Ir para a primeira mensagem não lida

Kall, Mogens

não lida,
30/04/2016, 04:53:0930/04/16
para
File 19.060 ...
Israel:
https://sites.google.com/site/kallpol4/home/countries/israel/19-060
Profeti:
https://sites.google.com/site/kallfaith0/subject/prophecies/19-060

-

"Kall, Mogens" <Jesus.lov...@gmail.com> skrev ...

Sent: Monday, April 25, 2016, CET 10:28, GMT 08:28
Subject: 2016 uge 17 (news samlet)
19045 news:nfkk9c$opk$1...@news.eternal-september.org
https://groups.google.com/d/msg/dk.politik/JhFiTEKJJV4/I9QMSXdjAgAJ

> [...]
> at Loven skal håndhæves også internationalt, så forbrydere ikke slipper
> for straf). Og det vil ha' en præventiv effekt på længere sigt (så forbrydelserne
> slet ikke begås i det samme omfang som nu fx. med angrebskrige her og der
> og allevegne til skde for menneskeheden og dens overlevelse)!
>
> Så kort og godt vil det ændre Verden til det bedre med tiden,
> skønner jeg! ... :-)
> Mogens Kall, The servant of Michael.
> --
> Coming up news: Iran hit by a Asteroid. Iran is no more (Jer.49,34-) ?

FN og USA fordømmer bombeangreb på hospital i Aleppo

-

Dagens Ord:

https://www.biblegateway.com/passage/?search=isa+56.3&version=BPH

Esajas 56:3, Bibelen på hverdagsdansk (BPH)

(GT-profeti: Frelse for hedninger)

Mine velsignelser gælder også de hedninger, som ønsker at tjene
Mig. Lad dem ikke tro, at Jeg regner dem for andenrangsborgere ...

I dag kalder således Gud på dig, uanset om du er muslim eller You
name it. Gud ELSKER dig og vil gerne ha' fællesskab med dig, så du
virkelig må vide dig (gennem erfaringer) elsket og værdsat af Ham!

Og netop i det samme hørte jeg en røst fra Himlen (perhaps
the voice of ET; altså en udenjordisk civilisation på besøg
i vort solsystem eller rettere: en bejler til Menneskeheden),
men i dette tilfælde nok snarrere Gud Fader Himself; altså Jahve),
der sagde:
(2016-04-30, Saturday, day no 121, CET 10:23, GMT 08:23)
- "Jeg vil udgyde Min Ånd"

CET 10:23
- "over alt kød"

CET 10:23
- "på jorden"

CET 10:25
- "så I"

CET 10:25
- "fatter"

CET 10:25
- "Min kærlighed"

CET 10:25
- "til jer"

CET 10:26
- "alle"

CET 10:26
- "Jeg vil ikke"

CET 10:26
- "at nogen går fortabt"

- "Jeg ønsker"

CET 10:27
- "at I må leve"

CET 10:27
- "lykkeligt"

CET 10:27
- "i det land, jeg har givet jer"

Gud! Det må primært være til jødefolket, der her tales til (for
hvilke andre folkeslag har Gud ligefrem lovet et landområde,
apropos Det Hellige Land Israel i Mellemøsten?)!

CET 10:27
- "og"

CET 10:31
- "Kom til Mig, alle i folkeslag"

CEt 10:31
- "langt borte"

CEt 10:31
- "Og Jeg vil forbarme Mig over jer"

CET 10:31
- "og tilgive jeres synd"

CET 10:31
- "og oprør imod Mig"

CET 10:32
- "jeres Gud"

CET 10:32
- "Jahve er Mit navn"

CEt 10:32
- "Der findes ingen andre"

CEt 10:32
- "guder"

CET 10:32
- "end Mig"

CET 10:35
- "Kun Jeg"

CET 10:35
- "er den levende Gud!"

CET 10:35
- "Kun Jeg kan frelse jer fra undergang!"

CET 10:35
- "Fortabelsen!"

CET 10:35
- "Og Jeg vil ikke"

CET 10:36
- "at nogen går fortabt"

CET 10:36
- "Du er dyrebar for Mig"

CEt 10:36
- "du lile sjæl"

CET 10:37
- "som Jeg har skabt"

CET 10:38
- "jeg vil ikke"

CET 10:38
- "at du går fortabt"

CEt 10:38
- "i synd"

[såsom]*1

CET 10:38
- "hor"

CET 10:39
- "og dets lige"

CET 10:39
- "vold"

CET 10:39
- "meningsløs"

CEt 10:40
- "tilfredsstillelse"

CEt 10:40
- "af sanser"

CET 10:40
- "Så omvend jer"

CEt 10:40
- "allesammen"

CEt 10:41
- "nu"

CEt 10:41
- "mens tid er inde"

CET 10:44
- "for Jeg elsker jer"

*1:
Ordene i indklamringen tilføjet i forståelsesøjemed.

