Russiske kvinder til Putin: Stop med at sende vores mænd og sønner til slagtning - News 2023-03-13

Russiske kvinder til Putin: Stop med at sende vores mænd og sønner til
slagtning

Jeg er blevet forgiftet i fængslet, siger eks-præsident fra Georgien

Subject: [ ET-Bible, Joh 8-9: Shiloa + 50 ]
Ukraine: Over 500 russiske soldater dræbt eller såret i
løbet af et døgn ved Bakhmut - News 2023-03-12
Date: Sun, 12 Mar 2023 08:34:56 +0100
25034 <tujvaq$2vkgc$1...@news.eternal-september.org>
ET-Bible, Joh 8-9: Shiloa + 50
https://sites.google.com/view/kall-shiloh/files/25-xxx/25-0xx/25-034
https://groups.google.com/g/dk.politik/c/YpwBmWjWGns/m/KgFSpeV3BAAJ

https://sites.google.com/view/kall-last-warning/files/24-xxx/24-5xx/24-557

https://www.icj-cij.org/public/files/case-related/182/182-20220316-PRE-01-00-EN.pdf

> Hvordan kan jeg hjælpe?
> How can I help?
[ ... ]
> Den danske Ukraine komite
>
> https://dendanskeukrainekomite.dk/
>
> Den danske Ukraine komite er stiftet for at hjælpe Ukraines
> forsvar. Vores formål er, med penge, at hjælpe Ukraine i
> landets kamp for frihed og fred.
>

> Søren Pind, ...
> Formand den danske Ukraine komite
> https://twitter.com/sorenpind
> https://twitter.com/sorenpind/status/1503739368502091784
>
> MobilePay på 924084
>
> Bankoverførsel: Reg. nr. 0542 Konto nr. 0000668633

2022-02-24, day no 55, Putin's illegal war of aggression on Ukraine

2022-03-04, day no 63, Sodom-warning-to-Russia

2022-03-16, day no 75, Judgment of the International Court of Justice

2022-09-26, day no 269, Nord Stream 1 + 2 saboteret (43*5 and 195)

2022-09-29, day no 272, Russisk kampfly skød missil nær britisk fly

2022-10-08, day no 281, Last warning to Russia

2022-10-11, day no 284, Russians arrested in Norway for espionage

2022-10-15, day no 288, Undersøisk kabel GB-ø Færøerne saboteret

2022-10-17, day no 290, Russian military plane crashed Jejsk55

2022-10-20, day no 293, Undersøisk kabel mellem GB og ø saboteret

2022-10-22, day no 295, 2 russians arrested in Norway for espionage

2022-10-23, day no 296, Russian military plane crashed Irkutsk

2022-11-01, day no 305, Asteroid 2022 RM4

2022-11-09, day no 313, ET *Copyright* 78 Crater/Sphinx/MW1-BB

2022-11-24, day no 329, ET *Copyright* BB-DATA: Sphinx-P1

2022-12-13, day no 347, ET *Copyright* target-DATA: Crater/Sphinx/Jerusalem

2022-12-20, day no 354, Russian gas pipeline hit by explosion

2022-12-22, day no 356, Admiral Kuznetsov aircraft carrier caught fire

2023-01-27, day no 27, Asteroid 2023 BU (11 years 744-connection ?)
2012-01-27, https://sites.google.com/view/et-footsteps/2012-01-27

Et Ord til dagen:

https://www.biblegateway.com/passage/?search=Zefanias%201&version=BPH

Zefanias 1, Bibelen på hverdagsdansk

„Jeg vil fjerne alt fra jordens overflade,” erklærer Herren.

3
„Jeg vil udrydde både mennesker og dyr.
Jeg vil fjerne alt, hvad der førte mennesket til fald,
sammen med de mennesker, der faldt.

Hele menneskeheden skal forsvinde fra jordens overflade.

... Min glødende vrede vil sætte verden i brand,
så hele jordens befolkning får en brat og frygtelig død.”

=>

Når du en dag *indser*, at du har korsfæstet Gud (Jesus), ...
Когда однажды вы *осознаете*, что распяли Бога (Иисуса), ...

https://www.biblegateway.com/passage/?search=Mat+25.40&version=BPH
https://www.biblegateway.com/passage/?search=Mat+25.31-&version=ERV-RU

... da kan det være, at dit syn på mange ting ændres!
... тогда ваш взгляд на многие вещи может измениться!

KANSKE du ligefrem *frivilligt* siger til Gud:
ВОЗМОЖНО, вы даже *добровольно* говорите Богу:

"Ske Din vilje, ikke min!”
"Да будет воля Твоя, а не моя!"

