News 2022-03-19, Psychopath-Putin-666 has attacked Ukraine. 1414 days to global Nuclearwar+suicide

Headline:

Ukraine: Vi har dræbt endnu en russisk general

Ukraine: We have killed another Russian general

Украина: мы убили еще одного российского генерала

Was:
'Et Ord til Dagen'
'A Word for the Day'
'Слово дня'
'Слово на день'

Was:

15 days after ...

Sodom-warning-to-Russia
Sodoma-advarsel-til-Rusland
Содом-попередження-Росії
Содом-предупреждение-России

Was:

3 days after The International Court of Justice ...

UN court:
Russia must stop war immediately.
No evidence of genocide of Russian-speaking people in Ukraine before
invasion

Суд ООН:
Россия должна немедленно прекратить войну.
Доказательств геноцида русскоязычных на Украине до вторжения нет

-

Kall, Mogens skrev:

Subject: Som sagt: Med dig fortsat ved roret, Putin, er global
atomkrig nærmest úundgåelig! -
Re: Nu mangler du bare ligesom Karadžić at true os med atomkrig! -
Re: News 2021-04-18, 1749 days to global Nuclearwar
Date: Thu, 22 Apr 2021 09:23:21 +0200
22852 news:6081246c$0$689$1472...@news.sunsite.dk
Russia (Psychopath-istan + Kleptokratistan)
https://sites.google.com/view/kall-russia/files/22-xxx/22-852
Was:
https://sites.google.com/site/kallpol4/home/countries/russia/22-xxx/22-852
https://groups.google.com/g/dk.politik/c/VfKbpnXJM7k/m/LfoeEFfMAgAJ>
[ Reconstruction begin (from file 22.846 ...
https://groups.google.com/g/dk.politik/c/VfKbpnXJM7k/m/EoLMCudLAgAJ
]

https://www.dr.dk/nyheder/seneste/atomvagthund-bekraefter-iran-nu-producerer-uran-med-60-procents-renhed
[ ... ]

[ END of Reconstruction ]

> Som sagt: Med dig fortsat ved roret, Putin, er global atomkrig
> (og dermed Menneskehedens uddøen) nærmest *úundgåelig*!
>
> HVORFOR ?
>
> Fordi du som psykopat IKKE forstår *selvbeherskelsens kunst*, også
> mht. at respektere andres ejendom (at man ikke bare kan forlange
> alt, hvad man peger (på som en snotforkælet møgunge)).
>
> Men ...
>
> Det bliver nu nok Iran, der opstarter atomkrigen, for de er endnu
> mere knald-i-låget end dig, skønner jeg!

Og dog!

Siden da er der jo sket følgende:

Subject: Psykopatus-Putin har angrebet Ukraine. 1437 days to global
nuclearwar -
Re: News 2022-02-01, 1460 days to global Nuclearwar+suicide
Date: Thu, 24 Feb 2022 23:59:36 +0100
23529 <62180ddc$0$695$1472...@news.sunsite.dk>
https://groups.google.com/g/dk.politik/c/sbzEQu6kwj8/m/AORSGQQrCQAJ

https://www.information.dk/udland/2022/02/vladimir-putin-erklaerer-krig-ukraine-beordrer-luftangreb-militaerbaser

https://nyheder.tv2.dk/udland/2022-02-24-foerst-truede-putin-med-atomvaaben-og-saa-slap-han-militaeret-loes-i-ukraine

> - Hvem der end forsøger at hindre os, eller som truer vort folk og
> vort land, bør vide, at Ruslands svar bliver øjeblikkeligt. Og det
> vil få så store konsekvenser for jer, at I aldrig tidligere har
> oplevet dem i historien.
>
> Talen fra Vladimir Putin var reelt en krigserklæring mod Ukraine og
> en advarsel til alle, der ønsker at hjælpe regeringen i Kiev.
>

> Kommentar:
>
> Og her gentager Psykopatus-Putin så Karadzics vanvittige trusler!

Se tillige ...

https://sites.google.com/view/kall-nuclearwar>
> ET-warning
> http://www.youtube.com/watch?v=gNbnIIRj_bM

If You don't like Your future, Mankind, please *change* it!
(Hvis du ikke kan lide din fremtid, skal du *ændre* den!)

Headline:

Psychopath-Putin-666 has attacked Ukraine.
Psykopatus-Putin-666 har angrebet Ukraine.

Quit the deal with the devil, Psykopatus-Putin-666
Выйти из сделки с дьяволом, Психопат-Путин-666
Get out of the deal with the devil, Psychopath Putin-666
Kom ud af aftalen med djævelen, psykopat Putin-666

-

Stand With Ukraine:

Støt Røde Kors Ukraine - Indsamling til Ukraine
https://www.rodekors.dk/stoet/katastrofeberedskab

Ukraine under angreb - civile i akut nød!

-

Nødhjælp til Ukraine - Støt Læger uden Grænser - MSF.dk
https://msf.dk/her-arbejder-msf/lande/ukraine/

Ukraine

Læger uden Grænser
Strandlodsvej 44, 2. sal,
DK-2300 København S

Mobilepay: 665567,
Bank: 4190-0081000,

CVR: 17010077
in...@msf.dk.cut
+45 39 77 56 00
Presse-kontakt

https://www.google.org/ukraine-relief/

Helping people affected by the war in Ukraine

UNHCR

UNICEF

World Food Programme

-

How can I help?

Indsaml penge fx. til Læger uden Grænser og/eller Røde Kors Ukraine
Collect money e.g. to Médecins Sans Frontières and / or Red Cross
Ukraine
Собирать деньги в Médecins Sans Frontières и/или Красный Крест Украины

The President of Ukraine

Volodymyr Zelenskij
Володимир Зеленський
https://twitter.com/ZelenskyyUa

President of Ukraine Volodymyr Zelenskyy
Official website
https://www.president.gov.ua/
https://www.president.gov.ua/en

Офіс Президента України
https://www.youtube.com/channel/UCncq73xfx9sVA3Ht2uVRrCw

-

Prime Minister of Ukraine

Denys Shmyhal
https://twitter.com/Denys_Shmyhal

-

Minister of Foreign Affairs of Ukraine

Dmytro Kuleba
https://twitter.com/DmytroKuleba

-

Minister of Defense of Ukraine

Oleksii Reznikov
https://twitter.com/oleksiireznikov

-

UKR Embassy in Denmark
https://denmark.mfa.gov.ua/

https://twitter.com/UKRinDNK/
https://twitter.com/JSerritzlev/status/1497856367234801664

UKR Embassy in Denmark@UKRinDNK · 26. feb.Journalists, correspondents,
presenters!
Don't let your colleagues film and broadcast Ukrainian troops🚫
It makes our brave guys visible for Kremlin troops.
Please spread the word
9.49 AM · 27. feb. 2022·Twitter Web App

Hmm ...

