AIRPORT de la MaTT. 24,28

"Kall, Mogens" skrev
news:Km0p9.87309$Qk5.3...@news010.worldonline.dk

> Jesus says (MaTT 24,28):
>
> "Wherever there is a dead body, the vultures will gather."

Meddeler Kaptajnen°, at ...

Found Interrupt Psalm 82,8 (Lųsensbogen 10/4-2004) at this position, Sir!

The servant of Michael.

Bible Free Downloads:
From http://www.gospelcom.net/ibs/
From http://www.wbtc.com/default.htm

Ųnskes oplysninger om Mormonerne, Jehovas Vidner eller en anden sekt,
da kontakt Dialogcentret http://www.dci.dk/

Last-Informationfile:
1662 news:sbX3c.108512$jf4.6...@news000.worldonline.dk
1766 news:suEac.131747$jf4.7...@news000.worldonline.dk

File-number:

"Kall, Mogens" skrev

[ ... ]

> Meddeler Kaptajnen°, at ...
>

> Found Interrupt Psalm 82,8 (Løsensbogen 10/4-2004) at this position, Sir!

And I heard a voice came from Heaven:
(2004-04-10, CET 17:30:4x):

- "Retfærdige er Dine domme."

means:
Your Judgments are righteous.

Mogens Kall
The servant of Michael.

Ønskes oplysninger om Mormonerne, Jehovas Vidner eller en anden sekt,

[...]

[ ... ]

> means:
> Your Judgments are righteous.

DADDY/Jesus-Break (2004-04-10, CET 17:46:5x):
- "Hvad I har gjort imod en af Mine mindste dér ... (har I gjort imod Mig)."

Means:
What you have done against one of My least important there ... (have
you done against Me).

DADDY/Jesus:
17:47:5x
- " ... Be kind ..."

DADDY/Jesus:
17:48:13
- " ... Like gentlemen ..."

[...]

[ ... ]

> Means:
> What you have done against one of My least important there ... (have
> you done against Me).
>
> DADDY/Jesus:
> 17:47:5x
> - " ... Be kind ..."
>
> DADDY/Jesus:
> 17:48:13
> - " ... Like gentlemen ..."

A muslim said:
2004-04-10, CET 17:59:1x
- "Jeg bøjer mig ..."

Means:
I submit to (Your control, God)

DADDY/Jesus
17:59:1x
- "Den skal med (OUTPUT)."

Yes, My Lord.

> [...]

> Meddeler Kaptajnen°, at ...
>

> Found Interrupt Psalm 82,8 (Løsensbogen 10/4-2004) at this position, Sir!

Departure (Afgang)
0050 news:pp0p9.87315$Qk5.3...@news010.worldonline.dk

DADDY-Break:
(2004-04-13, CET 02:45)
- "Jeg blotter Min arm."

With kind regards

[...]

[ ... ]

> Departure (Afgang)
> 0050 news:pp0p9.87315$Qk5.3...@news010.worldonline.dk
>
> DADDY-Break:
> (2004-04-13, CET 02:45)
> - "Jeg blotter Min arm."

Heaven-Break
(2004-04-13, CET 04:44)
- "Vær klar til at rykke ind ...(*1)".

*1:
Havde kort tid forinden sagt:
"This is a banq-robbery. We gonna "steal" every "dime"."

04:45:3x
- "... destination classifyed ...".

[...]

[ ... ]

> Heaven-Break
> (2004-04-13, CET 04:44)
> - "Vær klar til at rykke ind ...(*1)".
>
> *1:
> Havde kort tid forinden sagt:
> "This is a banq-robbery. We gonna "steal" every "dime"."
>
> 04:45:3x
> - "... destination classifyed ...".

Jerichö - Checkmate!
0083 news:Bb_q9.108643$Qk5.4...@news010.worldonline.dk

> Iblîs-Headquarter destroyed 2001-12-02
> (http://www.cfan.org/offices/usa/testimonies/resurrection/page1.htm)
>
> DADDY-Break (2002-10-10, CET 03:14):
>
> - "Døren står ...åben (Jos 6) - (means: The door is open)."

