News 2022-03-02, Psychopath-Putin-666 has attacked Ukraine. 1431 days to global Nuclearwar+suicide

Headline:

Heaven°-Break

Was:
'Et Ord til Dagen'
'A Word for the Day'
'Слово дня'
'Слово на день'

-

Kall, Mogens skrev:

Subject: Som sagt: Med dig fortsat ved roret, Putin, er global
atomkrig nærmest úundgåelig! -
Re: Nu mangler du bare ligesom Karadžić at true os med atomkrig! -
Re: News 2021-04-18, 1749 days to global Nuclearwar
Date: Thu, 22 Apr 2021 09:23:21 +0200
22852 news:6081246c$0$689$1472...@news.sunsite.dk
Russia (Psychopath-istan + Kleptokratistan)
https://sites.google.com/view/kall-russia/files/22-xxx/22-852
Was:
https://sites.google.com/site/kallpol4/home/countries/russia/22-xxx/22-852
https://groups.google.com/g/dk.politik/c/VfKbpnXJM7k/m/LfoeEFfMAgAJ>
[ Reconstruction begin (from file 22.846 ...
https://groups.google.com/g/dk.politik/c/VfKbpnXJM7k/m/EoLMCudLAgAJ
]

https://www.dr.dk/nyheder/seneste/atomvagthund-bekraefter-iran-nu-producerer-uran-med-60-procents-renhed
[ ... ]

[ END of Reconstruction ]

> Som sagt: Med dig fortsat ved roret, Putin, er global atomkrig
> (og dermed Menneskehedens uddøen) nærmest *úundgåelig*!
>
> HVORFOR ?
>
> Fordi du som psykopat IKKE forstår *selvbeherskelsens kunst*, også
> mht. at respektere andres ejendom (at man ikke bare kan forlange
> alt, hvad man peger (på som en snotforkælet møgunge)).
>
> Men ...
>
> Det bliver nu nok Iran, der opstarter atomkrigen, for de er endnu
> mere knald-i-låget end dig, skønner jeg!

Og dog!

Siden da er der jo sket følgende:

Subject: Psykopatus-Putin har angrebet Ukraine. 1437 days to global
nuclearwar -
Re: News 2022-02-01, 1460 days to global Nuclearwar+suicide
Date: Thu, 24 Feb 2022 23:59:36 +0100
23529 <62180ddc$0$695$1472...@news.sunsite.dk>
https://groups.google.com/g/dk.politik/c/sbzEQu6kwj8/m/AORSGQQrCQAJ

https://www.information.dk/udland/2022/02/vladimir-putin-erklaerer-krig-ukraine-beordrer-luftangreb-militaerbaser

https://nyheder.tv2.dk/udland/2022-02-24-foerst-truede-putin-med-atomvaaben-og-saa-slap-han-militaeret-loes-i-ukraine

> - Hvem der end forsøger at hindre os, eller som truer vort folk og
> vort land, bør vide, at Ruslands svar bliver øjeblikkeligt. Og det
> vil få så store konsekvenser for jer, at I aldrig tidligere har
> oplevet dem i historien.
>
> Talen fra Vladimir Putin var reelt en krigserklæring mod Ukraine og
> en advarsel til alle, der ønsker at hjælpe regeringen i Kiev.
>

> Kommentar:
>
> Og her gentager Psykopatus-Putin så Karadzics vanvittige trusler!

Se tillige ...

https://sites.google.com/view/kall-nuclearwar>
> ET-warning
> http://www.youtube.com/watch?v=gNbnIIRj_bM

Time now (2/3-22) to global nuclearwar+sicide around:
T-1431 days (3,9 years)

If You don't like Your future, Mankind, please *change* it!
(Hvis du ikke kan lide din fremtid, skal du *ændre* den!)

Headline:

Psychopath-Putin-666 has attacked Ukraine.
Psykopatus-Putin-666 har angrebet Ukraine.

1432 days to global nuclearwar

Quit the deal with the devil, Psykopatus-Putin-666
Выйти из сделки с дьяволом, Психопат-Путин-666
Get out of the deal with the devil, Psychopath Putin-666
Kom ud af aftalen med djævelen, psykopat Putin-666

-

Stand With Ukraine:

The President of Ukraine

Volodymyr Zelenskij
Володимир Зеленський
https://twitter.com/ZelenskyyUa

-

Prime Minister of Ukraine

Denys Shmyhal
https://twitter.com/Denys_Shmyhal

-

Minister of Foreign Affairs of Ukraine

Dmytro Kuleba
https://twitter.com/DmytroKuleba

-

Minister of Defense of Ukraine

Oleksii Reznikov
https://twitter.com/oleksiireznikov

-

UKR Embassy in Denmark
https://twitter.com/UKRinDNK/
https://twitter.com/JSerritzlev/status/1497856367234801664

UKR Embassy in Denmark@UKRinDNK · 26. feb.Journalists, correspondents,
presenters!
Don't let your colleagues film and broadcast Ukrainian troops🚫
It makes our brave guys visible for Kremlin troops.
Please spread the word
9.49 AM · 27. feb. 2022·Twitter Web App

Hmm ...

Subject: ET-Break: Do you want MORE? -
Was: Are you a fool or what, Psykopatus-Putin-666 ? -
Re: News 2022-02-27, Psykopatus-Putin har angrebet Ukraine.
1434 days to global Nuclearwar+suicide
Date: Sun, 27 Feb 2022 21:56:06 +0100
23617 <621be568$0$697$1472...@news.sunsite.dk>
Green Light
https://sites.google.com/view/kall-green-light/files/23-xxx/23-6xx/23-617
Joshua-syndrome
https://sites.google.com/view/joshua-syndrome/files/23-xxx/23-6xx/23-617
Terminator-38
https://sites.google.com/view/kall-terminator/files/23-xxx/23-6xx/23-617
Test blasting (Prøvesprængning)
https://sites.google.com/view/test-blasting/files/23-xxx/23-6xx/23-617
https://groups.google.com/g/dk.politik/c/iu38Pz5EvJY/m/n9frgnT9AwAJ

> Noget tyder på, at de har givet Præsidenten i Ukraine, Hr. Volodymyr
> Zelenskij (Володимир Зеленський) - eller i denne fravær anden
> myndig person fx. udenrigsminister Dmytro Kuleba eller
> forsvarsminister Oleksii Reznikov *magtbeføjelser* til at straffe
> Jer!

Man må gå ud fra (dersom hjemlandet er besat af fjendlige tropper),
at ambassadøren har *fuldmagt* til at råde (på landets vegne)!

One must assume (if the home country is occupied by enemy troops)
that the ambassador has the *authority* to act (on behalf of the
country)!

Надо полагать (если родная страна оккупирована вражескими войсками),
что посол имеет *полномочия* действовать (от имени страны)!

-

See also ...

Defence of Ukraine
https://twitter.com/DefenceU

-

NATO
https://twitter.com/NATO

-

The Kyiv Independent
https://twitter.com/KyivIndependent

2022-02-27, Sunday, CET 04.23, GMT 03:23

Ukraine opretter hotline til russiske soldaters familier

https://kyivindependent.com/

News Feed

Sunday, February 27

02:48
external Ukraine's hotline for relatives of Russian soldiers gets
hundreds of calls.

Named “Come back alive from Ukraine,” the hotline became operational on
Feb. 26 and has received hundreds of calls from relatives of the Russian
military looking for their loved ones.

На внешнюю украинскую горячую линию для родственников российских солдат
поступают сотни звонков.

Горячая линия под названием «Вернись живым из Украины» заработала 26
февраля и получила сотни звонков от родственников российских военных,
которые ищут своих близких.

=>

https://t.me/verkhovnaradaofukraine/126

Verkhovna Rada of Ukraine

Ministry of Defense of Ukraine informs that they have already received
hundreds of calls from Russians looking for their relatives in the
Russian army who were captured in Ukraine.

Captured Russian soldiers are given an opportunity to call their family
back home.

To stop the war, we need more Russians to know about their losses in
Ukraine.

REMINDER❗️
📞 Hot line «Come back alive from Ukraine»
▪️ +380894201860
▪️ +380894201861
▪️ +380894201862

Верховная Рада Украины

Минобороны Украины сообщает, что к ним уже поступили сотни звонков от
россиян, которые ищут своих родственников в российской армии, которые
попали в плен на Украине.

