ET message to Russia: Last warning! Was: Found Sodoma-warning (?) at Nord Stream sabotage - News 2022-10-08, Psychopath-Putin-666 has attacked Ukraine. 1211 days to global Nuclearwar+suicide

(BREAKING News:)

ET message to Russia: Last warning!

Was:

Found Sodoma-warning (?) at Nord Stream sabotage

File 24.557 ...
Sodom (Sodoma)
https://sites.google.com/view/kall-sodom/files/24-xxx/24-5xx/24-557
Last warning (Sidste advarsel)
https://sites.google.com/view/kall-last-warning/files/24-xxx/24-5xx/24-557
Russia (Psychopath-istan + Kleptokratistan)
https://sites.google.com/view/kall-russia/files/24-xxx/24-5xx/24-557

Was:

Kæmpe eksplosion på Krim-bro
– det er kun begyndelsen, siger Zelenskyj-rådgiver

Was:

'Et Ord til Dagen'
'A Word for the Day'
'Слово дня'
'Слово на день'

Was:

226 days since the evil Putin-war in Ukraine started.

218 days after Sodom-warning-to-Russia

206 days after The International Court of Justice ...

UN court:
Russia must stop war immediately.
No evidence of genocide of Russian-speaking people in Ukraine before
invasion

Суд ООН:
Россия должна немедленно прекратить войну.
Доказательств геноцида русскоязычных на Украине до вторжения нет

https://www.icj-cij.org/
https://www.icj-cij.org/public/files/case-related/182/182-20220316-PRE-01-00-EN.pdf
https://www.icj-cij.org/public/files/case-related/182/182-20220316-PRE-01-00-FR.pdf

-

Kall, Mogens skrev:

Subject: Som sagt: Med dig fortsat ved roret, Putin, er global
atomkrig nærmest úundgåelig! -
Re: Nu mangler du bare ligesom Karadžić at true os med atomkrig! -
Re: News 2021-04-18, 1749 days to global Nuclearwar
Date: Thu, 22 Apr 2021 09:23:21 +0200
22852 news:6081246c$0$689$1472...@news.sunsite.dk
Russia (Psychopath-istan + Kleptokratistan)
https://sites.google.com/view/kall-russia/files/22-xxx/22-8xx/22-852
https://sites.google.com/site/kallpol4/home/countries/russia/22-xxx/22-852
https://groups.google.com/g/dk.politik/c/VfKbpnXJM7k/m/LfoeEFfMAgAJ

[ Reconstruction begin (from file 22.846 ...
https://groups.google.com/g/dk.politik/c/VfKbpnXJM7k/m/EoLMCudLAgAJ
]

https://www.dr.dk/nyheder/seneste/atomvagthund-bekraefter-iran-nu-producerer-uran-med-60-procents-renhed
[ ... ]

[ END of Reconstruction ]

> Som sagt: Med dig fortsat ved roret, Putin, er global atomkrig
> (og dermed Menneskehedens uddøen) nærmest *úundgåelig*!
>
> HVORFOR ?
>
> Fordi du som psykopat IKKE forstår *selvbeherskelsens kunst*, også
> mht. at respektere andres ejendom (at man ikke bare kan forlange
> alt, hvad man peger (på som en snotforkælet møgunge)).
>
> Men ...
>
> Det bliver nu nok Iran, der opstarter atomkrigen, for de er endnu
> mere knald-i-låget end dig, skønner jeg!

Og dog!

Siden da er der jo sket følgende:

Subject: Psykopatus-Putin har angrebet Ukraine. 1437 days to global
nuclearwar -
Re: News 2022-02-01, 1460 days to global Nuclearwar+suicide
Date: Thu, 24 Feb 2022 23:59:36 +0100
23529 <62180ddc$0$695$1472...@news.sunsite.dk>
https://groups.google.com/g/dk.politik/c/sbzEQu6kwj8/m/AORSGQQrCQAJ

https://www.information.dk/udland/2022/02/vladimir-putin-erklaerer-krig-ukraine-beordrer-luftangreb-militaerbaser

https://nyheder.tv2.dk/udland/2022-02-24-foerst-truede-putin-med-atomvaaben-og-saa-slap-han-militaeret-loes-i-ukraine

> - Hvem der end forsøger at hindre os, eller som truer vort folk og
> vort land, bør vide, at Ruslands svar bliver øjeblikkeligt. Og det
> vil få så store konsekvenser for jer, at I aldrig tidligere har
> oplevet dem i historien.
>
> Talen fra Vladimir Putin var reelt en krigserklæring mod Ukraine og
> en advarsel til alle, der ønsker at hjælpe regeringen i Kiev.
>

> Kommentar:
>
> Og her gentager Psykopatus-Putin så Karadzics vanvittige trusler!

Se tillige ...

https://sites.google.com/view/kall-nuclearwar

> ET-warning
> http://www.youtube.com/watch?v=gNbnIIRj_bM

If You don't like Your future, Mankind, please *change* it!
(Hvis du ikke kan lide din fremtid, skal du *ændre* den!)

Headline:

Psychopath-Putin-666 has attacked Ukraine.
Psykopatus-Putin-666 har angrebet Ukraine.

(Putin-666 lider af et *fordærvet* sind)

Hmm ... (memory on from) ...

https://www.biblegateway.com/passage/?search=Pro+14.34&version=BPH

Ordsprogene 14:34, Bibelen på hverdagsdansk

Retskaffenhed ophøjer en nation,
synd er en skamplet på ethvert folk.

https://www.biblegateway.com/passage/?search=Pro+14.34&version=ERV-RU

Притчи 14:34, Russian New Testament: Easy-to-Read Version

Доброта возвеличивает народ,
но грех—позор народов.

Quit the deal with the devil, Psykopatus-Putin-666
Выйти из сделки с дьяволом, Психопат-Путин-666
Get out of the deal with the devil, Psychopath Putin-666
Kom ud af aftalen med djævelen, psykopat Putin-666

=>

Ær den, der æres bør (fremfor djævelen og alle hans dæmoner):

https://www.youtube.com/watch?v=S6p_tI6qy2w&list=RDEMpMUk9yk_GKveUvN2FUYAGQ&index=2
https://www.stillestunder.com/s/Jeg-er-din-o-Gud-Stillestunder.pdf

Drag mig, drag mig nærmere til dig
Til dit kors, o Herre kær
Drag mig, drag mig nærmere til dig

-

Stand With Ukraine:

Støt Røde Kors Ukraine - Indsamling til Ukraine
https://www.rodekors.dk/stoet/katastrofeberedskab

Ukraine under angreb - civile i akut nød!

-

Nødhjælp til Ukraine - Støt Læger uden Grænser - MSF.dk
https://msf.dk/her-arbejder-msf/lande/ukraine/

Ukraine

Læger uden Grænser
Strandlodsvej 44, 2. sal,
DK-2300 København S

Mobilepay: 665567,
Bank: 4190-0081000,

CVR: 17010077
in...@msf.dk.cut
+45 39 77 56 00
Presse-kontakt

-

Mission Øst
https://missioneast.org/donation

MobilePay: Send et valgfrit beløb på 83706
SMS: SMS ME150 til 1245 (150 kr. + alm. SMS-takst)
Betalingskort: Støt på https://missioneast.org/donation

-

Dansk Europamission
https://forfulgtekristne.dk/

Min gave til nødlidende i Ukraine
MobilePay: 452022
Giro 82294937
Bank: reg: 1471 konto: 0008082200
Mærk gaven:
Nødhjælp til Ukraine

-

https://www.google.org/ukraine-relief/

Helping people affected by the war in Ukraine

UNHCR

UNICEF

World Food Programme

-

Hvordan kan jeg hjælpe?
How can I help?

Indsaml penge fx. til Læger uden Grænser og/eller
Røde Kors Ukraine
Collect money e.g. to Médecins Sans Frontières and / or
Red Cross Ukraine
Собирать деньги в Médecins Sans Frontières и/или
Красный Крест Украины

Notat tirsdag den 7. juni

Forleden dag spurgte en af mine naboer om hjælp med at klippe
hendes hæk, og det færdiggjorde jeg så i dag og aftalte med
hende, at hun sender et beløb enten til Læger uden Grænser
eller Den danske Ukraine komite (apropos Operations Dagværk,
hvor skoleelever arbejder gratis en dag og belønningen for
arbejdet så sker i form af en pengeindsamlingen, som går til
et godt formål).

Så det er også en måde at samle penge ind!

-

Den danske Ukraine komite

https://dendanskeukrainekomite.dk/

Den danske Ukraine komite er stiftet for at hjælpe Ukraines
forsvar. Vores formål er, med penge, at hjælpe Ukraine i
landets kamp for frihed og fred.

Søren Pind, ...
Formand den danske Ukraine komite
https://twitter.com/sorenpind
https://twitter.com/sorenpind/status/1503739368502091784

MobilePay på 924084

Bankoverførsel: Reg. nr. 0542 Konto nr. 668633

Se tillige ...

Aftenshowet 21 Marts 2022: Samler penge ind til våben
https://www.dr.dk/drtv/episode/306049

-

Putin wanted dead or alive. The first offer has appeared
Date: 02.03.2022

https://polanddaily24.com/4072-putin-wanted-dead-or-alive-the-first-offer-has-appeared

Alex Konanykhin
https://www.facebook.com/konanykhin

https://www.facebook.com/photo/?fbid=10158124185765286&set=ecnf.637610285

Counter 27/2-2022 = $1 million

Counter now = $1 million + unknown!