Døren står pivåben!
(use http://www.google.dk/grphp )
0095 news:gBEt9.170650$Qk5.5...@news010.worldonline.dk
(1. english 2. deutch 3. dansk)
0595 news:3iRsa.45419$y3.32...@news010.worldonline.dk

News, DADDY ?

DADDY
(2004-04-13, CET 06:15:0x):
- "Det får du snart at vide."

06:17:1x
- "ENTER (Jerichö)."

06:30:2x
- "This is a commandment."

Yes, my Lord!

[...]

[ ... ]

> News, DADDY ?
>
> DADDY
> (2004-04-13, CET 06:15:0x):
> - "Det får du snart at vide."
>
> 06:17:1x
> - "ENTER (Jerichö)."
>
> 06:30:2x
> - "This is a commandment."
>
> Yes, my Lord!

News, DADDY ?

DADDY:
(2004-04-13, CET 07:44:1x)

- "Det får du snart at vide."

> [...]
Mogens Kall
The servant of Michael.

Ønskes oplysninger om Mormonerne, Jehovas Vidner eller en anden sekt,

TV2 TTV s123 Tir 13 apr (2004, CET) 09.25.24

Rusland: Bombe dræber fem i Moskva
--- 13. apr 08:02 -------------------------------------

Drop it (asshole) - it's a work of mankind!

This gate is ONLY used by DADDY Himself (NON-mankind work).

Read again the ...

0094 news:_AEt9.170649$Qk5.5...@news010.worldonline.dk
( use http://www.google.dk/grphp )

> [...]
> -----------------------------------
>
> Input 98-04-12.Iran-Copyright-letter (and others):
> For en god ordens skyld - særligt under henvisning til de tragiske
> dødsofre for jordskælvet - bør følgende nævnes:
>
> Input Iran-letter 3. Mai 1996:
> Kraftigt ... jordskælv ...
> Den slags naturfænomener indtræffer nu og da; det er der IKKE
> noget
> mærkeligt i. Tidspunktet derimod og omstændighederne kan dog
> forekomme højst besynderlige.
> ... ....... ..., hvorfor vi KUN benytter os af úomstødelige
> TIME-break-responcer, man IKKE kan fuske med.

This is a game like "poker".

Copyrights of Earthquakes no longer enought, because of sign no 7 ...

se ...

0095 news:gBEt9.170650$Qk5.5...@news010.worldonline.dk
(1. english 2. deutch 3. dansk):
0595 news:3iRsa.45419$y3.32...@news010.worldonline.dk

( use http://www.google.dk/grphp )

If you want to play this "game"; you now have to pay the minium-deposit:

Raise up a man from the death.

If you can't wake up a dead man;
well then make your "god" a cut of coffie (maybe he is sleeping).

Okay, DAD ?

DADDY:
(2004-04-13, CET 09:52)
- "Du får Min tilladelse (OUTPUT)."

Thank You, DAD - El'Shaddai - ELSKER Dig.

With NON-respect (1. King. 18,38)

> [...]

> Meddeler Kaptajnen°, at ...
>

> Found Interrupt Psalm 82,8 (Løsensbogen 10/4-2004) at this position, Sir!

(Program-fejl, T, 1870-1889)

Den falske profet Muhammed er afsløret ...

1894 news:JD7gc.143987$jf4.7...@news000.worldonline.dk
[ ... ]
> Jeg har tidligere overfor muslimerne skrevet, at Muhammed af gode grunde
> IKKE kan være opfyldelsen af denne profeti; hvori der står, at ...
>
> "Jeg (own: JHVH) vil lade en profet som dig (own: Moses) fremstå
> for dem (own: jøderne) *af deres brødre* ..."
> (5.Mos.18,18)
>
> Jeg har katagorist afvist, at Muhammed kan være denne profet; idet han jo
> var araber (Sûra 62,3), og araberne nedstammer jo fra Ismael (modsat
> jøderne som nedstammer fra Isak).

samt ...

