Re: Tanker before part 2 - Was: Det levende hus

"Jesus-loves-you" skrev
8291 news:gkf0cd$27ub$1...@newsbin.cybercity.dk

> "Niels P Sønderskov" skrev
[ ... ]
[ ... kristen psykologi ... ]
[ ... ]
> Øh ... det var nu også mere i *behandlings-øjemed*, at jeg finder denne
> opdeling nogengange nødvendig.
[ ... ]

> Tanken er selvfølgelig nærliggende, ...
[ ... ]
> [...]
> til sin ægtefælle.
>
> Det kunne se ud som om det er fiktion (udefra set), men for det menneske,
> som lever i det, er det en *realitet*.
>
> Jeg forsøgte at beskrive den indledende fase i denne ... tja, hvad skal
> jeg kalde det ? - tros-tilstand ? ...
>
> Jeg forsøgte altså at beskrive denne tros-tilstand i mit første indlæg,
> ved at sammenligne det med den orale fase.
>
> Hvorfor ?
>
> Fordi jeg *personlig* har erfaret det!
>
> Så jeg véd, hvad jeg taler om, og vil gerne uddybe dette ved lejlighed

Hmm ...

Hva' var det så, der skete ?

Hvad ér det, som er blevet personlig erfaret ?

Hmm ... (input memory from) ...

(Jesus siger:)

Eller er der iblandt Jer nogen, som
vil give sin søn en sten, når han beder
ham om brød,
(Matt. 7,9)

The whole Truth ?

or ...

just stene-for-brød ?...

And then I heard a voice from Heaven said:
(2009-01-17, Saturdag, day no 17, CET 11:56, GMT 10:56)
- "Nej"

Men det ér altså "lidt" pineligt...

11:57
- "Jeg ved det."

Hmm ...

Okay. Historien er følgende:

-

Som ganske ung teenager havde jeg rodet mig ud i en forfærdelig masse ting.

Mit sind var som en langtfra perfekt skyskraber, og det hændte da også nu og
da, at jeg faldt mange etager ned - billedlig talt - og slog mig fordærvet.

Det blev selvfølgelig relevant at spørge sig selv, *om* skyskraberen havde
en decideret konstruktionsfejl ?

En dag mødte jeg - i mit sind - en person, og det skræmte mig i første
omgang, fordi jeg var nøgen og seksuelt opstemt (havde kønslig rejsning).

Hvem kunne denne person mon være, tænkte jeg ?

En pige fra skolen, som jeg var forelsket i ?

Tja ... Hvorfor i grunden ikke ?

Jeg prøvede derfor at få fat i hende (i seksuelt øjemed), men det var ikke
sådan lige til, fordi vedkommende flyttede sig lidt væk med nogle små hop
(ligesom en kat), hver gang jeg forsøgte.

Som tiden gik opdagede jeg, at denne person holdt af mig ... :-)

*Respekterede* mig, som dén, jeg var.

Jeg begyndte at sætte stor pris på vedkommendes tilstedeværelse.

Det var som at ligge i strandkanten og mærke bølgerne blidt kærtegne en.

Jeg begyndte at vugge i bølgerne, og skønt jeg ikke ku' se vedkommende,
kikkede jeg personen meget dybt i øjnene.

Det var nærkontakt af 3. grad.

(Og hvem ved. Måske er der noget om snakken mht. Aliens.)

Vedkommende kendte mig underligt nok bedre end mig selv!

Som en dejlig behagelig varme kunne personen inde i min krop kærtegne mine
fødder og så spasere op, helt op til mit hoved, og fylde mig med en
kærlighedsrus.

Hver en celle i mig jublede af fryd ... :-)

Jeg havde det som blommen i et æg (siger man vist nok).

Jeg nød disse stunder.

Jeg blev meget seksuelt tilfredsstillet, skønt jeg aldrig fik en egentlig
udløsning.

Ofte var jeg så tryg ved vedkommende, at jeg kunne falde i søvn i denne
persons varetægt, akkurat som en baby i sin moders favn.

