Kamienie ktore swoimi nadprzyrodzonymi wedrowkami dowodza blednosci dzisiejszej fizyki (JP)

janp...@gmail.com

Jesli wierzyc samozadufanym twierdzeniom niektorych dzisiejszych
fizykow, we wszechswiecie jakoby nie ma "nadprzyrodzonego". Wedlug
nich wszystko co nas dotyka, to wylacznie dzialanie juz poznanych praw
fizyki. Jesli jednak rozgladnac sie uwaznie dookola, wowczas szokuje
jak wiele nadprzyrodzonego bez przerwy ludziom sie ujawnia - tyle ze
fizycy z uporem przedszkolakow udaja ze problem rzeczowego badania
nadprzyrodzonosci wcale nie istnieje. W punkcie #F1 odrebnej strony
internetowej "biblia.htm " (o Biblii autoryzowanej przez samego Boga)
wyszczegolnilem dluga liste doskonale znanych fizykom zjawisk, ktore
bezposrednio dowodza istnienia nadprzyrodzonosci. Znaczy dowodza one
np. istnienia Boga, innego swiata, niesmiertelnej duszy ludzkiej, itp.
Na niektorych z owych zjawisk oparte nawet zostaly juz istniejace
formalne dowody naukowe na istnienie Boga, duszy, innego swiata, na
stworzenie pierwszej pary ludzi przez Boga, itp. Dla zapoznania sie z
owymi naukowymi dowodami na faktyczne istnienie nadprzyrodzonosci
proponuje zajrzec np. do stron internetowych "god_pl.htm" (o naukowym
i swieckim wyjasnieniu istoty Boga), "dipolar_gravity_pl.htm" (o
"teorii wszystkiego" ktora naprawia bledy i niedoskonalosci
dzisiejszej fizyki), "nirvana_pl.htm" (o ignorowanym przez dzisiejsza
nauke zjawisku nirwany), czy "evolution_pl.htm" (o ewolucji w swietle
"teorii wszystkiego" zwanej Konceptem Dipolarnej Grawitacji.) Do
wszystkich tamtych dowodow na istnienie nadprzyrodzonosci, w
niniejszym wpisie dodam jeszcze jeden material dowodowy. Mianowicie
wskaze tu przyklady kamieni odkrywanych na Ziemi, ktore to kamienie
wykazuja nadprzyrodzona zdolnosc do odbywania inteligentnych wedrowek.
Poniewaz zgodnie ze stwierdzeniami dzisiejszej fizyki, kamienie same
nie maja prawa inteligentnie zmieniac swojego polozenia, rosnaca ilosc
materialu dowodowego na temat tych nadprzyrodzonych kamieni posiada
jednoznaczna wymowe. Mianowicie istnienie takich inteligentnie
przemieszczajacych sie kamieni jest jeszcze jednym dowodem na blednosc
stwierdzen i fundamentow naukowych dzisiejszej fizyki. Warto przy tym
pamietac, ze o kompletnej blednosci dotychczasowej fizyki ziemskiej
juz od dawna informuje nas tzw. teoria wszystkiego zwana Konceptem
Dipolarnej Grawitacji ?patrz strona "dipolar_gravity_pl.htm" ktora
opisuje ta teorie.

Pierwszy kamien o ktorym sie dowiedzialem ze posiada on nadprzyrodzona
zdolnosc do odbywania inteligentnej wedrowki badalem osobiscie juz
okolo 1990 roku. Byl to spory kamien istniejacy kolo miejscowosci
Atiamuri na Wyspie Polnocnej Nowej Zelandii. Pokazuje go zdjecie z
"Rys. #D1" pokazanego w punkcie #D1 strony internetowej
"newzealand_pl.htm" jakiej adresy przytoczone beda ponizej. Kamien ten
jest otoczony licznymi legendami. Jest on takze przedmiotem kultu dla
miejscowych Maorysow. Maorysi ci modla sie do owego kamienia, oraz
skladaja mu liczne ofiary. W ten sposob Maorysi przekazuja temu
kamieniowi unikalna forme inteligentnej energii przez Chinczykow
zwanej "chi", zas przez Koncept Dipolarnej Grawitacji nazywanej
"energia moralna" albo "zwow". Dzieki zapasowi owej inteligentnej
energii zgromadzonemu w sobie, kamien z Atiamuri jest w stanie
odwzajemniac modly Maorysow poprzez dokonywanie licznych uzdrowien
oraz poprzez przynoszenie szczescia tym co o nie prosza. Ja swego
czasu badalem fizykalnie kamien z Atiamuri, oraz stwierdzilem ze
wykazuje on dosyc niezwykle cechy. Dla przykladu zdaje on sie
wydzielac jakis rodzaj promieniowania. Kiedy bowiem umiescilem na nim
film do fotografii Roentgenowskich, ow film pokazal potem dziwne
naswietlone wzory. Kamien ten jest takze namagnesowany (jego
namagnesowanie daje sie wykryc za pomoca zwyklego kompasu).

Najbardziej jednak nadprzyrodzona cecha kamienia z Atiamuri jest, ze
zgodnie z miejscowym folklorem kamien ten ma odbywac "wedrowki".
Miejscowi ludzie twierdza, ze w przeszlosci byl on odsuwany od
krawedzi szosy, poniewaz w swojej normalnej lokacji wprowadza on dosyc
powazne niebezpieczenstwo dla przejezdzajacych samochodow. Co jakis
bowiem czas rozbija sie na nim samochod zas pasazerowie czasami nawet
traca zycie. Jednak po przesunieciu, kamien ten sam powracal na swoje
poprzednie miejsce. Podobno z powodu jego wedrowek, w oficjalnej
dokumentacji tamtej szosy widnieje on w zupelnie innym miejscu niz
faktycznie znajduje sie on w rzeczywistosci. Powodem ma byc brak
odwaznego managera ktory by sie podpisal pod oficjalnie naniesionymi
poprawkami w dokumentacji tamtej drogi stwierdzajacymi ze kamien ten
sam powrocil na swoje ulubione miejsce. Ludzie twierdza takze, ze
kamien ten okresowo zmienia ksztalt owej dziury w swoim boku (w dziure
ta skladane sa ofiary Maorysow). Owa dziura podobno jednym razem jest
calkowicie okragla, innym zas razem wydluzona jak muszla malzy.

