Verden må agere mod asteroider (World 'must tackle space threat')

"Jesus-loves-you" skrev

Sent: Wednesday, October 15, 2008, CET 12:35, GMT 10:35
Subject: Stephen Hawking tanker ang. biologisk decentralisering -
Was: The Year 2304 (0294)
8102 news:gd4h1h$1v7p$1...@newsbin.cybercity.dk

[ ... ]
[ ... ]
> Stephen Hawking er optimist på menneskeracens vegne.
[ ... ]
> "Menneskeracen bør ikke lægge alle æggene i en kurv eller på en planet. Så
> må vi bare håbe, at vi ikke taber kurven, iden vi har spredt indholdet,"
> siger han til CNN

samt ...

Sent: Saturday, November 08, 2008, CET 04:55, GMT 03:55
Subject: Einem globe-destroyer ? - Was: ...
The main-program (message from ET, Aliens)
8173 news:gf32ip$2efk$1...@newsbin.cybercity.dk

[ ... ]
> Så tilbage bliver derfor spørgsmålet:
>
> What's coming up, ET ?
>
> Einem globe-destroyer ?
>
> I så fald må vi *anmode* om Jeres assistance til at puffe stenen (eller
> hvad det nu er) bort, fordi vi er IKKE i stand til med så få års varsel at
> opbygge et rum-forsvar mod disse ydre trusler.

News:

=== citat start ===

SVT Text 144 Ons 03 dec (2008, CET) 02:15:18

(Utrikes Publicerad 3 december)

"Værlden måste agera mot asteroider"

Værlden måste agera før att møta
hotet från asteroider som riskerar
att kollidera med jorden. Det sæger
en ledande forskare inom FN. I feb-
ruari ska FN diskutera saken.

En grupp bestående av forskare och fd
astronauter pekar på att asteroider
som slagit ned på jorden historiskt
haft førødande konsekvenser før
livet på planeten.

Enligt gruppen finns en chans på
45.000 att asteroiden Apophis træffar
jorden inom 20 år. FN instæmmer gene-
relt att hotet bør tas på allvar,
skriver BBC på nætet.

=== citat slut ====

and ...

=== citat start ===

BBC WORLD 124 Wednesday 03 Dec (2008, CET) 02:43/56

World 'must tackle space threat'

The international community must work
together to tackle the treat of
asteroids colliding with Earth, a
leading UN scientist says.

Professor Richard Crowther's comments
come as a group of space experts called
for a co-ordinated science-led response
to the asteroid threat.

The Association of Space Explorers
(ASE) says missions to intercept
asteroids will need global approval.

The UN will meet in February to discuss
the issue.

=== citat slut ====

Det rager tid at forberede et effektivt rumforsvar (mod asteroider m.m).
MEGET lang tid, desværre ... (vi er muligvis allerede for sent ude) ... :-(

Jeg er - for øvrigt - træt af at være forsøgsrotte, ET, af "uforklarlige"
grunde!

Så er hvedebrødsdagene vist ovre (sure gamle Hr. Kall), kan en så passende
hertil sige ... :-)

Tja ... (§253 memory on)

Har du lyst til at være gift med en, der svigter sine venner og således
*undlader* at komme dem til undsætning i al deres nød og afmagt (apropos
Auschwiths und so weiter) ?

Jeg ved sg_ ikke rigtig. Personlig væmmes jeg ved det, ærlig talt. Det er så
brækket står mig langt op i halsen.

Your behaviour is NOT normal, ET!

Ved mindre man selvfølgelig er *kunstig* og derfor forsker i livets opståen
i Universet for herigennem prøver at finde en art selvforståelse; ja måske
ligefrem en eksistensberettigelse.

I så fald forekommer denne anskuelse mig en "anelse" psykotisk. Der mangler
i hvert fald dét, vi mennesker kalder empati, apropos ...

men Han, som "en kort tid var
blevet gjort ringere end englene",
Jesus, ...

Thi vi har ikke en Ypperstepræst,
som IKKE kan have medlidenhed med
vore skrøbeligheder ...

(Hebr. 2,9a.(16-17a); 4,15a)

Hmm ... (memory on from)

Sent: Monday, August 25, 2008 CET 13:24, GMT 11:24
Subject: Georgien siger, at Rusland ødelagde for mia.
7881 news:g8u4qe$cdd$1...@newsbin.cybercity.dk

> Det mest latterlige ved al det her er, at ...
>
> De resourcer Menneskeheden skulle have brugt på at forhindre ...
>
> (Memory on from ... )
>
> (einem globedestroyer)
> 7654 news:g5g6c2$vkc$1...@newsbin.cybercity.dk

> [ ... ]
> [ ... ]
>
> ... en kosmisk asteroide-kollision med Jorden, nu bliver brugt på noget så
> tåbeligt som børnepasning (psykopat-forvaringsanstalt med mere).

Men okay. Måske der er noget *vigtigt*, som I ønsker at lære os mht.
BØRNE-pasning ?

Hmm ...

Er det ikke sådan en "anelse" fattigt svar at give folk i fx. Georgien (for
slet ikke at tale om Auschwits und so weiter) ?

"Regnskabet" stemmer altså bare ikke, ET!

Og *konklusionen* vor må derfor blive, at ...

Det kan godt være, at der findes en guddom (fx. Allah, Buddha, Jesus eller
Jahve, eller hvad folk nu foretrækker at kalde Høn) ...

