Pierwsze trzy Pfizery...

Basia

...sa w USA uznawane juz za szczepienia podstawowe.

Pierwszy 'booster' - szczepienie przypominajace to
dopiero czwarty Pfizer!

"Under the recent update, people who are moderately or severely immunocompromised may now receive five doses total (a primary series of three doses, plus two booster doses)," CDC spokeswoman Kate Grusich said in an email. "

https://www.goerie.com/story/news/coronavirus/2022/04/09/second-booster-fifth-dose-covid-19-vaccine-gets-complicated/65348334007/

a a

będzie 10 bósterów do końca życia ?

Ale zamiast ciągle pisac byle co, naum się od Alfrea, szefa Pfizera, że jego szczepionki są nieskuteczne
A jak nieskuteczne to wadliwe.
A jak wadliwe to stanowią zagrożenie.

A dlaczego wadliwe i to od 12 miesięcy ?

Ano dlatego, że Alfred reprezentuje stan wiedzy, jaki reprezentuje, czyli niski

A dlaczego niski, a nie wysoki ?

Albert Bourla (Greek: Άλμπερτ Μπουρλά; born October 21, 1961) is a Greek-American veterinarian and the chairman and chief executive officer of Pfizer, an American pharmaceutical company. He joined the company in 1993 and has held several executive roles across Pfizer's divisions. Prior to becoming chief executive officer, Bourla served as chief operating officer.

Teoretycznie człowiek nie różni się od konia, bo też ma głowę i 4 nogi, znaczy 4 kończyny
i teoretycznie te leki co leczą konia, wyleczą człowieka ( po zmniejszeniu dawkowania)
\

Ale bezpieczniej dla człowieka, aby go leczył lekarz a nie weterynarz

A skoro Albert jest weterynarzem to konia wyleczy, a człowieka niekoniecznie
i stąd te kolejne bóstery

https://en.wikipedia.org/wiki/Albert_Bourla

Piotr

On Monday, April 11, 2022 at 9:23:18 AM UTC-2:30, mant...@gmail.com wrote:

> będzie 10 bósterów do końca życia ?

lepsze niz zamkniecie sie w domu do końca życia jak co poniektorzy

a a

I kolejna opinia dyletanta,
gdy Europę z covida "wyleczyli" w ciągu 1 miesiąca uchodźcy z Ukrainy - 5 milionów
i liczba zarażonych spadla 100 krotnie w Polsce w ciągu 1 miesiąca

Promieniowanie UV nie wzrosło radykalnie
a zatem to nioe jest przyczyną redukcji zakażeń,
a zmiana agendy zlecania testów i dostepności do testów, gdy 5 mln. Ukraińców wjechało do Europy bez testów, kwarantanny, zaszczepień, bez izolacji, bez maseczek, bez dystansowania.

I jaki rezultat ?
\
Liczba zarazeń nie wzrasta a ul;ega redukcji 100 krotnie w Polsce

19 Poland 5,978,596 +381 115,635

11.04.2022 i nikt nie zmarł na covida
a zarażonych 381 a nie dzisiątki tysięcy

Ok, test PCR jest i był wadliwy i mnożyl liczbę false positive przypadkow 100 krotnie
o czym pisał wynalazca testu , zanim żył ( 3 lata temu)

Ok, Sars był badany od 2014 roku na Taiwanie przez pannę Holmes (Theranos i spólka)
i wtedy nie stanowił zagrożenia, bo test PCR nie byl dostępny, a jego wynalazca i póxniej, nie wyrażal zgody na komercjalizacje wadliwej technologi.

Gdy zmarl, firma kupiła prawa, skomercjalizowała i zarobila 100 mld zielonych

Ok, biznes is business
ale te miliardy zaszczepionych przyjęły obcy material genetyczny
i się przybliżyly do hybrydowego wstrzasu anafilaktycznego,
który może wywołać drugi czynnik, inna szczepionka, inny wirus, choroba, alergen

Nawet gdy w ramach eksperymentu porównawczego, częśc populacji dostawała placebo, inna 100 krotnie rozcien czona szczepionkę to i tak to wyjdzied dopiero w praktyce za 5-10 lat

Wojska nie stac na eksperymenty i przyjęło 1 dawkę skutecznej szczepionki autogenicznej, która gwarantuje odpornośc na Sars do końca życia w warunkach p;olowych, gdy nie ma czasu ani warunków aby się doszczepiac co kwartal

Cywile , jak to cywile, sa dawcami kasy dla biznesów
i nadal biorą w eksperymencie Sars

Nikt nie musi pozostawac w domu, gdy kwarantanna, dystanowanie, maseczkowanie zniesione.