Wyjasnienia dla mechanizmu pozwalajacego kamieniom na wedrowanie
dostarcza "teoria wszystkiego" zwana Konceptem Dipolarnej Grawitacji ?
po jej opisy patrz strona o nazwie "dipolar_gravity_pl.htm". Zgodnie z
nia, we wszechswiecie istnieje inteligentny rodzaj energii, przez
Chinczykow nazywanej "chi", zas przez ow Koncept Dipolarnej Grawitacji
zwanej "zwow" albo "energia moralna". Owa inteligentna energia ma to
do siebie, ze wypelnia one inteligentne nakazy myslowe. To wlasnie owa
energie osoby uprawiajace "kung fu" sa w stanie skierowac np. na pret
stalowy ktory uderzaja swoja glowa i nakazac jej aby ta rozbila ow
pret w drobny proszek. To takze owa inteligentna energia powoduje ze
tzw. feng shui faktycznie dziala w praktyce. (O dzialaniu "feng shui"
mozna sobie poczytac m.in. na stronie wroclaw.htm - o miescie
Wroclaw.) Poniewaz zgodnie z owym Konceptem Dipolarnej Grawitacji
wszelkie obiekty kultu otrzymuja od modlacych sie do nich ludzi porcje
owej inteligentnej energii, takie obiekty sa tez w stanie nakazac
posiadanej przez siebie energii wykonanie jakichs specyficznych
dzialan fizycznych. To wlasnie dlatego wszelkie obiekty czyjegos
kultu, takie jak ow kamien z Atiamuri, czy tez jak owe slynne drzewa i
kamienie ktore w Malezji nazywane sa Datuk, sa zdolne do
nadprzyrodzonego powodowania inteligentnych manifestacji fizykalnych.
Przyklad takiego nadprzyrodzonego drzewa "datuk" zilustrowany zostal i
opisany na stronie internetowej "ufo_pl.htm" (proponuje odwiedzic owa
strone aby zobaczyc takie nadprzyrodzone drzewo). Owe malazyjskie
drzewa i kamienie "Datuk" uzdrawiaja i pomagaja lokalnym ludziom,
dokonuja cudow, drzew "datuk" nie daje sie wyciac, itp. Posiadanie
podobnych nadprzyrodzonych mocy wykazuja tez slupy totemowe z Borneo,
o ktorych to slupach pisze w podrozdzialach I6.7 oraz I5.1 z tomu 5
monografii [1/5] ?patrz strona "tekst_1_5.htm". Owe slupy totemowe z
Borneo nie dadza sie fotografowac, same karza tych co im podpadna, a
ponadto potrafia uzdrawiac i wypelniac zyczenia tych co do nich sie
modla. W przeszlosci mialem takze okazje osobistego doswiadczenia
nadprzyrodzonych mocy krzyzackiej figury Matki Boskiej ktora kiedys
istniala w Polsce w zamku z Malborka ?proponuje ogladnac jej zdjecia
pokazane na stronie o nazwie "malbork.htm". Figura ta dala sie poznac
z antypolskiego dzialania. Tamten posag krzyzackiej Matki Boskiej z
Malborka jest znany m.in. z historycznego faktu, ze polskie dzialo
ktorym chciano go zniszczyc zwyczajnie eksplodowalo - co
udokumentowane zostalo na stronie "malbork.htm" o zamku w Malborku.
Ponadto posag ten posiadal przywiazana do siebie antypolska
przepowiednie ktora wypelnila sie kiedy posag ten zostal
nadprzyrodzenie zniszczony jakas tajemnicza eksplozja. (Na przekor
owej antypolskiej przepowiedni oraz antypolskiego dzialania owego
posagu, ciagle istnieja nierozwazni Polacy ktorzy chca odbudowac ten
krzyzacki posag o nadprzyrodzonych mocach - po szczegoly patrz strona
"malbork.htm" o zamku w Malborku oraz strona http://www.materdei.org.pl/
fundacji Mater Dei jaka to fundacja wlasnie chce go odbudowac.)

Na temat takich wlasnie obiektow kultu obdarzonych nadprzyrodzonoscia,
"teoria wszystkiego" zwana Konceptem Dipolarnej Grawitacji (po jej
opisy patrz strona o nazwie "dipolar_gravity_pl.htm") udziela nam
jednak zdecydowanego ostrzezenia. Mianowicie, sama natura owych
obiektow, ich niedoskonalosc intelektualna, a takze mechanizm za
posrednictwem ktorego dokonuja one swoich nadprzyrodzonych dzialan, sa
dalekie od doskonalosci. Dlatego takie obiekty, podobnie jak narowiste
konie, maja swoje "zagrania", nie uzywaja racjonalnie swoich mocy,
potrafia kogos lubic lub nie lubic, moga sie mscic, czesto dzialaja w
sposob mechaniczny, oraz sa dalekie od poczucia sprawiedliwosci. Na
przekor wiec ze niektorym ludziom potrafia one oddac jakas przysluge,
generalnie to trzeba na nie bardzo uwazac, bo sa one w stanie
wyrzadzic rowniez wiele zla. To dlatego istnieja religie ktore
ostrzegaja np. przez modleniem sie do "zlotego cielca", lub przed
modleniem sie do obrazow. Przykladem takiego obiektu kultu ktory
wyrzadzil Polakom wiele zla jest korzyzacki posag Madonny z zamku w
Malborku opisywany poprzednio.

O kolejnym duzym kamieniu ktory w nadprzyrodzony sposob sam sobie
wychodzi na spacer dowiedzialem sie z artykulu "Land where spirits
still rule" (tj. "Ziemia gdzie duchy ciagle rzadza") ze strony D1
gazety "The New Zealand Herald", wydanie datowane we wtorek (Tuesday),
January 29, 2008. Artykul ten opisuje nadprzyrodzone wedrowki
brazowego kamienia o wielkosci typowego samochodu, a nazywanego
lokalnie "A spirit stone", ktorego kazdy moze sobie ogladnac jak lezy
tuz przy nowej "freeway" wiodacej z Port-Moresby w Papua New Guinea az
do brzegu morza. Oto doslowne cytowanie z owego artykulu w moim
znaczeniowym tlumaczeniu: "Kiedy wyrabywali droge przez niniejsze
miejsce, odkryli ze ow kamien byl zbyt twardy aby go rozlupac dlatego
zaladowali go na ciezarowke, zwiezli w dol do zatoki, oraz wrzucili go
do morza. Jednak nastepnego ranka byl on spowrotem na swoim miejscu.
Tak stalo sie az trzy razy. Wrzucali ten kamien do zatoki jednak noca
on powracal, w koncu wiec pozostawili go tutaj." (W oryginale
angielskojezycznym: "When they cut the road through here, they found
this stone was too hard to break up so they put it on a truck, took it
down to the harbor, and dropped it in the sea. But the next morning it
was back here again. That happened three times. They dropped the stone
in the harbor but overnight it returned, so finally they left it
here.")

