Asteroide på 30-50 meter strøg tæt forbi Jorden over Stillehavet

"Jesus-loves-you" skrev ...

Sent: Wednesday, December 03, 2008, CET 04:14, GMT 03:14
Subject: Verden må agere mod asteroider (World 'must tackle space threat')
8197 <news:gh4tmf$u35$1...@newsbin.cybercity.dk>
<http://groups.google.com/group/dk.livssyn.kristendom/msg/30079abf736d60b3>

> BBC WORLD 124 Wednesday 03 Dec (2008, CET) 02:43/56
>
> World 'must tackle space threat'
>
> The international community must work
> together to tackle the treat of
> asteroids colliding with Earth, a
> leading UN scientist says.
[ ... ]
> Det [t]ager tid at forberede et effektivt rumforsvar (mod asteroider m.m).
> MEGET lang tid, desværre ... (vi er muligvis allerede for sent
> ude) ... :-(
[ ... ]
> ... livets barske lektie BURDE have lært os, at der kommer sg_ IKKE nogen
> og redder os ud af suppedasen (apropos Auschwits und so weiter).
>
> Ergo må vi *selv* klare os ud af problemerne!
>
> Main-news (derfor fortsat):

> Einem ET-interrupt (Program: Kindergarden, børnepasning) over-and-out,
> oder was ?

News:

=== citat start ===

TV3 DK (p123) 03 mar (2009, CET) 17:31:34

Asteroide tæt over Stillehavet

Det lyder måske ikke som tæt, men i
rimafstand er 60.000 kilometer rigtig
lidt. Mandag fløj en asteroide tæt
forbi vores planet. 'Intet objekt af
den størrelse, eller større, er
observeret tættere på Jorden,' siger
Rob McNaught fra Siding Spring
observatoriet tæt på den australske by
Coonabarabran til Sydney Morning
Herald. Asteroiden, der har fået navnet
2009 DD45 var mellem 30 og 50 meter
bred, og havde sandsynligvis forsaget
en tsunami, hvis den havde ramt
Stillehavet, som den fløj tæt hen over.

newspaq - 16:46

=== citat slut ====

Hmm ... (Memory on from yesterday) ...

"Jesus-loves-you" skrev ...

(NB! Tegn-markør '<' og '>' er indrykket hist og her.)

8519 <news:49ad64ba$0$90274$1472...@news.sunsite.dk>

At day no 61

Interrupt-memory from ...

Subject: Re: ICC-arrestordre på Sudans præsident Bashir, ifølge New York
Times
8422 <news:gn24k4$2phv$1...@newsbin.cybercity.dk>
<http://groups.google.com/group/dk.politik/msg/791b46b4ab6f7e1b>

[ ... ]

> I så fald må Øvrigheden-2° ta' over !!!
>
> Request for einem( "Rykkerbrev" no 2)...
>
> And then I heard a voice (perhaps ET) from Heaven:
> (2009-02-12, Thursday, Day no 43, CET 22:21, GMT 21:21)
> - Received."
>
> CET 22:21
> - "Sir!"
>
> Thank You, Sir!
>
> Let's destroy assholes now!

So, the code was day 43 and day 61

Compare with ...

Sent: Thursday, November 20, 2008, CET 00:18, GMT 19/11 23:18
Subject: "Atom-finger"-aftrykket ...
8183 <news:gg26ri$2j0c$1...@newsbin.cybercity.dk>
<http://groups.google.com/group/no.kultur.folklore.ufo/msg/a1792bef44aa3049>

<http://groups.google.com/group/dk.videnskab/msg/2770de8e32ba674a>

> [ ... ]

[ ... ]
> (Searchstring 43,61 or ...

Einem Pletskud ?

It seams like, "it" can *THINK* by itself (clever guy, ET) ... :-)

Ang. "Rykkerbrev" no 1, see info-file ...