(Apropos: Den, man elsker, ønsker man ikke at skade)
(Кстати: ты не хочешь причинить боль тому, кого любишь)

=>

Dagens lovsang:

Tag Det Inderste - Mariagerfjord Frikirke // Stille Stunder
Jun 22, 2018
https://www.youtube.com/watch?v=rNZ31qfAXSk&list=PL-93BA8uTVW8yViJdAnciQyW-K5o_E-2u&index=43

Tekst og akkorder:
https://www.stillestunder.com/
https://www.stillestunder.com/s/Tag-det-inderste-D.pdf

Moldovisk politi siger, at de har forpurret komplot - falder inden for
det, vi kender fra russisk side, siger seniorforsker
I dag kl. 19.07
https://nyheder.tv2.dk/udland/2023-03-12-moldovisk-politi-siger-at-de-har-forpurret-komplot-falder-inden-for-det-vi-kender

-

I dag kl. 21:00
Kold krig: Trods klar dokumentation for landsforræderi droppede PET sag
mod spion
https://www.dr.dk/nyheder/indland/kold-krig-trods-klar-dokumentation-landsforraederi-droppede-pet-sag-mod-spion

-

DR S149 søn 12 mar 22:03:25
12.marts dr.dk/nyheder 21:18

- 1.100 RUSSISKE SOLDATER DØDE

I dag kl. 21:18
Zelenskyj: Mere end 1.100 russiske soldater døde den seneste uge i Bakhmut
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/zelenskyj-mere-end-1100-russiske-soldater-doede-den-seneste-uge-i-bakhmut

-

Jeg er blevet forgiftet i fængslet, siger eks-præsident fra Georgien
I går kl. 22.28
https://nyheder.tv2.dk/udland/2023-03-12-jeg-er-blevet-forgiftet-i-faengslet-siger-eks-praesident-fra-georgien

Georgiens tidligere præsident Mikheil Saakashvili er døende. Og
det er ikke af naturlige årsager, men derimod forgiftning.

-

DR S152 man 13 mar 07:42:43
12.marts dr.dk/nyheder 23:40

NORDKOREA SENDTE MISSILER FRA UBÅD

I går kl. 23:40
Nordkorea affyrer to missiler fra ubåd
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/nordkorea-affyrer-missiler-fra-ubaad

-

Kinas Xi vil modernisere militær for at gøre det til en mur af stål
I dag kl. 05.36
https://nyheder.tv2.dk/udland/2023-03-13-kinas-xi-vil-modernisere-militaer-for-at-gore-det-til-en-mur-af-stal

-

Podcast: Carlsbergs rolle i kinas undertrykkelse
I dag kl. 05.52
https://nyheder.tv2.dk/2023-03-09-podcast-carlsbergs-rolle-i-kinas-undertrykkelse

-

Eksperter: Carlsberg var på kinesisk jobmesse med forbindelse til
tvangsarbejde
I dag kl. 06.07
https://nyheder.tv2.dk/samfund/2023-03-09-eksperter-carlsberg-var-paa-kinesisk-jobmesse-med-forbindelse-til-tvangsarbejde

-

I dag kl. 06:00
Dyk med ned i koldkrigsarkiverne: Her fandt DR sandheden om dansk spion
- og morder?
https://www.dr.dk/stories/1288510966/paraplymordet-trods-dokumentation-for-landsforderi-gaar-spion-fri/

-

DR S157 man 13 mar 07:42:43
13.marts dr.dk/nyheder 06:15

MILITÆR SKAL VÆRE EN 'MUR AF STÅL'

I dag kl. 06:15
Xi Jinping: Kinas militær skal være en ’mur af stål’
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/xi-jinping-kinas-militaer-skal-vaere-en-mur-af-staal

-

Nordkorea affyrer to missiler fra ubåd
I dag kl. 06.26
https://nyheder.tv2.dk/udland/2023-03-13-nordkorea-affyrer-to-missiler-fra-ubad

LIVE Seneste nyt om krigen i Ukraine
https://www.dr.dk/nyheder/udland/liveblog-faa-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine-her

9. mar. 2023 kl. 21:15
https://www.dr.dk/nyheder/udland/liveblog-faa-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine-her?focusId=5592784
Camilla Markvardsen
Omfattende angreb: Rusland brugte hypersoniske missiler

__________________________

(Time now CET xx.xx)

Seneste nyt om krigen i Ukraine
I dag kl. 09.04
https://nyheder.tv2.dk/live/2023-03-12-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine

Kl. 19.39
Russiske kvinder til Putin: Stop med at sende vores mænd og sønner til
slagtning

Kl. 20.03
Zelenskyj: Rusland har mistet 1100 soldater på en uge i Bakhmut

New Link ...

Seneste nyt om krigen i Ukraine 13. marts
I dag kl. 05.17
https://nyheder.tv2.dk/live/2023-03-13-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine-13-marts

Kl. 05.34
Rusland skyder fire missiler ned over Belgorod

Kl. 05.56
Prigozjin: - Situationen i Bakhmut er svær. Meget svær

Kl. 06.42
Henrettet ukrainsk soldat modtager ærespris

45 min siden (Time now CET 08.34)
Wagner-styrker bliver sendt til Bakhmut for at dø, lyder efterretninger

31 min siden (Time now CET 08.34)
Dokumentarfilmen 'Navalny' vinder Oscar

(Time now CET 08.34)

2023-03-13 kl 08.20
20 min. siden
STIL SPØRGSMÅL: Hvordan undgår du at snyde dig selv i skat?

TV2:
2023-03-13 kl 08.24
Midt ude i ingenting faldt brikkerne på plads hos Mikkel Beha Erichsen
57 min siden

Website https://sites.google.com/view/kall-tree File no 25036