Subject: ET-Break: Do you want MORE? -
Was: Are you a fool or what, Psykopatus-Putin-666 ? -
Re: News 2022-02-27, Psykopatus-Putin har angrebet Ukraine.
1434 days to global Nuclearwar+suicide
Date: Sun, 27 Feb 2022 21:56:06 +0100
23617 <621be568$0$697$1472...@news.sunsite.dk>
Green Light
https://sites.google.com/view/kall-green-light/files/23-xxx/23-6xx/23-617
Joshua-syndrome
https://sites.google.com/view/joshua-syndrome/files/23-xxx/23-6xx/23-617
Terminator-38
https://sites.google.com/view/kall-terminator/files/23-xxx/23-6xx/23-617
Test blasting (Prøvesprængning)
https://sites.google.com/view/test-blasting/files/23-xxx/23-6xx/23-617
https://groups.google.com/g/dk.politik/c/iu38Pz5EvJY/m/n9frgnT9AwAJ

> Noget tyder på, at de har givet Præsidenten i Ukraine, Hr. Volodymyr
> Zelenskij (Володимир Зеленський) - eller i denne fravær anden
> myndig person fx. udenrigsminister Dmytro Kuleba eller
> forsvarsminister Oleksii Reznikov *magtbeføjelser* til at straffe
> Jer!

Man må gå ud fra (dersom hjemlandet er besat af fjendlige tropper),
at ambassadøren har *fuldmagt* til at råde (på landets vegne)!

One must assume (if the home country is occupied by enemy troops)
that the ambassador has the *authority* to act (on behalf of the
country)!

Надо полагать (если родная страна оккупирована вражескими войсками),
что посол имеет *полномочия* действовать (от имени страны)!

-

See also ...

Defence of Ukraine
https://twitter.com/DefenceU

-

Партнеры по коалиции:

Alexey Navalny
@navalny
https://twitter.com/navalny

Основатель Фонда борьбы с коррупцией, лидер партии Россия Будущего.
Founder of the Anti-Corruption Foundation, leader of the Russia of the
Future party.
Grundlægger af Anti-Corruption Foundation, leder af partiet Fremtidens
Rusland.
+
Chief-Commander, The Russian-Exile-Government and members of UDN
Главнокомандующий, Русское Изгнательное-Правительство и члены УДН

-

The International Court of Justice (ICJ) ...

https://www.icj-cij.org/
https://www.icj-cij.org/public/files/case-related/182/182-20220316-PRE-01-00-EN.pdf

Video:
https://www.icj-cij.org/en/multimedia/622f0a2b045e580af31b0b21

[...]

https://twitter.com/NATO

-

The Kyiv Independent
https://twitter.com/KyivIndependent

2022-02-27, Sunday, CET 04.23, GMT 03:23

Ukraine opretter hotline til russiske soldaters familier

https://kyivindependent.com/

News Feed

Sunday, February 27

02:48
external Ukraine's hotline for relatives of Russian soldiers gets
hundreds of calls.

Named “Come back alive from Ukraine,” the hotline became operational on
Feb. 26 and has received hundreds of calls from relatives of the Russian
military looking for their loved ones.

На внешнюю украинскую горячую линию для родственников российских солдат
поступают сотни звонков.

Горячая линия под названием «Вернись живым из Украины» заработала 26
февраля и получила сотни звонков от родственников российских военных,
которые ищут своих близких.

=>

https://t.me/verkhovnaradaofukraine/126

Verkhovna Rada of Ukraine

Ministry of Defense of Ukraine informs that they have already received
hundreds of calls from Russians looking for their relatives in the
Russian army who were captured in Ukraine.

Captured Russian soldiers are given an opportunity to call their family
back home.

To stop the war, we need more Russians to know about their losses in
Ukraine.

REMINDER❗️
📞 Hot line «Come back alive from Ukraine»
▪️ +380894201860
▪️ +380894201861
▪️ +380894201862

Верховная Рада Украины

Минобороны Украины сообщает, что к ним уже поступили сотни звонков от
россиян, которые ищут своих родственников в российской армии, которые
попали в плен на Украине.

Плененным российским солдатам предоставляется возможность отозвать свою
семью домой.

Чтобы остановить войну, нам нужно, чтобы больше россиян знали о своих
потерях на Украине.

НАПОМИНАНИЕ❗️
📞 Горячая линия «Вернись живым из Украины»
▪️ +380894201860
▪️ +380894201861
▪️ +380894201862

Mother Russia!

I have a dream:

A *democratic* world

Come - join us!

Мать Россия!

У меня есть мечта:

*демократический* мир

Присоединяйся к нам!...

And then I heard a voice from Heaven° said (perhaps the voice of our
galactic neighbor ET):
(2022-02-27, Sunday, day no 58, CET 09:26, GMT 08:26)
- "Be my partner."

И тогда я услышал голос с Небес ° сказал (возможно, голос нашего
галактический сосед ET):
(2022-02-27, воскресенье, день № 58, CET 09:26, GMT 08:26)
- «Будь моим партнером».

MORE NEWS:

CET 09:43
- "Lad ikke dine sønner dø!"

43
- "Hører du mig?"

Центральноевропейское время 09:43
- "Не дайте погибнуть своим сыновьям!"

43
- "Ты меня слышишь?"

43
- "... (They are dying) ...", *1

(
*1:
Ordene ej 100% sikre, pga. "transmitter".
You know: Nazy-støj. BBC-London-1940-1945.
)

44
- "there"

Means:
43
- "...(Умирают)..."

44
- "там"

Hvad der aftales under afpresning er *ugyldigt*,
og afpresseren vil til evig tid være skyldig for domstolen!

What is agreed during extortion is * invalid *,
and the blackmailer will forever be guilty in court!

То, что согласовано при вымогательстве, *недействительно*,
и шантажист навеки будет виновен в суде!

Input andagtstekst from ...
Input devotional text from ...
Введите текст молитвы из ...
Введіть текст набожності з ...

BibelLæserRingen

https://blr.dk/produkt/bibelnoeglen-2-2/

(NB! Andagtsteksten er nedskrevet og trykt i hæfte *FØR* 01.
december 2021, apropos det eventuelle *profetiske* budskab.)

___ quote begin ___

Lørdag 19.marts (2022)

John 12,27-36

https://www.biblegateway.com/passage/?search=Joh+12.27-36&version=BPH

35 Jesus svarede: „Lyset er endnu en kort tid iblandt jer. I skal vandre
i lyset, mens I har Lyset, for at mørket ikke skal få bugt med jer. De,
der vandrer i mørket, ved ikke, hvor de går hen. 36 Tro på Lyset, mens I
har Lyset, så I kan blive Lysets børn.”

___ quote END ___

Bøn:

https://www.biblegateway.com/passage/?search=+Mat+6.9-13&version=BPH

Matthæus 6:9-13, Bibelen på hverdagsdansk

(Jesus siger:)

9 Bed derfor på følgende måde:

Far i Himlen.
Må du blive æret.
10
Må dit rige bryde igennem.
Må din vilje ske på jorden,
som den sker i Himlen.
11
Giv os det, vi har brug for i dag.
12
Tilgiv os, hvor vi har svigtet,
ligesom vi selv har tilgivet dem, der har svigtet os.
13
Lad os ikke bukke under for fristelsen,
men red os fra den Ondes angreb.

___________
___________

=>

Translation to English:

(NB! The devotional text is written down and printed in booklet
*BEFORE* December 1, 2021, speaking of any *prophetic* message.)

