Os Grupos Google já não suportam novas publicações ou subscrições da Usenet. O conteúdo anterior permanece visível.

28 hemmelige dokumenter kan afsløre Saudi Arabiens rolle i 9/11 + ET-Break - Re: 2016 uge 17 (news samlet)

4 visualizações
Ir para a primeira mensagem não lida

Kall, Mogens

não lida,
26/04/2016, 02:29:1026/04/16
para
File 19.048 ...
Saudi-Arabia:
https://sites.google.com/site/kallpol4/home/countries/saudi-arabia/19-048
911:
https://sites.google.com/site/kallpol4/home/issues/911-wtc-response/19-048
Terror:
https://sites.google.com/site/kallpol4/home/issues/terror/saudi-arabia/19-048

-

"Kall, Mogens" <Jesus.lov...@gmail.com> skrev ...

Sent: Monday, April 25, 2016, CET 10:28, GMT 08:28
Subject: 2016 uge 17 (news samlet)
19045 news:nfkk9c$opk$1...@news.eternal-september.org
https://groups.google.com/d/msg/dk.politik/JhFiTEKJJV4/I9QMSXdjAgAJ

> https://sites.google.com/site/kallpol4/home/countries/iran/13-542/cut-01
> https://sites.google.com/site/kallpol4/home/countries/iran/15-302
> and ...
> http://sites.google.com/site/kallfiles1/politics
> https://sites.google.com/site/kallpol4
>>
> [ ... ]
> [ ... 2016-04-25, Monday, day no 115 in the year ... ]
> [ ... ]
>
> Hvad vil du gøre, hvis du blev Statsminister (eller Præsident) ?
>
> Svar 1:
>
> Hmm .. (memory on from) ...
>
> https://sites.google.com/site/kallpol4/home/issues/udn

> [...]

Mulige krigsforbrydelser i Burundi

-

I dag er det 30 år siden Tjernobyl-atomkraftulykken indtraf.

Ulykken var med til at udstille det kommunistiske Sovjetstyres
løgne og var dermed medvirkende til dets kolaps få år senere!

-

DR S149 man 25 apr 19:12:27
25.april dr.dk/nyheder 13:29

MULIGE KRIGSFORBRYDELSER I BURUNDI
Den Internationale Straffedomstol vil
indlede en undersøgelse af påståede
krigsforbrydelser i Burundi. Det
oplyser ICC i en pressemeddelelse.

Undersøgelsen er rettet mod de
politiske uroligheder, der udsprang af
præsidentvalget i fjor i det afrikanske
land.

Siden valget er 430 personer dræbt.
Adskillige andre er anholdt, mens
hundredtusinder har taget flugten.

- Mindst 3400 mennesker er blevet
anholdt, og flere end 230.000 burundier
har været tvunget til at flygte til
nabolande, siger anklager Fatou
Bensouda.

Undersøger anklager om krigsforbrydelser i Burundi
kl. 13:29
http://www.dr.dk/nyheder/udland/undersoeger-anklager-om-krigsforbrydelser-i-burundi

-

DR S154 man 25 apr 19:12:28
25.april dr.dk/nyheder 14:48

MEGAFOND SKAL FREMTIDSSIKRE SAUDI
Regeringen i Saudi-Arabien har iværksat
en omfattende økonomisk reform, så
kongedømmet kan begrænse dets
afhængighed af indtægter fra oliesalg.
Saudi-Arabien opretter samtidig en
oliefond på to billiarder dollar,
svarende til 14,9 billiarder danske
kroner. Fonden skal blandt andet
finansieres gennem et delvist - dog
lille - frasalg af olieselskabet
Aramco.

Oliefonden vil blive mere end dobbelt
så stor som den norske oliefond på
7.100 milliarder norske kroner, skriver
nyhedsbureauet NTB. Reformen, der
hedder "Saudi vision 2030", blev
godkendt mandag, skriver nyhedsbureauet
SPA.

Ny megafond skal fremtidssikre Saudi
kl. 14:48
http://www.dr.dk/nyheder/udland/ny-megafond-skal-fremtidssikre-saudi

-

DR S167 tir 26 apr 07:36:29
25.april dr.dk/nyheder 21:01

DANSK JOURNALIST ANHOLDT I KAIRO
En dansk journalist er anholdt og
tilbageholdt af de egyptiske
myndigheder i Kairo. Det bekræfter
Udenrigsministeriets Borgerservice.

