Rosjanie szczerze o potrzebie ludobojstwa na Ukrainie

Piotr

https://wiadomosci.wp.pl/zbrodnia-w-buczy-to-poczatek-rosjanie-pisza-wprost-co-chca-zrobic-zwyklym-ukraincom-6754606166600192a

Grigorij Judin wskazuje na nowy wątek rosyjskiej narracji, która pojawiła się po zbrodni w Buczy. Kremlowscy propagandziści twierdzą, że skoro Ukraińcy stawiają opór, nie chcąc dać się wyzwolić, to oznacza, że nie tylko ukraińskie władze, ale i zwykli ludzie są przesiąknięci "nazizmem".

Margarita Simonian, redaktor naczelna anglojęzycznej telewizji informacyjnej Russia Today, powiedziała, że "teraz wyzwolenie oznacza oczyszczenie". - Nie doceniliśmy, jak głęboko nazizm przeniknął społeczeństwo ukraińskie - dodała.

Rosyjska państwowa agencja informacyjna Ria Novostii zamieściła też tekst pt. "Co Rosja powinna zrobić z Ukrainą". Autor Timofiej Siergiejew (scenarzysta filmowy i stały komentator) opisuje, jak powinna wyglądać dalsza "denazyfikacja Ukrainy".

"Ci, którzy chwycili za broń, powinni zostać maksymalnie zniszczeni na polu bitwy" - pisze o wojsku i obronie terytorialnej. "Elita banderowców musi zostać wyeliminowana, jej reedukacja jest niemożliwa" - to już o politykach i władzach samorządowych.
"Społeczne bagno, które aktywnie i biernie wspierało je działaniem i bezczynnością, musi przyswoić okropności wojny (...), tragedie i dramaty, jako lekcję historyczną i zadośćuczynienie za swoją winę" - cytat odnosi się do zwykłych obywateli Ukrainy.

Ukraina ma być nową republiką ludową. Czeka ją 30 lat "denazyfikacji"
Siergiejew twierdzi, że na zdobytych terenach musi powstać "nowa republika ludowa", powinny rozpocząć się masowe śledztwa, a podejrzani o "współpracę z nazistami" mają pracować przymusowo przy odbudowie nowego kraju. Dopiero po około 30 latach, gdy wyrośnie nowe pokolenie, Rosja będzie bezpieczna."

A nasz scpowy Bardzo Stabilny Geniusz - wydedukowal, ze Rosjanie maja takie duze straty, nie dlatego ze Ukrainska armia stawia mocny opor i nie dlatego ze rosyjscy zolnierze sa traktowani przez swoich dowodcow jako mieso armatnie, w mysl starej zasady Stalina - "u nas ludziej mnogo" - tylko - dlatego, ze Rosjanie sa .... tacy zatroskani o zycie cywilow - ze wola poswiecic zycie swoich rosyjskich zolnierzy niz przypadkiem zabic ukrainskiego cywila:

"Patrząc na ogromne straty jakie ponoszą Rosjanie w wojnie z Ukrainą, to wiąże się chyba z tym, że nie prowadzą oni wojny totalnej. A patrząc na jednostronną propagandę polską, to się poprostu rzygać chce i jest nie do zniesienia."
Edward Zwolan

Daj czlowiekowi okazje - to napisze kim jest.
==
Piotr

narc...@gmail.com

poniedziałek, 4 kwietnia 2022 o 17:32:59 UTC-4 Piotr napisał(a):

> Edward Zwolan
>
> Daj czlowiekowi okazje - to napisze kim jest.

Przecież zwolan to nie człowiek to zboczeniec - pedał.

Basia

Co ma wspolnego moja sugestia ze
wojska Rosji akceptuja wysokie straty
wlasne bo chca redukowac ilosc
zabitych cywilow z propozycja jakiegos
politologa z Moskwy by po wojnie
surowo ukarac ukrainskie elity?

