Middle East: Be *realistic* | Found 130 (and 744) at the land of Goshen - - News 2023-10-29

Middle East: Be *realistic*
Mellemøsten: (Vær *realister*)

Found 130 (and 744) at the land of Goshen

File 25.738 ...
Abraham-code
https://sites.google.com/view/a-code-f-001/files/25-xxx/25-7xx/25-73x/25-738
https://sites.google.com/view/a-markpointer/130
https://sites.google.com/view/a-markpointer/744

Subject: Heaven-Break (message to the people of Israel and
perhaps also the Church°) - News 2023-10-28
Date: Sat, 28 Oct 2023 07:57:38 +0200
25727 <653ca2d3$0$711$1472...@news.sunsite.dk>
Community (Fællesskab, Samvær)
https://sites.google.com/view/kall-community/files/25-xxx/25-7xx/25-727
Idolatry (Afgudsdyrkelse, Shirk)
https://sites.google.com/view/idolatry/files/25-xxx/25-7xx/25-727
Israel
https://sites.google.com/view/kall-israel/files/25-xxx/25-7xx/25-727
Jerusalem
https://sites.google.com/view/kall-jerusalem/files/25-xxx/25-7xx/25-727
Church (Kirken)
https://sites.google.com/view/kall-church/files/25-xxx/25-7xx/25-727
https://groups.google.com/g/dk.livssyn.kristendom/c/3WigN7__rKs/m/Zob0_hdlAwAJ
https://groups.google.com/g/dk.politik/c/pf9cZPOovS8/m/W2yatLtrAAAJ

https://sites.google.com/view/kall-last-warning/files/24-xxx/24-5xx/24-557
> https://sites.google.com/view/kall-russia/files/24-xxx/24-5xx/24-557
> https://groups.google.com/g/dk.politik/c/QV6SbZnjF2k/m/-Tvku0UICAAJ

[ ... ]

https://www.icj-cij.org/public/files/case-related/182/182-20220316-PRE-01-00-EN.pdf

> Hvordan kan jeg hjælpe?
> How can I help?

[ ... ]

> Den danske Ukraine komite
>
> https://dendanskeukrainekomite.dk/
>
> Den danske Ukraine komite er stiftet for at hjælpe Ukraines
> forsvar. Vores formål er, med penge, at hjælpe Ukraine i
> landets kamp for frihed og fred.
>

> Søren Pind, ...
> Formand den danske Ukraine komite
> https://twitter.com/sorenpind
> https://twitter.com/sorenpind/status/1503739368502091784
>
> MobilePay på 924084
>
> Bankoverførsel: Reg. nr. 0542 Konto nr. 0000668633

2022-02-24, day no 55, Putin's illegal war of aggression on Ukraine

2022-03-04, day no 63, Sodom-warning-to-Russia

2022-03-16, day no 75, Judgment of the International Court of Justice

2022-09-26, day no 269, Nord Stream 1 + 2 saboteret (43*5 and 195)

2023-01-27, day no 27, Asteroid 2023 BU (11 years 744-connection ?)
2012-01-27, https://sites.google.com/view/et-footsteps/2012-01-27

2023-03-17, day no 76, ICC issues arrest warrant for Putin

Præsident Vladimir Putin går i kluntede sko med høje hæle og
snydehæle, fordi han er flov over sin manglende højde. Den slags
mænd er farlige, viser ny undersøgelse.

Søndag d. 11. juni 2023, kl. 08.34
https://www.berlingske.dk/globalt/putin-gaar-i-sko-med-snydehael-fordi-han-er-flov-over-sin-hoejde-den-slags

-

Først truede Putin med atomvåben, og så slap han militæret løs i
Ukraine
24. feb. 2022, 21:36
https://nyheder.tv2.dk/udland/2022-02-24-foerst-truede-putin-med-atomvaaben-og-saa-slap-han-militaeret-loes-i-ukraine

Kommentar:

Hvor har Putin dog *voldtaget* vores planet med sin psykopatiske
kynisme (og dermed fået forvandlet vores planet til helvedets
forgård)!

Et menneske, der forfører andre, og som selv er blevet *forført*
af djævelen (2 Tim 3,13) ...
https://www.biblegateway.com/passage/?search=2+Tim+3.13&version=DN1933

Putin fatter således ikke, HVOR han fører folk hen. KUN djævelen
ved det!

Satans slangeyngel hedder det på dansk!

Et Ord til dagen:

https://www.biblegateway.com/passage/?search=Zefanias%201&version=BPH

Zefanias 1, Bibelen på hverdagsdansk

„Jeg vil fjerne alt fra jordens overflade,” erklærer Herren.

3
„Jeg vil udrydde både mennesker og dyr.
Jeg vil fjerne alt, hvad der førte mennesket til fald,
sammen med de mennesker, der faldt.

Hele menneskeheden skal forsvinde fra jordens overflade.

... Min glødende vrede vil sætte verden i brand,
så hele jordens befolkning får en brat og frygtelig død.”

=>

Når du en dag *indser*, at du har korsfæstet Gud (Jesus), ...
Когда однажды вы *осознаете*, что распяли Бога (Иисуса), ...

https://www.biblegateway.com/passage/?search=Mat+25.40&version=BPH
https://www.biblegateway.com/passage/?search=Mat+25.31-&version=ERV-RU

... da kan det være, at dit syn på mange ting ændres!
... тогда ваш взгляд на многие вещи может измениться!

KANSKE du ligefrem *frivilligt* siger til Gud:
ВОЗМОЖНО, вы даже *добровольно* говорите Богу:

"Ske Din vilje, ikke min!”
"Да будет воля Твоя, а не моя!"

(Apropos: Den, man elsker, ønsker man ikke at skade)
(Кстати: ты не хочешь причинить боль тому, кого любишь)

=>

Dagens lovsange:

Tag Det Inderste - Mariagerfjord Frikirke // Stille Stunder
Jun 22, 2018
https://www.youtube.com/watch?v=rNZ31qfAXSk&list=PL-93BA8uTVW8yViJdAnciQyW-K5o_E-2u&index=43
Tekst og akkorder:
https://www.stillestunder.com/
https://www.stillestunder.com/s/Tag-det-inderste-D.pdf

+

Open The Eyes
| HEBREW & ARABIC WORSHIP(Live) [Worship Session]@SOLUIsrael
Shilo Ben Hod
122K subscribers
68K views 1 month ago ISRAEL
https://www.youtube.com/watch?v=qCIUI1I9V4o

00:00 Spontaneous worship
00:44 Hebrew worship
02:10 Arabic Worship
https://www.youtube.com/watch?v=qCIUI1I9V4o&t=130s
03:23 Mixed languages
05:14 Spontaneous worship
06:16 Behold The Lamb Of God

Den arabiske lovsang lyder MEGET smukt. Try it ... :-)
https://www.youtube.com/watch?v=qCIUI1I9V4o&t=130s
or ...
https://www.youtube.com/watch?v=_R0gkTvCRSw&list=PLr-nPP5zgSA-yGbg6D4xtcBJNXptstmb_

https://www.biblegateway.com/passage/?search=Gen+47.4&version=KJ21
https://www.biblegateway.com/passage/?search=Gen+47.4&version=BPH

1 Mosebog 47:4, Bibelen på hverdagsdansk

„Vi er kommet for at bo som gæster i Egypten. Der er ikke
mere græs til vores dyr i Kana’an, for hungersnøden er
meget streng der. Vi beder derfor om tilladelse til at bo i
Goshen.”

