Uro på Tempelpladsen under pesach (jødernes påske) + Heaven-break - Re: 2016 uge 17 (news samlet)

Tempelbjerget:
https://sites.google.com/site/kallpol4/home/issues/temple-mount/19-053

-

"Kall, Mogens" <Jesus.lov...@gmail.com> skrev ...

Sent: Monday, April 25, 2016, CET 10:28, GMT 08:28
Subject: 2016 uge 17 (news samlet)
19045 news:nfkk9c$opk$1...@news.eternal-september.org
https://groups.google.com/d/msg/dk.politik/JhFiTEKJJV4/I9QMSXdjAgAJ

> [...]
> slet ikke begås i det samme omfang som nu fx. med angrebskrige her og der
> og allevegne til skde for menneskeheden og dens overlevelse)!
>
> Så kort og godt vil det ændre Verden til det bedre med tiden,
> skønner jeg! ... :-)
> Mogens Kall, The servant of Michael.
> --
> Coming up news: Iran hit by a Asteroid. Iran is no more (Jer.49,34-) ?
> Last OUTPUT: 18999 news:56f84a52$0$295$1472...@news.sunsite.dk
> Website https://sites.google.com/site/kalltree1 File no: 19045

Uro på Tempelpladsen under pesach (jødernes påske)
Tibets politiske leder genvalgt

-

DR S128 ons 27 apr 10:37:28
27.april dr.dk/nyheder 10:23

TIBETS POLITISKE LEDER GENVALGT
Den Harvard-uddannede advokat Lobsang
Sangay er ved det nylige valg blandt
eksiltibetanerne blevet genvalgt som
leder af deres eksilregering.

Sangay har siden 2011 stået i spidsen
for de 150.000 eksil-tibetaneres
politisk kamp for at få Kina til at
give Tibet autonomi. Det var dengang,
da deres åndelige leder, Dalai Lama,
frasagde sig sin politiske magt.

Nu har Sangay så fået mandat til at
fortsætte som leder af CTA, Central
Tibetansk Administration, i de næste
fem år. Intet land anerkender CTA, og
Kina vil ikke snakke med
administrationen.

Sangay genvalgt som Tibets politiske leder
kl. 10:23
http://www.dr.dk/nyheder/udland/sangay-genvalgt-som-tibets-politiske-leder

Kommentar:

I mangel af andre repræsentanter for UDN skal jeg hermed erklære
UDNs anerkendelse af Tibets eksilregering ... :-)

-

DR S129 ons 27 apr 10:46:21
27.april dr.dk/nyheder 10:11

POLITIET FORSINKER TIBET-RETSSAG
En retssag om politiets indgreb mod
Tibet-sympatisører trækker i langdrag,
selv om Københavns Byret egentlig er
parat til at tage fat.

Forsinkelsen skyldes en protest fra
Københavns Politi, som er sagsøgt af
fire borgere på grund af politiets
opførsel ved kinesiske statsbesøg i
2012 og 2013.

- Der kan gå flere år, hvis politiet
får medhold i, at sagen skal udsættes.
Måske kommer der først en afgørelse i
2019, siger advokatfuldmægtig Tobias
Stadarfeld Jensen, der for
advokatkontoret Bonnez & Ziebe arbejder
med sagen.

Retssag om Tibet-aktivister forsinkes af politiets krav
kl. 10:11
http://www.dr.dk/nyheder/indland/retssag-om-tibet-aktivister-forsinkes-af-politiets-krav

-

Smitsom fåresyge brudt ud på amerikansk universitet
kl. 11:19
http://www.dr.dk/nyheder/udland/smitsom-faaresyge-brudt-ud-paa-amerikansk-universitet

Kommentar:

Tænk jeg vidste ikke, at der gik får (og lam) rundt på de
amerikanske universiteter ... :-)

-

FAKTA Sådan kan DNA-saks klippe arvelige sygdomme ud af fostres celler
kl. 11:30
http://www.dr.dk/nyheder/viden/naturvidenskab/fakta-saadan-kan-dna-saks-klippe-arvelige-sygdomme-ud-af-fostres-celler

-

DR S135 ons 27 apr 19:56:00
27.april dr.dk/nyheder 12:14

MAGTANVENDELSE SKAL REGISTRERES
Magtanvendelse over for børn og unge
skal registreres, hver gang den finder
sted.

