Kall-kloak-service - News 2023-03-14

Kall-kloak-service 2023-03-13

Subject: Russiske kvinder til Putin: Stop med at sende vores
mænd og sønner til slagtning - News 2023-03-13
Date: Mon, 13 Mar 2023 08:34:56 +0100
25036 <tumjml$3kdj6$1...@news.eternal-september.org>
https://groups.google.com/g/dk.politik/c/P107Xb26pNk/m/mvtLKnnGBAAJ

https://sites.google.com/view/kall-last-warning/files/24-xxx/24-5xx/24-557

https://www.icj-cij.org/public/files/case-related/182/182-20220316-PRE-01-00-EN.pdf

> Hvordan kan jeg hjælpe?
> How can I help?
[ ... ]
> Den danske Ukraine komite
>
> https://dendanskeukrainekomite.dk/
>
> Den danske Ukraine komite er stiftet for at hjælpe Ukraines
> forsvar. Vores formål er, med penge, at hjælpe Ukraine i
> landets kamp for frihed og fred.
>

> Søren Pind, ...
> Formand den danske Ukraine komite
> https://twitter.com/sorenpind
> https://twitter.com/sorenpind/status/1503739368502091784
>
> MobilePay på 924084
>
> Bankoverførsel: Reg. nr. 0542 Konto nr. 0000668633

2022-02-24, day no 55, Putin's illegal war of aggression on Ukraine

2022-03-04, day no 63, Sodom-warning-to-Russia

2022-03-16, day no 75, Judgment of the International Court of Justice

2022-09-26, day no 269, Nord Stream 1 + 2 saboteret (43*5 and 195)

2022-09-29, day no 272, Russisk kampfly skød missil nær britisk fly

2022-10-08, day no 281, Last warning to Russia

2022-10-11, day no 284, Russians arrested in Norway for espionage

2022-10-15, day no 288, Undersøisk kabel GB-ø Færøerne saboteret

2022-10-17, day no 290, Russian military plane crashed Jejsk55

2022-10-20, day no 293, Undersøisk kabel mellem GB og ø saboteret

2022-10-22, day no 295, 2 russians arrested in Norway for espionage

2022-10-23, day no 296, Russian military plane crashed Irkutsk

2022-11-01, day no 305, Asteroid 2022 RM4

2022-11-09, day no 313, ET *Copyright* 78 Crater/Sphinx/MW1-BB

2022-11-24, day no 329, ET *Copyright* BB-DATA: Sphinx-P1

2022-12-13, day no 347, ET *Copyright* target-DATA: Crater/Sphinx/Jerusalem

2022-12-20, day no 354, Russian gas pipeline hit by explosion

2022-12-22, day no 356, Admiral Kuznetsov aircraft carrier caught fire

2023-01-27, day no 27, Asteroid 2023 BU (11 years 744-connection ?)
2012-01-27, https://sites.google.com/view/et-footsteps/2012-01-27

Et Ord til dagen:

https://www.biblegateway.com/passage/?search=Zefanias%201&version=BPH

Zefanias 1, Bibelen på hverdagsdansk

„Jeg vil fjerne alt fra jordens overflade,” erklærer Herren.

3
„Jeg vil udrydde både mennesker og dyr.
Jeg vil fjerne alt, hvad der førte mennesket til fald,
sammen med de mennesker, der faldt.

Hele menneskeheden skal forsvinde fra jordens overflade.

... Min glødende vrede vil sætte verden i brand,
så hele jordens befolkning får en brat og frygtelig død.”

=>

Når du en dag *indser*, at du har korsfæstet Gud (Jesus), ...
Когда однажды вы *осознаете*, что распяли Бога (Иисуса), ...

https://www.biblegateway.com/passage/?search=Mat+25.40&version=BPH
https://www.biblegateway.com/passage/?search=Mat+25.31-&version=ERV-RU

... da kan det være, at dit syn på mange ting ændres!
... тогда ваш взгляд на многие вещи может измениться!

KANSKE du ligefrem *frivilligt* siger til Gud:
ВОЗМОЖНО, вы даже *добровольно* говорите Богу:

"Ske Din vilje, ikke min!”
"Да будет воля Твоя, а не моя!"

(Apropos: Den, man elsker, ønsker man ikke at skade)
(Кстати: ты не хочешь причинить боль тому, кого любишь)

=>

Dagens lovsang:

Tag Det Inderste - Mariagerfjord Frikirke // Stille Stunder
Jun 22, 2018
https://www.youtube.com/watch?v=rNZ31qfAXSk&list=PL-93BA8uTVW8yViJdAnciQyW-K5o_E-2u&index=43

Tekst og akkorder:
https://www.stillestunder.com/
https://www.stillestunder.com/s/Tag-det-inderste-D.pdf

Internal note:

2023-03-13

Kalls kloakservice tilkaldt ca. kl 12

Kall-kloak-service
https://sites.google.com/view/kalls-kloak-service

Kald på Kall når kloaken er tilstoppet

I dag kl. 10:24
Dokumentar om fængslet oppositionsleder vandt Oscar: 'Hold modet oppe,
min elskede'
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/dokumentar-om-faengslet-oppositionsleder-vandt-oscar-hold-modet-oppe-min-elskede

-

I dag kl. 11:03
Bali vil have strammet visa-reglerne for russiske og ukrainske turister
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/bali-vil-have-strammet-visa-reglerne-russiske-og-ukrainske-turister

-

DR S170 man 13 mar 18:29:28
13.marts dr.dk/nyheder 11:24

DANMARK HAR DONERET MILLIARDER
Det seneste år har Danmark sendt for
milliarder af kroner våben og materiel
til Ukraine.

