Dobre wiesci!! Dochodza mnie sluchy

Basia

Specjalna akcja Rosji na Ukrainie
ma sie zakonczyc juz w Piatek!

Rosjanie rzekomo osiagneli swoj cel.
Ukrainskie regularne wojsko w wiekszosci
jak nie okrazone to rozbite, przetrzebione,

...i Rosjanie maja w Piatek oglosic zakonczenie
akcji wojskowej.

Basia (bона/її)

Gwałciciel moralności werbalnej

Basia napisał(a):
Nie mają co jeść, na wioskach już buszują po kurnikach.
W miastach zaglądają do sklepów.

https://twitter.com/a1bns/status/1501589442708054024

a a

co tydzień jest piątek
czyli na świątek piątek,
czyli nigdy
no chyba , że Iga znów wygra teleturniej

a a

On Thursday, 10 March 2022 at 07:56:45 UTC+1, Basia wrote:
to dobrze, że sluch się naprawił
i płukanie uszu pomoglo

Hreczecha

Hmmm..Zaczynaja sie wiosenne roztopy Kolumny rosyjskich wojsk zaczynaja grzeznac w blocie i stanowia latwy cel dla ukrainskich dronow i rakiet. A oprocz tego, Putin chyba zaczyna sie orientowac w nastrojach w wojsku, ktore jest coraz bardziej wk.....e na niego i jego najblizsze otoczenie. Wiec takiego scenariusza nie mozna wykluczyc.

Basia

Owszem pogoda gra role, ale Pytyn mowil
ze Rosja nie zamierza okupowac Ukrainy,
zreszta nawet gdyby chciala bylo by to
niemozliwoscia, jest zbyt wielka,

...no i osiagnal zamierzony cel, NATO
nie bedzie juz nigdy probowalo rozszerzyc
sie na Ukraine, ani tym bardziej Bialorus
czy tez gdzie indziej w poblize Rosji bez
uwzglednienia rosyjskich wzgledow
bezpieczenstwa.

To straszne ze cene arogancji Zachodu
musieli zaplacic Ukraincy. Nikt z Zachodniej
tzw. dyplomacji kompletnie nie sluchal tego
co Putyn mial do powiedzenia przed czym
ostrzegal. Prosze spojrzec, na ponizsze wideo
pokoi jeszcze jest dostepne na youtube:

https://youtu.be/loPiNhH5ViM?t=231

Jeden idiota sobie dlubie w oku, drugi patrzy na
zegarek, kolejny z jakas glupkowato usmiechnieta
mina, ...wszyscy jak na tureckim kazaniu,
profesjonalni "dymplomaci-naukofcy" prawdziwe
dyplomatolki. A teraz kolejna tragedia we
Wschodniej Europie.

Basia (bона/її)

Russet Bulba

Putin krotko przed napadem na Ukraine byl mniej popularnym w Rosji niz wizja dawnego CCCP, z tendencja dla siebie spadkowa. Aneksja Krymu w 2014 roku wzniosla Putina do szczytu popularnosci. Ale to bylo wowczas. Rosjanie wierzyli i wielu wierzy nadal iz tozsamosc ukrainska, to niemal wylacznie zachodnia Ukraina a reszta jest w zasadzie o prorosyjskich sympatiach i inklinacjach i w swojej istocie jej obecna separacja w postaci suwerennego panstwa od Rosji jest sztuczna i pod wplywem manipulacji Zachodu. . Co w takiej sytuacji ma poczac dyktator, ktorego popularnosc ulega nieustannej erozji jak nie wpisac sie w popularna wizje spoleczna i byc jej championem? A wiec to robi, tylko ze droga militarnego odzysku Ukrainy okazala sie o niebo trudniejsza, niz ktokolwiek w Rosji to sobie wyobrazal i zaprzeczeniem utralonego popularnego postrzegania. Pytanie, co dalej, zwlaszcza iz wielu wierzy iz Rosja byla zbyt malo energiczna w swoim dotychczasowym wysilku i w tym jest zrodlo problemu.

a a

czy te słuchy dochodzą spod poduchy ?