Gdyby nie uchodźcy z Ukrainy, kolejne 5 lat bysmy nosili maseczki i oddychali jak ryby na powietrzu
i wskaxniki teestów PCR by wykazywały 100 krotnie powiększone wielkości wyników false positive, cczyli
wszystkich bezobjawowcó zlapanych w pułapkę wadliwości testu PCR

Ale biznes is business i kto zarobil buliony ten narzekał nie będzie, bo taka okazja zdarza sie raz na 50 lat

Basia

Kwestia preferencji, ...nie kazdemu
mile zycie na Rusi, ...gdzie musi,
bo tak zycza sobie np. monopolisci,
rzady przez monopolistow kontrolowane.

Jedni lubia cenzure i mus, inni oponuja
jak moga.

To ktory juz lepszy Pfizer u Piotra?
Skoro twierdzi ze lepszy to niech nie
wstydzi sie i powie.

Basia

Piotr

On Monday, April 11, 2022 at 5:14:50 PM UTC-2:30, Basia wrote:

> Kwestia preferencji, ...nie kazdemu mile zycie na Rusi, ...gdzie musi,

W Stanach nikt nie zmusza Zwolana do szczepienia - najlepszy dowod ze sie nie zaszczepil
i pisze na caly swiat o tym.

Ale pamietajac jego zaciekla obrone Putinia i Rosji po napasci Ukraine - jego JEDNOCZESNE
deklaracje: "nie kazdemu mile zycie na Rusi, ...gdzie musi" - zloto!

Gdyby ktos Pana zmyslil panie Zwolan, to by powiedzili ze to przegiecie:
no REAL person could be THAT dense and oblivious to irony .....

Basia

On Monday, April 11, 2022 at 2:01:35 PM UTC-7, Piotr wrote:

> W Stanach nikt nie zmusza Zwolana do szczepienia - najlepszy dowod ze sie nie zaszczepil
> i pisze na caly swiat o tym.
>
> Ale pamietajac jego zaciekla obrone Putinia i Rosji po napasci Ukraine

Defamator internetowy nadajacy z Memorial
University, Canada, Piotr Trela, jest w stanie
poprzec swoje defamujace internetowe wypowiedzi
dowodami, cytatami owej obrony, czy bedz
tylko puste zniewagi.

Czy defamacjom bedzie konie czy nie?

Przed kilkoma dniami Piotr Trela
calkiem bezpodstawnie nazwal mnie
"putyniowska dziwka" i "wybielajacym
ludobojcow."

https://groups.google.com/g/soc.culture.polish/c/fylOqKUIs20/m/mqbfs9PNAgAJ

Tutaj twarz defamatora, From left are project team
members Drs. Piotr Trela, Sally Goddard, Margaret Caldwell
and Jane Costello. (Absent: Dr. Anna Rissanen)

https://i0.wp.com/gazette.mun.ca/wp-content/uploads/2017/11/biology.jpg?w=1536&quality=100&ssl=1

Oczekuje od Piotr Treli przeprosin a nie upartego
kontynowania defamacji.

Zwolan

a a

on ma dłonie rolnika
nie oczekuj żadnych przeprosin od prostaka

Dla niego silniejsza osobowościa jest Ras Tarfanian
dlatego unika z nim dyskusji
https://groups.google.com/g/soc.culture.polish/c/L7wEIck1k-k

andal

On Mon, 11 Apr 2022 14:25:28 -0700 (PDT), Basia wrote:

> Tutaj twarz defamatora, From left are project team members Drs. Piotr
> Trela, Sally Goddard, Margaret Caldwell and Jane Costello. (Absent: Dr.
> [...]

typowa morda sbeka

> Oczekuje od Piotr Treli przeprosin a nie upartego kontynowania
> defamacji.

porzuc te mysl, niedoczekanie

andal

On Mon, 11 Apr 2022 14:40:55 -0700 (PDT), a a wrote:

biology.jpg?w=1536&quality=100&ssl=1

> on ma dłonie rolnika nie oczekuj żadnych przeprosin od prostaka

to sa graby sbeka co bil tych co widzieli komune w Polsce, bo on potrafil
zauwazyc

Basia

> W Stanach nikt nie zmusza Zwolana do szczepienia - najlepszy dowod ze sie nie zaszczepil
> i pisze na caly swiat o tym.