Piotr Trela jest 'wysoki do nieba' ale
glowe ma raczej jak u 10 latka. Niedlugo
bedzie Basie pewnie scigal bo na
litere "Z" ma nazwisko.

https://i0.wp.com/gazette.mun.ca/wp-content/uploads/2017/11/biology.jpg?w=1536&quality=100&ssl=1

Basia (Ona/Jej)

Piotr

orientacja seksualna nie ma tu nic do tego. Zwolan jest putinowska dziwka, bo taki jego charakter, nie bo taka jego
seksualna orientacja.

I najlepszy dowod w tym, ze gdyby jego preferencje mialy tu znaczenie - to bylby przeciwko Putinowi, ktory znany jest ze
swojego szczucia na homoseksualistow - ktory podaje ich na dowod zepsucia, ktore Zachod probuje zarazic Rosje i
ktory prezentuje swoje szczucie na LGBT jako obrone tradycyjnych wartosci chrzescijanskich Rosji.

Tak wiec, fakt ze Zwolan powtarza propagande Putina i wybiela ludobojcow - wskazuje na duzo glebsze pekniecie etyczne:

-albo chce dostowac rzeczywistosc do swoich absurdalnych teorii etnicznych/rasowych (o zlych Germanach kontrolujacych Zachod;
wczesniej tropil jakichs wynalezionych przez siebie "MuZydow")

- czy tez probuje dowartosciowac swoje ego - no bo jesli wszyscy inni, z wyjatkiem boukuna, andala, Filipa i Wielobyta, dali sie oszukac
ukrainskiej/ "germanskiej" propagandzie - A ON NIE - to znaczy, ze nie jest tak zle, ze on jednak madrzejszy od wiekszosci, a skoro tak
to jego zycie nie jest az tak patetyczne....

Piotr

Russet Bulba

Jak redukuja skoro wystawiaja sie jak idioci na ukrainskie ataki na drogach i w miastach? Dowod naiwnej strategii, ktora calkowicie zawiodla. Zawalili droge do Kijowa konwojami o dlugosci 50 km bez zdolnosci manewru i dostali baty. Nie da sie uciekac nawet czolgami przez bagna i chaszcze. Bardziej banda zbirow i zlodziei niz profesjonalna armia.

Basia

On Monday, April 4, 2022 at 4:31:16 PM UTC-7, Piotr wrote:

> Zwolan jest putinowska dziwka, bo taki jego charakter, nie bo taka jego
> seksualna orientacja.
>
> Zwolan powtarza propagande Putina i wybiela ludobojcow -
>
> Piotr

No nie mowilam przed chwila ze
Piotr Trela bedzie mnie scigal za
to ze mam na "Z" nazwisko.

Kreatura nie moze sie powstrzymac
od obelg bezpodstawnego wyzywanie
od "dziwek putyniowskich" i nawet
"wybielaczy ludobojstwa."

Caly Piotr Trela, zniewazca i defamator
internetowy z Memorial University w
Kanada:

Basia

narc...@gmail.com

poniedziałek, 4 kwietnia 2022 o 19:31:16 UTC-4 Piotr napisał(a):

> orientacja seksualna nie ma tu nic do tego. Zwolan jest putinowska dziwka, bo taki jego charakter, nie bo taka jego
> seksualna orientacja.

każdy pedał stara się być widocznym bez względu na wszystko.

> [...]
> ktory prezentuje swoje szczucie na LGBT jako obrone tradycyjnych wartosci chrzescijanskich Rosji.

putyn gra na odczuciach ruskich. Rasowy kacap jebie wszystko prócz chłopa, od tego jest putyn.

> [...]
> to jego zycie nie jest az tak patetyczne....

vide up:
Zboczeńcy - tym bardziej na ściepie, gdzie nie można im zajebać z fleka w ryj, srają tym co zalega im pod czachą, mózgiem to na pewno nie jest.