Плененным российским солдатам предоставляется возможность отозвать свою
семью домой.

Чтобы остановить войну, нам нужно, чтобы больше россиян знали о своих
потерях на Украине.

НАПОМИНАНИЕ❗️
📞 Горячая линия «Вернись живым из Украины»
▪️ +380894201860
▪️ +380894201861
▪️ +380894201862

Mother Russia!

I have a dream:

A *democratic* world

Come - join us!

Мать Россия!

У меня есть мечта:

*демократический* мир

Присоединяйся к нам!...

And then I heard a voice from Heaven° said (perhaps the voice of our
galactic neighbor ET):
(2022-02-27, Sunday, day no 58, CET 09:26, GMT 08:26)
- "Be my partner."

И тогда я услышал голос с Небес ° сказал (возможно, голос нашего
галактический сосед ET):
(2022-02-27, воскресенье, день № 58, CET 09:26, GMT 08:26)
- «Будь моим партнером».

MORE NEWS:

CET 09:43
- "Lad ikke dine sønner dø!"

43
- "Hører du mig?"

Центральноевропейское время 09:43
- "Не дайте погибнуть своим сыновьям!"

43
- "Ты меня слышишь?"

43
- "... (They are dying) ...", *1

(
*1:
Ordene ej 100% sikre, pga. "transmitter".
You know: Nazy-støj. BBC-London-1940-1945.

- "there"

Means:
43
- "...(Умирают)..."

44
- "там"

Input andagtstekst from ...
Input devotional text from ...
Введите текст молитвы из ...
Введіть текст набожності з ...

'Et Ord til Dagen'
'A Word for the Day'
'Слово дня'
'Слово на день'

http://www.ucb.dk/dagensord/index.php? - Found error, *idiot*!

(NB! Andagtsteksten er nedskrevet og trykt i hæfte *FØR* 25.
februar 2022, apropos det eventuelle *profetiske* budskab.)

___ quote begin ___

Onsdag 2. marts (2022)

Gør dette, når du føler dig nede 1)

"Elias var et menneske under samme kår som vi ..."
Jak 5,17

Elias blev så nedtrykt, at han var parat til at gøre en ende på det
hele. Og det skete lige efter en af hans største sejre. Han havde lige
nedkaldt ild fra himlen på Carmel bjerget, da han gik fra vild
begejstring til udmattelse. Vi glemmer, at selvom vi oplever succes og
elsker det, vi laver, så kan det godt være fysisk, mentalt og
følelsesmæssigt drænende. Så hvis du er et målorienteret menneske uden
grænser, så pas på!

Udmattelse fik Elias til at miste perspektivet. Han havde lige slået
850 falske profeter (se 1. Kong 18,19), og nu løb han væk fra én kvinde:
Jezebe.

General George Patton Jr. sagde, "Udmattelse gør os alle til
ujoner." Når umattelse træder ind, vandrer troen ud! Den forvrænger
vores tanker og får os til at overse Guds kraft og Hans løfter. Mental
udmattelse kombineret med fysisk udmattelse er en dødelig kombination,
der inviterer til håbløshed og skaber den illusion, at vi ikke har ogle
valgmuligheder.

*Frygt* fik Elias til at isolere sig. Han efterlo sin tjener i
Beersheba og drog ud i vildmarken og sagde til Gud: "... jeg er den
eneste, der er tilbage, og mig stræber de efter livet." (1. Kong 19,10)
I det øjeblik var Elias i det værst tænkelige selskab - sit eget!

Når du føler dig nedtrykt, er det ikke tid til at isolere dig. Det
er her, du har brug for [at] række ud efter Gud og de mennesker, der
elsker dig, som kan hjælpe dig med at komme på benene igen. Selv Paulus
havde brug for hjælp. Efter at have skrevet, "or da vi kom til
Makedonien, fandt vi ingen tro, men var i alle måder trængt: udefra af
strid, indefra af frygt," tilføjede han, "Men Gud, der trøster de
fortrykte, trøstede os, ved at Titus kom." (2. Kor 7,5-6) Så hvem har du
brug for at ringe til? Hvem har du brug for at række ud efter?

Bliv ikke ved med at udsætte det - gør det!

Egen kommentar (2022-03-02, CET 06:03, GMT 05:03):

I svære tider kan følgende Skriftsted også være til hjælp:

https://www.biblegateway.com/passage/?search=2+Cor+12.1-10&version=BPH

2 Korinterne 12:1-10, Bibelen på hverdagsdansk

Guds kraft udfolder sig bedst i magtesløshed

Men Han sagde til mig:

„Min nåde er dig nok,
for *min kraft* når sit mål gennem magtesløshed.”

Derfor vil jeg hellere fremhæve min magtesløshed,
for at kraften fra Kristus kan virke gennem mig.

10
Derfor kan jeg se det gode ved at være magtesløs,
ved at blive mishandlet og lide nød,
ved at blive forfulgt og være i vanskeligheder
for Kristi skyld.

For når jeg er magtesløs, da er jeg stærk.

Jeg har ofte i mit liv kommet til kort (på grund af en psykisk sårbarhed).

Men som årene er gået har jeg lært, at Guds Rige IKKE består i, hvad jeg
som menneske kan præstere, men derimod i Hans Kraft° (1. Kor 4,20).

Og når denne Kraft° tager bolig i mig (Joh 14,23), da kan jeg istemme
Paulus ord: For når jeg er magtesløs, da er jeg stærk...

And then I heard a voice from Heaven° said (perhaps the voice of our
galactic neighbor ET):
(2022-03-02, Wednesday, day no 61, CET 06:16, GMT 05:16)
- "Ifør Jer kraft° fra det høje!"

___ quote END ___

Bøn:

https://www.biblegateway.com/passage/?search=+Mat+6.9-13&version=BPH

Matthæus 6:9-13, Bibelen på hverdagsdansk

(Jesus siger:)

9 Bed derfor på følgende måde:

Far i Himlen.
Må du blive æret.
10
Må dit rige bryde igennem.
Må din vilje ske på jorden,
som den sker i Himlen.
11
Giv os det, vi har brug for i dag.
12
Tilgiv os, hvor vi har svigtet,
ligesom vi selv har tilgivet dem, der har svigtet os.
13
Lad os ikke bukke under for fristelsen,
men red os fra den Ondes angreb.

___________
___________

=>

Translation to English:

http://www.ucb.dk/dagensord/index.php? - Found error, * idiot *!

(NB! The devotional text is written down and printed in a booklet *
BEFORE * 25.
February 2022, speaking of the possible * prophetic * message.)

___ quote begin ___

Wednesday 2 March (2022)

Do this when you feel down 1)

"Elijah was a man under the same conditions as we ..."
Jas 5,17

Elias was so depressed that he was ready to put an end to it all. And it
happened right after one of his biggest victories. He had just summoned
fire from heaven on Mount Carmel as he went from wild excitement to
exhaustion. We forget that even though we experience success and love
what we do, it can be physically, mentally and emotionally draining. So
if you are a goal-oriented person without boundaries, beware!

Exhaustion caused Elias to lose perspective. He had just beaten 850
false prophets (see 1 Kings 18:19), and now he ran away from one woman:
Jezebe.

General George Patton Jr. said, "Exhaustion makes us all unions."
When fatigue sets in, faith wanders out! It distorts our thoughts and
causes us to overlook the power of God and His promises. Mental
exhaustion combined with physical exhaustion is a deadly combination
that invites hopelessness and creates the illusion that we do not have
all the choices.

* Fear * caused Elijah to isolate himself. He left his servant in
Beersheba and went out into the wilderness and said to God, "... I am
the only one left, and they are striving for my life." (1 Kings 19:10)
At that moment, Elijah was in the worst possible company - his own!

When you feel depressed, it's not time to isolate yourself. This is
where you need to reach out to God and the people who love you, who can
help you get back on your feet. Even Paul needed help. After writing,
"or when we came to Macedonia, we found no faith, but were in every way
distressed: from without strife, from within out of fear," he added,
"But God, who comforts the oppressed, comforted us, by that Titus came.
" (2 Cor 7: 5-6) So who do you need to call? Who do you need to reach
out to?

Do not keep postponing it - do it!

