Saltar al primer mensaje no leído

özgür günay

no leída,
24 mar 2016, 15:28:5724/3/16
a TMOZ
sayılar gruplar için hazırlanmıştır.yorumlarınızı beklerim.(geçen senenin notlarıdır.)
integral-1.pdf
İntegral-2.pdf

serhat yaman

no leída,
24 mar 2016, 17:53:2824/3/16
a tmoz
Elinize sağlık hocam.

--
http://www.facebook.com/groups/358210690921074/

Matematik geometri bilgi paylaşım platformu.
Mesajlarınıza "KONU BAŞLIĞI" eklemeyi lütfen unutmayınız.
---
Bu iletiyi Google Grupları'ndaki "TMOZ" grubuna abone olduğunuz için aldınız.
Bu grubun aboneliğinden çıkmak ve bu gruptan artık e-posta almamak için tmoz+uns...@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Bu gruba yayın göndermek için, tm...@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Bu grubu https://groups.google.com/group/tmoz adresinde ziyaret edebilirsiniz.
Bu tartışmayı web'de görüntülemek için https://groups.google.com/d/msgid/tmoz/2847d6f9-d492-47f1-a8a7-a928e2a118e9%40googlegroups.com adresini ziyaret edin.
Daha fazla seçenek için https://groups.google.com/d/optout adresini ziyaret edin.

sve

no leída,
25 mar 2016, 7:22:0725/3/16
a tm...@googlegroups.com
elinize sağlık hocam bizde bişeyler hazırlayalım diyoruz bu formattı bize atma durumunuz varmı

24 Mart 2016 23:52 tarihinde serhat yaman <sne...@gmail.com> yazdı:

Turgay İyisabancı

no leída,
25 mar 2016, 7:41:0725/3/16
a tm...@googlegroups.com

Hocam bende alabilirmiyim

25 Mar 2016 Cum 13:22 tarihinde sve <syd...@gmail.com> şunu yazdı:

ŞAHİN Aykul

no leída,
25 mar 2016, 12:51:3025/3/16
a tm...@googlegroups.com
HOCAM ELLERİNİZE EMEĞİNİZE SAĞLIK...TEŞEKKÜR EDERİM

25 Mart 2016 13:40 tarihinde Turgay İyisabancı <turga...@gmail.com> yazdı:

cengiz gümüş

no leída,
25 mar 2016, 12:57:3825/3/16
a tm...@googlegroups.com
Hocam çok güzel hazırlanmış diğerleri de var mı?

24 Mar 2016 Per 21:28 tarihinde özgür günay <ozgurg...@gmail.com> şunu yazdı:
sayılar gruplar için hazırlanmıştır.yorumlarınızı beklerim.(geçen senenin notlarıdır.)

--

ibrahim Kuscuoglu

no leída,
25 mar 2016, 12:57:4525/3/16
a TMOZ
ben beğenmedim :)

25 Mart 2016 18:47 tarihinde ŞAHİN Aykul <sayku...@gmail.com> yazdı:

ibrahim Kuscuoglu

no leída,
25 mar 2016, 12:59:0225/3/16
a TMOZ
neden güzel?   Diferansiyel kavramına neden ihtiyaç var ? bu neden bu kadar önemli? integrale geçiş yapmak için ara adımların hiçbiri yok.

25 Mart 2016 18:57 tarihinde cengiz gümüş <cengizg...@gmail.com> yazdı:

ibrahim Kuscuoglu

no leída,
25 mar 2016, 13:00:4325/3/16
a TMOZ
formülü bilmek ne kazandırıyor? Bu öğrencilere bu eğitim sistemine yazıklar olsun.

25 Mart 2016 18:58 tarihinde ibrahim Kuscuoglu <ikus...@gmail.com> yazdı:

ibrahim Kuscuoglu

no leída,
25 mar 2016, 13:08:5525/3/16
a TMOZ
eğer konu anlatımlı bir şey yazılacaksa eksiklikleri olsa da iyi örneklerden biri aşağıda

25 Mart 2016 19:00 tarihinde ibrahim Kuscuoglu <ikus...@gmail.com> yazdı:
int1.PNG
int2.PNG
int3.PNG

DNZKRDG

no leída,
25 mar 2016, 15:07:4725/3/16
a tm...@googlegroups.com
İbrahim Hocam bu projenin devamı neden gelmedi ? Süreklimüfredat değiştiğinden kaynağı ona göre sürekli uyarlamak zor bir iş bunu kabul ediyorum