CET 10:41
- "Det må du gerne"

Jeg spurgte Herren, om jeg måtte outputte dette budskab nu.

Tak for Dit Ord og vejledning til os mennesker ... :-)

Israel...

CET 10:45
- "Min dyrebare"

CET 10:46
- "Skat"

CET 10:46
- "Hende, Jeg har kær"

Ordene kom, mens jeg var ved at oprette følgende link:
https://sites.google.com/site/kallpol4/home/countries/israel/19-060

Og mens jeg var ved at oprette et andet link ...
https://sites.google.com/site/kallfaith0/subject/prophecies/19-060

CET 10:49
- "Kom til Mig"

CET 10:49
- "alle I"

CET 10:50
- "folkeslag"

CET 10:50
- "og Jeg vil gi' jer trøst"

CEt 10:50
- "for alle de lidelser"

CEt 10:50
- "I har måttet være igennem"

-

FN og USA fordømmer bombeangreb på hospital i Aleppo
kl. 10:21
http://www.dr.dk/nyheder/udland/fn-og-usa-fordoemmer-bombeangreb-paa-hospital-i-aleppo

-

Syrien: Civile tør ikke tage på hospitalet af frygt for bomber
kl. 10:52
http://www.dr.dk/nyheder/udland/syrien-civile-toer-ikke-tage-paa-hospitalet-af-frygt-bomber

Kommentar:

Psykopati hedder det "vist nok" på dansk!

-

DR S126 lør 30 apr 08:43:30
29.april dr.dk/nyheder 19:44

FN ER HARM OVER DRÆBT LÆGE I ALEPPO
Fire fuldtræffere tog doktor Muhammad
Wassim Maaz og fem andre kollegaers liv
i et bombeangreb på al-Quds Hospital i
den syriske by Aleppo. Flere af de
børn, som sundhedspersonalet var i gang
med at behandle på hospitalet, døde
også i angrebet, som skete lidt over
midnat onsdag, mens børnene lå i deres
senge og sov.Angrebet er et nyt
lavpunkt i en stigende tendens af
bombeangreb, der er rettet mod
hospitaler og sundhedsklinikker i det
krigsramte land. Det får nu de to FN-
organisationer, UNICEF og WHO, til i
kraftige vendinger at fordømme den
stigende vold rettet mod læger og
sundhedspersonale.

FN er harme over drab på den sidste børnelæge i Aleppo
29. Apr. 2016 kl. 19:44
http://www.dr.dk/nyheder/udland/fn-er-harme-over-drab-paa-den-sidste-boernelaege-i-aleppo

-

DR S127 lør 30 apr 08:43:01
29.april dr.dk/nyheder 20:22

LØKKE GIVER LOV TIL FORFATNING
Grønland og Færøerne kan frit vælge, om
de vil arbejde med egne forfatninger,
siger statsminister Lars Løkke
Rasmussen (V) efter rigsmødet i
Grønland fredag.

På mødet mellem Lars Løkke Rasmussen,
lagmand Aksel V. Johannesen og formand
for Naalakkersuisut (Landsstyret) Kim
Kielsen har der især været fokus på, om
Færøerne og Grønland skal have egne
forfatninger og økonomi.

Rigsfællesskabet gør landene stærkere,
siger statsminister Lars Løkke
Rasmussen, som også respekterer
landenes ønske om selvstændighed.

Løkke giver Grønland og Færøerne frit løb med fremtidige forfatninger
29. Apr. 2016 kl. 20:22
http://www.dr.dk/nyheder/politik/loekke-giver-groenland-og-faeroeerne-frit-loeb-med-fremtidige-forfatninger

-

DR S130 lør 30 apr 08:43:01
30.april dr.dk/nyheder 06:23

PRÆSIDENT ROUHANI TAGER ANDEN RUNDE
Irans præsident, Hassan Rouhani, ser ud
til at tage endnu et stik ved det
iranske parlamentsvalg. Anden valgrunde
er blevet holdt fredag og her har
vælgerne i stor stil peget på Rouhanis
reformvenlige kurs.

Det skriver nyhedsbureauet AFP, der
henviser til lokale medier.

De første meldinger om valgresultatet
lyder på, at Rouhanis allierede får
flertallet af de sæder, der er på spil
ved valget.

68 pladser i parlamentet skal fordeles
efter fredagens valg, da det ved valget
i februar ikke var muligt at udpege
vinderne.

Iran: Præsident Rouhani tager endnu et stik
kl. 06:23
http://www.dr.dk/nyheder/udland/iran-praesident-rouhani-tager-endnu-et-stik

Kommentar:

Vi skal bare lige huske på, at Iran desværre ikke er et demokrati,
og at der fortsat ligger mange lig i lasten!