Own comment (2022-03-02, CET 06:03, GMT 05:03):

In difficult times, the following scripture may also be helpful:

https://www.biblegateway.com/passage/?search=2+Cor+12.1-10&version=BPH

2 Corinthians 12: 1-10, The Bible in everyday Danish

The power of God unfolds best in powerlessness

[...]

9
But He said to me:

"My grace is sufficient for you,
for *my power* reaches its goal through powerlessness. ”

Therefore, I would rather highlight my powerlessness,
that the power of Christ may work through me.

10
Therefore I can see the good in being powerless,
by being abused and suffering distress,
by being persecuted and being in difficulty
for Christ's sake.

For when I am powerless, then I am strong.

I have often in my life fallen short (due to a mental vulnerability).

But as the years have passed, I have learned that the Kingdom of God
does NOT consist in what I as a human being can accomplish, but in His
Power° (1 Corinthians 4:20).

And when this Power° takes up residence in me (John 14:23), then I can
agree with Paul's words: For when I am powerless, then I am strong ...

And then I heard a voice from Heaven ° said (perhaps the voice of our
galactic neighbor ET):
(2022-03-02, Wednesday, day no 61, CET 06:16, GMT 05:16)
- "Put on your strength° from on high!"

___ quote END ___

Prayer:

https://www.biblegateway.com/passage/?search=+Mat+6.9-13&version=ERV

(Jesus says:)

Matthew 6:9-13, Easy-to-Read Version

9 So this is how you should pray:

‘Our Father in heaven,
we pray that your name will always be kept holy.
10
We pray that your kingdom will come—
that what you want will be done here on earth, the same as in heaven.
11
Give us the food we need for today.
12
Forgive our sins,
just as we have forgiven those who did wrong to us.
13
Don’t let us be tempted,
but save us from the Evil One.’

___________
___________

=>

Translation to Russian:

http://www.ucb.dk/dagensord/index.php? - Знайдено помилку, *ідіот*!

(Примітка! Богослужіння записується і друкується у буклеті * ДО * 25.
Лютий 2022 року, говорячи про можливе * пророче * послання.)

___ початок цитати ___

Среда, 2 марта (2022 г.)

Делайте это, когда чувствуете себя подавленным 1)

«Илья был человеком в таких же условиях, как и мы…»
Джас 5,17

Элиас был настолько подавлен, что был готов положить всему этому конец.
И случилось это сразу после одной из его самых громких побед. Он только
что вызвал огонь с небес на гору Кармель, когда дикое возбуждение
перешло в изнеможение. Мы забываем, что даже если мы добиваемся успеха и
любим то, что делаем, это может истощать физически, умственно и
эмоционально. Так что если вы целеустремленный человек без границ,
берегитесь!

Истощение заставило Элиаса потерять перспективу. Он только что избил
850 лжепророков (см. 3-я Царств 18:19), а теперь убежал от одной
женщины: Иезавы.

Генерал Джордж Паттон мл. сказал: «Истощение делает нас всех
союзами». Когда наступает усталость, вера уходит! Это искажает наши
мысли и заставляет нас игнорировать силу Бога и Его обетования.
Умственное истощение в сочетании с физическим истощением — смертельно
опасное сочетание, вызывающее безнадежность и создающее иллюзию того,
что у нас нет выбора.

*Страх* заставил Элайджу изолировать себя. Он оставил своего слугу в
Вирсавии, а вышел в пустыню и сказал Богу: «... я один остался, и они
борются за мою жизнь». (1 Царств 19:10) В тот момент Илия оказался в
самой ужасной компании из всех возможных — в своей собственной!

Когда вы чувствуете депрессию, не время изолировать себя. Здесь вам
нужно обратиться к Богу и людям, которые вас любят, которые могут помочь
вам снова встать на ноги. Даже Пол нуждался в помощи. Написав, «или
придя в Македонию, мы не нашли веры, но всячески стеснялись: без
раздоров, изнутри от страха», — прибавил он: «Но Бог, утешающий
угнетенных, утешал нас чрез что пришел Тит». (2 Кор. 7:5-6) Так кому же
вам нужно звонить? К кому вам нужно обратиться?

Не откладывай - делай!

Собственный комментарий (2022-03-02, CET 06:03, GMT 05:03):

В трудные времена также может помочь следующий стих из Священных Писаний:

https://www.biblegateway.com/passage/?search=2+Cor+12.1-10&version=BPH

2 Коринфянам 12:1-10, Библия на повседневном датском языке

Сила Божья лучше всего раскрывается в бессилии

[...]

9
Но Он сказал мне:

«Довольно для тебя благодати Моей,
ибо *моя сила* достигает своей цели через бессилие».

Поэтому я скорее подчеркну свое бессилие,
чтобы сила Христа могла действовать через меня.

10
Поэтому я вижу благо в бессилии,
подвергаясь насилию и страданиям,
подвергаясь преследованиям и находясь в затруднении
ради всего святого.

Ибо когда я бессилен, тогда я силен.

Я часто в своей жизни терпел неудачу (из-за психической уязвимости).

Но по прошествии лет я узнал, что Царство Божие состоит НЕ в том, что я,
как человек, могу совершить, а в Его Силе ° (1 Коринфянам 4:20).

И когда эта Сила поселится во мне (Ин. 14:23), тогда я могу согласиться
со словами Павла: Ибо, когда я немощен, тогда силен...

И тут я услышал голос с Небес ° сказал (возможно, голос нашего
галактического соседа ET):
(2022-03-02, среда, день № 61, CET 06:16, GMT 05:16)
- "Надень свою силу ° с высоты!"

___ цитата КІНЕЦЬ ___

молитва:

https://www.biblegateway.com/passage/?search=+Mat+6.9-13&version=ERV-RU

(Иисус говорит:), *1

От Матфея 6:9-13, Русский Новый Завет: Легкая для чтения версия

9 А потому молитесь вот как:

„Отец наш Небесный,
пусть будет свято имя Твоё.
10
Пусть наступит Царство Твоё.
Пусть исполнится воля Твоя на земле,
как и на небе.
11
Пошли нам хлеб насущный на каждый день
12
и прости нам наши грехи,
как мы простили тех, кто причинил нам зло.
13
Не подвергай нас искушению,
но избавь нас от лукавого”.
[Так как Тебе принадлежат и Царство,
и сила, и слава вовеки. Аминь!]

___________
___________

=>

Translation to Ukrainian:

http://www.ucb.dk/dagensord/index.php? - Нашел ошибку, *идиот*!

(NB! Текст молитвы записан и напечатан в буклете * ДО * 25.
Февраль 2022, говоря о возможном *пророческом* послании.)

___ цитата начинается ___

середа, 2 березня (2022 р.)

Робіть це, коли відчуваєте себе пригніченими 1)

«Ілля був людиною за таких же умов, як і ми...»
Яс 5,17

Еліас був настільки пригнічений, що був готовий покласти цьому всьому
край. І це сталося відразу після однієї з найбільших його перемог. Він
щойно викликав вогонь з неба на горі Кармель, перейшовши від дикого
хвилювання до виснаження. Ми забуваємо про те, що, незважаючи на те, що
ми відчуваємо успіх і любимо те, що робимо, це може бути фізично,
психічно та емоційно виснажувати. Тож якщо ви цілеспрямована людина без
кордонів, будьте обережні!

Від виснаження Еліас втратив перспективу. Він щойно побив 850
лжепророків (див. 1 Царів 18:19), а тепер він утік від однієї жінки: Єзавеї.

Генерал Джордж Паттон-молодший сказав: «Втома робить нас усіх
союзами». Коли настає втома, віра блукає! Це спотворює наші думки і
змушує нас не помічати силу Бога та Його обітниць. Розумове виснаження в
поєднанні з фізичним виснаженням є смертельним поєднанням, яке викликає
безнадійність і створює ілюзію, що ми не маємо всіх виборів.

* Страх * змусив Іллю відгородитися. Він залишив свого слугу у
Беер-Шеві, вийшов у пустелю й сказав Богові: «... Я один залишився, і
вони борються за моє життя». (1 Царів 19:10) У той момент Ілля перебував
у найгіршому з можливих — у своєму!

