ET-break to Cannibalistan: Warning sent to you earlier! - News 2023-04-11

ET-break to Cannibalistan:
Warning sent to you earlier!

File 25.106 ...
Cannibalistan (China)
https://sites.google.com/view/kall-china/files/25-xxx/25-1xx/25-106
License to kill
https://sites.google.com/view/licence-to-kill/files/25-xxx/25-1xx/25-106

-

Kall, Mogens skrev:

Subject: Russisk offensiv nærmer sig et vendepunkt, vurderer
tænketank - News 2023-04-10
News:dk.politik
Date: Mon, 10 Apr 2023 09:30:27 +0200
25104 <u10duj$23nil$1...@news.eternal-september.org>
https://groups.google.com/g/dk.politik/c/BV3lThBqZhM/m/Gh1uTuIxEQAJ

https://sites.google.com/view/kall-last-warning/files/24-xxx/24-5xx/24-557

https://www.icj-cij.org/public/files/case-related/182/182-20220316-PRE-01-00-EN.pdf

> Hvordan kan jeg hjælpe?
> How can I help?
[ ... ]
> Den danske Ukraine komite
>
> https://dendanskeukrainekomite.dk/
>
> Den danske Ukraine komite er stiftet for at hjælpe Ukraines
> forsvar. Vores formål er, med penge, at hjælpe Ukraine i
> landets kamp for frihed og fred.
>

> Søren Pind, ...
> Formand den danske Ukraine komite
> https://twitter.com/sorenpind
> https://twitter.com/sorenpind/status/1503739368502091784
>
> MobilePay på 924084
>
> Bankoverførsel: Reg. nr. 0542 Konto nr. 0000668633

2022-02-24, day no 55, Putin's illegal war of aggression on Ukraine

2022-03-04, day no 63, Sodom-warning-to-Russia

2022-03-16, day no 75, Judgment of the International Court of Justice

2022-09-26, day no 269, Nord Stream 1 + 2 saboteret (43*5 and 195)

2023-01-27, day no 27, Asteroid 2023 BU (11 years 744-connection ?)
2012-01-27, https://sites.google.com/view/et-footsteps/2012-01-27

2023-03-17, day no 76, ICC issues arrest warrant for Putin

Et Ord til dagen:

https://www.biblegateway.com/passage/?search=Zefanias%201&version=BPH

Zefanias 1, Bibelen på hverdagsdansk

[ ... ]

2
„Jeg vil fjerne alt fra jordens overflade,” erklærer Herren.

3
„Jeg vil udrydde både mennesker og dyr.
Jeg vil fjerne alt, hvad der førte mennesket til fald,
sammen med de mennesker, der faldt.

Hele menneskeheden skal forsvinde fra jordens overflade.

[ ... ]

18
... Min glødende vrede vil sætte verden i brand,
så hele jordens befolkning får en brat og frygtelig død.”

=>

Når du en dag *indser*, at du har korsfæstet Gud (Jesus), ...
Когда однажды вы *осознаете*, что распяли Бога (Иисуса), ...

https://www.biblegateway.com/passage/?search=Mat+25.40&version=BPH
https://www.biblegateway.com/passage/?search=Mat+25.31-&version=ERV-RU

... da kan det være, at dit syn på mange ting ændres!
... тогда ваш взгляд на многие вещи может измениться!

KANSKE du ligefrem *frivilligt* siger til Gud:
ВОЗМОЖНО, вы даже *добровольно* говорите Богу:

"Ske Din vilje, ikke min!”
"Да будет воля Твоя, а не моя!"

(Apropos: Den, man elsker, ønsker man ikke at skade)
(Кстати: ты не хочешь причинить боль тому, кого любишь)

=>

Dagens lovsang:

Tag Det Inderste - Mariagerfjord Frikirke // Stille Stunder
Jun 22, 2018
https://www.youtube.com/watch?v=rNZ31qfAXSk&list=PL-93BA8uTVW8yViJdAnciQyW-K5o_E-2u&index=43

Tekst og akkorder:
https://www.stillestunder.com/
https://www.stillestunder.com/s/Tag-det-inderste-D.pdf

I går kl. 20:14
Lørdag slukker Tyskland for de sidste atomkraftværker: Minister lover
sikker energiforsyning
https://www.dr.dk/nyheder/udland/loerdag-slukker-tyskland-de-sidste-atomkraftvaerker-minister-lover-sikker

-

I går kl. 20:19
Netanyahu har ombestemt sig: Kritisk forsvarsminister kan blive på posten
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/netanyahu-har-ombestemt-sig-kritisk-forsvarsminister-kan-blive-paa-posten

-

Tophemmelige efterretninger lå på internettet længe, inden læk blev opdaget
I går kl. 20.32
https://nyheder.tv2.dk/udland/2023-04-10-tophemmelige-efterretninger-laa-paa-internettet-laenge-inden-laek-blev-opdaget

Nyheden om formodet læk er de seneste dage gået verden rundt.
Men i over en måned har Minecraft-spillere og Youtube-fans delt
de selvsamme dokumenter.

