voldshandlingerne i Aleppo er eskaleret
voldsomt den seneste tid, hvor parterne
ifølge FN har vist en "uhyrlig
ligegyldighed" over for civile liv.

Aleppo er undtaget fra våbenhvilerne,
"fordi der i Aleppo er terrorister, som
ikke er stoppet med at angribe byen og
dens indbyggere", siger en militærkilde
til nyhedsbureauet Reuters.

Syrisk regering: Ny våbenstilstand gælder ikke for Aleppo
kl. 06:11
http://www.dr.dk/nyheder/udland/syrisk-regering-ny-vaabenstilstand-gaelder-ikke-aleppo

-

Eksperter: Det kræver tålmodighed og ærlighed at finde en kæreste
kl. 08:43
http://www.dr.dk/levnu/parforhold/eksperter-det-kraever-taalmodighed-og-aerlighed-finde-en-kaereste

Kommentar:

Jeg har nogengange for sjov skyld overvejet, OM jeg skulle oprette
et datingsted på internettet, hvor deltagerne skal afkrydse udfor
flere spørgsmål, fx ...

Lyver du ?
Er du utro ?
Er du doven ?
Har du styr på din økonomi ?
Lider du af samlermani ?
osv.

På den måde kunne mange søgende spare megen tid på ligegyldige
kontakter. Man kunne fx. angive deltagere, der lyver (om deres
alder osv.)! ... :-)

Man ku' også oprette en profil med anbefalinger. Jeg sad engang
for mange år siden og morede mig over dette sammen med en af mine
niecer, som gerne ville ha' mig afsat til en sød kvinde. Min niece
sagde de mest rørende ting, og jeg tror faktisk, at sådanne
anbefalinger vil gøre et godt indtryk; faktisk meget mere end jeg
selv vil ku' skrive, så ...

Nu er bolden givet op (til inspiration). Held og lykke ønskes I
alle (i Jeres søger efter lykken i dette jordiske liv) ... :-)

(Og her et lille råd med på vejen:)
Husk:
Ærlighed varer længest!

Og grib IKKE det første og bedste tilbud, fordi ...

Der er faktisk også noget der hedder tosomhed (ligesom ensomhed)!

Giv dig tid til at finde den rette partner, så I passer sammen,
for livet er ikke altid en dans på rosen, og der vil komme medgang
før eller sidenhen, og da er det rart at ha' valgt en partner, der
fx. ikke straks flipper ud over stormens rasen und so weiter!

Anbefale vil jeg dog helt en 3-strenget snor; altså et forhold, hvor
der foruden ægtemanden og ægtekvinden endvidere også er en trejde
part involveret i forholdet; nemlig selve opfinderen af ægteskabet;
altså God Himself!

Hvorfor ?

Sent: Saturday, February 07, 2004 1:47 PM
Subject: Re: Det ultimative "politisk-korrekte" fjendebillede...
01459 news:Ah4Vb.85951$jf4.5...@news000.worldonline.dk
https://sites.google.com/site/kallfaith0/subject/love/01-459
https://sites.google.com/site/kallfiles0000/01-000/01-4xx/01-45x/01-459
https://groups.google.com/d/msg/dk.livssyn.kristendom/qLdMr38yU6I/ySUFVaAmWkgJ

> [...]
> hvis den ene falder, kan den anden
> rejse sin fælle op. Men ve den en-
> somme! Thi falder han, er der ingen
> til at rejse ham op.
> Og når to ligger sammen, bliver de
> varme; men hvorledes kan den en-
> somme blive varm?
> Og når nogen kan overvælde den
> ensomme, så kan to stå sig imod
> ham; tretvundet snor brister ikke i
> hast.
> (Præd.4,9-12)
>
> 3-tvundet snor må betyde her, at selvom begge ægtefæller skulle svigte i
> ægteskabet, er der FORTSAT en tredie-part, som bærer ægteskabet igennem

Se tillige ...
https://www.biblegateway.com/passage/?search=Pr%C3%A6dikeren+4.9-12&version=BPH

Wish You all luck ... :-)

-

Interrupt from ...

http://www.ccw.dk/dagensord/index.php?dato=04_30
http://www.ccw.dk/dagensord/index.php?dato=2016_04_30 (perhaps coming link)

(NB! Ordene fra andagtshæftet skrevet og trykt ***FØR*** april 2016)

=== citat start ===

Ord for 2016-04-30

Vær i dag til opmuntring for nogen

"Du skal ... styrke ham og sætte mod i ham." 5.Mos 3,28

=== citat slut ===

Responce:

(Output-fil:)

https://sites.google.com/site/kallpol4/home/issues/terror/19-061

-

Sent: Monday, April 25, 2016, CET 10:28, GMT 08:28
> [...]
> Mogens Kall, The servant of Michael.
> --
> Coming up news: Iran hit by a Asteroid. Iran is no more (Jer.49,34-) ?