Gwałciciel moralności werbalnej

Gwałciciel moralności werbalnej napisał(a):
https://twitter.com/antiputler_news/status/1503028842679705603

I gdzieś jest podsłuchana rozmowa rosjan. Sołdat opowiada żonie
ile futer, agregatów, sprzętu agd przywiezie do domu. Tak że denazyfikacja w toku:)

Russet Bulba

Jak dozyje, to przywiezie a jak nie dozyje, to inny dowiezie innej zonie.

cyrylme...@gmail.com napisał(a):

> Jak dozyje, to przywiezie a jak nie dozyje, to inny dowiezie innej zonie.

Rowery też kradną, serio:) Wot wajna, mnogo filmów z pola walki.

andal

On Sun, 13 Mar 2022 10:14:01 -0700 (PDT), Gwałciciel moralności werbalnej
wrote:
bo to jest ta sama rasa co boukun, caly okres prl-u przezyl na kradziezach

Gwałciciel moralności werbalnej

Gwałciciel moralności werbalnej napisał(a):
https://twitter.com/ua_industrial/status/1505891138095435781

https://twitter.com/ua_industrial/status/1505887697587609603 przed denazyfikacją i po "denazyfikacji"
https://twitter.com/ua_industrial/status/1505931152552599554 sam proces "denazyfikacji"

u2

W dniu 21.03.2022 o 16:57, Gwałciciel moralności werbalnej pisze:
dysydentt
@dysydentt
·
18 min
W odpowiedzi do
@ua_industrial
Rusisći trafili w strategiczne centrum handlowe.

Odgrywają się za brak cukru u nich.

Gwałciciel moralności werbalnej

u2 napisał(a):
Cukru już nie ma. Jak nie ma cukru, nie ma też bimbru:)
Teraz sprzedają 1kg soli na łeb.

u2

W dniu 21.03.2022 o 18:24, Gwałciciel moralności werbalnej pisze:
> Cukru już nie ma. Jak nie ma cukru, nie ma też bimbru:)
> Teraz sprzedają 1kg soli na łeb.

sól ponoć jest bardziej przydatna w czasie wojny niż cukier

konserwy, suchary również w cenie

a najbardziej poszukiwany jest chleb

u mnie zbierają teraz środki czystości, widać spożywki jest już od
zarąbania:)

Russet Bulba

Piatek juz dawno minal. Tak wiec jaka jest teraz nazwa tej nowej akcji rozpoczetej po piatku?

andal

lewatywa baski

Basia

Pytaj sie swoich Banderowcow, skad Basia
ma niby wiedziec, ...to oni narobili klopotu,
sobie i innym.

Basia (Ona/Jej)

Basia

Tu mala uwaga, nie chce w calosci
obciazac wina Banderowcow!

Zachod nie chcial zapobiec tej wojnie!
Od poczatku wykorzystywal Nacjonalistow,
w zalozeniu ze Putyn nie odwazy sie
nic zrobic. Putyn zrobil niespodzianke i
najechal Ukraine pod pretekstem de-nazyfikacji,
de-militaryzacji.

Teraz Banderowcy nijak nie moga sie
wydostac spod maszynki do mielenia
w ktora sie wpakowali.

Zachod bezczynnie sie przyglada a Putyn
ma w zamiarze zrobic powtorke z Groznego,
bo jezeli rozpusci okrazone w Donbasie
towarzystwo to stana sie z miejsca
partyzantami- jak zyczy sobie Zachod,
i rozni eksperci od Afganistanu jak
parka naszych Sikorskich, i Ukraina
stanie sie drugim Afganistanem.