Det fortæller fungerende
forsvarsminister, Troels Lund Poulsen
(V).

Helt præcist der doneret for omkring
4,9 milliarder kroner, siden krigen
begyndte 24. februar, skriver Ritzau.
Donationerne omfatter både dødbringende
og ikke-dødbringende militære
donationer i form af våben, udstyr og
træning.

I dag kl. 11:24
Danmark har doneret våben og materiel til Ukraine for knap fem milliarder
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/danmark-har-doneret-vaaben-og-materiel-til-ukraine-knap-fem-milliarder

-

DR S174 man 13 mar 18:29:28
13.marts dr.dk/nyheder 12:10

IRAN: 22.000 DEMONSTRANTER BENÅDET

I dag kl. 12:10
Iransk dommer: 22.000 anholdte demonstranter er blevet benådet
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/iransk-dommer-22000-anholdte-demonstranter-er-blevet-benaadet

-

DR S119 man 13 mar 18:29:24
13.marts dr.dk/nyheder 16:56

17 UD AF 100 OPLEVER SENFØLGER
17 ud af 100, som blev smittet med
covid-19 tidligt under pandemien, har
oplevet senfølger op til 12 måneder
efter at være blevet testet positive.

I dag kl. 16:56
Undersøgelse: 17 ud af 100 coronasmittede oplever senfølger
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/undersoegelse-17-ud-af-100-coronasmittede-oplever-senfoelger

-

DR S122 tir 14 mar 07:35:07
13.marts dr.dk/nyheder 19:57

RUSLAND VIL FORLÆNGE KORNAFTALE

I går kl. 19:57
Rusland foreslår at forlænge kornaftale med Ukraine
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/rusland-foreslaar-forlaenge-kornaftale-med-ukraine

-

I går kl. 23:50
Mette Frederiksens statsbesøg i Egyptens diktatur markerer en ny dansk
udenrigsstrategi
https://www.dr.dk/nyheder/udland/mette-frederiksens-statsbesoeg-i-egyptens-diktatur-markerer-en-ny-dansk

-

DR S127 tir 14 mar 07:35:07
14.marts dr.dk/nyheder 05:50

DET TEGNER LYST FOR GASFORSYNINGEN

I dag kl. 05:50
Det tegner lyst for gasforsyningen næste vinter
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/det-tegner-lyst-gasforsyningen-naeste-vinter

-

DR S129 tir 14 mar 07:35:07
14.marts dr.dk/nyheder 06:30

ATOMUBÅDSFLÅDE I AUSTRALIEN

I dag kl. 06:30
USA, Storbritannien og Australien enige om at etablere en flåde af
atomubåde i Stillehavet
https://www.dr.dk/nyheder/udland/usa-storbritannien-og-australien-enige-om-etablere-en-flaade-af-atomubaade-i

-

DR S131 tir 14 mar 07:35:07
14.marts dr.dk/nyheder 07:04

NORDKOREA TESTER MISSILER

53 min. siden
Nordkorea tester missiler i kølvandet på vestlig ubådsaftale
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/nordkorea-tester-missiler-i-koelvandet-paa-vestlig-ubaadsaftale

LIVE Seneste nyt om krigen i Ukraine
https://www.dr.dk/nyheder/udland/liveblog-faa-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine-her

9. mar. 2023 kl. 21:15
https://www.dr.dk/nyheder/udland/liveblog-faa-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine-her?focusId=5592784
Camilla Markvardsen
Omfattende angreb: Rusland brugte hypersoniske missiler

__________________________

(Time now CET xx.xx)

Seneste nyt om krigen i Ukraine 13. marts
I dag kl. 05.17
https://nyheder.tv2.dk/live/2023-03-13-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine-13-marts

31 min siden (Time now CET 08.34)
Dokumentarfilmen 'Navalny' vinder Oscar

___________________________

(Time now CET 08.34)

2023-03-14 kl 07.57
1 min. siden
Fik du ikke en varmecheck i 2022? Så kan du nu søge om de 6.000 kroner

TV2:
2023-03-13 kl 08.24
Midt ude i ingenting faldt brikkerne på plads hos Mikkel Beha Erichsen
57 min siden

Website https://sites.google.com/view/kall-tree File no 25037

ICC arbejder på første arrestordrer for krigsforbrydelser i Ukraine

Militæranalytiker afblæser russisk sejr i Bakhmut: Det vil ikke lykkes

Subject: Kall-kloak-service - News 2023-03-14
Date: Tue, 14 Mar 2023 08:06:35 +0100
25037 <tup6de$7p2t$1...@news.eternal-september.org>
Kalls-kloak-service
https://sites.google.com/view/kalls-kloak-service/files/25-xxx/25-0xx/25-037
https://groups.google.com/g/dk.politik/c/OaDIjv-mqK4/m/RIkeMoETBQAJ
Våbeneksporten til Europa er næsten fordoblet
I går kl. 09.22
https://nyheder.tv2.dk/udland/2023-03-13-vabeneksporten-til-europa-er-naesten-fordoblet