=>

Goshen (Bibelen)
https://da.wikipedia.org/wiki/Goshen_(Bibelen)

30° 52′ 19.92″ N, 31° 28′ 39″ E

Land of Goshen
https://en.wikipedia.org/wiki/Land_of_Goshen

30° 52′ 20″ N, 31° 28′ 39″ E

=>

Map:

Goshen-1 (Wikipedia)
30.872222, 31.4775
https://maps.app.goo.gl/yDuQQX6AiiHL5i2e6
https://maps.app.goo.gl/JdZ4mueh5m4uCSuG6 (Zoom)
55,80 km (34,67 mi) to Goshen-2
30,77 km (19,12 mi) to Goshen-3
104,92 km (65,20 mi) to Sphinx
370,86 km (230,44 mi) to Jerusalem
388,70 km (241,53 mi) to Sodom (Bab edh-Dhra)
387,95 km (241,06 mi) to Sodom-50-115-193

Kommentar:

Desværre er området Goshen MEGET stort (hele det øvre østlige
Egypten) og defor svær at bruge som reference
(i UFO-efterforskningen)!

Ifølge Wikipedia dækker området ...
https://da.wikipedia.org/wiki/Fil:Gosen.jpg

=>

Omridset bliver ca. følgende:

Sydøst (tæt ved Suez-kanalen)
29.893648, 32.458056 *a1, *b2

Go west:

Sydvest (ved Nilen):
29.893648, 31.286640 *a1, *b2

Go North-North-East

Zagazig
30.591233, 31.506018

Go North-North-West

NorthWest-coast (ved Middelhavet)
31.556465, 31.286640 *b2

Herefter langs kystlinjen mod øst til ...
(Go East)

NorthEast-coast (ved Middelhavet)
31.105178, 32.458056 *b2

(
Landets grænse på vej mod syd snor sig som en slange.

Punkterne undervejs er ca. ...

30.861902, 32.293824

30.648512, 32.219325

30.368980, 32.305840 (See New SouthEast-position below)

30.232764, 32.458056 *b2

30.180994, 32.548793

30.069598, 32.563769

29.958076, 32.566764
)

Centrum i for dette område er ca. på positionen:

Goshen-2
30.594777, 31.964011
https://maps.app.goo.gl/1Diy3L9TMnJ4VvP6A
55,80 km (34,67 mi) to Gochen-1
50,21 km (31,20 mi) to Gochen-3
105,08 km (65,29 mi) to Sphinx
337,84 km (209,92 mi) to Jerusalem
348,33 km (216,44 mi) to Sodom (Bab edh-Dhra)
347,54 km (215,95 mi) to Sodom-50-115-193

(
HOVSA!

Found:

Between Sodom-50-115-193 and Goshen-2 (through Goshen-1):
443,75 km (275,74 mi)

Form Goshen-1
55,80 km (34,67 mi) to Goshen-2
387,95 km (241,06 mi) to Sodom-50-115-193

387,95 + 55,80 = 443,75

Compare with ...

(
600 - 443,75 = 156,25
)

Big Bang, Cosmic background radiation (Cosmic microwave background)
https://sites.google.com/view/kall-objects/b-b
=>
https://sites.google.com/site/abraham175code/galactic

156,62840722 Global-600-units between GC and BB
)

Men ...

I Bibelen står der, at det område (som de får tildels) er
frodigt, og det er den nedre del af Wikipedia-Goshen IKKE!

Så ...

*Klipper* vi den nedre (ufrugtbare) del af fås:

(
Området omfatter lange, smale striber af frugtbart land
(halvøer, tanger)

New SouthEast-position
Sydøst (tæt ved Suez-kanalen)
30.368980, 32.305840

New South-border-line:

30.37496912806651, 32.277493585338554
30.403711678587815, 32.27842952553979
30.417682790415025, 32.30698413151279
30.442322998985087, 32.32431925536726
30.47787501035737, 32.288187752858015
30.51273428098639, 32.24395437019676
30.530498207013697, 32.118810102283064
30.51395480734197, 31.917792202790313
30.602824112673666, 31.819493580323048
30.61149502337622, 31.742360635541438
30.570978955673024, 31.698442081164
30.536204115643606, 31.749028369006314
30.513037373439545, 31.819680799213554
30.46661764863532, 31.863440673456104
30.422622358265137, 31.65819644045206
30.33717414322078, 31.423199119460655
__________________________

Same as before:

[...]

New East-border-line:

30.862522243609533, 32.29853049764827
30.767818712199926, 32.28583741503644
30.720772950565173, 32.33660974604977
30.651867457374582, 32.32391666338132
30.661421649257843, 32.255691343582164
30.714634853454932, 32.22633858971509
30.826423276396813, 32.23823835479634
30.844133899419617, 32.196192518175934
30.874779178322004, 32.17239298761021
30.85094480956412, 32.12241397426898
30.811434814775915, 32.09623449109023
30.8407282665202, 32.04387552473274
30.82846697893184, 31.97327025191734
30.771908564484598, 32.03276907732358
30.73372987535359, 31.976443522605674
30.705085924766433, 31.85585923443287
30.640947223970876, 31.854272599088702
30.56925261178664, 31.92725782492035
30.577448967080084, 32.11130752484364
30.57471298331376, 32.277741129355 (near Ismailia)
30.55128283967523, 32.30459822658594
30.512625959027623, 32.3356959181165
30.464816276080413, 32.34523725549548
30.415154633292904, 32.35477859266963
30.382540910547167, 32.30919220366826

Simple version:

New start (inside the land):

30.53979711256947, 31.95280801788226

Same as before:

[...]

Same as befor:
30.862522243609533, 32.29853049764827

New:
30.825111388998604, 32.23808768012061
30.81092682194781, 32.09647182524948
30.772302667527246, 32.03254587714007
30.703686878273988, 31.856367189381917
30.640285638990825, 31.854531994527267

Center:
(Centrum i for dette område er ca. på positionen:)

Goshen-3
31.0100, 31.7573
https://maps.app.goo.gl/U7Tby1s4Edwf51xS8
30,77 km (19,12 mi) to Goshen-1
50,21 km (31,20 mi) to Gochen-2
129,47 km (80,45 mi) to Sphinx
323,81 km (201,21 mi) to Hebron, Cave of the Patriarchs
340,97 km (211,87 mi) to Jerusalem
359,76 km (223,54 mi) to Sodom-50-115-193
354,39 km (220,21 mi) to Shiloh
354,71 km (220,41 mi) to Atlit Yam, Israel
360,49 km (224,00 mi) to Sodom (Bab edh-Dhra)
362,61 km (225,31 mi) to Tell Jericho, Center of all

"Anhold":
129,47 km (80,45 mi) to Sphinx

Compare with ...