Basia:

REMEMBER AFGHANISTAN
U.S. and Britain reportedly believe the Ukraine war could last 10-20 years, become a Russian quagmire
https://theweek.com/russo-ukrainian-war/1010797/us-and-britain-reportedly-believe-the-ukraine-war-could-last-10-20

"Sikorski nawoluje Ukraincow do walki
i zapewnia ze bedzie sie modlil o pozabijanych
ale na wszelki wypadek robi to nie z
pobliskiej Warszawy ale z USA, z Waszyngtonu
gdzie teraz przebywa pod ochrona
amerykanskiego parasola atomowego.

https://youtu.be/hFMy3DrDi9k?t=72

Tutaj filmik z 26 Lutego gdzie wydal sie
ze przebywa juz w Waszyngtonie.

https://youtu.be/Dv-2qrnNadM?t=124

Basia (Ona/Jej)

u2

W dniu 22.03.2022 o 05:15, UBasia pisze:
> Pytaj sie swoich UBanderowcow, skad UBasia
> ma niby wiedziec, ...to oni narobili klopotu,

to ty nie ubanderowiec ?:)

u2

W dniu 22.03.2022 o 06:08, UBasia pisze:
> Tu mala uwaga, nie chce w calosci
> obciazac wina UBanderowcow!

serio ? to żyd Zełeński ubanderowiec tak jak ty ?:)

andal

a dlaczego zydy putynia nie lubia zyda zelenskiego?

Basia

On Monday, March 21, 2022 at 9:15:50 PM UTC-7, Basia wrote:
Mielam nadzieje ze to sie skonczy, ze
niebawem zostanie podpisany pokoj,
ale sie mylilam.

Moge podeslac Bulbie najswiezsza mapke
sytuacyjna jaka publikuje reguralnie
francuski Departament Obrony:

https://www.defense.gouv.fr/ukraine-point-situation?fbclid=IwAR3jyNMP737yMAYDK4ut7sCFmBudFZ02P2-gUu7KyXlIEJ_QOAFmdCU5Qo0

Jak wczesniej pisalam, Armia Ukrainy wydaje
sie byc w Donbasie otaczana, a Putyn obawia
sie ze jak podpisze pokoj i rozpusci Banderowcow
do domow, to podejma walke partyzancka,

...na co zreszta licza Zachodni proponenci
uczynienia z Ukrainy drugiego Afganistanu
ktory wykonczylby na przestrzeni kilku lat
Rosje. NATO.USA, Kaczak gotowi sa zbroic
insurekcje na Ukrainie.

Putyn wystrzelil kilka rakiet hipersonicznych
w okolice granic Polski i Rumunii by wybic
NATO z glowy pomysl niesienia pancernej odsieczy
czolgowej dla otaczanej w Donbasie armii.

Basia (Ona/Jej)

u2

W dniu 23.03.2022 o 01:51, andal pisze:
ba, nawet w Jerozolimie Zełeńskiego sekują, mają gieszeft z Putlerem:)

fatso

Po nieudanej wojnie w Ukrainie czeka Rosje prawdziwy Armageddon-nowa rewolucja.
Powstanie ucisniony narod i wyrznie Zydow-Oligarchow plus rosyjskich slowianskich Swinskich Ryjow co sie przy Zydach utuczyli.
Aha, wlasnie dostalem wiadomosc z Ukrainy-piekna zona bylego posla zlapana przy przemycie na Zachod $28 mln + jakies milionik Euro tez przy okazji. Kolomojski-patron Zelenskiego, slynny Ruslan Chazbulatov(iscie slowianskie u tego Zyda nazwisko)-tez chyba polegna w tej wojnie.

u2

W dniu 23.03.2022 o 09:50, fatso pisze:
> [...]
> Aha, wlasnie dostalem wiadomosc z Ukrainy-piekna zona bylego posla zlapana przy przemycie na Zachod $28 mln + jakies milionik Euro tez przy okazji. Kolomojski-patron Zelenskiego, slynny Ruslan Chazbulatov(iscie slowianskie u tego Zyda nazwisko)-tez chyba polegna w tej wojnie.

trzeba być nie tylko mentalnie gotowym na długą i krwawą wojnę, trzeba
po prostu szykować dużą europejską armię, na czele której będzie Bolanda
jako największa armia