Basia

Z internetowym defamatorem Piotrem Trela
sfotografowane sa razem pani Sally Goddard,
Margaret Caldwell i pani Jane Costello.

Basia (Ona/Jej)

fatso

A ja po swojemju depraWuje Braci-Bialorusinow:
Буча-неподалеко Киева. Новый символ русского зверства. Не забудем, не простим. Вот вам-беларуские рабы-вашь Царь Путин Отравитель и его сука-Лукашка на работе.

Puszczam po kilkanascie razy az do zabanowania na stronach Kanalu1 u Lukaszki.
Ale biorac rzecz psychologicznie to tez bym sie wkurwil i mordowal wszystkich wokolo widzac,
ze moi kamraci w polu widzenia, w czolgach, sa odstrzeliwani przez tureckiego samolocika niczym kaczki. Mordowany soldat nie dziala racjonalnie. U niego za to powstaje ZEW KRWI ORDYNCA.

Piotr

On Tuesday, April 5, 2022 at 5:04:22 AM UTC-2:30, fatso wrote:
> A ja po swojemju depraWuje Braci-Bialorusinow:
> Буча-неподалеко Киева. Новый символ русского зверства.

nie tylko - wg cywilow ktorych nie zamordowali - byli tez tam Bialorusini - miwcy z biloruskim akcentem - albo ze sluzb specjalnych albo tych
ktorzy podpisali kontrakty z rosyjskimi rekrutantami.

fatso

Nadal monitoruje bialoruskie informacje. Jestem zaszokowany zamknieciem szmatlawca Lukaszki Sowiecka Bialorus. Moi ulubieni propagandzisci Mukovozczik, Gladkaja gdzies znikneli. A ze pisma niezalezne-Bial.Partizan, Narodnaja Volia juz dawno padly trupem to mamy unikalna tam sytuacje-brak pisanej informacji. A ta co sie podaje w TV jest zalosna.
Gdy ginal rezym Adolfa Hitlera to jego szmata, Voelkisher Beobachter, wychodzila do konca!

Basia

UPDATE 1, April 7, 2022

Iraq War 2003
Monthly civilian deaths:
March.... 3977
April....... 3438

https://en.wikipedia.org/wiki/Casualties_of_the_Iraq_War

Ukraine: civilian casualty update 7 April 2022
From 4 a.m. on 24 February 2022, when the Russian Federation’s armed attack against Ukraine started,
to 24:00 midnight on 6 April 2022 (local time), the Office of the UN High Commissioner for Human Rights
(OHCHR) recorded...1,611 killed... .

https://www.ohchr.org/en/news/2022/04/ukraine-civilian-casualty-update-7-april-2022

In the first month and a half civilian deaths
in Ukraine are 3.5 times lower than in Iraq.

Iraq, first 1.5 months: 3977+(3438/2)=5,696
Ukraine, first 1.5 months: 1,611
5,696/1,611= 3.53

UPDATE 2, May 2, 2022

From 4 a.m. on 24 February 2022, when the Russian Federation’s armed attack against Ukraine started, to 24:00 midnight on 1 May 2022 (local time), the Office of the UN High Commissioner for Human Rights (OHCHR) recorded....: 3,153 killed... .

https://www.ohchr.org/en/news/2022/05/ukraine-civilian-casualty-update-2-may-2022

Iraq War 2003
Monthly civilian deaths:
March.... 3977
April....... 3438

https://en.wikipedia.org/wiki/Casualties_of_the_Iraq_War

In the first 2 months civilian deaths
in Ukraine are 2.35 times lower than
they were in Iraq.

Iraq, first 2 months: 3977+3438=7,415
Ukraine, first 2 months: 3,153

7,415/3,153= 2.35
--------------------------------------

Basia (Ona/Jej)

Basia

On Tuesday, May 3, 2022 at 3:48:15 PM UTC-7, Basia wrote:
> [...]
A tutaj wiecej o defamatorze, ktory przy okazji
inwazji Putynia na Ukraine dopatrzyl sie okazji
do samowybielenia, ...poprzez demonstracyjne
oczernianie innych oraz oszczerstwa kierowane
pod cudzym adresem.