Subject: [ New Jericho position ]
Re: Found 78 -
Re: Found 193 (Measure Isotop 78-Pt-193 ?) i.r.t. MW1-Shiloh-lat-0 -
Re: Abraham-koden, Part 2
Date: Sun, 3 Sep 2023 18:11:50 +0200
25543 <ud2b86$1017q$1...@news.eternal-september.org>
Abraham-koden
https://sites.google.com/view/a-code-f-001/files/25-xxx/25-5xx/25-54x/25-543
https://groups.google.com/g/dk.videnskab/c/EXlPXRe1AHU/m/KyXlrrqYBQAJ

> Start-*markøren* var Shiloh (Psalm 78 verse 60)
>
> Slut-*markøren* er muligvis Jakobs ankomst til Ægypten (Gen
> 47,9), da han var 130 år gammel (130 * 360/600 = 78). Han dør
> 17 år senere 147 år gammel (Gen 47,28). Koden er muligvis:
> 78 - 17 = 61 (markør-tal).

=>

Homework:

Find ...

(
Was:
129,47 km (80,45 mi) to Sphinx
354,39 km (220,21 mi) to Shiloh
354,71 km (220,41 mi) to Atlit Yam, Israel
)

130 km to Sphinx

and ...

distance to Shiloh = distance to Atlit Yam

(
Try:
360,00 km to Sodom-50-115-193
)

HOVSA !!!

Found:

193 + 80 + 340,97 + 129,47 = 743,44

(
Distance from Atlit Yam, Israel to Shiloh = 80
Distance from Shiloh to Jerusalem
(through Jericho, Jerusalem, Hebron and Shiloh) = 193
Distance from Jerusalem to Goshen-3 = 341
Distance from Goshen-3 to Sphinx = 130
)

Compare with ...

(
666 + 78 = 744
744 - 144 = 600
)

ET-Footsteps, 744
https://sites.google.com/view/et-footsteps/2010-01-13

ET-Footsteps, 744 + 744
https://sites.google.com/view/et-footsteps/2012-01-27

Middle East: Be *realistic*
Mellemøsten: (Vær *realister*)

Så længe arabere i Gaza selv bestemmer, da er sandsynligheden
for *gentagelser* af angreb på Israel ret høj!

Og ...

Så længere arabere i Gaza selv bestemmer, da vil de til
stadighed opføre nye Hamas-tunneler.

Og det vil en dag sætte hele Verden i brand, hvor vi alle på
planeten omkommer!

HVORDAN kan man *undgå* dette?

Et forslag blev fremsat:

Subject: ET-Break (suggest).
Was: Iran afviser involvering i Hamas' angreb.
Svar: Jo, fordi *du* leverede missilerne og er dermed
*medskyldig*! - News 2023-10-09
Date: Mon, 9 Oct 2023 10:13:29 +0200
25649b <ug0cnb$3p1d5$1...@news.eternal-september.org>
Lawlessness (Lovløshed)
https://sites.google.com/view/lawlessness/files/25-xxx/25-6xx/25-649
Terror (abuse of power), Hamas
https://sites.google.com/view/terror-abuse-of-power/topic/hamas
https://sites.google.com/view/terror-abuse-of-power/files/25-xxx/25-6xx/25-649
Mideast Peace Process, Oslo Accords, (OSLO-Fredsprocessen)
https://sites.google.com/view/mideast-peace-p/files/25-xxx/25-6xx/25-649
The Holy Land (Det Hellige Land)
https://sites.google.com/view/kall-the-holy-land/files/25-xxx/25-6xx/25-649
Israel
https://sites.google.com/view/kall-israel/files/25-xxx/25-6xx/25-649
https://groups.google.com/g/dk.politik/c/rc1BUOks7P8/m/_3s_kxM_CgAJ

> [...]
> på terrorismen!
>
> Og det er primært dét, det handler om nu at redde menneskeliv
> (på begge sider af fløjene)!...
>
> Og netop i det samme hørte jeg en røst fra Himlen sige (perhaps
> the voice of ET):
> (2023-10-09, Monday, Day no 282 (83 left), CET 10:02, GMT 08:02)
> - "Vil I være med?"
>
> Nå, da da ... Dejligt at høre din røst og dermed
> *tilkendegivelse*, ET.
>
> Hmm ...
>
> Det må vist nok være et spørgsmål til Egypten og Jordan foruden

Egypten er IKKE interesseret i dette, fordi det vil give en hel
masse bøvl (ballade her og der og alle vegne)!

De vil MULIGVIS være interesserede i det, HVIS Gaza er renset
for beboere (herunder ballademagere)!

Et andet forslag blev luftet af (USA og Israel):

Subject: Raket mod hospital kom "sandsynligvis" fra Gaza, siger
analytiker | USA og Israel drøfter mulig FN-regering i
Gazastriben -
Re: ... News 2023-10-21
Date: Sat, 21 Oct 2023 11:23:56 +0200
25703 <653398ae$0$712$1472...@news.sunsite.dk>
https://groups.google.com/g/dk.politik/c/nztLBi4384E/m/NvBNDuqRAAAJ

https://nyheder.tv2.dk/live/udland/2023-10-21-krigen-mellem-israel-og-hamas

> Kl. 05.28
> Medie: USA og Israel drøfter mulig FN-regering i Gazastriben
>
> Kommentar:
>
> God ide!

Men ...

Ved nærmere eftertanke kan man sagtens forstille sig en
*handlingslammet* FN-regering. Det så vi under Balkan-krigen i
1990'erne.

Så det er nok ikke så klogt!

Engang foreslog Iran, at man kunne flytte hele den israelske
befolkning til Canada, og - bortset fra hvem det er, der skal
flyttes - KUNNE forslaget måske bruges

Idéen er en *byttehandel* (land for land):

Egypten får Gaza tilbage, fordi det har vist sig, at de er til
at stole på og IKKE angriber Israel.

Men ...

HVOR skal vi så anbrige araberne far Gaza?

Trump-regeringen "legede" med tanken om, at et område af
Sinai-halvøen KUNNE tildeles arabere fra Gaza og Judæa-Samaria.

Der vil være visse *fordele* ved dette, fordi ...

Det er MEGET svært at grave tuneller under et hav. En enkelt
bombe-fuldtræffer, og HELE tunnelsystemet står under vand!

Så ...

Det KUNNE altså være en mulighed!

Fordi ...

Som sagt:

Vær *realister*:

Vi kan IKKE fortsætte sådan her. Tiden kan IKKE skrues tilbage
til FØR 7. oktober 2023.

Israel må og SKAL have *garantier* for dets sikkerhed. De gik
med til OLSO-fredsprocessen under *løfte* af 'Land for fred'.

Men det har de - som sagt - IKKE fået!

Og de er derfor i deres fulde ret til at annullere indgåede
aftaler!

Husk på at de har været ude for et Holocaust og ved, at det
kan *gentage* sig; ikke mindst med et atombevæbnet Iran.

Så ...

Vi er TVUNGET til at ændre kurs, HVIS vi vil overleve som
civilisation i Verdensrummet!