<http://groups.google.com/group/dk.politik/msg/524fa0fd535176c5>

> [...]
>

> FUT sat to ...
> News:dk.politik
> ... således at videnskabsgruppen ikke bliver chikaneret med (for den)

Last OUTPUT: 8519 <news:49ad64ba$0$90274$1472...@news.sunsite.dk>
<http://groups.google.com/group/no.kultur.folklore.ufo/msg/3e916b6e1fa8a8f8>
( http://groups.google.dk/group/no.kultur.folklore.ufo/ ). File-number: 8520

"Jesus-loves-you" skrev
8520 <news:49ad9bd7$0$90262$1472...@news.sunsite.dk>

Place and time:

<http://planetary.org/news/2009/0302_Space_Rock_Swoops_by_Earth.html>

=== citat start ===

The space rock was discovered only two days ago by Rob McNaught at Siding
Spring Observatory in Australia, when it was a dim speck about 1.5 million
kilometers away. It became brightest when it passed closest to Earth at
13:44 Universal Time, which is 5:44am Pacific Time, and has been getting
dimmer ever since. At the point of closest approach 2009 DD45 was over the
Pacific Ocean near Tahiti, which means it could be observed from Australia,
Japan, and China, but not from North America or Europe.

=== citat slut ====

Tahita befinder sig på længdegrad (longetude) = around 150° W

Compare with ...

Sent: Sunday, October 15, 2006, CET 22:46, GMT 20:46
Subject: De 4 verdenshjørner (quarter of the globe) -
Was: The main-program (message from ET, Aliens)
5797 <news:F6xYg.88$Bq1...@news.get2net.dk>
<http://groups.google.com/group/dk.livssyn.kristendom/msg/1c3a6245814c6dee>

> Der er tilsyneladende blevet fundet et stjernekort i Bibelen.
[ ... ]
> Opmålingen benytter 2 systemer (begge startende udfra Galaksens Centrum):
[ ... ]
> 2.
> 600 længde- og breddegrader
>

> En vigtig brik - i forståelsen af Stjernekortets opbygning - er Salmernes
> Bog fra Det Gamle Testamente (GT)
>
> Denne består af ialt 150 Salmer.
[ ... ]
> Men som den gæve læser måske har bemærket, kan Salmernes Bog umuligt
> angive hele himmelrummet, idet 150-600 tallene jo mangler !
>
> Det er derfor blevet relevant at komme ind på tesen om, at de resterende
> kort nr 2, 3 og 4 skal findes via. ...

and ...

The "Impact"-time was :

<http://newsfeedresearcher.com/data/articles_t10/earth-asteroid-close.html>

=== citat start ===

... That's the good news. A sequence of four images reveal the motion of
asteroid 2009 DD 45 (at center) over 36 minutes during its discovery on
February 27th ...

[ ... ]

... , an asteroid discovered two days ago will pass earth at 13:44 Universal
Time March 2nd at a distance of 40,000 miles, or 63,500 kms. ...

=== citat slut ====

Universal Time = GMT

Det vil sige, at Menneskeheden først havde kendskab til asteoide-objektet at
day no 31+27 = 58

This means, that ...

Even NOT Nasa or Pentagon could know about this at day no 43 !!!

Hmm ...

Search-string GMT 13:44

Tak for dette citat, Mogens!

Jesus-loves-you wrote:
[...]

> === citat start ===
>
> TV3 DK (p123) 03 mar (2009, CET) 17:31:34

> [...]

[...]

Jeg læste et meget lignende indslag på en anden tekst-TV-side, om samme
hændelse, og undrede mig en del...

Hvor stor ville en sådan tsunami være, fra en astroide 30-50 meter i
diameter?

Vil det være en almindelig lille hyggetsunami der nok højst slår nogle
hundrede mennesker ihjel, eller taler vi om sådan en af de meget store
og sjældne, dem der dræber i størrelsesordenen ét hundrede tusinde,
ligseom den der ramte et stort område (i det Indiske Ocean eller
Stillehavet?) sidst i 2004 eller først i 2005?

NB: Din KrydsFUT er *ikke* respekteret, da mit spørgsmål går på det
videnskabeligt emne.

--
Peter Knutsen
sagatafl.org

Vidal

Peter Knutsen skrev:

Tænk, hvis den slog ned i Yellowstone.