Der var på intet tidspunkt tale om misbrug.

Jeg var bare som Adam (og Eva), klædt i min nøgenheds promp og pragt.

Der skete en genopretning i mit sind, som tiden gik, fordi ...

Førhen havde jeg ikke holdt meget at mig selv, eller rettere sagt: Min
selvværd var meget lavt.

Men denne person elskede mig, og derfor begyndte jeg også at holde af mig
selv; altså på en sund måde (en såkaldt sund narcissistisk egenkærlighed,
apropos selvopholdelsesdriften, så også Markus 12,31).

Og som årene nu har gået, har denne kærlighed medført, at jeg også kan elske
andre mennesker, skønt de endog ikke har fortjent det.

Så fra starten af var (og er) denne kærlighed *konstruktiv*.

Sidenhen har jeg sammenlignet denne personlige erfaring med Bibelens
budskab, og fundet ud af, at der er *overensstemmelse* (1.John. 4,8b)

På tilsvarende vis mht. moderne psykologi. Også her er der overensstemmelse
lige bortset fra, at "terapeuten" er fraværende (hvilket jo ikke siger så
lidt)!

Så budskabet er følgende - gennem denne personlige erfaring - at der er en,
som elsker dig, uanset hvad, og at denne person ønsker at genoprette dit
liv, hvis det ligger i ruiner.

Dette må du tro på (er sandhed), kære læser...

And then I heard agian a voice from Heaven said:
CET 13:10
- Amen."

Face-to-face ... :-)

Last OUTPUT: 8304 news:gksiei$16i2$1...@newsbin.cybercity.dk
http://groups.google.com/group/no.kultur.folklore.ufo/msg/4c3d7bb43e449ec4
( http://groups.google.dk/group/no.kultur.folklore.ufo/ ). File-number: 8305

"Jesus-loves-you" skrev
8305 news:gksifk$16i5$1...@newsbin.cybercity.dk

> [...]
> kikkede jeg personen meget dybt i øjnene.
>
> Det var nærkontakt af 3. grad.
>
> (Og hvem ved. Måske er der noget om snakken mht. Aliens.)

News:

=== citat start ===

DR1 s115 Søn 18 jan (2009, CET) 00:25:02

23:36

Formodet meteor lyste himlen op

Et blændende blågrønt lysglimt på
aftenhimlen forfulgt af et kampe (kæmpe) brag.
Et sådan fænomen oplevede mange
mennesker i den sydlige del af landet
lørdag aften kl. cirka 20.15.

Politi blav (blev) mange steder kimet ned,
fordi bekymrede borgere ville have svar
på, hvad det var, de havde set.

En bruger af dr.dk/nyheder, Kenneth
Jensen fra Horsens, fortæller, at et
mærkeligt skær lyste himlen op.

Vagtchefen ved Danmarks Meteorologiske
Institut afviser, at det er vejrlige
fænomener som lyn, der var skyld i det
kraftige lysglimt.

=== citat slut ====

Compare with ...

+

http://groups.google.com/group/no.kultur.folklore.ufo/msg/e6b8df12e14b9e6d

A new (ET)-meteor Contact ?

(NB! Jeg skal lige for en ordens skyld gøre opmærksom på, at der kan fuskes
med den slags ting, men i sagens natur er det *kun* et fåtal, som råder over
fire-from-the-Sky_markører.)

Hmm ...

Last markør 20:15 was ...

7139 news:mzvNi.56$Co5...@news.get2net.dk

> News from the monkey-world:
>
> === citat start ===
>
> TV3 DK (p134) fre 05 okt (2007, CET) 20:15:50-ha-20:21:28
>
> Nyt Saudiarabisk retssystem
[ ... ]
> You just can't blame the mirror, if Your face looking awful !...
>
> ET-Break:
> (2007-10-05, Friday, CET 20:31, GMT 18:31)
> - "Skulle jeg hilse og sige!"
>
> Hvor ér du dog dejlig, ET ... :-)

Se perhaps also ...