Nowa Zelandia i Papua New Guinea nie sa jedynymi krajami na Ziemi w
ktorych kamienie w nadprzyrodzony sposob same zmieniaja swoje pozycje.
Innym takim miejscem, dosyc nawet slawnym, jest wysuszone dno jeziora
zwane "Racetrack Playa", a polozone w tzw. "Death Valley National
Park", California, USA. Po plaskim jak stol wysuszonym blocie tego dna
jeziora przemieszczaja sie kamienie zwane Sliding Rocks of Racetrack
Playa. W 2007 roku dosyc dobrze ilustrowany artykul na ich temat
dostepny byl w Internecie pod adresem http://geology.com/articles/racetrack-playa-sliding-rocks.shtml.
Ciekawe ze ortodoksyjna nauka ziemska wprawdzie mnozy najrozniejsze
hipotezy i teorie ktore staraja sie wyjasnic jak owe kamienie sie
przemieszczaja, jednak nauka ta nie jest w stanie potwierdzic
empirycznie poprawnosci zadnej z owych teorii i hipotez. Chociaz wiec
wielu dzisiejszych naukowcow jest tak zawzietymi ateistami i
niedowiarkami, ze raczej by dalo sie "ukamieniowac" niz by otwarcie
przyznalo ze kamieniami tymi poruszaja jakies nadprzyrodzone moce,
faktycznie istnienie owych mocy jest jedynym racjonalnym wyjasnieniem
dla tego co naprawde sie tam dzieje.

W niniejszym krotkim wpisie nie moglem sobie pozwolic na dokladniejsze
wyjasnienie mechanizmow ktore pozwalaja aby nadprzyrodzone moglo
czasami fizykalnie manifestowac swoja obecnosc. Jednak mechanizmy
takie wyjasnione sa dokladniej na calym szeregu stron internetowych
totalizmu. Tym wiec czytelnikom ktorzy zechca sie dowiedziec: (1)
dlaczego dzisiejsza fizyka zawiera podstawowy blad juz w sformulowaniu
swoich fundamentow ktory to blad czyni ja slepa na fizykalne
manifestacje nadprzyrodzonosci, (2) jak blad ten daje sie naprawic,
oraz (3) jakie nadprzyrodzone zjawiska daje sie latwo wyjasnic po
naprawieniu tego bledu, proponuje zagladnac do nastepujacych
totaliztycznych stron internetowych: "dipolar_gravity_pl.htm" (o
"teorii wszystkiego" ktora naprawia bledy i niedoskonalosci
dzisiejszej fizyki), "malbork.htm" (o nadprzyrodzonych zjawiskach z
zamku w Malborku), "timevehicle_pl.htm?(o naturze czasu i o podrozach
w czasie), oraz "telepathy_pl.htm" (o wykorzystaniu zjawisk odrebnego
swiata w ktorym mieszka Bog dla zrealizowania nieskonczenie szybkiej
komunikacji telepatycznej).

Powyzsze opisy kamieni ktore w sposob zamierzony dokonuja
nadprzyrodzonych wedrowek a stad zaprzeczaja one poprawnosci
dzisiejszej nauki, zaczerpniete zostaly z punktu #D1 najnowszej
aktualizacji strony internetowej "newzealand_pl.htm". Aktualizacja ta
nosi date 30 stycznia 2008 roku, lub pozniejsza. Strone ta mozna sobie
przegladnac m.in. pod nastepujacymi adresami - jesli nie zostala ona
tam w miedzyczasie zasabotazowana:

http://bible.webng.com/newzealand_pl.htm
http://energy.atspace.org/newzealand_pl.htm
http://evidence.ueuo.com/newzealand_pl.htm
http://evil.thefreehost.biz/newzealand_pl.htm
http://fruit.sitesled.com/newzealand_pl.htm
http://fruit.xphost.org/newzealand_pl.htm
http://god.ez-sites.ws/newzealand_pl.htm
http://karma.freewebpages.org/newzealand_pl.htm
http://memorial.awardspace.info/bible.htm
http://newzealand.myfreewebs.net/newzealand_pl.htm
http://nirvana.scienceontheweb.net/newzealand_pl.htm
http://pigs.freehyperspace.com/newzealand_pl.htm
http://parasitism.about.tc/newzealand_pl.htm
http://parasitism.xphost.org/newzealand_pl.htm
http://rubik.hits.io/newzealand_pl.htm
http://tornado.99k.org/newzealand_pl.htm
http://users3.nofeehost.com/devils/newzealand_pl.htm
http://wszewilki.greatnow.com/newzealand_pl.htm

Prosze odnotowac, ze kazdy z powyzszych adresow faktycznie powinien
zawierac tez wszystkie inne strony totalizmu, wlaczajac w to
totaliztyczne strony ktore w obecnym 2008 roku zostaly juz
uaktualizowane i drastycznie przeredagowane, takie jak np.
"malbork.htm", "korea_pl.htm", "propulsion_pl.htm",
"parasitism_pl.htm", "biblia.htm", "tapanui_pl.htm", czy
"newzealand_pl.htm". Jesli wiec ktos zechce przegladnac opisy z owych
innych stron totalizmu, np. z owych stron ostatnio podanych
aktualizacji, wowczas w powyzszych adresach nazwe "newzealand_pl.htm"
powinien zamienic na nazwe strony ktora chce przegladnac, np. strony
"malbork.htm", "god_pl.htm", "biblia.htm", "dipolar_gravity_pl.htm",
"evolution_pl.htm", "telepathy_pl.htm", "nirvana_pl.htm",
"evil_pl.htm", "tekst_1_5.htm", itp.

Niektore sprawy poruszone w niniejszym wpisie omawiane sa tez na
blogach totalizmu ktore dostepne sa pod adresami:
http://www.getablog.net/totalizm
http://totalizm.wordpress.com
http://totalizm.myblog.net
http://www.newfreehost.com/weblog/?u=god

Z totaliztycznym salutem,
Jan Pajak

Cezary Grądys

janp...@gmail.com napisał(a):

> [...]
> fizykow, we wszechswiecie jakoby nie ma "nadprzyrodzonego". Wedlug
> nich wszystko co nas dotyka, to wylacznie dzialanie juz poznanych praw

To po co buduje się akceleratory i inne duperele skoro wystarczą już
poznane prawa?

> Ja swego
> czasu badalem fizykalnie kamien z Atiamuri, oraz stwierdzilem ze
> wykazuje on dosyc niezwykle cechy. Dla przykladu zdaje on sie
> wydzielac jakis rodzaj promieniowania.

ZDAJE SIĘ WYDZIELAĆ to ma być wynik badania?

--

Cezary Grądys <czarek...@cartalia.com>

janp...@gmail.com

On Jan 30, 8:38 pm, Cezary Grądys <czarek.gra...@cartalia.com> wrote:

> To po co buduje się akceleratory i inne duperele skoro wystarczą już
> poznane prawa?