Der var ellers lagt op til en
lovændring, så "kortvarige
fastholdelser og bortvisninger" af
anbragte børn kunne ske uden
registrering og indberetning.

Men den ændring er nu afblæst efter
kritik i lovens høringsfase.
Det er rigtig godt, mener forstander
Tina Maria Larsen på den sikrede
institution Kompasset i Brønderslev.

- Man skal kunne kigge os i kortene,
siger hun.

Forstander: Vi skal kunne kigges efter i kortene
kl. 12:14
http://www.dr.dk/nyheder/regionale/nordjylland/forstander-vi-skal-kunne-kigges-efter-i-kortene

Kommentar:

Hmm ... (memory om from) ...

Sent: Tuesday, March 01, 2016, CET 09:50, GMT 08:50
Subject: Nasa: Asteroiden 2013 TX68 kan flyve meget tæt forbi jorden på tirsdag den 8. marts -
Re: 2016 uge 09 (news samlet)
18956 news:56d557e3$0$305$1472...@news.sunsite.dk
https://groups.google.com/d/msg/dk.politik/LO5zpfDjfFU/T5dcY4Q8BwAJ

> Imam i Grimhøjmoskeen: - Slå dine børn hvis ikke de beder til gud
> 29. feb. 2016, 18:57
> http://nyheder.tv2.dk/samfund/2016-02-29-imam-i-grimhoejmoskeen-slaa-dine-boern-hvis-ikke-de-beder-til-gud
>
> Kommentar:
>
> En børnemishandler ... :-(

News from Fanatistan:

Børnemishandlingsministeren har besluttet, at ...

-

DR S156 ons 27 apr 20:24:59
27.april dr.dk/nyheder 17:42

TYRKIET AFVISER BRUD MED ATATüRK
Tyrkiet er ikke, som rygterne er gået,
i færd med at bryde arven fra
grundlæggeren af den moderne tyrkiske
nationalstat, Kemal AtatÜrk. Den
tyrkiske premierminister, Ahmet
Davutoglu, slår ifølge BBC onsdag fast,
at landets kommende forfatning også vil
bygge på princippet om sekularisme.
Forsikringen fra ministeren kommer i
kølvandet på en udtalelse fra en
partikollega, Ismail Kahraman, som for
nylig argumenterede for, at man skal
fjerne sekularisme i forfatningen.
Kahraman fra præsident Erdogans
Retfærdigheds- og Udviklingsparti
mener, at Tyrkiet er et muslimsk land,
som derfor bør have en religiøs
forfatning.

Tyrkisk minister afviser brud med Atatürk-arv
kl. 17:42
http://www.dr.dk/nyheder/udland/tyrkisk-minister-afviser-brud-med-ataturk-arv

Kommentar:

Se, det er bl.a. den slags usikkerheder, der gør EU betænkelig mht.
et eventuelt Tyrkisk medlemskab, apropos ...

Et udsagn:

News from Fanatistan:

Børnemishandlingsministeren har besluttet, at ...

-

GRAFIK Sådan kan sygdom klippes væk med 'DNA-saks'
kl. 18:00
http://www.dr.dk/nyheder/viden/naturvidenskab/grafik-saadan-kan-sygdom-klippes-vaek-med-dna-saks

-

Fængslet pilot på vej hjem fra Rusland
kl. 19:54
http://www.dr.dk/nyheder/udland/faengslet-pilot-paa-vej-hjem-fra-rusland

Nadija Savtjenko skulle udveksles for de russiske soldater
Jevgenij Jerofejev og Aleksander Aleksandrov. De to blev i sidste
uge idømt 14 års fængsel i Ukraine.

-

Ukraine: Rusland tilbageholder søster til fængslet pilot
kl. 06:43
http://www.dr.dk/nyheder/udland/ukraine-rusland-tilbageholder-soester-til-faengslet-pilot

Kina-aktivisten Harry Wu er død
27. apr. 2016, 10:10 Opd. 27. apr. 2016, 10:32
http://nyheder.tv2.dk/udland/2016-04-27-kina-aktivisten-harry-wu-er-dod

Menneskerettighedsforkæmperen og den tidligere politiske fange
Harry Wu er død under en ferie i Honduras.