PMM (premier Morawiecki) doskonale o tym wie, samo NATO nie obroni
Europy, tylko Europa może siebie obronić, Zełeński również wskazuje, że
to nie jest obecnie lokalna wojna, tylko wojna europejska

gdzie białasy się biją, tam żółtki korzystają. ta europejska wojna może
się przekształcić w wojnę światową, zwłaszcza że żółtki dały gwarancje
dla Putlera, bez tych gwarancji Putler nie zaatakował by Europy, Putler
robi za chłopca na posyłki dla żółtków:)

Basia

On Wednesday, March 23, 2022 at 2:43:05 AM UTC-7, u2 wrote:

> trzeba być nie tylko mentalnie gotowym na długą i krwawą wojnę, trzeba
> po prostu szykować dużą europejską armię, na czele której będzie Bolanda
> jako największa armia

Jestes smieszny. Ludziska wyobrazaja
sobie wojne jak z minionej epoki, okopy
bagnety, karabiny, bieganina po polu.

Kaczak nawet wykopal Mierzeje dla
splawu broni na Ukraine, dla podtrzymywania
tam w przyszlosci wojny partyzanckiej.
Nazywa sie to dumnie Port Nowego Swiata
czy jakos tak. Publika wyobraza sobie sobie
jakas powtorke z II wojny swiatowej, moze
nawet pierwszej.

Nowoczesna armia Rosji to odzialy
atomowe ktore nie weszly jeszcze
w obecnym konflikcie do uzytku.
Putyn pewnie nie chce na Ukrainie
tych odzialow uzywac. Woli zmielic
tam stary sprzet sprzed 30 czy 40 lat,

...niczym Amerykanie w "Desert Storm"
pancerniki z czasow II Wojny Swiatowej
(USS Missouri i Wisconsin) ktore przez
40 dni ostrzeliwywaly okolice Kuwejtu.
Po wystrzeleniu wszystkiej istniejacej
amunicji poszly do amerykanskich
muzeow wojennych np w Hawaii.

Putyn rzekomo uzywa na Ukrainie 30
procent potencjalu wojskowego Rosji
ktory obecnie ma sie opierac glownie
na odzialach nuklearnych.

Nie widzielismy ich jeszcze w akcji,
stad niewiele wiadomo. Nikt tez nic
nie mowi. Panuje medialna cisza.
Sadze ze niebawem mozemy byc swiadkami
tego ze sposob prowadzenia wojny w XXI
wieku zmienil sie diametralnie.

Nie jest wiadomo dokladnie jaka bron
moze zostac zaprezentowana.

Wiadomo np. ze wiezyczka najnowoczesniejszego
rosyjskiego czolgu Armata jest w stu procentach
zautomatyzowana, tzn. zaloga przebywa w
calkiem odzielnym pomieszczeniu, wyizolowanym
(zapewne olowiem) kompartamencie, gdzie nikt
nigdy nie dotyka samoladujacych sie zapewne
nuklearnych pociskow.

Zaloga jest kompletnie odseparowana od amunicji,
...rzekomo dla bezpieczenstwa w przypadku wybuchu,
jakby ktos niby mial taki (nuklearny) wybuch przezyc!

Basia (Ona/Jej)

u2

W dniu 23.03.2022 o 11:48, UBasia pisze:
> Nowoczesna armia Rosji to odzialy
> atomowe ktore nie weszly jeszcze
> w obecnym konflikcie do uzytku.

bardziej przebierańcu powinieneś się ty ich obawiać:)

brat_olin

Basia wrote:

> Kaczak nawet wykopal Mierzeje dla
> splawu broni na Ukraine, dla podtrzymywania
> tam w przyszlosci wojny partyzanckiej.
> Nazywa sie to dumnie Port Nowego Swiata
> czy jakos tak.

W jaki sposob mozna "splawic" bron stamtad do Ukrainy?
Pod prad Wisly??