___ quote begin ___

https://www.biblegateway.com/passage/?search=Joh+12.27-36&version=ERV

35 Then Jesus said, “The light[b] will be with you for only a short time
more. So walk while you have the light. Then the darkness will not catch
you. People who walk in the darkness don’t know where they are going. 36
So put your trust in the light while you still have it. Then you will be
children of light.”

___ quote END ___

Prayer:

https://www.biblegateway.com/passage/?search=+Mat+6.9-13&version=ERV

(Jesus says:)

Matthew 6:9-13, Easy-to-Read Version

9 So this is how you should pray:

‘Our Father in heaven,
we pray that your name will always be kept holy.
10
We pray that your kingdom will come—
that what you want will be done here on earth, the same as in heaven.
11
Give us the food we need for today.
12
Forgive our sins,
just as we have forgiven those who did wrong to us.
13
Don’t let us be tempted,
but save us from the Evil One.’

___________
___________

=>

Translation to Russian:

(NB! Текст молитвы записан и напечатан в буклете *ДО* 1 декабря
2021 года, говоря о любом *пророческом* послании.)

___ початок цитати ___

https://www.biblegateway.com/passage/?search=Joh+12.27-36&version=ERV-RU

35 Тогда Иисус ответил: «Свет будет с вами ещё некоторое время. Пока у
вас есть Свет[c], ходите, чтобы тьма не объяла вас, так как идущий в
темноте не знает, куда идёт. 36 Пока у вас есть Свет, храните веру в
Свет, чтобы стать детьми Света».

___ цитата КІНЕЦЬ ___

молитва:

https://www.biblegateway.com/passage/?search=+Mat+6.9-13&version=ERV-RU

(Иисус говорит:)

От Матфея 6:9-13, Русский Новый Завет: Легкая для чтения версия

9 А потому молитесь вот как:

„Отец наш Небесный,
пусть будет свято имя Твоё.
10
Пусть наступит Царство Твоё.
Пусть исполнится воля Твоя на земле,
как и на небе.
11
Пошли нам хлеб насущный на каждый день
12
и прости нам наши грехи,
как мы простили тех, кто причинил нам зло.
13
Не подвергай нас искушению,
но избавь нас от лукавого”.
[Так как Тебе принадлежат и Царство,
и сила, и слава вовеки. Аминь!]

___________
___________

=>

Translation to Ukrainian:

(Примітка! Богослужбовий текст записаний і надрукований у буклеті
*ДО* 1 грудня 2021 року, коли йдеться про будь-яке *пророче*
послання.)

___ цитата начинается ___

https://www.biblegateway.com/passage/?search=Joh+12.27-36&version=ERV-UK

35 І мовив Ісус: «Світло[c] ще не довго буде з вами. Ідіть, поки Світло
маєте, щоб темрява не застала вас, бо той, хто ходить у пітьмі, не знає,
куди йде. 36 Вірте у Світло, поки Світло з вами, бережіть віру в Нього,
щоб стати синами Світла».

___ цитата КОНЕЦ ___

Молитва:

https://www.biblegateway.com/passage/?search=+Mat+6.9-13&version=ERV-UK

(Ісус каже:)

От Матфея 6:9-13, Український Новий Завіт: легка для читання версія

9 Тому моліться так:

„Отче наш Небесний,
хай святиться ім’я Твоє.
10
Нехай прийде Царство Твоє.
Нехай буде воля Твоя,
як на Землі, так і на Небі.
11
Дай нам наш хліб[a] щоденний.
12
Прости гріхи наші,
як ми прощаємо тим,
хто завинив перед нами.
13
Не введи нас у спокусу,
а спаси від лукавого,
[бо царство, влада та слава
належать Тобі повік. Амінь!]

Amerikansk militærfly er savnet i det nordlige Norge
18. mar. 2022, 22:54
Opd. 19. mar. 2022, 05:40
https://nyheder.tv2.dk/udland/2022-03-18-amerikansk-militaerfly-er-savnet-i-det-nordlige-norge

-

I går kl. 23:25
Amerikansk militærfly er styrtet ned i det nordlige Norge
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/amerikansk-militaerfly-er-styrtet-ned-i-det-nordlige-norge

Flyet, som var med på en Nato-øvelse, skulle være landet fredag aften
før klokken 18 ifølge Ritzau.

-

I går kl. 23:12
Omkring 1,5 millioner børn er flygtet fra Ukraine. I Rumænien modtages
de med bamser
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/omkring-15-millioner-boern-er-flygtet-fra-ukraine-i-rumaenien-modtages-de-med-bamser

-

Satellitbilleder afslører omfattende ødelæggelser i belejret by: -
Hundredvis er begravet under murbrokkerne
18. mar. 2022, 23:19
https://nyheder.tv2.dk/udland/2022-03-18-satellitbilleder-afsloerer-omfattende-oedelaeggelser-i-belejret-by-hundredvis-er

-

Krig i Ukraine udskyder Belgiens udfasning af atomkraft
19. mar. 2022, 05:36
https://nyheder.tv2.dk/udland/2022-03-19-krig-i-ukraine-udskyder-belgiens-udfasning-af-atomkraft

Последние новости в конфликте Украины

Seneste nyt om Ukraine: ...
https://www.dr.dk/nyheder/udland/seneste-nyt-om-konflikten-i-ukraine

i går kl. 22:20
https://www.dr.dk/nyheder/udland/prisen-paa-gas-i-europa-stiger-mandag-formiddag-med-80-procent?focusId=3572495
Katrine Bang Ramsbæk
Ekspert: Putin er gået fra stabilitet og økonomisk fremgang til at
forsøge noget større for russerne

i går kl. 23:18
https://www.dr.dk/nyheder/udland/prisen-paa-gas-i-europa-stiger-mandag-formiddag-med-80-procent?focusId=3572673
Thomas Klose Jensen
Flere end 6.000 har bestilt tid til opholdsansøgning

i går kl. 23:29
https://www.dr.dk/nyheder/udland/prisen-paa-gas-i-europa-stiger-mandag-formiddag-med-80-procent?focusId=3572688
Thomas Klose Jensen
Rusland går solo: Vil til Mars på egen hånd

i dag kl. 00:16
https://www.dr.dk/nyheder/udland/prisen-paa-gas-i-europa-stiger-mandag-formiddag-med-80-procent?focusId=3572749
Thomas Klose Jensen
Ukrainsk minister: Det vil tage år at uskadeliggøre ikke-eksploderede
russiske missiler

i dag kl. 00:21
https://www.dr.dk/nyheder/udland/prisen-paa-gas-i-europa-stiger-mandag-formiddag-med-80-procent?focusId=3572751
Thomas Klose Jensen
Zelenskyj: Tiden er inde til et møde

i dag kl. 03:10
https://www.dr.dk/nyheder/udland/prisen-paa-gas-i-europa-stiger-mandag-formiddag-med-80-procent?focusId=3572934
Thomas Klose Jensen
I barbersalonen i Lviv krydser de fingre efter angreb: Selvfølgelig er
vi bekymrede over det

i dag kl. 04:53
https://www.dr.dk/nyheder/udland/prisen-paa-gas-i-europa-stiger-mandag-formiddag-med-80-procent?focusId=3573024
Thomas Klose Jensen
New Zealands premierminister har talt i telefon med ukrainsk kollega