Den mangeårige forkæmper for menneskerettigheder i Kina Harry Wu
er død. Han blev 79 år.

-

Putins drømme om Nordpolen er en russisk by i Norge
27. apr. 2016, 18:18
http://nyheder.tv2.dk/politik/2016-04-27-putins-droemme-om-nordpolen-er-en-russisk-by-i-norge

-

Ukraine: Rusland tilbageholder søster til fængslet pilot
28. apr. 2016, 00:10
http://nyheder.tv2.dk/udland/2016-04-28-ukraine-rusland-tilbageholder-soster-til-faengslet-pilot

-

Syrien-mægler: Hvert 25. minut bliver en syrer dræbt
28. apr. 2016, 08:38 Opd. 28. apr. 2016, 08:41
http://nyheder.tv2.dk/udland/2016-04-28-syrien-maegler-hvert-25-minut-bliver-en-syrer-draebt

-

Branden hos Jysk: Er opstået udendørs
28. apr. 2016, 10:45 ...

-

104 SVT Text Torsdag 28 apr 2016

SVT Text

* = efter kl 06 Nyhetsrullen 188

Stora segrar för Trump och Clinton 130
Trump vill satsa på militären......131
Sanders gör rejäla nedskärningar...132

120 gängmedlemmar greps i New York 133

Abdeslam utlämnad till Frankrike...134

Österrike skärper asyllag..........135
Norge betalar återvändare..........136

13 skadade vid explosion i Turkiet 137

Tyskland miljardsatsar på elbilar..138

Övriga rubriker 105

-

105 SVT Text Torsdag 28 apr 2016

SVT Text

* = efter kl 06 Nyhetsrullen 188

Flygstrejk stoppar Sverigetrafik...139

Omstritt flyktingläger stängs......140

* Mistura: Rädda fredssamtalen.......141

* Premiär för ny rysk rymdbas........142

* Notiser: 2-åring sköt ihjäl mamma..148

-

NRK:
27. april 2016 kl. 08:55 - 28. april 2016 kl. 06:44, error

28. april 2016 kl. 09:02

-

Forfatter: Britisk accept af sharia-domstole er udtryk for misforstået religionsfrihed

globalt interview
Af Bjarne Nørum, Korrespondent, England
28. april 2016 00:00
http://www.kristeligt-dagblad.dk/udland/forfatter-britisk-accept-af-sharia-domstole-er-udtryk-misforstaaet-religionsfrihed

-

28-årige Azita: Jeg ville gerne have undgået min sygdom ved hjælp af genmodifikation

Af Maja Funch
27. april 2016 00:00
http://www.kristeligt-dagblad.dk/danmark/jeg-ville-gerne-have-undgaaet-min-sygdom-ved-hjaelp-af-genmodifikation

To patienter med alvorlige, arvelige sygdomme er åbne over for
teknologi til genmodifikation. Bivirkningerne bliver næppe værre
end min sygdom, siger en patient. Også fagfolk er positive

-

Iran's FM: Holocaust deniers are like KKK

By JTA \
04/26/2016 20:11
http://www.jpost.com/Middle-East/Irans-FM-Holocaust-deniers-are-like-KKK-452408

-

Uro på Tempelpladsen under pesach
27. april 2016
http://www.ordetogisrael.dk/nyheder.php?action=laesnyhed&id=4010

I denne uge fejrer jøderne påske - pesach - hvor de mindes udgangen
fra Egypten for 3.500 år siden. Muligvis på grund af
højtidsfejringen gik to jødiske mænd tirsdag op på Tempelpladsen.
Det i sig selv var ikke kontroversielt. Men da de to mænd valgte
at knæle i bøn, opstod der straks tumult.

Det er nemlig forbudt for jøder at bede på Tempelpladsen. De må
godt besøge stedet, men den religiøse praksis er forbeholdt
muslimerne. Netop en gruppe muslimer reagerede voldsomt, ...