The President of Ukraine

Volodymyr Zelenskij
Володимир Зеленський
https://twitter.com/ZelenskyyUa

President of Ukraine Volodymyr Zelenskyy
Official website
https://www.president.gov.ua/
https://www.president.gov.ua/en

Офіс Президента України
https://www.youtube.com/channel/UCncq73xfx9sVA3Ht2uVRrCw

-

Prime Minister of Ukraine

Denys Shmyhal
https://twitter.com/Denys_Shmyhal

-

Minister of Foreign Affairs of Ukraine

Dmytro Kuleba
https://twitter.com/DmytroKuleba

-

Minister of Defense of Ukraine

Oleksii Reznikov
https://twitter.com/oleksiireznikov

-

UKR Embassy in Denmark
https://denmark.mfa.gov.ua/

https://twitter.com/UKRinDNK/
https://twitter.com/JSerritzlev/status/1497856367234801664

UKR Embassy in Denmark@UKRinDNK · 26. feb.Journalists, correspondents,
presenters!
Don't let your colleagues film and broadcast Ukrainian troops🚫
It makes our brave guys visible for Kremlin troops.
Please spread the word
9.49 AM · 27. feb. 2022·Twitter Web App

Hmm ...

Subject: ET-Break: Do you want MORE? -
Was: Are you a fool or what, Psykopatus-Putin-666 ? -
Re: News 2022-02-27, Psykopatus-Putin har angrebet Ukraine.
1434 days to global Nuclearwar+suicide
Date: Sun, 27 Feb 2022 21:56:06 +0100
23617 <621be568$0$697$1472...@news.sunsite.dk>
Green Light
https://sites.google.com/view/kall-green-light/files/23-xxx/23-6xx/23-617
Joshua-syndrome
https://sites.google.com/view/joshua-syndrome/files/23-xxx/23-6xx/23-617
Terminator-38
https://sites.google.com/view/kall-terminator/files/23-xxx/23-6xx/23-617
Test blasting (Prøvesprængning)
https://sites.google.com/view/test-blasting/files/23-xxx/23-6xx/23-617
https://groups.google.com/g/dk.politik/c/iu38Pz5EvJY/m/n9frgnT9AwAJ

> Noget tyder på, at de har givet Præsidenten i Ukraine, Hr. Volodymyr
> Zelenskij (Володимир Зеленський) - eller i denne fravær anden
> myndig person fx. udenrigsminister Dmytro Kuleba eller
> forsvarsminister Oleksii Reznikov *magtbeføjelser* til at straffe
> Jer!

Man må gå ud fra (dersom hjemlandet er besat af fjendlige tropper),
at ambassadøren har *fuldmagt* til at råde (på landets vegne)!

One must assume (if the home country is occupied by enemy troops)
that the ambassador has the *authority* to act (on behalf of the
country)!

Надо полагать (если родная страна оккупирована вражескими войсками),
что посол имеет *полномочия* действовать (от имени страны)!

-

See also ...

Defence of Ukraine
https://twitter.com/DefenceU

-

Партнеры по коалиции:

Alexey Navalny
@navalny
https://twitter.com/navalny

Основатель Фонда борьбы с коррупцией, лидер партии Россия Будущего.
Founder of the Anti-Corruption Foundation, leader of the Russia of the
Future party.
Grundlægger af Anti-Corruption Foundation, leder af partiet Fremtidens
Rusland.
+
Chief-Commander, The Russian-Exile-Government and members of UDN
Главнокомандующий, Русское Изгнательное-Правительство и члены УДН

-

The International Court of Justice (ICJ) ...

https://www.icj-cij.org/
https://www.icj-cij.org/public/files/case-related/182/182-20220316-PRE-01-00-EN.pdf
https://www.icj-cij.org/public/files/case-related/182/182-20220316-PRE-01-00-FR.pdf

Video:
https://www.icj-cij.org/en/multimedia/622f0a2b045e580af31b0b21

[...]

https://twitter.com/NATO

-

The Kyiv Independent
https://twitter.com/KyivIndependent

2022-02-27, Sunday, CET 04.23, GMT 03:23

Ukraine opretter hotline til russiske soldaters familier

https://kyivindependent.com/

News Feed

Sunday, February 27

02:48
external Ukraine's hotline for relatives of Russian soldiers gets
hundreds of calls.

Named “Come back alive from Ukraine,” the hotline became operational on
Feb. 26 and has received hundreds of calls from relatives of the Russian
military looking for their loved ones.

На внешнюю украинскую горячую линию для родственников российских солдат
поступают сотни звонков.

Горячая линия под названием «Вернись живым из Украины» заработала 26
февраля и получила сотни звонков от родственников российских военных,
которые ищут своих близких.

=>

https://t.me/verkhovnaradaofukraine/126

Verkhovna Rada of Ukraine

Ministry of Defense of Ukraine informs that they have already received
hundreds of calls from Russians looking for their relatives in the
Russian army who were captured in Ukraine.

Captured Russian soldiers are given an opportunity to call their family
back home.

To stop the war, we need more Russians to know about their losses in
Ukraine.

REMINDER❗️
📞 Hot line «Come back alive from Ukraine»
▪️ +380894201860
▪️ +380894201861
▪️ +380894201862

Верховная Рада Украины

Минобороны Украины сообщает, что к ним уже поступили сотни звонков от
россиян, которые ищут своих родственников в российской армии, которые
попали в плен на Украине.

Плененным российским солдатам предоставляется возможность отозвать свою
семью домой.

Чтобы остановить войну, нам нужно, чтобы больше россиян знали о своих
потерях на Украине.

НАПОМИНАНИЕ❗️
📞 Горячая линия «Вернись живым из Украины»
▪️ +380894201860
▪️ +380894201861
▪️ +380894201862

Mother Russia!

I have a dream:

A *democratic* world

Come - join us!

Мать Россия!

У меня есть мечта:

*демократический* мир

Присоединяйся к нам!...

And then I heard a voice from Heaven° said (perhaps the voice of our
galactic neighbor ET):
(2022-02-27, Sunday, day no 58, CET 09:26, GMT 08:26)
- "Be my partner."

И тогда я услышал голос с Небес ° сказал (возможно, голос нашего
галактический сосед ET):
(2022-02-27, воскресенье, день № 58, CET 09:26, GMT 08:26)
- «Будь моим партнером».

MORE NEWS:

CET 09:43
- "Lad ikke dine sønner dø!"

43
- "Hører du mig?"

Центральноевропейское время 09:43
- "Не дайте погибнуть своим сыновьям!"

43
- "Ты меня слышишь?"

43
- "... (They are dying) ...", *1

(
*1:
Ordene ej 100% sikre, pga. "transmitter".
You know: Nazy-støj. BBC-London-1940-1945.

- "there"

Means:
43
- "...(Умирают)..."

44
- "там"

Hvad der aftales under afpresning er *ugyldigt*,
og afpresseren vil til evig tid være skyldig for domstolen!

What is agreed during extortion is *invalid*,
and the blackmailer will forever be guilty in court!

То, что согласовано при вымогательстве, *недействительно*,
и шантажист навеки будет виновен в суде!

Tine mentalundersøger Danmarks farligste kriminelle:
Få unikt indblik i retspsykologens arbejde
https://videnskab.dk/krop-sundhed/tine-mentalundersoeger-danmarks-farligste-kriminelle-faa-unikt-indblik-i

Bliv klogere på, hvordan man laver psykologiske test på voldelige
psykopater, i denne uges afsnit af Brainstorm, Videnskab.dk’s
hjernepodcast.

Kommentar:

Udenfor Danmarks grænse findes der desværre også voldelige
psykopater såsom Anders Behring Breivik, Slobodan Milošević,
Radovan Karadžić, Ratko Mladić, Muammar Gaddafi, Saddam Hussein
og diktator Putin-666 i Rusland.

Nogle er gudskelov allerede dømte og spærret inde!

Boykot Putin-666's ækle morderiske krig i Ukraine
Boycott Putin-666's disgusting murderous war in Ukraine

ved at producere varme fra solfanger (fremfor russisk gas)!
by producing heat from solar panels (rather than Russian gas)!

Og så er du OGSÅ med til at hæmme klima-forandringerne!
And you are ALSO helping to stem climate change!

Se hvordan man let kan bygge en billig solfangermodel:
See how to easily build a cheap solar collector model:

Solar collector (Solfanger)
https://sites.google.com/view/solar-collector-1/

Pictures (Billeder):
https://sites.google.com/view/solar-collector-1/pictures
https://sites.google.com/view/solar-collector-1/pictures/2022-04-27
https://sites.google.com/view/solar-collector-1/pictures/2022-04-28
Around 20% reflector created => Water heated up to 48°C
Omkring 20 % reflektor bygget => Vand opvarmet til 48°C

Around 83% reflector created => Water heated up to x°C
Omkring 83 % reflektor bygget => Vand opvarmet til x°C

My girl and me;
we want to
walk in the light ...

Stop Putin and climate change: Walk in the light

Dagens EL-priser (i Danmark):

https://elberegner.dk/elpriser-time-for-time/

Kilde: Nordpool
(Priser vises i kr./kWh og er ekskl. transport, afgifter og moms).

Morgendagens EL-priser vil være tilgængelig kl. 13 hver dag.

See also ...
https://www.nordpoolgroup.com/en/Market-data1/Dayahead/Area-Prices/ALL1/Hourly/

Input andagtstekst from ...
Input devotional text from ...
Введите текст молитвы из ...
Введіть текст набожності з ...