-

DR S133 lør 30 apr 08:43:01
30.april dr.dk/nyheder 06:11

VÅBENSTILSTAND GÆLDER IKKE ALEPPO
Den syriske storby Aleppo er ikke
omfattet af den midlertidige
våbenhvile, som det syriske regime
indførte i dele af landet fra midnat
fredag og et døgn frem.

Voldshandlingerne i Aleppo er eskaleret
voldsomt den seneste tid, hvor parterne
ifølge FN har vist en "uhyrlig
ligegyldighed" over for civile liv.

Aleppo er undtaget fra våbenhvilerne,
"fordi der i Aleppo er terrorister, som
ikke er stoppet med at angribe byen og
dens indbyggere", siger en militærkilde
til nyhedsbureauet Reuters.

Syrisk regering: Ny våbenstilstand gælder ikke for Aleppo
kl. 06:11
http://www.dr.dk/nyheder/udland/syrisk-regering-ny-vaabenstilstand-gaelder-ikke-aleppo

-

Eksperter: Det kræver tålmodighed og ærlighed at finde en kæreste
kl. 08:43
http://www.dr.dk/levnu/parforhold/eksperter-det-kraever-taalmodighed-og-aerlighed-finde-en-kaereste

Kommentar:

Jeg har nogengange for sjov skyld overvejet, OM jeg skulle oprette
et datingsted på internettet, hvor deltagerne skal afkrydse udfor
flere spørgsmål, fx ...

Lyver du ?
Er du utro ?
Er du doven ?
Har du styr på din økonomi ?
Lider du af samlermani ?
osv.

På den måde kunne mange søgende spare megen tid på ligegyldige
kontakter. Man kunne fx. angive deltagere, der lyver (om deres
alder osv.)! ... :-)

Man ku' også oprette en profil med anbefalinger. Jeg sad engang
for mange år siden og morede mig over dette sammen med en af mine
niecer, som gerne ville ha' mig afsat til en sød kvinde. Min niece
sagde de mest rørende ting, og jeg tror faktisk, at sådanne
anbefalinger vil gøre et godt indtryk; faktisk meget mere end jeg
selv vil ku' skrive, så ...

Nu er bolden givet op (til inspiration). Held og lykke ønskes I
alle (i Jeres søger efter lykken i dette jordiske liv) ... :-)

(Og her et lille råd med på vejen:)
Husk:
Ærlighed varer længest!

Og grib IKKE det første og bedste tilbud, fordi ...

Der er faktisk også noget der hedder tosomhed (ligesom ensomhed)!

Giv dig tid til at finde den rette partner, så I passer sammen,
for livet er ikke altid en dans på rosen, og der vil komme medgang
før eller sidenhen, og da er det rart at ha' valgt en partner, der
fx. ikke straks flipper ud over stormens rasen und so weiter!

Anbefale vil jeg dog helt en 3-strenget snor; altså et forhold, hvor
der foruden ægtemanden og ægtekvinden endvidere også er en trejde
part involveret i forholdet; nemlig selve opfinderen af ægteskabet;
altså God Himself!

Hvorfor ?

Sent: Saturday, February 07, 2004 1:47 PM
Subject: Re: Det ultimative "politisk-korrekte" fjendebillede...
01459 news:Ah4Vb.85951$jf4.5...@news000.worldonline.dk
https://sites.google.com/site/kallfaith0/subject/love/01-459
https://sites.google.com/site/kallfiles0000/01-000/01-4xx/01-45x/01-459
https://groups.google.com/d/msg/dk.livssyn.kristendom/qLdMr38yU6I/ySUFVaAmWkgJ

> [...]
> hvis den ene falder, kan den anden
> rejse sin fælle op. Men ve den en-
> somme! Thi falder han, er der ingen
> til at rejse ham op.
> Og når to ligger sammen, bliver de
> varme; men hvorledes kan den en-
> somme blive varm?
> Og når nogen kan overvælde den
> ensomme, så kan to stå sig imod
> ham; tretvundet snor brister ikke i
> hast.
> (Præd.4,9-12)
>
> 3-tvundet snor må betyde her, at selvom begge ægtefæller skulle svigte i
> ægteskabet, er der FORTSAT en tredie-part, som bærer ægteskabet igennem

Se tillige ...
https://www.biblegateway.com/passage/?search=Pr%C3%A6dikeren+4.9-12&version=BPH

Wish You all luck ... :-)

-

Interrupt from ...

http://www.ccw.dk/dagensord/index.php?dato=04_30
http://www.ccw.dk/dagensord/index.php?dato=2016_04_30 (perhaps coming link)

(NB! Ordene fra andagtshæftet skrevet og trykt ***FØR*** april 2016)

=== citat start ===

Ord for 2016-04-30

Vær i dag til opmuntring for nogen

"Du skal ... styrke ham og sætte mod i ham." 5.Mos 3,28

=== citat slut ===

Responce:

(Output-fil:)