Psykologerne; voldtog de dig følelsesmæssig? - Re: ET-break: Straffen kommer (for ondskabsfuld adfærd) - Re: 2016 uge 17 (news samlet)

"Terje Henriksen" <the...@trollnet.no> skrev ...

News:no.samfunn.religion
Sent: Friday, April 29, 2016, CET 22:52, GMT 20:52
Subject: Re: ET-break: Straffen kommer (for ondskabsfuld adfærd) -
Re: 2016 uge 17 (news samlet)
news:dohvrq...@mid.individual.net

> [...]
[ ... ]

> Det er vel ingen som i den grad driver folk til voldeligheter som psykologer og deres klonende professorer, og deres forbrytelser
> (tester, prøving) mot andre mennesker. Les heller Bibelen og søk veiledning hos åndelig begavede, kristne mennesker, f.eks.
> prester, dersom de har unngått å falle fra.

Hmm ...

Du har godt nok meget imod de hersens psykologer!

Hvad skete der ?
Voldtog de dig følelsesmæssig ?

I så fald:
Fortæl os om det, så vi bedre kan forstå dig, og også forhåbentlig ta' ved lære
af disse eventuelt begåede fejl!
Mange af os deltager jo i sjælesorgsbearbejdning og samtaleterapi, hvor formålet
er at ***hjælpe*** folk (i stedet for at jorde dem, så de føler sig helt ødelagte).

Jeg fornemmer i hvert fald, at du har en følelse af forurettethed.
På norsk: gjort urett mot

Er der noget om snakken ?

I så fald:
Tal om det. Giv luft. Det hjælper altid at sætte ord på følelserne. Det er - som om -
følelserne vores da kommer under kontrol og bliver bearbejdet, hvorved en nyorientering
muliggøres, så man kan komme videre i livet.

På hvilken måde har psykologer forurettet dig ?
(hvis der er noget om snakken)

Blev du tvangsfikseret mod din vilje ?

-

NB! FUT sat udelukkende til disse 3 nyhedsgrupper:
News:dk.livssyn.kristendom
News:dk.videnskab.psykologi
News:no.samfunn.religion

Last OUTPUT: 18999 news:56f84a52$0$295$1472...@news.sunsite.dk
Website https://sites.google.com/site/kalltree1 File no: 19059

Terje Henriksen

Du kan lese om det på Usenet, f.eks. på no.samfunn.religion. Min kritikk
av psykologer baserer seg på analyser av deres metoder brukt mot meg og
andre.

--
Terje Henriksen
Kirkenes