Коли ви відчуваєте депресію, не час ізолюватися. Тут вам потрібно
звернутися до Бога і людей, які вас люблять, які можуть допомогти вам
стати на ноги. Навіть Павлу була потрібна допомога. Після того, як він
написав: «або, коли ми прийшли до Македонії, ми не знайшли віри, але
були всіляко засмучені: ззовні, зсередини від страху», — додав він: «Але
Бог, що втішає пригноблених, потішив нас, що Тит прийшов». (2 Кор 7:
5-6) Тож кому потрібно подзвонити? До кого вам потрібно звернутися?

Не відкладайте – робіть!

Власний коментар (2022-03-02, CET 06:03, GMT 05:03):

У важкі часи наведений нижче вірш із Писань також може бути корисним:

https://www.biblegateway.com/passage/?search=2+Cor+12.1-10&version=BPH

2 Коринтян 12: 1-10, Біблія повсякденною данською мовою

Сила Божа найкраще розкривається в безсилі

[...]

9
Але Він сказав мені:

«Досить тобі моєї милості,
бо *моя сила* досягає своєї мети через безсилля».

Тому я б радше підкреслив своє безсилля,
щоб сила Христа діяла через мене.

10
Тому я бачу добро в тому, що я безсилий,
через насильство та страждання,
бути переслідуваним і потрапивши в труднощі
ради Христа.

Бо коли я безсилий, тоді я сильний.

У моєму житті я часто зазнавав невдач (через психічну вразливість).

Але з роками я дізнався, що Царство Боже полягає НЕ в тому, що я, як
людина, можу зробити, а в Його силі° (1 Коринтян 4:20).

І коли ця Сила ° оселиться в мені (Івана 14:23), тоді я можу погодитися
зі словами Павла: Бо коли я безсилий, тоді я сильний...

І тоді я почув голос із Неба ° (можливо, голос нашого галактичного
сусіда ET):
(2022-03-02, середа, день № 61, CET 06:16, GMT 05:16)
- «Зодягніться в силу ° з висоти!»

___ цитата КОНЕЦ ___

Молитва:

https://www.biblegateway.com/passage/?search=+Mat+6.9-13&version=ERV-UK

(Ісус каже:), *1

От Матфея 6:9-13, Український Новий Завіт: легка для читання версія

9 Тому моліться так:

„Отче наш Небесний,
хай святиться ім’я Твоє.
10
Нехай прийде Царство Твоє.
Нехай буде воля Твоя,
як на Землі, так і на Небі.
11
Дай нам наш хліб[a] щоденний.
12
Прости гріхи наші,
як ми прощаємо тим,
хто завинив перед нами.
13
Не введи нас у спокусу,
а спаси від лукавого,
[бо царство, влада та слава
належать Тобі повік. Амінь!]

Последние новости в конфликте Украины

Seneste nyt om konflikten i Ukraine:
https://www.dr.dk/nyheder/udland/seneste-nyt-om-konflikten-i-ukraine-putin-og-scholz-holder-moede-ved-det-store-hvide

8 min. siden (time now CET 23.22)
https://www.dr.dk/nyheder/udland/seneste-nyt-om-konflikten-i-ukraine-putin-og-scholz-holder-moede-ved-det-store-hvide?focusId=3452610
Thomas Klose Jensen
Meldinger om eksplosioner lige uden for Kyiv

(time now CET 23.22)

Последние новости в конфликте Украины

Seneste nyt om krigen i Ukraine
1. mar. 2022, 04:05
https://nyheder.tv2.dk/2022-03-01-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine

4 min siden (time now CET 22.46)
Nye meldinger om eksplosioner i udkanten af Kiev

Kl. 00.56
Biden: Putin tog fejl

Kl. 02.47
- Vi står sammen med Ukraine

(
Own break:

Input news from Capitol Hill CET 03:05, GMT 02:05

1 woman = blue (6)
The President (State of the Union speak)
2 woman = brown (1)

Boy-name = Joshua

Kl. 03.17
USA lukker luftrum for russiske fly

Kl. 03.33
Vil begrave begrebet 'rustbæltet'

Kl. 03.35
Til kamp mod høj inflation

Kl. 03.39
- Tillykke med fødselsdagen, buddy

Kl. 03.43
Vil sænke priser på medicin og børnepasning

New Link:

Seneste nyt om krigen i Ukraine
2. mar. 2022, 05:26
https://nyheder.tv2.dk/2022-03-02-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine

Kl. 05.26
Ukraines parlament: Kampe nær militærhospital

Kl. 05.28
USA lukker luftrum for russiske fly

46 min siden (time now CET 06.35)
Borgmester: Russiske tropper marcherer gennem vores by

... sydukrainske by Kherson

30 min siden (time now CET 06.35)
Luftangreb dræber fire i by vest for Kiev

5 min siden (time now CET 06.35)
Meldinger om russiske faldskærmstropper i Kharkiv

(time now CET 06.35)

Deadline:

DR text-TV:
170

https://sites.google.com/site/snufo000/home/stem-paa/idiotistan
DR:
2022-03-01 kl. 22.58
51 min. siden
Domstolen i Haag indleder retsmøde om krigen i Ukraine

TV2:
Rusland har indledt et voldsomt angreb på Kharkiv, siger Ukraine
1. mar. 2022, 21:08
Opd. 1. mar. 2022, 22:42

Last OUTPUT: 23303 <61ecf341$0$697$1472...@news.sunsite.dk>
https://groups.google.com/g/dk.test/c/MRWueyeFrn8/m/8un3DEP4FAAJ
Website https://sites.google.com/view/kall-tree File no 23686

Russian nuclear warheads down ?

-

Den 02-03-2022 kl. 06:36 skrev Kall, Mogens:

Subject: News 2022-03-02, Psychopath-Putin-666 has attacked Ukraine.
1431 days to global Nuclearwar+suicide
Date: Wed, 2 Mar 2022 06:36:56 +0100
23686 <621f027b$0$696$1472...@news.sunsite.dk>
https://groups.google.com/g/dk.politik/c/L1s_j1H7d5M/m/xIM_3gm3BAAJ

[ ... ]
[ ... ]

[ ... ]
> Ordsprogene 14:34, Bibelen på hverdagsdansk
>
> Retskaffenhed ophøjer en nation,
> synd er en skamplet på ethvert folk.
>

> https://www.biblegateway.com/passage/?search=Pro+14.34&version=ERV-RU
>
> Притчи 14:34, Russian New Testament: Easy-to-Read Version
>
> Доброта возвеличивает народ,
> но грех—позор народов.

Headline:

Psychopath-Putin-666 has attacked Ukraine.
Psykopatus-Putin-666 har angrebet Ukraine.

1431 days to global nuclearwar
Voice came from Earth:
(2022-03-02, Wednesday, day no 61, CET 06:44, GMT 05:44)
- "We stand with you."

-

Jeg kom til at tænke på det russiske atom-(missil)-forsvar...

And then I heard a voice from Heaven ° said (perhaps the voice of our
galactic neighbor ET):
(2022-03-02, Wednesday, day no 61, CET 07.04, GMT 06:04)
- "Target"

04
- "Found"

Hmm ... (memory on from) ...

Joshua-syndrome
> [...]

CET 07:12
- "Nuclear warheads"

12
- "down!"

Hmm ... (memory on from) ...

Subject: UFO-1952-07-12_to_29_Washington-DC must have been
*authentic*. Found markpointer 196 and 117 (Target-DATA)
+ 44 => The winner takes it all -
Re: News 2022-02-01, 1460 days to global Nuclearwar+suicide
Date: Sat, 12 Feb 2022 23:47:15 +0100
23402 <620838d3$0$704$1472...@news.sunsite.dk>
ET-Footsteps
https://sites.google.com/view/et-footsteps/1952-07-12-29
https://sites.google.com/view/et-footsteps/files/23-xxx/23-4xx/23-402
https://groups.google.com/g/dk.politik/c/sbzEQu6kwj8/m/clumlSuyAQAJ
> [...]
> Инцидент с НЛО в Вашингтоне, округ Колумбия, 1952 г., также
> известный как Вашингтонский лоскут, Наблюдение за Вашингтонским
> национальным аэропортом или Вторжение в Вашингтон[1], представлял
> собой серию сообщений об неопознанных летающих объектах с 12 по 29
> июля 1952 г. над Вашингтоном. Округ Колумбия. Наиболее широко
> освещаемые наблюдения имели место в выходные дни подряд, 19–20
> июля и 26–27 июля. Историк НЛО Кертис Пиблз назвал этот инцидент
> «кульминацией полета (НЛО) 1952 года»: «Никогда ни до, ни после
> проект «Синяя книга» и ВВС не подвергались такой приливной волне

Ifølge Netflix havde UFO'et *aktiveret* atommissilerne (selvom dette
ikke kan lade sig gøre UDEN præsidentens ordre)

According to Netflix, the UFO had * activated * the nuclear missiles
(although this is not possible WITHOUT the president's order)

По данным Нетфликс, НЛО *активировало* ядерные ракеты (хотя это
невозможно БЕЗ указа президента)

... (BREAKING NEWS on) ...