-

Ny efterretning: Wagner-gruppe rekrutterer på russiske skoler
I går kl. 09.46
https://nyheder.tv2.dk/udland/2023-03-13-ny-efterretning-wagner-gruppe-rekrutterer-pa-russiske-skoler

-

SE LISTEN: Regeringen fremlægger Danmarks specifikke donationer til Ukraine
I går kl. 11.59
https://nyheder.tv2.dk/politik/2023-03-13-se-listen-regeringen-fremlaegger-danmarks-specifikke-donationer-til-ukraine

-

Putin-allieret affejer Nord Stream-teori: - Er eksplosionerne gavnlige
for Ukraine?
I går kl. 15.16
https://nyheder.tv2.dk/udland/2023-03-13-putin-allieret-affejer-nord-stream-teori-er-eksplosionerne-gavnlige-for-ukraine

-

Kæmpe krigsmaskine kommer til Oksbøl i stor øvelse
I går kl. 16.23
https://nyheder.tv2.dk/lokalt/2023-03-13-kaempe-krigsmaskine-kommer-til-oksboel-i-stor-oevelse

Mere end 500 soldater fra ni forskellige lande deltager i
øvelsen Dynamic Front, der bliver den største artilleriøvelse i
Danmark i 30 år.

-

Kadyrov i møde med Putin: - Tjetjenske soldater vil kæmpe med jer til
det sidste
I går kl. 16.53
https://nyheder.tv2.dk/udland/2023-03-13-kadyrov-i-moede-med-putin-tjetjenske-soldater-vil-kaempe-med-jer-til-det-sidste

-

Løkke vil have ny strategi for Ukraine – analytiker kalder det noget pjat
I går kl. 18.29
https://nyheder.tv2.dk/politik/2023-03-13-loekke-vil-have-ny-strategi-for-ukraine-analytiker-kalder-det-noget-pjat

-

Zelenskyj tildeler højeste hæder til henrettet soldat
I går kl. 19.54
https://nyheder.tv2.dk/udland/2023-03-13-zelenskyj-tildeler-hoejeste-haeder-til-henrettet-soldat

-

USA og allierede vil udvikle ny atomubåd – Kina kommer med advarsel
I går kl. 21.59
https://nyheder.tv2.dk/udland/2023-03-13-usa-og-allierede-vil-udvikle-ny-atomubad-kina-kommer-med-advarsel

-

Mette Frederiksen: Vi skal stramme os an for at bevare indflydelse i Afrika
I går kl. 22.10
https://nyheder.tv2.dk/udland/2023-03-13-mette-frederiksen-vi-skal-stramme-os-an-for-at-bevare-indflydelse-i-afrika

-

Militæranalytiker afblæser russisk sejr i Bakhmut: - Det vil ikke lykkes
I går kl. 22.53
https://nyheder.tv2.dk/udland/2023-03-13-militaeranalytiker-afblaeser-russisk-sejr-i-bakhmut-det-vil-ikke-lykkes

Anders Puck kalder det overraskende, at Ukraine pludselig har
overhånden i den østukrainske by.

-

Trods frygt for energiknaphed: Næste vinter tegner lyst
I dag kl. 05.15
https://nyheder.tv2.dk/samfund/2023-03-14-trods-frygt-for-energiknaphed-naeste-vinter-tegner-lyst

-

Rusland deler Nord Stream-korrespondance med Danmark i FN
I dag kl. 07.03
https://nyheder.tv2.dk/udland/2023-03-14-rusland-deler-nord-stream-korrespondance-med-danmark-i-fn

[...]

Kl. 08.36
To dræbt i Mykolajiv

Kl. 08.45
Ukraine: - Situationen omkring Bakhmut vanskelig

Kl. 09.10
Tæt Putin-allieret bakker Ukraine op efter ny Nord Stream-melding

Kl. 09.33
Ukraine hævder at have afværget 102 angreb det seneste døgn

Kl. 09.42
Storbritannien: Wagner-gruppe rekrutterer på russiske skoler

Kl. 10.23
Rusland udvider import-liste med mærker som Ikea og Lancome

Kl. 10.56
1100 soldater dræbt i Bakhmut de seneste dage, siger Zelenskyj

Kl. 11.26
Danmark har doneret for fem milliarder til Ukraine siden krigens start

Kl. 11.50
Ukraine er tredjestørste importør af våben i 2022

Kl. 12.45
Rusland vil hæve værnepligtsalderen

Kl. 13.01
Fred er nu taget af bordet – Ruslands mål kan kun nås ved militær magt,
siger Peskov

Kl. 13.47
Tjetjenien vil kæmpe med Rusland til "den sejrrige ende", siger Kadyrov

Kl. 16.08
Wagner-gruppen forsøger at rekruttere i besat storby, siger borgmester

Kl. 16.14
Rusland har affyret missiler mod skole, siger Zelenskyjs stabschef

Kl. 16.57
Russisk angreb på Moldova ikke "nært forestående" – men forsvarsminister
advarer mod "hybridkrig"

Kl. 17.06
Rusland afviser ikke at forlænge aftale om korneksport

Kl. 17.29
EU forlænger sanktioner

Kl. 19.33
Rusland er den "mest akutte trussel", konkluderer Storbritannien

Kl. 19.59
USA: Ukraine har ikke bekræftet opkald til Xi Jinping

Kl. 21.36
Zelenskyj i videotale: Vores fremtid afgøres i disse slag

Kl. 21.46
Se videoen: Fransk artilleri ankommet til Danmark med tog

Kl. 22.39
FN understreger vigtighed af kornaftale mellem Rusland og Ukraine

Kl. 23.15
Analytiker kalder ukrainsk overhånd for overraskende

New Link ...