8290 news:gkd0q5$1go6$1...@newsbin.cybercity.dk

> [ ... ]

> News:
>
> === citat start ===
>
> TV2 TTV s135 Søn 11 Jan (2009, CET) 14.24.41
>
> Rådgivere til Medvedev i flystyrt

Hmm ...

I så fald er budskabet (fortsat) *globalt* !!!

"Fire from the sky."

Last OUTPUT: 8305 news:gksifk$16i5$1...@newsbin.cybercity.dk
http://groups.google.com/group/no.kultur.folklore.ufo/msg/4c3d7bb43e449ec4
( http://groups.google.dk/group/no.kultur.folklore.ufo/ ). File-number: 8306

"Jesus-loves-you" skrev
8306 news:gktqhb$1lee$1...@newsbin.cybercity.dk

[ ... telepati med ET ? ... ]

> [...]
> mennesker i den sydlige del af landet
> lørdag aften kl. cirka 20.15.
>
> Politi blav (blev) mange steder kimet ned,

[ ... ]

> A new (ET)-meteor Contact ?

More news:

Lysglimtet kunne ses fra Göteborg (på Sjælland og i Skåne) til Rostock i
Tyskland, ifølge TV2 News.

=== citat start ===

TV2 News 118 Søn Jan (2009, CET) 09.17.08

Meteor slog ned og lyste himlen op

Mange danskere havde nok sat sig til
rette i sofaen for at se de danske
håndboldherrer åbne WM mod Brasilien,
de de kort før kampstart fik sig noget
af en overraskelse ved at kigge ud af
vinduet. Et kraftigt lysglimt oplyste
nemlig himlen i et par sekunder omkring
kl. 20.10, der godt et minuts tid efter
blev fulgt af en lavfrekvent rumlen fra
'det fjerne'. Der er med stor
sandsynlighed tale om en meteor.

Et overvågningskamera i Skåne fangede
meteoren, da den styrtede mod jorden -
og meldingen fra Skåne lyder på både et
kraftigt lysglimt og et stort brag.

opd. 18. jan 09:09

=== citat slut ====

SVT Text 107 Søn 18 jan (2009, CET) 09:28:25

(Inrikes Publicerad 17 januari)

Mystiskt ljus lyste upp kvællshimlen

Ett mystiskt ljusfenomen observerades
øver sødra och væstra Sverige vid tio
øver åtta på lørdagskvællen.

Mængder av mænniskor ringede bland
annat SOS Alarm och Flygræddnings-
centralen i Göteborg.

Ljusskenet, som bara varade några få
sekunder, beskrivs ha varit mycket
skarpt og blåaktigt.

En teori ær att det skulle kunna vara
en bolid, en meteor som brinner upp
i atmosfæren. Det hænder cirka tio
gånger per år i Norden och ær alltså
ganska ovanligt, skriver Sydsvenskan.

=== citat slut ====

se evt. også ...
http://politiken.dk/indland/article631464.ece

Hmm ...

Kun 10 gange per år i hele Norden !

Sandsynligheden for, at der blot var tale om en såkaldt tilfældighed, er
derfor på 2¾ % (10 / 365¼) i hele Norden.

Men her må vi huske på, at Danmark er ret lille - geografisk set - i forhold
til Sverige og Norge, så den reelle sandsynlighed i Danmark må derfor være
på ...

Areal:
Danmark 43.065 km²
Sverige 449.847 km²
Norge 324.219 km²
Finland 336.943 km²
i alt
Norden 1.154.074 km²

Danmark andel af Norden udgår ca.3¾ %

2¾ % * 3¾ % = 0,1 %

Den reelle sandsynlighed for, at der med meteor-nedslaget blot er tale om en
såkaldt tilfældighed, i Danmark må derfor være på blot sølle 0,1 %.