Polish authorities suggest the existence
of several thousand former SB informants
in today’s academic circles in Poland,
where Piotr Trela during the period of
communist Martial Law, or shortly thereafter,
has started his professional career.

A compilation of publicly accessible
information about Piotr has been made
available to readers of soc.culture.polish
to help form a personal opinion about
him.

https://ca.linkedin.com/in/piotr-trela-81906b41

1. Piotr od malego dziecka byl wychowankiem
ideologicznych komunistow Jaskotow.

Piotr Trela:
“Pania Jaskot znalem jako 7-latek”

2. Kazimierz Jaskot, czlonek KC PZPR
byl rektorem Czerwonego Uniwersytetu
kompletnie spenetrowanego przez SB'ecje
gdzie donosicielstwo i szykany oraz
wyrzucanie ze studiow byly codziennoscia.

Koniec Szkoly Serwilizmu str.5
http://ksi.home.pl/archiwaprzelomu/obrazy/AP-24-1-3-1_46.pdf

Czasy Mocno Polityczne
https://historiaus.usz.edu.pl/wp-content/uploads/2016/09/ks-28-30.01.2011-2.jpg

3. Piotr byl prosperujacym pracownikiem tego
wlasnie SB'eckiego Uniwersytetu i znajdowal
zatrudnienie w Zakladzie Teledetekcji specjalizujacym
sie w przeroznych formach elektronicznego nasluchu.

Piotr Trela: Szczecin University, Zaklad Teledetekcji
http://www.ices.dk/sites/pub/Publication%20Reports/Marine%20Science%20Symposia/Phase%202/Rapport%20et%20Proces-Verbaux%20des%20Reunions%20-%20Volume%20188%20-%201989%20-%20Partie%2040%20de%2071.pdf

4. Gdy Piotr byl jeszcze studentem w Gdansku
jego wspol-lokatorzy w akademickim pokoju
wpadali w rece SB'ecji, pozniej skazywani byli
na wieloletnie wyroki wiezienia.

Piotr Trela:
“…mojego kolegi z ktorym mieszkalem w jednym pokoju w
akademiku i ktory dostal 3 lata za przewozenie paru ulotek (i odsiedzial z
tego 2 lata).

5. Piotr bral udzial w licznych protestach
i zadymach przeciwko komunie, min. w Gdansku,
ale w obliczu milicyjnych lapanek nie uciekal.
Gdzie inni ryzykowali zdrowiem a nawet zyciem
by nie zostac pojmanym przez ZOMO, Piotr
pozostawal w miejscu.

Piotr Trela:
“…mielismy nadzieje, ze ZOMO nie zatrzyma
pociagu by nas wygarnac...pociag zatrzymal sie po ujechaniu
50 metrow. ZOMO wbieglo na peron i czekalo. Zrobilo sie nieprzyjemnie.
Niektorzy z nas zawierzyli swoim nogom - otwierali awaryjne drzwi z
drugiej strony i pryskali na tory …postanowilem zostac w pociagu,”

6. Piotr klamie twierdzac ze nie widzial na
oczy Jaskota, Rektora uniwersytetu na ktorym
byl pracownikiem naukowym (Uniwersytet Szczecinski
liczyl wtedy niewiele ponad 50 osob lokalnego grona
pedagogicznego, wiekszosc wykladowcow byla
wowczas wizytujaca).

https://historiaus.usz.edu.pl/wp-content/uploads/2015/07/PTDC0003.jpg

7. Piotr Trela nawet dzisiaj grozi swoim oponentom
donosicielstwem (patrz cytat grozba donosu
oraz pobicia, "skucia mordy," w wypadku powrotu
do Polski!)