--
Smart questions to stupid answers

Basia

On Wednesday, March 23, 2022 at 4:23:22 AM UTC-7, brat_olin wrote:

> W jaki sposob mozna "splawic" bron stamtad do Ukrainy?
> Pod prad Wisly??

Zaglowcami da sie, ..pytac Kaczaka najlepiej.

Basia

brat_olin

Basia wrote:

> Zaglowcami da sie, ..pytac Kaczaka najlepiej.

Bez sensu. Do tego nie trzeba przekopu w Mierzei. Wystarczy
wyslac bron w gore Wisly np. z Torunia czy Grudziadza.

Ten przekop to tkwi jak belka w Pani oku, p. Basiu. Dokladnie jak
agenturze niemiecko/ rosyjskiej w Polsce. To dobrze, ma kluc!

Basia

On Wednesday, March 23, 2022 at 4:51:39 AM UTC-7, brat_olin wrote:

> Bez sensu. Do tego nie trzeba przekopu w Mierzei. Wystarczy
> wyslac bron w gore Wisly np. z Torunia czy Grudziadza.

A jak niby do Torunia mialby sie towar dostac,
...i bez zadeklarowywania i zadnych inspekcji
w zadnym porcie celnym, ...przy kontroli Ujscia
Wisly przez Gdanskich ziomkow z PO etc.

Chelmow na Ukraine Kaczak chyba nie ma
zamiaru splawiac.

Basia

brat_olin

Basia wrote:

> Chelmow na Ukraine Kaczak chyba nie ma
> zamiaru splawiac.

Helmy to Niemcy wciaz splawiaja na Ukraine.
Maja ich duuuzo - tradycja!

Russet Bulba

Co czyni Francuzow takimi szczegolnymi wazeliniarzami, to ich uleglosc wobec Moskwy. Macron byl na kazdy gwizdek Putina. Niemal tak nachalnym jak sam Lukaszenko. Co chcial przez to uzyskac, poza wlasnym, mylnym przekonaniem, iz cos robi i cos przez to znaczy? Bo i nie uzyskal nic dla Europy do tej pory. Musze uczciwie przyznac, iz obawy Kaczakow co do chwiejnosci fundamentow EU okazaly sie uzasadnione. Parcie na urawnilowke, na europejskie kolchoznictwo, a jak co do czego, to mizeria polityczna.

Russet Bulba

No i posowieckie onuce, ktore tez moga wyslac w ramach pomocy Ukrainie.

Basia

Jako jedyny chyba lider tzw. Zachodu chcial
zapobiec tej wojnie. W oczach Bulby czyni
Go to wazeliniarzem.

Basia nic tu nie poradzi nie wyperswaduje jak
taki jest Bulbowy swiatopoglad.

Basia (Ona/Jej)

Basia

On Thursday, March 10, 2022 at 1:50:05 PM UTC-8, Basia wrote:

> [...]
> mina, ...wszyscy jak na tureckim kazaniu,
> profesjonalni "dymplomaci-naukofcy" prawdziwe
> dyplomatolki. A teraz kolejna tragedia we

Poprawka: Byl jeden lider europejski ktory
sluchal co mowi Putyn i probowal odwiesc
Go od jego zamiarow. Byl to francuski
Prezydent, Macron.

Basia

Russet Bulba

Ta wojna byla wpisana w scenariusz Putina juz od dawna. Rozlam wewnetrzy w USA, wybor dziadka Joe na Prezydenta i uwaga na pandemii przesadzily sprawe wyboru daty ataku. Jak i ukonczenie Nordstream 2. Putin uznal, iz ma przed soba optymalne warunki do ataku na Zachod. Ukraina mialy byc pokazem efektywnosci armii rosyjskiej jak swego czasu Krym. A tu potknal sie w pierwszym kroku na progu swojego domu.

u2

W dniu 23.03.2022 o 14:03, UBasia pisze:
> Poprawka: Byl jeden lider europejski ktory
> sluchal co mowi Putyn i probowal odwiesc
> Go od jego zamiarow. Byl to francuski
> Prezydent, Macron.