[...]

Website https://sites.google.com/view/kall-tree File no 23687

Forsigtige tegn på modstand mod krigen, siger Uffe Dreesen
... Moskva ... Eksempelvis står der folk nede ved metroen med skilte,
hvor der står "nej til krig", ...

Cautious signs of resistance to the war, says Uffe Dreesen
... Moscow ... For example, there are people down by the subway with
signs that say "no to war", ...

Осторожные признаки сопротивления войне, говорит Уффе Дризен
...Москва... Например, внизу у метро люди с табличками "Нет войне",...

Tusindvis af russere anholdt for at demonstrere mod krig
Thousands of Russians arrested for demonstrating against war
Тысячи россиян арестованы за демонстрацию против войны

-

Date: Wed, 2 Mar 2022 06:36:56 +0100
23686 <621f027b$0$696$1472...@news.sunsite.dk>
https://groups.google.com/g/dk.politik/c/L1s_j1H7d5M/m/xIM_3gm3BAAJ

[ ... ]
> [...]
>

> https://www.biblegateway.com/passage/?search=Pro+14.34&version=ERV-RU
>
> Притчи 14:34, Russian New Testament: Easy-to-Read Version

Headline:

[...]

i går kl. 23:43
https://www.dr.dk/nyheder/udland/seneste-nyt-om-konflikten-i-ukraine-putin-og-scholz-holder-moede-ved-det-store-hvide?focusId=3452655
Thomas Klose Jensen
Fra komiker til præsident: Portræt af Zelenskyj

i dag kl. 00:20
https://www.dr.dk/nyheder/udland/seneste-nyt-om-konflikten-i-ukraine-putin-og-scholz-holder-moede-ved-det-store-hvide?focusId=3452855
Thomas Klose Jensen
Massive køer for at komme med tog ud af Ukraine

i dag kl. 00:55
https://www.dr.dk/nyheder/udland/seneste-nyt-om-konflikten-i-ukraine-putin-og-scholz-holder-moede-ved-det-store-hvide?focusId=3452954
Thomas Klose Jensen
Verdensbanken forbereder ukrainsk hjælpepakke til milliarder

i dag kl. 01:09
https://www.dr.dk/nyheder/udland/seneste-nyt-om-konflikten-i-ukraine-putin-og-scholz-holder-moede-ved-det-store-hvide?focusId=3453013
Thomas Klose Jensen
Fire personer dræbt i missilangreb

i dag kl. 01:24
https://www.dr.dk/nyheder/udland/seneste-nyt-om-konflikten-i-ukraine-putin-og-scholz-holder-moede-ved-det-store-hvide?focusId=3453041
Thomas Klose Jensen
Biden: Putin tog fejl. Vi var klar.

i dag kl. 01:47
https://www.dr.dk/nyheder/udland/seneste-nyt-om-konflikten-i-ukraine-putin-og-scholz-holder-moede-ved-det-store-hvide?focusId=3453115
Thomas Klose Jensen
USA forventes at lukke luftrum for russiske fly

i dag kl. 03:20
https://www.dr.dk/nyheder/udland/seneste-nyt-om-konflikten-i-ukraine-putin-og-scholz-holder-moede-ved-det-store-hvide?focusId=3453272
Thomas Klose Jensen
Biden lukker amerikansk luftrum for russiske fly

i dag kl. 03:42
https://www.dr.dk/nyheder/udland/seneste-nyt-om-konflikten-i-ukraine-putin-og-scholz-holder-moede-ved-det-store-hvide?focusId=3453346
Thomas Klose Jensen
Biden vil ikke sende soldater til Ukraine

i dag kl. 04:48
https://www.dr.dk/nyheder/udland/seneste-nyt-om-konflikten-i-ukraine-putin-og-scholz-holder-moede-ved-det-store-hvide?focusId=3453531
Thomas Klose Jensen
Opsamling på natten

i dag kl. 05:46
https://www.dr.dk/nyheder/udland/seneste-nyt-om-konflikten-i-ukraine-putin-og-scholz-holder-moede-ved-det-store-hvide?focusId=3453663
Rosa Uldall
80.000 ukrainere er vendt hjem for at kæmpe...

And then I heard a voice from Heaven ° said (perhaps the voice of our
galactic neighbor ET):
(2022-03-02, Wednesday, day no 61, CET 07:45, GMT 06:45)
- "Log in."

Compare with ...
https://sites.google.com/view/abraham-c/objects/shiloh
80,0604 km to Atlit-Yam-zero (40.030,2 Google-system)

i dag kl. 06:02
https://www.dr.dk/nyheder/udland/seneste-nyt-om-konflikten-i-ukraine-putin-og-scholz-holder-moede-ved-det-store-hvide?focusId=3453687
Maya Nissen
Ukraine bekræfter: Russiske faldskærmstropper er landet i Kharkiv

i dag kl. 06:10
https://www.dr.dk/nyheder/udland/seneste-nyt-om-konflikten-i-ukraine-putin-og-scholz-holder-moede-ved-det-store-hvide?focusId=3453694
Rosa Uldall
Russere kan ikke forlade landet med mere end 10.000 dollar udenlandsk valuta

i dag kl. 06:25
https://www.dr.dk/nyheder/udland/seneste-nyt-om-konflikten-i-ukraine-putin-og-scholz-holder-moede-ved-det-store-hvide?focusId=3453712
Maya Nissen
FN: Mindst 136 ukrainere dræbt - heriblandt 13 børn

i dag kl. 06:33
https://www.dr.dk/nyheder/udland/seneste-nyt-om-konflikten-i-ukraine-putin-og-scholz-holder-moede-ved-det-store-hvide?focusId=3453744
Maya Nissen
Borgmester i Kherson: Vores by er ved at blive indtaget

i dag kl. 06:45
https://www.dr.dk/nyheder/udland/seneste-nyt-om-konflikten-i-ukraine-putin-og-scholz-holder-moede-ved-det-store-hvide?focusId=3453767
Maya Nissen
Twitter vil lukke ned for russiske statsmedier efter EU-sanktioner

58 min. siden (time now CET 07.49)
https://www.dr.dk/nyheder/udland/seneste-nyt-om-konflikten-i-ukraine-putin-og-scholz-holder-moede-ved-det-store-hvide?focusId=3453779
Rosa Uldall
Luftfartsgiganten Boeing suspenderer samarbejde med russiske flyselskaber

(time now CET 07.49)

47 min. siden
https://www.dr.dk/nyheder/udland/seneste-nyt-om-konflikten-i-ukraine-putin-og-scholz-holder-moede-ved-det-store-hvide?focusId=3453802
Maya Nissen
Tusindvis af russere anholdt for at demonstrere mod krig

Thousands of Russians arrested for demonstrating against war
Тысячи россиян арестованы за демонстрацию против войны

38 min. siden
https://www.dr.dk/nyheder/udland/seneste-nyt-om-konflikten-i-ukraine-putin-og-scholz-holder-moede-ved-det-store-hvide?focusId=3453839
Rosa Uldall
Det russiske aktiemarked forbliver lukket tredje dag i streg

27 min. siden
https://www.dr.dk/nyheder/udland/seneste-nyt-om-konflikten-i-ukraine-putin-og-scholz-holder-moede-ved-det-store-hvide?focusId=3453874
Maya Nissen
Biden roste ukrainernes modstandskraft i tale til nationen

17 min. siden
https://www.dr.dk/nyheder/udland/seneste-nyt-om-konflikten-i-ukraine-putin-og-scholz-holder-moede-ved-det-store-hvide?focusId=3453918
Maya Nissen
Kyivs indbyggere står igen op til luftalarmer

12 min. siden
https://www.dr.dk/nyheder/udland/seneste-nyt-om-konflikten-i-ukraine-putin-og-scholz-holder-moede-ved-det-store-hvide?focusId=3453926
Maya Nissen
Polen: Mere end 450.000 ukrainerne har krydset grænsen

41 sek. siden (time now CET 07.52)
https://www.dr.dk/nyheder/udland/seneste-nyt-om-konflikten-i-ukraine-putin-og-scholz-holder-moede-ved-det-store-hvide?focusId=3453944
Rosa Uldall
Ukraineren Yurii har været i undergrunden de sidste 22 timer

(time now CET 07.52)

Последние новости в конфликте Украины

Seneste nyt om krigen i Ukraine
1. mar. 2022, 04:05
https://nyheder.tv2.dk/2022-03-01-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine

33 min siden (time now CET 07.36)
Russiske børs holder fortsat lukket

33 min siden
Dansker har pakket bilen med mad og legetøj - nu kører han ud af Ukraine

26 min siden
Russisk forbud mod udenlandske valutaer træder i kraft

18 min siden
Polen har modtaget næsten en halv million flygtninge

9 min siden (time now CET 07.36)
[...]