Prezydent Joe Biden chcial wymusic
w 2021 roku szczepienia na wszystkich
obywatelach USA zatrudnionych w firmach
zatrudniajacyh ponad 100 pracownikow!

Biden Orders Vaccination Mandates for Larger Employers, Federal Workforce
https://www.shrm.org/resourcesandtools/hr-topics/talent-acquisition/pages/federal-vaccine-mandate.aspx

Prezydent USA chcial wymusic szczepienia
produktami mRNA od wielkich monopolistow
Pfizer/Moderna. Prezydencka probe
wymuszania zatrzymaly wysokie sady.

Amerykanskie FDA ignoruje aplikacje
o autoryzacje skladane przez male firmy
takie jak Novavax. Firma zlozyla aplikacyjna
dokumentacje ponad 2 miesiace i aplikacja
zostala zignorowana. W przypadku wielkich
monopolistow FDA rozpatrywalo aplikacje
w przeciagu dwu/trzech tygodni od zlozenia.

Basia

Basia

A tutaj z watku pod tytulem: "A w krainie wielkich monopoli"

Novavax asked the FDA for emergency use earlier this year. What's the delay?

Novavax filed for emergency use for its COVID-19 vaccine with
the FDA Jan. 31. Two months later, there is still no sign of a decision from regulators.

GAITHERSBURG, Md. — If approved, Gaithersburg, Maryland-based Novavax would be the fourth available vaccine in the United States. The company filed for emergency use authorization with the Food and Drug Administration at the end of January.

More than two months later, there is still no answer from the FDA.

https://www.wusa9.com/article/news/health/coronavirus/novavax-asked-the-fda-for-emergency-use-earlier-this-year-whats-the-hold-up/65-773bf297-fc5e-4b93-a4bf-a5141bc60a2b

https://groups.google.com/g/soc.culture.polish/c/K--kR1f1JAo/m/dg3vII-PCgAJ

a a

===Mala firma, mala jakośc, slaba szczepionka, bo kasy brak na badania
i to jest prawidłowość

Zaraza się już skonczyła i nikomu nie jest potrzebna kolejna szczepionka wywolująca paraliże i zakrzepice za 3 miesiące

Niech czekaja na kolejną zarazę za 10-20 lat., skoro się spóźnili

Albert, szef Pfizera , to szczery chłopak i powiedzial wyraźnie, że jego szczepionka jest nieskuteczna i nietrwała i niczemu nie zapobiega
czyli pomaga jak umarłemu kadzidlo (przysłowie hamerykańskie)

Basia

Wiem, zniewagi, wyzywanie od gnojkow,
grozby donosow, rekoczynow-
"skucia mordy"na wypadek powrotu
do Polki, sa tym na co stac Piotra Trele.

Teraz juz otwarcie defamowanie, w tym
charakteru sa tym na co stac typka:

https://i0.wp.com/gazette.mun.ca/wp-content/uploads/2017/11/biology.jpg?>%20w=1536&quality=100&ssl=1

Basia

Piotr

On Monday, April 11, 2022 at 6:55:29 PM UTC-2:30, Basia wrote:

> Defamator internetowy nadajacy z Memorial
> University, Canada, Piotr Trela, jest w stanie
> poprzec swoje defamujace internetowe wypowiedzi

Nasci piesku kielbase - to z postu na ktory powoluje sie .. Zwolan:

> https://groups.google.com/g/soc.culture.polish/c/fylOqKUIs20/m/mqbfs9PNAgAJ

a tam uzyteczny zwolan Putina, nie tylko, ze broni rosyjskiej armii przed zarzutami ludobojstwa, lecz wrecz zachwala
te armie piszac ze wola ... poswiecic zycie tysiacy swoich zolnierzy niz ryzykowac zabicie ukrainskich cywilow:

"moja sugestia ze wojska Rosji akceptuja wysokie straty wlasne bo chca redukowac ilosc zabitych cywilow"
Edward Zwolan

I za takie wybielanie rosyjskich mordercow ludnosci cywilnej z Buczy, Irpienia, Mariupola, Kramatorska i dziesiatkow
innych - nazywam Zwolana "putinowska dziwka" i "wybielajacym ludobojcow".