Russisk jagerfly afskar amerikansk fly over Østersøen

-

Undsluppen IS-brud: Han friede med en håndgranat og en rose
kl. 09:00
http://www.dr.dk/nyheder/udland/undsluppen-brud-han-friede-med-en-haandgranat-og-en-rose

-

Russisk jagerfly afskar amerikansk fly over Østersøen
kl. 12:29
http://www.dr.dk/nyheder/udland/russisk-jagerfly-afskar-amerikansk-fly-over-oestersoeen

Rusland sendte i går et af landets jagerfly afsted over Østersøen
for at afskære et amerikansk militærfly.

[ ... ]

Ifølge Pentagon havde det amerikanske fly på intet tidspunkt
krænket det russiske luftrum.

Kommentar:

Nej! Men lad alligevel være med at tirre dem.

Se det lidt fra deres synsvinkel af, at alle vi andre rotter os
sammen ***mod*** dem ...

Ja! For det er jo sådan set dét, dit signal betyder, når/hvis de
kommer al, al for nær deres territorium.

Og da vi IKKE har nogen som helst intention om at invadere
Psykopatistan (Russia), da behøver vi rent faktisk ikke sådanne
maskuline signaler!

Vi er fredselskende!

Og vi håber og søger også fortsat en løsning på Ruslands elendige
situation, hvor skindemokrati hyldes til skyerne.

Vi søger løsninger; vi gør det bare ikke med våben!

Og dog!

Hvis det viser sig, at Putin er skyldig for domstolen i Haag, da
er det okay, at han erklæres fredsløs (og derfor må jages året
rundt hvor-som-helst).

Men læg venligst mærke til, at det IKKE er os, der bestemmer,
HVORNÅR en person skal efterlyses!

Det er det, der er hele idéen med en international domstol, at
den dømmer retfærdigt (herunder upartisk, så domstolens magt IKKE
***misbruges***)!

Så hvis du er træt af psykopatus-Putin, da vil jeg opfordre dig til
at tiltale ham ved domstolen, FREMFOR at bekrige ham direkte med
våbenmagt!

Psykopater kan nemlig godt kende forskel på disse to ting!

De ved udemærket godt, HVORNÅR de er gået for vidt med hensyn til
grådighed; altså det at angribe sine nabolande for at stjæle
landområder!

Smid psykopaten for retten (fremfor at gamble med vores liv)!

That's all!

SS-vagt i retten for 170.000 drab: Kan man undskylde for det?
29. apr. 2016, 20:15
http://nyheder.tv2.dk/udland/2016-04-29-ss-vagt-i-retten-for-170000-drab-kan-man-undskylde-for-det

-

NRK:
29. april 2016 kl. 09:14

Dagon-Syndrome:
https://sites.google.com/site/kallfaith0/c/t/dagon-syndrome/19-065
Somalia:
https://sites.google.com/site/kallpol4/home/countries/somalia/19-065
Muslim world:
https://sites.google.com/site/kallpol4/home/issues/muslim-world/19-065
Punishment (Straf):
https://sites.google.com/site/kallpol4/home/issues/punishment/19-065
Terror:
https://sites.google.com/site/kallpol4/home/issues/terror/19-065

-

"Kall, Mogens" <Jesus.lov...@gmail.com> skrev ...

Sent: Monday, April 25, 2016, CET 10:28, GMT 08:28
> [...]
> Mogens Kall, The servant of Michael.
> --
> Coming up news: Iran hit by a Asteroid. Iran is no more (Jer.49,34-) ?

Moské i Mogadishu (Somalien) kollapser. Straf for meddelagtighed i terror?