7 min siden (time now CET 07.41)
Kharkivs guvernør: Mindst 21 dræbt og 112 sårede

(time now CET 07.41)

[...]

Website https://sites.google.com/view/kall-tree File no 23688

ET-"Phone-call" to the Church°-of-Mother-Russia
ET-"Телефонный звонок" в Церковь-Матери-России

File 23.689 ...
Kingdom° of Heaven° (Himmeriget°, Царство Небесное°)

https://sites.google.com/view/kall-kingdom-of-heaven/files/23-xxx/23-6xx/23-689

-

Date: Wed, 2 Mar 2022 06:36:56 +0100
23686 <621f027b$0$696$1472...@news.sunsite.dk>
https://groups.google.com/g/dk.politik/c/L1s_j1H7d5M/m/xIM_3gm3BAAJ

[ ... ]
> [...]
>

> https://www.biblegateway.com/passage/?search=Pro+14.34&version=ERV-RU
>
> Притчи 14:34, Russian New Testament: Easy-to-Read Version

Headline:

Psychopath-Putin-666 has attacked Ukraine.
Psykopatus-Putin-666 har angrebet Ukraine.

1431 days to global nuclearwar
I går kl. 23:22
Den ukrainske præsident har talt med Biden: Rusland skal stoppes
hurtigst muligt
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/den-ukrainske-praesident-har-talt-med-biden-rusland-skal-stoppes-hurtigst-muligt

[...]

5 min siden (time now CET 07.55)
Dansker i Kiev startede dagen på badeværelset, da luftalarmen lød

49 min siden (time now CET 08.57)
Rusland: - Vi har erobret vigtig havneby

35 min siden (time now CET 08.57)
201 russiske præster underskriver protestbrev mod invasion

201 russisk ordokse præster har underskrevet et protestbrev, hvor de
anmoder om, at krigen mod Ukraine stopper øjeblikkeligt. I brevet
skriver de blandt andet, at det ukrainske folk må træffe deres egne
beslutninger uden pres fra hverken øst eller vest. Den russisk ortodokse
kirkes øverste leder, patriarken Kirill af Moskva, er dog ikke
medunderskriver. Det skriver Radio Free Europe.

https://www.rferl.org/a/russia-orthodox-clerics-stop-war-ukrane/31730667.html

=>

201 Russian priests sign protest letter against invasion

201 Russian Orthodox priests have signed a letter of protest demanding
that the war against Ukraine be stopped immediately. In the letter, they
write, among other things, that the Ukrainian people must make their own
decisions without pressure from either the East or the West. However,
the supreme leader of the Russian Orthodox Church, Patriarch Kirill of
Moscow, is not a co-signer. It writes Radio Free Europe.

=>

201 российский священник подписал письмо протеста против вторжения

201 православный священник подписал письмо протеста с требованием
немедленного прекращения войны против Украины. В письме среди прочего
пишут, что украинский народ должен принимать собственные решения без
давления ни с Востока, ни с Запада. Однако соподписантом не является
верховный лидер Русской православной церкви патриарх Московский Кирилл.
Об этом пишет Радио Свободная Европа.

Kommentar:

Halleluja, tak Jesus ... :-)
Hallelujah, thank you Jesus ... :-)
Аллилуйя, спасибо тебе Иисус... :-)

Må Gud, vor Far°, *velsigne* Jer alle, kære *brødre* og *søstre* i
Herren ... :-)
May God, our Father°, *bless* you all, dear *brothers* and *sisters* of
the Lord ... :-)
Да благословит Бог, Отец наш°, всех вас, дорогие *братья* и *сестры*
Господа... :-)

Og - uanset hvad der sker - vi ses i Himlen° ... :-)
And - no matter what happens - see You in Heaven° ... :-)
И - что бы ни случилось - мы видимся на Небесах °... :-)

And then I heard a voice from Heaven ° said (perhaps the voice of our
galactic neighbor ET):
(2022-03-02, Wednesday, day no 61, CET 08:34, GMT 7:34)
- "With *LOVE* from ..."

34
- "The headquarter"

35
- "in Heaven°"

Means:
With *LOVE* from the headquarter in Heaven°
Med *KÆRLIG HILSEN* fra hovedkvarteret i Himlen°
С *ЛЮБОВЬЮ* из штаб-квартиры на Небесах°

39
- "I er kommet til"

39
- "Guds stad"

39
- "med de evige boliger"

Means:
I er kommet til Guds stad med de evige boliger
You have come to the city of God with the eternal dwellings
Вы пришли в град Божий с вечными жилищами

Hmm (memory on from) ...

https://www.biblegateway.com/passage/?search=Heb+12.22&version=BPH

Hebræerne 12:22, Bibelen på hverdagsdansk

22
Nej, I står ved „Zions bjerg”, den levende Guds by,
det himmelske Jerusalem,
hvor tusinder af engle er samlet til fest.

https://www.biblegateway.com/passage/?search=Heb+12.22&version=ERV

Hebrews 12:22, Easy-to-Read Version

22
But you have come to Mount Zion,
to the city of the living God,
the heavenly Jerusalem.[a]

You have come to a place where thousands of angels
have gathered to celebrate.

https://www.biblegateway.com/passage/?search=Heb+12.22&version=ERV-RU

К Евреям 12:22, Русский Новый Завет: Легкая для чтения версия

22
Вы же пришли к горе Сион, к городу живого Бога,
небесному Иерусалиму[a].

Вы пришли к тысячам и тысячам Ангелов,
собравшимся вместе в радости.

40
- "Please - Hang on."

CET 09:00
- "Outputtes ... nu!"

(Jeg var netop nu blevet færdig med teksten + editor.)

Yes, Sir!

(time now CET 08.57)

Deadline:

DR text-TV:
170

https://sites.google.com/site/snufo000/home/stem-paa/idiotistan
DR:
2022-03-02 kl. 07.58
11 min. siden
Årets hold: Dansk baskettalent vinder endnu en pris i USA

was
[...]

Website https://sites.google.com/view/kall-tree File no 23689

The interface code number is Дelta-104 19.250,40 kr.

Last OUTPUT: 23303 <61ecf341$0$697$1472...@news.sunsite.dk>
https://groups.google.com/g/dk.test/c/MRWueyeFrn8/m/8un3DEP4FAAJ
Website https://sites.google.com/view/kall-tree File no 23690

Stand with Ukraine

Donate now - Doctors Without Borders, Denmark - (4190-0081000)
Stand With Ukraine:

Støt Røde Kors Ukraine - Indsamling til Ukraine
https://www.rodekors.dk/stoet/katastrofeberedskab

Ukraine under angreb - civile i akut nød!