Kommentar:

I under ikke andre mennesker det godt, ***egoister***! ... :-(

Og din religion bliver IKKE mere ægte af at undertrykke andre!

Tværtimod! Man får afsky!

I er så forhippere på at vinde, at I end ikke skænker tanken, HVAD
det er for en kvindeundertrykkende tyran, I tilbeder!

Og derfor ender I også med at tabe det hele på gulvet, fordi ...

Hvis der er en retfærdig Gud til; bør Han da se igennem fingre med
denne ækle undertrykkelse (hvor fx. terror på uskyldige hyldes)?

Hvis jeg var Gud, da ville jeg svare 'nej'!

Men lad nu Gud selv svare. Det kan vi dødelige skabninger ikke
kommandere Han til. Det ville jo være et udtryk for manglende
respekt overfor Han.

Gud Skaberen må være gammel nok til selv at forsvare sin egen ære!

Gå du hen og gør ligeså, i stedet for på fanatisk intollerant vis
at vil diktere (med vold og magt), hvad andre skal tro og mene!

Kan du ikke selv høre, hvor åndssvagt det lyder:

Åh du kynismens afgud. Giv mig loiv til at mishandle mine
medmennesker med vold og magt, så de betingelsesløst
underkaster sig dig!

Der er jo INTET guddommeligt i dette! Det kan jo selv fanden gøre,
apropos ...

(Antikrist)

https://www.biblegateway.com/passage/?search=2+Thes+2%3A10-11&version=BPH

2 Tessalonikerne 2:10-11, Bibelen på hverdagsdansk (BPH)

10 Han vil i sin ondskab forføre alle dem, der er på vej til
fortabelse, fordi de tog afstand fra den sandhed, som ellers kunne
frelse dem.

11 Derfor overgiver Gud dem til at blive forført, så de tror på
løgnen.

Lyt til mit råd:

Hyld og ær derfor sandheden (fremfor løgnen)! Sæt en ære i at tale
sandt, og se: Da vi du opdage, at folk vil respektere dit du står
for herunder din religion!

For hvad nytter det, at du eventuelt vinder en kamp med vold og
magt (apropos IS), hvis det viser sig, at det hele var et bedrag,
og at du dermed gik fortabt? - Hvad er der så at vinde? - For mig
at se kun tomhed!

Åh, gid jeg dog kunne få overbevist dig om dette, men jeg er bange
for, at du er blevet så grundigt indoktrineret, at du ikke længere
kan skelne højre fra venstre, godt fra ondt! ... :-(

Okay! Lad os prøve en test:

Input "skolerepetitionsprogram" nr. 116:

(News from Fanatistan:)

Børnemishandlingsministeren har besluttet, at ...

Hvilket "Paradis"!

Jesus! Jeg be'r mig ***fritaget***. Der vil jeg IKKE bo, om jeg så
fik tilbudt evigt liv!

Og hvad er det ellers, dæmonen lokker Jer på afveje med?

Slik?

80 kameler og en hel masse bolledyr?

Hvad begærer dit hjerte mere (hvor du kan blive fristet over evne)?

Magt?

You got the point?

Und dog dine medmennesker det godt (fremfor denne dæmoninspirerede
globale selvmordskurs)!

For tro ikke, at djævelen er kommet for at gi' dig overflod.

Ja, han lover guld og grønne skove og et pragtfuld paradis ...

Men i realiteternes verden bliver det et helvede!

Det er ham nemlig en ære at ***ødelægge*** Guds skaberværk,
heriblandt dig og mig og hele naturens mangfoldighed.

Hvorfor ?

Fordi han er MISUNDELIG på Gud!

Han under nemlig heller ikke Gud det godt!

Kan du ***genkende*** noget (i dig selv) heri?...

Og netop i det samme hørte jeg en røst fra Himlen (perhaps
the voice of ET; altså en udenjordisk civilisation på besøg
i vort solsystem eller rettere: en bejler til Menneskeheden),
der sagde:
(2016-04-28, Thursday, day no 119, CET 10:02, GMT 08:02)
- "My friend"

CET 10:02
- "Se op"

CET 10:02
- "mod skyerne, stjernerne"

CET 10:03
- "Hvem kommer der"

CET 10:04
- "spørger jeg"

Herre! Hvad skal jeg sige?