Micron liczy na la guerre drole, ukryty za linią Maginota:)

Basia

Putyn nie rozumial ze Ukraina jest tysiac
razy wieksza od Krymu i zdecydowal sie
tam zrobic pokaz efektywnosci, i sie przeliczyl
:))))

Bulba powie jaka propagande czyta/oglada?

Zreszta niewazne, wszystko co sie teraz pisze
i oglada w USA, w Kanadzie, takze w PRL-bisie
jest czysta propaganda.

Prezydent Kennedy kiedys zostal doradzony
przez swoich Trepow ze Kuby nie dalo by sie
nigdy okupowac bo niemozliwoscia bylo
by US.Army nawet zdobyc ta olbrzymia
wyspe, co dopiero pozniej okupowac.
Kuba jest 5 razy mniejsza od Ukrainy!

Odbicie malutenkiego Kuwejtu przez sily
NATO, wojska amerykanskie i cala koalicja,
w 1991 roku trwalo ponad 40 dni !!!
Gdzie byl Bulba by narzekac ze pokaz
byl nieudany?

Putyn jest na 100 razy wiekszej Ukrainie
nawet jeszcze nie caly miesiac!

Basia (Ona/Jej)

Russet Bulba

Castro podbil Kube z garstka zwolennikow. Inne czynniki wewnetrzne. Putin nie spodziewal sie takiego oporu se strony panstwa oraz glownie spoleczenstwa ukrainskiego. W innym przypadku nie zaczynal by tak jak zaczal. A zaczal fatalnie.

Russet Bulba

Aby odbic Kuwej to armia musiala byc przerzucona za ocean. USA moglo to zrobic same ale wolalo w koalicji miedzynarodowej, ktora militarnie byla bez znaczenia ale politycznie byla wazna. To zabieralo czas. Ponadto przed operacja ladowa trwala operacja lotnicza z wielokrotnymi propozycjami USA dla Husseina do ewakuacji armii irackiej z Kuwejtu. Dopiero po wyczerpaniu tych mozliwosci zaatakowano na ladzie i ta operacja byla sprawna, szybka z minimalnymi stratami wlasnymi lecz dewastacja dla armii irackiej.

W przypadku najazdu na Irak w 2003 przebieg operacji byl bardzo szybki w sumie bez strat wlasnych. Armia USA byla mala, cos okolo 100,000 i w tydzien byli juz w Bagdadzie. W zadnym z tych przepadkow obrot sorawy nie przypominal w efektach najazdu rosyjskiego na Ukraine.

u2

W dniu 23.03.2022 o 15:06, Russet Bulba pisze:
> USA moglo to zrobic same ale wolalo w koalicji miedzynarodowej, ktora militarnie byla bez znaczenia ale politycznie byla wazna

Arabia Saudyjska wystawiła prawie 100 tysięcy żołnierzy, to nie było
bez znaczenia:)

Basia

Widze ze Bulba znowu zaczyna belkotac
powielac jakas propagande.

Zdobycie Kuwejtu przez wielka koalicje,
NATO, Amerykanie plus kilkanascie
najpotezniejszych militarnie panstw
takze spoza NATO, od rozpoczecia wojny,
nie od gromadzenia sie wojsk, trwalo
ponad 40 dni!

17 January 1991 – 28 February 1991 (Operation Desert Storm)
https://en.wikipedia.org/wiki/Gulf_War

Wikipedia pisze ze Kuwejt jest 33 razy
mniejszy od Ukrainy! Gazety dzisiaj
podaja ze wojska Rosji sa na Ukrainie
28 dzien dzisiaj.

Kto intelektualnie zdolny, niech wnioski
sobie samemu wyciaga.

