ET-break: Straffen kommer (for ondskabsfuld adfærd) - Re: 2016 uge 17 (news samlet)

Russia (psychopath-istan):
https://sites.google.com/site/kallpol4/home/countries/russia/19-056
Psychopathy (Psykopati):
https://sites.google.com/site/kallpol4/home/issues/psychopathy/19-056
Pumishment (Straf):
https://sites.google.com/site/kallpol4/home/issues/punishment/19-056

-

"Kall, Mogens" <Jesus.lov...@gmail.com> skrev ...

Sent: Monday, April 25, 2016, CET 10:28, GMT 08:28
Subject: 2016 uge 17 (news samlet)
19045 news:nfkk9c$opk$1...@news.eternal-september.org
https://groups.google.com/d/msg/dk.politik/JhFiTEKJJV4/I9QMSXdjAgAJ

> [...]
> slet ikke begås i det samme omfang som nu fx. med angrebskrige her og der
> og allevegne til skde for menneskeheden og dens overlevelse)!
>
> Så kort og godt vil det ændre Verden til det bedre med tiden,
> skønner jeg! ... :-)
> Mogens Kall, The servant of Michael.
> --
> Coming up news: Iran hit by a Asteroid. Iran is no more (Jer.49,34-) ?
> Last OUTPUT: 18999 news:56f84a52$0$295$1472...@news.sunsite.dk
> Website https://sites.google.com/site/kalltree1 File no: 19045

ET-break: Straffen kommer (for ondskabsfuld adfærd)
USA vil blokere internet overfor IS-terrorister
Aleppo er på randen af katastrofe

-

Dagens Ord:

https://www.biblegateway.com/passage/?search=isa+33.15&version=BPH

Esajas 33:15, Bibelen på hverdagsdansk (BPH)

(Hvem kan holde stand overfor Herrens fortærende og evige ild?)

15 Det kan kun de, ... som overvinder fristelsen til at handle ondt.

-

Eksperter i voldtægt: Sex uden samtykke skal være strafbart
kl. 11:49
http://www.dr.dk/nyheder/indland/eksperter-i-voldtaegt-sex-uden-samtykke-skal-vaere-strafbart

-

DR S133 tor 28 apr 19:04:56
28.april dr.dk/nyheder 13:33

ALEPPO ER PÅ RANDEN AF KATASTROFE
Den syriske storby Aleppo er på randen
af en humanitær katastrofe efter en uge
med eskalerende vold, siger Den
Internationale Røde Kors Komite i en
erklæring samtidig med, at der er
rapporter om bombardement af et
hospital i området.

- Et hospital i et oprørskontrolleret
område af den syriske storby Aleppo
blev torsdag ødelagt ved et direkte
bombardement, siger Læger uden Grænser,
som støtter hospitalet.

Mindst 14 patienter og ansatte -
deriblandt tre læger - er blevet dræbt,
siger nødhjælpsgruppen.

Røde Kors: Aleppo er på randen af en katastrofe
kl. 13:33
http://www.dr.dk/nyheder/udland/roede-kors-aleppo-er-paa-randen-af-en-katastrofe

-

DR S135 tor 28 apr 19:04:56
28.april dr.dk/nyheder 14:05

DOMSTOL AFVISER VOLDTÆGTSANKLAGER
Det er ikke et seksuelt overgreb, når
en person tvinger en anden person til
at udøve oralsex - i hvert fald ikke,
hvis ofret er besvimet af druk.

Det slog en domstol i Oklahoma fast i
en omstridt sag, hvor en 16-årig pige
blev tvunget til at udføre oralsex på
en 17-årig dreng, mens hun var
bevidstløs af druk.

Ifølge domstolen er dommen afsagt med
udgangspunkt i, at oralsex ikke er
inkluderet i den lovgivning i Oklahoma,
der beskytter ofre for vaginal eller
anal voldtægt, hvis de har været
påvirkede eller bevidstløse, da
forbrydelsen fandt sted.

Amerikansk domstol: Oralsex kan ikke være voldtægt hvis ofret er bevidstløs
kl. 14:05
http://www.dr.dk/nyheder/udland/amerikansk-domstol-oralsex-kan-ikke-vaere-voldtaegt-hvis-ofret-er-bevidstloes

Kommentar:

Det er noget svineri! Dommerne burde voldtages, så de kan fatte,
hvor afskyelig en voldtægt er!