Piotr
P.S. I jak juz udajesz ze cytujesz uzywaj cudzyslowu - to NIE INFANTYLIZUJ slow, ktore udajesz ze cytujesz:
"putinowska dziwka" i "wybielajacy ludobojcow" , a nie zadne tam infantylno-Zwolanowe: "putyniowska dziwka".

tu masz swoje "wojska Rosji akceptuja wysokie straty wlasne bo chca redukowac ilosc zabitych cywilow":
https://nationalpost.com/news/world/drone-footage-shows-civilian-in-ukraine-shot-dead-with-his-arms-raised-report-says
https://www.bbc.com/news/world-europe-61036740 "Za dzieci"

Piotr

you should know:
"Andrzej Da Lancia. Nazywalismy go dlatego Ferrari" "PRACOWAL RAZEM ZE MNA w 1970 roku w TEATRZE WIELKIM
Skad myslisz wiem ze to byly ORMO'wiec.. znam go osobiscie."
Wieslaw Kochanski:
See also:

"How best to exterminate the Jews?
- A billion on Wednesday, a billion on Saturday"
Andrew da Lancia
https://groups.google.com/forum/?hl=en#!msg/soc.culture.polish/WfU2St1qPKE/TLpjfwrn-aAJ

" What differs a Jew from a trampoline?
You don't jump on trampoline in heavy boots"
Andrew da Lancia
https://groups.google.com/forum/?hl=en#!msg/soc.culture.polish/WfU2St1qPKE/TLpjfwrn-aAJ

"What is a little Jew doing on the (crematorium's) chimney?
Waiting for his Mommy"
Andrew da Lancia
https://groups.google.com/forum/?hl=en#!msg/soc.culture.polish/WfU2St1qPKE/TLpjfwrn-aAJ

"What a naked Jewess is doing in the crematorium?
- Arousing the flame"
Andrew da Lancia
https://groups.google.com/forum/?hl=en#!msg/soc.culture.polish/WfU2St1qPKE/TLpjfwrn-aAJ

"What differs a Jew from a loaf of bread?
The bread does not squeal in the oven"
Andrew da Lancia
https://groups.google.com/forum/?hl=en#!msg/soc.culture.polish/WfU2St1qPKE/TLpjfwrn-aAJ

the originals of these and DOZENS of other neoNazi "jokes" about murdering Jewish children, women and men in death camps, that Mr. D Lancia derisively dedicated to ... his Jewish opponents, to rub salt into the wounds of Polish Jews - at:
https://groups.google.com/forum/?hl=en#!msg/soc.culture.polish/WfU2St1qPKE/TLpjfwrn-aAJ

Basia

Prosze szubrawce by dokladnie zacytowal
gdzie Zwolan bronil armii rosyjskiej przed
zarzutami ludobojstwa??

Stwierdzenie ze wojska Rosji akceptuja
wysokie straty wlasne bo chca redukowac
ilosc zabitych cywilow nie jest wybielaniem
przed zarzutami jakichs przestepstw
wojennych w Buczy czy gdziekolwiek
indziej.

> I za takie wybielanie rosyjskich mordercow ludnosci cywilnej z Buczy, Irpienia, Mariupola, Kramatorska i dziesiatkow
> innych - nazywam Zwolana "putinowska dziwka" i "wybielajacym ludobojcow".

Jest Piotr Trela zniewazca i defamatorem,
i nic wiecej.

Tutaj zhanbione oblicze, jak by ktos spotkal
i nie wiedzial:

Piotr

On Monday, April 11, 2022 at 9:25:56 PM UTC-2:30, Basia wrote:

> Wiem, zniewagi, wyzywanie od gnojkow

gnojek is gnojek does:

"Russian army accepts high own loses, because they want to reduce the number of Ukrainian civilians killed"
Edward Zwolan, scp

Or the same Edward Zwolan, tearing a strip off... a first-grader he never met, and whose crime was to ... smile to the camera
during a school trip:
"The children clearly appear having been molested. One, trans-gender looking one, appears to oppose [the sexual abuse], [but] another one, ....smiles. Maybe it has been spared the molestation, maybe it likes to be molested. [This] Communist scrub smiles - probably raised in the belief of being predestined to rule [Communist] Poland"

the original at: https://groups.google.com/g/soc.culture.polish/c/AuXPKMaCK40/m/VMDSaPfmCAAJ

Piotr

ktorej czesci ze slow Zwolana w poprzedniej linijce Zwolan nie widzi?