--
Venlig hilsen,

Villy Dalsgaard

"Per" skrev

[ ... file 8519, trådopstart ... ]

> Der skete jo ikke noget så who cares ?
>
> Hvis man skal bekymre sig om alt der kan gå galt - så er livet ikke værd
> at leve.
>
> Tænk på hvor ofte det lige ved at gå galt i trafikken - man sunder sig
> lidt og så videre og situationen er glemt.
>
> */Per

Hej Per,

Din svar-meddelse havnede i den politiske nyhedsgruppe, men jeg går ud fra,
at du (primært) skriver fra den videnskabelige, ikke sandt ?

Øh ...

Det er rigtig nok som du siger, at der ikke skete noget (denne gang),
men det er jo ingen garanti for, at vi slipper ligeså billigt næste gang,
vel ?

Som nyhedsmeddelsen kom ind på, ville en fuldtræffer givetvis få alvorlige
konsekvenser såsom en tsunami.
Derfor BURDE man nok i højere grad overveje *om* det ikke er en god idé
at opprioritere den FOREBYGGENDE indsats, fremfor lappeløsninger.
Altså at oprette et decideret rumforsvar.

Hmm ... (memory on from) ...

8482 <news:go4bqi$5qn$1...@newsbin.cybercity.dk>
<http://groups.google.com/group/dk.videnskab/msg/f44e9e319e1e8c1e>

> "Per" skrev

Men der er også en helt anden side af sagen, Per, som du og jeg tidligere
har været inde på i forbindelse med UFO-efterforskning.

Navnlig mine 2 opfølgninger på denne trådstart, se evt. link via fx. min
ny-oprettet informationsfil ...

8522 <news:49adb195$0$90272$1472...@news.sunsite.dk> info-file
<http://groups.google.com/group/dk.test/msg/0c2acbb0aa88edf8>

> Latest contact (perhaps) ...
> 2009-03-02, CET 14:44, GMT 13:44, above Pacific Ocean, see ...
[ ... ]
> Asteroid above Pacific Ocean (Warning, 2009-03-02)
> 8519 <news:49ad64ba$0$90274$1472...@news.sunsite.dk> ast. PacO
> <http://groups.google.com/group/dk.politik/msg/8f5c1764ad4edba3>
>
> 8520 <news:49ad9bd7$0$90262$1472...@news.sunsite.dk> ast PacO, 43-61
> <http://groups.google.com/group/dk.politik/msg/4aca5d6fa82d7ae6>
>
> 8521 <news:49adab9e$0$90264$1472...@news.sunsite.dk> ast PacO, 150
> <http://groups.google.com/group/dk.politik/msg/43cda8a6ac48e4a0>

... kunne noget godt indikere dette; altså at der er noget om snakken mht. ,
at denne asteroide (og andre himmellegemer, såsom meteorer) er blevet
anbragt *bevidst* på en (tilnærmelsesvis) kollisionskurs med Jorden mhp. ...
(politisk advarsel til onde mennesker) ...

Faktisk var det derfor, at jeg X-postede meddelsen også til denne
videnskabeligenyhedsgruppe, for herigennem - om mulig - at fremskaffe
(indirekte) *dokumentation* af UFO-fænomenet (herunder altså også deres
efterladenskaber, såsom "små"-sten osv.).

Håber du kan følge mig (også i denne side af sagen), Per ... :-)

Last OUTPUT: 8524 <news:49ae4ebe$0$90273$1472...@news.sunsite.dk>
<http://groups.google.com/group/dk.test/msg/0c2acbb0aa88edf8>
( http://groups.google.dk/group/no.kultur.folklore.ufo/ ). File-number: 8525

"kk" skrev
"Peter Knutsen" skrev

[ ... file 8519, trådopstart ... ]

> Tak for dette citat, Mogens!

You're welcome ... :-)

Øh ...

Det véd jeg faktisk ikke ... :-(

Det var bl.a. en af grundene til, at jeg X-postede til denne videnskabelige
nyhedsgruppe i håbet om, at en-eller-anden måske havde tjek på dette!

Men umiddelbart antager jeg, at skvulpets størrelse også afhænger af
objektets fart, ikke sandt ?

> [...]
> ligseom den der ramte et stort område (i det Indiske Ocean eller
> Stillehavet?) sidst i 2004 eller først i 2005?