Men nej. Det gør vi selvfølgelig ikke i et demokrati. Blot fordi
nogle i samfundet er nogle dumme svin, berettiger det ikke alle os
andre til også at være nogle dumme svin.

-

DR S143 tor 28 apr 19:12:48
28.april dr.dk/nyheder 17:44

MISSILER FALDER TIL JORDEN
Nordkorea har det seneste døgn forsøgt
at affyre to kraftfulde, ballistiske
missiler - men uden succes.
Prøveaffyringerne var planlagt til at
ske før en stor kommunistisk
partikongres, der indledes i næste uge
ifølge sydkoreanske medier.

Inden kongressen er landets øverste
leder, Kim Jong-un, angiveligt meget
ivrig for at fremstå som en magtfuld
mand med et potent arsenal af farlige
våben.

Det amerikanske forsvar bekræfter, at
man har registreret de to test. Det
hedder i en meddelelse fra forsvaret,
at missilerne ikke udgjorde en trussel
mod USA.

Nordkoreanske missiler falder til jorden
kl. 17:44
http://www.dr.dk/nyheder/udland/nordkoreanske-missiler-falder-til-jorden

-

DR S146 tor 28 apr 19:12:48
28.april dr.dk/nyheder 18:22

TYRKISKE JOURNALISTER IDØMT FÆNGSEL
Et genoptryk af en profettegning fra et
fransk magasin koster to tyrkiske
journalister en dom på to års fængsel,
lyder det torsdag fra en domstol i
Tyrkiet.

Ceyda Karan og Hikmet Cetinkaya fra
avisen Cumhuriyet havde indsat en
kontroversiel forside fra
satiremagasinet Charlie Hebdo over en
klumme.

- Vi vil anke dommen. Vi vil ikke
overlade dette land til fascister,
skriver Karan på Twitter. De to
journalister er dømt for blasfemi.

Dommen kommer i kølvandet på en række
indgreb mod journalister og medier.

Tyrkiske journalister idømt fængsel for Charlie Hebdo-genoptryk
kl. 18:22
http://www.dr.dk/nyheder/udland/tyrkiske-journalister-idoemt-faengsel-charlie-hebdo-genoptryk

Kommentar:

Endnu en grund til at tyrkiet IKKE skal med i EU!

-

DR S149 fre 29 apr 07:36:41
28.april dr.dk/nyheder 20:34

USA VIL BLOKERE INTERNET
Det amerikanske forsvar vil forsøge at
afskære Islamisk Stat adgangen til
internettet og dermed forsøge at
isolere den ekstremistiske gruppe
militært og økonomisk.

Pentagons særlige cyberkommando skal
blandt andet forsøge at sikre, at IS
ikke kan rekruttere militante og ikke
tjene penge på olie.

USA's forsvarsminister, Ash Carter,
beskriver missionen som cyber-
kommandoens første store kampmission.

- Målet er at afskære IS's
kommunikationsveje og kontrol, afskære
muligheden for at flytte penge.

USA: Cyberkommando skal blokere Islamisk Stats adgang til internet
28. Apr. 2016 kl. 20:34
http://www.dr.dk/nyheder/udland/usa-cyberkommando-skal-blokere-islamisk-stats-adgang-til-internet

-

VIDEO Mand til anti-voldtægtsdemonstration: Vi har en grim kultur
28. Apr. 2016 kl. 20:48
http://www.dr.dk/nyheder/indland/video-mand-til-anti-voldtaegtsdemonstration-vi-har-en-grim-kultur

Kommentar:

Det er et levn fra dyreriget, hvor alfa-hannen tyranniserede alle
de andre mhp. at netop lige HANS gener videreføres!

Adfærden er "lidt" beslægtet med psykopati!

Og den bedste forebyggelse er nok, at børn allerede i skolealderen
lære selvbeherskelse.

Fordelene herved er så også, at de vil være bedre i stand til at
håndtere andre fristelser (fx. indbrud, røveri, selvtægt) og
udfordringer i livet.

Selvbeherskelse kan opnås via selvindsigt, så sæt psykologi på
skemaet!

-

DR S164 fre 29 apr 08:26:32
29.april dr.dk/nyheder 07:03

NORDKOREA STRAFFER AMERIKANER
Højesteret i Nordkorea har fredag dømt
en koreansk-amerikaner til ti års hårdt
straffearbejde på grund af
undergravende virksomhed og spionage.