"Akceleratory, reaktory, oraz inne duperele" buduje sie z wielu
powodow, jednak wcale nie po to aby poznawac prawde ani aby zyc
zgodnie z prawami nakazywanymi nam przez Boga (czyli przez zrodlo
wszelkiej nadprzyrodzonosci). Najwazniejszym z tych powodow jest, ze
dopomagaja one w praktycznym opanowywaniu coraz lepszych metod
ogromnie latwego zabijania ludzi. Wszakze zamiast, jak kiedys, szkolic
cala armie ktora z ogromnym trudem maczugami robijala by glowy kazdego
z osobna, teraz przywodcy maja w swoich biurach "czerwony guzik" po
ktorego przycisnieciu za jadnym zmachem moga "wymazac z istnienia"
cale kontynenty wraz ze wszystkimi ich mieszkancami. Kolejnym waznym
powodem budowania tych drogich zabawek jest "syndrom SETI". Syndrom
ten dziala poprzez owe miliony wydawane na program SETI (ktory to
program ma jakoby poszukiwac w dalekich galaktykach jakies
inteligentne zycie), podczas gdy jednoczesnie nie zwraca sie zadnej
uwagi na fakt ze nasza planeta jest od zarania dziejow skrycie
okupowana i eksploatowana przez szatanskich UFOnautow ktorzy
przylatuja do nas wlasnie z owego kosmosu. Innymi slowy "syndrom SETI"
polega na oficjalnym i umiejetnym odwaracaniu uwagi ludzi od faktu ze
nasza Ziemia jest skrycie okupowana i eksploatowana przez UFOnautow
przybylych na Ziemie z kosmosu. (Wiecej informacji na ten temat mozna
znalezc na totaliztycznej stronie "evil_pl.htm".) Kolejnym powodem
budowania owych "aceleratorow, ..., itp." jest ze z gory wiadomo iz
pozwalaja one tylko na gromadzenie czysto empirycznych doswiadczen,
jednak wcale nie posuwaja do przodu sprawy poznania przez ludzkosc
prawdy o otaczajacym nas wszechswiecie. Prawde ta mozna poznac tylko
poprzez wysilek intelektu i poprzez teoretyczne formulowanie dobrze
pasujacych do rzeczywistosci modeli wszechswiata takich jak np. owa
"teoria wszystkiego" zwana Konceptem Dipolarnej Grawitacji. Jest
jeszcze wiecej powodow na budowanie kosztownych zabawek dla naukowcow
i na zajmowanie ich tymi zabawkami aby odwrocic ich uwage od
poszukiwania prawdy. Jednak mysle ze dla potrzeb niniejszej grupy
dyskusyjnej oraz tej dyskusji wystarcza juz powyzsze powody. Mam
nadzieje ze odpowiedzialem na Pana zapytanie - ktore jak wierze
nurtuje nie tylko Pana.

Tomasz bla Fortuna

Dnia Tue, 29 Jan 2008 17:47:39 -0800 (PST)
janp...@gmail.com napisał:

> Znaczy dowodza one
> np. istnienia Boga, innego swiata, niesmiertelnej duszy ludzkiej, itp.

Heh, jeszcze tylko Ciebie tu brakowało.

Zrewidowałeś już swoje poglądy na rozchodzenie się fal poprzecznych w
ciałach stałych? Bo jakoś urwałeś ostatnio rozmowę nie zaspokoiwszy
mojej ciekawości.

Pozdrawiam...
--
Tomasz bla Fortuna
jid: bla(at)af.gliwice.pl

rs

On Wed, 30 Jan 2008 17:31:15 -0800 (PST), janp...@gmail.com wrote:

> [...]
>wszelkiej nadprzyrodzonosci). Najwazniejszym z tych powodow jest, ze
>dopomagaja one w praktycznym opanowywaniu coraz lepszych metod

twoj bog za jednym zamachem zmiotl cala populacje ludzka i wiekszosc
zwierzecej z powierzchni ziemi w czasie potopu. zalatwil sodome i
gomore, przez wieki podjudzal zydow zeby mordowali, a wrecz prowadzili
wojne spalonej ziemi, ze swoimi sasiadami.

> [...]
>uwagi na fakt ze nasza planeta jest od zarania dziejow skrycie
>okupowana i eksploatowana przez szatanskich UFOnautow

SETI jest wlasnie od szukania extraterestials. znasz angielski
powinienes wykobinowac co to znaczy. jakos rozpoczecie ruchu
totaliztycznego nie przyblizylo ciebie do wykrycia chociaz kopyta,
roga czy ogona zadnego ufola juz na ziemi zamieszkalego. powodzenia.
<rs>

--

"My God is nicer than yours". Thomas Krupski

Maciej Bliziński

Trollowanie - wysyłanie wrogich, obraźliwych lub kontrowersyjnych
wiadomości na jedno z publicznych "miejsc" w Internecie w celu
wzniecenia kłótni.
http://pl.wikipedia.org/wiki/Trollowanie

Proponuję nie karmić trolla.

la...@wanadoo.fr

Czegoś ja tu nie rozumiem. Z jednej strony jest atak na fizykę, z
drugiej "dipolar gravity" to niedopracowana idea fizyczna.
Niedopracowana, bo brak równań.
Z trzeciej strony nie jest to teoria nowa, bo wielu fizyków przedtem
rozwijało teorie grawitacji na wzór elektromagnetyzmu. Zreszta dalej
to robią na wiele sposobów.
A bez równań można wyciagać wiele wniosków, nikt nie będzie w stanie
sprawdzić czy wnioski z danej idei są zasadne czy nie.

Arkadiusz Jadczyk

janp...@gmail.com

On Feb 2, 11:12 pm, la...@wanadoo.fr wrote:

> drugiej "dipolar gravity" to niedopracowana idea fizyczna.
> Niedopracowana, bo brak równań.
Nie mozna stwierdzac ze Koncept Dipolarnej Grawitacji (KDG) nie
zawiera zadnych rownan. Wszkze przykladowo to z niego wywodza sie tzw.
"rownania grawitacyjne" ktore okreslaja zaleznosc inteligencji,
dlugosci zycia, wzrostu, itp. od wartosci pola grawitacyjnego
panujacego na planecie na ktorej dane istoty zyja. To takze KDG
koryguje i uscisla wszystkie rownania na mase, energie, itp., znane
nam dotychczas z fizyki klasycznej. Tyle tylko ze streszczone
prezentacje KDG adresowane dla zwyklych ludzi, a nie dla fizykow,
dostepne za posrednictwem Internetu, nie zawieraja rownan. Wszakze z
zalozenia sa one "dla zwyklych ludzi". Natomiast pelne prezentacj KDG
dostepne np. w formie monografii [1/4] i [1/5] zawieraja juz rowania.