Vi, Menneskeheden, har været vidner til, at der er foregået noget,
der er "lidt" ud over det sædvanlige.

Vi aner faktisk ikke, hvad det er.

Dog kan vi indse, at hverken USA, Rusland eller nogen anden jordisk
magt kan fuppe med disse sælsomme hændelser

Det snerper hen af et besøg udefra rummet, eller noget i den
retning ...

https://sites.google.com/site/etbible/home

We have found a star map inside the Bible. It use our
galaxy, the Milky way, as a reference, and - You see -
Mankind did NOT knew anything about this astronomic
galaxy, when the Bible was written for 2-3000 years ago,
so therefore this information can only come from another
civilisation in the universe visiting our solar system.

And this is great news for Mankind ... :-)

and ...

https://sites.google.com/site/etfootsteps/home

Footsteps
The "Animal"-hunter-program
(The UFO-hunting)
[ ... ]

Since then ...

61, 61
744, 744
50, 46 (200) + warning to psychopath-istan (Russia)

Er det dét, du har i tankerne?

Der står skrevet i vores religiøse bøger noget om et kommende
bryllup, og det minder til forveksling lidt om et sådant galaktisk
stævnemøde!

Og set i lyset af det, finder jeg det aldeles barnagtigt at skabe
sig over noget så irrelevant som retten til en sten, der hverken
kan gå, se, høre eller tale.

For kom ikke og belær mig om, at folk gider skænke Tempelbjerget en
tanke, HVIS der er et galaktisk stævnemøde.

Bevares!

Måske kunne du finde på at stå og stampe i jorden og stå og skabe
dig.

men alle andre vil STRAKS indse, at du ikke kan skelne mellem det
væsentlige fra det uvæsentlige, fordi ...

Et galaktsik stævnemøde er så enestående, at alt andet bliver
irrelevant.

Måske vil nogle mennesker løbe hjem for at finde deres kameraer
frem, men mange vil sikker også IKKE gøre det af frygt for, at
denne hændelse går dem forbi!

Så vigtig er denne begivenhed!

Og der er (givetvis) ***profeteret*** om den, i kraft af Jesu Ord:

(NB! Denne tekstopbygning er ***manipuleret***, men KUN i forståelsesøjemed!)

https://www.biblegateway.com/passage/?search=matt+24%3A17-18&version=BPH

Matthæus 24:17-18, Bibelen på hverdagsdansk (BPH)

17 De, der opholder sig uden for deres hus, skal ikke løbe ind for
at pakke deres ting,

18 og de, der arbejder i marken, skal ikke løbe hjem for at hente
deres overtøj.

samt ...

https://www.biblegateway.com/passage/?search=matt+24%3A40-41&version=BPH

(Tegnene på, at Jesus snart kommer igen)

Matthæus 24:40-41, Bibelen på hverdagsdansk (BPH)

(Vær altid parat)

40 To mænd vil arbejde sammen i marken, den ene bliver taget med,
den anden bliver ladt tilbage.

41 To kvinder vil arbejde sammen i huset, den ene bliver taget med,
den anden bliver ladt tilbage.

Vous comprenez?

Vær en af dem, der bliver fundet værdig til at komme med (til
bryllupsfesten) ... :-)

Kom! Lad mig vise dig det egentlige Zions bjerg, den ***ægte*** vare
(fremfor de døde sten i mellemøstens Jerusalem; sten, der hverken
kan gå, se, høre eller tale!):

https://www.biblegateway.com/passage/?search=he+12%3A22&version=BPH

Hebræerne 12:22, Bibelen på hverdagsdansk (BPH)

22 Nej, I står ved »Zions bjerg«, den levende Guds stad, det
himmelske Jerusalem, hvor tusinder af engle er samlet til fest.
med deltagelse af engle i tusindvis, Hebr. !) ...:-)

Det er ***her***, der er fest!

Vous comprenez?

Så HVORFOR tilbede døde sten, der hverken kan gå, se, høre eller
tale?...

CET 10:36
- "Spørger jeg"

CET 10:36
- "Gud HERREN"

(HERREN = JHVJ, altså Jahve)

CET 10:36
- "Vous comprenez?"