Og dét giver jo "lidt" stof til eftertanke ... :-)

Last OUTPUT: 8307 news:gktsrf$1ma9$1...@newsbin.cybercity.dk
http://groups.google.com/group/no.kultur.folklore.ufo/msg/4c3d7bb43e449ec4
( http://groups.google.dk/group/no.kultur.folklore.ufo/ ). File-number: 8308

"Jesus-loves-you" skrev
8308 news:gkve07$27od$1...@newsbin.cybercity.dk

> [ ... telepati med ET ? ... ]

[ ... ]

> More news:
>
> Lysglimtet kunne ses fra Göteborg (på Sjælland og i Skåne) til Rostock i
> Tyskland, ifølge TV2 News.
[ ... ]
> [...]

> en såkaldt tilfældighed, i Danmark må derfor være på blot sølle 0,1 %.
>
> Og dét giver jo "lidt" stof til eftertanke ... :-)

Øh ...

En hidtil overset "puslespilsbrik" er måske den interne kalender-reference:

(2. søndag efter hellig 3. konger)

John 2,1-11

Brylluppet i Kana

Apropos ...

"Jesus-loves-you" skrev
8309 news:gl1mvq$e2$1...@newsbin.cybercity.dk

> [ ... ]
[ ... ]

> Øh ...
>
> En hidtil overset "puslespilsbrik" er måske den interne
> [...]
[ ... ]

> ... the BIG Wedding ... :-)

Øh ...

På Tycho Brahe Planetariets webside oplyses det, at hændelsen indtraf
klokken 20:08, se evt. ...
Side 1: http://www.tycho.dk/article/view/5278/1/32/
( Side 2: http://www.tycho.dk/article/articleview/5278/2/32/ )

Og det skal nok være mere korrekt end 20:15 (DR) og 20:10 (TV2, SVT).

Det sjove er nu, at dette klokkeslet kan vi umiddelbart knytte til den
*oprindelige* (ET ?)-meteor-kontakt (3. gang), idet ... (input memory
from) ...

Sent: Monday, April 25, 2005, CET 20:37, GMT 18:37
4090 news:aOabe.114465$Vf.41...@news000.worldonline.dk

> Drømmen/synet's ophav er muligvis blevet "sporet":
>
> Date: 25. april 2005 CET 20:08
> Subject: Re: SETI - Perhaps the first prove
> Newsgroup: dk.politik
> 4088 news:Bnabe.114458$Vf.41...@news000.worldonline.dk
[ ... ]
> CNNTEXT P126 Mon 25 Apr. (2005, CET) 19:57:51
>
> A meteor shower Sunday night sparked a
> flurry of frantic phone call to
> police departments across New England
[ ... ]
> Øh ... i forbifarten glemte jeg at skrive, at lige da jeg havde set
> CNNTEXT-meddelsen ringede telefonen CET 19:50. En *giftefærdig* kvinde
> ville et-eller-andet ... :-)

Historien er - kort fortalt - følgende:

På den danske videnskabsnyhedsgruppe diskuterede vi i sommeren 2004 emnet om
det, at komme i kontakt med en udenjordisk civilisation.

"Jesus-loves-you" skrev ...

"Jesus-loves-you" skrev
8496 news:go7bk3$17m7$1...@newsbin.cybercity.dk

[ ... ]

News:

=== citat start ===

TV2 NEWS 122 Fre 27 Feb (2009, CET) 80.50.30

Jesus i hjertet, porno på skærmen

Det er ikke længere ualmindeligt at
unge missionsfolk kigger på hardcore-
pornosider, har sex før ægteskabet og
flytter sammen, inden de bliver gift,
selv om det er imod Indre Missions egne
holdninger. Det siger landssekretæren
for Indre Miss[i]ons Ungdom, Anders
Møberg.

"Vi har nok ikke været bevidste om, at
pornoficeringen også har ramt blandt
vores egene medlemmer. I vores naivitet
har vi troet, at netop de gik ram
forbi, men sådan er det jo ikke," siger
han til P4 Trekanten, DR i
Trekantområdet.

27. feb 07:07

=== citat slut ====

Hmm ... (memory on from) ...