'Et Ord til Dagen'
'A Word for the Day'
'Слово дня'
'Слово на день'

UCB ...
http://www.ucb.dk/dagensord/index.php?

___ quote begin ___

Ordet for 2022-10-08

Lader du dig korrigere?

"Da sagde David til Natan: »Jeg har syndet mod Herren."
2. Sam 12,13

Gud sendte profeten Natan til at konfrontere Kong David med hans
affære med Batseba. Som konge havde David magten til at få slået
Natan ihjel. Men det gjorde han ikke. Han ydmygede sig, tog imod
irettesættelsen, omvendte sig og blev genoprettet til tronen og
Guds yndest.

Et spørgsmål: Lader du dig korrigere? Hvis du gør, er din fremtid
lys og dit potentiale stort. Men du har brug for dømmekraft. Det
er ikke al korrektion, der er konstruktiv, og den slags skal man
derfor ikke tage imod. Der kan være en, der gerne vil rive dig
ned, ødelægge din selvtillid eller manipulere dig til at
acceptere deres måde at tænke på. Du skal derfor gøre det til en
vane at analysere motiverne hos den person, der korrigerer dig.

Stil dig selv følgende spørgsmål: Har dette menneske tidligere
vist oprigtig interesse og omsorg for mit velbefindende og min
udvikling? Hvad opnår han eller hun personligt, hvis jeg antager
den væremåde, denne anbefaler? Hvad opnår jeg? Hvad mister jeg? Er
deres holdning og udgangspunkt venligt, eller føler jeg mig
angrebet og nedværdiget? (Pas på her; du må ikke forveksle et
menneskes irritation over din opførsel med et personligt angreb).
Når de har kritiseret dig, føler du dig så som en håbløs fiasko,
eller udtrykker de tro på din evne til at forandre dig? Er de
villige til at stå side om side med dig gennem forandringen?

Biblen siger, "En vens hug er velmente, en fjendes kys er falske."
(Ord 27,6) Når Gud elsker dig nok til at sende mennesker ind i dit
liv, der kan korrigere dig, skal du tage imod dem, for de ønsker
det bedste for dig.

___ quote END ___

BibelLæserRingen ...
https://blr.dk/produkt/bibelnoeglen-2-2/

___ quote begin ___

Lørdag 8. oktober [2022]

Åb 3,1-6
https://www.biblegateway.com/passage/?search=Rev+3.1-6&version=BPH

Du er en zombie

Puh! Det her brev har været et hårdt slag for menighedslederen i
Sardes. Du ligner en levende. Men du er en zombie! Der er intet
liv i dig! Og selve menigheden bærer præg af det samme. De er godt
nok ikke døde endnu, men er døden nær. De enkelte i menigheden,
som ikke er på afveje, er dem, der ikke har ladet sig forføre af
den falske forkyndelse, som tilsyneladende har lydt i menigheden.

Hvornår er man åndelig død? ...

___ quote END ___

Own devotiontext:

___ quote begin ___

Daniel 1
https://www.biblegateway.com/passage/?search=Dan+1&version=BPH

___ quote END ___

Bøn:

https://www.biblegateway.com/passage/?search=+Mat+6.9-13&version=BPH

Matthæus 6:9-13, Bibelen på hverdagsdansk

(Jesus siger:)

9 Bed derfor på følgende måde:

Far i Himlen.
Må du blive æret.
10
Må dit rige bryde igennem.
Må din vilje ske på jorden,
som den sker i Himlen.
11
Giv os det, vi har brug for i dag.
12
Tilgiv os, hvor vi har svigtet,
ligesom vi selv har tilgivet dem, der har svigtet os.
13
Lad os ikke bukke under for fristelsen,
men red os fra den Ondes angreb.

___________
___________

=>

Translation to English:

___ quote begin ___

Daniel 1
https://www.biblegateway.com/passage/?search=Dan+1&version=ERV

___ quote END ___

Prayer:

https://www.biblegateway.com/passage/?search=+Mat+6.9-13&version=ERV

(Jesus says:)

Matthew 6:9-13, Easy-to-Read Version

9 So this is how you should pray:

‘Our Father in heaven,
we pray that your name will always be kept holy.
10
We pray that your kingdom will come—
that what you want will be done here on earth, the same as in heaven.
11
Give us the food we need for today.
12
Forgive our sins,
just as we have forgiven those who did wrong to us.
13
Don’t let us be tempted,
but save us from the Evil One.’

___________
___________

=>

Translation to Russian:

___ початок цитати ___

Даниил 1
https://www.biblegateway.com/passage/?search=Dan+1&version=ERV-RU

___ цитата КІНЕЦЬ ___

молитва:

https://www.biblegateway.com/passage/?search=+Mat+6.9-13&version=ERV-RU

(Иисус говорит:)

От Матфея 6:9-13, Русский Новый Завет: Легкая для чтения версия

9 А потому молитесь вот как:

„Отец наш Небесный,
пусть будет свято имя Твоё.
10
Пусть наступит Царство Твоё.
Пусть исполнится воля Твоя на земле,
как и на небе.
11
Пошли нам хлеб насущный на каждый день
12
и прости нам наши грехи,
как мы простили тех, кто причинил нам зло.
13
Не подвергай нас искушению,
но избавь нас от лукавого”.
[Так как Тебе принадлежат и Царство,
и сила, и слава вовеки. Аминь!]

___________
___________

=>

Translation to Ukrainian:

___ цитата начинается ___

Даниил 1
https://www.biblegateway.com/passage/?search=Dan+1&version=ERV-UK

___ цитата КОНЕЦ ___

Молитва:

https://www.biblegateway.com/passage/?search=+Mat+6.9-13&version=ERV-UK

(Ісус каже:)

От Матфея 6:9-13, Український Новий Завіт: легка для читання версія

9 Тому моліться так:

„Отче наш Небесний,
хай святиться ім’я Твоє.
10
Нехай прийде Царство Твоє.
Нехай буде воля Твоя,
як на Землі, так і на Небі.
11
Дай нам наш хліб[a] щоденний.
12
Прости гріхи наші,
як ми прощаємо тим,
хто завинив перед нами.
13
Не введи нас у спокусу,
а спаси від лукавого,
[бо царство, влада та слава
належать Тобі повік. Амінь!]

Valgkamp: Pas på, du ikke snubler over disse retoriske kneb
https://videnskab.dk/kultur-samfund/valgkamp-pas-paa-du-ikke-snubler-over-disse-retoriske-kneb

Vi gennemgår seks ulogiske argumenter, der stadig kan virke
overbevisende.

[ ... ]

#1: Stråmanden

[ ... ]

#2: Ad hominem

[ ... ]

#3: Whataboutism

[ ... ]

#4: Forhastede generaliseringer

[ ... ]

#5: Det falske dilemma

[ ... ]

#6: Glidebaneargumentet

Danske kampfly har været på vingerne over Østersøen
7. okt. 2022, 10:40
https://nyheder.tv2.dk/samfund/2022-10-07-danske-kampfly-har-vaeret-pa-vingerne-over-ostersoen

-

Hviderussisk aktivist og organisationer får Nobelpris
7. okt. 2022, 11:27
https://nyheder.tv2.dk/udland/2022-10-07-hviderussisk-aktivist-og-organisationer-far-nobelpris

-

Russiske krigsskibe kan have leget kispus med danske lodser
7. okt. 2022, 12:07
https://nyheder.tv2.dk/samfund/2022-10-07-russiske-krigsskibe-kan-have-leget-kispus-med-danske-lodser

Tidligere på ugen blev navigationsudstyr "jammet", da fire lodser
skulle igennem Storebælt. Det kunne være endt med kollision.

[ ... ]

For pludselig – klokken 14.49 – gik deres GPS-navigationsudstyr i
sort på en og samme tid. Og i umiddelbar nærhed – 20 kilometer
derfra – sejlede to russiske krigsskibe.

[ ... ]

Drillede under NATO-øvelse

i 2018 blev NATO-øvelsen Trident Juncture udsat for støjsignaler
rettet mod norske og finske skibe.

