Heaven-Break (message to the people of Israel and perhaps also the Church°) - News 2023-10-28

Heaven-Break (message to the people of Israel
and perhaps also the Church°)

File 25.727 ...
Community (Fællesskab, Samvær)
https://sites.google.com/view/kall-community/files/25-xxx/25-7xx/25-727
Idolatry (Afgudsdyrkelse, Shirk)
https://sites.google.com/view/idolatry/files/25-xxx/25-7xx/25-727
Israel
https://sites.google.com/view/kall-israel/files/25-xxx/25-7xx/25-727
Jerusalem
https://sites.google.com/view/kall-jerusalem/files/25-xxx/25-7xx/25-727

Subject: Heaven-Break: "The time has run out ... now!" - Was:
Den sidste store profeti angående Kristi genkomst blev
opfyldt i 1948, da nationen Israel blev genfødt -
News 2023-10-27
Date: Fri, 27 Oct 2023 09:02:23 +0200
25723 <653b607f$0$707$1472...@news.sunsite.dk>
Jesu Kristi genkomst (The second coming of Jesus Christ)
https://sites.google.com/view/2-coming/files/25-xxx/25-7xx/25-723
https://groups.google.com/g/dk.livssyn.kristendom/c/jzQIL0hg_m8/m/u5Bx1wsaAwAJ
https://groups.google.com/g/dk.politik/c/3Wd62sug8iw/m/BZon-UZkBQAJ

https://sites.google.com/view/kall-last-warning/files/24-xxx/24-5xx/24-557
> https://sites.google.com/view/kall-russia/files/24-xxx/24-5xx/24-557
> https://groups.google.com/g/dk.politik/c/QV6SbZnjF2k/m/-Tvku0UICAAJ

[ ... ]

https://www.icj-cij.org/public/files/case-related/182/182-20220316-PRE-01-00-EN.pdf

> Hvordan kan jeg hjælpe?
> How can I help?

[ ... ]

> Den danske Ukraine komite
>
> https://dendanskeukrainekomite.dk/
>
> Den danske Ukraine komite er stiftet for at hjælpe Ukraines
> forsvar. Vores formål er, med penge, at hjælpe Ukraine i
> landets kamp for frihed og fred.
>

> Søren Pind, ...
> Formand den danske Ukraine komite
> https://twitter.com/sorenpind
> https://twitter.com/sorenpind/status/1503739368502091784
>
> MobilePay på 924084
>
> Bankoverførsel: Reg. nr. 0542 Konto nr. 0000668633

2022-02-24, day no 55, Putin's illegal war of aggression on Ukraine

2022-03-04, day no 63, Sodom-warning-to-Russia

2022-03-16, day no 75, Judgment of the International Court of Justice

2022-09-26, day no 269, Nord Stream 1 + 2 saboteret (43*5 and 195)

2023-01-27, day no 27, Asteroid 2023 BU (11 years 744-connection ?)
2012-01-27, https://sites.google.com/view/et-footsteps/2012-01-27

2023-03-17, day no 76, ICC issues arrest warrant for Putin

Præsident Vladimir Putin går i kluntede sko med høje hæle og
snydehæle, fordi han er flov over sin manglende højde. Den slags
mænd er farlige, viser ny undersøgelse.

Søndag d. 11. juni 2023, kl. 08.34
https://www.berlingske.dk/globalt/putin-gaar-i-sko-med-snydehael-fordi-han-er-flov-over-sin-hoejde-den-slags

-

Først truede Putin med atomvåben, og så slap han militæret løs i
Ukraine
24. feb. 2022, 21:36
https://nyheder.tv2.dk/udland/2022-02-24-foerst-truede-putin-med-atomvaaben-og-saa-slap-han-militaeret-loes-i-ukraine

Kommentar:

Hvor har Putin dog *voldtaget* vores planet med sin psykopatiske
kynisme (og dermed fået forvandlet vores planet til helvedets
forgård)!

Et menneske, der forfører andre, og som selv er blevet *forført*
af djævelen (2 Tim 3,13) ...
https://www.biblegateway.com/passage/?search=2+Tim+3.13&version=DN1933

Putin fatter således ikke, HVOR han fører folk hen. KUN djævelen
ved det!

Satans slangeyngel hedder det på dansk!

Et Ord til dagen:

https://www.biblegateway.com/passage/?search=Zefanias%201&version=BPH

Zefanias 1, Bibelen på hverdagsdansk

„Jeg vil fjerne alt fra jordens overflade,” erklærer Herren.

3
„Jeg vil udrydde både mennesker og dyr.
Jeg vil fjerne alt, hvad der førte mennesket til fald,
sammen med de mennesker, der faldt.

Hele menneskeheden skal forsvinde fra jordens overflade.