Oui ... :-)

Hvem vil med til fest (sammen med din galaktiske nabo)?...

CET 10:39
- "Spørger jeg"

Gosch ... :-)

Det bli'r mer' og mer' spændende, det her! ... :-)

Hvem har blidt jer ind, at det er kedeligt i Himlen?

Men vær opmærksom på at ikke alle bliver taget med (til festen)!

Spørgsmålet er derfor?

Er du parat?

eller ...

Er der noget, du først skal ha' gjort?

Var der en synd, du burde omvende dig fra?

Har du fx. snydt din nabo med et-eller-andet?

I så fald:
Gør regnskabet op allerede nu, så du bliver fundet værdig (af Hans
engle)!

Og hvis du har indgået en rigtig dårlig aftale med djævelen, da
quit the deal now!

Det har vi talt om tidligere, HVORDAN man gør. Du skal blot påberåbe
dig Jesu magt, for Han har sejret over alt ondt, også hele djævelens
hær!

Så påkald blot Hans navn! That's all! Så skal han nok klare resten!

Men valget er ***dit***. Gud kan ikke på dine vegne sige ja og nej,
fordi så ville Han jo ***krænke*** din ret til selv at bestemme over
dit liv (og reduksere dig til en art robot, UDEN selvstændig
tankevirksomhed)!

Så ***du*** må træffe valget!

Jeg og mit hus, vi har valgt HERREN, og det har vi aldrig fortrudt ... :-)

Min ven! Lyt til mit råd:

Hvorfor ikke satse sit liv på det levende (fremfor det døde, der
hverken kan gå, se, høre eller tale)?

Hvad der skal ske med Jerusalem, altså det jordiske?

Det tilhører det skabte, og må derfor IKKE tilbedes som Skaberen.

Om ikke før så i hvert fald sidenhen, skal det brændes op!

Det står der skrevet hos apostlen Peter. Og alt menneskeværk skal
brænde op!

Med vores moderne kendskab til videnskab véd vi nu, at Solen en
dag om 4-5 milliarder år vil svulme op og opsluge de nærmeste
planeter Merkur og Venus og givetvis også vor planet Jorden.

Så hold op med at tilbe' det jordiske, for der, hvor du sætter din
skat, dér vil også din guddom være!

Så når du tilbe'r noget jordisk, da tilsidesætter du faktisk den
ægte vare, altså Gud Skaberen Himself!

Så hold op med at tilbede alle disse afguder, som jo også vold,
mord, død og ødelæggelse jo er!

Vi andre kan sagtens forstå din følelsesmæssige desperation osv.,
men dette berettiger ALDRIG hensynsløs adfærd!

Und dine medmennesker det godt (og du vil med ret stor sandsynlighed
modtage din Skabers anerkendelse)!

For HVORFOR skulle Han ellers skabe os, hvis formålet blot er at
mishandle og lemlæste os?

Og i så fald:
Er dette ikke en "anelse" diktatorisk, ja tyrannisk?

Åh ... gid jeg dog kunne få dig til at indse dette!

Sent: Thursday, April 28, 2016, CET 11:09, GMT 09:09
Re: 2016 uge 17 (news samlet)
19054 news:nfsjpr$g12$1...@news.eternal-september.org
https://sites.google.com/site/kallpol4/home/issues/temple-mount/19-053
https://groups.google.com/d/msg/dk.politik/JhFiTEKJJV4/PT82wW5RAwAJ
https://groups.google.com/d/msg/dk.livssyn.kristendom/fRs82cIk2dU/FULs0xemAwAJ
Hmm ... (input memory from) ...

https://www.biblegateway.com/passage/?search=isa+33.15&version=BPH

Esajas 33:15, Bibelen på hverdagsdansk (BPH)

(Hvem kan holde stand overfor Herrens fortærende og evige ild?)

15 Det kan kun de, ... som overvinder fristelsen til at handle ondt.

Se, det er jo i virkeligheden nok her, at skoen klemmer:

Manglende eller nedsat evne til at overvinde fristelse til at handle ondt
(fx. ved at pådrage andre mennesker lidelse, hvilket jo er tilfældet mht. terror)!