> Stwierdzenie ze wojska Rosji akceptuja wysokie straty wlasne bo chca redukowac ilosc zabitych cywilow nie jest wybielaniem

sure twierdzenie ze Rosja woli nawet poswiecic wiele tysiecy swoich zolnierzy zeby tylko chronic ukrainskich cywilow
wcale a wcale nie jest zaprzeczaniem jakoby Rosja celowo mordowala ukrainskich cywili.

Co nastepne
- strwierdzenie, ze Wehrmacht w Rosji akceptowal wysokie straty wlasne bo chcial redukowac ilosc zabitych cywilow rosyjskich ?

> Tutaj zhanbione oblicze, jak by ktos spotkal i nie wiedzial:
> https://i0.wp.com/gazette.mun.ca/wp-content/uploads/2017/11/biology.jpg

Ci ktorzy mieszkaja w szkalnych domach nie powinni ciskac kamieniami:

szlachetne oblicze "Subi girl" jakby ktos spotkal i nie wiedzial ze to "Ona/Jej":

https://www.google.com/search?q=edward+zwolan&rlz=1C1GCEB_enCA949CA950&sxsrf=APq-WBuUutJ_nHt0dJJplzoHxtZqiBwOgg:1649724552171&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=2ahUKEwjI16Lvpo33AhVIhYkEHXeKDt8Q_AUoAXoECAEQAw&biw=1041&bih=486&dpr=1.25#imgrc=DBjS345Ybro_JM

Basia

On Monday, April 11, 2022 at 5:54:16 PM UTC-7, Piotr wrote:

> ktorej czesci ze slow Zwolana w poprzedniej linijce Zwolan nie widzi?

Jestes Trela szubrawca i znanym na
soc.culture.polish manipulatorem,
ze szkoly Kazimierza i Antoniny Jaskotow.
Nie chcesz przytoczyc cytatu w ktorym
rzekomo wybielalam domniemane
rosyjskie ludobojstwa, bo takowy nie
istnieje.

Dlatego jestes defamatorem!

Nawet to co napisalam a mianowicie:

On Wednesday, March 23, 2022 at 12:46:45 PM UTC-7, Basia wrote:

> Rosyjska inwazja nie tylko nie poprzedzona
> zostala zadnymi bobmbardzowaniemi ani
> nawet w poczatkowej fazie nie uzywano artylerii
> bo nie chciano powodowac strat cywilnych
> u Ukraincow.

https://groups.google.com/g/soc.culture.polish/c/jlnzDzr5VPk/m/H4459QYAAgAJ

...zostalo napisane 23 Marca, czyli na dlugo
przed Bucza, innymi rzekomymi przestepstwami
wojennymi ktorych mieli sie dopuscic Rosjanie.

A tutaj zhanbiona twarz defamatora Piotra Treli:

Piotr

On Monday, April 11, 2022 at 11:18:38 PM UTC-2:30, Basia wrote:

> [...]
> https://groups.google.com/g/soc.culture.polish/c/jlnzDzr5VPk/m/H4459QYAAgAJ
> ...zostalo napisane 23 Marca, czyli na dlugo przed Bucza,

Nice try, but no cigar - podmianka postu z 4 kwietnia postem z 23 marca sie Zwolanowi nie uda sie - mowa nie o zadnym "poscie z 23 Marca" tylko o poscie Zwolana z "4 kwietnia". ktory to cytat juz mu DWA RAZY w aktualnym watku CYTOWALEM ,a Zwolan za kazdym razem rzanl zwolana . Przezyjmy to jeszcze raz:

1. Edward Zwolan: "Defamator internetowy nadajacy z Memorial University, Canada, Piotr Trela, jest w stanie
poprzec swoje defamujace internetowe wypowiedzi?"