-

I dag kl. 16:58
Højspændt situation i Østersøen: Dansk specialskib er ankommet til Bornholm
https://www.dr.dk/nyheder/indland/hoejspaendt-situation-i-oestersoeen-dansk-specialskib-er-ankommet-til-bornholm

-

Mand med kniv anholdt på den iranske ambassade
7. okt. 2022, 18:02
https://nyheder.tv2.dk/samfund/2022-10-07-mand-med-kniv-anholdt-paa-den-iranske-ambassade

+

DR S148 fre 07 okt 21:47:10
7.oktober dr.dk/nyheder 18:02

ANHOLDT MED KNIV PÅ IRANS AMBASSADE

I dag kl. 18:02
32-årig iraner anholdt med kniv på Irans ambassade
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/32-aarig-iraner-anholdt-med-kniv-paa-irans-ambassade

-

I dag kl. 18:31
Danskere frarådes at rejse til Iran: Risiko for at blive anholdt uden grund
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/danskere-fraraades-rejse-til-iran-risiko-blive-anholdt-uden-grund

-

I dag kl. 20:16
Dansk ambassadør i Iran kaldt til samtale efter knivangreb
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/dansk-ambassadoer-i-iran-kaldt-til-samtale-efter-knivangreb

+

Dansk ambassadør til Iran er blevet kaldt til samtale efter knivangreb
7. okt. 2022, 22:04
https://nyheder.tv2.dk/samfund/2022-10-07-dansk-ambassador-til-iran-er-blevet-kaldt-til-samtale-efter-knivangreb

-

DR S153 fre 07 okt 21:47:10
7.oktober dr.dk/nyheder 21:44

PALÆSTINENSER BLEV HALSHUGGET

I dag kl. 21:44
Israelsk menneskerettighedsgruppe: Palæstinenser blev halshugget, fordi
han var homoseksuel
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/israelsk-menneskerettighedsgruppe-palaestinenser-blev-halshugget-fordi-han-var

-

Her spotter propelfly russiske krigsskibe nord for Læsø -
bemærkelsesværdig timing, mener ekspert
7. okt. 2022, 22:38
https://nyheder.tv2.dk/samfund/2022-10-07-her-spotter-propelfly-russiske-krigsskibe-nord-for-laesoe-bemaerkelsesvaerdig

-

Efter afvisning vil Rusland selv undersøge formodet sabotage på
gasrørledninger
7. okt. 2022, 22:48
https://nyheder.tv2.dk/udland/2022-10-07-efter-afvisning-vil-rusland-selv-undersoege-formodet-sabotage-paa-gasroerledninger

Kommentar:

En amerikansk missildestroyer (117) blev nævnt på DR1 eller TV2.

(
Den amerikanske Flåde tilføjet missile destroyer USS Paul Ignatius
(VICEGENERALDIREKTØR 117)
2019-08-30 02:34:06
https://www.weaponews.com/da/nyheder/28176-den-amerikanske-fl-de-tilf-jet-missile-destroyer-uss-paul-ignatius-vic.html
)

Compare with ...

ET-Bible-code, Homestar of ET (ETs hjemstjerne), Galactic longitude
https://sites.google.com/view/homestar-of-et/g-lon/

Galactic

600-tal-system:
longitude 195,6518082
latitude + 8,049132769

360-tal-system:
longitude 117,...

Se tillige (vedr. Hvad forstår man med begrebet 'missil destroyed'?) ...

Guided-missile destroyer
https://en.wikipedia.org/wiki/Guided-missile_destroyer

-

I dag kl. 06:27
Protester fra borgere bremser planer om vindmøller og solceller:
Kampagne skal få mere fart i grøn omstilling
https://www.dr.dk/nyheder/regionale/sjaelland/protester-fra-borgere-bremser-planer-om-vindmoeller-og-solceller

Kommentar:

Man må også YDE noget til samfundet (for at kunne NYDE samfundets
goder)!

Hmm ...

HVORFOR kan man ikke købe solcellepaneler (som dem vist i nyhederne
for nogle måneder siden fra Tyskland, hvor man bare kunne hænge
dem op på sin altan og så bare tilslutte dem stikkontakten)?

Vi er ENORM mange (danskere), der gerne vil spare lidt her og der
(og SAMTIDIG gøre noget godt for miljøet)!

-

I dag kl. 07:17
Ukraine finder ny gravplads efter russisk tilbagetrækning i Lyman
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/ukraine-finder-ny-gravplads-efter-russisk-tilbagetraekning-i-lyman

-

DR S158 lør 08 okt 08:45:09
8.oktober dr.dk/nyheder 07:18

MINISTERIE FRARÅDER REJSER TIL IRAN

I dag kl. 07:18
Udenrigsministeriet fraråder alle rejser til Iran
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/udenrigsministeriet-fraraader-alle-rejser-til-iran

-

DR S156 lør 08 okt 08:45:09
8.oktober dr.dk/nyheder 07:17

UKRAINE FINDER NY GRAVPLADS
De ukrainske myndigheder har fundet en
ny gravplads med et ukendt antal lig
efter at have generobret besatte
områder fra Rusland.

Denne gang i byen Lyman, skriver
Ritzau.

Fundet bekræftes ifølge Reuters af
Pavlo Kyrylenko, der er guvernør i
Donetsk-regionen i den østlige del af
landet.

Lig af både civile og soldater skulle
ligge på gravpladsen, men på nuværende
tidspunkt ved man ikke, hvor mange der
er tale om, oplyser Kyrylenko på det
sociale medie Telegram.

-

DR S159 lør 08 okt 08:45:09
8.oktober dr.dk/nyheder 07:38

BRAND PÅ KRIM-BROEN
En strategisk vigtig bro over
Kertjstrædet, der forbinder Rusland med
den besatte Krim-halvø, er ramt af en
voldsom brand.

Det bekræfter russiske myndigheder.

Det er endnu uvist, hvad branden
skyldes.

Ifølge det russiske stats-tv, RIA, er
der gået ild i en tankbil på broen,
skriver nyhedsbureauet Reuters.

Flere videoer på sociale medier viser
en brand på tog-delen af broen og en
kollapset vejbane.

Al trafik er indstillet på broen.

Kommentar:

Kertjstrædet forbinder Krim med Rusland ...
https://goo.gl/maps/v7GSSgn6xQ4Lohwt8

HVORFOR er denne bro ikke ødelagt endnu?

Den er jo med til at konsolidere russernes *besættelse* af hele
Krim-halvøen!

Hmm ...

Vi her i Vesten må ikke føre krig mod selve Rusland, da det jo
ellers kan medføre 3 Verdenskrig!

Så grænsen går her på den østlige side af Kertjstrædet.

Så ...

Det ér faktisk tilladt for os (OGSÅ selvom vi er medlemmer af
NATO) at udvikle våben til Ukraine, så de kan smide russerne ud af
Krim!

Det gælder OGSÅ våben, der kan smadre broen (da den jo befinder
sig på *ukrainsk* territorium)!

Ligeledes mht. forsyninger fra Rusland til Krim via det *besatte*
ukrainske fastland!

Det var jo derfor, at Hitler ... øh ... Putin-666 har så forhippet
på at angribe og besætte bl.a. den ukraine havneby Mariupol.

-

DR S161 lør 08 okt 09:16:14
8.oktober dr.dk/nyheder 08:42

NORDKOREA FORETAGER MISSILTESTS
Det har ikke været for at skræmme
nærliggende lande og regioner, at
Nordkorea den seneste tid har affyret
missiler.

I stedet skal missilerne bruges til
selvforsvar mod USA, fortæller en
talsperson for styret i et tv-indslag
på statsmediet KCNA, ifølge Reuters.

- Vores missiltest er et normalt og
planlagt skridt for at beskytte vores
lands sikkerhed fra USA's militære
trusler, fremgår det i indslaget.

Nordkorea har de seneste 12 dage
affyret seks missiler hvoraf en af
dem har været i japansk luftrum.

2022-10-08 kl 09:34
52 min. siden
Nordkorea: Vores missiltests er til selvforsvar mod USA
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/nordkorea-vores-missiltests-er-til-selvforsvar-mod-usa

Kommentar:

Sikke noget ævl, fordi ...

Et *diktatur* har INGEN legitim eksistensberettigelse!

Det er en *snylter* på værtsorganismen, ligesom Mafiaen!

Hmm ...

Fornemmer man et diktaturs sidste krampetrækninger (førend det
endelige kollaps), ET?

-

2022-10-08 kl 09:34
1 min. siden
Bilbombe rammer broen, der forbinder Rusland med Krim
https://www.dr.dk/nyheder/udland/voldsom-brand-paa-broen-der-forbinder-rusland-med-krim¨

Bruges til at føre forsyninger til frontlinjen

Kommentar:

Mht. *krigsskadeerstatning* er forslaget følgende:

(
Rusland skal IKKE forarmene (som Tyskland blev det efter 1.
Verdenskrig. For hvad kom der ud af det: 2. Verdenskrig)

Men ... (memory on from ... Crime does NOT pay) ...

Vi bliver også samtidig nødt til at håndhæve, at forbrydelse IKKE
skal kunne betale sig (fordi ellers vil det jo blive en skrue UDEN
ende)!
)

Når vi forhåbentlig snart i morgendagens verden har fået
genetableret et normalt forhold til Rusland, og denne exporterer
olie og gas, da skal der betales en afgift på fx. 30% af indtægten
indtil *krigsskadeerstatningen* er tilendebragt!

Crime does NOT pay!

-

Kæmpe eksplosion på Krim-bro – det er kun begyndelsen, siger
Zelenskyj-rådgiver
8. okt. 2022, 07:50
Opd. 8. okt. 2022, 09:37
https://nyheder.tv2.dk/udland/2022-10-08-kaempe-eksplosion-pa-krim-bro-det-er-kun-begyndelsen-siger-zelenskyj-radgiver

Homework:

Find delta between ...

(
Gaslækagerne i Østersøen 2022
https://da.wikipedia.org/wiki/Gasl%C3%A6kagerne_i_%C3%98sters%C3%B8en_2022

Hændelser

GEUS udtalte, at en seismograf på Bornholm viste to store
udslag den 26. september 2022: Den første kl. 02:03
centraleuropæisk sommertid havde en styrke på 2,3 på
Richter-skalaen og den anden kl. 19:03 havde en styrke på 2,1.