-

DR S151 lør 30 apr 18:30:45
30.april dr.dk/nyheder 12:29

RUSSISK JAGER AFSKAR AMERIKANSK FLY
Rusland erkender at have sendt et
jagerfly på vingerne over Østersøen i
går for at afskære et amerikansk
militærfly, som ifølge russerne var
kommet for tæt på grænsen. Det oplyser
det russiske forsvarsministerium,
skriver nyhedsbureauet Reuters.

Ifølge forsvarsministeriet sendte det
jagerflyet afsted, fordi det
amerikanske rekognosceringsfly ikke
kunne identificeres, fordi det
angiveligt havde slukket sin såkaldte
transponder, der giver signaler om
flyets position og bevægelser.

Det lød fra Pentagon, at et russisk fly
var fløjet faretruende tæt på et
amerikansk militærfly.

Russisk jagerfly afskar amerikansk fly over Østersøen
kl. 12:29
http://www.dr.dk/nyheder/udland/russisk-jagerfly-afskar-amerikansk-fly-over-oestersoeen

-

DR S154 lør 30 apr 18:30:45
30.april dr.dk/nyheder 15:44

30 LUFTANGREB HAR RAMT ALEPPO I DAG
Det syriske styre har erklæret en kort
våbenhvile i dele af landet men i
storbyen Aleppo raser volden videre.
Det skriver Ritzau.

Lørdag har næsten 30 luftangreb ramt
byen, og dødstallet stiger efter ni
dage i træk med bombardementer af de
stridende parter.

Siden 22. april er mindst 140 mennesker
blevet dræbt i regimets luftangreb. Det
oplyser Det Syriske Observatorium for
Menneskerettigheder ifølge
nyhedsbureauet AP. Observatoriet
oplyser videre, at det uvist, om
lørdagens bombardementer stammer fra
syriske eller russiske fly.

30 luftangreb har ramt Aleppo lørdag
kl. 15:44
http://www.dr.dk/nyheder/udland/30-luftangreb-har-ramt-aleppo-loerdag

-

VIDEO Syriens Hvide Hjelme forsøger at redde liv i murbrokker efter luftangreb
kl. 18:10
http://www.dr.dk/nyheder/udland/video-syriens-hvide-hjelme-forsoeger-redde-liv-i-murbrokker-efter-luftangreb

-

DR S157 lør 30 apr 18:30:45
30.april dr.dk/nyheder 18:30

OBSERVATØRER: IS HAR HENRETTET 4000
Mindre end to år efter udråbelsen af
kalifatet Islamisk Stat (IS) har
skarprettere i det selvudråbte kalifat
i dele af Syrien og Irak henrettet over
4000 mennesker.

Dommerne i IS udsteder dødsdomme for
blandt andet utroskab og for at være
frafalden - altså hvis en muslim efter
IS's opfattelse vender islam ryggen -
men der er også henrettet
homoseksuelle, kristne og andre.

Det er observatørgruppen Syriens
Observatorium for Menneskerettigheder
(SOHR), der har talt henrettelserne op,
skriver netavisen The Independent.

Observatørgruppe: IS har henrettet over 4000 på to år
kl. 18:30
http://www.dr.dk/nyheder/udland/observatoergruppe-har-henrettet-over-4000-paa-aar

-

DR S161 søn 01 maj 06:48:32
1.maj dr.dk/nyheder 06:17

MOSKÉ I MOGADISHU KOLLAPSER
En moské, der var ved at blive
renoveret, er styrtet sammen midt i
fredagsbønnen i Somalias hovedstad,
Mogadishu.

Mindst 15 personer meldes omkommet,
mens 40 andre er blevet kvæstet i
tragedien, rapporterer flere
internationale medier.

Ifølge BBC var moskéen proppet til
randen, da muslimer var mødt op til den
traditionelle bøn. Angiveligt var flere
hundrede mennesker til stede, da
bygningen kollapsede, og det frygtes,
at flere personer fortsat er fanget
under murbrokkerne.

Moské i Mogadishu kollapser midt i fredagsbøn
kl. 06:17
http://www.dr.dk/nyheder/udland/moske-i-mogadishu-kollapser-midt-i-fredagsboen

"Kall, Mogens" <Jesus.lov...@gmail.com> skrev ...

Sent: Sunday, May 01, 2016, CET 08:17, GMT 06:17