Podobnie bezpodstawne jak w zakresie owych rownan sa rowniez wszystkie
inne zarzuty stawiane KDG. Ci co je stawiaja chca pop prostu obrzydzic
innym ta "Teorie Wszystkiego" - wszakze wyjasnia ona zbyt wiele
zagadek aby wrogowie ludzkosci mogli pozwalac na jeju swobodne
upowszechnianie sie.

Z totaliztycznym salutem,
Jan Pajak

P.S. Przed formowaniem zastrzezen przeciwko KDG proponowalbym
zapoznanie sie chocby z tomem 4 najnowszej monografii [1/5] (caly KDG
opisany jest w tomach 4 i 5, oraz rozwijany dalej w tomach 6 do 12).

janp...@gmail.com

On Feb 2, 11:12 pm, la...@wanadoo.fr wrote:
> Czegoś ja tu nie rozumiem. Z jednej strony jest atak na fizykę, z
> drugiej "dipolar gravity" to niedopracowana idea fizyczna.
Moj wpis na temat kamieni (a takze innych "nieozywionych" obiektow)
ktore dokonuja fizycznych manifestacji podobnie jak zywe istoty, wcale
nie stanowi "ataku na fizyke". Jest on jedynie przypomnieniem, ze
fizyka jest niekompletna przez tak dlugo, jak dlugo fizycy beda
upierali sie przy odrzucaniu Konceptu Dipolarnej Grawitacji (KDG) -
ktory to koncept poszerza jej zakres stosowalnosci rowniez na
uprzednio niewyjasnione zjawiska. Empiryka wskazuje bowiem cale morze
zjawisk i zachowan ktorych wlaczenie do fizyki nastepuje wlasnie
poprzez Koncept Dipolarnej Grawitacji, jednak ktorych wielu fizykow
wcale nie chce uznac za istniejace. Zjawiska te i zachowania obejmuja
m.in. owe "chodzace kamienie" opisane tutaj oraz na totaliztycznej
stronie "newzealand_pl.htm", zjawisko telekinezy omawiane m.in. na
stronach "telekinesis_pl.htm" oraz "dipolar_gravity_pl.htm", zjawisko
telepatii omawiane na totaliztycznych stronach "telepathy_pl.htm" oraz
"seismograph_pl.htm", zjawisko reprezentujace odwrotnosc tarcia
opisane m.in. na totaliztycznych stronach "free_energy_pl.htm" oraz
"boiler_pl.htm", nadprzyrodzonosc - opisywane m.in. na stronach
"god_pl.htm" oraz "evil_pl.htm", oraz wiele wiecej.

Najwyzszy juz czas aby fizycy i fizyka zaczeli zwarac uwage na
istnienie owych nietypowych zjawisk oraz aby zaczeli je badac dla
dobra naszej cywilizacji i swojego wlasnego. Dotychczasowe chowanie
glowy w piasek i udawanie ze zjawiska te wogole nie istnieja nie
stwarza dobrej atmosfery wokol oficjalnej nauki ziemskiej. Podobnie
tez jak nieprzejednana sztywnosc religii spowodowala kiedys nadejscie
reformacji i powstanie odlamow religijnych, rowniez dzisiejsza
sztywnosc oficjalnej nauki bedzie prowadzila do powstania i wzrostu
wplywow tzw. alternatywnych nauk - w tym totaliztycznej nauki. To zas
jest dosyc niebezpieczny tend dla oficjalnej nauki. Moze on bowiem
kiedys spowodowac, ze wykladowcy uczelniani pewnego dnia przestana byc
zatrudniani jako naukowcy i wykladowcy, a zaczna byc zatrudniani
wylacznie jako wykladowcy - co zreszta juz obecnie czyni coraz wiecej
krajow rozczarowanych marazmem i brakiem produktywnosci wsrod
wykladowcow uczelni wyzszych. Z kolei rozwoj nauki bedzie w takim
przypadku przejety wlasnie przez owe "alternatywne nauki" - m.in.
przez "totaliztyczna nauke" dzialajaca poza ramami uczelni jednak w
scislej wspolpracy z codziennym zyciem.

janp...@gmail.com

On Jan 30, 8:38 pm, Cezary Grądys <czarek.gra...@cartalia.com> wrote:
> ZDAJE SIĘ WYDZIELAĆ to ma być wynik badania?

Bardzo chetnie zaprowadze kazdego naukowca do owego kamienia, tak aby
mogl wykonac badania jakie mu pozwola cos stwierdzic z "cala
pewnoscia". Ja sam wiem bowiem, ze w sprawach "nadprzyrodzonego" na
dzisiejszym etapie badan NIC nie da sie stwierdzic "z cala pewnoscia"
- wszakze mamy tu do czynienia z inteligencja ktora moze miec (i
zapewne ma) intencje calkowicie odmienne od naszych. Z kolei wszyscy
ci co obrzydzaja innym badania nadprzyrodzonego wola udawac ze sprawa
istnienia nadprzyrodzonosci nie istnieje. Innymi slowy, latwo
przychodzi chowac glowe w piasek i zarzucac niedoskonalosc innym,
jednak nie tak juz latwo badac nadprzyrodzone samemu.

Tak nawiasem mowiac, to wlasnie jestem na tropie kolejnego
nadprzyrodzonego. Mianowicie w 1998 roku na wlasne oczy widzialem
budynek mojego przyjaciela zrownany z Ziemia. Szczegoly na temat tego
zburzonego domu z Locksley Avenue w Christchurch opisuje wlasnie na
stronach "timevehicle_pl.htm", "free_energy_pl.htm" oraz
"boiler_pl.htm" - zapraszam do ich przegladniecia za jakis tydzien
czasu. Kilka dni temu zobaczylem jednak (niemal) ten sam budynek
stojacy na swoim dawnym miejscu. Jakas wiec nadprzyrodzona moc
postawila ow budynek ponownie na miejscu w ktorym kiedys on istnial
przed czasem gdy go zburzono. Jednak w srodku tego budynku
rozmieszczenie pomieszczen wyglada juz nieco inaczej niz wygladalo
poprzednio. Na mnie sprawia to wrazenie, jakby budynek zostal
odrestaurowany zgodnie z nieco odmiennym projektem niz projekt po
jakim widzialem go poprzednio. Aby poczytec sobie wiecej na ten temat
warto zagladnac na strone
http://www.stuff.co.nz/4379593a6530.html
ktora ilustruje dzialajaca grzalke Pana Davey, oraz porownac co na
temat Pana Davey napisalem na totaliztycznej stronie
"free_energy_pl.htm". Tak nawiasem mowiac, to oba owe opisy sa zgodne
z prawda. Tyle ze dzieki interwencji nadprzyrodzonego mialy one
miejsce w zupelnie odmiennych przebiegach czasu (po szczegoly na temat
odmiennych przebiegow czasu patrz totaliztyczna strona
"timevehicle_pl.htm").

janp...@gmail.com

On Jan 30, 7:18 pm, Tomasz bla Fortuna <b...@thera.be> wrote:

> Zrewidowałeś już swoje poglądy na rozchodzenie się fal poprzecznych w
> ciałach stałych? Bo jakoś urwałeś ostatnio rozmowę nie zaspokoiwszy
> mojej ciekawości.