... Min glødende vrede vil sætte verden i brand,
så hele jordens befolkning får en brat og frygtelig død.”

=>

Når du en dag *indser*, at du har korsfæstet Gud (Jesus), ...
Когда однажды вы *осознаете*, что распяли Бога (Иисуса), ...

https://www.biblegateway.com/passage/?search=Mat+25.40&version=BPH
https://www.biblegateway.com/passage/?search=Mat+25.31-&version=ERV-RU

... da kan det være, at dit syn på mange ting ændres!
... тогда ваш взгляд на многие вещи может измениться!

KANSKE du ligefrem *frivilligt* siger til Gud:
ВОЗМОЖНО, вы даже *добровольно* говорите Богу:

"Ske Din vilje, ikke min!”
"Да будет воля Твоя, а не моя!"

(Apropos: Den, man elsker, ønsker man ikke at skade)
(Кстати: ты не хочешь причинить боль тому, кого любишь)

=>

Dagens lovsange:

Tag Det Inderste - Mariagerfjord Frikirke // Stille Stunder
Jun 22, 2018
https://www.youtube.com/watch?v=rNZ31qfAXSk&list=PL-93BA8uTVW8yViJdAnciQyW-K5o_E-2u&index=43
Tekst og akkorder:
https://www.stillestunder.com/
https://www.stillestunder.com/s/Tag-det-inderste-D.pdf

+

Open The Eyes
| HEBREW & ARABIC WORSHIP(Live) [Worship Session]@SOLUIsrael
Shilo Ben Hod
122K subscribers
68K views 1 month ago ISRAEL
https://www.youtube.com/watch?v=qCIUI1I9V4o

00:00 Spontaneous worship
00:44 Hebrew worship
02:10 Arabic Worship
https://www.youtube.com/watch?v=qCIUI1I9V4o&t=130s
03:23 Mixed languages
05:14 Spontaneous worship
06:16 Behold The Lamb Of God

Den arabiske lovsang lyder MEGET smukt. Try it ... :-)
https://www.youtube.com/watch?v=qCIUI1I9V4o&t=130s

Input from ...

BibelLæserRingen ...
https://blr.dk/netbutik/ ... (Bibelnøglen) ...
Was:
https://blr.dk/produkt/bibelnoeglen-2-2/

(NB! Andagtsteksten er nedskrevet og trykt i hæfte *FØR* 6.
september 2023, apropos det eventuelle *profetiske* budskab.)

=== citat start ===

Lørdag 28. Oktober [2023]

Es 29,1-14

[
https://www.biblegateway.com/passage/?search=Isa+29.1-14&version=BPH

Esajas 29:1-14, Bibelen på hverdagsdansk

Jerusalems skæbne

Men dine fjender skal knuses til støv, tyrannerne spredes
som avner for vinden.

6
Pludselig kommer Herren, den Almægtige, over dem med
torden, jordskælv, storm og ild.

7
Da skal alle de folk, som fører krig mod Jerusalem og
kæmper imod Ariel [a], selv opleve et mareridt.

8
Som den sultne drømmer om mad, men stadig er sulten, når
han vågner, og som den tørstige drømmer om vand, men vågner
lige tørstig, sådan skal det gå alle dine fjender.

[
CET 07:43
Kommentar (til vers 8):

I den noget ældre BPH-oversættelse fra 1992 står der:

Sådan skal dine fjender drømme om den sejr, de aldrig opnår.
]

[ ... ]

Footnotes

29,1 [og 7] Ordet „ariel” bruges her om Jerusalem, men
henviser også til en form for alter, jf. Ez. 43,15-16.
]

To veråb

[ ... ]

Som et lyn fra en klar himmel kommer straffen fra Gud. Over
Israel, ja. Men også over de folk (*1), som Gud bruger til at
straffe Israel. Det handler om Assyrien, som indtog Nordriget
og belejrede Jerusalem. Gud slog på forunderlig vis stormagten
i 701 f. Kr. Dengang slap Jerusalem. Senere kom Babylon og
smadrede byen. Og de blev selv straffet.

[ ... ]

Esajas forkynder ind i en konkret historisk situation men
peger desuden frem mod Messiastiden. Assyrien, er et billede på
alle dem, der forsøger at føre krig mod Zionsbjerg, som er Guds
kirke.

Refleksion:
Dødsrigets porte skal ikke få magt over Guds kirke.