Seneste nyt om krigen i Ukraine
I dag kl. 05.46
https://nyheder.tv2.dk/live/2023-03-14-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine

Kl. 05.45
Ukraine anholder russer efter seks måneders skjul

Kl. 06.12
Prigozjin anklages for at bringe Wagner-gruppen i fare med politiske
ambitioner

Kl. 06.50
Rusland deler Nord Stream-korrespondance med Danmark i FN

Kl. 07.02
Rusland behandler lovforslag om ny værnepligt

Kl. 07.26
Mere end 100 angreb afvist, hævder Ukraine

32 min siden (Time now CET 08.32)
ICC arbejder på første arrestordrer for krigsforbrydelser i Ukraine

(Time now CET 08.32)

2023-03-14 kl 07.57
1 min. siden
Fik du ikke en varmecheck i 2022? Så kan du nu søge om de 6.000 kroner

TV2:
2023-03-14 kl 08.12
Podcast: Naziflag på teenageværelset
26 min siden

Website https://sites.google.com/view/kall-tree File no 25038

Russisk jagerfly kolliderer med amerikansk dronefly over Sortehavet

Date: Tue, 14 Mar 2023 08:06:35 +0100
DR S139 tir 14 mar 15:52:20
14.marts dr.dk/nyheder 09:30

RUSLAND INVITERET TIL TURNERING

I dag kl. 09:30
Rusland er blevet inviteret til det centralasiatiske mesterskab i fodbold
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/rusland-er-blevet-inviteret-til-det-centralasiatiske-mesterskab-i-fodbold

-

DR S141 tir 14 mar 15:52:20
14.marts dr.dk/nyheder 10:09

UENIGHED OM KORNAFTALE

I dag kl. 10:09
Rusland vil forlænge kornaftale med 60 dage
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/rusland-vil-forlaenge-kornaftale-med-60-dage

-

DR S142 tir 14 mar 15:52:20
14.marts dr.dk/nyheder 10:38

KRISTERSSON: SANDSYNLIGHEDEN STIGER

I dag kl. 10:38
Kristersson: Sandsynligheden stiger for, at Finland går ind i Nato uden
Sverige
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/kristersson-sandsynligheden-stiger-finland-gaar-ind-i-nato-uden-sverige

-

I dag kl. 11:23
'Dobbeltmoralsk' og 'en farlig vej': Kina kritiserer atomubådsaftale
https://www.dr.dk/nyheder/udland/dobbeltmoralsk-og-en-farlig-vej-kina-kritiserer-atomubaadsaftale

-

DR S154 tir 14 mar 15:52:21
14.marts dr.dk/nyheder 14:21

VIL FORTSÆTTE MED AT FORSVARE BY

I dag kl. 14:21
Zelenskyj: Vi vil fortsætte med at forsvare Bakhmut
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/zelenskyj-vi-vil-fortsaette-med-forsvare-bakhmut

-

DR S157 tir 14 mar 15:52:21
14.marts dr.dk/nyheder 15:06

POLEN KAN MÅSKE SENDE KAMPFLY SNART

I dag kl. 15:06
Polsk premierminister: Kan sende kampfly afsted til Ukraine inden for de
næste fire-seks uger
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/polsk-premierminister-kan-sende-kampfly-afsted-til-ukraine-inden-de-naeste-fire-seks

... MiG-29 kampfly ...

-

DR S162 tir 14 mar 18:35:03
14.marts dr.dk/nyheder 18:27

RUSSISK FLY KOLLIDERER MED DRONE
Et russisk jagerfly er kollideret med
en amerikansk overvågnings-drone over
Sortehavet.

Det oplyser USA's militær, ifølge
nyhedsbureauet Reuters.

Ifølge det amerikanske militær, så var
det en "usikker og uprofessionel"
handling fra russernes side, hvor de
forsøgte at få bragt det ubemandede
dronefly til jorden.

Flyet "Reaper Drone" var på en
rutineoperation i internationalt
luftrum, da kollisionen skete, oplyser
USA's militær.

2023-03-14 kl 18.47
20 min. siden
Russisk jagerfly kolliderer med amerikansk dronefly over Sortehavet
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/russisk-jagerfly-kolliderer-med-amerikansk-dronefly-over-sortehavet

To russiske Su-27 jagerfly var med i aktionen, hvor de inden
kollisionen flere gange hældte brændstof ned på droneflyet og
fløj ind foran det.

[...]