Na temat fal poprzecznychy juz dyskutowalismy relatywnie dokladnie we
wpisach dostepnych pod adresami
http://groups.google.com/group/pl.sci.fizyka/browse_thread/thread/3c9afa0dcd2eff60/25570aefd39bcc49?lnk=gst&q=fale+poprzeczne#25570aefd39bcc49
oraz http://groups.google.com/group/pl.sci.fizyka/msg/24bfdb68e16dcfdc?dmode=source
Wszystko co tam wyjasnilem na ich temat, a takze wszystko co
wyjasnilem aby zdemaskowac bezpodstawnosc ataku zamaskowanych
indywidulow na dowod na istnienie "przeciw-swiata" przeprowadzony z
uzyciem owych fal poprzecznych, pozostaje nadal wazne.

Niektore informacje na temat fal poprzecznych omawiane sa
tez na blogach totalizmu ktore sa dostepne pod adresami:

Tomasz bla Fortuna

Dnia Mon, 11 Feb 2008 18:37:20 -0800 (PST)
janp...@gmail.com napisał(a):

> [...]
>
> Niektore informacje na temat fal poprzecznych omawiane sa
> tez na blogach totalizmu ktore sa dostepne pod adresami:

To znaczy ni mniej ni więcej, że wciąż błędnie uważasz, że rozchodzą
się _jedynie_ na granicy dwóch ośrodków.

A tak nie jest.

http://pl.wikipedia.org/wiki/Fala_poprzeczna
http://labor.ps.pl/wfo6def.html
"W ten sposób cząsteczki drgają w górę i w dół, a zburzenie, czyli
fala, rozchodzi się poziomo. Przykład z powierzchnią cieczy jest
przykładem wyjątkowym, gdyż poza tym mechaniczne fale poprzeczne mogą
rozchodzić się wyłącznie w ciałach stałych, a więc w ciałach
dysponujących sprężystością postaci."

A nawet dla gimnazjalistów:
http://testgimnazjalny.pl/wzorcownia/fiz/page8.html
Fale podłużne mogą rozchodzić się w ciałach stałych, cieczach i gazach,
a fale poprzeczne tylko w ciałach stałych.

Cały "dowód" opierasz na dość skomplikowanym wyjątku nie oddającym
natury tych fal.

pzdr.

PS. Nie jestem zamaskowanym indywiduum.

signature.asc

janp...@gmail.com

On Feb 12, 9:41 pm, Tomasz bla Fortuna <b...@thera.be> wrote:
> Cały "dowód" opierasz na dość skomplikowanym wyjątku nie oddającym
> natury tych fal.

> PS. Nie jestem zamaskowanym indywiduum.

Jak to juz wyjasnialem w watku o adresie
http://groups.google.com/group/pl.sci.fizyka/browse_thread/thread/3c9afa0dcd2eff60
, jesli zmieni sie punkt odniesienia, w nowym ukladzie odniesienia
wszystko ze starego ukladu traci swoja waznosc. To dlatego przykladowo
zwykla maka ktora uzywamy do wyrobu ciasta, po powiekszeniu jej kilka
tysiecy razy przestaje byc maka a staje sie rumowiskiem ogromnych
glazow. Zamaskowany kumotrze, z premedytacja ty to wlasnie czynisz w
swoich zaciemniajacych zarzutach. (Nadal uzywam slowa "zamaskowany"
bowiem nie dalbym nawet grosza ze imie i nazwisko ktore uzywasz sa
naprawde twoimi.) Twoje wywody wcale jednak nie zmieniaja faktu, ze
fale poprzeczne istnieja jako zupelnie odrebny rodzaj fal, ani faktu
ze fale te rozchodza sie wylacznie na granicy dwoch osrodkow. Fakt ze
daje sie je zaobserwowac takze np. we wnetrzu metalowego drutu czy
blachy, wynika jedynie z tego ze ow drut czy blacha skladaja sie
glownie z granic (tj. ich powierzchni) dwoch osrodkow. Gdybys jednak
wykonal ze stali jednorodny blok o wymiarach galaktyki lub ukladu
slonecznego, nie znalazbys we wnetrzu owego bloku zadnych fal
poprzecznych.

Aczkolwiek NIE zgadzam sie z twoimi kumotrze zaciemniajacymi
argumentami, szanuje zacieklosc z jaka zarowno ty jak i inni
reprezentanci twojej cywilizacji zwodza ludzkosc przez dziesiatki
tysiacleci. Domyslam sie tez ze niniejsza ataki na fale poprzeczne tez
maja na celu zniechecenie czytajacych do zapoznania sie z dowodami na
istnienie Boga, o ktorych to dowodach pisalem we watkach o adresach
http://groups.google.com/group/pl.sci.fizyka/browse_thread/thread/1f8fab45d59defe1#b86e3942132a81a1
oraz http://groups.google.com/group/pl.sci.biologia/browse_thread/thread/8b2635d499a0325b#da9b4283be77f971
.

Z totaliztycznym salutem,
Jan Pajak

P.S. Ponownie polecam zagladniecie pod adres http://www.stuff.co.nz/thepress/4379593a6530.html
pod ktorym znajduje sie artykul o telekinetycznej grzalce Pana Davey.
Jest to ta sama grzalka ktora opisalem na totaliztycznych stronach
"free_energy_pl.htm". Po kliknieciu pod owym adresem "
http://www.stuff.co.nz/press/4379593a6530.html " na link "Watch audio
slideshow of Peter Davey" otwiera sie wideo z audio pod adresem "
http://multimedia.stuff.co.nz/thepress/sonic/ " na ktorym to wideo
mozna zobaczyc telekinetyczna grzalke Pana Davey w dzialaniu, a nawet
mozna uslyszec unikalne dzwieki ktore grzalka ta wydaje podczas swego
dzialania. Juz niedlugo napisze tutaj wiecej na temat owej niezwyklej
grzalki oraz "darmowej energii" ktora ona telekinetycznie generuje.

Tomasz bla Fortuna

Dnia Tue, 12 Feb 2008 18:37:48 -0800 (PST)
janp...@gmail.com napisał(a):

> Twoje wywody wcale jednak nie zmieniaja faktu, ze fale poprzeczne

> istnieja jako zupelnie odrebny rodzaj fal, ani faktu ze fale te
> rozchodza sie wylacznie na granicy dwoch osrodkow.