Piotr Trela:
“I jesli...przyjada kiedys do Polski to niech uwazaja - …ten ze zdjecia…dowie sie co o nim wypisujecie, to wam morde skuje.”

8. Piotr nie chce udzielic odpowiedzi na proste
pytania z ktorymi nikt na emigranckiej grupie
spolecznosciowej nie ma najmniejszego problemu,
np. kto w PRL rekomendowal na zagraniczne
studia doktoranckie do Kanady – Piotr przywoluje
prawo przestepcow do nie-samo-inkryminacji.

9. Piotr w pierwszym swoim tekscie opublikowanym
na Zachodzie zawarl donos. Poinformowal kanadyjska
publike ze Komunisci w Polsce nie sa prawdziwymi
Marksistami-Leninistami.

Piotr Trela:
"I wanted to see a believing Marxist-Lenninist with
my own eyes. Spending 29 years in a Marxist Lenninist
country I hadn't met any... . I was anxious to see my
first live Marxist-Leninist.

Strona nr. 7
http://dalspace.library.dal.ca/xmlui/bitstream/handle/10222/52077/dalhousiegazette_volume122_issue4_september_28_1989.pdf?sequence=1&isAllowed=y

10. Piotr w przeciagu 27 lat dzialalnosci na grupie
dyskusyjnej soc.culture.polish napisal tysiace
reply'ow ale samemu nie otworzyl wiecej nizeli
kilkudziesieciu wlasnych watkow. Wiekszosc
dopiero wtedy gdy zostalo to zauwazone w
2016 roku, i zostala mu zwrocona uwaga.
Donosiciel, jego przelozeni, nie sa zainteresowani
przekazywaniem wlasnych opinii a gromadzeniem
cudzych.

11. Piotr od lat ulatwia prace donosicielom
ograniczajac swobode wypowiedzi w internecie;
pietnujac anonimowosc oraz domagajac sie by
wszyscy Internauci podpisywali sie swoimi
prawdziwymi imionami i nazwiskami.

12. Gdy Trybunał Praw Człowieka w Strasburgu
orzekł że Grzegorz Braun mial prawo nazwac
profesora Miodka SB'ekiem, Piotr Trela usilowal
ograniczyc swobode wypowiedzi Brauna
Argumentujac ze uczciwy system to taki w
ktorym "lepiej by winny uszedl karze niz zeby
niewinnego skrzywdzic."

Piotr zaczal bronic systemu prawnego
ktory nie wymierzyl sprawiedliwosci ani
jednemu z SB’eckich oprawcow zapominajac
ze Braun nie domagal sie kary dla SB'eka
tylko swobody wypowiedzi dla siebie.

13. Piotr w swoim nowym miejscu
zamieszkania szybko dal sie poznac
jako proponent internetowej cenzury,
nazywajac idiotami Nowofundlandczykow
uskarzajacych sie na cenzure w netcie.

14. Piotr zapytany na soc.culture.polish o
dokladna date swojego wyjazdu z PRL’u do
Kanada- w okresie rzadow Rakowieckiego
i Kiszczaka czy tez pozniej, gdy uzyskanie
paszportu nie bylo powiazane z probami
werbunku do wspolpracy ze Sluzba Bezpieczenstwa,
odpowiada milczeniem oraz natychmiastowym
i bezpowrotnym zerwaniem wieloletniego
kolezenstwa z pytajacym go p. Andrzejem Strakiem.

Czy Piotr byl SB'eckim donosicielem tego
niewiem, wiem tylko ze na Jaskotowym Uniwersytecie,
i nie tylko, byli tacy! Gdy zas komuna padala
w 1989r istniala czy tez mogla byc postrzegana
grozba ze donosiciele moga zostac zdemaskowani
i ukarani.