=== citat slut ===

Nøgleord:
[
... (CET 07:39 - Himlen begyndte at tale igen, men jeg kunne
desværre ikke høre, hvad der blev sagt!) ...
... (CET 07:40 - IGEN talte en røst fra Himlen, men jeg kunne
desværre FORTSAT ikke høre, hvad der blev sagt!) ...
]
Sådan skal dine fjender drømme om den sejr, de aldrig opnår (*2)

*1
Og mens jeg nedskriv disse ord fra andagtshæftet, da hørte jeg
en røst fra Himlen sige:
(2023-10-28, Saturday, day no 301 (64 left), CET 06:59, GMT 04:59)
(2023-10-28, Saturday, day no 301 (64 left), Jerusalem-time 07:59)
- " ... (nidkærhed) ... "

[
Nedskrevet CET 07:06

https://ordnet.dk/ddo/ordbog?query=nidk%C3%A6rhed

nidkærhed

Betydninger
1. det at holde meget strengt øje med at noget overholdes,
udføres på en bestemt måde, følger bestemte regler eller
principper, el.lign.; det at være meget eller overdrevent
omhyggelig

2.
det at være meget ivrig

3.
det at være utilbøjelig til at lade andre få del i en
ejendom, besiddelse el.lign.
]

CET 07:00
- "Jeg længes"

00
- "efter jer, Mit folk!"

05
- "Samvær"

05
- "med jer"

05
- "ønsker jeg."

Means (something like):
[
Jeg længes efter jer, Mit folk! Samvær med jer ønsker jeg.
]
=>
I long for you, My people! Community with you I want.
אני משתוקק אליך, עמי! קהילה איתך אני רוצה.
]

*2:
CET 07:45
- "Jeg er Gud HERREN. Dette er mit navn!"

Med ordvalget 'Gud HERREN' menes der (ud fra den autoriserede
oversættelse af GT fra 1931) Guds *oprindelige* navn: Jahveh (JHVH)

CET 07:47
- "Dette er mit navn!"

47
- "[Jeg deler IKKE min ære med fremmede] afguderne!"

47
- "Væmmelige!"

48
- "Modbydelige!"

48
- "Stank [op i næsen]!"

48
- "Jeg HADER dem."

48
- "Falske ... guder,"

49
- "der siger ... og lover,"

Guld og grønne skove?

49
- "men INTET holder!"

49
- "Jeg siger jer:"

49
- "Hold jer fra dem!"

50
- "De vil jer det IKKE godt,"

50
- "disse afguder."

50
- "Jeg er HERREN, din Gud, der *skabte* dig!"

51
- "Jeg ved, hvordan du er indrettet,"

53
- "og hvad du har brug for."

53
- "Dit hjerte er tomt"

53
- "UDEN mig,"

53
- "fordi sådan skabte jeg dig [til at have fællesskab med mig]."

54
- "Lad mit Ånd"

54
- "tage bolig i dig"

54
- "og fylde dig [med fred]."

LIVE: Krig mellem Israel og Hamas
LIVE: Israel under angreb
LIVE: Israel ramt af større missilangreb
https://www.dr.dk/nyheder/udland/live-israel-ramt-af-stoerre-missilangreb

31 min. siden (Time now CET 10.24)
https://www.dr.dk/nyheder/udland/live-israel-ramt-af-stoerre-missilangreb?focusId=6668909
Rasmus Christiansen
Israel opjusterer igen antallet af gidsler i Gaza: 229 holdes
fanget

_____________________________

... (BREAKING Heaven-news on) ...

(Time now CET 10.24)

Seneste nyt om krigen mellem Israel og Hamas
I dag kl. 05.34
Opd. 10 min siden
https://nyheder.tv2.dk/live/udland/2023-10-27-seneste-nyt-om-krigen-mellem-israel-og-hamas

22 min siden
Nødhjælp til Gaza er "intet andet end krummer", siger
FN-generalkommissær

_____________________________

... (BREAKING Heaven-news on) ...

(Time now CET 10.35)

LIVE Seneste nyt om krigen i Ukraine
https://www.dr.dk/nyheder/udland/liveblog-faa-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine-her

i dag kl. 08:00
https://www.dr.dk/nyheder/udland/liveblog-faa-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine-her?focusId=6668559
Palle Herløv
Ukraine melder sig klar til EU - men vagthund advarer mod
landets 'retsmafia'

____________________________

... (BREAKING Heaven-news on) ...

(Time now CET 10.44)

Seneste nyt om krigen i Ukraine
I dag kl. 05.22
Opd. 51 min siden
https://nyheder.tv2.dk/live/udland/2023-10-27-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine

52 min siden (Time now CET 10.20)
Otte meldes såret i angreb på brandstation

_________________________

... (BREAKING Heaven-news on) ...

(Time now CET 10.20)

2023-10-27 kl 18.01
'Faren er, at krigen mellem Israel og Hamas bliver til en egentlig
regional krig, der også involverer USA'
30 min. siden

TV2:
2023-10-27 kl 18.09
Flyvende sjællænder overså rundkørsel og fløj 35 meter
1 min siden

Website https://sites.google.com/view/kall-tree File no 25727