"Fakt" ten podważa niestety autorytet rzeczywistości.

> Fakt ze daje sie je zaobserwowac takze np. we wnetrzu metalowego
> drutu czy blachy, wynika jedynie z tego ze ow drut czy blacha
> skladaja sie glownie z granic (tj. ich powierzchni) dwoch osrodkow.

Wyobrać sobie jednolity blok metalu 1mx1mx1m. W jego wnętrzu rozchodzą
się fale poprzeczne. Nigdy nie mówiłem o drucie czy blasze; spłycasz
zagadnienie.

> Gdybys jednak wykonal ze stali jednorodny blok o wymiarach galaktyki
> lub ukladu slonecznego, nie znalazbys we wnetrzu owego bloku zadnych
> fal poprzecznych.

Właśnie; problem w tym, że uczeni znajdują i tu jest Twój problem.
Sprawdź swoją wiedzę.

Epilog:
Jeśli nie masz zamiaru w żaden konkretny sposób dowieść, że jest
inaczej to z argumentacją "nie bo nie" dyskutować nie chcę, bo się nie
da. Podałem Ci linki, z których wynika, że jest inaczej, jeśli to do
Ciebie nie przemawia to _absolutnie_ nic nie będzie w stanie zmienić
Twoje nastawienie do problemu.

Wobec tego wszelka dyskusja jest jałowa.

Pzdr.

signature.asc

janp...@gmail.com

On Feb 13, 11:54 pm, Tomasz bla Fortuna <b...@thera.be> wrote:
> Wobec tego wszelka dyskusja jest jałowa.

Jesli przeczytac Biblie, to dyskusja pomiedzy istotami w owej Biblii
zwanymi "serpentami", "diablami", czy "smokami", natomiast w
dzisiejszych czasach zwanymi UFOnautami, od poczatku dziejow byla
bezowocna i jalowa. Wszakze celem tych istot jest zasiewanie na Ziemi
ciemnoty, konfuzji i niemoralnosci, tak aby ludzkosc mogla byc przez
nie eksploatowana w nieskonczonosc. Wszystko zas co prowadzi do
poznania, moralnosci, oraz do postepu, jest przez owe istoty zaciekle
zwalczane. To zwalczanie obejmuje rowniez moje dowody na istnienie
Boga, niesmiertelnej duszy, innego swiata, a takze moj Koncept
Dipolarnej Grawitacji, opisy telekinezy i telepatii, magnokraft,
komore oscylacyjna, urzadzenia darmowej energii, itp. Wszakze wszystko
to, a takze wiele wiecej prowadzi do lepszego poznania swiata wokol
nas, do coraz moralniejszego postepowania ludzi, do zaprzestania wojen
i niemoralnych dzialan, itd., itp. W ten zas sposob my ludzie wymykamy
sie spod kontroli owych szatanskich istot.

Innymi slowami, wszystko co ja stwierdzam jest opluwane i podwazane,
tylko dlatego ze prowadzi to do ujawnienie dzialalnosci owych
szatanskich istot na Ziemi. Tak dlugo jak bede gdziekolwiek wyrazal
swoje poglady, tak dlugo owe istoty beda poglady te bezwzglenie
atakowaly i podwazaly. I to zawsze z pomoca owej "jalowej dyskusji"
ktora obraca kota ogonem oraz czarne nazywa bialym. Wszakze to co ja
stwierdzam opiera sie na faktach, rzeczowych badaniach, oraz zasadach
logiki. W naukowy i przezroczysty sposob nie da sie wiec tego podwazyc
ani obalic.

janp...@gmail.com

On Jan 30, 7:18 pm, Tomasz bla Fortuna <b...@thera.be> wrote:
> Heh, jeszcze tylko Ciebie tu brakowało.
Latwo mi zrozumiec dlaczego wy UFOnauci (znaczy "serpenty, "diably",
czy "smoki" wedlug bibilijnej termonologii) tak sie obruszacie kiedy
wlaczam sie do dyskusji na stronach jakie wy kontrolujecie. Wszakze ci
z waszego grona ktorzy zdolali sie powkrecac do grona ziemskich
naukowcow, zdolali juz powmawiac naiwnym ludziskom ze wogole NIE ma
zjawisk ktore sa wam nie na reke. Tymczasem ja w swoich wpisach
wskazuje naukowe dowody ze jednak ogromna liczba takich zjawisk nie
tylko faktycznie istnieje, ale nawet posiada racjonalne wyjasnienie w

swietle "teorii wszystkiego" zwanej Konceptem Dipolarnej Grawitacji.
Sporo "mieszam wam wiec w kwitach". Mysle jednak ze moje wpisy maja
takze i na was dosyc korzystny wplyw. Otwieraja wszakze i wasze umysly
na zjawiska ktorych istnienie wasza wlasna nauka tez nauczyla was
ignorowac.

Tak nawiasem mowiac to moj nastepny wpis, ktory mozna sobie ogladnac
pod adresem http://groups.google.com/group/pl.sci.fizyka/browse_thread/thread/6f0835cb1d0ac861/5e0d7235dc43c262#5e0d7235dc43c262
, takze ujawnia kolejne zjawisko przeaczane przez nauke ziemska dzieki
krzykliwosci waszej propagandy. Jest to zjawisko nadawania wodzie
unikalnych zdolnosci "wody zycia" - ktora leczy i wydluza
dlugowiecznosc. Proponuje zagladnac na ow wpis i na linki ktore on
wskazuje.

Jakub A. Krzewicki

czwartek, 14 lutego 2008 02:51. carbon entity 'janp...@gmail.com'
<janp...@gmail.com> contaminated pl.misc.paranauki with the following
letter:

Co do Przeciwświata, to ta koncepcja staje się coraz bardziej popularna.
Ostatnio doszedł do tego niejaki George P. Shpenkov (teoria Dialektycznego
Modelu Wszechświata i Dynamicznego Modelu Cząstek Elementarnych)

http://shpenkov.janmax.com/Teoria-DM-Polish.pdf

Jakub A. Krzewicki

Jakub A. Krzewicki

janp...@gmail.com

On Feb 17, 3:52 am, "mrowkamic...@gmail.com" <mrowkamic...@gmail.com>
wrote:
> no cóż fajny kamień ........ stek bzdur ........