LIVE: Krig mellem Israel og Hamas
LIVE: Israel under angreb
LIVE: Israel ramt af større missilangreb
https://www.dr.dk/nyheder/udland/live-israel-ramt-af-stoerre-missilangreb

48 min. siden (Time now CET 21.23)
https://www.dr.dk/nyheder/udland/live-israel-ramt-af-stoerre-missilangreb?focusId=6679311
Mathilde Bugge
Raketter affyret fra Gaza til Israel

_____________________________

(Time now CET 21.23)

Seneste nyt om krigen mellem Israel og Hamas
I dag kl. 05.20
Opd. 1 min siden
https://nyheder.tv2.dk/live/udland/2023-10-28-seneste-nyt-om-krigen-mellem-israel-og-hamas

19 min siden (Time now CET 21.24)
Israel vil gennemføre og udnytte "enhver mulighed" for at få
gidsler hjem

______________________

(Time now CET 21.24)

LIVE Seneste nyt om krigen i Ukraine
https://www.dr.dk/nyheder/udland/liveblog-faa-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine-her

i går kl. 15:41
https://www.dr.dk/nyheder/udland/liveblog-faa-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine-her?focusId=6670337
Anna Danielsen Gille
EU fortsætter militær støtte til Ukraine

__________________________

(Time now CET 21.22)

Seneste nyt om krigen i Ukraine
I dag kl. 05.43
Opd. 46 min siden
https://nyheder.tv2.dk/live/udland/2023-10-28-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine

Kl. 19.40
48 russiske angreb det seneste døgn, oplyser Ukraine

__________________________

(Time now CET 21.26)

2023-10-28 kl 21.16
1 min. siden
15-årig dreng stukket ned på Strøget i København

TV2:
2023-10-28 kl 21.20
Mike Pence trækker sig fra præsidentvalgkampen i USA
27 min siden

Website https://sites.google.com/view/kall-tree File no 25738

USA fordømmer kinesisk nærkontakt med amerikansk bombefly

Israel hævder, at man vil tillade 'en dramatisk' forøgelse af
nødhjælp

Subject: Middle East: Be *realistic* |
Date: Sun, 29 Oct 2023 11:34:11 +0100
25738 <653e3526$0$705$1472...@news.sunsite.dk>
Mideast Peace Process,
Oslo Accords
(OSLO-Fredsprocessen)
https://sites.google.com/view/mideast-peace-p/files/25-xxx/25-7xx/25-738
https://groups.google.com/g/dk.politik/c/r_A_RicQdNw/m/KIgGLmjJAAAJ
I dag kl. 02:50
Israelsk militær beskylder Hamas for bevidst at holde til
blandt civile
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/israelsk-militaer-beskylder-hamas-bevidst-holde-til-blandt-civile-0

-

Lukasjenko opfordrer Rusland og Ukraine til forhandling
I dag kl. 05.26
https://nyheder.tv2.dk/udland/2023-10-29-lukasjenko-opfordrer-rusland-og-ukraine-til-forhandling

Kommentar:

Du har selv givet Putins russiske tropper lov til at bruge
hviderussisk territorium (til deres ækle angrebskrig på
Ukraine), så du er person *medskyldig* (foruden alle de andre
*forbrydelser*, som du har begået) og skal derfor *straffes*!

Og stod det til mig, så hellere i dag end i morgen!

-

Netanyahu: Vi er i ny fase af krigen for at befri gidslerne
I går kl. 22.44
Opd. I dag kl. 06.19
https://nyheder.tv2.dk/udland/2023-10-28-netanyahu-vi-er-i-ny-fase-af-krigen-for-at-befri-gidslerne

-

Tidligere Hamas-gidselforhandler er ikke optimistisk på de
nuværende fangers vegne
I dag kl. 07:00
https://www.dr.dk/nyheder/udland/tidligere-hamas-gidselforhandler-er-ikke-optimistisk-paa-de-nuvaerende-fangers-vegne

Den militante fløj af Hamas er ikke til at få fat på. Det
tegner ikke godt for forhandlingerne, vurderer tidligere
gidselforhandler Gershon Baskin.

-

DR S124 søn 29 okt 11:51:30
29.oktober dr.dk/nyheder 08:33

'HAR RAMT 450 MÅL I GAZA PÅ EN DAG'

I dag kl. 08:33
Israels hær: Vi har ramt 450 mål i Gaza på en dag
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/israels-haer-vi-har-ramt-450-maal-i-gaza-paa-en-dag

-

Russisk fiskeboykot kan være på vej: Årtiers fiskeeventyr for
Færøerne er i fare
I dag kl. 08:40
https://www.dr.dk/nyheder/indland/russisk-fiskeboykot-kan-vaere-paa-vej-aartiers-fiskeeventyr-faeroeerne-er-i-fare

Meldingen sker, lige inden Færøernes regering skal beslutte
sig for, om de skal forhandle med Rusland om at forlænge en
betændt fiskeriaftale.

-

DR S125 søn 29 okt 11:51:30
29.oktober dr.dk/nyheder 09:20

FORBINDELSE VENDER SÅ SMÅT TILBAGE

I dag kl. 09:20
Mobil- og internetforbindelse vender så småt tilbage i Gaza
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/mobil-og-internetforbindelse-vender-saa-smaat-tilbage-i-gaza

-

DR S126 søn 29 okt 11:51:30
29.oktober dr.dk/nyheder 09:48

BRUDT IND I FN'S NØDHJÆLPSLAGRE

I dag kl. 09:48
Beboere i Gaza er brudt ind i FN's nødhjælpslagre
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/beboere-i-gaza-har-brudt-ind-i-fns-noedhjaelpslagre

-

DR S129 søn 29 okt 11:51:30
29.oktober dr.dk/nyheder 10:22

BLEVET BEDT OM AT FORLADE HOSPITAL

I dag kl. 10:22
Nødhjælpsorganisation: Vi er blevet bedt om at forlade
hospital omgående
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/noedhjaelpsorganisation-vi-er-blevet-bedt-om-forlade-hospital-omgaaende

-

Nye billeder strømmer ud fra Gaza efter mobilnettet er
genoprettet
I dag kl. 11:25
https://www.dr.dk/nyheder/udland/nye-billeder-stroemmer-ud-fra-gaza-efter-mobilnettet-er-genoprettet

Ødelæggelserne i Gazastriben efter de israelske bombeangreb er
massive.

-

USA fordømmer kinesisk nærkontakt med amerikansk bombefly
I dag kl. 11.25
https://nyheder.tv2.dk/udland/2023-10-28-usa-fordoemmer-kinesisk-naerkontakt-med-amerikansk-bombefly

Kommentar:

*Psykopater* forstår KUN ét sprog: Magt

Og ...

De BURDE været blevet straffet for længst, ET!

Man kan derfor spørge sig selv om, HVAD det er, der foregår i
hovedet dit?

"Tilstås" må det desværre, at ordene 'Arbeit macht frei' er
blevet luftet, forstået på den måde, at ligesom jøderne blev
*narret* til "frivilligt" at gå ind i gaskamrene og først for
sent opdage, at de skulle myrdes, så du ønsker, at Homo Sapiens
begår kollektivt selvmord og så *overtager* planeten efter os1

Men ...

Der er noget i den konspirationsteori, som er *ulogisk*!

Fordi ...

HVORFOR har du så ikke allerede gjort det (for flere årtusinder
siden) ?

Jo dygtigere Menneskeheden bliver (teknologisk set), desto
sværre bliver det vel så også at udrydde os, er tesen.

Men ...

HVORFOR har disse *psykopater* ikke allerede nu fået en
asteroide-fuldtræffer i knolden?

Det forstår jeg ikke!

Er du da helt *ligeglad* med ofrene?

Opdatter du dem (os) som bare byttedyr på savannen?