Tsunamien i dec. 2004 var på R9, hvilket svarer vist nok ca. til 1000
Hiroshima-bomber, oder was ?

Jeg tror ikke, at den aktuelle asteroide givet anledning til en kæmpestor
Tsunami.

Men hvis vi sammenligner dens størrelse med fx. Tunguska-eksplosionen over
Sibirien i 1908, da ... (input text from) ...

http://planetary.org/news/2009/0302_Space_Rock_Swoops_by_Earth.html
See also...
http://www.planetary.org/programs/projects/near_earth_objects/apophis_compet
ition/tunguska.html

=== citat start ===

A similar fireball 29 million years ago, produced by an asteroid around 120
meters in diameter, may have been responsible for the striking-looking
stones known as "Libyan Desert Glass."

=== citat slut ====

... antager man, at Tunguska-"sneboldens" størrelse var på ca. ... Øh, det
står der ikke!

Men 120 meter i diameter kan åbenbart få sand til at smelte til glad,
akkurat som en A-bombe, så vi taler nok om et-eller-anden i minimus
A-bombe-størrelse!

> NB: Din KrydsFUT er *ikke* respekteret, da mit spørgsmål går på det
> videnskabeligt emne.

Meget fint, fordi grunden til at jeg lod FUT udelukkende gå til den
politiske gruppe, var med ønsket om at skåne den videnskabelige for
irrelevante indlæg.
Og da de fleste i denne gruppe godt kan finde ud af at ændre på
adresseringen, var det den mest hensigstmæssige løsning ... :-)

Last OUTPUT: 8526 <news:49ae687e$0$90268$1472...@news.sunsite.dk>
<http://groups.google.com/group/dk.test/msg/0c2acbb0aa88edf8>
( http://groups.google.dk/group/no.kultur.folklore.ufo/ ). File-number: 8527

Herluf Holdt, 3140

Vidal skrev:

> Tænk, hvis den slog ned i Yellowstone.

Hvis meteoritten var 50 meter i diameter, var af
nikkel/jern og ramte landjorden, ville den lave et
krater som det 1200 m store Barringer Crater i
Flagstaff, Arizona:

http://en.wikipedia.org/wiki/Meteor_Crater

--
Herluf :·)

"Herluf Holdt, 3140" skrev

[ ... en udlægger af file 8519, trådopstart ... ]

Interrupt-memory from ...

8527 <news:49ae6cd0$0$90275$1472...@news.sunsite.dk>
<http://groups.google.com/group/dk.videnskab/msg/0e190f12771a6da0>

> [...]

> Men 120 meter i diameter kan åbenbart få sand til at smelte til glad,
> akkurat som en A-bombe, så vi taler nok om et-eller-anden i minimus

Hmm ... et krater på 1200 m ... dét er jo en ret *alvorlig* sag!

Og hvis den "falder" over en storby, hvor meget bliver så jævnet med jorden
af trykbølgen osv. ?

Last OUTPUT: 8528 <news:49ae7931$0$90265$1472...@news.sunsite.dk>
<http://groups.google.com/group/dk.test/msg/0c2acbb0aa88edf8>
( http://groups.google.dk/group/no.kultur.folklore.ufo/ ). File-number: 8529

Peter Knutsen

Jesus-loves-you wrote:
[...]

> [...]
> nyhedsgruppe i håbet om, at en-eller-anden måske havde tjek på dette!
>
> Men umiddelbart antager jeg, at skvulpets størrelse også afhænger af

Jo. Så meget ved jeg da.

Hvis du fordobler meteorens hastighed, så firdobler du den kinetiske energy.

HVIS - og bemærk at jeg skriver HVIS - at en meteor af en given masse
rammer med 10 km/sekund svarer til en atombombe på 1 kiloton, så vil den
med 20 km/s svare til 4 kiloton, og med 30 km/s svare til 9 kiloton.

Det bliver dog noget mere kompliceret i virkeligheden (sådan er det tit
- æv!) fordi der jo sker noget med meteoren på vej ned gennem
atmosfæren, afhængig af hvor hurtigt den bevæger sig. Desuden har de
vist også betydning, hvilken vinkel den rammer jordoverfladen med (og
hvilken vinkel den rammer atmosfæren med).