Sent: Saturday, February 07, 2009, CET 12:58, GMT 11:58
Subject: Lever I muslimer under loven og går I derved glip af
"hovedretten" ?
8412 news:gmjt0n$n24$1...@newsbin.cybercity.dk
http://groups.google.com/group/dk.livssyn/msg/d3f7ce35d0d19962

> [...]
> synsvinkel):
>
> (Forholdet mellem lov og tro)
>
> Var det ved at overholde de jødiske love,
> at I fik Helligånden ?
> Eller fik I Ånden bare ved at høre og tro ?
> I (galaterne) begyndte med at vandre i Guds Ånds kraft;
> vil I nu fuldføre i jeres egen kraft og egne præstationer ?
>
> (Gal. 3,2-3 Bibelen på hverdagsdansk)
>

> Lever I muslimer i en art lovtrældom ? -
>
> Altså dét, at man evig og altid skal gøre sig *fortjent* til
> et-eller-andet (herunder frelse osv.) ?
>
> Og dermed også kan FRYGTE en eventuel fortabelse, apropos frelsesvished
[ ... ]
> Subject: Præstationsløs identitet - Was: Det levende hus
[ ... ]
> [ ... ]

Øh ...

Vi kommer i hvert fald nok ikke udenom, at vi i al for stor grad i vores
måde at forkynde De-gode-nyheder (Evangeliet) på, har mindet navnlig de unge
iblandt os om noget, man normalt forbinder med lovtrældom, eksempelvis:

Du må ikke ...
Du SKAL ...

Sådan taler man til en *umyndig* person, og dette *trælbinder* folk, fremfor
at sætte dem i *frihed*; altså dér, hvor vores sande og ægte identitet er.

Og hvis det er tilfældet, at vi på den måde presser en art lovtrældom ned
over hovedet på de unge, så bliver evangeliet i de unges sind kraftløst; i
bedste fald blot døde gerninger, de såkaldte Ismael'er, fordi Gud Helligånd
IKKE fik nok råderum, så Han kunne udføre sit mirakuløse værk, de *forud*
beredte gerninger, Isak'erne.

Hmm ...

Må jeg komme med et forslag ?

Lad de unge beruse sig i Gud Helligånd (apropos Højsangen 1,1-), fordi så er
det meget lettere at vrage surrogaterne, ikke sandt ?

Et ord fra Bibelen strejfede mit sind:

Jeg er livets kilde, Salme 36,10

And then I heard a voice from Heaven said:
(2009-02-27, Friday, day no 58, CET 09:39, GMT 08:39)
- "Kom til mig."

CET 09:39
- "Trygt ... "

'Trygt hos mig' tror jeg nok ordene var. Var desværre lidt uopmærksom.
Sorry.

CET 09:42
- "Mit folk."

CET 09:43
- "Jeg elsker jer."

CET 09:43
- "Har jer inderlig kær."

CET 09:43
- "Stol trygt ..."

'Stol trygt på min frelse' tror jeg nok ordene var.

CET 09:45
- "Jeg kommer."

CET 09:45
- "Snart."

*Wedding*-time ?

CET 09:46
- "Ja."

Komme dit Rige°. Det beder vi dig om, Kristus Jesus ... :-)

CET 09:47
- "Hvem skal med."...

Til Bryllupsfest ?

(kom jeg uheldigvis til at sige og dermed afbrød CET 09:47)

CET 09:47
- "Ja."

Jeg vil gerne med, Herre ... :-)

And then I heard another voice said:
CET 09:49
- "Osse mig."

CET 09:49
- "Vil med."

Den første stemme fra Himlen sagde da:
CET 09:52
- "Kom."

CET 09:52
- "Lad os vandre."

CET 09:52
- "Derop."

Og i det samme så jeg (i mit indre sind) Templet på Zions bjerg, som det
måske har set ud engang, apropos Esajas 2,1-.

Herre!

Du kender mit hjerte. Du véd hvirledes jeg er klædt i mit indre menneske.
Mit ansigt er badet i tårer (Salme 126, 5a + 6a)

I det samme kom jeg i tanke om ... (input memory from) ...