--

Tek korkusu paradokslar olan bilim dalı. Matematik tek doğru yanıt ister.

ibrahim Kuscuoglu

no leída,
25 mar 2016, 15:17:1925/3/16
a TMOZ
sanırım ekonomik kaygılar daha ön plana çıktı. Anlaşılır bir durum. Ama bugün piyasada biraz cafcaflı biraz düzenli(daha doğrusu formülleri düzenli) bir yayın görünce a ne kadar iyi diyoruz.  Oysa önemli olan öğrenci bundan ne anlıyor gerçekten kavramaya yönelik bir giriş var mı? Öğrencinin ilgisini çekiyor mu? Bu tarz girişimler ya yok ya da çok az. Her öğrenci biraz gayretle her türlü formülü ezberleyebilir.(ben hariç,Hala bana sorsan eiipsin doğrultman doğrusu nedir diye valla da billa da bilmiyorum) Cahit ARF yıllar önce matematiği belletmeğin matematik belletilmez ardında ne olduğunu anlatmaya çalışın demiştir. Ne yazık ki yayınlar hala ve inatla bunun pratiği budur bak bu formülü bilirsen her şeyi halledersin gibi tek düze ve anlamsız şeyler üretmeye devam ediyor.

25 Mart 2016 21:07 tarihinde DNZKRDG <karada...@gmail.com> yazdı:
[...]

25 mar 2016, 15:20:3125/3/16
a TMOZ
ben yukarıda verilen örnekte emeği küçümsemiyorum. Mutlaka arkadaşlar bir çaba sarfetmişlerdir. Ama ne boş bir çaba olduğunu gözlüyorum. Zaten eleştiri beklemişler bende ondan yazdım. Yoksa kimsenin emeğini küçümsemek gibi bir derdim olamaz.

25 Mart 2016 21:16 tarihinde ibrahim Kuscuoglu <ikus...@gmail.com> yazdı:

ibrahim Kuscuoglu

no leída,
25 mar 2016, 15:28:0125/3/16
a TMOZ
bak biraz önce bir soru geldi. aşağıda gönderiyorum. Şimdi sıradan bir öğretmene sorsak yanıtı verir. Neden dersini iyi çalışmıştır. Deltası eksi 1 olacak. Çocuk neden diye sorsa muhtemelen bu kural diyecektir. Oysa çok güzel bir ispatı var. Kendisi bile bilmiyordur. Ortalıkta böyle öğretmenlerin çok olduğu bir yerde gerçekten keşfettirmeye yönelik çabalar boşa gidiyor. Ama ben inatla ispata yönelik matematiği anlatmaya devam edeceğim.

25 Mart 2016 21:20 tarihinde ibrahim Kuscuoglu <ikus...@gmail.com> yazdı:
p1.jpg

SELİM TEMİR

no leída,
25 mar 2016, 15:49:4525/3/16
a TMOZ
İbrahim hocam konularin kavratilarak kaliciligin saglanmasinda size sonuna kadar katiliyorum.Dolayisiyla paylasmis oldugunuz notlar buna hizmet ediyor.Acaba bu sekilde olan birkac yayin tavsiyeniz olabilir mi?Paylastiginiz dosyalar hangi yayin hocam ?

25 Mart 2016 Cuma 21:28:01 UTC+2 tarihinde ibrahim Kuscuoglu yazdı:

ibrahim Kuscuoglu

no leída,
25 mar 2016, 15:54:4725/3/16
a TMOZ
şu anda gönderdiğim yayın piyasada yok. MATEMATİK VADİSİ (saygın DİNÇER)

25 Mart 2016 21:49 tarihinde SELİM TEMİR <slmt...@gmail.com> yazdı:
Bu e-postayı Google Grupları'ndaki "TMOZ" adlı gruba abone olduğunuz için aldınız.

Bu grubun aboneliğinden çıkmak ve bu gruptan artık e-posta almamak için tmoz+uns...@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Bu gruba kayıt göndermek için tm...@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.

Bu grubu https://groups.google.com/group/tmoz adresinde ziyaret edebilirsiniz.
Bu tartışmayı web'de görüntülemek için https://groups.google.com/d/msgid/tmoz/96a3fe45-502d-4fc2-9235-63a333b977ab%40googlegroups.com adresini ziyaret edin.
Daha fazla seçenek için, https://groups.google.com/d/optout adresiniz ziyaret edin.