+

2022 Nord Stream gas leaks
https://en.wikipedia.org/wiki/2022_Nord_Stream_gas_leaks

Coordinates

54°52.6′N 15°24.6′E
55°32.1′N 15°41.9′E
55°33.4′N 15°47.3′E
55°32.45′N 15°46.74′E

1.
15,41 54,876667
54.876667, 15.41
https://goo.gl/maps/ioQe2FY3fgEmCS9M9
24,26 km to Bornholm
117,01877725 Global-360-units to MW1-NGP
57,00019125 Global-360-units to ME+92.151,6
95,00031875 Global-600-units to ME+92.151,6
20,99226750 Global-600-units to Callanish S.
49,00456207 Global-600-units to 18-18
53,00632353 Global-600-units to Luxor T.
46,00562033 Global-600-units to Sodom (Bab edh-Dhra)
46,00125269 Global-600-units to Sodom-test-3

117 ?

Compare with ...

> [...]
>
> (
> Den amerikanske Flåde tilføjet missile destroyer USS Paul Ignatius

Er der noget som amerikanerne nsker at gøre os opmærksom på?

(
NB! For en god ordens skyld skal jeg gøre opmærksom på, at der kan
*fuskes* med de her ting!
)

Nå da da!

BREAKING News:
Found Sodoma-warning (?) at Nord Stream sabotage

46,00 Global-600-units to Sodom-test-3

[...]

longitude 195,6518082 (or 150 + 45,65)

+

2013-02-15, day no 46
https://sites.google.com/view/et-footsteps/2013-02-15-a
https://sites.google.com/view/et-footsteps/2013-02-15-m (Russia)

Download Spreadsheet/Regneark ...
Nord Stream 2,a,044.002.001.sxc
https://drive.google.com/file/d/1OVsWPSDeh-U301yArS4QLMIWz56fwLBm/view

And then I heard a voice from Heaven said (perhaps the voice of
ET):
(2022-10-08, Saturday, day 281, CET 11:14, GMT 09:14)
- "Last warning!"

Nå da da!

Vi må hellere ave en output med disse bad news for Russia.

MANGE (russiske) menneskeliv KAN jo gå fortabt, hvis ikke disse
informationer når frem til "kunden" - i TIDE !!!

And the I heard another voice from Heaven said:

CET 11:29
- "Min vrede er blusset op imod dig, du feje, utro, onde skabning!"

30
- "Fordi du gør ondt mod andre nationer."

31
- "Om kort tid straffer jeg dig så eftertrykkeligt, at det giver
genlyd i hele galaksen!"

(
Internal message to the "transmitter":

CET 11:41
- "Du skal gå bud fra mig til konger, ..."

43
- "øverster;"

43
- "dem, der er højest placeret."

Yes Sir!

See ...
https://ordnet.dk/ddo/ordbog?query=%C3%B8verste

- "Jeg BEFALER dig det!"

Yes, Sir!
)

2.
15,698333 55,535
55.535, 15.698333
https://goo.gl/maps/FRj6jBGLK3Qy4kfSA
75,4545 km to position 1

3.
15,788333 55,556667
55.556667, 15.788333
https://goo.gl/maps/khfYivUP3M17Ua9C7
81,6084 km to position 1 (through position 2)
6,1539 km to position 2

4.
15,779 55,540833
55.540833, 15.779
https://goo.gl/maps/vzu2Yd1uiqnhwFLf9
83,4643 km to position 1 (through position 2 and 3)
1,8559 km to position 3

)

1908-06-30
1986-04-25
2013-02-15
2022-10-26, CET 02:03, GMT 00:03
2022-10-26, CET 19:03, GMT 17:03

Er der en sammenhæng?

NB!
En sammenhæng beviser INTET i sig selv, men kan alligevel godt
være et *pejlemærke*!

Og det er dem, som vi (i UFO-efterforskningen) leder efter!

Последние новости в конфликте Украины
Seneste nyt fra krigen i Ukraine

Liveblog: Få seneste nyt om krigen i Ukraine
https://www.dr.dk/nyheder/udland/liveblog-faa-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine-her

i går kl. 16:42
https://www.dr.dk/nyheder/udland/liveblog-faa-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine-her?focusId=4608730
Per Bang Thomsen - Prag
Statsministeren vil ikke have Rusland med til at efterforske gaslækage

i går kl. 16:50
https://www.dr.dk/nyheder/udland/liveblog-faa-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine-her?focusId=4608744
Per Bang Thomsen - Prag
Statsministeren skyder Venstre-forslag ned: Energiforsyningen er en del
af vores kritiske infrastruktur

i går kl. 17:05
https://www.dr.dk/nyheder/udland/liveblog-faa-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine-her?focusId=4608797
Per Bang Thomsen - Prag
Italiens premierminister: Der kommer et energi-forslag inden for to uger

i går kl. 17:41
https://www.dr.dk/nyheder/udland/liveblog-faa-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine-her?focusId=4608956
Per Bang Thomsen - Prag
Flere og flere lande bakker op om at købe gas i fællesskab

i går kl. 17:46
https://www.dr.dk/nyheder/udland/liveblog-faa-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine-her?focusId=4608968
Per Bang Thomsen - Prag
Macron tager afstand fra Bidens udtalelse om 'atom-ragnarok'

i går kl. 17:55
https://www.dr.dk/nyheder/udland/liveblog-faa-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine-her?focusId=4608992
Per Bang Thomsen - Prag
Tak for i dag - og vi følger energi-diskussionen i de kommende uger

(Time now CET 00.14)

Последние новости в конфликте Украины
Seneste nyt fra krigen i Ukraine

Seneste nyt om krigen i Ukraine
7. okt. 2022, 05:15
https://nyheder.tv2.dk/live/2022-10-07-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine

Kl. 18.47
Ruslands ambassadør: Dansk afvisning undergraver tilliden

Kl. 19.05
Zelenskyj beder EU om at lægge mere pres på Ruslands energisektor

Kl. 21.36
Dødstal stiger efter missilangreb

Kl. 21.41
Nyt FN-atomvagthold ankommer til atomkraftværket Zaporizhzhia

Kl. 22.25
Præsident: Ukraine har generobret 2500 kvadratkilometer land

(Time now CET 00.17)

Sorry, but all google-auto-translation unedited. Please help Yourself

Deadline:

DR text-TV:
162

DR:
2022-10-08 kl 09:34
3 min. siden
Elge på 'damejagt' forvilder sig ind i norske byområder

TV2:
Kæmpe eksplosion på Krim-bro – det er kun begyndelsen, siger
Zelenskyj-rådgiver
8. okt. 2022, 07:50
Opd. 8. okt. 2022, 09:37

- -
Last OUTPUT: 23303 <61ecf341$0$697$1472...@news.sunsite.dk>
https://groups.google.com/g/dk.test/c/MRWueyeFrn8/m/8un3DEP4FAAJ
Website https://sites.google.com/view/kall-tree File no 24557

Found 175

File 24.558 ...
ET-Footsteps
https://sites.google.com/view/et-footsteps/files/24-xxx/24-5xx/24-558

-

Subject: ET message to Russia: Last warning!
Date: Sat, 8 Oct 2022, CET 11:47:43, GMT 09:47:43
Date: Saturday 8. okt. 2022 kl. CET 12.07, GMT 10:07

Vi kan gøre os følgende iagttagelse:

> [...]
> centraleuropæisk sommertid havde en styrke på 2,3 på
> Richter-skalaen og den anden kl. 19:03 havde en styrke på 2,1.

2022-09-26, CET 02:03, GMT 00:03
2022-09-26, CET 19:03, GMT 17:03
________________17_________17

17/24 * 600 = 425

or/and ...

600 - (17/24 * 600) = 175

Compare with ...

https://sites.google.com/site/abraham175code/

(
Jeg valgte i sin tid at betegne/navngive opdagelserne med
ordvalget: 'Abraham 175 koden'

Nu hedder websiden blot:

Abraham-code
https://sites.google.com/view/abraham-c
)

Del-konklusionen må derfor blive, at sabotøren ikke blot har
haft kendskab til Abraham-koden men med stor sandsynlighed
bruger den!

Og dét er nyt i (politi)-efterforskningen!

(
Men HVORFOR anvendes komplimentærtallet 425 fremfor 175?

Er der noget vi har overset mht. sele UFO-efterforskningen?
)

Internt notat (til politiet):

Memory on from ...

https://sites.google.com/view/abraham-c/found/objects/et-homestar/gal-lon

(
Forklaring:

Objektet eksploderer over Rusland den 15. februar 2013

På daværende tidspunkt havde vi (Menneskeheden) IKKE kendskab
til Abraham-koden *inklusiv* Den galaktiske opmåling med
udgangspunkt Sphinxen.

Men nu viser det sig altså, at denne galaktiske opmåling er
blevet benyttet som en art identificeringskode (idet tallet
195,62 *genkendes* som værende DATA vedr. ETs Moderstjerne)!

Afsenderen af objektet *afslørede* dermed noget om sig selv!
)

Såfremt det en dag kan *påvises* (ligesom med eksemplet ovenfor),
at sabotøren ar anvendt en kode (som vi endnu IKKE har kendskab
til), kan det så bevises, at det er designeren af koden, der så
er sabotøren?

Eller ...

Kan en efteraber (med ondt i sinde overfor ET) også på dette punkt
fuske?

Det BØR man i hvert fald lige tage med i betragtningen, skønner
jeg.

- -
Last OUTPUT: 23303 <61ecf341$0$697$1472...@news.sunsite.dk>
https://groups.google.com/g/dk.test/c/MRWueyeFrn8/m/8un3DEP4FAAJ
Website https://sites.google.com/view/kall-tree File no 24558

Ukraine advarer om atomkatastrofe

Was:

226 days since the evil Putin-war in Ukraine started.