Det vil nemlig muligvis Kunstig Intelligens, skønner jeg!

Noget, der bare kan *ofres*, fordi det ingen værdi har (i dine
øjne)?

Hmm ...

Vi må vist hellere lige have en tænkepause!

Nej!

Jeg tror IKKE på, at der er tale om en *guddom*, fordi ...

HVORFOR så gøre et kæmpenummer ud af Målestokken (isotopet
78-Platine-193, ½-life = 50 years), hvis det IKKE skal bruges
til at opmåle afstande ude i Universet (navnlig afstanden til
Moderstjernen, hvorfra ufonauterne stammer)?

Det giver INGEN mening!

Men Kunstig Intelligens ...

Det skal jeg lige tænke over!

Un moment s'il vous plait

-

Netanyahu undskylder og sletter kommentar, der gav Israels
sikkerhedstjenester skylden for angreb
I dag kl. 11.25
https://nyheder.tv2.dk/udland/2023-10-29-netanyahu-undskylder-og-sletter-kommentar-der-gav-israels-sikkerhedstjenester-skylden-for-angreb

LIVE: Krig mellem Israel og Hamas
LIVE: Israel under angreb
LIVE: Israel ramt af større missilangreb
https://www.dr.dk/nyheder/udland/live-israel-ramt-af-stoerre-missilangreb

i går kl. 21:27
https://www.dr.dk/nyheder/udland/live-israel-ramt-af-stoerre-missilangreb?focusId=6679519
Mathilde Bugge
DR-korrespondent: Det betyder 'anden fase af krigen' -
sandsynligvis

i går kl. 21:53
https://www.dr.dk/nyheder/udland/live-israel-ramt-af-stoerre-missilangreb?focusId=6679616
Laura Kirkebæk-Johansson
Israel har ramt mål i Libanon

i går kl. 22:19
https://www.dr.dk/nyheder/udland/live-israel-ramt-af-stoerre-missilangreb?focusId=6679742
Laura Kirkebæk-Johansson
Aftenoverblik

i går kl. 22:49
https://www.dr.dk/nyheder/udland/live-israel-ramt-af-stoerre-missilangreb?focusId=6679851
Laura Kirkebæk-Johansson
Hamas-leder foreslår fangeudveksling

i går kl. 23:48
https://www.dr.dk/nyheder/udland/live-israel-ramt-af-stoerre-missilangreb?focusId=6680021
Sofie Dyjak
Præsident i Røde Kors: Verden må ikke acceptere det, der sker

i dag kl. 00:03
https://www.dr.dk/nyheder/udland/live-israel-ramt-af-stoerre-missilangreb?focusId=6680058
Sofie Dyjak
168 gange har luftalarmerne været i gang i Israel i dag

i dag kl. 01:23
https://www.dr.dk/nyheder/udland/live-israel-ramt-af-stoerre-missilangreb?focusId=6680206
Sofie Dyjak
Video: Her fortæller Netanyahu om krigens anden fase

i dag kl. 02:24
https://www.dr.dk/nyheder/udland/live-israel-ramt-af-stoerre-missilangreb?focusId=6680233
Sofie Dyjak
FN's Sikkerhedsråd mødes mandag

i dag kl. 02:41
https://www.dr.dk/nyheder/udland/live-israel-ramt-af-stoerre-missilangreb?focusId=6680258
Sofie Dyjak
Israelsk militær beskylder Hamas for bevidst at holde til
blandt civile i Gaza

i dag kl. 03:34
https://www.dr.dk/nyheder/udland/live-israel-ramt-af-stoerre-missilangreb?focusId=6680283
Sofie Dyjak
Se billederne: Protester verden over

i dag kl. 04:53
https://www.dr.dk/nyheder/udland/live-israel-ramt-af-stoerre-missilangreb?focusId=6680325
Sofie Dyjak
En smule mobil- og internetdækning er tilbage i Gaza

i dag kl. 05:30
https://www.dr.dk/nyheder/udland/live-israel-ramt-af-stoerre-missilangreb?focusId=6680375
Sofie Dyjak
Overblik: Det skal du vide om krigen mellem Israel og Hamas
lige nu

i dag kl. 06:30
https://www.dr.dk/nyheder/udland/live-israel-ramt-af-stoerre-missilangreb?focusId=6680421
Ida Meesenburg
Israel skærper opfordring til civile i Gaza

i dag kl. 06:53
https://www.dr.dk/nyheder/udland/live-israel-ramt-af-stoerre-missilangreb?focusId=6680433
Ida Meesenburg
Irans præsident: Israel har krydset 'røde linjer'

i dag kl. 07:23
https://www.dr.dk/nyheder/udland/live-israel-ramt-af-stoerre-missilangreb?focusId=6680470
Ida Meesenburg
Israel: Humanitær indsats i det sydlige Gaza bliver udvidet

i dag kl. 07:46
https://www.dr.dk/nyheder/udland/live-israel-ramt-af-stoerre-missilangreb?focusId=6680515
Ida Meesenburg
Erdogan indledte Tyrkiets 100-års-fødselsdag med verbale angreb
mod Israel

i dag kl. 08:14
https://www.dr.dk/nyheder/udland/live-israel-ramt-af-stoerre-missilangreb?focusId=6680582
Ida Meesenburg
Israelske soldater er fortsat i Gaza

i dag kl. 08:27
https://www.dr.dk/nyheder/udland/live-israel-ramt-af-stoerre-missilangreb?focusId=6680602
Ida Meesenburg
Israels hær: Vi har ramt 450 mål i Gaza på en dag

i dag kl. 08:31
https://www.dr.dk/nyheder/udland/live-israel-ramt-af-stoerre-missilangreb?focusId=6680612
Ida Meesenburg
Nødhjælpsorganisationer har så småt fået genetableret kontakt

i dag kl. 08:42
https://www.dr.dk/nyheder/udland/live-israel-ramt-af-stoerre-missilangreb?focusId=6680634
Ida Meesenburg
Palæstinensisk teleselskab: Mobilnetværk og internetforbindelse
på vej tilbage

i dag kl. 09:02
https://www.dr.dk/nyheder/udland/live-israel-ramt-af-stoerre-missilangreb?focusId=6680681
Ida Meesenburg
Peter Viggo: Israel går systematisk efter militære mål og den
militante ledelse

i dag kl. 09:05
https://www.dr.dk/nyheder/udland/live-israel-ramt-af-stoerre-missilangreb?focusId=6680694
Ida Meesenburg
Netanyahu har slettet opslag efter kritik

i dag kl. 09:14
https://www.dr.dk/nyheder/udland/live-israel-ramt-af-stoerre-missilangreb?focusId=6680713
Ida Meesenburg
Beboere i Gaza har brudt ind i FN's nødhjælpslagre

i dag kl. 09:21
https://www.dr.dk/nyheder/udland/live-israel-ramt-af-stoerre-missilangreb?focusId=6680732
Rasmus Christiansen
Pressemøde med talsperson for Israels hær er i gang

i dag kl. 09:36
https://www.dr.dk/nyheder/udland/live-israel-ramt-af-stoerre-missilangreb?focusId=6680766
Rasmus Christiansen
BBC i Gaza: Både sorg og glæde, efter at folk har fået
mobilforbindelsen tilbage