2. ja: "Nasci piesku kielbase - to z postu na ktory powoluje sie .. Zwolan: https://groups.google.com/g/soc.culture.polish/c/fylOqKUIs20/m/mqbfs9PNAgAJ"
"moja sugestia ze wojska Rosji akceptuja wysokie straty wlasne bo chca redukowac ilosc zabitych cywilow"
Edward Zwolan Apr. 4

3. Edward Zwolan: " Prosze szubrawce by dokladnie zacytowal gdzie Zwolan bronil armii rosyjskiej przed zarzutami ludobojstwa?? "

4. ja: ktorej czesci ze slow Zwolana w poprzedniej linijce Zwolan nie widzi?
"moja sugestia ze wojska Rosji akceptuja wysokie straty wlasne bo chca redukowac ilosc zabitych cywilow"
Edward Zwolan Apr. 4 "

5. Edward Zwolan:
a) dalej rznie zwolana: "Nie chcesz przytoczyc cytatu w ktorym rzekomo wybielalam domniemane rosyjskie ludobojstwa"

b) poprawia zapewnieniem ze jego slowa " wojska Rosji akceptuja wysokie straty wlasne bo chca redukowac ilosc zabitych cywilow" .... "nie istnieja."

c) udaje, ze dyskusja byla o jego ... jakims INNYM poscie Zwolana o armii rosyjskiej troszczacej sie o ukrainskich cywilow
ktory to INNY post byl 23 marca.

Na nieszczescie dla Edzia klamstwo ma krotkie nogi: bo jest Google , a w nim post Edwarda Zwolana o szlachetnej armii rosyjskiej,
ktora woli poswiecic tysiace swoich zolnierzy niz skrzywdzic ukrainskich cywilow: napisany 4 KWIETNIA - a wiec z pelna
wiedza o mordach w Buczy:

"moja sugestia ze wojska Rosji akceptuja wysokie straty wlasne bo chca redukowac ilosc zabitych cywilow"
Edward Zwolan z Apr. 4, odpowiadajac na post piszacy o ..."zbrodni w Buczy"
https://groups.google.com/g/soc.culture.polish/c/fylOqKUIs20/m/bni5-rvNAgAJ

Basia

On Monday, April 11, 2022 at 8:27:33 PM UTC-7, Piotr wrote:

> Nice try, but no cigar - podmianka postu z 4 kwietnia postem z 23 marca sie Zwolanowi nie uda sie - mowa nie o zadnym "poscie z 23 Marca" tylko o poscie Zwolana z "4 kwietnia". ktory to cytat juz mu DWA RAZY w aktualnym watku CYTOWALEM ,a Zwolan za kazdym razem rzanl zwolana

Po trzech Pfizerch Trela zidiocial do reszty.

Tekst z 4 kwietnia byl odnosnikiem do oryginalu
napisanego 23 Marca, refrensowal i parafrazowal
tenze oryginal.

4 kwietnia Zwolan:

"Co ma wspolnego moja sugestia ze
wojska Rosji akceptuja wysokie straty
wlasne bo chca redukowac ilosc
zabitych cywilow z propozycja jakiegos
politologa z Moskwy by po wojnie
surowo ukarac ukrainskie elity?"

23 Marca Zwolan:

"Rosyjska inwazja nie tylko nie poprzedzona
zostala zadnymi bobmbardzowaniemi ani
nawet w poczatkowej fazie nie uzywano artylerii
bo nie chciano powodowac strat cywilnych
u Ukraincow."

Ma defamator i manipulant Trela
jakis cytat gdzie Zwolan wybiela jakies
rzekome rosyjskie ludobojstwa?

Nie ma, ...wiec niech zaprzestanie
defamacji.

Tutaj raz jeszcze zhanbione oblicze
defamatora:

https://i0.wp.com/gazette.mun.ca/wp-content/uploads/2017/11/biology.jpg

Mialby odrobine wstydu, zapadl by sie pod ziemie,
ale szkolony u Kazimierza i Antoniny Jaskot, wiec
defamacja uzywa jako narzedzia swojego dyskursu.

Basia

andal

nie na temat glupi huju

andal

nie szukaj wstydu u zyda konsomolca

oni mawiaja: wstyd nie dym w oczy nie gryzie

Piotr

On Tuesday, April 12, 2022 at 1:35:45 AM UTC-2:30, Basia wrote:

> Po trzech Pfizerch Trela zidiocial do reszty.
>
> Tekst z 4 kwietnia byl odnosnikiem do oryginalu napisanego 23 Marca, refrensowal i parafrazowal tenze oryginal.

Nie wyslizgniesz sie klamczuszku. Nie mogl "parafrazowac" DODAJAC argumenty ( "akceptacje wysokich strat wlasnych") ktorych w rzekomym oryginale z 23 marca NIE BYLO:

> 23 Marca Zwolan:
> "Rosyjska inwazja nie tylko nie poprzedzona zostala zadnymi bobmbardzowaniemi ani nawet w poczatkowej fazie nie uzywano artylerii bo nie chciano powodowac strat cywilnych u Ukraincow."