--
Peter Knutsen
sagatafl.org

"Jesus-loves-you" skrev ...

(NB! Fejlindtastning af tekst rettet undervejs)

> [...]

> === citat slut ====
>

> Tahiti befinder sig på længdegrad (longetude) = around 150° W

[ ... ]
[ ... the ET-star-map inside the Bible ... ]

Øh ...

En lille teknisk detalje har været overset i første omgang:

Tahiti befinder sig på ...

http://www.worldatlas.com/webimage/countrys/oceania/tahiti.htm

... længdegrad 149,56° W og breddegrad 17,52° S

Men hvis vi foretager opmålingen fra *SYDPOLEN*, apropos the ET-Star-Map
(inside the Bible) ...

5818 <news:IXlZg.20$zF...@news.get2net.dk>

> Hmm ... Last position was (and is) South Galactic Pole (SGP)
[ ... ]

+

5824 <news:uxNZg.56$Ur1...@news.get2net.dk>

> [...]
> heads, our NGP) is far away and therefore smaller.
>
> Usually a ½ distance from feet-to-head is around our crotch (crutch, the
> length of inside seam), like this little picture:
>
> (NB! - ASCII-text has been changed, and "clean"-filter)
> 2475 news:iBLxc.10366$Vf.5...@news000.worldonline.dk

> __________________ crotch ..½
>

> But ... You see. The markpointer (the gold bands) does NOT sits on their
> bodyes at the ½ distance, because they are a *symboles* of our Milky Way,
> the area around Galactic longitude 0°, and therefore the feets are bigger

Hvis vi altså foretager opmålingen fra Sydpolen, ...

... (mhp. indirekte *bevis-førelse* for at asteroiden er blevet anbragt på
"kollisions"-banen med fuld overlæg af en udenfra kommende intelligens, ET)

... da bliver tallet:

90° - 17,52° = 72,48° (from South Pole)

Og dette svarer til brøken:

360° / 72,48°

eller ...

1 / 4,966887417

eller ...

ca. 1 / 5

Tallet er næsten fór pænt *afrundet*, ikke sandt ?

Compare (perhaps) with

8516 <news:49aadb3d$0$90265$1472...@news.sunsite.dk>
<http://groups.google.com/group/no.kultur.folklore.ufo/msg/2999ff13659b4e8b>

<http://groups.google.com/group/dk.livssyn.kristendom/msg/78e4e0192c2bab46>

> [ ... ]

Hmm ...

(Kan det - som tidligere nævnt - tænkes, at asteroiden er anbragt på denne
"kollisions"-bane med fuld overlæg ?) ...

Et naturligt spørgsmål melder sig derfor:

*Hvor* helt nøjagtig var asteroiden tættest på Jorden ?

I nærheden af Tahiti!

Ja, jo, men ...

Kan det præciseres mere nøjagtig ?

-

Coming up:

1a + 1b.
Found ... (Moon-syntax) ...
(also linked to)

2.
Cannibal-istan (China) er blevet bange - Was: ... (ICC battlefield) ...
(perhaps linked to)

"Peter Knutsen" skrev

[ ... file 8527 ... ]

> [...]
> rammer med 10 km/sekund svarer til en atombombe på 1 kiloton, så vil den
> med 20 km/s svare til 4 kiloton, og med 30 km/s svare til 9 kiloton.

På internettet i går eftermiddags så jeg nogle video-klip af asteroiden, og
udfra dette materiale må hastigheden kunne udregnes. Givetvis stod
oplysningen i noget af teksten.

Try perhaps:

Google-search-string:
asteroid,"2009 DD45", longitude

http://spaceweather.com/archive.php?view=1&day=02&month=03&year=2009
http://ssd.jpl.nasa.gov/sbdb.cgi?sstr=2009%20DD45;orb=1
http://science.nasa.gov/headlines/y2008/30jun_tunguska.htm
http://www.cfa.harvard.edu/iau/Ephemerides/Unusual/K09D45D.html
http://www.universetoday.com/
http://www.universetoday.com/2009/03/02/asteroid-2009-dd45-just-buzzed-by-earth/#more-26434
http://thespacewriter.com/wp/
http://www.skyandtelescope.com/community/skyblog/observingblog/40504617.html

samt ...