- Udenrigsministeriet kan efter
oplysninger fra de egyptiske
myndigheder bekræfte, at en dansk
journalist er tilbageholdt i Kairo. Den
danske ambassade yder konsulær bistand
til vedkommende. Udenrigsministeriet er
i kontakt med de pårørende, lyder det
fra Borgerservice.

Borgerservice vil ikke kommentere
anholdelsen yderligere, da de har
tavshedspligt i personsager.

Dansk journalist anholdt i Kairo
25. Apr. 2016 kl. 21:01
http://www.dr.dk/nyheder/indland/dansk-journalist-anholdt-i-kairo

-

DRONE-VIDEO Sådan ser Tjernobyl ud 30 år efter verdens værste atomkraftulykke
kl. 07:00
http://www.dr.dk/nyheder/udland/drone-video-saadan-ser-tjernobyl-ud-30-aar-efter-verdens-vaerste-atomkraftulykke

Naivitet og konfliktskyhed åbner døren for islamisme
25. apr. 2016, 19:31
http://nyheder.tv2.dk/politik/2016-04-25-naivitet-og-konfliktskyhed-aabner-doeren-for-islamisme

-

Aktivist og magasin-redaktør hakket til døde i Bangladesh
25. apr. 2016, 19:42
http://nyheder.tv2.dk/udland/2016-04-25-aktivist-og-magasin-redaktor-hakket-til-dode-i-bangladesh

-

28 hemmelige dokumenter kan afsløre Saudi Arabiens rolle i 9/11
25. apr. 2016, 21:10
http://nyheder.tv2.dk/udland/2016-04-25-28-hemmelige-dokumenter-kan-afsloere-saudi-arabiens-rolle-i-911

De hemmelige papirer, der ligger låst inde i et sikkerhedsrum i Det
Hvide Hus, har endnu ikke set dagens lys. Tidligere præsident
George W. Bush påstod, at det ville være skadeligt for USA's
sikkerhed, hvis papirerne blev offentliggjort.

New Yorks borgmester: Jeg blev tilbudt 10 mio.

Siden er presset for at få offentliggjort papirerne steget i takt
med, at Saudi Arabien gentagne gange har forsøgt at skjule deres
rolle i angrebene på USA. New Yorks tidligere borgmester Rudy
Giuliani har tidligere fortalt, at en saudisk prins tilbød ham en
check på 10 mio. dollar for at påvirke efterforskerne af angrebene
til at vende blikket væk fra Saudi Arabien. ...

Kommentar:

Du må IKKE bøje retten, heller ej når/hvis du er saudi-araber!

INGEN er hævet over loven!

Jeres religiøse vanvid må hermed stoppe, så I holder op med at
støtte terrorisme! Det hører ingen steder hjemme i et moderne
samfund, hvor retfærdighed bør være fundamentet, fremfor uret!

Indse dog, at I er på afveje!

I mener at dyrke den ægte vare, altså den levende gud, men i
praksis er det jo djævelen og al hans uretfærdighed, I fremmer!

Og hvad er det for en guddom, der ikke kan tåle sandhedens lys?

Lyt dog til Jesu Ord (den profet, som I også anerkender til dels):

https://www.biblegateway.com/passage/?search=matt+7%3A24-27&version=ERV-AR

(Matt 7,24-27)

(som her er frit gengivet:)
Byg huset på sandhedens grund, for hvis huset er bygget på løgn
vil det før eller sidenhen brase sammen!

Lyt til mit råd:

Hvis ikke Islam kan levere varen retfærdighed, herunder det, at du
IKKE må bøje retten og dermed misbruge magtinstititionen ...

Hvis ikke Islam kan levere varen retfærdighed, da ender det med, at
folk tager afstand!

For hvem med sin fulde forstand går ind for uret?...

Og netop i det samme hørte jeg en røst fra Himlen (perhaps
the voice of ET; altså en udenjordisk civilisation på besøg
i vort solsystem eller rettere: en bejler til Menneskeheden),
der sagde:
(2016-04-26, Tirsday, day no 117, CET 08:14, GMT 06:14)
- "Spørger jeg"

(Næppe en retfærdig)

Nå da da!

Så er der ET-"diplomat"-post til "kunden"!

-

NRK:
25. april 2016 kl. 09:52

não lida,