1866 news:gsPfc.143790$jf4.7...@news000.worldonline.dk
[ ... ]
> Gud ønskede ikke, at Abraham skulle slå sin søn Isak ihjel på Moria
> bjerg
> (1.Mos.22,1-19) ...
>
> 2004-04-16, CET 13:01 - REBOOT
>
> Aha! Dén forstod jeg godt, Herre:
>
> Muslim REBOOT
>
> (Koranen i úoverensstemmelse med originalen, GT-teksten)

Heaven:
2004-04-17, CET 12:36
- "Login."

(what about the missing numbers ?)

12:38
- "Go on."

Yes, Sir!

1847 news:wWtfc.143210$jf4.7...@news000.worldonline.dk

File-number:

"Kall, Mogens" skrev

[ ... ]

Meddeler Kaptajnen°, at der er blevet observeret *mange* REBOOT-er i den
seneste tid.

Something going on, DAD ?

DADDY:
(2004-05-05, CET 10:49)
- "Ja!"

Løsensbogen (5/5-04)

"Thi for HERRENs øjne er menneskets
veje, grant følger Han alle dets spor;"
Ordsp. 5,21

"... Jeg er den, som ransager nyrer og
hjerter; og Jeg vil give enhver af jer
efter jeres gerninger."
Åb. 2,23

Last-Informationfile:

1662 news:sbX3c.108512$jf4.6...@news000.worldonline.dk
2038 news:t4Klc.153250$jf4.8...@news000.worldonline.dk

File-number:

"Kall, Mogens" skrev

[ ... ]

> Meddeler Kaptajnen°, at der er blevet observeret *mange* REBOOT-er i den
> [...]

DADDY-Break:
(2004-05-06, CET 05:52)
- "Det skal du (copy UCB-andagt til dk.l.k.)."

Input andagt ( www.ucb.dk ):

Torsdag den 6. Maj 2004 - KALEBS ÅND.

"Men i min tjener Kaleb var der en anden ånd,- han var fuldt og
helt med mig. " 4. Mosebog 14:24.

Hvis han var i live i dag ville Kaleb blive nomineret til "årets mand"!
Hør historien med hans egne ord: "Jeg var fyrre år, dengang Herrens
tjener Moses sendte mig ud for at spionere landet, og jeg aflagde beretning
til ham, sådan som jeg fandt det rigtigt. Men mine brødre, som var draget
op sammen med mig, tog modet fra folk, mens jeg var fuldt og helt med Herren
min Gud. Den dag svor Moses: 'Det land, du har betrådt, skal du og dine
efterkommere have i eje til evig tid og nu er jeg femogfirs år. Jeg er
stadig lige så stærk som den dag, Moses sendte mig ud; mine kræfter er de
samme som dengang, både i krig og i den daglige færden. Giv mig nu dette
bjergland, som Herren lovede dengang.' Så velsignede Josva Kaleb og gav ham
Hebron i eje fordi han fuldt og helt var
med Herren." (Josvabogen 14:7-15).
Kalebs liv kan opsummeres i fire sætninger:
(1) Han havde en anden "ånd" end de omkring ham.
(2) Han troede på at gennem Gud kunne det lade sig gøre - selv da andre
sagde nej.
(3) Han havde en drøm der ikke kunne formindskes af hverken tid eller
omstændigheder.
(4) Selv på hans gamle dage forblev han ung i hjertet og fuldkommen
overgivet til Gud!
Bed Gud om at give dig Kalebs ånd i dag!

(citat slut)

Okay, DAD ?

DADDY:
06:18
- "Ja ... (Output)."