SELİM TEMİR

no leída,
25 mar 2016, 16:01:2925/3/16
a TMOZ
Piyasada bu sekilde kaynak bulabilir miyiz hocam?
25 Mart 2016 Cuma 21:54:47 UTC+2 tarihinde ibrahim Kuscuoglu yazdı:

ibrahim Kuscuoglu

no leída,
25 mar 2016, 16:06:0125/3/16
a TMOZ
MY serisi (mustafa yağcı) altın nokta kitabevi

25 Mart 2016 22:01 tarihinde SELİM TEMİR <slmt...@gmail.com> yazdı:
Bu tartışmayı web'de görüntülemek için https://groups.google.com/d/msgid/tmoz/84535503-873b-41e7-b682-31bda0b3640b%40googlegroups.com adresini ziyaret edin.

ibrahim Kuscuoglu

no leída,
25 mar 2016, 16:08:5325/3/16
a TMOZ
Muharrem Şahin  bir yayın şirketine hiç yazmamış ama notları ve kitabı oldukça iyi

25 Mart 2016 22:05 tarihinde ibrahim Kuscuoglu <ikus...@gmail.com> yazdı:

SELİM TEMİR

no leída,
25 mar 2016, 16:17:4525/3/16
a TMOZ
Teşekkür ederim hocam eyvallah

25 Mart 2016 Cuma 22:08:53 UTC+2 tarihinde ibrahim Kuscuoglu yazdı:
Se ha eliminado el mensaje

ibrahim Kuscuoglu

no leída,
25 mar 2016, 16:37:5125/3/16
a TMOZ
ondan isteyebilirsiniz

25 Mart 2016 22:17 tarihinde Orhun(Öğrenci) <orhun...@gmail.com> yazdı:
Muharrem Hocamızın kitabına nasıl ulaşabilrim?

25 Mart 2016 Cuma 22:08:53 UTC+2 tarihinde ibrahim Kuscuoglu yazdı:
Bu tartışmayı web'de görüntülemek için https://groups.google.com/d/msgid/tmoz/c73d1529-6ad6-4c50-a0a6-5ddba6db5821%40googlegroups.com adresini ziyaret edin.

ibrahim Kuscuoglu

no leída,
25 mar 2016, 16:41:3925/3/16
a TMOZ
ögrencilerin konuyu gerçekten anlayıp anlamadığına yönelik bir soru sorarım. int(dc) nin sonucu nedir diye. yanıtlara da 2c nin olduğu bir yanıt yazarım. oysa yanıt c+A dır:)))

25 Mart 2016 22:37 tarihinde ibrahim Kuscuoglu <ikus...@gmail.com> yazdı:

Muharrem Şahin

no leída,
25 mar 2016, 16:53:0525/3/16
a tm...@googlegroups.com
İbrahim Hocam;
Seni
okulumuzda
aktif olarak görmek
beni çok mutlu etti.

Sevgiler, saygılar, selamlar.

25 Mart 2016 22:41 tarihinde ibrahim Kuscuoglu <ikus...@gmail.com> yazdı:

Daha fazla seçenek için https://groups.google.com/d/optout adresini ziyaret edin.

--
.

ibrahim Kuscuoglu

no leída,
25 mar 2016, 16:58:0325/3/16
a TMOZ
:))) hocam merak etme ben burdayım

25 Mart 2016 22:52 tarihinde Muharrem Şahin <muhar...@gmail.com> yazdı:

rasimzencir

no leída,
25 mar 2016, 17:15:2225/3/16
a TMOZ

24 Mart 2016 Perşembe 21:28:57 UTC+2 tarihinde özgür günay yazdı:
sayılar gruplar için hazırlanmıştır.yorumlarınızı beklerim.(geçen senenin notlarıdır.)

gayet temiz, düzenli ve güzel bir çalışma olmuş özgür hocam.. özellikle sınıfta öğretmenle birlikte ders  işlerken  verimli olacağını düşünüyorum.  ayrıca konu işlendikten sonra öğrenciyi aktif etmek için ödev olarak da verilebilir.  aklınıza sağlık.

rasimzencir

no leída,
25 mar 2016, 17:43:5025/3/16
a TMOZ
bu ara öğretmenin konuyu öğrenciye ilk defa anlatırken ibrahim
kuşçuoğlu hocamızın aktardıklarına tamamen katıldığımı belirtmek
isterim.