i dag kl. 09:55
https://www.dr.dk/nyheder/udland/live-israel-ramt-af-stoerre-missilangreb?focusId=6680805
Rasmus Christiansen
'Hvordan ved de, at de ikke har bombet min fætter?':
Frustrationen blandt gidslers pårørende stiger

i dag kl. 10:06
https://www.dr.dk/nyheder/udland/live-israel-ramt-af-stoerre-missilangreb?focusId=6680855
Rasmus Christiansen
Nødhjælpsorganisation: Vi er blevet bedt om at forlade
hospital omgående

i dag kl. 10:38
https://www.dr.dk/nyheder/udland/live-israel-ramt-af-stoerre-missilangreb?focusId=6680957
Rasmus Christiansen
Frygten for en regional krig

i dag kl. 10:59
https://www.dr.dk/nyheder/udland/live-israel-ramt-af-stoerre-missilangreb?focusId=6681026
Rasmus Christiansen
Israels hær: Flere soldater er gået ind i Gaza natten til
søndag

i dag kl. 11:20
https://www.dr.dk/nyheder/udland/live-israel-ramt-af-stoerre-missilangreb?focusId=6681095
Rasmus Christiansen
Israel hævder, at man vil tillade 'en dramatisk' forøgelse af
nødhjælp

Kommentar:

Fint

i dag kl. 11:45
https://www.dr.dk/nyheder/udland/live-israel-ramt-af-stoerre-missilangreb?focusId=6681158
Rasmus Christiansen
'Det føles, som om jeg konstant er ved at dø', fortæller Reem i
det sydlige Gaza til DR

53 min. siden (Time now CET 13.10)
https://www.dr.dk/nyheder/udland/live-israel-ramt-af-stoerre-missilangreb?focusId=6681258
Rasmus Christiansen
FN-lagre i Gaza blev stormet af fordrevne palæstinensere: 'Alle
er ligeglade med os'

40 min. siden (Time now CET 13.10)
https://www.dr.dk/nyheder/udland/live-israel-ramt-af-stoerre-missilangreb?focusId=6681293
Rasmus Christiansen
FN's generalsekretær: Antallet af dræbte og sårede i Gaza er
'totalt uacceptabelt'

23 min. siden (Time now CET 13.10)
https://www.dr.dk/nyheder/udland/live-israel-ramt-af-stoerre-missilangreb?focusId=6681337
Rasmus Christiansen
Amjad flygtede sydpå efter israelsk opfordring: 'De bomber alt.
Der er ingen sikre steder i Gaza', fortæller han til DR

5 min. siden (Time now CET 13.10)
https://www.dr.dk/nyheder/udland/live-israel-ramt-af-stoerre-missilangreb?focusId=6681423
Rasmus Christiansen
WHO 'dybt bekymret' efter meldinger om, at
nødhjælpsorganisation skulle forlade hospital

(Time now CET 13.10)

Seneste nyt om krigen mellem Israel og Hamas
I dag kl. 05.20
Opd. 1 min siden
https://nyheder.tv2.dk/live/udland/2023-10-28-seneste-nyt-om-krigen-mellem-israel-og-hamas

Kl. 21.48
- Han gik så langt, som han kunne, siger korrespondent om
Netanyahu

Kl. 22.41
Hamas har meldt sig klar til mulig gidselaftale – Israel har
luftet ideen, siger Netanyahu

New Link ...

Seneste nyt om krigen mellem Israel og Hamas
I dag kl. 06.16
Opd. 25 min siden
https://nyheder.tv2.dk/live/udland/2023-10-29-seneste-nyt-om-krigen-mellem-israel-og-hamas

Kl. 06.16
Det er sket i går

Kl. 06.18
Røde Kors-præsident er chokeret over lidelse i Gaza

Kl. 06.26
Internet og telefonnetværk på vej tilbage

Kl. 06.45
Irans præsident: Israel har krydset "røde linjer"

Kl. 06.54
Tre palæstinensere meldes dræbt på Vestbredden

Kl. 07.02
Israel: Humanitær indsats i syd bliver udvidet

Kl. 07.19
Israelere demonstrerer mod Netanyahu

Kl. 07.26
FN-hastemøde om Israels landoperation

Kl. 08.02
Israelske soldater såret i Gaza

Kl. 08.32
Israelsk operation ligner klassisk kombination, siger lektor

Kl. 08.58
Netanyahu sletter opslag efter hård kritik

Kl. 09.06
Nødhjælpslagre stormet i Gaza

Kl. 09.56
Israel truer med at bombe hospital, siger Røde Halvmåne

Kl. 09.59
Nye optagelser af ødelæggelser i Gaza

Kl. 10.19
Netanyahu undskylder efter hård kritik

Kl. 10.49
Israel bomber veje til Gazas største hospital, siger indbyggere

Kl. 11.07
Israel bekræfter evakuering af hospital

Kl. 11.26
Israel udvider gradvist landoperation, siger talsmand

Kl. 11.41
Israel varsler øget hjælp til civile

Kl. 11.47
8005 dræbt i Gaza, siger Hamas

49 min siden (Time now CET 13.17)
- Vi ville ønske, at vi var døde under murbrokkerne

43 min siden (Time now CET 13.17)
Flere raketter affyret fra Libanon

47 sek siden (Time now CET 13.17)
Myndigheder har kontakt til danskere i Gaza

(Time now CET 13.17)

LIVE Seneste nyt om krigen i Ukraine
https://www.dr.dk/nyheder/udland/liveblog-faa-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine-her

27. okt. 2023 kl. 15:41
https://www.dr.dk/nyheder/udland/liveblog-faa-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine-her?focusId=6670337
Anna Danielsen Gille
EU fortsætter militær støtte til Ukraine

__________________________

(Time now CET 13.06)

Seneste nyt om krigen i Ukraine
I dag kl. 05.43
Opd. 46 min siden
https://nyheder.tv2.dk/live/udland/2023-10-28-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine

Kl. 21.54
Zelenskyj takker repræsentanter på Malta

New Link ...

Krigen i Ukraine
I dag kl. 06.37
Opd. 28 min siden
https://nyheder.tv2.dk/live/udland/2023-10-29-krigen-i-ukraine

Kl. 06.53
Rusland har ødelagt 36 ukrainske droner over Sortehavet, siger
Kreml

Kl. 07.05
Lukasjenko opfordrer Rusland og Ukraine til forhandling

Kl. 08.36
Eksplosioner i Khmelnytskyi-regionen

Kl. 08.40
Ukraine har skudt fem russiske droner ned, siger luftforsvaret

Kl. 10.16
Ukraine melder om flere sårede efter angreb søndag morgen

36 min siden (Time now CET 13.06)
Russisk olieraffinaderi ramt af drone

(Time now CET 13.06)

2023-10-29 kl 12.33
38 min. siden
Storebæltsbroen er igen åben for vindfølsomme køretøjer

TV2:
2023-10-29 kl 12.39
Netanyahu undskylder og sletter kommentar, der gav Israels
sikkerhedstjenester skylden for angreb
I dag kl. 11.25

Website https://sites.google.com/view/kall-tree File no 25739

Pardon, Israel

File 25.740 ...
Mideast Peace Process, Oslo Accords (OSLO-Fredsprocessen)
https://sites.google.com/view/mideast-peace-p/files/25-xxx/25-7xx/25-740
Israel
https://sites.google.com/view/kall-israel/files/25-xxx/25-7xx/25-740

-

Date: Sun, 29 Oct 2023 11:34:11 +0100
[...]
Interrupt from ...