218 days after Sodom-warning-to-Russia

206 days after The International Court of Justice ...

FN-domstol:
Rusland skal stoppe krigen øjeblikkeligt.
Intet bevis for folkedrab på russisktalende personer i Ukraine før invasion

Date: Sat, 8 Oct 2022, CET 11:47:43, GMT 09:47:43
24557 <thrh00$5o6a$1...@news.eternal-september.org>
https://groups.google.com/g/dk.politik/c/QV6SbZnjF2k/m/-Tvku0UICAAJ

[ ... ]
[ ... ]

Franskmænd rådes til at forlade Iran: Høj risiko for anholdelser
8. okt. 2022, 01:09
https://nyheder.tv2.dk/udland/2022-10-08-franskmaend-rades-til-at-forlade-iran-hoj-risiko-for-anholdelser

-

Ukraine finder stort gravsted i befriet by
8. okt. 2022, 02:20
Opd. 8. okt. 2022, 05:12
https://nyheder.tv2.dk/udland/2022-10-08-ukraine-finder-stort-gravsted-i-befriet-by

-

DR S156 lør 08 okt 08:45:09
8.oktober dr.dk/nyheder 07:17

UKRAINE FINDER NY GRAVPLADS

-

Putins kok har meldt sig ind i spillet om magten i Rusland – men hvem er
han?
8. okt. 2022, 07:45
https://nyheder.tv2.dk/udland/2022-09-30-moed-vladimir-putins-kok-nu-bejler-han-til-en-plads-ved-bordet

Jevgenij Prigozjin er kendt for at udføre Putins beskidte arbejde.
Nu ser han ud til at være på vej ud af skyggerne bag Ruslands
præsident.

-

DR S159 lør 08 okt 08:45:09
8.oktober dr.dk/nyheder 07:38

BRAND PÅ KRIM-BROEN

I går kl. 07:38
-

[...]

DR S166 lør 08 okt 23:12:30
8.oktober dr.dk/nyheder 11:09

DANSK FREGAT PÅ VEJ TIL USA
Den danske fregat Peter Willemoes
forlader i dag flådestationen i Korsør
og sætter retningen mod USA.
Det oplyser Forsvaret.

Peter Willemoes og dets besætning skal
deltage i den første indsættelse af den
amerikanske hangarskibsgruppe USS
Gerald Ford Carrier Group.

Hangarskibsgruppen, der består af en
alliance af skibe fra USA, Canada,
Danmark, Frankrig, Tyskland, Holland og
Spanien indsættes i Atlanterhavet, hvor
formålet er at vise alliancens "vilje
til at bruge militære kapaciteter til
at sikre fred, stabilitet og fri
sejlads i Atlanterhavet", lyder det fra
Forsvaret.

I går kl. 11:09
Fregatten Peter Willemoes er på vej til USA
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/fregatten-peter-willemoes-er-paa-vej-til-usa

-

Russisk skib observeret på vej gennem Storebælt
8. okt. 2022, 11:48
https://nyheder.tv2.dk/lokalt/2022-10-08-russisk-skib-observeret-paa-vej-gennem-storebaelt

I ly af mørket passerede det russiske fartøj Akademik B. Petrov
gennem Storebælt.

-

I går kl. 12:48
Video viser eksplosionen på Krim-broen
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/video-viser-eksplosionen-paa-krim-broen

-

I går kl. 12:51
Signalfejl lammer togtrafik mellem Danmark og Tyskland
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/signalfejl-lammer-togtrafik-mellem-danmark-og-tyskland

-

Kæmpe eksplosion på Krim-bro kan være sket på tre måder, siger
sprængstofekspert
8. okt. 2022, 13:42
https://nyheder.tv2.dk/udland/2022-10-08-kaempe-eksplosion-pa-krim-bro-kan-vaere-sket-pa-tre-mader-siger-spraengstofekspert

-

I går kl. 14:04
Deutsche Bahn: Togtrafikken er ramt af sabotage
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/tyske-medier-togtrafikken-kan-vaere-ramt-af-sabotage

-

I går kl. 14:47
Fem teenagere fra Hongkong dømt for at have opfordret til revolution
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/fem-teenagere-fra-hongkong-doemt-have-opfordret-til-revolution

-

I går kl. 16:10
Putin kaldte broen et 'mirakel' - i morges røg den i luften:
'Symbolværdien er enorm'
https://www.dr.dk/nyheder/udland/putin-kaldte-broen-et-mirakel-i-morges-roeg-den-i-luften-symbolvaerdien-er-enorm

-

DR S172 lør 08 okt 23:12:31
8.oktober dr.dk/nyheder 16:20

TYSK TRAFIKMINISTER: SABOTAGE

I går kl. 16:20
Tysk trafikminister fastslår, at togtrafikken er blevet udsat for sabotage
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/tysk-trafikminister-fastslaar-togtrafikken-er-blevet-udsat-sabotage

-

Danskerne betaler mere for energi end nabolande: - Hvis nogen skummer
fløden, skal det frem i lyset
8. okt. 2022, 16:45
https://nyheder.tv2.dk/samfund/2022-10-07-danskerne-betaler-mere-for-energi-end-nabolande-hvis-nogen-skummer-floeden-skal

Gaspriserne herhjemme er væsentligt højere end i nabolandene,
viser aktindsigt.

-

Tysk minister fastslår, at togtrafikken blev udsat for sabotage
8. okt. 2022, 14:11
Opd. 8. okt. 2022, 17:33
https://nyheder.tv2.dk/udland/2022-10-08-tysk-minister-fastslar-at-togtrafikken-blev-udsat-for-sabotage

De tyske myndigheder betragter de afbrudte kabelforbindelser, som
har lammet store dele af togtrafikken i det nordlige Tyskland
lørdag, som sabotage.

-

DR S173 lør 08 okt 23:12:31
8.oktober dr.dk/nyheder 17:41

NY GENERAL LEDER RUSSISK INDSATS
Rusland har udpeget den hidtidige chef
for landets luftvåben, general Sergej
Surovikin, til at lede de russiske
styrker i Ukraine.

Det meddeler Ruslands
forsvarsministerium ifølge AFP.

Det er den tredje udnævnelse på højt
niveau i det russiske militær inden for
en uge. Det sker, efter at den russiske
hær i de seneste uger har lidt en række
nederlag i Ukraine.

Surovikin er 55 år og har hidtil stået
i spidsen for de russiske styrker i det
sydlige Ukraine. Det fremgik af en
rapport fra det russiske
forsvarsministerium i juli.

I går kl. 17:41
Rusland sætter ny general i spidsen for Ukraine-invasionen
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/rusland-saetter-ny-general-i-spidsen-ukraine-invasionen

-

Putin køber sig tid efter eksplosion – ekspert peger på to mulige scenarier
8. okt. 2022, 17:57
https://nyheder.tv2.dk/udland/2022-10-08-putin-koeber-sig-tid-efter-eksplosion-ekspert-peger-paa-to-mulige-scenarier

-

- Vi kan forvente et modsvar, siger TV 2s korrespondent om eksplosion på
Krim-broen
8. okt. 2022, 13:39
Opd. 8. okt. 2022, 18:22
https://nyheder.tv2.dk/udland/2022-10-08-vi-kan-forvente-et-modsvar-siger-tv-2s-korrespondent-om-eksplosion-paa-krim-broen

-

I går kl. 19:02
Tysk trafikminister fastslår: Togtrafikken er blevet udsat for sabotage
https://www.dr.dk/nyheder/udland/tysk-trafikminister-fastslaar-togtrafikken-er-blevet-udsat-sabotage

-

I går kl. 19:54
Ti personer omkom i en eksplosion på en irsk tankstation
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/ti-personer-omkom-i-en-eksplosion-paa-en-irsk-tankstation

-

DR S176 lør 08 okt 23:12:31
8.oktober dr.dk/nyheder 20:32

- NATO MÅ BESKYTTE SIG SELV
Den tyske forsvarsminister Christine
Lambrecht opfordrer nu til, at Nato-
landene gør mere på at forberede sig på
en russisk aggression.

- En ting er sikkert: den nuværende
situation betyder, at vi er nødt til at
gøre mere sammen. Ruslands brutale
angrebskrig i Ukraine bliver mere og
mere brutal og skruppelløs... Ruslands
trussel om atomvåben viser, at de
russiske myndigheder ikke har nogen
skrupler, sagde den tyske
forsvarsminister ifølge Reuters under
et besøg hos de tyske soldater, som er
udstationeret i Litauen.

I går kl. 20:32
Tysk forsvarsminister: Nato må gøre mere for at beskytte sig selv
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/tysk-forsvarsminister-nato-maa-goere-mere-beskytte-sig-selv

-

I går kl. 21:30
Briterne risikerer at stå uden strøm i tre timer ad gangen
https://www.dr.dk/nyheder/udland/briterne-risikerer-staa-uden-stroem-i-tre-timer-ad-gangen

-

DR S114 lør 08 okt 23:12:26
8.oktober dr.dk/nyheder 22:34

IRANS PRÆSIDENT MØDT MED PROTESTER
Den iranske præsident Ebrahim Raisi fik
en særdeles kølig modtagelse, da han
tidligere i dag besøgte universitetet i
Teheran.
Han blev mødt af slagord fra kvindelige
studerende, som krævede, at han skulle
forsvinde sammen med resten af det
islamiske præstestyre, der har haft
magten siden revolutionen i 1979.