The servant of Michael

Bible Free Downloads:

Ønskes oplysninger om Mormonerne, Jehovas Vidner eller en anden sekt,

da kontakt Dialogcentret http://www.dci.dk/

(denne kilde er *GRATIS*, Matt.10,8b, modsat "visse" andres)

Last-Informationfile:
( use http://www.google.dk/grphp )
1662 news:sbX3c.108512$jf4.6...@news000.worldonline.dk
2038 news:t4Klc.153250$jf4.8...@news000.worldonline.dk

File-number:

"Kall, Mogens" skrev

[ ... ]

> Input andagt ( www.ucb.dk ):
>
> Torsdag den 6. Maj 2004 - KALEBS ÅND.
>
> "Men i min tjener Kaleb var der en anden ånd,- han var fuldt og
> helt med mig. " 4. Mosebog 14:24.

DADDY-Break:
(2004-05-06, CET 20:30)-
- "Okay."

Sagde omtrent:

"Meddeler Kaptajnen° at ordre hermed udført!"

20:31
- "I skal få større ting at se!"

20:32
- "Min frelse!"

Halleluja!!!

Heaven-Break:
20:32
- "Amen."

File-number:

"Kall, Mogens" skrev

Date: 30. september 2002 CET 14:29 (DK-wintertime 2004/2005)
Subject: Ordet
0002 news:ZlYl9.58995$Qk5.2...@news010.worldonline.dk

> [...]
>
> He set me safely on a rock and made me secure.
>
> Psalms 40,2f
>
> News 2:
>
> Bibelnøglen, Juli kvartal 2002, Monday, Sep. 30. 2002:
>
> side 42
>
> Keyword: ... (v2).
>
> News 1+2:
>
> Week 40:
>
> 40,2 - 2
>
> JONAH ALARM (Gate 22)!
>
> If You have ears, then, listen to what the Spirit says to You!
>
> DADDY-break(2002-09-30, CET 15:25):
>
> - "Sådan skal den være (dette indlæg)."
>
> Thank You, DAD - El-Shaddai - ELSKER DIG.

News:

Date: 12. marts 2005 CET 12:37
Subject: Mystisk lyd fra Mælkevejen
Newsgroup: dk.videnskab
3647 news:WvAYd.104220$Vf.39...@news000.worldonline.dk

http://www.nrao.edu/pr/2005/newsource/

=== citat start ===

Astronomers Detect Powerful Bursting Radio Source
Discovery Points to New Class of Astronomical Objects

... during a seven-hour period from Sept. 30 to Oct. 1, 2002 - five bursts
in fact, ...

=== citat slut ====

Hmm .. you can *only* use gate no 5 ... :-)

With kind regards (see file 3067),
SETI: Win (vind) 4000 Danish Kr. (around 700 US $), jump ...
3640 news:idWXd.103947$Vf.39...@news000.worldonline.dk
(use perhaps http://www.google.dk/grphp )
File-number: 3654

"Kall, Mogens" skrev
Sent: Monday, September 30, 2002
> [...]

> (7) 302, 02. Dec. 2001, Nigeria, Man raised from the Dead ©
>
> For Muslims green (5) is the colour-symbol of HOPE

Interrupt He.4,12 :
(2005-09-24, CET 17:56:1x-4, delay -0:00:54)
- "Jeg vil (*1)."

*1:
I was listning to music from Lazarus-CD (2000-06-01):
(a CD with text, a movie and music sent to many muslim countries)

3. Pour out Your Spirit.mp3

And I was pray'ing about this. Then the Interrupt came (The He.4,12-Break).

With kind regards,

SETI: Win (vind) 5000 Danish Kr. (around 800 US $), jump ...
4193 news:3gpee.1412$Fe7....@news000.worldonline.dk
Info: 4382 news:WBSWe.68045$Fe7.2...@news000.worldonline.dk
(use perhaps http://www.google.dk/grphp ). File-number: 4492

"Jesus-loves-you" skrev
4492 news:vXeZe.68801$Fe7.2...@news000.worldonline.dk

[ ... ]

> Interrupt He.4,12 :
> (2005-09-24, CET 17:56:1x-4, delay -0:00:54)
> - "Jeg vil (*1)."