-

Nødhjælp til Ukraine - Støt Læger uden Grænser - MSF.dk
https://msf.dk/her-arbejder-msf/lande/ukraine/

Ukraine

Læger uden Grænser
Strandlodsvej 44, 2. sal,
DK-2300 København S

Mobilepay: 665567,
Bank: 4190-0081000,

CVR: 17010077
in...@msf.dk
+45 39 77 56 00
Presse-kontakt

Last OUTPUT: 23303 <61ecf341$0$697$1472...@news.sunsite.dk>
https://groups.google.com/g/dk.test/c/MRWueyeFrn8/m/8un3DEP4FAAJ
Website https://sites.google.com/view/kall-tree File no 23692

Navalnyj-Break, Chief-Commander, The Russian-Exile-Government and
members of UDN
Навальный-Прерывание, Главнокомандующий, Русское
Изгнательное-Правительство и члены УДН

Was:
Biden til Putin-666: »Vi vil ikke mere. Vi kommer efter jer«
Biden to Putin-666: "We do not want more. We will come after you «
Байден Путину-666: «Мы не хотим большего. Мы придем за тобой»

ДFile 23.691 ...
UDN (United Democratic Nations)
https://sites.google.com/view/kall-udn
https://sites.google.com/view/kall-udn/files/23-xxx/23-6xx/23-691

-

Date: Wed, 2 Mar 2022 06:36:56 +0100
23686 <621f027b$0$696$1472...@news.sunsite.dk>
https://groups.google.com/g/dk.politik/c/L1s_j1H7d5M/m/xIM_3gm3BAAJ

[ ... ]

-

Date: Wed, 2 Mar 2022 06:36:56 +0100
23686 <621f027b$0$696$1472...@news.sunsite.dk>
https://groups.google.com/g/dk.politik/c/L1s_j1H7d5M/m/xIM_3gm3BAAJ

[ ... ]
> [...]
>

> https://www.biblegateway.com/passage/?search=Pro+14.34&version=ERV-RU
>
> Притчи 14:34, Russian New Testament: Easy-to-Read Version

Headline:

[...]

https://t.co/lHUFctj2pX
Newsletter from ...

Jyllands-Posten | Nyhedsoverblik <...
Date: ons. 2. mar. 2022 kl. CET 08.09
Subject: Biden strammer grebet om Putin:
»Vi vil ikke mere. Vi kommer efter jer« | ...

Joe Biden lukker luftrummet for russiske fly
02/03/2022 KL. 05:27
https://jyllands-posten.dk/international/usa/ECE13783508/joe-biden-lukker-luftrummet-for-russiske-fly/

=>

Search:
Full text of Biden’s speech on Ukraine

Found:
https://www.nytimes.com/2022/03/01/us/politics/biden-sotu-transcript.html

https://www.nbcnews.com/politics/joe-biden/live-blog/biden-state-union-russia-ukraine-live-updates-n1290432

[...]

38 min siden (time now CET 09.06)
Politistation i Kharkiv ramt af angreb

27 min siden (time now CET 09.06)
Zelenskij efter bombning af krigsminde: - Rusland vil udslette vores
historie

24 min siden (time now CET 09.06)
Guvernør: Byen er komplet omringet af russere

... Kherson i det sydlige Ukraine, ...

19 min siden (time now CET 09.06)
Borgmester: - Vi kan ikke evakuere sårede

Under 1 min siden (time now CET 09.15)
- Samhørigheden her er virkelig noget specielt, siger TV 2-korrespondent
i Ukraine

Under 1 min siden (time now CET 09.23)
Storbritannien gør status: Intense bombardementer i nat

2 min siden (time now CET 09.31)
EU-kommissionen vil aktivere aldrig anvendt direktiv for Ukraine-flygtninge

1 min siden (time now CET 09.32)
Dansk-ukrainer har en veninde i Ukraine, som vil blive og kæmpe

Under 1 min siden (time now CET 09.35)
Flyselskab tilbyder 100.000 billetter til flygtende ukrainere

Kl. 09.49
Første danske læge skal til Ukraine: Forventer at møde mennesker, der er
revet ud af deres normale liv

Kl. 10.14
Britisk minister: Putins invasion vil blive mere brutal

Kl. 10.20
Navalnyj henvender sig til udlandet
(Navalnyj-opkald til udlandet)

Ruslands ledende oppositionspolitiker Aleksej Navalnyj opfordrer til
daglige demonstrationer mod den russiske invasion. Det skriver han på
Twitter.

- Vi kan ikke vente længere. Uanset hvor du er, om det er Rusland,
Hviderusland eller et andet sted på kloden, så tag ind på din bys
centrale plads alle hverdage og weekender klokken to.

Han skriver, at demonstrationerne skal sikre, at "Rusland ikke bliver en
nation af bange stille mennesker og kujoner, der lader som om, de ikke
har bemærket den aggressive krig mod Ukraine udløst af vores åbenlyse
sindssyge zar".

Navalnyj selv vil ikke kunne deltage. Han afsoner en dom på 3,5 års
fængsel for skatteunddragelse, som af Vesten er kritiseret for at være
et justitsmord.

=>

Navalny addresses abroad
(Navalny calls abroad)

Russia's leading opposition politician Alexei Navalny calls for daily
demonstrations against the Russian invasion. He writes this on Twitter.

- We can not wait any longer. No matter where you are, whether it's
Russia, Belarus or anywhere else on the globe, head into your city's
central square every weekday and weekend at two o'clock.

He writes that the demonstrations must ensure that "Russia does not
become a nation of scared quiet people and cowards who pretend they have
not noticed the aggressive war against Ukraine triggered by our
blatantly insane tsar".

Navalny himself will not be able to participate. He is serving a
3.5-year prison sentence for tax evasion, which has been criticized by
the West for being a murder of justice.

=>

Навальный обращается за границу
(Навальный звонит за границу)

Ведущий российский оппозиционный политик Алексей Навальный призывает к
ежедневным демонстрациям против российского вторжения. Об этом он пишет
в Twitter.

- Мы не можем больше ждать. Где бы вы ни находились, будь то Россия,
Беларусь или любая другая точка земного шара, отправляйтесь на
центральную площадь своего города каждый будний и выходной день в два
часа ночи.

Он пишет, что демонстрации должны гарантировать, что «Россия не станет
нацией напуганных молчаливых людей и трусов, которые делают вид, что не
заметили агрессивной войны против Украины, развязанной нашим вопиюще
безумным царем».

Сам Навальный участвовать не сможет. Он отбывает 3,5-летний тюремный
срок за уклонение от уплаты налогов, что было раскритиковано Западом как
убийство правосудия.

Kommentar:

Twitter

Alexey Navalny
@navalny
https://twitter.com/navalny

Основатель Фонда борьбы с коррупцией, лидер партии Россия Будущего.
Founder of the Anti-Corruption Foundation, leader of the Russia of the
Future party.
Grundlægger af Anti-Corruption Foundation, leder af partiet Fremtidens
Rusland.

https://twitter.com/navalny/status/1498974742514176001
11.53 AM · 2. mar. 2022·Twitter for iPhone

=>

Обращение Алексея Навального: выходите на улицы против войны
Mar 2, 2022
https://www.youtube.com/watch?v=Xg29Rvg--lA

Алексей Навальный
6.43M subscribers
❗Выходите на главную площадь вашего города каждый будний день в 19:00 и
в 14:00 в выходные и праздники:

Москва — Манежная площадь
Петербург — Невский проспект у Гостиного двора
Новосибирск — площадь у Оперного театра
Екатеринбург — площадь Труда

Alexey Navalny
6.43M subscribers
❗Come out to the main square of your city every weekday at 19:00 and at
14:00 on weekends and holidays:

Moscow - Manezhnaya Square
Petersburg - Nevsky Prospekt near Gostiny Dvor
Novosibirsk - the square near the Opera House
Yekaterinburg - Labor Square

*Classified* code: Joshua 7
*Секретный* код: Джошуа 7

(time now CET 11.55)

[...]

Website https://sites.google.com/view/kall-tree File no 23691

Kina vil ikke sanktionere russiske banker
Svar:
*Boykot* Kina (Cannibalistan)!

China will not sanction Russian banks
Answer:
*Boycott* China (Cannibalistan)!

Китай не будет вводить санкции против российских банков
Отвечать:
*Бойкот* Китая (Каннибалистана)!

