Shiloh-78 => 2.400 lightyears - Re: ... Time-break

Shiloh-78: 80 *360/600 = 48 => 50*48 = 2.400 Lightyears

(
File-name:
Shiloh-78 => 2.400 lightyears - Re: ... Time-break

Was:
Re: "Phonecall" Footstep-32 (Was: Time-break) -
Re: Kall-kloak-service - News 2023-03-14
)

File 25.093
Time-Break
https://sites.google.com/view/time-break/files/25-xxx/25-0xx/25-093
Abraham-koden
https://sites.googlecom/view/a-code-f-001/files/25-xxx/25-0xx/25-09x/25-093
Goodwill, Доброжелательность
https://sites.google.com/view/kall-goodwill/files/25-xxx/25-0xx/25-093

-

Subject: "Phonecall" Footstep-32 (Was: Time-break) -
News:dk.politik
Date: Wed, 5 Apr 2023 14:56:29 +0200
25090 <u0jr5u$3t68v$1...@news.eternal-september.org>
Time-Break
https://sites.google.com/view/time-break/files/25-xxx/25-0xx/25-090
Abraham-koden
https://sites.google.com/view/a-code-f-001/files/25-xxx/25-0xx/25-09x/25-090
https://groups.google.com/g/dk.politik/c/OaDIjv-mqK4/m/bIkeA4aOBwAJ
https://groups.google.com/g/no.kultur.folklore.ufo/c/OZZpyab-hWY/m/YwIupWChAwAJ

> [...]
>
> === citat start (Date: ons. 5. apr. 2023 kl. CET 09.34) ===
>
> Jeg er netop ved at forfatte en besked til dig, da jeg nu læser
> denne din nye besked.
>
> Jeg må først skrive denne min besked færdig, førend jeg læser,
> hvad du har skrevet. Ellers bliver jeg forvirret. Sorry. Men
> jeg håber SELVFØLGELIG ikke, at der er tilstødt dig noget
> alvorligt
>
> (
> Kladde:
>
> Kære elskede ... (classified) ...
>
> (
> Som jeg skrev til dig i går mandag i mail:

Disse *Time-breaks* er yderst svære at bevise, men
anderledes forholder det sig med hensyn til Abraham-koden:

Vi kan *bevise*, at nogen for 3000 år siden havde kendskab
til længdeopmålingssystemet meter-definitionen ...

https://da.wikipedia.org/wiki/Meter
https://da.wikipedia.org/wiki/Meter#Tidligere_definitioner

=== citat start ===

Tidligere definitioner

Meteren blev første gang defineret af Det Franske
Videnskabsakademi i 1791 som en ti-milliontedel
(1/10.000.000) af afstanden fra jordens geografiske
ækvator til nordpolen gennem Paris.

=== citat slut ===

Meter-opmålingssystemet-systemet er blevet fundet FLERE
steder i Abraham-koden ...
https://sites.google.com/view/abraham-c/found/meter

Her skal blot 2 nævnes:

1.
Big Bang DATA
440,035 km fra Sphinxen via Pyramide 1 to Templet i
Jerusalem (der hvor nu muslimernes moské står) ...
https://sites.google.com/view/abraham-c/found/objects/big-bang

2
80,00 km fra Shiloh ...
https://sites.google.com/view/abraham-c/objects/shiloh

til Atlit-Yam-zero ...
Atlit Yam, Israel
https://sites.google.com/view/abraham-c/objects/other/israel/atlit-yam

Vi aner simpelt hen ikke, HVORDAN nogen dengang kunne
have haft kendskab til dette opmålingssystem!

> [...]
>
> 5203,9624 - 5.003,81 = 200,1524
>
> Compare with ...
>
> John 21,8 (omtrent 200 alen)
>
> Hmm ...
>
> Find - if possible - markpointer 78
>
> Distance from
>
> 1
> 146,5117 - SouthAmerica Eastcoast

> 2
> SA-75-Cyg-A
>
> and
>
> 3
> Crater
>
> 2.098,99 / 66,666 =  31,49 global-600-units
> 8.687,19 / 66,666 = 130,31 global-600-units

ReFound old Tara-205-memory:

https://sites.google.com/view/abraham-c/found/isotop/92

Distance between ...