Alarmklokkerne bimlede i USA, da det i sidste uge kom frem, at
interne efterretningsdokumenter – heraf nogle markeret som
tophemmelige – tilsyneladende er blevet lækket.

[ ... ]

Avisen The Washington Post og det journalistiske netværk
Bellingcat har begge været i stand til at spore delingen af
dokumenterne til begyndelsen af marts – og muligvis endnu
længere tilbage.

-

Netanyahu vil beholde fyret forsvarsminister for landets sikkerhed
I går kl. 21.31
https://nyheder.tv2.dk/udland/2023-04-10-netanyahu-vil-beholde-fyret-forsvarsminister-for-landets-sikkerhed

-

I går kl. 21:36
Det er blevet hverdag, at Kina skræmmer Taiwan, men tre dage lang
militærøvelse var 'bestemt ikke en yderligere eskalering'
https://www.dr.dk/nyheder/udland/det-er-blevet-hverdag-kina-skraemmer-taiwan-men-tre-dage-lang-militaeroevelse-var

+

Svært at forestille sig, at kineserne bare trækker på skuldrene, siger
ekspert efter voldsom trussel
I går kl. 23.07
https://nyheder.tv2.dk/udland/2023-04-10-svaert-at-forestille-sig-at-kineserne-bare-traekker-paa-skuldrene-siger-ekspert

Talsmanden for det kinesiske udenrigsministerium, Wang Wenbin,
kalder de kinesiske øvelser for en streng advarsel til Taiwan.

Kommentar:

Det vil øjeblikkelig udløse 3. Verdenskrig (hvor INGEN overlever
Atomafgrunden, jævnfør Matt. 24,22 ...
https://www.biblegateway.com/passage/?search=Matt+24.22&version=BPH
), så hold nallerne væk, *psykopatiske* China-kommunister!

Interrupt RETURN from below ...

> Kl. 19.38
> Lukasjenko beder Rusland om beskyttelse
[ ... ]
> INGEN kan beskytte dig, fordi du er en *kriminel* psykopat, der
> har stjålet magten i Belarus (Hviderusland)!
>
> Når-som-helst kan de (our friends out there in space) finde på
> at gå til angreb!
>
> And they got license to kill!

=>

And they got license to kill!

And then I heard a voice from Heaven said (perhaps ET):
(2023-04-11, Tuesday, day no 101 (264 left), CET 03:18, GMT 01:18)
- "Ikke sandt ?"

Nå da da!

Er du i gang med at banke de *kriminelle* kinesere, der
ligeledes har stjålet magten i Kina ?

03:21
- "Warning"

21
- "sent"

21
- "to you"

21
- "earlier!"

(
Hmm ... (memory on from) ...

https://sites.google.com/view/et-footsteps/2013-02-15-m

?
)

Hmm ...

Hvis jeg var dig, Cannibalistan, da ville jeg FJERNE mine
hangarskibe und so weiter, fordi de kan finde på at sænke dem!

03:31
- "Rub og stub!"

Hmm ...

Der må have været en *nærkontakt*, som du holder hemmelig for
os andre, Cannibalistan!

-

I går kl. 21:55
Pentagon: Lækkede dokumenter er en 'meget alvorlig trussel' mod den
nationale sikkerhed
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/pentagon-laekkede-dokumenter-er-en-meget-serioes-trussel-mod-den-nationale-sikkerhed

-

I går kl. 23:26
Justitsministerium udfordrer blokering af abortpille: Kendelsen er
'særdeles uberettiget'
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/justitsministerium-udfordrer-blokering-af-abortpille-kendelsen-er-saerdeles

LIVE Seneste nyt om krigen i Ukraine
https://www.dr.dk/nyheder/udland/liveblog-faa-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine-her

21. mar. 2023 kl. 17:07
https://www.dr.dk/nyheder/udland/liveblog-faa-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine-her?focusId=5664759
Morten Top
Putin: Kinesisk plan kan være basis for fred

____________________________

(Time now CET xx.xx)

Seneste nyt om krigen i Ukraine
I dag kl. 05.09
https://nyheder.tv2.dk/udland/2023-04-10-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine

12 min siden (Time now CET 19.51)
Lukasjenko beder Rusland om beskyttelse

_____________________________

Subject: New suggest ("prophecy"), einem *hypotese*-forslag -
Re: Shiloh-78 => 2.400 lightyears -
Re: ... Time-break
News:dk.livssyn.kristendom
News:dk.politik
News:dk.videnskab
Date: Fri, 7 Apr 2023 03:32:00 +0200
25094 <u0nrqh$lei3$1...@news.eternal-september.org>
Face-to-face contact with ET
Close Encounters of the Third Kind
(Dating, Nærkontakt af 3. grad, Stævnemøde)
https://sites.google.com/view/kall-contact/files/25-xxx/25-0xx/25-094
https://sites.google.com/view/markpointer/6x/666/25-094
https://sites.google.com/view/markpointer/temple/25-094
Goodwill, Доброжелательность
https://sites.google.com/view/kall-goodwill/files/25-xxx/25-0xx/25-094
https://groups.google.com/g/dk.livssyn.kristendom/c/ch6OmAGYem4/m/vuHi_dICAgAJ
https://groups.google.com/g/dk.politik/c/OaDIjv-mqK4/m/fed3QpUyEAAJ
https://groups.google.com/g/dk.videnskab/c/kZRp0dsEaTo/m/oYUgdFdxAAAJ
https://groups.google.com/g/no.kultur.folklore.ufo/c/OZZpyab-hWY/m/crGpV99fAgAJ

=>

[...]