Google-search-string:
asteroid,"2009 DD45", longitude, latitude

http://www.iceinspace.com.au/forum/showthread.php?p=417915
http://ssd.jpl.nasa.gov/horizons.cgi
http://www.albuquerqueexpress.com/index.php/ct/10/id/89d96798a39564bd/
http://www.newsday.com/news/health/ny-hsaste0412512989mar04,0,3745817.story?track=rss

> [...]

> vist også betydning, hvilken vinkel den rammer jordoverfladen med (og
> hvilken vinkel den rammer atmosfæren med).

Ja, øh ...

Som jeg nævnte (i mit forrige indlæg til dig) ...

"... hvis vi sammenligner dens størrelse med fx. Tunguska-eksplosionen over
Sibirien i 1908, ..."

... "faldt" jeg som sagt i går eftermiddags over nogle websider, som
muligvis bekræfter dette (mere end hvad jeg havde troet):

http://www.universetoday.com/
=== citat start ===

the 30- to 40-meter wide space rock is similar in size to the Tunguska
impactor of 1908, but this time there is no danger of a collision. ...
2009 DD45 ...

=== citat slut ====

samt ...

http://spaceweather.com/archive.php?view=1&day=02&month=03&year=2009
=== citat start ===

ASTEROID FLYBY: Asteroid 2009 DD45 ... The 35-meter-wide space rock is
similar in size to the Tunguska impactor of 1908, but today there was no
danger of a collision--just a close shave. ...

=== citat slut ====

http://science.nasa.gov/headlines/y2008/30jun_tunguska.htm

Apropos som "Herluf Holdt, 3140" skrev i hans indlæg, at ...

8529 <news:49ae7c52$0$90274$1472...@news.sunsite.dk>
<http://groups.google.com/group/dk.videnskab/msg/822e18c2e13fca0a>

[ ... ]

> Hmm ... et krater på 1200 m ... dét er jo en ret *alvorlig* sag!
>
> Og hvis den "falder" over en storby, hvor meget bliver så jævnet med
> jorden af trykbølgen osv. ?

Ødelæggelserne vil nok ikke blive ligeså omfattende som ved
Tunguska-eksplosionen, fordi hovedparten af energien vil blive udløst
ved jordoverfladen, modsat Tunguska-eksplosionen, som indtraf allerede
højt oppe i atmosfæren, oder was ?

Last OUTPUT: 8533 <news:49afb06c$0$90264$1472...@news.sunsite.dk>
<http://groups.google.com/group/dk.test/msg/0c2acbb0aa88edf8>
( http://groups.google.dk/group/no.kultur.folklore.ufo/ ). File-number: 8534

"Jesus-loves-you" skrev ...

(NB! Fejlindtastning af tekst rettet undervejs)

[ ... ]

> [...]

> === citat slut ====
>

> Tahiti befinder sig på længdegrad (longetude) = around 150° W

[ ... ]
[ ... the ET-star-map inside the Bible ... ]

Øh ...

En anden lille teknisk detalje har også været overset i første omgang:

Månens gennemsnits afstand er på ...

8448 <news:gnci2o$jp8$1...@newsbin.cybercity.dk> tryk-moon-quake
<http://groups.google.com/group/dk.videnskab/msg/a56bfd8297d50521>

> 23, Afstand: 412092.6 km .................. Focus (maksimun)
[ ... ]
> 06, Afstand: 351617.3 km .................. Focus (minimum)
[ ... ]
> 21, Afstand: 412516.9 km .................. Focus (maksimun)

... ca. 382.067,1 km

Lademanns Astronomi-leksikon fra 1976 oplyser (side 153), at ...

=== citat start ===

Månens kan komme så nær til Jordens overflade som 351.000 km; den
gennemsnitlige afstand er 384.400 km.

=== citat slut ====

382.067,1 / 60.000 = 6,367785
384.400,0 / 60.000 = 6,406666

Compare with ...