52 min siden (Time now CET 09.29)
Ukrainsk soldat for retten i Rusland

45 min siden (Time now CET 09.29)
Russisk mangel på artilleriammunition ser ud til at forværres

27 min siden (Time now CET 09.29)
Kornaftale forlænges

(Time now CET 09.29)

2023-03-14 kl 18.47
9 min. siden
Kildevandsproducent ramt af PFAS-forurening: 'Det er selvfølgelig en
træls sag'

TV2:
2023-03-14 kl 09.28
Fra i dag kan husstande søge om omdiskuteret varmecheck
15 min siden

Website https://sites.google.com/view/kall-tree File no 25039

Polen kan levere kampfly til Ukraine indenfor uger

Holland sender specielt "brobygger"-system til Ukraine

Date: Tue, 14 Mar 2023 08:06:35 +0100
Wagner-gruppens chef presset efter vild udmelding: - Har han mon
informeret Putin?
I dag kl. 13.05
https://nyheder.tv2.dk/udland/2023-03-14-wagner-gruppens-chef-presset-efter-vild-udmelding-har-han-mon-informeret-putin

-

Glæde hos russiske statsmedier: - Nu kollapser Vestens økonomiske system
I dag kl. 14.55
https://nyheder.tv2.dk/udland/2023-03-14-glaede-hos-russiske-statsmedier-nu-kollapser-vestens-oekonomiske-system

-

Russisk missil rev deres lejlighed midt over: - Vi kiggede direkte ned i
et rygende krater af beton
I dag kl. 17.04
https://nyheder.tv2.dk/udland/2023-03-14-russisk-missil-rev-deres-lejlighed-midt-over-vi-kiggede-direkte-ned-i-et-rygende

[...]

Kl. 10.04
Tyrkiet: Forhandlinger om kornaftale stadig i gang

Kl. 10.38
Kreml anerkender ikke ICC som domstol

Kommentar:

Who cares!

Hitler ville heller ej anerkende Nûrnberg-Dommen, men hjalp det
nazisterne, der havde begået krigsforbrydelser? - Nej, vel!

Kl. 11.10
Belarus indfører dødsstraf for forræderi

Kl. 11.18
Wagner-gruppen stemples som terrororganisation i Litauen

Kl. 12.12
Ny lov skal beskytte Wagner-gruppen

Kl. 12.41
Ruslands forsvarsminister giver ordre til at fordoble produktionen af
​​præcisionsvåben

Kl. 13.18
Polen kan levere kampfly til Ukraine indenfor uger

Kl. 13.46
Russere har angiveligt taget kontrol over symbolsk fabrik i Bakhmut

Kl. 14.17
Zelenskyj vil fortsætte forsvar af Bakhmut

Kl. 15.08
Rusland har passeret "det vigtigste stadie" i år, fastslår Putin

Kl. 15.44
EU annoncerer næste skridt til fælles gaskøb på onsdag

Kl. 16.06
Ukraine takker Litauen for Wagner-melding

Kl. 17.23
Kendt museum ændrer kunstværker fra russiske til ukrainske

Kl. 17.40
Ungarn udsætter endnu en afstemning om nordisk NATO-medlemskab

Kl. 17.57
Holland sender specielt "brobygger"-system til Ukraine

Kl. 18.08
Russisk kampfly kolliderer med en amerikansk drone over Sortehavet

53 min siden (Time now CET 19.13)
Putin kalder teori om Nord Stream-sabotage for sludder

35 min siden (Time now CET 19.13)
Putin om Nord Stream-sabotage: Der er fundet en antennelignende genstand

12 min siden (Time now CET 19.13)
Syriens præsident på besøg i Moskva

(Time now CET 19.13)

2023-03-14 kl 18.47
9 min. siden
Kildevandsproducent ramt af PFAS-forurening: 'Det er selvfølgelig en
træls sag'

TV2:
2023-03-14 kl 18.56
Far får fængsel i syv år for gentagne voldtægter af datter
I dag kl. 17.20

Website https://sites.google.com/view/kall-tree File no 25040

"Phonecall" Footstep-32 (Was: Time-break) - Re: Kall-kloak-service -
News 2023-03-14

File 25.090 ...
Time-Break
https://sites.google.com/view/time-break/files/25-xxx/25-0xx/25-090
Abraham-koden
https://sites.google.com/view/a-code-f-001/files/25-xxx/25-0xx/25-09x/25-090

-

Date: Tue, 14 Mar 2023 08:06:35 +0100
> 2023-01-27, day no 27, Asteroid 2023 BU (11 years 744-connection ?)
> [...]

(
Kloak-service-2 around ...
2023-03-27, day no 86
or ...
2023-03-28, day no 87
vist nok!
)

Input News from ...

Fra: Mogens Kall <...
Date: ons. 5. apr. 2023 kl. CET 09.34, GMT 07:34
Subject: ... (classified) ...
To: ... (classified) ...
Cc: ... (classified) ...

=== citat start (Date: ons. 5. apr. 2023 kl. CET 09.34) ===

Jeg er netop ved at forfatte en besked til dig, da jeg nu læser
denne din nye besked.

Jeg må først skrive denne min besked færdig, førend jeg læser,
hvad du har skrevet. Ellers bliver jeg forvirret. Sorry. Men
jeg håber SELVFØLGELIG ikke, at der er tilstødt dig noget
alvorligt

(
Kladde:

Kære elskede ... (classified) ...