Og det kan også godt være, at vi har haft et besøg fra Rummet (og måske
fortsat har det) ...

Men livets barske lektie BURDE have lært os, at der kommer sg_ IKKE nogen og
redder os ud af suppedasen (apropos Auschwits und so weiter).

Ergo må vi *selv* klare os ud af problemerne!

Main-news (derfor fortsat):

Einem ET-interrupt (Program: Kindergarden, børnepasning) over-and-out,
oder was ?

Last OUTPUT: 8196 news:ggjfap$38r$1...@newsbin.cybercity.dk
http://groups.google.dk/group/no.kultur.folklore.ufo/msg/4dd821ad2099d41b
( http://groups.google.dk/group/no.kultur.folklore.ufo/ ). File-number: 8197

"Lyrik"

to Jesus-loves-you
On Wed, 03 Dec 2008 04:14:45 +0100, Jesus-loves-you
<John...@1.john4.8.heaven> wrote:

> "Jesus-loves-you" skrev
>
> Sent: Wednesday, October 15, 2008, CET 12:35, GMT 10:35
> Subject: Stephen Hawking tanker ang. biologisk decentralisering -
> Was: The Year 2304 (0294)
> 8102 news:gd4h1h$1v7p$1...@newsbin.cybercity.dk

> [ ... ]
> [ ... ]
> [ ... ]

,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
Det bli'r svært at dyrke kartofler på Mars fra en rullestol.;-)

> samt ...
>
> Sent: Saturday, November 08, 2008, CET 04:55, GMT 03:55
> Subject: Einem globe-destroyer ? - Was: ...
> The main-program (message from ET, Aliens)
> 8173 news:gf32ip$2efk$1...@newsbin.cybercity.dk

> [ ... ]

,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
Det må være en moderne version af kaninen til Elmer Fjot:"What's up Doc!"?

,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

Oder einem sølvpapirshat?

> [...]
> Auschwiths und so weiter) ?
>
> Jeg ved sg_ ikke rigtig. Personlig væmmes jeg ved det, ærlig talt. Det

,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
Don't mary ET!

> Ved mindre man selvfølgelig er *kunstig* og derfor forsker i livets
> opståen

,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
Don't mary a robot! I beg of You!;-)

> I så fald forekommer denne anskuelse mig en "anelse" psykotisk.

,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
Hvis alle ens antagelser er en anelse psykotiske, hvad er man så?

Der
> mangler
> i hvert fald dét, vi mennesker kalder empati, apropos ...

> [...]

,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
This one sounds better!

> Hmm ... (memory on from)
>
> Sent: Monday, August 25, 2008 CET 13:24, GMT 11:24
> Subject: Georgien siger, at Rusland ødelagde for mia.
> 7881 news:g8u4qe$cdd$1...@newsbin.cybercity.dk

,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
Det kan man jo kalde en udvidelse af opfordringen om at "Dyrke sin
have?";-)

> Men okay. Måske der er noget *vigtigt*, som I ønsker at lære os mht.
> BØRNE-pasning ?

,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
Jeg fik engang et råd af Werner:"Den sten man ikke kan løfte,skal man lade
ligge!" Det er faktisk et bedre råd end det amerikanske:"Den sten man ikke
kan løfte skal man råbe "fuck!" til og give et spark!"

> [...]
> nogen og
> redder os ud af suppedasen (apropos Auschwits und so weiter).
>
> Ergo må vi *selv* klare os ud af problemerne!

,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
Selvfølgelig! Men den kultur vi lever med og i er afgørende for hvordan vi
klarer de problemer! Hint -Danmark og Somalia er ikke lige gode til at
klare problemer.

> Main-news (derfor fortsat):

> Einem ET-interrupt (Program: Kindergarden, børnepasning) over-and-out,
> oder was ?

Einem interrupt from an old friend getting older-skal du ud og passe
børn?;-)

Should oll' aquintance be forgot and never brought to mind? Should oll'
aquintance be forgot for the days of oll lang syne? For oll' lang syne my
dear, for oll'lang syne! Should oll' aquitance be forgot for the days of
oll' lang syne?

--
ET phone.....!
I wish You a merry X.MAs and a Happy New Year:-)

"Jesus-loves-you" skrev
8197 news:gh4tmf$u35$1...@newsbin.cybercity.dk

[ ... ]

> [...]
> og redder os ud af suppedasen (apropos Auschwits und so weiter).
>
> Ergo må vi *selv* klare os ud af problemerne!

Interrupt from ...

Subject: Re: Danernes Gud lever (modsat al-Qaedas) !!!-
Was:Jordskælvet i Danmark 2008-12-16, CET 06.20.
Beviset på Guds eksistens (part 3), oder was ?
8239 news:gi9ba9$2ugf$1...@newsbin.cybercity.dk

[ ... ]

> Det *profetiske* budskab lød:
[ ... ]

> Tankevækkende, ikke sandt ? ... :-)

Hmm ...

Gad vide om dette så også taler helt ind i fx. Auschwits ?

Hvad skal jeg hertil svare, Far ?

DADDY-Break:
(2008-12-17, Wednesday, day no 352, CET 00:14, GMT (16/12-8) 23:14)
- "Lad Mig om det."

Okay ... :-)

Last OUTPUT: 8239 news:gi9ba9$2ugf$1...@newsbin.cybercity.dk
http://groups.google.dk/group/no.kultur.folklore.ufo/msg/4dd821ad2099d41b