55 min. siden (Time now CET 06.04)
https://www.dr.dk/nyheder/udland/prisen-paa-gas-i-europa-stiger-mandag-formiddag-med-80-procent?focusId=3573062
Thomas Klose Jensen
Overblik

19 min. siden (Time now CET 06.04)
https://www.dr.dk/nyheder/udland/prisen-paa-gas-i-europa-stiger-mandag-formiddag-med-80-procent?focusId=3573101
Thomas Klose Jensen
Russiske soldater er nået ind til centrum i vigtig havneby

(Time now CET 06.04)

Последние новости в конфликте Украины

Seneste nyt fra krigen i Ukraine
19. mar. 2022, 05:13
https://nyheder.tv2.dk/2022-03-19-seneste-nyt-fra-krigen-i-ukraine

50 min siden (Time now CET 06.07)
Russiske soldater er nået ind til Mariupols bymidte, siger borgmester

47 min siden (Time now CET 06.07)
Zelenskij varsler store tab for Rusland uden fredsforhandlinger

2 min siden (Time now CET 06.07)
Ukraine: Russernes veje ind i Kyiv er blokeret

Under 1 min siden (Time now CET 06.18)
Ukraine: Vi har dræbt endnu en russisk general

(Time now CET 06.18)

Sorry, but all google-auto-translation unedited. Please help Yourself

Deadline:

DR text-TV:
145

https://sites.google.com/site/snufo000/home/stem-paa/idiotistan
DR:
2022-03-19 kl. 06.08
I går kl. 23:54
Se billederne: Lavvande i Venedig

TV2:
Amerikansk militærfly er savnet i det nordlige Norge
18. mar. 2022, 22:54
Opd. 19. mar. 2022, 05:40

Med venlig hilsen,
Mogens Kall, The servant of Michael
- -
Website https://sites.google.com/view/kall-tree File no 23896

Psa 119 DATA-output-2. Counter = 15

[...]

3 day after The International Court of Justice ...
FN-domstol:
Rusland skal stoppe krigen øjeblikkeligt.
Intet bevis for folkedrab på russisktalende personer i Ukraine før invasion

Subject: News 2022-03-19, Psychopath-Putin-666 has attacked Ukraine.
Date: Sat, 19 Mar 2022 06:20:32 +0100
23896 <62356822$0$702$1472...@news.sunsite.dk>
https://groups.google.com/g/dk.politik/c/tpvDldxOk9w/m/_dO0Dt-RAAAJ

[ ... ]
[ ... ]

[ ... ]
> Ordsprogene 14:34, Bibelen på hverdagsdansk
>
> Retskaffenhed ophøjer en nation,
> synd er en skamplet på ethvert folk.
>

> https://www.biblegateway.com/passage/?search=Pro+14.34&version=ERV-RU
>
> Притчи 14:34, Russian New Testament: Easy-to-Read Version
>
> Доброта возвеличивает народ,
> но грех—позор народов.
... (BREAKING NEWS on. Psa 119 DATA-output. Counter = 15) ...

Последние новости в конфликте Украины

Seneste nyt om Ukraine: ...
https://www.dr.dk/nyheder/udland/seneste-nyt-om-konflikten-i-ukraine

i dag kl. 07:18
https://www.dr.dk/nyheder/udland/prisen-paa-gas-i-europa-stiger-mandag-formiddag-med-80-procent?focusId=3573180
Marie Ravn Nielsen
Bush og Clinton lægger blomster

Bill Clinton
@BillClinton
https://twitter.com/BillClinton/status/1504932025928667143

America stands united with the people of Ukraine in their fight for
freedom and against oppression.
10:25 PM · Mar 18, 2022

Video-1:
https://twitter.com/i/status/1504932025928667143
1m12s (DK-112 => US 911 <= Mirror => 119)

+

George W. Bush Presidential Center
@TheBushCenter
https://twitter.com/TheBushCenter/status/1504931611254661122

President George W. Bush: America stands in solidarity with the people
of Ukraine as they fight for their freedom and their future.
10.23 PM · 18. mar. 2022·Twitter for iPhone

Video-2:
https://twitter.com/i/status/1504931611254661122
1m00s

Kommentar:

Place: Chicago

Clinton jacket = Blue (6)
Bush jacket = brown (1)

=>

Compare with ...

File 23.686
https://groups.google.com/g/dk.politik/c/L1s_j1H7d5M/m/xIM_3gm3BAAJ

> Kl. 00.56
> Biden: Putin tog fejl
>

> Kl. 02.47
> - Vi står sammen med Ukraine
>

> (
> Own break:
>
> Input news from Capitol Hill CET 03:05, GMT 02:05
>
> 1 woman = blue (6)
> The President (State of the Union speak)
> 2 woman = brown (1)
>
> Boy-name = Joshua
>
> =>
>
> 61
> )

=>

61

10:25 PM · Mar 18, 2022
22:25 CET ......................... ( 95m)
21:25 GMT ......................... (155m)
17:25 ET (Washington-time) ........ (395m) ... or/and (205) ...
16:25 Chicago-time (GMT-5) ........ (455m) ... or/and (145) ...

+

Delta:
1m12s (DK-112 => US 911 <= Mirror => 119)
1m00s
12 (24:00)

=>

205 (600 - 395)

DATA-output-1:

Subject: Found Cyg A DATA (104 at 119-156) -
Re: Found connection between 1335, 185 and 8,043 (ET-Homestar-DATA) -
Was: ICJ T-4h01m -
Re: News 2022-03-16, ... 1417
News:dk.politik
News:dk.videnskab
Date: Sat, 19 Mar 2022 04:05:49 +0100
23894 <6235488e$0$695$1472...@news.sunsite.dk>
Cygnus A
https://sites.google.com/view/cygnus-a/g-lat/23-94
https://sites.google.com/view/cygnus-a/g-lon/23-94
Goodwill
https://sites.google.com/view/kall-goodwill/files/23-xxx/23-8xx/23-894
https://groups.google.com/g/dk.livssyn.kristendom/c/U3HOrFfDqus/m/m1ZnjuSRAAAJ
https://groups.google.com/g/dk.politik/c/YcZlRi2UTxY/m/zTkM6oSKAAAJ
https://groups.google.com/g/dk.videnskab/c/dFs-SMhn6YA/m/llwX9bg2AQAJ

DATA-output-2:

Found
119 - 41 = 78
119 + 77 = 196

(
File name:
Psa 119, 156, 005.sxc

0 119 119 43 43 48 48 50 50 61 61 78 104 115 144 156 193
205 43 48 50 61 78 104 115 119 144 156 193 205
1 41 -78 160 -2 84 -7 89 -9 91 -20 102 -37 -63 -74 -103 -115
-152 -164 43 48 50 61 78 104 115 119 144 156 193 205
2 77 -42 196 34 120 29 125 27 127 16 138 -1 -27 -38 -67 -79
-116 -128 43 48 50 61 78 104 115 119 144 156 193 205
3 156 37 275 113 199 108 204 106 206 95 217 78 52 41 12 0
-37 -49 43 48 50 61 78 104 115 119 144 156 193 205
Sum-1 274
Sum-2 118
0 119 119 43 43 48 48 50 50 61 61 78 104 115 144 156 193
205 43 48 50 61 78 104 115 119 144 156 193 205
1 7 -112 126 -36 50 -41 55 -43 57 -54 68 -71 -97 -108 -137 -149
-186 -198 43 48 50 61 78 104 115 119 144 156 193 205
2 13 -106 132 -30 56 -35 61 -37 63 -48 74 -65 -91 -102 -131
-143 -180 -192 43 48 50 61 78 104 115 119 144 156 193 205
3 20 -99 139 -23 63 -28 68 -30 70 -41 81 -58 -84 -95 -124 -136
-173 -185 43 48 50 61 78 104 115 119 144 156 193 205
4 30 -89 149 -13 73 -18 78 -20 80 -31 91 -48 -74 -85 -114 -126
-163 -175 43 48 50 61 78 104 115 119 144 156 193 205
5 39 -80 158 -4 82 -9 87 -11 89 -22 100 -39 -65 -76 -105 -117
-154 -166 43 48 50 61 78 104 115 119 144 156 193 205
6 43 -76 162 0 86 -5 91 -7 93 -18 104 -35 -61 -72 -101 -113
-150 -162 43 48 50 61 78 104 115 119 144 156 193 205
7 52 -67 171 9 95 4 100 2 102 -9 113 -26 -52 -63 -92 -104
-141 -153 43 48 50 61 78 104 115 119 144 156 193 205
8 62 -57 181 19 105 14 110 12 112 1 123 -16 -42 -53 -82 -94
-131 -143 43 48 50 61 78 104 115 119 144 156 193 205
9 75 -44 194 32 118 27 123 25 125 14 136 -3 -29 -40 -69 -81
-118 -130 43 48 50 61 78 104 115 119 144 156 193 205
10 102 -17 221 59 145 54 150 52 152 41 163 24 -2 -13 -42 -54
-91 -103 43 48 50 61 78 104 115 119 144 156 193 205
11 106 -13 225 63 149 58 154 56 156 45 167 28 2 -9 -38 -50
-87 -99 43 48 50 61 78 104 115 119 144 156 193 205
12 108 -11 227 65 151 60 156 58 158 47 169 30 4 -7 -36 -48
-85 -97 43 48 50 61 78 104 115 119 144 156 193 205
13 120 1 239 77 163 72 168 70 170 59 181 42 16 5 -24 -36
-73 -85 43 48 50 61 78 104 115 119 144 156 193 205
14 137 18 256 94 180 89 185 87 187 76 198 59 33 22 -7 -19
-56 -68 43 48 50 61 78 104 115 119 144 156 193 205
15 156 37 275 113 199 108 204 106 206 95 217 78 52 41 12 0
-37 -49 43 48 50 61 78 104 115 119 144 156 193 205
16 164 45 283 121 207 116 212 114 214 103 225 86 60 49 20 8
-29 -41 43 48 50 61 78 104 115 119 144 156 193 205
17 175 56 294 132 218 127 223 125 225 114 236 97 71 60 31
19 -18 -30 43 48 50 61 78 104 115 119 144 156 193 205
Sum-1 1409
Sum-2 1253
A B B / 118 B / 274 + - / *
274 1409 11,94 5,14 1683 1135 5,14 386066
118 1253 10,62 4,57 1371 1135 10,62 147854
1335
200
)

More DATA-output later!

(Time now CET 12.20 - 1417)

Последние новости в конфликте Украины

Seneste nyt fra krigen i Ukraine
19. mar. 2022, 05:13
https://nyheder.tv2.dk/2022-03-19-seneste-nyt-fra-krigen-i-ukraine

Kl. 07.21
Ukrainere må genoverveje, om Lviv er sikkert nok

Kl. 07.49
Guvernør: Korridor for evakueringer åbner lørdag i Luhansk

Kl. 08.13
Efterretning: Rusland har fået ny strategi

Kl. 08.40
Rusland: Vi har ødelagt ukrainsk våbenlager

Kl. 09.01
Ukraine: 112 børn er blevet dræbt i krigen

Kl. 10.25
38 timers udgangsforbud indført i ukrainsk knudepunkt - ni meldes dræbt

Kl. 10.41
Abramovitjs fly får forbud mod at flyve til USA

(Time now CET 11.41)

Website https://sites.google.com/view/kall-tree File no 23897

Date: Sat, 19 Mar 2022 06:20:32 +0100
23896 <62356822$0$702$1472...@news.sunsite.dk>
https://groups.google.com/g/dk.politik/c/tpvDldxOk9w/m/_dO0Dt-RAAAJ

[ ... ]
> [...]
>
> Доброта возвеличивает народ,
> но грех—позор народов.

Krig i Ukraine udskyder Belgiens udfasning af atomkraft

I dag kl. 06:15
Russiske soldater er nået ind til centrum i vigtig havneby
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/russiske-soldater-er-naaet-ind-til-centrum-i-vigtig-havneby

-

I dag kl. 06:45
For Roman er Putins hårde tone ikke ny, men ’det er skræmmende, når han
taler om udrensning af folket'
https://www.dr.dk/nyheder/udland/roman-er-putins-haarde-tone-ikke-ny-men-det-er-skraemmende-naar-han-taler-om

-

Russiske soldater når ind til centrum i vigtig havneby
19. mar. 2022, 06:55
https://nyheder.tv2.dk/udland/2022-03-19-russiske-soldater-nar-ind-til-centrum-i-vigtig-havneby

-

I dag kl. 07:01
Krig i Ukraine udskyder Belgiens udfasning af atomkraft
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/krig-i-ukraine-udskyder-belgiens-udfasning-af-atomkraft

-

Tale til Rusland vækker opsigt i hele verden – men langt de fleste
russere får den aldrig at se
19. mar. 2022, 07:27
https://nyheder.tv2.dk/2022-03-19-tale-til-rusland-vaekker-opsigt-i-hele-verden-men-langt-de-fleste-russere-faar-den-aldrig

Arnold Schwarzenegger fortæller, at hans nye helte er de russere, som
går på gaden og protesterer mod krigen i Ukraine.