> 4 kwietnia Zwolan:
> "Co ma wspolnego moja sugestia ze wojska Rosji akceptuja wysokie straty wlasne bo chca redukowac ilosc zabitych cywilow z propozycja jakiegos politologa z Moskwy by po wojnie surowo ukarac ukrainskie elity?"

I tego 4 kwietnia, JUZ WIEDZAC o zbrodni w Buczy - DALEJ STAL za twierdzeniem, bo przeciez
NIE napisal:

"PO zbrodni w Buczy widze jakim bylem KRETYNEM zapewniajac, ze rosyjska armia szlachetnie poswieca tysiace wlasnych zolnirzy aby tylko nie zabijac ukrainskich cywili - kiedy Bucza pokazala mi ze jest ODWROTNIE - ze przegrywajac z armia ukrainska - armia rosyjska msci sie na cywilach ukrainskich, popelniajac na nich zbrodnie wojenne.'

Ale zeby cos takiego przyznac, Zwolan musialby miec jaja aby wziac odpowiedzialnosc za sowje slowa. l poniewaz ich nie ma - jego slowa z Apr.4, for the record:

"wojska Rosji akceptuja wysokie straty wlasne bo chca redukowac ilosc zabitych cywilow"
Edward Zwolan, Apr. 4, w odpowiedzi na artykul o apologetach zbrodni w Buczy

Basia

Akceptacja wysokich wlasnych strat to
nie zaden nowy argument tylko logiczna
konkluzja wynikajaca z wczesniejszego
stwierdzenia mowiacego o tym ze umyslnie
nie uzywano artylerii by nie zabijac
cywilow.

21 Lutego, czyli przed wybuchem wojny
pisalam ze spodziewam sie duzych strat
cywilnych z racji uzycia artylerii:

"Wojna nie bedzie atomowa a konwencjonalna
z klasycznym frontem, ciezka artyleria i maksymalna
destrukcja infrastruktury tak by skreowac miliony
uciekinierow do Europy,"

https://groups.google.com/g/soc.culture.polish/c/FJK2voSdkiU/m/XI_TVAUlAQAJ

Pozniej zobaczylam ze Putyn unika uzycia
artylerii i napisalam, 23 Marca:

"Rosyjska inwazja nie tylko nie poprzedzona zostala zadnymi bobmbardzowaniemi ani nawet w poczatkowej fazie nie uzywano artylerii bo nie chciano powodowac strat cywilnych u Ukraincow."

Na podstawie tych wypowiedzi defamator-pomyleniec
Piotr Trela bez zadnych dowodow oskarzyl mnie
ze jestem "dziwka Putynia" i "wybielam ludobojstwa."

Odpisalam oszczercy:

Zamiast przeprosic szubrawiec od Jaskota
kontynuuje bezpodstawne oskarzenia.

> [...]
>
> "PO zbrodni w Buczy widze jakim bylem KRETYNEM zapewniajac, ze rosyjska armia szlachetnie poswieca tysiace wlasnych zolnirzy aby tylko nie zabijac ukrainskich cywili - kiedy Bucza pokazala mi ze jest ODWROTNIE - ze przegrywajac z armia ukrainska - armia rosyjska msci sie na cywilach ukrainskich, popelniajac na nich zbrodnie wojenne.'

Kretyna-defamatora ktoremu po trzech
Pfizerach odebralo resztki zmyslow mozna
sobie obejrzec tutaj:

https://i0.wp.com/gazette.mun.ca/wp-content/uploads/2017/11/biology.jpg
From left are project team members Drs. "Piotr Trela", "Sally Goddard", "Margaret Caldwell" and "Jane Costello". (Absent: Dr. "Anna Rissanen")

Basia

a a

Długie, spracowane ręce potomka Wikingów, twórcy Inwigilacji Internetowej dosięgną każdego

1. The Principles of Internet Surveillance by Prof. Pacanów,

2. The Principles of Internet Investigation by Prof. Pacanów,

za co Rada Światowego Internetu przyznała Nagrodę Nobela z dziedziny inwigilacji

Dorobek naukowy badacza jest znamienity i oceniony na notę wyróżniającą
i potwierdza swoją wartość i skuteczność w codziennych testach.