- Raisi skrub af. Mullaher skrub af,
lød det ifølge ifølge Ritzau i en
video, der er postet på Twitter af en
aktivist, der kalder sig 1500tasvir.

- Vi vil ikke have en korrupt gæst,
råbte nogle af de studerende på
universitetet på en anden video, der er
lagt på sociale medier.

I går kl. 22:34
'Raisi, skrub af' - Irans præsident mødt med protester på universitetet
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/raisi-skrub-af-irans-praesident-moedt-med-protester-paa-universitetet

-

I går kl. 23:52
Zelenskyj i videotale: Der er skyer over Krim, men det er varmt
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/zelenskyj-i-videotale-der-er-skyer-over-krim-men-det-er-varmt

Последние новости в конфликте Украины
Seneste nyt fra krigen i Ukraine

Liveblog: Få seneste nyt om krigen i Ukraine
https://www.dr.dk/nyheder/udland/liveblog-faa-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine-her

i går kl. 09:03
https://www.dr.dk/nyheder/udland/liveblog-faa-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine-her?focusId=4612576
Thomas Prakash
Godmorgen

i går kl. 09:05
https://www.dr.dk/nyheder/udland/liveblog-faa-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine-her?focusId=4612583
Thomas Prakash
Rusland: Bilbombe satte fire til syv tankvogne i brand

- I dag klokken 06.17 er der på vejdelen af broen til Krim
eksploderet en bilbombe, lyder det fra styrelsen, der tilføjer:

i går kl. 09:16
https://www.dr.dk/nyheder/udland/liveblog-faa-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine-her?focusId=4612652
Thomas Prakash
To brofag 'delvist kollapset'

i går kl. 09:21
https://www.dr.dk/nyheder/udland/liveblog-faa-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine-her?focusId=4612673
Thomas Prakash
Ukrainsk rådgiver: Krim, broen, begyndelsen

i går kl. 09:29
https://www.dr.dk/nyheder/udland/liveblog-faa-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine-her?focusId=4612691
Thomas Prakash
Zaporizjzja-værket mister strøm

i går kl. 09:39
https://www.dr.dk/nyheder/udland/liveblog-faa-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine-her?focusId=4612717
Thomas Prakash
Putin beordrer kommission til at undersøge bro-sabotage

i går kl. 09:46
https://www.dr.dk/nyheder/udland/liveblog-faa-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine-her?focusId=4612729
Thomas Prakash
Videoer viser branden

i går kl. 09:59
https://www.dr.dk/nyheder/udland/liveblog-faa-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine-her?focusId=4612760
Thomas Prakash
Putin åbnede selv 'historisk' bro i lastbil

i går kl. 10:07
https://www.dr.dk/nyheder/udland/liveblog-faa-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine-her?focusId=4612770
Thomas Prakash
Russisk-indsat leder: Skaderne er ikke alvorlige

i går kl. 10:14
https://www.dr.dk/nyheder/udland/liveblog-faa-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine-her?focusId=4612797
Thomas Prakash
Ukraine: Først 'Moskva', nu Krim-broen

i går kl. 10:34
https://www.dr.dk/nyheder/udland/liveblog-faa-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine-her?focusId=4612835
Thomas Prakash
Militæranalytiker: Broen er et af 'de helt store mål'

i går kl. 10:42
https://www.dr.dk/nyheder/udland/liveblog-faa-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine-her?focusId=4612849
Thomas Prakash
DR's korrespondent: Kø ved benzintanke på Krim

i går kl. 10:59
https://www.dr.dk/nyheder/udland/liveblog-faa-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine-her?focusId=4612894
Thomas Prakash
Brandslukning med helikopter i gang

i går kl. 11:45
https://www.dr.dk/nyheder/udland/liveblog-faa-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine-her?focusId=4613099
Thomas Prakash
Ingen tegn på dræbte efter eksplosion på bro

i går kl. 11:50
https://www.dr.dk/nyheder/udland/liveblog-faa-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine-her?focusId=4613109
Morten Top
Russisk komite: Efterforskere på vej til Kertsj-broen

i går kl. 12:34
https://www.dr.dk/nyheder/udland/liveblog-faa-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine-her?focusId=4613283
Morten Top
Video viser eksplosionen på Krim-broen

i går kl. 12:48
https://www.dr.dk/nyheder/udland/liveblog-faa-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine-her?focusId=4613326
Morten Top
Middagsoverblik

i går kl. 13:05
https://www.dr.dk/nyheder/udland/liveblog-faa-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine-her?focusId=4613381
Morten Top
Rusland: Tre dræbt i eksplosion på bro

i går kl. 13:31
https://www.dr.dk/nyheder/udland/liveblog-faa-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine-her?focusId=4613534
Morten Top
Rusland vil starte genopbygning af Krim-broen i dag

i går kl. 14:14
https://www.dr.dk/nyheder/udland/liveblog-faa-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine-her?focusId=4613774
Morten Top
Russisk medie: Togtrafik på Krim-broen genoptages i aften

i går kl. 14:38
https://www.dr.dk/nyheder/udland/liveblog-faa-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine-her?focusId=4613930
Morten Top
Russiske efterforskere undersøger ødelæggelserne på broen

i går kl. 15:08
https://www.dr.dk/nyheder/udland/liveblog-faa-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine-her?focusId=4614243
Morten Top
DR-reporter i Ukraine: Man jubler i Kyiv

i går kl. 15:34
https://www.dr.dk/nyheder/udland/liveblog-faa-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine-her?focusId=4614741
Morten Top
Indbyggere på Krim-halvøen holder i kø til brændstof

i går kl. 15:59
https://www.dr.dk/nyheder/udland/liveblog-faa-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine-her?focusId=4615188
Morten Top
I Kyiv poserer de foran et billede af Krim-broen i brand

i går kl. 16:11
https://www.dr.dk/nyheder/udland/liveblog-faa-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine-her?focusId=4615653
Morten Top
Russisk ministerium: Biltrafik igen åben på Krim-broen

i går kl. 16:51
https://www.dr.dk/nyheder/udland/liveblog-faa-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine-her?focusId=4616837
Morten Top
Rusland-ekspert om angreb på Krim-broen: 'Kan få meget stor betydning'

i går kl. 17:33
https://www.dr.dk/nyheder/udland/liveblog-faa-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine-her?focusId=4617872
Flemming Brandt
Rusland sætter ny general i spidsen for Ukraine-invasionen

i går kl. 20:28
https://www.dr.dk/nyheder/udland/liveblog-faa-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine-her?focusId=4620641
Flemming Brandt
Tysk forsvarsminister: Nato må gøre mere for at beskytte sig selv

i går kl. 23:50
https://www.dr.dk/nyheder/udland/liveblog-faa-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine-her?focusId=4621315
Flemming Brandt
Zelenskyj i videotale: Der er skyer over Krim, men det er varmt

(Time now CET 01.17)

Последние новости в конфликте Украины
Seneste nyt fra krigen i Ukraine

Seneste nyt om krigen i Ukraine 8. oktober
8. okt. 2022, 05:04
https://nyheder.tv2.dk/live/2022-10-08-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine-8-oktober

05:08
Ukraine finder stort gravsted i nyligt befriet by

08:42
Russisk antiterrorstyrelse: Bilbombe eksploderer på Krim-broen

09:18
Militæranalytiker: Eksplosion kan gøre det svært at kæmpe i Ukraine

Kl. 09.36
Putin nedsætter kommission efter eksplosion

Kl. 09.40
Ukrainsk rådgiver: Alt ulovligt må ødelægges

Kl. 10.05
TV 2 korrespondent: Et kæmpe slag mod det russiske militær

Kl. 11.12
Ekspert: Eksplosion kan være sket på tre måder

Kl. 11.46
Kvinde poserer foran billede af eksplosion på bro

Kl. 13.07
Video viser eksplosionens voldsomhed

Kl. 13.26
Tre personer dræbt efter eksplosion på bro

Kl. 15.15
Rusland udpeger ny chef for dets ukrainske operationer

Kl. 15.30
Bro genåbnet efter eksplosion

Kl. 15.41
NATO skal gøre mere for at beskytte mod trusler fra Rusland, siger Tyskland

Kl. 16.00
FN: Beskydning på Zaporizhzhia-værket er "uhyre uansvarlig"

Kl. 16.16
Ruslands nye chef i Ukraine bliver kaldt "notorisk korrupt og brutal"

Kl. 16.30
Ukraine vil udstede frimærker til minde om eksplosionen af Kertj-broen

Kl. 17.43
Styrker fra den selverklærede Folkerepublik Donetsk udfører offensiv
vest for byen

Kl. 18.21
Togforbindelsen på Kertj-broen er blevet genoprettet

Kl. 19.04
Ukraine advarer om atomkatastrofe

Kl. 19.10
Ukraine melder om over 1100 registrerede krigsforbrydelser i Kharkiv

Kl. 19.14
Putin beordrer øget sikkerhed på broen til Krim-halvøen

Kl. 19.50
Kertj-broen før og efter eksplosionen

Kl. 21.50
Ukraines økonomi er krympet med 30 procent i 2022

Kl. 22.31
Billeder viser ødelæggelserne på Kertj-broen

Kl. 23.00
Zelenskyj: Varmt og overskyet på Krim i dag

(Time now CET 01.17)

Sorry, but all google-auto-translation unedited. Please help Yourself

Deadline:

DR text-TV:
115

DR:
2022-10-09 kl 00.58
I går kl. 23:52
Zelenskyj i videotale: Der er skyer over Krim, men det er varmt

TV2:
Søren Pape mener selv, han er kommet godt fra start – men i Pape-land er
der opstået ridser i lakken
8. okt. 2022, 22:00

- -
Last OUTPUT: 23303 <61ecf341$0$697$1472...@news.sunsite.dk>
https://groups.google.com/g/dk.test/c/MRWueyeFrn8/m/8un3DEP4FAAJ
Website https://sites.google.com/view/kall-tree File no 24559

Found 185

File 24.579 ...
ET-Footsteps
https://sites.google.com/view/et-footsteps/files/24-xxx/24-5xx/24-579

-

Den 08-10-2022 kl. 23:33 skrev Kall, Mogens:

Subject: Found 175 -
Re: ET message to Russia: Last warning!
Date: Sat, 8 Oct 2022 23:33:44 +0200
24558 <thsqbp$98v7$2...@news.eternal-september.org>
ET-Footsteps
https://sites.google.com/view/et-footsteps/files/24-xxx/24-5xx/24-558
https://groups.google.com/g/dk.politik/c/QV6SbZnjF2k/m/WqHjE90ZAAAJ
Hmm ... (memory on from) ...