Straffen til Kim Dong-chul kommer, kun
få uger efter at den amerikanske
studerende Otto Wambier blev idømt 15
års hårdt straffearbejde for at have
stjålet et propagandaskilt på et hotel
i hovedstaden Pyongyang.

Den 62-årige Kim Dong-chul, der har
været amerikansk statsborger siden
1987, blev anholdt tilbage i oktober på
anklager om spionage. For en måned
siden indrømmede han for rullende
kameraer i Nordkorea, at han havde
stjålet følsomme militærhemmeligheder.

Nordkorea giver 10 års hårdt straffearbejde til amerikaner
kl. 07:03
http://www.dr.dk/nyheder/udland/nordkorea-giver-10-aars-haardt-straffearbejde-til-amerikaner

Kommentar:

Det hedder ***gidseltagning*** på dansk!

For en tid kan det lykkes for psykopater at hærge på vor planet,
men til sidst falder hammeren! Og det ved de, og det er derfor de
er bange og prøver at puste sig op i et desperat forsøg på at undgå,
at straffen indhenter dem! De FRYGTER at komme op og dingle i
galgen. De drømmer om det om natten med rædsel!

Men lad være med at være blødsøden, fordi ... (memory on from) ...

https://www.biblegateway.com/passage/?search=ecc+8%3A11&version=BPH

Slås der ikke ned på forbryderen STRAKS,
er det en indirekte opfordring til at
følge hans eksempel.

(Præd. 8,11)

Åh, gid jeg havde magtbeføjelser til at retsforfølge disse fjender
af Menneskeheden

Hmm ... (memory on from) ...

https://sites.google.com/site/etfootsteps/home

E.T. Footsteps
The "Animal"-hunter-program
(The UFO-hunting)
[ ... ]

Since then ...

2 markpointer 61:
61 (196), 61
2 markpointer 744:
744, 744
Perhaps 1 markpointer 50:
(50)
2 markpointer 46:
46 (196) + warning to psychopath-istan (Russia)

Why don't we make a "banq-robbery" now, Sir?

Hvorfor ikke gi' dem en ordentlig lærestreg (psykopatsvin, som de
jo er)?...

Og netop i det samme hørte jeg en røst fra Himlen (perhaps
the voice of ET; altså en udenjordisk civilisation på besøg
i vort solsystem eller rettere: en bejler til Menneskeheden),
der sagde:
(2016-04-29, Friday, day no 120, CET 09:27, GMT 07:27)
- "Det kommer!"

Thank You, Sir! ... :-)

Efter overraskende dom: Demonstranter kræver retfærdighed for voldtægtsofre
28. apr. 2016, 18:33
http://nyheder.tv2.dk/samfund/2016-04-28-efter-overraskende-dom-demonstranter-kraever-retfaerdighed-for-voldtaegtsofre

-

Dødstallet i den ukrainske konflikt nærmer sig 10.000
29. apr. 2016, 04:00
http://nyheder.tv2.dk/udland/2016-04-29-dodstallet-i-den-ukrainske-konflikt-naermer-sig-10000

-

OVERBLIK: Det handler konflikten i Ukraine om
29. apr. 2016, 04:45
http://nyheder.tv2.dk/udland/2016-04-29-overblik-det-handler-konflikten-i-ukraine-om

https://www.biblegateway.com/passage/?search=isa+5.8&version=BPH

Esajas 5:8, Bibelen på hverdagsdansk (BPH)

Indser I da ikke, at jo mere jord, I indlemmer,
des mere breder I jer på andres bekostning?
I tror, I kan udvide og udvide, som om I er de
eneste, der bor i landet.

(Version 2:
I tror I kan udvide Jeres territorium, først med frastjæle dele
af nabolandet Georgien og nu også dele af Ukraine, som om I er de
eneste, der bor på planeten.)

Det handler primært om grådighed og hensynsløs adfærd; ja rendyrket
psykopati (ligesom Hitler og hans ækle menneskefjendske
nazityskland)! ... :-(

-

Vestas har rekordmange ordrer i bogen i første kvartal
29. apr. 2016, 08:45 Opd. 29. apr. 2016, 08:50 ...