Najważniejsze, że szkoła zakupiła już specjalistyczny sprzęt badawczy, zwany naukowo-badawczym mikroskopem, przez co badania będą jeszcze bardziej dogłębne i precyzyjne.

Gratulacje dla Prof. Pacanowa napływają z całego świata, od głów państw, ministrów, z Watykanu, z ONZ-u
i ta lista wydaje się nie mieć końca

Dołączamy się z gratulacjami

Cold spot in Canada: -35.2 °C-31.4 °F Eureka, NU

https://weather.gc.ca/canada_e.html

Piotr

Nie wyslizgnie sie na technicality. Post z 23 marca mowil o okresie PRZED agresja oraz na samym POCZATKU agresji:
"Rosyjska inwazja nie tylko NIE POPRZEDZONA zostala zadnymi bobmbardzowaniemi ani nawet w POCZATKOWEJ fazie nie uzywano artylerii", bo:
- PRZED napascia -ilosc "strat wlasnych" Rosji wynosil ZERO
- W PIERWSZYCH paru dniach napasci na Ukraine, czyli ZANIM zaczeli masowo i celowo ostrzeliwac cywilne szpitale przedszkola, teatry sluzace za schrony - straty wlasne Rosji byly tylko pare % dzisiejszej sumy

Stad WCZESNIEJSZY post Zwolana odnoszacy sie do okresu PRZED i NA SAMYM POCZATKU napasci na Ukraine - gdy Rosjanie mysleli ze
Zelenski ucieknie, armia ukrainska rozyspie sie jak domek z kart a Ukraincy beda witac Rosjan jak wyzwolicieli - probowali nie mordowac
cywilow i nie niszczyc cywilnej infrastruktury, bo to utrudniloby rzadzenie Ukraina po jej podboju. .

Ale to okazalo sie mrzonkami opowiadanymi przez FSB i GRU Putinowi, ktoremu nikt nie odwazal sie powiedziec ze cesarz jest nagi -
Zelenski nie uciekl a armia Ukrainska zadala wysokie straty Rosjanom. I ci przegrywajac na polu bitwy przerzucili sie na normalna
sowiecka praktyke - mordowania cywilow, zeby zdemoralizowac oponenta, ktory nie jest w stanie obronic swoich kobiet i dzieci.
Stosowali te taktyke w Syrii, stosowali w Czeczeni (250. tys zamordowanych cywilow), stosowali w Afganistanie (2mln zabitych cywilow?)

I stosuja ja na Ukrainie - .domy, szpitale i teatr sluzcy za schron cywilow w Mariupol, egzekucje cywilow w Buczy, Irpieniu , ostrzaly rakietowe Charkowa i Kijowa. O ktorych Edward Zwolan WIEDZIAL, gdy 4 KWIETNIA. A mimo to NIE napisal wtedy:

[...]

nie, napisal cos OWROTNEGO - BRONIL swojego zachwytu sie szlachetnoscia i humanizmem rosyjskiej armii najezdzczej, piszac:
"wojska Rosji akceptuja wysokie straty wlasne bo chca redukowac ilosc zabitych cywilow"
Edward Zwolan, Apr. 4

Po ich owocach poznacie ich: Edward Zwolan - everyone.

==
Piotr
Message has been deleted

Basia

On Tuesday, April 12, 2022 at 12:51:12 PM UTC-7, Piotr wrote:

> "wojska Rosji akceptuja wysokie straty wlasne bo chca redukowac ilosc zabitych cywilow"
> Edward Zwolan, Apr. 4
>
> ==
> Piotr

Iraq War 2003
Monthly civilian deaths:
March.... 3977
April....... 3438

https://en.wikipedia.org/wiki/Casualties_of_the_Iraq_War

Ukraine: civilian casualty update 7 April 2022
From 4 a.m. on 24 February 2022, when the Russian Federation’s armed attack against Ukraine started,
to 24:00 midnight on 6 April 2022 (local time), the Office of the UN High Commissioner for Human Rights
(OHCHR) recorded...1,611 killed... .

https://www.ohchr.org/en/news/2022/04/ukraine-civilian-casualty-update-7-april-2022

In the first month and a half civilian deaths
in Ukraine are 3.5 times lower than in Iraq.

Iraq, first 1.5 months: 3977+(3438/2)=5,696
Ukraine, first 1.5 months: 1,611
5,696/1,611= 3.53

Basia (Ona/Jej)