(

Shiloh-78: 80 *360/600 = 48 => 50*48 = 2.400 Lightyears

(
File-name:
Shiloh-78 => 2.400 lightyears - Re: ... Time-break

Was:
Re: "Phonecall" Footstep-32 (Was: Time-break) -
Re: Kall-kloak-service - News 2023-03-14
)

File 25.093
Time-Break
https://sites.google.com/view/time-break/files/25-xxx/25-0xx/25-093
Abraham-koden
https://sites.googlecom/view/a-code-f-001/files/25-xxx/25-0xx/25-09x/25-093
Goodwill, Доброжелательность
https://sites.google.com/view/kall-goodwill/files/25-xxx/25-0xx/25-093

-

Subject: "Phonecall" Footstep-32 (Was: Time-break) -
Date: Wed, 5 Apr 2023 14:56:29 +0200
25090 <u0jr5u$3t68v$1...@news.eternal-september.org>
https://groups.google.com/g/dk.politik/c/OaDIjv-mqK4/m/bIkeA4aOBwAJ
https://groups.google.com/g/no.kultur.folklore.ufo/c/OZZpyab-hWY/m/YwIupWChAwAJ
Disse *Time-breaks* er yderst svære at bevise, men
anderledes forholder det sig med hensyn til Abraham-koden:

Vi kan *bevise*, at nogen for 3000 år siden havde kendskab
til længdeopmålingssystemet meter-definitionen ...

https://da.wikipedia.org/wiki/Meter
https://da.wikipedia.org/wiki/Meter#Tidligere_definitioner

=== citat start ===

Tidligere definitioner

Meteren blev første gang defineret af Det Franske
Videnskabsakademi i 1791 som en ti-milliontedel
(1/10.000.000) af afstanden fra jordens geografiske
ækvator til nordpolen gennem Paris.

=== citat slut ===

Meter-opmålingssystemet-systemet er blevet fundet FLERE
steder i Abraham-koden ...
https://sites.google.com/view/abraham-c/found/meter

Her skal blot 2 nævnes:

1.
Big Bang DATA
440,035 km fra Sphinxen via Pyramide 1 to Templet i
Jerusalem (der hvor nu muslimernes moské står) ...
https://sites.google.com/view/abraham-c/found/objects/big-bang

2
80,00 km fra Shiloh ...
https://sites.google.com/view/abraham-c/objects/shiloh

til Atlit-Yam-zero ...
Atlit Yam, Israel
https://sites.google.com/view/abraham-c/objects/other/israel/atlit-yam

Vi aner simpelt hen ikke, HVORDAN nogen dengang kunne
have haft kendskab til dette opmålingssystem!
ReFound old Tara-205-memory:

https://sites.google.com/view/abraham-c/found/isotop/92

Distance between ...

1
Xcambo-Calakmul-line crossing Square-150-line

(
Xcambo-Calakmul-line crossing Square-150-line
https://sites.google.com/view/abraham-c/objects/chicxulub-crater/xcambo/calakmul

https://sites.google.com/view/abraham-c/found/objects/big-bang

Found Big Bang DATA at Sphinx_Jerusalem-line
at South America West coast:

Picture
https://lh4.googleusercontent.com/sVfythd0V0rK0vaxGuuTY2Q9GIsFF1cWmf3rgm_MUnxGz0PNEUX_DUK5VfJbKxUZybcAfl6QCLydzbmB_4FwuJxdLR6ycubTZN1R6xybKFG8jvsxDgSHd__N-ibh-wLbCQ=w1280
)

and ...

2.
Ur
https://sites.google.com/view/abraham-c/objects/ur

Distance =
205 600-global-system
123 360-global-system

Pictures:
https://sites.google.com/view/abraham-c/found/isotop/92
https://sites.google.com/view/abraham-c/found/isotop/92/238

Og ...

Idet bibelen *forbinder* dette 205-markør-tal med ...
> Abraham-75, Tara-205

75, er der en sandsynlighed for, at markør-78 (eller dets
omregnede tal fra 78 til 78*600/360 = 130) skal findes
i UMIDDELBAR forlængelse af dette punkt; punktet
Xcambo-Calakmul-line crossing Square-150-line

(
NB!

Markør 78 er også blevet fundet som et simpelt
regnestykke bestående af forskellem mellem 2 tal:

172
-94
=
+78

Fundet er blevet gjort ud for Sphinx-50 i forhold til
Krateret i Mexico, samt der hvor Big Bang DATA-punktet
befinder sig (defineret af Sphinx-Jerusalem-linjen,
Milky Way 1 system)

Denne lille fine nuanceforskel på Sphinxen og så
Sphinx-50, består netop "tilfældigvis" i at et
50-tal dukker op, apropos vores målestok 78-Platin-193
med halveringstiden på 50,00 år (halv-life, ½-life)

See picture ...
https://sites.google.com/view/abraham-c/objects/sphinx
)

________________________

Dernæst ...

Da distancen fra Shiloh til Atlit-Yam-zero er på
nøjagtig 80,0000 km (i 40.000.000 meter-systemet)

SAMMENHOLDT med at Shiloh nævnes i Salme 78 (og KUN dér,
ud af i alt 150 Salmer)) ...
https://www.biblegateway.com/passage/?search=Psa+78.60&version=BPH

Da distancen (ud for markør 78) er på præcis 80
enheder, KUNNE det godt tænkes, at koden er følgende
(på baggrund af de ovenfor stående *kendsgerninger*
vedrørende omregningsbrøkerne fra 600 til 360 eller
omvendt):

80 * 360 / 600 = 48

Apropos Markpointer 48 ...
https://sites.google.com/site/etbible/home/markpointer/48

Tallet 48 menes at repræsentere distancen ud til et objekt
i Rummet (givetvis ETs Hjemstjerne) opmålt udfra en
målestok (isotopet 78-Platin-193, ½life = 50 år). Se evt. ...

https://sites.google.com/site/etbible/home/isotope-evidence/78-pt-193

48 * 50 år
=
2.400 lysår

Spørgsmålet er derfor nu, OM vi (fx i Bibelen) OGSÅ kan finde/
fremskaffe "fragtmenter" vedrørende dette omregningssystem i
umiddelbar *tilknytning* til "gerningsstedet" Shiloh-78
(and/or Atlit-Yam-zero):

600/360 = 5/3

and/or ...