-

Biden advarede Kina mod at støtte Rusland
19. mar. 2022, 07:53
https://nyheder.tv2.dk/udland/2022-03-19-biden-advarede-kina-mod-at-stoette-rusland

-

Krig i børnehøjde: - Det er alt sammen Putins skyld
19. mar. 2022, 08:28
https://nyheder.tv2.dk/udland/2022-03-19-krig-i-boernehoejde-det-er-alt-sammen-putins-skyld

-

I dag kl. 08:53
Fire personer er omkommet, efter amerikansk militærfly styrtede ned i
Nordnorge
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/fire-personer-doede-efter-amerikansk-militaerfly-styrtede-ned-i-nordnorge

-

I dag kl. 09:49
Russerne har brugt et hypersonisk missil til angreb
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/russerne-har-brugt-et-hypersonisk-missil-til-angreb

-

Amerikansk militærfly styrtet ned i Norge
18. mar. 2022, 22:54
Opd. 19. mar. 2022, 10:04
https://nyheder.tv2.dk/udland/2022-03-18-amerikansk-militaerfly-styrtet-ned-i-norge

-

I dag kl. 10:30
Dyrlæger går sammen om at tilbyde gratis rabiesvacciner til ukrainske
kæledyr
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/dyrlaeger-gaar-sammen-om-tilbyde-gratis-rabiesvacciner-til-ukrainske-kaeledyr

-

NATO har udløst artikel 5 én gang i historien – hvis det sker igen, er
det meget alvorligt
19. mar. 2022, 10:35
https://nyheder.tv2.dk/udland/2022-03-19-nato-har-udloest-artikel-5-en-gang-i-historien-hvis-det-sker-igen-er-det-meget

12. september 2001 om aftenen gik daværende NATO-generalsekretær George
Robertson til FN's generalsekretær, som dengang var Kofi Annan, med en
historisk besked: NATO-landene havde udløst artikel 5.

-

14-årig ramt af skud: - Nogle af kuglerne ramte mit ansigt
19. mar. 2022, 11:03
https://nyheder.tv2.dk/udland/2022-03-19-14-aarig-ramt-af-skud-nogle-af-kuglerne-ramte-mit-ansigt

-

I dag kl. 12:37
Specialdesignede figurer af Ukraines præsident indbringer tæt ved en
million kroner
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/specialdesignede-lego-figurer-af-ukraines-praesident-indbringer-taet-ved-en-million

-

I dag kl. 13:12
Udlændingestyrelsen estimerer, at mindst 10.000 ukrainere er kommet til
Danmark
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/udlaendingestyrelsen-estimerer-mindst-10000-ukrainere-er-kommet-til-danmark

-

I dag kl. 13:52
Ukrainer på flugt fra krig vinder VM-guld i højdespring
https://www.dr.dk/sporten/seneste-sport/ukrainer-paa-flugt-fra-krig-vinder-vm-guld-i-hoejdespring

-

Baltikum lægger op til FN-flyveforbud - derfor kan det næppe lade sig gøre
19. mar. 2022, 14:16
https://nyheder.tv2.dk/udland/2022-03-19-baltikum-laegger-op-til-fn-flyveforbud-derfor-kan-det-naeppe-lade-sig-goere

-

2022-03-19 kl. 15.03
41 min siden
Greenpeace-aktivister forsøger at blokere russisk olieskib
https://nyheder.tv2.dk/2022-03-19-seneste-nyt

-

2022-03-19 kl. 14.57
33 min. siden
Rusland: ’Båndet mellem Rusland og Kina vil kun blive stærkere’
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/rusland-baandet-mellem-rusland-og-kina-vil-kun-blive-staerkere

Komentar:

Ja! *Psykopater* har det med at finde sammen. Det gjorde Hitler og
Stalin også, lige indtil den ene blev fór grådig (og ville æde den anden)!

-

DR S159 lør 19 mar 15:58:16
19.marts dr.dk/nyheder 15:56

FOGH TIL SVERIGE: GÅ MED I NATO NU
Det kan ikke gå hurtigt nok for Sverige
at søgt om optagelse i Nato. Det mener
Anders Fogh Rasmussen. Tidspunktet er
nemlig det helt rette, siger den
tidligere danske statsminister og
generalsekræter i forsvarsalliancen i
et interview med den svenske avis
Dagens Nyheter.

- Netop nu står alle vinduer og dørre
åbne. Putin er optaget andre steder og
kan ikke gøre noget mod Sverige og
Finland. Ved en senere ansøgning er der
derimod risiko for russiske protester.

Spørgsmålet om medlemskab af Nato i de
to alliancefrie lande er blevet
højaktuelt efter Ruslands angreb på
Ukraine.

https://www.dr.dk/nyheder/seneste/anders-fogh-i-klar-opfordring-til-sverige-gaa-med-i-nato-nu-mens-putin-er-travlt

-

Newsletter from ...

The Christian Post <...
Date: lør. 19. mar. 2022 kl. CET 17.56, GMT 16:56
Subject: Putin quotes Bible; ...

https://www.christianpost.com/news/putin-john-15-to-hail-ukraine-invasion.html

Putin quotes John 15:13 to hail Ukraine invasion at Moscow rally: 'The
words from the Bible'

https://www.biblegateway.com/passage/?search=John+15.13&version=BPH

Johannes 15:1, Bibelen på hverdagsdansk

Ingen har større kærlighed end den, der sætter livet til for at
redde sine venner.

Kommentar:

Her kan man da virkelig tale om en *ulv* i fåreklæder (apropos *Antikrist*)!

Here you can really talk about a * wolf * in sheep's clothing (speaking
of * Antichrist *)!

Тут действительно можно говорить о *волке* в овечьей шкуре (речь об
*Антихристе*)!

Последние новости в конфликте Украины

Seneste nyt om Ukraine: ...
https://www.dr.dk/nyheder/udland/seneste-nyt-om-konflikten-i-ukraine

i dag kl. 08:00
https://www.dr.dk/nyheder/udland/prisen-paa-gas-i-europa-stiger-mandag-formiddag-med-80-procent?focusId=3573252
Marie Ravn Nielsen
Lektor fra Forsvarsakademiet: Havneby er ved at blive løbet over ende

i dag kl. 08:38
https://www.dr.dk/nyheder/udland/prisen-paa-gas-i-europa-stiger-mandag-formiddag-med-80-procent?focusId=3573324
Marie Ravn Nielsen
Ti humanitære korridorer bliver åbnet i dag

i dag kl. 09:07
https://www.dr.dk/nyheder/udland/prisen-paa-gas-i-europa-stiger-mandag-formiddag-med-80-procent?focusId=3573422
Marie Ravn Nielsen
Knap 5000 forlod Mariupol i går – men det er livsfarligt

i dag kl. 09:45
https://www.dr.dk/nyheder/udland/prisen-paa-gas-i-europa-stiger-mandag-formiddag-med-80-procent?focusId=3573509
Marie Ravn Nielsen
Russerne har brugt et hypersonisk missil til angreb

27 min. siden (Time now CET 12.35)
https://www.dr.dk/nyheder/udland/prisen-paa-gas-i-europa-stiger-mandag-formiddag-med-80-procent?focusId=3573886
Marie Ravn Nielsen
Soldat efter angreb: 'Jeg bad til Gud, at jeg kunne nå at søge ly'

i dag kl. 12:41
https://www.dr.dk/nyheder/udland/prisen-paa-gas-i-europa-stiger-mandag-formiddag-med-80-procent?focusId=3574012
Marie Ravn Nielsen
Hvorfor er byen Mariupol så vigtig for Rusland?

i dag kl. 13:24
https://www.dr.dk/nyheder/udland/prisen-paa-gas-i-europa-stiger-mandag-formiddag-med-80-procent?focusId=3574279
Marie Ravn Nielsen
Rusland: ’Båndet mellem Rusland og Kina vil kun blive stærkere’