Subject: ET-Tunguska-1908-*Copyright* -
Re: UFO'er: Pentagon-rapporten har åbnet porten til mysterierne -
(Videnskab news samlet fra 20 februar 2021)
Date: Mon, 28 Mar 2022 08:35:38 +0200
23967 <6241573c$0$699$1472...@news.sunsite.dk>
Tunguska
https://sites.google.com/view/et-footsteps/1908-06-30
https://sites.google.com/view/et-footsteps/files/23-xxx/23-9xx/23-967
Abraham-code
https://sites.google.com/view/a-code-f-001/files/23-xxx/23-9xx/23-96x/23-967
Goodwill
https://sites.google.com/view/kall-goodwill/files/23-xxx/23-9xx/23-967
https://groups.google.com/g/dk.videnskab/c/rfSGGlni3PQ/m/oP7k7eS_AwAJ
https://groups.google.com/g/no.kultur.folklore.ufo/c/7ye3hkUWb_o/m/_u1JYz1YBQAJ

> Og tanken er nu MEGET nærliggende, at Tunguska OGSÅ hentyder til dette;
> idet ...
> And the thought is now VERY obvious that Tunguska ALSO alludes to this;
> as ...
>
> 2000 - 1908 = 92

=>

2100 - 2022 = 78

Datoen 26. oktober er dag nr 269 i året.

HVIS der er en sammenhæng mellem ...

> 1908-06-30
> 1986-04-25
> 2013-02-15

.. Tjernobyl (som indtraf 78 år efter Tunguska-1908), da
KUNNE tallene være følgende:

269 - 50 = 219 (381)
269 - 78 = 191 (409)
269 - 115 = 154 (446)
269 - 193 = 76 (524)

269 + 50 = 319 (281)
269 + 78 = 347 (253)
269 + 115 = 384 (216)
269 + 193 = 462 (138)

Found nothing

30. juni 1908, day no 182 in the year

269 - 182 = 87

2022 - 1908 = 114
______________115

=>

365 - 269 = 96

96 + 115 = 211
96 + 181 = 277 (30. juni 2023, 115 years since T-1908)
96 + 182 = 278

Hmm ...

92-U-238

238 - 92 = 146

269 - 146 = 123 (477)
269 + 146 = 415 (185)

Hmm ... (memory on from) ...

> 17/24 * 600 = 425
>
> or/and ...
>
> 600 - (17/24 * 600) = 175

I stedet for at pege DIREKTE på tallet 175, "tvinges"
man til at gå en omvej (via 425).

Og ... (hvis der er noget om snakken) ...

I stedet for at pege DIREKTE på tallet 185, "tvinges"
man til at gå en omvej (via 415).

Og dette tal har noget at gøre med U-238, mens
Tjernobyl havde noget at gøre med 78-Platine-193.

Tallet 185 har flerdobbelt betydning, idet ...

1.
300 - 185 = 115 (78-Platine-193 med 115 neutroner)

2
Den *originale* version:

https://www.biblegateway.com/quicksearch/?quicksearch=185&version=BPH

2 Bible results for “185” from Bibelen på hverdagsdansk.

Anden Kongebog 19:35

Herren ødelægger den assyriske hær

Samme nat gik Herrens engel gennem assyrernes lejr
og slog 185.000 krigere ihjel.
Næste morgen lå der døde kroppe overalt.

Esajas 37:36

Herren ødelægger den assyriske hær

Så gik Herrens engel gennem assyrernes lejr
[...]

Website https://sites.google.com/view/kall-tree File no 24579

The smoking "gun": We may have found evidence of ET
Den rygende "pistol": Vi har muligvis fundet beviser for ET

Was
Found Km-counter = 6000 at Kaliningrad area

File 24.608 ...
ET-Footsteps
https://sites.google.com/view/et-footsteps/other/2022-09-26
https://sites.google.com/view/et-footsteps/files/24-xxx/24-6xx/24-608

-

Date: Sat, 8 Oct 2022, CET 11:47:43, GMT 09:47:43
24557 <thrh00$5o6a$1...@news.eternal-september.org>
https://groups.google.com/g/dk.politik/c/QV6SbZnjF2k/m/-Tvku0UICAAJ

Create DATA-banq ...
https://sites.google.com/view/abraham-c/objects/other/baltic-sea

1.
Nord Stream 2a
[...]

ME+92.151,6
86,9588911512645 27,9883527780000
27.9883527780000, 86.9588911512645

(-57 + 57,00019125 ) * ( 40.030,2361 / 360 ) = 0,0213 km

(-46 + 46,00125269 ) * ( 40.030,2361 / 600 ) = 0,0836 km

At Nord Stream 2a angel = 53° (målt)
At Nord Stream 2a angel = 53,439° (beregnet)

57 + 46 = 103
54 + 46 = 100 (Kaliningrad)

Nå!

Found Km-counter = 6000 at Kaliningrad area:

Kaliningrad-6000-ME
20,698770804804646 54,9120691701479
54.9120691701479, 20.698770804804646
https://goo.gl/maps/TqakE5Zg8LCkd1Pr5
43,15952017 Global-600-units to Sodom (Bab edh-Dhra)
53,95921204 Global-360-units to ME+92.151,6
6000,0000 km to ME+92.151,6 (Google-system)

Nå da da!

Muligvis har vi fundet den rygende "pistol", fordi ...

HVIS det kan *bevises*, at positionen Kaliningrad-6000-ME har
*defineret* præcis, HVOR meteoret over Rusland skulle eksplodere
(den 15. februar 2013), da må sabotøren ja havde haft kendskab til
sabotagen af Nord Stream 2a FØR meteoret blev smidt, og dermed må
det være en og samme person/instans (herunder A.I. ?)!

Hvori foreligger beviset så?

Kaliningrad-6000-ME
20,698770804804646 54,9120691701479
54.9120691701479, 20.698770804804646
https://goo.gl/maps/TqakE5Zg8LCkd1Pr5
23,00039629 Global-360-units to 2013-02-15

Download Spreadsheet/Regneark ...
Kaliningrad-6000-ME,044.002.002.sxc
https://drive.google.com/file/d/1Y0Of9GlCQs7i1VkqO1O6ugogxxyuKJDH/view

(
NB! Der er FLERE interessante markører på Kaliningrad-positionen,
herunder markør-tallene 61, 144 (Calakmul, Yucatán, Mexico), 205
(Target)
Havde vi - for øvrigt - allerede i 2013 opdaget de 360 km mellem
Calakmul og Xcambó? - Nej! Kilometertælleren blev først opdaget
den 4. Aug 2020 19:05:11 +0200
Calakmul er MEGET vigtig i hele forståelsen af Abraham-koden; idet
positionen bruges som *udgangspunkt* til at udpege krateret. Se
evt. picture: Crater-18km, 004, 006.jpg
https://drive.google.com/file/d/1HHdbXPCWUe9UjoAp4pvRCNuLgz8Buq6s/view
Website:
https://sites.google.com/view/abraham-c/objects/chicxulub-crater
)

Afvigelsen er på blot sølle ...

(-23 + 23,00039629 ) * ( 40.030,2361 / 360 ) = 0,04407 km

Afvigelsen er på blot sølle 44 meter!

Bemærk - for øvrigt - at 23 (talmæssig set) er i familie med 46
(idet 23 + 23 = 46)

Og 46 angiver - som tidligere sagt - den galaktiske længdegrad
på The Homestar-of-ET (når/hvis man opdeler himmelbuen i 4 kort)

Welcome to planet Earth, ET ... :-)

(
Intern kommunikation:

Æh ...

Kan du huske dengang, hvor du befriede et slavefolk fra Faraos
tyranni (1447 years BC) og hvad mht. nutiden?...

Og netop i det samme hørte jeg en røst fra Himlen sige (perhaps
the voice of ET):
(2022-10-23, Sunday, day no 296 (69 left), CET 11:06, GMT 09:06)
- "Count on me."

NB! Ovenfor stående information er *subjektiv* og videnskabsgruppen
bedes derfor overse denne (i håbet om at fremskaffe - om muligt -
*objektive* informationer i UFO-efterforskningen).
)

Follow-Up-To sat til udelukkende videnskabsgruppen.

Next 2304...

CET 11:17
- "Over-and-out"

(