-

104 SVT Text Fredag 29 apr 2016

SVT Text

* = efter kl 06 Nyhetsrullen 188

* Ja till homoäktenskap i Colombia...130

* Toppmöte för att stoppa tjuvjakt...131

* FBI betalade mindre i Apple-fallet 132

* Asylsökande brände sig till döds...133

Migranter och smugglare dödade.....134

Minst 24 franska poliser skadade...135

Brittisk politiker stängs av.......136

Övriga rubriker 105

-

105 SVT Text Fredag 29 apr 2016

SVT Text

* = efter kl 06 Nyhetsrullen 188

Rysk "varning" för Nato-medlemskap 137

Tsunamivarning efter jordskalv.....138

Avtal ska förbättra Panamas rykte..139

Strikta vapenlagar framgångsrika...140

-

137 SVT Text Fredag 29 apr 2016
UTRIKES PUBLICERAD 28 APRIL

Rysk reaktion om Sverige går in i Nato

Om Sverige går med i Nato kommer
Ryssland att reagera genom att vidta
militära åtgärder. Det säger den
ryske utrikesministern Sergej Lavrov
i en intervju med Dagens Nyheter.

-Det är en sak att ha neutrala
grannländer i norr och en annan att
ha grannar som är medlemmar i den
nordatlantiska alliansen, säger han.

Lavrov vill inte spekulera i vilka
åtgärder det kan bli. Enligt honom är
relationerna mellan länderna frostiga
då Sverige kritiserat annekteringen
av Krim och för att Sverige anslutit
sig till EU:s handelssanktioner.

Kommentar:

Som sagt: Rendyrket psykopati!

Og dette kan meget hurtigt blive en trussel med Verdensfreden!

Giver du psykopaten, hvad han forlanger - det gjorde man overfor
Hitler mht. sudetertyskland 1938, og det kom der ikke noget godt
ud af, fordi så blev han bare endnu mere grådig, apropos ...

Hmm ... (input memory from) ...

https://www.biblegateway.com/passage/?search=isa+26.10&version=BPH

Esajas 26:10Bibelen på hverdagsdansk (BPH)

At vise den onde godhed tjener intet formål:
han bliver ikke god af det. Tværtimod, det
opfordrer ham kun til at fremture (endnu mere)
i sin ondskab; og da mister han respekten for'
Herrens storhed

-

NRK:
28. april 2016 kl. 09:02 - 29. april 2016 kl. 07:19, error

29. april 2016 kl. 09:14

-

Eksmuslim: Kritik af islamisme er et forsvar for mennesker

Interview
Tyson William Lyall skriver fra Storbritannien
29. april 2016 00:00
http://www.kristeligt-dagblad.dk/udland/eksmuslim-kritik-af-islamisme-er-et-forsvar-mennesker

-

der sagde:
> [...]

> Det handler primært om grådighed og hensynsløs adfærd; ja rendyrket
> psykopati (ligesom Hitler og hans ækle menneskefjendske

News:

http://stjerneskud.info/

Meteor observation
Dato: 2016-04-29
Klokken: 03:35:11 Dansk sommertid, UTC+2

Omtrentlige data for meteorens synlige bane

emne:
Kurs 197 grader Nord:0, positiv retning med uret

Compare with ...

> 46 (196) + warning to psychopath-istan (Russia)

Kommentar:

Kursen (med værdien 197) minder til forveksling om den galaktiske længdegrad
(for ET's Homestar), som den var, da stjernekortet inside the Bible blev oprettet.

(NB! Den kan i mellemtiden ha' ændret sig til 197 fx. pga. egenbevægelse!)

Hmm ...

03:35:11

((((11 /60) + 35) /60) + 3) /24 = 0,149...
(((((11 /60) + 35) /60) + 3) /24) * 360 = 53.79583...
(((((11 /60) + 35) /60) + 3) /24) * 600 = 89,65972...

Hmm ...

(No markpointer found)

?

Hmm ...

http://stjerneskud.info/

Meteor observation
Dato: 2016-04-29
Klokken: 03:35:11 Dansk sommertid, UTC+2

Omtrentlige data for meteorens synlige bane

emne:
Kurs 197 grader Nord:0, positiv retning med uret

R.A 3t 2m ( 45.6°)
Dekl. 55° 54m ( 55.9°)

45 ?

Compare with ...