"Phonecall" Footstep-32 (Was: Time-break) - Re: Kall-kloak-service - News 2023-03-14

"Phonecall" Footstep-32 (Was: Time-break) - Re: Kall-kloak-service -
News 2023-03-14

File 25.090 ...
Time-Break
https://sites.google.com/view/time-break/files/25-xxx/25-0xx/25-090
Abraham-koden
https://sites.google.com/view/a-code-f-001/files/25-xxx/25-0xx/25-09x/25-090

-

Den 14-03-2023 kl. 08:06 skrev Kall, Mogens:

Subject: Kall-kloak-service - News 2023-03-14
Date: Tue, 14 Mar 2023 08:06:35 +0100
25037 <tup6de$7p2t$1...@news.eternal-september.org>
Kalls-kloak-service
https://sites.google.com/view/kalls-kloak-service/files/25-xxx/25-0xx/25-037
https://groups.google.com/g/dk.politik/c/OaDIjv-mqK4/m/RIkeMoETBQAJ

> 2023-01-27, day no 27, Asteroid 2023 BU (11 years 744-connection ?)
> 2012-01-27, https://sites.google.com/view/et-footsteps/2012-01-27[ ... ]
> Internal note:
>
> 2023-03-13
>
> Kalls kloakservice tilkaldt ca. kl 12
>
> Kall-kloak-service
> https://sites.google.com/view/kalls-kloak-service
>
> Kald på Kall når kloaken er tilstoppet

(
Kloak-service-2 around ...
2023-03-27, day no 86
or ...
2023-03-28, day no 87
vist nok!
)

Input News from ...

Fra: Mogens Kall <...
Date: ons. 5. apr. 2023 kl. CET 09.34, GMT 07:34
Subject: ... (classified) ...
To: ... (classified) ...
Cc: ... (classified) ...

=== citat start (Date: ons. 5. apr. 2023 kl. CET 09.34) ===

Jeg er netop ved at forfatte en besked til dig, da jeg nu læser
denne din nye besked.

Jeg må først skrive denne min besked færdig, førend jeg læser,
hvad du har skrevet. Ellers bliver jeg forvirret. Sorry. Men
jeg håber SELVFØLGELIG ikke, at der er tilstødt dig noget
alvorligt

(
Kladde:

Kære elskede ... (classified) ...

(

Shiloh-78: 80 *360/600 = 48 => 50*48 = 2.400 Lightyears

(
File-name:
Shiloh-78 => 2.400 lightyears - Re: ... Time-break

Was:
Re: "Phonecall" Footstep-32 (Was: Time-break) -
Re: Kall-kloak-service - News 2023-03-14
)

File 25.093
Time-Break
https://sites.google.com/view/time-break/files/25-xxx/25-0xx/25-093
Abraham-koden
https://sites.googlecom/view/a-code-f-001/files/25-xxx/25-0xx/25-09x/25-093
Goodwill, Доброжелательность
https://sites.google.com/view/kall-goodwill/files/25-xxx/25-0xx/25-093

-

Subject: "Phonecall" Footstep-32 (Was: Time-break) -
News:dk.politik
Date: Wed, 5 Apr 2023 14:56:29 +0200
25090 <u0jr5u$3t68v$1...@news.eternal-september.org>
https://groups.google.com/g/dk.politik/c/OaDIjv-mqK4/m/bIkeA4aOBwAJ
https://groups.google.com/g/no.kultur.folklore.ufo/c/OZZpyab-hWY/m/YwIupWChAwAJ
Disse *Time-breaks* er yderst svære at bevise, men
anderledes forholder det sig med hensyn til Abraham-koden:

Vi kan *bevise*, at nogen for 3000 år siden havde kendskab
til længdeopmålingssystemet meter-definitionen ...

https://da.wikipedia.org/wiki/Meter
https://da.wikipedia.org/wiki/Meter#Tidligere_definitioner

=== citat start ===

Tidligere definitioner

Meteren blev første gang defineret af Det Franske
Videnskabsakademi i 1791 som en ti-milliontedel
(1/10.000.000) af afstanden fra jordens geografiske
ækvator til nordpolen gennem Paris.

=== citat slut ===

Meter-opmålingssystemet-systemet er blevet fundet FLERE
steder i Abraham-koden ...
https://sites.google.com/view/abraham-c/found/meter

Her skal blot 2 nævnes:

1.
Big Bang DATA
440,035 km fra Sphinxen via Pyramide 1 to Templet i
Jerusalem (der hvor nu muslimernes moské står) ...
https://sites.google.com/view/abraham-c/found/objects/big-bang

2
80,00 km fra Shiloh ...
https://sites.google.com/view/abraham-c/objects/shiloh

til Atlit-Yam-zero ...
Atlit Yam, Israel
https://sites.google.com/view/abraham-c/objects/other/israel/atlit-yam

Vi aner simpelt hen ikke, HVORDAN nogen dengang kunne
have haft kendskab til dette opmålingssystem!
ReFound old Tara-205-memory:

https://sites.google.com/view/abraham-c/found/isotop/92

Distance between ...