Glowni czlonkowie koalicji:

Kuwait
United States
United Kingdom
Saudi Arabia
Egypt
France

Reszta koalicji:

Afghanistan[1]
Argentina
Australia
Bahrain
Bangladesh
Belgium
Canada
Czechoslovakia
Denmark[2]
Germany
Greece
Honduras
Hungary
Italy
Morocco
Netherlands
New Zealand
Niger
Norway
Oman
Pakistan
Poland
Portugal
Qatar
Senegal
Sierra Leone
Singapore
South Korea
Spain
Sweden
Syria[3]
Turkey[4]
United Arab Emirates
Israel (hit by Iraqi missile attacks)
Soviet Union (Non-combat support)
Japan (Financial aid)
West Germany (Financial aid)

https://en.wikipedia.org/wiki/Gulf_War

----------------
Basia

u2

W dniu 23.03.2022 o 15:25, UBasia pisze:
> trwalo
> ponad 40 dni!

bzdura, operacja lądowa trwała zaledwie 3 dni:)

andal

jak puta oslabnie zoltki natychmiast zajma syberie,

mongoly lubia sie rzanac miedzy soba aruskie i kitaj to potomki kubluj
hana

andal

odwilż się zaczyna, kalosze potrzebne

andal

nie widze tego potkniecia, ale widze jak ukraince wkrotce beda budowac
ruskie imperium

Russet Bulba

Cala oparacja ladowa trwala 100 godzin od jej rozpoczecia do zawieszenia broni. Juz pierwszego dnia ladowej ofensywy irackie wojska zostaly rozbite lub tez okrazone bez zadnej kwestii kto jest zwyciezca. Wiecej zolnierzy koalicji zginelo od friendly fire czy tez w wypadkach niz z rak irackich. Amerykanie dzialali militarnie w wielu punktach Iraku i nie tylko w Kuwekcie, ktory zostal bardzo szybko okrazony.

Basia

Znowu Bulba sie wije.

Amerykanie zwyczajowo najpierw poprzedzaja
swoje inwazje dlugotrwalymi kampaniami
bombardowan, czasami trwajacymi nawet
tygodnie, w Serbii 78 dni, a pozniej dopiero
zwyczajowo wchodza wojskami ladowymi.

Irak podobnie byl traktowany, przez US. Air Force,
i US. Navy- pisalam juz o pancerniku z II Wojny
co stal u wybrzezy Kuwejtu i prowadzil obstrzal
az wyczerpal wszystkie istniejace w US.
zasoby amunicji dla tego typu dzial, by pozniej
poplynac do muzeum.

Rosyjska inwazja nie tylko nie poprzedzona
zostala zadnymi bobmbardzowaniemi ani
nawet w poczatkowej fazie nie uzywano artylerii
bo nie chciano powodowac strat cywilnych
u Ukraincow.

Co na to wszystko Bulbus? Bedzie sie dalej
piskorzyl.

100 godzin powiada, nie pamietam juz dokladnie
ile bylo ladowego ostatniego szturmu ale niech
bedzie 100 godzin.

Kuwejt jest 33 raza mniejszy od Ukrainy a
100 godzin to cztery pelne dnie, na logike
czysta biora trzeba by dac Putyniowi 33x4
dnie czyli 132 dnie by moc porownywac
sukces czy niepowodzenie czasowe.

Dzisiaj jest 29-ty dzien inwazji Rosjan
na Ukraine.

Tutaj nieco chronologia operacji Desert Storm:
https://www.pbs.org/wgbh/pages/frontline/gulf/cron/

Basia (Ona/Jej)

Russet Bulba

Gdzie to tam Kuwejt tak strasznie bombardowano. Kuwejt po prostu okrazono i wystarczylu. Nigdzie nie bylo ani w przyblizeniu takiego oporu jaki stawia Ukraina.

Basia

Widze ze wicia sie u Bulby nie ma
konca, ...taka ma parszywa nature.

Basia

u2

W dniu 23.03.2022 o 21:45, UBasia pisze:

> Widze ze wicia sie u Bulby nie ma
> konca, ...taka ma parszywa nature.
>
> UBasia

basior z ub sądzi innych po sobie:)