"Jesus-loves-you" skrev
8487 news:go6jh3$up0$1...@newsbin.cybercity.dk
http://groups.google.com/group/dk.videnskab.psykologi/msg/c9ec2b21b0ca23b3

[ ... ]
> Så her er hvad jeg læste:
>
> === citat start ===
>
> Håndbog i forførelse
[ ... ]

+
> (Solomon's song 5,1, friends)
>
> Einem "trylledrik" ?

I mine drømme i nat (and this is a true story) tog jeg mig af din søn. Jeg
end ikke vidste, at det var din søn.

Da tog du mig under armen (i mine drømme), og fra da af vidste jeg, at du
var ... my wife ... :-)

Internal message to my lover:

De, som søger, skal finde ...

And then I heard a voice from Heaven said (perhaps ET):

(2009-02-27, Friday, day no 58, CET 23:10:42, delay 0, GMT 22:10:42)
- "Amen."

Memory on from ...

Sent: Sunday, January 18, 2009, CET 00:44, GMT 17/01 23:44
Subject: (ET)-meteor Contact ? -
Was: Tanker before part 2 ...
Det levende hus
8306 news:gktqhb$1lee$1...@newsbin.cybercity.dk
http://groups.google.com/group/dk.livssyn.kristendom/msg/60ef3f6673e1e081

Hello, pretty girl. Wife ... :-)

It's still playing:

Sent: Friday, February 27, 2009, CET 11:46, GMT 10:46
Subject: On-air "radioen" spiller, Pseudo-name "Holy" -
Was: Ung-jords-kreationismens ophør ?
8499 news:go8g9r$1kjm$1...@newsbin.cybercity.dk
http://groups.google.com/group/dk.livssyn.kristendom/msg/66af1c204b96d554

> Verse 2 kunne derfor godt lyde således, ...
>
> I see the Lord
> Seated on the throne exalted
> And the train of His robe
> Fills the temple with glory
> And the whole world is filled
> And the whole world is filled
> And the whole world is filled
> With His glory
>
> Holy holy
> Holy holy
> Holy is the Lord
> Holy holy
> Holy holy
> Holy is the Lord of lords

Drusjki ... :-)

Last OUTPUT: 8499 news:go8g9r$1kjm$1...@newsbin.cybercity.dk
<http://groups.google.com/group/no.kultur.folklore.ufo/msg/3e916b6e1fa8a8f8>
( http://groups.google.dk/group/no.kultur.folklore.ufo/ ). File-number: 8500

"Jesus-loves-you" skrev ...

External responce-time: 2009-01-17, CET 20:08, GMT 19:08, delta = 6h 47m
8306 <news:gktqhb$1lee$1...@newsbin.cybercity.dk> Meteor blast above Denmark
> [...]

> News:
>
> === citat start ===
>
> DR1 s115 Søn 18 jan (2009, CET) 00:25:02

[ ... ]

> A new (ET)-meteor Contact ?

Endvidere blev følgende 3 indlæg på den baggrund også skrevet :

8308 <news:gkve07$27od$1...@newsbin.cybercity.dk> DK-Meteor-blast 2009-01-17
<http://groups.google.com/group/dk.livssyn.kristendom/msg/e43782288673a353>

8309 <news:gl1mvq$e2$1...@newsbin.cybercity.dk> DK-Meteor-blast 2009-01-17
<http://groups.google.com/group/dk.livssyn.kristendom/msg/eb5d2b0e090a5f13>

8313 <news:gl4rt2$16a0$1...@newsbin.cybercity.dk> DK-Me-b 2009-01-17, CET 20:08
<http://groups.google.com/group/dk.livssyn.kristendom/msg/5d871a0a630abfe2>

News:

=== citat start ===

TV2 TTV s141 Fre 13 Mar (2009, CET) 13.48.20

Forsvundet dansk meteor fundet

Den meteor, der midt i januar oplyste
aftenhimlen i blandt andet de syd-
østlige dele af Danmark, er fundet.