Bardzo latwo stwierdzic ze cos jest stekiem bzdur, NIE bedac w stanie
uzasadnic tego jakimis wywodami lub naukowym materialem dowodowym
potwierdzajacym ze dany stwierdzjacy faktycznie "wie o czym mowi". Co
ciekawsze, wielu naukowcow ktorzy pozwalaja aby w ich obecnosci ktos
nazywal takie manifestacje nadprzyrodzonosci "stekami bzdur",
faktycznie samemu doswiadczylo w swoim zyciu zdarzen ktore sa wlasnie
nadprzyrodzonoscia. Na Ziemi bowiem az gesto od dzialania
nadprzyrodzonosci. Tyle ze rowniez az gesto na Ziemi od owych
szatanskich istot ktore czerpia najrozniejsze korzysci z glupoty tych
ludzi co odmawiaja zwrocenia uwagi na istnienie nadprzyrodzonosci i w
ten sposob staja sie podatne na podszeptry owych szatanskich istot.
Ten bowiem co odmawia odnotowania dzialan nadprzyrodzonego, odmawia
rowniez przyznania ze Bog istnieje. Znaczy staje sie ateista. Ateisci
zas nie posiadaja "szkieletu moralnego" ktory powstrzymywalby ich
przed popelnianiem niemoralnych dzialan, stad latwo ulegaja oni
telepatycznym i hipnotycznym podszeptom tych szatanskich istot ktore
skrycie okupuija nasza planete. Dlatego to glownie ateisci wszczynaja
wojny, okradaja biednych, marnotrawia surowce naszej planety, oraz
spychaja nasza matke Ziemie w stan w jakim obecnie ja widzimy.

Czas aby ci sposrod nas ktorzy maja wstarczajaco odwagi aby nie lekac
sie tych klamliwych istot, zaczeli wypunktowywac innym ze
naprzyrodzone faktycznie istnieje i ze manifestuje sie ono od czasu do
czasu. Wszakze istnienie nadprzyrodzonego jest takze dowodem na
istnienie Boga, innego swiata, naszej niesmiertelnej duszy, na
stworzenie pierwszej pary ludzi przez Boga, itp. - znaczy dowodem na
wszystko co poruszam w swoich wpisach do ktorych linki przytaczam
m.in. na niniejszym watku (patrz moje poprzednie wpisy).

Nie dajmy sie zwariowac tym sekretnym okupantom ludzkosci. Pamietajmy
ze fakt iz owe szatanskie istoty z taka zaciekloscia atakuja kazdy
wpis jaki stara sie omawiac prawde i otwierac ludziom oczy, jest
jedynie kolejnym dowodem ze owi szatanscy okupanci naszej planety
faktycznie istnieja. Gdyby w internecie pokazywalo sie zdjecia kazdego
kto dokonuje tutaj wpisu, wowczas bez trudu bysmy ich rozpoznawali.
Wszakze typowo maja oni rowek w brodzie i rodzaj jakby tylkopodobnych
narosli otaczajacych ow rowek. Ich wlosy rosna pod gore czaszki i
czesto sa krecone. Ich oczy sa rodzjami trojkatow stojacych na swoim
wierzcholku (tj. ich teczowki wcale nie sa okragle jak u normalnych
ludzi, a zbiegaja sie w dol wzdluz linii prostych na ksztal
wierzcholka trojkata). Natomiast ich nos typowo jest haczykowaty jak w
owym poemacie Mickiewicza o "Pani Twardowskiej". (Wiecej na temat
anatomii tych istot, wlaczajac w to przyklady zdjec historycznych i
dobrze znanych osob, ktore ilustruja owa anatomie, wyjasnione jest na
totaliztycznych stronach "evil_pl.htm", oraz "biblia.htm".)

Piotr Januszkiewicz

Dnia Wed, 13 Feb 2008 17:51:13 -0800 (PST), podstępny członek Układu,
janp...@gmail.com intrygował(a):

> Z totaliztycznym salutem,
> Jan Pajak

Mógłbyś przestać crosspostować UFOnauto?

Pioter
--
Przepraszam, musiałem.

Uforaport

> Dnia

> janp...@gmail.com intrygował(a):

> Mógłbyś przestać crosspostować ?

Mam prośbę czy mógłby Pan Jan Pająk jednak crosspostować bo my to
czytamy .

--
Archiwum grupy: http://niusy.onet.pl/pl.misc.paranauki

janp...@gmail.com

On Feb 19, 2:47 am, Piotr Januszkiewicz <p_janu.v...@onet.eu.again>
wrote:

> Mógłbyś przestać crosspostować UFOnauto?
>
> Pioter

Totalizm zaleca abysmy w naszym czynieniu dobra wykorzystywali
wszystkie najnowsze metody i mozliwosci ktore dzisiejsza wiedza i
technika nam oferuja. Mozliwosc zas rownoczesnego udostepniania swoich
komentarzy za posrednictwem Internetu do wgladu wszystkich tych ktorzy
moga byc nimi zainteresowani, jest jedna z takich wlasnie nowoczesnych
metod i mozliwosci. Aczkolwiek mrocznym mocom to wyraznie przeszkadza,
po to wlasnie Internet zostal stworzony aby z niego korzystac. Jesli
zas komus sie nie podoba to co pisze, wowczas proponuje mu tego nie
czytac.

janp...@gmail.com

On Feb 19, 2:47 am, Piotr Januszkiewicz <p_janu.v...@onet.eu.again>
wrote:

Cytelnikom zainteresowanym niniejszym tematem "kamieni ktore w sposob
nadprzyrodzony zmieniaja swoje polozenie", polecam takze do wgladu
najnowsze wpisy na blogach totalizmu dostepnych pod adresami:

Na blogach tych znajduja sie bowiem m.in. wpisy w dwoch jezykach
(polskim i angielskim) poswiecone wlasnie owym "kamieniom ktore same
wychodza na spacer".

Panslavista

jeszcze tu jesteś?

janp...@gmail.com

On Feb 24, 2:32 am, "Panslavista" <panslavi...@wp.pl> wrote:
> jeszcze tu jesteś?

Tak. Sprawdzam co nowego UFOnauci wymyslili aby jednak "miec ostatnie
slowo" i wpisac swoje uwagi na samym koncu watka - tak jak zawsze
usiluja to uczynic. Wszakze jesli ow ich ostani wpis reprezentuje
ichnia propagande, wowczas staje sie owa przyslowiowa "lyzka dziegciu
ktora psuje smak calej beczki miodu".

Z totaliztycznym salutem,
Jan Pajak

P.S. Jak sie domyslam Wasc wlasnie uprowadza kogos kto zostawil
wlaczony komputer w swojej sypialni, a stad Wasc skorzystal z okazji
aby mi przeslac powyzsze pozdrowienia. Jaki jest Wasciny cel w
uprowadzeniu tego wlasnie skomputeryzowanego Ziemianina?

naria

<janp...@gmail.com> wrote

> Nie mozna stwierdzac ze Koncept Dipolarnej Grawitacji (KDG) nie zawiera
zadnych rownan.
[...]
A tymczasem, prawda jest taka, że:

Święta w związku z zimowym przesileniem obchodzili Egipcjanie.