54 min. siden (Time now CET 14.54)
https://www.dr.dk/nyheder/udland/prisen-paa-gas-i-europa-stiger-mandag-formiddag-med-80-procent?focusId=3574571
Marie Ravn Nielsen
Polsk ønske om stop for al handel mellem EU og Rusland

2 min. siden (Time now CET 14.54)
https://www.dr.dk/nyheder/udland/prisen-paa-gas-i-europa-stiger-mandag-formiddag-med-80-procent?focusId=3575058
Katrine Bang Ramsbæk
Ekspert om gadekampe i Mariupol: Det kan være starten på slutspillet

i dag kl. 15:50
https://www.dr.dk/nyheder/udland/prisen-paa-gas-i-europa-stiger-mandag-formiddag-med-80-procent?focusId=3575768
Katrine Bang Ramsbæk
Russiske kosmonauter ankommer til rumstation i ukrainske farver

i dag kl. 16:06
https://www.dr.dk/nyheder/udland/prisen-paa-gas-i-europa-stiger-mandag-formiddag-med-80-procent?focusId=3575977
Lasse Bastian Larsen
Anders Fogh i klar opfordring til Sverige: Gå med i Nato nu, mens Putin
er travlt optaget

i dag kl. 16:15
https://www.dr.dk/nyheder/udland/prisen-paa-gas-i-europa-stiger-mandag-formiddag-med-80-procent?focusId=3576191
Katrine Bang Ramsbæk
Luxembourgs premierminister har talt med Putin

i dag kl. 16:35
https://www.dr.dk/nyheder/udland/prisen-paa-gas-i-europa-stiger-mandag-formiddag-med-80-procent?focusId=3576619
Katrine Bang Ramsbæk
Ukraine: Kina bør fordømme Ruslands aggression

i dag kl. 16:48
https://www.dr.dk/nyheder/udland/prisen-paa-gas-i-europa-stiger-mandag-formiddag-med-80-procent?focusId=3576769
Lasse Bastian Larsen
Militæranalytiker: Det er et svaghedstegn, at Rusland nu bruger
hypersonisk missil

i dag kl. 16:55
https://www.dr.dk/nyheder/udland/prisen-paa-gas-i-europa-stiger-mandag-formiddag-med-80-procent?focusId=3576889
Katrine Bang Ramsbæk
Rusland om kosmonauter i ukrainske farver: 'Nogle gange er gul bare gul'

i dag kl. 17:09
https://www.dr.dk/nyheder/udland/prisen-paa-gas-i-europa-stiger-mandag-formiddag-med-80-procent?focusId=3577214
Katrine Bang Ramsbæk
Ukraine: 190.000 civile er blevet evakueret fra kampområder

i dag kl. 17:25
https://www.dr.dk/nyheder/udland/prisen-paa-gas-i-europa-stiger-mandag-formiddag-med-80-procent?focusId=3577528
Katrine Bang Ramsbæk
Ekspert om russisk hypersonisk missil: Rusland kan gå op i gear

i dag kl. 17:45
https://www.dr.dk/nyheder/udland/prisen-paa-gas-i-europa-stiger-mandag-formiddag-med-80-procent?focusId=3577775
Katrine Bang Ramsbæk
Video: Evakueringer i gang

38 min. siden (Time now CET 18.47)
https://www.dr.dk/nyheder/udland/prisen-paa-gas-i-europa-stiger-mandag-formiddag-med-80-procent?focusId=3578218
Katrine Bang Ramsbæk
Metroen i Kyiv bliver brugt som beskyttelsesrum

11 min. siden (Time now CET 18.47)
https://www.dr.dk/nyheder/udland/prisen-paa-gas-i-europa-stiger-mandag-formiddag-med-80-procent?focusId=3578701
Katrine Bang Ramsbæk
Billeder viser teater i Mariupol før og efter angreb

(Time now CET 18.47)

Последние новости в конфликте Украины

Seneste nyt fra krigen i Ukraine
19. mar. 2022, 05:13
https://nyheder.tv2.dk/2022-03-19-seneste-nyt-fra-krigen-i-ukraine

Kl. 13.03
Tre russiske kosmonauter dukkede op i ukrainske farver

Kl. 13.23
Warszawa kæmper med at indkvartere ukrainere på flugt

Kl. 13.40
Ukrainsk minister: Det kommer til at tage årevis at fjerne ubrugt ammunition

49 min siden (Time now CET 14.54)
Ukraine anklager russerne for kidnapning af kvindelig journalist

2 min siden (Time now CET 15.11)
Britisk udenrigsminister frygter, at fredsforhandlinger er russisk røgslør

Kl. 15.45
Nødhjælpsorganisationer har svært ved at nå frem til ukrainere

Kl. 16.27
Ukrainerne står i "umuligt dilemma" omkring Mariupol

Kl. 16.39
FN: Mindst 850 civile dræbt

Kl. 17.34
1,5 millioner børn flygtet fra Ukraine

(Time now CET 18.44)

Sorry, but all google-auto-translation unedited. Please help Yourself

Deadline:

DR text-TV:
159

[...]

Website https://sites.google.com/view/kall-tree File no 23898

Lebensraum:
Borgmester i Mariupol: Flere tusinde civile bliver sendt til Rusland

Mayor of Mariupol: Thousands of civilians are sent to Russia

Мэр Мариуполя: Тысячи мирных жителей отправлены в Россию

Date: Sat, 19 Mar 2022 06:20:32 +0100
23896 <62356822$0$702$1472...@news.sunsite.dk>
https://groups.google.com/g/dk.politik/c/tpvDldxOk9w/m/_dO0Dt-RAAAJ

[ ... ]
> [...]
>

> https://www.biblegateway.com/passage/?search=Pro+14.34&version=ERV-RU
>
> Притчи 14:34, Russian New Testament: Easy-to-Read Version

Russisk olietanker forsøgt standset ud for Langeland
19. mar. 2022, 15:18
https://nyheder.tv2.dk/lokalt/2022-03-19-russisk-olietanker-forsoegt-standset-ud-for-langeland

Lørdag prøvede Greenpeace-aktivister at stoppe en russisk olietanker ved
Langelands kyst. Dansk farvand er fortsat åben for russisk skibstrafik.

-

Rusland hævder at have brugt hypersonisk missil mod Ukraine
19. mar. 2022, 15:54
https://nyheder.tv2.dk/udland/2022-03-19-rusland-haevder-at-have-brugt-hypersonisk-missil-mod-ukraine

-

I dag kl. 15:56
[...]

I dag kl. 16:42
Militæranalytiker: Det er et svaghedstegn, at Rusland nu bruger
hypersonisk missil
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/militaeranalytiker-det-er-et-svaghedstegn-rusland-nu-bruger-hypersonisk-missil

-

Britisk udenrigsminister advarer om muligt russisk røgslør
19. mar. 2022, 16:55
https://nyheder.tv2.dk/udland/2022-03-19-britisk-udenrigsminister-advarer-om-muligt-russisk-rogslor

Den britiske udenrigsminister, Liz Truss, advarer lørdag om, at
fredsforhandlinger mellem Ukraine og Rusland måske kun er et "røgslør"
fra Ruslands side.