Kl. 20.19
Ukrainsk forsvarsminister om forårsoffensiv: - Vejen mod den endelig sejr

Kl. 21.10
Zelenskyj får opbakning af Grækenland

Kl. 21.25
Pentagon vil undersøge læk af klassificerede dokumenter

Kl. 22.03
Danmark og Ukraine har talt om uddannelse af piloter

Kl. 22.57
USA kræver Wall Street Journal-journalist løsladt øjeblikkeligt

(Time now CET 03.11)

Deadline:

DR text-TV:
134

DR:
2023-04-11 kl 02.53
I dag kl. 00:12
Premier League-klubben Leicester ansætter ny træner i håbet om overlevelse

TV2:
2023-04-11 kl 02.58
Ekskluderet amerikansk politiker bliver genindsat efter drama
I dag kl. 01.29

Med venlig hilsen,
Mogens Kall, The servant of Michael
- -
Website https://sites.google.com/view/kall-tree File no 25106

ET-Break to Russia: Du er sg_ MERE *Knald-i-låget* end først antaget!

Was:
Russisk sammenstød med britisk fly 2022-09-29 var mere alvorligt end
tidligere beskrevet

File 25.107 ...
Russia (Psychopath-istan + Kleptokratistan)
https://sites.google.com/view/kall-russia/files/25-xxx/25-1xx/25-107
3. Worldwar (3. Verdenskrig)
https://sites.google.com/view/3-worldwar/files/25-xxx/25-1xx/25-107

"Other" news:

Danmark forventer F-16-beslutning inden sommer

-

Kall, Mogens skrev:

Subject: ET-break to Cannibalistan: Warning sent to you earlier! -
News 2023-04-11
Date: Tue, 11 Apr 2023 03:43:50 +0200
25106 <u12e0m$2fmkt$1...@news.eternal-september.org>
Belarus (Hviderusland)
https://sites.google.com/view/kall-belarus/files/25-xxx/25-1xx/25-106
https://groups.google.com/g/dk.politik/c/KDKvQ-4Y9JM/m/DimjsIxtEQAJ
Sydkoreansk sikkerhedsrådgiver sår tvivl om lækages troværdighed
I dag kl. 05.29
https://nyheder.tv2.dk/udland/2023-04-11-sydkoreansk-sikkerhedsradgiver-sar-tvivl-om-laekages-trovaerdighed

USA's lækkede efterretninger indeholder modificerede
informationer ifølge sydkoreansk sikkerhedsrådgiver.

-

Russisk sammenstød med britisk fly var mere alvorligt end beskrevet
I dag kl. 05.43
https://nyheder.tv2.dk/udland/2023-04-11-russisk-sammenstod-med-britisk-fly-var-mere-alvorligt-end-beskrevet

Opførte sig "hensynsløst"

Hændelsen skete 29. september og involverede et britisk RC-135
overvågningsfly og to russiske Su-27 kampfly.

Kommentar:

29. september
https://da.wikipedia.org/wiki/29._september

29. september er dag 272 i året i den gregorianske kalender
(dag 273 i skudår). Der er 93 dage tilbage af året.

Michaels (eller Mikkels) dag, opkaldt efter ærkeenglen
Michael, der hævdes at stå ved Paradisets port, hvorfra han
leder sjælene videre ind i Himlen.

Du er sg_ MERE *Knald-i-låget* end først antaget!...

And then I heard a voice from Heaven said (perhaps ET):
(2023-04-11, Tuesday, day no 101 (264 left), CET 07:59, GMT 05:59)
- "Mother"

Hmm ...

We are STILL *waiting*, ET!

Did You mean: "Mother Russia"?...

CET 08:11
- "Ja!"

-

DR S141 tir 11 apr 07:15:03
11.april dr.dk/nyheder 07:14

BESLUTNING OM KAMPFLY INDEN SOMMER

2023-04-11 kl 07.33
19 min. siden
Fungerende forsvarsminister: Beslutning om kampfly til Ukraine falder
inden sommer
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/fungerende-forsvarsminister-beslutning-om-kampfly-til-ukraine-falder-inden-sommer

[...]

I dag kl. 05.30
https://nyheder.tv2.dk/udland/2023-04-11-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine

Kl. 05.25
Danmark forventer F-16-beslutning inden sommer

Kl. 06.10
Russisk sammenstød med britisk fly var mere alvorligt end tidligere
beskrevet

(Time now CET 07.38)

Deadline:

DR text-TV:
141

DR:
[...]

Store ødelæggelser efter besøg af FCK-fans
12 min siden

Website https://sites.google.com/view/kall-tree File no 25107