1
Xcambo-Calakmul-line crossing Square-150-line

(
Xcambo-Calakmul-line crossing Square-150-line
https://sites.google.com/view/abraham-c/objects/chicxulub-crater/xcambo/calakmul

https://sites.google.com/view/abraham-c/found/objects/big-bang

Found Big Bang DATA at Sphinx_Jerusalem-line
at South America West coast:

Picture
https://lh4.googleusercontent.com/sVfythd0V0rK0vaxGuuTY2Q9GIsFF1cWmf3rgm_MUnxGz0PNEUX_DUK5VfJbKxUZybcAfl6QCLydzbmB_4FwuJxdLR6ycubTZN1R6xybKFG8jvsxDgSHd__N-ibh-wLbCQ=w1280
)

and ...

2.
Ur
https://sites.google.com/view/abraham-c/objects/ur

Distance =
205 600-global-system
123 360-global-system

Pictures:
https://sites.google.com/view/abraham-c/found/isotop/92
https://sites.google.com/view/abraham-c/found/isotop/92/238

Og ...

Idet bibelen *forbinder* dette 205-markør-tal med ...
> Abraham-75, Tara-205

75, er der en sandsynlighed for, at markør-78 (eller dets
omregnede tal fra 78 til 78*600/360 = 130) skal findes
i UMIDDELBAR forlængelse af dette punkt; punktet
Xcambo-Calakmul-line crossing Square-150-line

(
NB!

Markør 78 er også blevet fundet som et simpelt
regnestykke bestående af forskellem mellem 2 tal:

172
-94
=
+78

Fundet er blevet gjort ud for Sphinx-50 i forhold til
Krateret i Mexico, samt der hvor Big Bang DATA-punktet
befinder sig (defineret af Sphinx-Jerusalem-linjen,
Milky Way 1 system)

Denne lille fine nuanceforskel på Sphinxen og så
Sphinx-50, består netop "tilfældigvis" i at et
50-tal dukker op, apropos vores målestok 78-Platin-193
med halveringstiden på 50,00 år (halv-life, ½-life)

See picture ...
https://sites.google.com/view/abraham-c/objects/sphinx
)

________________________

Dernæst ...

Da distancen fra Shiloh til Atlit-Yam-zero er på
nøjagtig 80,0000 km (i 40.000.000 meter-systemet)

SAMMENHOLDT med at Shiloh nævnes i Salme 78 (og KUN dér,
ud af i alt 150 Salmer)) ...
https://www.biblegateway.com/passage/?search=Psa+78.60&version=BPH

Da distancen (ud for markør 78) er på præcis 80
enheder, KUNNE det godt tænkes, at koden er følgende
(på baggrund af de ovenfor stående *kendsgerninger*
vedrørende omregningsbrøkerne fra 600 til 360 eller
omvendt):

80 * 360 / 600 = 48

Apropos Markpointer 48 ...
https://sites.google.com/site/etbible/home/markpointer/48

Tallet 48 menes at repræsentere distancen ud til et objekt
i Rummet (givetvis ETs Hjemstjerne) opmålt udfra en
målestok (isotopet 78-Platin-193, ½life = 50 år). Se evt. ...

https://sites.google.com/site/etbible/home/isotope-evidence/78-pt-193

48 * 50 år
=
2.400 lysår

Spørgsmålet er derfor nu, OM vi (fx i Bibelen) OGSÅ kan finde/
fremskaffe "fragtmenter" vedrørende dette omregningssystem i
umiddelbar *tilknytning* til "gerningsstedet" Shiloh-78
(and/or Atlit-Yam-zero):

600/360 = 5/3

and/or ...

360/600 = 3/5

?

Med venlig hilsen,
Mogens Kall, The servant of Michael
- -
Website https://sites.google.com/view/kall-tree File no 25093

Date: Fri, 7 Apr 2023 01:57:06 +0200
25093 <u0nm8j$hs9g$1...@news.eternal-september.org>
https://groups.google.com/g/dk.politik/c/OaDIjv-mqK4/m/pyBNkGctEAAJ
https://groups.google.com/g/dk.videnskab/c/kZRp0dsEaTo/m/odJE5ylsAAAJ
https://groups.google.com/g/no.kultur.folklore.ufo/c/OZZpyab-hWY/m/6K8vtrFaAgAJ
New suggest ("prophecy"), einem *hypotese*-forslag

Jesus siger:

https://www.biblegateway.com/passage/?search=Matt+24.15%2C30&version=DN1933

Matthæus 24:15, Dette er Biblen på dansk

15
Når I da ser Ødelæggelsens Vederstyggelighed,
hvorom der er talt ved Profeten Daniel,
stå på hellig Grund, (den, som læser det, han give Agt!)