Sent: Wednesday, February 18, 2009, CET 21:08, GMT 20:08
Subject: Re: De radioaktive isotopers fingeraftryk (inside the Bible) -

Was: The main-program (message from ET, Aliens)

8457 <news:gnhpsv$2fhm$1...@newsbin.cybercity.dk> *isotop U-235, U-232
<http://groups.google.com/group/dk.livssyn.kristendom/msg/1f939dbe29d5d47a>

> delta:
> 092-U-235 0,703 e+9
> 092-U-238 4,468 E+9
> = 6,355618777
[ ... ]

> 6,355618777 / (2 * Pi) = 1,011528145
>
> Hmm ... (meget tæt på et *heltal*) ...

384.400,0 / 2 * Pi = 61.179,16 km
384.400,0 / 6,355618777 = 60.481,92 km

Hmm ...

Hvor tæt var Månen i grunden netop dén dag kl. GMT 13:44 ?

Afstand: 371164.0 km

Og det giver ...

371.164 / 2 * Pi = 59.072,59 km
or ...
371.164 / 6,355618777 = 58.399,35 km

Hmm ...

"Sikkerheds-afstanden" er altså på ca. på 1/6 til 1/7 af afstanden til
Månen, eller ca. 5 gange Jordklodens diameter (på 12.756).

Compare with ...

8533 news:49afb06c$0$90264$1472...@news.sunsite.dk
<http://groups.google.com/group/dk.videnskab/msg/1567f54023a34fa3>

> 90° - 17,52° = 72,48° (from South Pole)
>

> Og dette svarer til brøken:
>
> 360° / 72,48°
>
> eller ...
>
> 1 / 4,966887417
>
> eller ...
>
> ca. 1 / 5
>

> Tallet er næsten fór pænt *afrundet*, ikke sandt ?

[ ... ]

Nu er det åbenbart blevet meget vigtigt, at få afklaret følgende spørgsmål:

Hvor tæt kom asteroiden helt præcis på Jordkloden ?

Hovsa !

"Program"-afbrydels, kode M45

Månen befinder sig i nærheden af 7-stjernen (M45) på gerningstidspunktet !

M45 (the Pleiades) indgår også som et "kronvidne" i the ET-Star-Maps (Inside
the Bible)

Moon distance to M45 center :

(M45 = J2000, RA 03h 47m 28,64s; Dec +24d 06m 18,4s)
(Date: 2009-03-03, GMT)
(Distance = buegrader)

Tid __________RA ___________Dec ___________Distance
07h 45m 00s___03h 47m 12,39s___+23d 55m 57,3s___0,11596
07h 50m 00s___03h 47m 27,42s___+23d 56m 41,2s___0,08601 ... Focus
07h 55m 00s___03h 47m 42,41s___+23d 57m 25,3s___0,09039
08h 00m 00s___03h 47m 57,35s___+23d 58m 09,6s___0,12532
08h 05m 00s___03h 48m 12,26s___+23d 58m 54,1s___0,17311

Delta er lig med ...

From 2009-03-02, GMT 13:44
To 2009-03-03, GMT 07:50

( 10h + 16m) + ( 7h + 50m) = 18h 06m

"Distance" = +18 hour or 3/4 døgn

Compare with ... (som tidligere nævnt i forrige indlæg) ...

> Tahiti befinder sig på længdegrad (longetude) = around 150° W

[ ... ]

> [ ... ]

Det vil sige, hvor fjollet det end lyder, at ...

Der er en sammenhæng mellem gerningsstedet ...

... (150° W, som i et noa-600-talsystem repræsenterer 1/4) ...

... og så den nyfundne brøk 3/4; idet de *tilsammen* er lig tallet 1.

Vi har - med andre ord - fået endnu et *indicium* på, at der muligvis er
blevet fusket med denne asteroides "kollisions"-bane (af en-eller-anden, som
har kendskab til the ET-Star-maps, inside the Bible) !

Håber I alle kan følge mig i denne logik ... :-)

Last OUTPUT: 8536 <news:49afcc2b$0$90265$1472...@news.sunsite.dk>
<http://groups.google.com/group/dk.test/msg/0c2acbb0aa88edf8>
( http://groups.google.dk/group/no.kultur.folklore.ufo/ ). File-number: 8537