Seckin özdemir

no leída,
25 mar 2016, 17:54:0725/3/16
a tm...@googlegroups.com
İbrahim hocam çok güzel bir noktaya temas etmişsiniz.
Ezber değil düşünmenin ön planda olması en önemli amaç olmalı...

25 Mart 2016 23:43 tarihinde rasimzencir <rsm...@gmail.com> yazdı:
[...]

deniz

no leída,
26 mar 2016, 13:31:4326/3/16
a TMOZ
hocam ellerinize sağlık çok güzel olmuş zaten derse giriş yaparken İbrahim Bey gibi herkes giriş yapıyordur ,ben yapmayanını görmedim sabit terimin gelmesi başka nasıl anlatılır

özgür günay

no leída,
26 mar 2016, 14:20:4526/3/16
a TMOZ
cengiz hocam türev kuralları ile ilgili olan çalışmayı grupta yayınlamıştım özgür günay diye aratırsanız bazı mat1 konularınıda paylaşmıştım bu notlar dersde öğrenciye dağıtılıp konu anlatımını bu notlar üzerinden yapıyorum ki yazma işi en aza indirgeniyor ve akıllı tahtada da kullanılabilir.saygılar.

25 Mart 2016 Cuma 18:57:38 UTC+2 tarihinde cengizgumus yazdı:

özgür günay

no leída,
26 mar 2016, 14:20:4526/3/16
a TMOZ
ibrahim  hocam dediklerinize katılıyorum fakat birde ortada gerçekler var bu konu matematiğin son konusu olduğu için öğrencilerde zaman sıkıntısı yaşanacak çalışmak için,  ayrıca eskiden hazırladığım notlar  yani dershanede kullanılmak üzere hazırlandı öğrenci okulda az da olsa konuya göz aşinalı var gibi düşündük. difransiyel kavramını yeterince kavratacak örneklemeler başlangıçta mevcut ki bir çok notta bu örneklerin yarısı bile yer almıyor.geçen sene kullandığımda anlamsal olarak öğrencilerde bir kavrtam kargaşası yaşatmadı.yorumlarınız için teşekkürler.

25 Mart 2016 Cuma 23:54:07 UTC+2 tarihinde seckinmath yazdı:

özgür günay

no leída,
26 mar 2016, 14:20:5626/3/16
a TMOZ
ibrahim hocam daha iyilerine klayıksınız tabi bizim elimizden bu kadarı geldi :)

25 Mart 2016 Cuma 18:57:45 UTC+2 tarihinde ibrahim Kuscuoglu yazdı:

Ayhan Yanağlıbaş

no leída,
26 mar 2016, 16:33:5726/3/16
a TMOZ
Verimli bir başlık oldu

ogretmenler.com

no leída,
27 mar 2016, 0:41:5427/3/16
a TMOZ
İbrahim hocamızın yazdıklarına katılmamak imkansız.Belki de mat.ortalamasının yerlerde sürünmesinin,matematiğin sevilmemesinin en önemli nedenlerinden biri de mat.derslerinin formüle dayalı işlenmesi.
Üzülerek söylüyorum 11.sınıflarda trigonometri formüllerini vermeden bir ònceki konuya bağlayarak konuyu anlatmaya çalıştığımda,(ki böyle olmalı,ısrarla da bunu yapıyorum,çünkü başta benim ezberim de çok kötü:).. "Hocam niye bu kadar uzatıyorsunuz internette çok ilginç bir ezberleme yöntemi var,haberiniz yok mu?,ben oradan ezberledim..."deyip çocuk konu başında alıcıları kapatıyor..
Gelde çık şimdi,işin içinden...Bu nedenle matematik öğretmenleri bu konuda duyarlı olmalı..Bireysel hayretler yetmiyor,artık şimdiki öğrencinin yüzlerce mat.öğretmeni var internet sayesinde..Cidden bu noktada işimiz kolay değil...Ama ben direnmeye devam edeceğim,en azından matematikten soğumamak için....Bu arada emek verip çalışmalarını paylaşan arkadaşları kutluyorum..

M.ali

no leída,
27 mar 2016, 1:49:3527/3/16
a TMOZ
Ibrahim kuscuoglu hocam delta esittir -1 i turev kullanmadan yani yanilmiyorsam 10.sinifa nasil anlatabiliriz.

Sezgin Öner

no leída,
27 mar 2016, 1:51:4027/3/16
a tm...@googlegroups.com
Teğet oldukları için ortak denklemin Deltası sıfır yapılarak gelir hocam

Bu tartışmayı web'de görüntülemek için https://groups.google.com/d/msgid/tmoz/55f65ebf-24ab-41f1-a56e-19734d1b2bbf%40googlegroups.com adresini ziyaret edin.