Means: I will

> [...]
>
> 3. Pour out Your Spirit.mp3
>
> And I was pray'ing about this. Then the Interrupt came (The

(2005-09-24, CET 18:33:13-5, delay 0)
- "Jeg vil ihukomme Min pagt med Ismael."

Means:
I will remember My pact with Ismael.

Pagt ?

18:35
- "ja."

Står det skrevet i Bibelen, Far ? En pagt med Ismael ?

18:39
- "Nej ... (men Jeg har indgået en aftale med Ismael, *1)."

*1:
Ordene ej 100% sikre.

Means:
DADDY have a deal with Ismael.

(use perhaps http://www.google.dk/grphp ). File-number: 4493

"Kall, Mogens" skrev
0002 news:ZlYl9.58995$Qk5.2...@news010.worldonline.dk

[ ... ]

I tilknytning til andagtsteksten fra Løsensbogen ( www.lohse.dk ) ...

=== citat start ===

Salme 147,11

(Own-Bible input:)

HERREN har behag i dem, der fryg-

Heaven-Break:
(2005-11-05, CET 14:05)
- "Amen."

Altså:

HERREN har behag i dem, der fryg-
ter Ham, dem, der bier på Hans
miskundhed.

14:06
- "Amen."

Luk. 8,46-47

(Own-Bible input:)

Men Jesus sagde: "Der var en, som
rørte ved Mig; thi Jeg mærkede, at
der udgik en kraft fra Mig."

Du nu kvinden så, at det ikke var
forblevet ubemærket, kom hun
bævende og faldt ned for Ham, og
fortalte i hele folkets påhør, hvad
grunden var til, at hun havde rørt
ved Ham, og hvordan hun straks
var blevet helbredt.

D.S. 156,2

O kristenhed, kom det i hu,
tro Herren til det bedste,
og bed, at Han Sit løfte nu
vil soleklart stadfæste.

=== citat slut ====

... skrev jeg (forleden dag):

Apropos: Stadfæst, o Gud, Dit Ords troværdighed med de medfølgende tegn og
undere (Mark.16,20). Da indtraf der et ...

Heaven-Break:
(2005-11-02, CET 15:23:46, delay -0:01:04)
- "Amen."

DADDY-Break:
(2005-11-05, CET 14:02)
- "Jeg vil ... stadfæste Mit Ord°."

14:12
- "Jeg vil ... udgyde Mit Ånd over alt kød på Jorden."

Heaven-Break:
14:13
- "Amen."

Thank You, DADDY ... :-)

With kind regards,
SETI: Win (vind) 5000 Danish Kr. (around 800 US $), jump ...
4193 news:3gpee.1412$Fe7....@news000.worldonline.dk

Info: 4687 news:5_R7f.71954$Fe7.2...@news000.worldonline.dk
(use perhaps http://www.google.dk/grphp ). File-number: 4813

"Jesus-loves-you" skrev
4813 news:jg2bf.73390$Fe7.2...@news000.worldonline.dk

[ ... ]

> I tilknytning til andagtsteksten fra Løsensbogen ( www.lohse.dk ) ...

[ ... ]
> Salme 147,11
[ ... ]

> HERREN har behag i dem, der fryg-
> ter Ham, dem, der bier på Hans
> miskundhed.

Synkronizerüng (?):

www.ucb.dk (mandag d. 7. nov 2005):

"... At frygte Herren er at hade det onde." Ordsp.8,12 (13)

[ ... ]

> og bed, at Han Sit løfte nu
> vil soleklart stadfæste.

[ ... ]

> [...]
> - "Jeg vil ... stadfæste Mit Ord°."
>
> 14:12
> - "Jeg vil ... udgyde Mit Ånd over alt kød på Jorden."

(2005-11-07, CET 09:24)
- "Jeg vil (bad: Herliggør Dit navn)."

10:03
- "Jeg vil herliggøre Mit navn [med de medfølgende tegn (og undere), *1]."

*1:
De indklamrede ord ej 100% sikre.