360/600 = 3/5

?

Website https://sites.google.com/view/kall-tree File no 25093

Date: Fri, 7 Apr 2023 01:57:06 +0200
25093 <u0nm8j$hs9g$1...@news.eternal-september.org>
https://groups.google.com/g/dk.politik/c/OaDIjv-mqK4/m/pyBNkGctEAAJ
https://groups.google.com/g/dk.videnskab/c/kZRp0dsEaTo/m/odJE5ylsAAAJ
https://groups.google.com/g/no.kultur.folklore.ufo/c/OZZpyab-hWY/m/6K8vtrFaAgAJ
New suggest ("prophecy"), einem *hypotese*-forslag

Jesus siger:

https://www.biblegateway.com/passage/?search=Matt+24.15%2C30&version=DN1933

Matthæus 24:15, Dette er Biblen på dansk

15
Når I da ser Ødelæggelsens Vederstyggelighed,
hvorom der er talt ved Profeten Daniel,
stå på hellig Grund, (den, som læser det, han give Agt!)

Og da skal Menneskesønnens Tegn vise sig på Himmelen;
og da skulle alle Jordens Stammer jamre sig,
og de skulle se Menneskesønnen komme på Himmelens Skyer
med Kraft og megen Herlighed.

=>

Når I ser Ødelæggelsens vederstyggelighed stå på Tempelbjerget
(lige præcis dér, hvor det Allerhelligste i jødernes Tempel var),

[ ... ]

Da skal Jesus (og alle hans engle) komme synligt (så alle
mennesker på Jordkloden vores kan fatte det)

Input memory from ...

https://sites.google.com/site/skrivunder/jesu-krist-genkomst-ja-tak/17052b
https://groups.google.com/g/dk.livssyn.kristendom/c/_9gCBrXDAZw/m/xAoEwx0Rgw0J

Et sted i Bibelen tales der jo ligefrem om, at vi kan
*fremskønne* denne Genkomst!

Se evt. ...
http://www.biblegateway.com/passage/?search=2.pet+3%3A12&version=DN1933

idet I forvente og fremskynde Guds Dags Tilkommelse, ...

(2.Pet. 3,12)
)

Når I ser Antikrist stå på Tempelbjerget
[...]

Når I ser 666 stå på Tempelbjerget

Date: Mon, 27 Jan 2020 04:46:19 +0100, GMT 03:46
22091 news:5e2e5d24$0$706$1472...@news.sunsite.dk
https://sites.google.com/view/markpointer/6x/666/22-091
https://groups.google.com/g/no.kultur.folklore.ufo/c/Dx42OXPwBQI/m/XTWv_wn2EgAJ

Mht. 666:

Vi fandt ud af tidligere, at koden KUNNE være ...

+666
-144
+78
=
+600

Men den er måske rettere ...

+666
+78
-144
=
+600

Fordi ...

+666
+78
=
+744

Og dette tal *genkender* vi, idet 2 asteroider fløj forbi
vor jordklode til tiden ...

2008-00-00, Counter = 0 (Nytår)
2010-01-13, Counter = 744
2012-01-27, Counter = 744 + 744

Og dét er *sensationelt*, fordi det indikerer, at de
FORTSAT er her i vort solsystem ... :-)

END of *ET-Copyright* 22.091

Have a nive day og fortsat Good hunting ... :-)
)

Når I ser 666 (+78 -144 = 600) stå på Tempelbjerget
[...]

Og det gør vi altså nu pga. Abraham-koden.

Det er *kendsgerninger*, at der må have været et *time-break*
med hensyn til 440,035 km og så videre!

(
It is *facts* that there must have been a *time-break* regarding
440.035 km and so on!

Это *факты*, что должен был быть *временной перерыв*
относительно 440.035 км и так далее!

* حقائق * يجب أن يكون هناك * فاصل زمني * بخصوص 440.035 كم وهكذا!

إنها حقائق يجب أن يكون هناك فاصل زمني فيما يتعلق بـ 440.035 كم وما إلى ذلك!
)

OM det er *vranglære* ?

Tja ...

Who cares! ... :-)

Så ...

HVIS jeg kunne være til stede nu her senere i dag på
Tempelbjerget, da ville jeg sige til Jer alle, ligesom Gandhi
sagde: "Hold nu op med at slå hinanden ihjel! Det er *galskab*,
religiøs *vanvid*"

Men ...

Ville du høre på mig ?

Nej, vel!

Du er bare så forhippet på *din* sag, at du slet ikke fatter,
hvad der foregår UDENFOR "vuggen" vores! ...
https://www.youtube.com/watch?v=JxPj3GAYYZ0&list=PLszhKo2cWmhOiYN3jiv1DNm0v3oObyTI-
Sorry! "Wrong" YouTube-file
https://www.youtube.com/watch?v=wmptjQjPPtA

Så ...

"Måske" skulle jeg blot opholde mig i byen Jerusalem med fx et
papskilt, hvorpå der står:
"Found Big Bang DATA: 440,035 km to Sphinx (in Egypt/600-km-system)"

Aha!