M.ali

no leída,
27 mar 2016, 1:52:1127/3/16
a TMOZ
Ok.tesskurler

Muharrem Şahin

no leída,
27 mar 2016, 4:55:4627/3/16
a tm...@googlegroups.com
"Delta = -1" canavarından
korunma yöntemleri.

27 Mart 2016 08:52 tarihinde M.ali <mt14...@gmail.com> yazdı:
Ok.tesskurler

--

Bu tartışmayı web'de görüntülemek için https://groups.google.com/d/msgid/tmoz/5731c732-5ffc-4387-9bb1-e5572c916c4f%40googlegroups.com adresini ziyaret edin.

Daha fazla seçenek için, https://groups.google.com/d/optout adresiniz ziyaret edin.

--
.
Parabolün teğetleri-1pç..pdf
Parabolün teğetleri-2.pç..pdf
Parabol-Geo.Yer..pdf
Parabolvedenklem.pdf

Muharrem Şahin

no leída,
27 mar 2016, 5:14:0227/3/16
a tm...@googlegroups.com
Muharrem Şahin  bir yayın şirketine hiç yazmamış ama notları ve kitabı oldukça iyi

İbrahim Hocam;
Seni
aktif olarak
okulumuzda görmekten çok mutlu olduğumu yazarken
bu sözlerini okumamıştım.
Şimdi gördüm.
Beni onurlandırmışsın.
Çok teşekkürler.

Çoğu zaman
aynı doğruları savunuyoruz.
Ters düştüğümüz yerlerdeki yazışmalarımız da
daha iyi aydınlanmamızı sağlıyor.
Doğrularınla
daha sık görün.

27 Mart 2016 11:55 tarihinde Muharrem Şahin <muhar...@gmail.com> yazdı:

--
.

M.ali

no leída,
27 mar 2016, 8:12:5027/3/16
a TMOZ
Tesskurler hocam

bora boran

no leída,
27 mar 2016, 8:37:3827/3/16
a tmoz

Sayin muharrem hocam teşekkür ederim bu guzel paylasimlariniz icin

27 Mar 2016 15:12 tarihinde "M.ali" <mt14...@gmail.com> yazdı:
Tesskurler hocam

--
[...]

Bu tartışmayı web'de görüntülemek için https://groups.google.com/d/msgid/tmoz/aa5e73f1-c2ca-4a42-b5a9-04ffd4dbd563%40googlegroups.com adresini ziyaret edin.

ilker

no leída,
28 mar 2016, 16:49:1228/3/16
a TMOZ
Sayın hocam bu föylerin tamamını paylaşma şansınız var mı?

ilker

no leída,
28 mar 2016, 16:49:1428/3/16
a TMOZ

cengiz gümüş

no leída,
29 mar 2016, 11:10:2529/3/16
a tm...@googlegroups.com

Gerçekten çok güzel olmuş ellerine sağlık diğerlerinide paylaşırsaniz sevinirim.

28 Mar 2016 23:49 tarihinde "ilker" <ilb...@gmail.com> yazdı:
[...]

Bu tartışmayı web'de görüntülemek için https://groups.google.com/d/msgid/tmoz/a2d99c23-65da-4996-ae51-f82a3749a3c3%40googlegroups.com adresini ziyaret edin.

Muharrem Şahin

no leída,
29 mar 2016, 11:18:0729/3/16
a tm...@googlegroups.com
Tüm paylaşımlarım
TMOZ Ana sayfada
"Biriktirdiklerim" başlığı ile sabitlendi.

29 Mart 2016 18:09 tarihinde cengiz gümüş <cengizg...@gmail.com> yazdı:
[...]

29 mar 2016, 16:27:4429/3/16
a tm...@googlegroups.com
Bu güzel paylaşımlar için teşekkürler hocam. Emeklerinize sağlık...

29 Mart 2016 18:17 tarihinde Muharrem Şahin <muhar...@gmail.com> yazdı:

erdi sucu

no leída,
1 abr 2016, 8:18:481/4/16
a tmoz
yüreğine sağlık çok değerli büyüğüm muharrem hocam

29 Mart 2016 23:27 tarihinde Seckin özdemir <secki...@gmail.com> yazdı:
Responder a todos
Responder al autor
Reenviar