-

2022-03-19 kl. 18.51
10 min. siden
Ukraine: 190.000 civile er blevet evakueret fra kampområder
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/ukraine-190000-civile-er-blevet-evakueret-fra-kampomraader

-

Ruslands lynkrig gik i stå - nu bygger de jordvolde på begge sider af
fronten
19. mar. 2022, 19:31
https://nyheder.tv2.dk/udland/2022-03-19-ruslands-lynkrig-gik-i-staa-nu-bygger-de-jordvolde-paa-begge-sider-af-fronten

-

Elever sælger deres legetøj i indsamling til Ukraine: - Hvad hvis jeg
var i et land, der blev bombet?
19. mar. 2022, 20:09
https://nyheder.tv2.dk/lokalt/2022-03-19-elever-saelger-deres-legetoej-i-indsamling-til-ukraine-hvad-hvis-jeg-var-i-et-land

-

I dag kl. 20:18
Kina: Sanktionerne mod Rusland er skandaløse
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/kina-sanktionerne-mod-rusland-er-skandaloese

-

I dag kl. 20:48
Demonstranter ved den polsk-belarusiske grænse vil stoppe lastbiler i at
fragte varer til Rusland
https://www.dr.dk/nyheder/udland/demonstranter-ved-den-polsk-belarusiske-graense-vil-stoppe-lastbiler-i-fragte-varer

-

Sang fra Putins nære ven kan være ilde varsel om Ruslands næste mål
19. mar. 2022, 21:22
https://nyheder.tv2.dk/udland/2022-03-19-sang-fra-putins-naere-ven-kan-vaere-ilde-varsel-om-ruslands-naeste-maal

Moldova har ligesom Ukraine sit eget russiskstøtte udbryderområde. Her
står russiske soldater direkte ved grænsen til Ukraine.

-

2022-03-19 kl. 22.45
52 min. siden
Rusland om kosmonauter i ukrainske farver: 'Nogle gange er gul bare gul'
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/rusland-om-kosmonauter-i-ukrainske-farver-nogle-gange-er-gul-bare-gul

Последние новости в конфликте Украины

Seneste nyt om Ukraine: ...
https://www.dr.dk/nyheder/udland/seneste-nyt-om-konflikten-i-ukraine

i dag kl. 19:20
https://www.dr.dk/nyheder/udland/prisen-paa-gas-i-europa-stiger-mandag-formiddag-med-80-procent?focusId=3579134
Katrine Bang Ramsbæk
Zelenskyj opfordrer Schweiz til at slå hårdt ned på russiske oligarker

i dag kl. 19:27
https://www.dr.dk/nyheder/udland/prisen-paa-gas-i-europa-stiger-mandag-formiddag-med-80-procent?focusId=3579244
Katrine Bang Ramsbæk
FN: Mindst 847 civile er blevet dræbt i Ukraine

i dag kl. 19:56
https://www.dr.dk/nyheder/udland/prisen-paa-gas-i-europa-stiger-mandag-formiddag-med-80-procent?focusId=3579489
Katrine Bang Ramsbæk
Kina: Sanktionerne mod Rusland er skandaløse

i dag kl. 20:09
https://www.dr.dk/nyheder/udland/prisen-paa-gas-i-europa-stiger-mandag-formiddag-med-80-procent?focusId=3579647
Katrine Bang Ramsbæk
Færre civile er blevet evakueret i dag

i dag kl. 20:53
https://www.dr.dk/nyheder/udland/prisen-paa-gas-i-europa-stiger-mandag-formiddag-med-80-procent?focusId=3579874
Katrine Bang Ramsbæk
Jukia er flygtet fra Mariupol: 'Der ligger døde mennesker, og der er
ingen til at hente dem'

i dag kl. 21:25
https://www.dr.dk/nyheder/udland/prisen-paa-gas-i-europa-stiger-mandag-formiddag-med-80-procent?focusId=3580031
Katrine Bang Ramsbæk
Skyder til måls efter Putin

51 min. siden (Time now CET 22.40)
https://www.dr.dk/nyheder/udland/prisen-paa-gas-i-europa-stiger-mandag-formiddag-med-80-procent?focusId=3580112
Katrine Bang Ramsbæk
Borgmester i Mariupol: Flere tusinde civile bliver sendt til Rusland

- Det besætterne gør i dag er genkendeligt for den ældre generation, som
så de forfærdelige ting, der skete under 2. verdenskrig, da nazisterne
med magt fangede mennesker, skriver borgmesteren på Telegram, ifølge BBC.

(
Mayor of Mariupol: Thousands of civilians are sent to Russia

- What the occupiers are doing today is recognizable to the older
generation, who saw the terrible things that happened during World War
II, when the Nazis forcibly captured people, the mayor writes on
Telegram, according to the BBC.
)
(
Мэр Мариуполя: Тысячи мирных жителей отправлены в Россию

- То, что сегодня делают оккупанты, узнаваемо старшему поколению,
видевшему ужасные вещи, которые происходили во время Второй мировой
войны, когда нацисты насильно захватывали людей, - пишет мэр в Telegram,
сообщает BBC.
)

Kommentar:

Lebensraum

26 min. siden (Time now CET 22.40)
https://www.dr.dk/nyheder/udland/prisen-paa-gas-i-europa-stiger-mandag-formiddag-med-80-procent?focusId=3580186
Katrine Bang Ramsbæk
Krigsnoter fra en kælder i Kharkiv

59 sek. siden (Time now CET 22.40)
https://www.dr.dk/nyheder/udland/prisen-paa-gas-i-europa-stiger-mandag-formiddag-med-80-procent?focusId=3580275
Katrine Bang Ramsbæk
Overblik

(Time now CET 22.40)

Последние новости в конфликте Украины

Seneste nyt fra krigen i Ukraine
19. mar. 2022, 05:13
https://nyheder.tv2.dk/2022-03-19-seneste-nyt-fra-krigen-i-ukraine

Kl. 19.06
Dyr dør af sult og kulde i ukrainsk zoo

Kl. 19.12
Ukraine opfordrer Kina til at fordømme russisk fremfærd

Kl. 19.43
På trods af gratis busser til Europa vil ukrainsk familie helst blive i
Polen

Kl. 19.55
Kina kalder Vestens sanktioner mod Rusland "uhyrlige"

Kl. 21.13
Flere soldater frygtes dræbt efter angreb

(Time now CET 22.36)

[...]

Institut ser problemer med diskrimination i politiet
19. mar. 2022, 22:37

Med venlig hilsen,
Mogens Kall, The servant of Michael
- -
Website https://sites.google.com/view/kall-tree File no 23899

Den 19-03-2022 kl. 12:25 skrev Kall, Mogens:

Subject: Psa 119 DATA-output-2. Counter = 15 -
Re: News 2022-03-19, Psychopath-Putin-666 has attacked Ukraine.
Date: Sat, 19 Mar 2022 12:25:31 +0100
23897 <6235bdad$0$697$1472...@news.sunsite.dk>
https://groups.google.com/g/dk.politik/c/tpvDldxOk9w/m/Kzuj48mlAAAJ

Found Your markpointer (1569-1260-205-104)

Message will be send out soon.

Website https://sites.google.com/view/kall-tree File no 23901