Ødelæggelsens vederstyggelighed (abnormitet) = Big, big, BIG *Bang*!

Afprogrammering af (religiøs) *hjernevask* over-and-out ?

Next HQ Starship 2304 (The New Jerusalem)

Website https://sites.google.com/view/kall-tree File no 25094

To (5. apr. 2023 kl. 08.47, and ALL her friends):
Ich habe einem forslag -

Re: New suggest ("prophecy"), einem *hypotese*-forslag -
Re: Shiloh-78 => 2.400 lightyears -

Subject: New suggest ("prophecy"), einem *hypotese*-forslag -
News:dk.videnskab
Date: Fri, 7 Apr 2023 03:32:00 +0200
25094 <u0nrqh$lei3$1...@news.eternal-september.org>
Face-to-face contact with ET
Close Encounters of the Third Kind
(Dating, Nærkontakt af 3. grad, Stævnemøde)
https://sites.google.com/view/kall-contact/files/25-xxx/25-0xx/25-094
https://sites.google.com/view/markpointer/6x/666/25-094
https://sites.google.com/view/markpointer/temple/25-094
Goodwill, Доброжелательность
https://sites.google.com/view/kall-goodwill/files/25-xxx/25-0xx/25-094
https://groups.google.com/g/dk.livssyn.kristendom/c/ch6OmAGYem4/m/vuHi_dICAgAJ
https://groups.google.com/g/dk.politik/c/OaDIjv-mqK4/m/fed3QpUyEAAJ
https://groups.google.com/g/dk.videnskab/c/kZRp0dsEaTo/m/oYUgdFdxAAAJ
https://groups.google.com/g/no.kultur.folklore.ufo/c/OZZpyab-hWY/m/crGpV99fAgAJ
Found *external* interrupt from ...

http://www.stjerneskud.info/fireball/trig_jumi.html
http://www.stjerneskud.info/fireball/event2023-04-07-01-23-15/
http://www.stjerneskud.info/fireball/event2023-04-07-03-34-26/
Delta=________________________________________________1-11-11
_____________________________________________________60+11 = 71

(
http://www.stjerneskud.info/fireball/event2023-04-07-01-23-15/
File 25.093__________________________________________01:57
File 25.094__________________________________________03.32
http://www.stjerneskud.info/fireball/event2023-04-07-03-34-26/
Delta=________________________________________________0-02

DATA:
http://www.stjerneskud.info/fireball/event2023-04-07-01-23-15/

Omtrentlige data for meteorens synlige bane

Emne________Værdi
Kurs________248 grader
Faldvinkel___74 grader
DATA-input_______71
Delta_____________3
Found perhaps einem ET-Time-break-"error"+/-delay-3

Compare with ...

https://www.biblegateway.com/passage/?search=1.+Pet+1.12&version=DN1933

1 Peter 1:12, Dette er Biblen på dansk

... , hvilke Ting Engle begære at skue ind i.

Means:
These are things, which even the angels would like to understand

[...]

Ordet for 2023-04-07

Hvordan kunne han gøre det?

"... Kristus døde for os ... "
Rom 5,8

Hvis du har set filmen, Schindlers Liste, stod du måske tilbage
med spørgsmålet, "Hvordan kunne de gøre det?" Brusebadene...
ovnene... skorstenene, der blæste menneskeaske op i luften.
Toge, der hver dag ankom med mødre, fædre, børn og gamle - ført
som kvæg mod slagtehuset. Og det værste af det hele - soldater,
der udførte ordrer uden en flig af samvittighed. Hvordan kunne
de gøre det?

Svaret er synd! Og hvis du tror, at Hitler og hans
håndlangere havde 'eneret på det', tager du fejl. David sagde,
"For jeg kender mine overtrædelser, og min synd har jeg altid
for øje." (Sl 51,5) Hans egne oplevelser med utroskab og mord
bekræfter dette. Prøv at læse dette Ord, der beskriver os alle:
"De er alle kommet på afveje, alle er fordærvede; ingen gør
godt, ikke en eneste... med deres tunger taler de svig; der er
slangegift under deres læber, deres mund er fuld af forbandelse
og forbitrelse. De er rappe på fødderne til at udgyde blod."
(Rom 3,12-15) Hvis Gud evaluerede os alle sammen, ville dette
være svaret.

Du må forstå dette for at værdsætte følgende: "men Gud viser
sin kærlighed til os, ved at Kristus døde for os, mens vi endnu
var syndere." (Rom 5,8) Når du læser det Skriftsted, ændres
spørgsmålet til, "Hvordan kunne Han gøre det?" Gud ske tak og
lov, at vi ikke fik, som vi fortjente - straf. Vi fik det, vi
havde brug for - nåde! Salmedigteren William R. Newell skrev,
"O, hvilken kærlighed, der førte til frelsens plan! O, hvilken
nåde, der førte den ned til os mennesker! O, hvilken afgrund
Gud lukkede på Golgata!" Tag i dag et øjeblik og tak Gud for
den nåde, der har forløst dig. Det er, hvad Langfredag handler
om.

=== citat slut ===

Hmm ... (memory on from) ...

Bemærk, at jeg HUSKEDE *forkert*!

Den rigtige dato var/er:
2023-03-20, day no 79

and ...

Kan det tænkes, at du (, har ... (classified) ... og)
husker forkert ?

(
Internal:
2023-03-20, day no 79