SETI: Win (vind) 5000 Danish Kr. (around 800 US $), jump ...
4193 news:3gpee.1412$Fe7....@news000.worldonline.dk
Info: 4687 news:5_R7f.71954$Fe7.2...@news000.worldonline.dk

(use perhaps http://www.google.dk/grphp ). File-number: 4824

"Jesus-loves-you" skrev
3654 news:HmaZd.104495$Vf.39...@news000.worldonline.dk

[ ... Internal business ... ]

> "Kall, Mogens" skrev
>
> Date: 30. september 2002 CET 14:29 (DK-wintertime 2004/2005)
> Subject: Ordet
> 0002 news:ZlYl9.58995$Qk5.2...@news010.worldonline.dk

[ ... ]

> [...]
> in fact, ...
>
> === citat slut ====
>

> Hmm .. you can *only* use gate no 5 ... :-)

Internal news (for tomorrow):

www.blr.dk

(2005-12-07)

=== citat start ===

Onsdag 7.

Neh 8,1-18

Ordet

Efter blot 52 dages vanskeligt arbejde med at opbygge Jerusalems forfaldne
mur, stod den færdig ...

=== citat slut ====

Hmm ...

Memory:
4996 news:NHHkf.1985$Cl2....@news000.worldonline.dk
5000 news:e7Nkf.2024$Cl2....@news000.worldonline.dk

> I don't understand Your program ... it's TOO far out ... :-)

Heaven-Break (perhaps 2304, ET):
(2005-12-06, CET 09:23)
- "Just quiet."

Hmm ... (Ex.14,14) ... Thank You, Sir!

10:00
- "T-1 (*1)."

*1:
Ordene ej 100% sikre.

Hmm ... tomorrow is the day of Pearl-Harbor-1941 in regard to
"USS Nimitz - verschollen ist"-version-2, (T+80, §80 ON).

Hmm ... the old Day-code-syntax is:

Daycode:

(2005-12-07)

DADDY LIVES
(1) T+3228, 4. Feb. 1997, Iran
(2) 3204, 28. Feb. 1997, Iran
(3) 3133, 10. May 1997, Iran
(4) 2825, 14. Mar. 1998, Iran
(5) 2798, 10. Apr. 1998, Iran, GOOD FRIDAY ©
(6) 2413, 30. Apr. 1999, Serbia
(7) 1466, 02. Dec. 2001, Nigeria, Man raised from the Dead ©

(8) 712, 26. Dec. 2003, Bam ?
(9) 346, 26. Dec. 2004, Tsunami ?

Hmm ... 1164 (452, 818) ... Counter unknown.

RETURN-address:
4542 news:hMV_e.69309$Fe7.2...@news000.worldonline.dk

> [ ... The Arrival, A Bride *must* smell good, Ca.4,11 ... ]

SETI: Win (vind) 5000 Danish Kr. (around 800 US $), jump ...
4193 news:3gpee.1412$Fe7....@news000.worldonline.dk

Info: 4938 news:n9hff.558$Cl2....@news000.worldonline.dk
(use perhaps http://www.google.dk/grphp ). File-number: 5005

"Jesus-loves-you" skrev
Sent: Tuesday, December 06, 2005 CET 10:53 (GMT 09:53)
5005 news:Cddlf.2090$Cl2....@news000.worldonline.dk

[ ... Internal business ... ]

> Hmm ... tomorrow is the day of Pearl-Harbor-1941 in regard to
> "USS Nimitz - verschollen ist"-version-2, (T+80, §80 ON).

News:

=== citat start ===

CNNTEXT 125 06 DEC (2005, CET) 1237:20

An Iranian military transport plane
has crashed into a residential area
South of Teheran, state-run television
reported.

=== citat slut ====

CNN showed picture (with mark GMT 11:23) from iranian TV-speaker .

You better get OUT-OF-HOUSES now !

And stay away from gasoline, nuclear-power-installations and so on.

(use perhaps http://www.google.dk/grphp ). File-number: 5006