Subject: USA fordømmer kinesisk nærkontakt med amerikansk bombefly -
Re: ... News 2023-10-29
Date: Sun, 29 Oct 2023 13:21:17 +0100
25739 <653e4e40$0$707$1472...@news.sunsite.dk>
https://groups.google.com/g/dk.politik/c/r_A_RicQdNw/m/b8WOLkDPAAAJ

> [...]
[ ... ]
> Seneste nyt om krigen mellem Israel og Hamas

Hmm ... (memory on from) ...

96-02-17.PLO

Det har jo kostet MANGE menneskeliv det her!

Hvad ville Jesus have gjort?

Date: Sun, 29 Oct 2023 11:34:11 +0100
[...]
DR S133 søn 29 okt 16:19:51
29.oktober dr.dk/nyheder 12:58

'TOTALT UACCEPTABELT'

I dag kl. 12:58
FN's generalsekretær: Antallet af dræbte og sårede i Gaza er
'totalt uacceptabelt'
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/fns-generalsekretaer-antallet-af-draebte-og-saarede-i-gaza-er-totalt-uacceptabelt

-

Hamas åbner for udveksling af gidsler med palæstinensiske
fanger i Israel: 'Ikke usandsynligt', siger analytiker
I dag kl. 13:48
https://www.dr.dk/nyheder/udland/hamas-aabner-udveksling-af-gidsler-med-palaestinensiske-fanger-i-israel-ikke

Det kan ses som tegn på, at Hamas har opgivet den første
intention med de israelske gidsler, mener militæranalytiker.

-

FN-lagre plyndret i Gaza: 'Vi har ingen medicin, intet mel,
ingen vand'
I dag kl. 15:29
https://www.dr.dk/nyheder/udland/fn-lagre-plyndret-i-gaza-vi-har-ingen-medicin-intet-mel-ingen-vand

Mange tusinder mennesker brød i går ind i flere
FN-lagerbygninger i det centrale og sydlige Gaza.

-

Færøsk politiker vil have hjælp fra Danmark efter russisk
melding om fiskeboykot
I dag kl. 15:49
https://www.dr.dk/nyheder/indland/faeroesk-politiker-vil-have-hjaelp-fra-danmark-efter-russisk-melding-om-fiskeboykot

Hvis Rusland gør alvor af at forbyde import af fisk fra
Færøerne, bør Danmark gøre endnu mere for at hjælpe Færøerne
til en bedre handelsaftale med EU, siger Sjúrður Skaale.

Jeg havde nær sagt:

Du må ha' spist søm! Var det ikke meningen, at vi skulle
*boykotte* Rusland, så de ikke har råd til deres *modbydelige*,
*ækle* angrebskrig i Ukraine?

Men du tænkte bare på dig selv!

Så nu høster du, hvad du har sået, skønner jeg!
)

Men det er jo IKKE dét, du beder os om (at hjælpe dig angående
opretholdelse af russisk aftale).

Så ...

HVAD mener Ukraine?

HVORDAN skal vi forholde os til mennesker, der indirekte har
hjulpet Psykopatus-Putin?

Skal vi slå en streg over syndsgælden?

[...]

___________________________

(Time now CET 13.17)

[...]

_______________________________

(Time now CET 13.06)

2023-10-29 kl 17.49
23 min. siden
Sydøstjyllands Politi nedlægger specialpatrulje efter 'alvorlig kritik'

TV2:
2023-10-29 kl 12.39
Netanyahu undskylder og sletter kommentar, der gav Israels
sikkerhedstjenester skylden for angreb
I dag kl. 11.25

Website https://sites.google.com/view/kall-tree File no 25741

Ordet *uansvarlige* møgunge "strejfer" mit sind!

Date: Sun, 29 Oct 2023 11:34:11 +0100
[...]
Iran: Israel krydser røde linjer og tvinger alle til at handle
I dag kl. 13.41
https://nyheder.tv2.dk/udland/2023-10-29-iran-israel-krydser-roede-linjer-og-tvinger-alle-til-at-handle

Kommentar:

Som den egentlige *bagmand* bag Hamas-terroren (idet du jo gav
dem våbnene), forekommer det mig en "anelse" gak-gak; denne din
udtalelse!

Du må da ku' sige dig selv, at der kommer krig ud af denne din
terror, og at risikoen, for at vi alle omkommer, er *reel*!

[...]

2023-10-29 kl 18.14
Politi efterlyser 14-årig pige – har været væk siden fredag
27 min siden

Website https://sites.google.com/view/kall-tree File no 25742

Israel:
Der er ressourcer nok i Gaza, men Hamas bruger det på sig selv

Date: Sun, 29 Oct 2023 11:34:11 +0100
[...]
2023-10-29 kl 18.22
Lukasjenkos nye våben: Pas-politik rammer belarusere i udlandet
7 min. siden
https://www.dr.dk/nyheder/udland/lukasjenkos-nye-vaaben-pas-politik-rammer-belarusere-i-udlandet

Belarusere i exil er nu tvunget til at rejse tilbage for at
forny deres pas. De frygter, at prisen er fængsel.

LIVE: Krig mellem Israel og Hamas
LIVE: Israel under angreb
LIVE: Israel ramt af større missilangreb
https://www.dr.dk/nyheder/udland/live-israel-ramt-af-stoerre-missilangreb

i dag kl. 14:14
https://www.dr.dk/nyheder/udland/live-israel-ramt-af-stoerre-missilangreb?focusId=6681757
Rasmus Christiansen
Israel opfordrer folk til at søge sydpå - selvom der 'helt
tydeligt' også smides bomber der

i dag kl. 15:17
https://www.dr.dk/nyheder/udland/live-israel-ramt-af-stoerre-missilangreb?focusId=6682141
Rasmus Christiansen
Mellemfolkeligt Samvirke: At sige, at civile skal søge sydpå
for beskyttelse er 'lidt af en absurditet'

i dag kl. 15:38
https://www.dr.dk/nyheder/udland/live-israel-ramt-af-stoerre-missilangreb?focusId=6682338
Rasmus Christiansen
Pro-palæstinensiske demonstrationer verden over

i dag kl. 15:59
https://www.dr.dk/nyheder/udland/live-israel-ramt-af-stoerre-missilangreb?focusId=6682516
Rasmus Christiansen
Sårede børn bliver bragt til hospitalet i Gazastriben

i dag kl. 16:11
https://www.dr.dk/nyheder/udland/live-israel-ramt-af-stoerre-missilangreb?focusId=6682628
Anna Danielsen Gille
Hamas åbner for udveksling af gidsler med palæstinensiske
fanger i Israel: 'Ikke usandsynligt', siger analytiker

i dag kl. 16:43
https://www.dr.dk/nyheder/udland/live-israel-ramt-af-stoerre-missilangreb?focusId=6682983
Rasmus Christiansen
Israel: Der er ressourcer nok i Gaza - men Hamas bruger det på
sig selv

(Time now CET 18.28)

Seneste nyt om krigen mellem Israel og Hamas
Kl. 13.31
FN-base i Libanon ramt af granater

Kl. 13.51
Her lurer frygten for krig hele tiden, siger TV 2-korrespondent

Kl. 15.32
USA: Israel har stort ansvar for civile

Kl. 15.53
Evakueringsordre vækker dyb bekymring

Kl. 16.49
Israel beskylder Hamas for metoder, der sikrer en "langtrukken"
krig

43 min siden (Time now CET 18.31)
Hospitalsdirektør har fået flere advarsler om at evakuere
hurtigt

31 min siden (Time now CET 18.31)
Israel genåbner vigtigt rør – nødhjælp vil stige "drastisk",
siger talsperson

6 min siden (Time now CET 18.31)
Det er rigtigt, at vi vælger siger, siger dansk
nødhjælpsorganisation

(Time now CET 18.31)

[...]

