Re: ET-break: Straffen kommer (for ondskabsfuld adfærd) - Re: 2016 uge 17 (news samlet)

Terje Henriksen

Den 29.04.2016 09.38, skrev Kall, Mogens:
> [...]
>
> Kommentar:
>
> Det er et levn fra dyreriget, hvor alfa-hannen tyranniserede alle
> de andre mhp. at netop lige HANS gener videreføres!
>
> Adfærden er "lidt" beslægtet med psykopati!
>
> Og den bedste forebyggelse er nok, at børn allerede i skolealderen
> lære selvbeherskelse.
>
> Fordelene herved er så også, at de vil være bedre i stand til at
> håndtere andre fristelser (fx. indbrud, røveri, selvtægt) og
> udfordringer i livet.
>
> Selvbeherskelse kan opnås via selvindsigt, så sæt psykologi på

Det er vel ingen som i den grad driver folk til voldeligheter som
psykologer og deres klonende professorer, og deres forbrytelser (tester,
prøving) mot andre mennesker. Les heller Bibelen og søk veiledning hos
åndelig begavede, kristne mennesker, f.eks. prester, dersom de har
unngått å falle fra.

--
Terje Henriksen
Kirkenes

"Terje Henriksen" <the...@trollnet.no> skrev ...

[ ... ]

> [...]
> prester, dersom de har unngått å falle fra.

Hmm ...

Du har godt nok meget imod de hersens psykologer!

Hvad skete der ?
Voldtog de dig følelsesmæssig ?

I så fald:
Fortæl os om det, så vi bedre kan forstå dig, og også forhåbentlig ta' ved lære
af disse eventuelt begåede fejl!
Mange af os deltager jo i sjælesorgsbearbejdning og samtaleterapi, hvor formålet
er at ***hjælpe*** folk (i stedet for at jorde dem, så de føler sig helt ødelagte).

Jeg fornemmer i hvert fald, at du har en følelse af forurettethed.
På norsk: gjort urett mot

Er der noget om snakken ?

I så fald:
Tal om det. Giv luft. Det hjælper altid at sætte ord på følelserne. Det er - som om -
følelserne vores da kommer under kontrol og bliver bearbejdet, hvorved en nyorientering
muliggøres, så man kan komme videre i livet.

På hvilken måde har psykologer forurettet dig ?
(hvis der er noget om snakken)

Blev du tvangsfikseret mod din vilje ?

-

NB! FUT sat udelukkende til disse 3 nyhedsgrupper:
News:dk.livssyn.kristendom
News:dk.videnskab.psykologi
News:no.samfunn.religion

Last OUTPUT: 18999 news:56f84a52$0$295$1472...@news.sunsite.dk
Website https://sites.google.com/site/kalltree1 File no: 19059

Terje Henriksen

Du kan lese om det på Usenet, f.eks. på no.samfunn.religion. Min kritikk
av psykologer baserer seg på analyser av deres metoder brukt mot meg og
andre.

--
Terje Henriksen
Kirkenes