1
Xcambo-Calakmul-line crossing Square-150-line

(
Xcambo-Calakmul-line crossing Square-150-line
https://sites.google.com/view/abraham-c/objects/chicxulub-crater/xcambo/calakmul

https://sites.google.com/view/abraham-c/found/objects/big-bang

Found Big Bang DATA at Sphinx_Jerusalem-line
at South America West coast:

Picture
https://lh4.googleusercontent.com/sVfythd0V0rK0vaxGuuTY2Q9GIsFF1cWmf3rgm_MUnxGz0PNEUX_DUK5VfJbKxUZybcAfl6QCLydzbmB_4FwuJxdLR6ycubTZN1R6xybKFG8jvsxDgSHd__N-ibh-wLbCQ=w1280
)

and ...

2.
Ur
https://sites.google.com/view/abraham-c/objects/ur

Distance =
205 600-global-system
123 360-global-system

Pictures:
https://sites.google.com/view/abraham-c/found/isotop/92
https://sites.google.com/view/abraham-c/found/isotop/92/238

Og ...

Idet bibelen *forbinder* dette 205-markør-tal med ...
> Abraham-75, Tara-205

75, er der en sandsynlighed for, at markør-78 (eller dets
omregnede tal fra 78 til 78*600/360 = 130) skal findes
i UMIDDELBAR forlængelse af dette punkt; punktet
Xcambo-Calakmul-line crossing Square-150-line

(
NB!

Markør 78 er også blevet fundet som et simpelt
regnestykke bestående af forskellem mellem 2 tal:

172
-94
=
+78

Fundet er blevet gjort ud for Sphinx-50 i forhold til
Krateret i Mexico, samt der hvor Big Bang DATA-punktet
befinder sig (defineret af Sphinx-Jerusalem-linjen,
Milky Way 1 system)

Denne lille fine nuanceforskel på Sphinxen og så
Sphinx-50, består netop "tilfældigvis" i at et
50-tal dukker op, apropos vores målestok 78-Platin-193
med halveringstiden på 50,00 år (halv-life, ½-life)

See picture ...
https://sites.google.com/view/abraham-c/objects/sphinx
)

________________________

Dernæst ...

Da distancen fra Shiloh til Atlit-Yam-zero er på
nøjagtig 80,0000 km (i 40.000.000 meter-systemet)

SAMMENHOLDT med at Shiloh nævnes i Salme 78 (og KUN dér,
ud af i alt 150 Salmer)) ...
https://www.biblegateway.com/passage/?search=Psa+78.60&version=BPH

Da distancen (ud for markør 78) er på præcis 80
enheder, KUNNE det godt tænkes, at koden er følgende
(på baggrund af de ovenfor stående *kendsgerninger*
vedrørende omregningsbrøkerne fra 600 til 360 eller
omvendt):

80 * 360 / 600 = 48

Apropos Markpointer 48 ...
https://sites.google.com/site/etbible/home/markpointer/48

Tallet 48 menes at repræsentere distancen ud til et objekt
i Rummet (givetvis ETs Hjemstjerne) opmålt udfra en
målestok (isotopet 78-Platin-193, ½life = 50 år). Se evt. ...

https://sites.google.com/site/etbible/home/isotope-evidence/78-pt-193

48 * 50 år
=
2.400 lysår

Spørgsmålet er derfor nu, OM vi (fx i Bibelen) OGSÅ kan finde/
fremskaffe "fragtmenter" vedrørende dette omregningssystem i
umiddelbar *tilknytning* til "gerningsstedet" Shiloh-78
(and/or Atlit-Yam-zero):

600/360 = 5/3

and/or ...

360/600 = 3/5

?

Med venlig hilsen,
Mogens Kall, The servant of Michael
- -
Website https://sites.google.com/view/kall-tree File no 25093

New suggest ("prophecy"), einem *hypotese*-forslag

-

Den 07-04-2023 kl. 01:57 skrev Kall, Mogens:

Subject: Shiloh-78 => 2.400 lightyears -
Re: ... Time-break
]
News:dk.politik
News:dk.videnskab
Date: Fri, 7 Apr 2023 01:57:06 +0200
25093 <u0nm8j$hs9g$1...@news.eternal-september.org>
https://groups.google.com/g/dk.politik/c/OaDIjv-mqK4/m/pyBNkGctEAAJ
https://groups.google.com/g/dk.videnskab/c/kZRp0dsEaTo/m/odJE5ylsAAAJ
https://groups.google.com/g/no.kultur.folklore.ufo/c/OZZpyab-hWY/m/6K8vtrFaAgAJ
New suggest ("prophecy"), einem *hypotese*-forslag

Jesus siger:

https://www.biblegateway.com/passage/?search=Matt+24.15%2C30&version=DN1933

Matthæus 24:15, Dette er Biblen på dansk

15
Når I da ser Ødelæggelsens Vederstyggelighed,
hvorom der er talt ved Profeten Daniel,
stå på hellig Grund, (den, som læser det, han give Agt!)