(Time now CET 18.34)

Krigen i Ukraine
I dag kl. 06.37
Opd. 28 min siden
https://nyheder.tv2.dk/live/udland/2023-10-29-krigen-i-ukraine

Kl. 13.46
Russiske universiteter instrueret i at undgå bestemte emner,
skriver ministerie

Kl. 15.23
Energisamarbejde med Europa "meningsløst", siger Ruslands
ekspræsident Medvedev

Kl. 17.32
Omstridt by er "endnu en Bakhmut", siger ekspert

(Time now CET 18.34)

[...]

Website https://sites.google.com/view/kall-tree File no 25743

Goshen-3b -

Re: Middle East: Be *realistic* |
Found 130 (and 744) at the land of Goshen - -
News 2023-10-29

File 25.744 ...
Abraham-code
https://sites.google.com/view/a-code-f-001/files/25-xxx/25-7xx/25-74x/25-746

-

Date: Sun, 29 Oct 2023 11:34:11 +0100
[...]
Find 130 and 744:

(
Create lines from Sphinx to Atlit Yam

Start:

Sphinx, Counter = 0

Goshen-3a, Counter = 129,47 km

Jerusalem, Counter = 340,97 + 129,47 = 470,44 km

Sodom-50-115-193, Counter = 470,44 + 65 = 535,44 km

Hebron (Patriarchs), Counter = 535,44 + 50 = 585,44 km

Jerusalem, Counter = 585,44 + 30,55 = 615,99 km

Jericho (center of all), Counter = 615,99 + 22,26 = 638,25 km

Shiloh, Counter = 638,25 + 25,19 = 663,44 km
(663,44 - 585,44 = 78 km)

Atlit Yam, Counter = 663,44 + 80,06 = 743,50 km

Goshen-3b
https://sites.google.com/view/abraham-c/objects/other/egypt/goshen-3b
31.01607872, 31.75567288
https://maps.app.goo.gl/5VQnWjByV4rjMt5J8
0,69350 km (2.275,25 fod) to Goshen-3a (old name: Goshen-3)
130,00 km to Sphinx
614,00 km to Atlit Yam (through Jerusalem-...193...-Shiloh)

Other distances:

30,98 km (19,25 mi) to Goshen-1 (Wikipedia)
50,90 km (31,63 mi) to Gochen-2
323,83 km (201,22 mi) to Hebron, Cave of the Patriarchs
340,94 km (211,85 mi) to Jerusalem
354,31 km (220,16 mi) to Shiloh
354,48 km (220,26 mi) to Atlit Yam, Israel
359,85 km (223,60 mi) to Sodom-50-115-193
360,58 km (224,06 mi) to Sodom (Bab edh-Dhra)
362,57 km (225,29 mi) to Tell Jericho, Center of all

Was:
> 354,39 km (220,21 mi) to Shiloh
> 354,71 km (220,41 mi) to Atlit Yam, Israel
______320 meter

Now:
354,31 km (220,16 mi) to Shiloh
354,48 km (220,26 mi) to Atlit Yam, Israel
____170 meter

"Anhold" 170

17 ?

Compare with ...

Website https://sites.google.com/view/kall-tree File no 25746

Found complete hit (Nord Stream 1b + 2,b) -

Re: Goshen-3b -

Re: Middle East: Be *realistic* |
Found 130 (and 744) at the land of Goshen - -
News 2023-10-29

File 25.748 ...
Abraham-code
https://sites.google.com/view/a-code-f-001/files/25-xxx/25-7xx/25-74x/25-748
ET-Footsteps, 2022-09-26, Nord Stream 1 + 2 sabotaged
https://sites.google.com/view/et-footsteps/other/2022-09-26
https://sites.google.com/view/et-footsteps/files/25-xxx/25-7xx/25-748
Nord Stream sabotage
https://sites.google.com/view/nord-stream-sabotage/files/25-xxx/25-7xx/25-748
Russia (Psychopath-istan + Kleptokratistan)
https://sites.google.com/view/kall-russia/files/25-xxx/25-7xx/25-748

-

Den 30-10-2023 kl. 10:59 skrev Kall, Mogens:

Subject: Goshen-3b -
Re: Middle East: Be *realistic* |
Date: Mon, 30 Oct 2023 10:59:22 +0100
25746 <653f7e7b$0$706$1472...@news.sunsite.dk>
https://groups.google.com/g/dk.politik/c/r_A_RicQdNw/m/Bwz9vxUWAQAJ
https://groups.google.com/g/dk.videnskab/c/Nk69xmgLGzQ/m/hjex-HfxAAAJ

> [...]
> 359,85 km (223,60 mi) to Sodom-50-115-193
> 360,58 km (224,06 mi) to Sodom (Bab edh-Dhra)
> 362,57 km (225,29 mi) to Tell Jericho, Center of all

Distance from Goshen-3b:

1,94852774 Global-600-units to Sphinx

=>

130 * 1,956518 / 1,94852774 = 130,533... km

Jakob er FORTSAT 130 år gammel!

Hmm ...

((130 * 1,956518 / 1,94852774) - 130) * 360,00 = 191,9 dage
((130 * 1,956518 / 1,94852774) - 130) * 365,00 = 194,6 dage
((130 * 1,956518 / 1,94852774) - 130) * 365,25 = 194,7 dage

=>

((130 * 1,956556814348/ 1,94852774) - 130) * 365,25 = 195,655681417
195,6556814 195,6556814

Distance from Goshen-3b:

45,00853080 Global-600-units to Nord Stream 1,b
44,99055154 Global-600-units to Nord Stream 2,b
(
27,00511848 Global-360-units to Nord Stream 1,b
26,99433092 Global-360-units to Nord Stream 2,b
)

Afvigelse:
+0,5691 km to Nord Stream 1,b
-0,6304 km to Nord Stream 2,b

KUNNE vi (Menneskeheden) have "forudset" dette?

At vi ville finde på at finde Goshen udfra 130 and 744 km ?

HVIS svaret er 'nej', da må det være nogen udefra Rummet,
der har lavet sabotagen!

Hmm ...

Homework:

Find position

Distance from Goshen-3b:

45,00000000 Global-600-units to Nord Stream 1,b
45,00000000 Global-600-units to Nord Stream 2,b

Hvor meget bliver afstanden i så fald til Sphinxen ? -

(
130 * 1,956518 / 1,94852774 = 130,533... km
130 * 1,956556814348 / 1,94852774 = 130,5357 km
)

130,536 km ?

Og hvad mht. de 744 km ?

Website https://sites.google.com/view/kall-tree File no 25748