Z pewnoscia wladze Uniwerystetu Szczecinskiego
(SB'ecja, kapitan Cholewa, pro-rektor Homa,
Rektor Jaskot) czynili kroki by zapewnic
donosicielom nalezyte bezpieczenstwo, odwrot,
alibi, czy ewakuacje. Piotr wlasnie w tym okresie
czasu i jako pracownik uniwerstytetu (!) z wiza
studencka w PRL'owskim paszporcie wyjezdza
na szkolenia doktoranckie do Kanada. Dzisiaj
panikuje pytany o szczegoly swojego wyjazdu.

Ubecka metodyka dyskusji Piotra do wgladu
w archiwach Google'a. Kazdy moze sobie wyrobic
opinie z kim/czym ma do czynienia.

A tutaj fotka:

https://i0.wp.com/gazette.mun.ca/wp-content/uploads/2017/11/biology.jpg
From left are project team members Drs. "Piotr Trela", "Sally Goddard", "Margaret Caldwell" and "Jane Costello". (Absent: Dr. "Anna Rissanen")

Science in Poland PAP (auto-generated translation below)
https://www.wprost.pl/edukacja/10165250/nowe-przepisy-o-lustracji-na-uczelniach-moga-dotyczyc-nawet-kilku-tysiecy-osob.html

New regulations on lustration at universities. "They may concern even several thousand people"

The new regulations on lustration at universities may be felt by even several thousand people who cooperated with the security services during the Polish People's Republic - Deputy Minister of Science and Higher Education Piotr Müller said in an interview with PAP. In his opinion, universities need decommunization.

The Law on Higher Education and Science (Constitution for Science, Law 2.0), in force since October 1, 2018, provides for changes to the provisions on vetting at universities. Pursuant to the Act, a person who "did not work from July 22, 1944 to July 31, 1990, may become a member of the university council, a member of the university senate, a member of the Science Evaluation Committee, the Scientific Excellence Council, the Polish Accreditation Committee, or a titular professor" and did not serve in state security agencies (...) and did not cooperate with these authorities ”.

Decommunization" at universities

Deputy Minister of Science and Higher Education Piotr Müller in an interview with PAP called these provisions "decommunizing". When asked whether decommunization is still needed at universities, he replied: "Without a doubt." He assessed that the introduction of new regulations "may be a stage of a delayed, but still settlement of, issues related to the functioning of the People's Republic of Poland".

When asked how many people the new regulations will make their academic career difficult, Piotr Müller commented: “We do not have such data, because we do not have a way to collect it. But I think it could even affect several thousand people in the country. " - The latest research by the Institute of National Remembrance shows that the environments at universities were very infiltrated and there were many people there who were secret collaborators - said the deputy minister.

The provisions related to vetting are to prevent the performance of important functions in higher education not only by lustration liars, but in general all persons who collaborated with the SB or were functionaries of these services. Persons applying for the positions listed in the Act will have to submit a lustration declaration. - If someone in such a statement writes that he was a secret SB officer, he will not be able to perform these important functions - said the deputy minister. And he added that if someone makes a false statement, they will be breaking the law.

He recalled that so far only a small group of people who applied for managerial positions were obliged to submit lustration declarations at universities. - There was not even awareness of the content of this lustration declaration - he assessed. According to him, the new regulations will result in the fact that people who cooperated with the SB will not want to perform managerial functions at all.

Not too late?

When asked if it made sense to introduce such legislation only now, he said yes. He calculated: - Suppose that in 1989 someone was 30 years old, had already made a career at the university and was an informer. Today, such a person is 59 years old. He still has many years of work at the university ahead of him. And people of that age often play a significant role in higher education, 'he said.

The deputy minister pointed out that the new lustration provisions did not apply to members of the Polish Academy of Sciences or management positions at the academy, because the Act does not cover the Polish Academy of Sciences. - Here, unfortunately, these new regulations do not apply. I say it with sadness - the interlocutor commented.

The provisions on the vetting of candidates for professors will enter into force on April 30, 2019. And the provisions on the vetting of candidates for managerial positions and newly elected members of university governing bodies have been in force since October this year.

Source: Science in Poland PAP