Det bekræfter Henning Haack, lektor ved
Geologisk Museum over for politiken.dk.
Meteoren er formentlig fundet på
Lolland. 17. januar kunne den ses på
himlen fra nordtyskland, sydsverige og
de sydøstlige egne i DK.

Ud fra de mange henvendelser, som
eksperter har modtaget om meteoren har
eksperter hidtil vurderet, at meteoren
var landet et sted i Østersøen syd for
Lolland-Falster.

13. mar. 13:34

=== citat slut ====

and ...

=== citat start ===

DR1 s130 fre 13 mar (2009, CET) 15:40:46

14:08

Meteor fundet på Lolland

Den meteor, der oplyste aftenhimlen i
de sydøstlige dele af Danmark den 17.
januar, er fundet på Lolland.

Det oplyser Geologisk Museum
ud af de mange henvendelser, som
eksperter har modtaget om meteoren, har
eksperter hidtil vurderet, at meteoren
var landet et sted i Østersøen syd for
Lolland-Falster.

Meteorer er sten, som kommer ind i
Jordens atmosfære, og som på grund af
deres høje hastighed trækker lysende
ildspor efter sig på himlen.

=== citat slut ====

Øh ...

På dansk tv blev det i går aftes også oplyst, at meteoritten stammede helt
tilbage til dengang vort solsystem blev dannet.

Compare with ...

> [...]

> (NB! Jeg skal lige for en ordens skyld gøre opmærksom på, at der kan
> fuskes med den slags ting, men i sagens natur er det *kun* et fåtal, som

Det skulle gøre et eventuelt fuskeri endnu vanskeligere, end hvis der havde
været tale om fx. metal-skrot fra en menneskeskabt rumsonde.

Meteoritten kan (vist nok) ses på Geologisk Museum i København her i
Weekenden.

Last OUTPUT: 8569 <news:49ba43d9$0$90266$1472...@news.sunsite.dk>
Info <http://groups.google.com/group/dk.test/msg/0c2acbb0aa88edf8>
( http://groups.google.dk/group/no.kultur.folklore.ufo/ ). File-number: 8570

"Jesus-loves-you" skrev
8570 <news:49bb8d48$0$90264$1472...@news.sunsite.dk>

> På dansk tv blev det i går aftes også oplyst, at meteoritten stammede helt
> tilbage til dengang vort solsystem blev dannet.

More news:

(Kristeligt Dagblad, lørdag den 14. marts 2009, side 3)

=== citat start ===

Sjældent meteorfund på Lolland

Et sjældent fund af en nyfalden meteor bliver bekræftet af Geologisk Museum
i København.

Her glæder lektor Henning Haack, ansvarlig for meteorsamlingen, sig over det
første fund af en frisk meteor siden 1951.

I alt er der fundet fire meteorer herhjemme - men den seneste, der blev
fundet på Lolland sidste onsdag, er den mest spændende.

- Det er langt det mest interessante fund, fordi det er en meget primitiv
type, siger Henning Haack.

Dermed er der håb om, at meteoren bringer interessante spor med sig fra de
tidligste tider.

meteorstumpen var på størrelse med en valnød og del af en større eksplosion,
som kunne ses på himlen over Nordtyskland, Sydsverige og det sydlige Danmark
den 17. januar.

Den lille sten havde boret sig fem centimeter ned i en græsplæne på et
offentligt areal.

/ritzau/

=== citat slut ====

> [...]
>
> Det skulle gøre et eventuelt fuskeri endnu vanskeligere, end hvis der
> havde været tale om fx. metal-skrot fra en menneskeskabt rumsonde.

Last OUTPUT: 8577 <news:49bbac46$0$90268$1472...@news.sunsite.dk>
Info <http://groups.google.com/group/dk.test/msg/0c2acbb0aa88edf8>
( http://groups.google.dk/group/no.kultur.folklore.ufo/ ). File-number: 8578

"Jesus-loves-you" skrev ...