[ ... ]

30
Og da skal Menneskesønnens Tegn vise sig på Himmelen;
og da skulle alle Jordens Stammer jamre sig,
og de skulle se Menneskesønnen komme på Himmelens Skyer
med Kraft og megen Herlighed.

=>

Når I ser Ødelæggelsens vederstyggelighed stå på Tempelbjerget
(lige præcis dér, hvor det Allerhelligste i jødernes Tempel var),

[ ... ]

Da skal Jesus (og alle hans engle) komme synligt (så alle
mennesker på Jordkloden vores kan fatte det)

=>

(
Input memory from ...

https://sites.google.com/site/skrivunder/jesu-krist-genkomst-ja-tak/17052b
https://groups.google.com/g/dk.livssyn.kristendom/c/_9gCBrXDAZw/m/xAoEwx0Rgw0J

Et sted i Bibelen tales der jo ligefrem om, at vi kan
*fremskønne* denne Genkomst!

Se evt. ...
http://www.biblegateway.com/passage/?search=2.pet+3%3A12&version=DN1933

idet I forvente og fremskynde Guds Dags Tilkommelse, ...

(2.Pet. 3,12)
)

Når I ser Antikrist stå på Tempelbjerget
[...]

Når I ser 666 stå på Tempelbjerget

Date: Mon, 27 Jan 2020 04:46:19 +0100, GMT 03:46
22091 news:5e2e5d24$0$706$1472...@news.sunsite.dk
https://sites.google.com/view/markpointer/6x/666/22-091
https://groups.google.com/g/no.kultur.folklore.ufo/c/Dx42OXPwBQI/m/XTWv_wn2EgAJ

Mht. 666:

Vi fandt ud af tidligere, at koden KUNNE være ...

+666
-144
+78
=
+600

Men den er måske rettere ...

+666
+78
-144
=
+600

Fordi ...

+666
+78
=
+744

Og dette tal *genkender* vi, idet 2 asteroider fløj forbi
vor jordklode til tiden ...

2008-00-00, Counter = 0 (Nytår)
2010-01-13, Counter = 744
2012-01-27, Counter = 744 + 744

Og dét er *sensationelt*, fordi det indikerer, at de
FORTSAT er her i vort solsystem ... :-)

END of *ET-Copyright* 22.091

Have a nive day og fortsat Good hunting ... :-)
)

Når I ser 666 (+78 -144 = 600) stå på Tempelbjerget
[...]

Og det gør vi altså nu pga. Abraham-koden.

Det er *kendsgerninger*, at der må have været et *time-break*
med hensyn til 440,035 km og så videre!

(
It is *facts* that there must have been a *time-break* regarding
440.035 km and so on!

Это *факты*, что должен был быть *временной перерыв*
относительно 440.035 км и так далее!

* حقائق * يجب أن يكون هناك * فاصل زمني * بخصوص 440.035 كم وهكذا!

إنها حقائق يجب أن يكون هناك فاصل زمني فيما يتعلق بـ 440.035 كم وما إلى ذلك!
)

OM det er *vranglære* ?

Tja ...

Who cares! ... :-)

Så ...

HVIS jeg kunne være til stede nu her senere i dag på
Tempelbjerget, da ville jeg sige til Jer alle, ligesom Gandhi
sagde: "Hold nu op med at slå hinanden ihjel! Det er *galskab*,
religiøs *vanvid*"

Men ...

Ville du høre på mig ?

Nej, vel!

Du er bare så forhippet på *din* sag, at du slet ikke fatter,
hvad der foregår UDENFOR "vuggen" vores! ...
https://www.youtube.com/watch?v=JxPj3GAYYZ0&list=PLszhKo2cWmhOiYN3jiv1DNm0v3oObyTI-
Sorry! "Wrong" YouTube-file
https://www.youtube.com/watch?v=wmptjQjPPtA

Så ...

"Måske" skulle jeg blot opholde mig i byen Jerusalem med fx et
papskilt, hvorpå der står:
"Found Big Bang DATA: 440,035 km to Sphinx (in Egypt/600-km-system)"

Aha!

Ødelæggelsens vederstyggelighed (abnormitet) = Big, big, BIG *Bang*!

Afprogrammering af (religiøs) *hjernevask* over-and-out ?

Next HQ Starship 2304 (The New Jerusalem)

Website https://sites.google.com/view/kall-tree File no 25094