[ ... ]

30
Og da skal Menneskesønnens Tegn vise sig på Himmelen;
og da skulle alle Jordens Stammer jamre sig,
og de skulle se Menneskesønnen komme på Himmelens Skyer
med Kraft og megen Herlighed.

=>

Når I ser Ødelæggelsens vederstyggelighed stå på Tempelbjerget
(lige præcis dér, hvor det Allerhelligste i jødernes Tempel var),

[ ... ]

Da skal Jesus (og alle hans engle) komme synligt (så alle
mennesker på Jordkloden vores kan fatte det)

=>

(
Input memory from ...

https://sites.google.com/site/skrivunder/jesu-krist-genkomst-ja-tak/17052b
https://groups.google.com/g/dk.livssyn.kristendom/c/_9gCBrXDAZw/m/xAoEwx0Rgw0J

Et sted i Bibelen tales der jo ligefrem om, at vi kan
*fremskønne* denne Genkomst!

Se evt. ...
http://www.biblegateway.com/passage/?search=2.pet+3%3A12&version=DN1933

idet I forvente og fremskynde Guds Dags Tilkommelse, ...

(2.Pet. 3,12)
)

Når I ser Antikrist stå på Tempelbjerget
[...]

Når I ser 666 stå på Tempelbjerget

Date: Mon, 27 Jan 2020 04:46:19 +0100, GMT 03:46
22091 news:5e2e5d24$0$706$1472...@news.sunsite.dk
https://sites.google.com/view/markpointer/6x/666/22-091
https://groups.google.com/g/no.kultur.folklore.ufo/c/Dx42OXPwBQI/m/XTWv_wn2EgAJ

Mht. 666:

Vi fandt ud af tidligere, at koden KUNNE være ...

+666
-144
+78
=
+600

Men den er måske rettere ...

+666
+78
-144
=
+600

Fordi ...

+666
+78
=
+744

Og dette tal *genkender* vi, idet 2 asteroider fløj forbi
vor jordklode til tiden ...

2008-00-00, Counter = 0 (Nytår)
2010-01-13, Counter = 744
2012-01-27, Counter = 744 + 744

Og dét er *sensationelt*, fordi det indikerer, at de
FORTSAT er her i vort solsystem ... :-)

END of *ET-Copyright* 22.091

Have a nive day og fortsat Good hunting ... :-)
)

Når I ser 666 (+78 -144 = 600) stå på Tempelbjerget
[...]

Og det gør vi altså nu pga. Abraham-koden.

Det er *kendsgerninger*, at der må have været et *time-break*
med hensyn til 440,035 km og så videre!

(
It is *facts* that there must have been a *time-break* regarding
440.035 km and so on!

Это *факты*, что должен был быть *временной перерыв*
относительно 440.035 км и так далее!

* حقائق * يجب أن يكون هناك * فاصل زمني * بخصوص 440.035 كم وهكذا!

إنها حقائق يجب أن يكون هناك فاصل زمني فيما يتعلق بـ 440.035 كم وما إلى ذلك!
)

OM det er *vranglære* ?

Tja ...

Who cares! ... :-)

Så ...

HVIS jeg kunne være til stede nu her senere i dag på
Tempelbjerget, da ville jeg sige til Jer alle, ligesom Gandhi
sagde: "Hold nu op med at slå hinanden ihjel! Det er *galskab*,
religiøs *vanvid*"

Men ...

Ville du høre på mig ?

Nej, vel!

Du er bare så forhippet på *din* sag, at du slet ikke fatter,
hvad der foregår UDENFOR "vuggen" vores! ...
https://www.youtube.com/watch?v=JxPj3GAYYZ0&list=PLszhKo2cWmhOiYN3jiv1DNm0v3oObyTI-
Sorry! "Wrong" YouTube-file
https://www.youtube.com/watch?v=wmptjQjPPtA

Så ...

"Måske" skulle jeg blot opholde mig i byen Jerusalem med fx et
papskilt, hvorpå der står:
"Found Big Bang DATA: 440,035 km to Sphinx (in Egypt/600-km-system)"

Aha!

Ødelæggelsens vederstyggelighed (abnormitet) = Big, big, BIG *Bang*!

Afprogrammering af (religiøs) *hjernevask* over-and-out ?

Next HQ Starship 2304 (The New Jerusalem)

Website https://sites.google.com/view/kall-tree File no 25094