08914 news:4a3abc72$0$90269$1472...@news.sunsite.dk
http://groups.google.com/group/dk.livssyn.kristendom/msg/edf7ada5c35c1b02

> Det levende hus
> [...]

Track no 10 er - for �vrigt - en af vores "nationalsange", derfra hvor jeg kommer (Hebr. 13,14) ... :-)

> I have a strange feeling:
>
> Kan b�lger k�rtegne ?
> (Can waves caress ?)
>
> I nearly as found her ... :-)
>
> And then I heard a voice from Heaven siad (perhaps the voice of ET):
> (2009-06-19, Friday, da no 170, CET 00:08, GMT (18/6-09) 22:08)
> - "Kom."
>
> A danish word.
>
> Means:
> Come...
>
> 00:09
> - "With me."

D�n lyd (havb�lgerne) h�rer man - for �vrigt - ogs� p� *andre* planeter ... :-)

Hmm ...

Et *f�lles-orienteringspunkt* hvad ang�r nydelse ?

With kind regards,
Coming up news: Iran hit by a meteor. Iran is no more (Jer.49,34-Jos.10,11)

Last OUTPUT: 08914 <news:4a3abc72$0$90269$1472...@news.sunsite.dk>
Info <http://groups.google.dk/group/dk.test/msg/591d03940b49201e>
<http://groups.google.dk/group/no.kultur.folklore.ufo/>. File-number: 8915

"Jesus-loves-you" skrev ...

08915 news:4a3ac22d$0$90263$1472...@news.sunsite.dk
http://groups.google.com/group/dk.livssyn.kristendom/msg/1d516d68ffbed4ea

[ ... ]

> Track no 10 er - for �vrigt - en af vores "nationalsange", derfra hvor jeg kommer (Hebr. 13,14) ... :-)

And then I heard the voice again from Heaven said (still perhaps the voice of ET):
(2009-06-19, Friday, da no 170, CET 00:52, GMT (18/6-09) 22:52)
- "Yeps."

> [...]

With kind regards,
Coming up news: Iran hit by a meteor. Iran is no more (Jer.49,34-Jos.10,11)

Last OUTPUT: 08915 news:4a3ac22d$0$90263$1472...@news.sunsite.dk
Info <http://groups.google.dk/group/dk.test/msg/591d03940b49201e>
<http://groups.google.dk/group/no.kultur.folklore.ufo/>. File-number: 8916

"Jesus-loves-you" skrev ...

08916 news:4a3ac652$0$90263$1472...@news.sunsite.dk
http://groups.google.com/group/dk.livssyn.kristendom/msg/ad3bc6cf763d87cd

Sent: Sunday, February 01, 2009, CET 19:12, GMT 18:12
Subject: N�r Gud Hellig�nd gr�der ?
8386 news:gm4omg$159e$1...@newsbin.cybercity.dk
http://groups.google.com/group/dk.livssyn.kristendom/msg/322a0cd92d65cbdf

> [...]
>
> CET 18:37
> - "Min ejendom."
>
> Jesus! Det ...
>
> CET 18:55
> - "Kostbar."
>
> CET 18:55
> - "For mig."
>
> -
>
> For de eventuelt interesserede:
>

> (A)Alt jeg give (E) vil til Jesus
> (F#m) Alt hvad (Hm) her jeg (E) kalder (A) mit!
>
> Jeg vil elske, (E7) jeg vil tro ham
> (F#m) F�lge (Hm) ham (A) ved (Hm) hvert (E) et (A) skridt!
>
> (A) Jeg vil give (Hm) alt, (E) jeg vil give (A) alt

Hmm ...

Det er *forunderligt*, n�r det religi�se KOMBINERES med det rationelle...

And then I heard the voice again from Heaven (perhaps ET) saying:
(2009-06-19, Friday, da no 170, CET 01:50, GMT (18/6-09) 23:50)
- "Don't you think so."

CET 01:52
- "I'm alive."

CET 01:52