File 23.693 ...
Money-god-worshipper
https://sites.google.com/view/money-god-worshipper/files/23-xxx/23-6xx/23-693
China (Cannibalistan)
https://sites.google.com/view/kall-china/files/23-xxx/23-6xx/23-693
Rogue States (Slyngelstater, Slyngel-banden)
https://sites.google.com/view/rogue-states/files/23-xxx/23-6xx/23-693

-

Date: Wed, 2 Mar 2022 06:36:56 +0100
23686 <621f027b$0$696$1472...@news.sunsite.dk>
https://groups.google.com/g/dk.politik/c/L1s_j1H7d5M/m/xIM_3gm3BAAJ

[ ... ]
> [...]
>

> https://www.biblegateway.com/passage/?search=Pro+14.34&version=ERV-RU
>
> Притчи 14:34, Russian New Testament: Easy-to-Read Version

Headline:

[...]

Партнеры по коалиции:

Date: ons. 2. mar. 2022 kl. CET 08.09
[...]

Kl. 10.33
Tilladt at flage med ukrainske flag

Kl. 10.42
Ruslands regering: Opbakning til Putin er fortsat virkelig høj

Kl. 10.43
Dansker befinder sig i "orkanens øje" i Ukraine

Kl. 11.23
Kharkivs beredskabsstyrelse: Fire personer dræbt

Kl. 11.28
Kæmpe efterspørgsel på jod i Matas-butikker

Kl. 11.49
EU godkender nye sanktioner mod Hviderusland

49 min siden (time now CET 12.53)
Kina vil ikke sanktionere russiske banker

Kommentar:

*Boykot* Kina (Cannibalistan)!

=>

China will not sanction Russian banks

Comment:

* Boycott * China (Cannibalistan)!

=>

Китай не будет вводить санкции против российских банков

Комментарий:

*Бойкот* Китая (Каннибалистана)!

(time now CET 12.53)

Website https://sites.google.com/view/kall-tree File no 23693

Den 02-03-2022 kl. 12:28 skrev Kall, Mogens:

Subject: Навальный-Прерывание, Главнокомандующий,
Русское Изгнательное-Правительство и члены УДН -
[ Navalnyj-Break, Chief-Commander,
The Russian-Exile-Government and members of UDN ]
Re: News 2022-03-02, Psychopath-Putin-666 has attacked Ukraine.
1431 days to global Nuclearwar+suicide
Date: Wed, 2 Mar 2022 12:28:10 +0100
23691 <621f54ce$0$695$1472...@news.sunsite.dk>
https://groups.google.com/g/dk.politik/c/L1s_j1H7d5M/m/CrjCrQwTAAAJ
Последние новости в конфликте Украины

Seneste nyt om konflikten i Ukraine:
https://www.dr.dk/nyheder/udland/seneste-nyt-om-konflikten-i-ukraine-putin-og-scholz-holder-moede-ved-det-store-hvide

i dag kl. 11:06
https://www.dr.dk/nyheder/udland/seneste-nyt-om-konflikten-i-ukraine-putin-og-scholz-holder-moede-ved-det-store-hvide?focusId=3454953
Maya Nissen
I Rusland opfordrer fængslet oppositionsleder til daglige protester mod
krigen

https://twitter.com/Kira_Yarmysh/status/1498948752610103297

Last OUTPUT: 23303 <61ecf341$0$697$1472...@news.sunsite.dk>
https://groups.google.com/g/dk.test/c/MRWueyeFrn8/m/8un3DEP4FAAJ
Website https://sites.google.com/view/kall-tree File no 23694

Ukrainsk ambassadør med direkte besked til russerne: - Bliv ikke hjemme.
Gå ud og protester

Ukrainian ambassador with direct message to the Russians: - Do not stay
at home. Go out and protest

Посол Украины с прямым обращением к россиянам: - Не оставайтесь дома.
Выйти и протестовать

-

Date: Wed, 2 Mar 2022 06:36:56 +0100
23686 <621f027b$0$696$1472...@news.sunsite.dk>
https://groups.google.com/g/dk.politik/c/L1s_j1H7d5M/m/xIM_3gm3BAAJ

[ ... ]
> [...]
>

> https://www.biblegateway.com/passage/?search=Pro+14.34&version=ERV-RU
>
> Притчи 14:34, Russian New Testament: Easy-to-Read Version

Headline:

[...]

... (Joshua 7) ...

Последние новости в конфликте Украины

Seneste nyt om konflikten i Ukraine:
https://www.dr.dk/nyheder/udland/seneste-nyt-om-konflikten-i-ukraine-putin-og-scholz-holder-moede-ved-det-store-hvide

i dag kl. 08:06
https://www.dr.dk/nyheder/udland/seneste-nyt-om-konflikten-i-ukraine-putin-og-scholz-holder-moede-ved-det-store-hvide?focusId=3453984
Maya Nissen
Kilometerlang russisk kolonne nærmer sig fortsat hovedstaden

i dag kl. 08:10
https://www.dr.dk/nyheder/udland/seneste-nyt-om-konflikten-i-ukraine-putin-og-scholz-holder-moede-ved-det-store-hvide?focusId=3453987
Louise Brodthagen
Apple lukker for salg i Rusland

i dag kl. 08:11
https://www.dr.dk/nyheder/udland/seneste-nyt-om-konflikten-i-ukraine-putin-og-scholz-holder-moede-ved-det-store-hvide?focusId=3453993
Maya Nissen
Guvernør: Mindst 21 er dræbt i Kharkiv

i dag kl. 08:15
https://www.dr.dk/nyheder/udland/seneste-nyt-om-konflikten-i-ukraine-putin-og-scholz-holder-moede-ved-det-store-hvide?focusId=3453998
Rosa Uldall
Wizz Air vil give 100.000 gratis pladser til ukrainere

i dag kl. 08:32
https://www.dr.dk/nyheder/udland/seneste-nyt-om-konflikten-i-ukraine-putin-og-scholz-holder-moede-ved-det-store-hvide?focusId=3454095
Rosa Uldall
Ruslands største bank forlader det europæiske marked

i dag kl. 08:49
https://www.dr.dk/nyheder/udland/seneste-nyt-om-konflikten-i-ukraine-putin-og-scholz-holder-moede-ved-det-store-hvide?focusId=3454143
Maya Nissen
Zelenskyj: Rusland er ude på at udslette Ukraines historie

i dag kl. 08:57
https://www.dr.dk/nyheder/udland/seneste-nyt-om-konflikten-i-ukraine-putin-og-scholz-holder-moede-ved-det-store-hvide?focusId=3454176
Maya Nissen
Rusland: Vi har taget kontrollen i Kherson

i dag kl. 09:22
https://www.dr.dk/nyheder/udland/seneste-nyt-om-konflikten-i-ukraine-putin-og-scholz-holder-moede-ved-det-store-hvide?focusId=3454303
Rosa Uldall
Bus med dansk nødhjælp ankommet til ukrainsk grænse

i dag kl. 09:29
https://www.dr.dk/nyheder/udland/seneste-nyt-om-konflikten-i-ukraine-putin-og-scholz-holder-moede-ved-det-store-hvide?focusId=3454323
Maya Nissen
OVERBLIK: Hvad er status på kampene lige nu?

i dag kl. 09:41
https://www.dr.dk/nyheder/udland/seneste-nyt-om-konflikten-i-ukraine-putin-og-scholz-holder-moede-ved-det-store-hvide?focusId=3454413
Maya Nissen
EU vil give ukrainske flygtninge midlertidig beskyttelse

i dag kl. 09:48
https://www.dr.dk/nyheder/udland/seneste-nyt-om-konflikten-i-ukraine-putin-og-scholz-holder-moede-ved-det-store-hvide?focusId=3454430
Maya Nissen
Hvor i Ukraine har Rusland kontrollen?

i dag kl. 10:00
https://www.dr.dk/nyheder/udland/seneste-nyt-om-konflikten-i-ukraine-putin-og-scholz-holder-moede-ved-det-store-hvide?focusId=3454492
Maya Nissen
Australsk hjælp på vej til Ukraine

i dag kl. 10:15
https://www.dr.dk/nyheder/udland/seneste-nyt-om-konflikten-i-ukraine-putin-og-scholz-holder-moede-ved-det-store-hvide?focusId=3454582
Rosa Uldall
Mens krigen buldrer i Østukraine, er der roligt i den vestlige by Lviv

i dag kl. 10:30
https://www.dr.dk/nyheder/udland/seneste-nyt-om-konflikten-i-ukraine-putin-og-scholz-holder-moede-ved-det-store-hvide?focusId=3454747
Maya Nissen
Grækenland evakuerer statsborgere fra Mariupol
... (Joshua 7) ...

(time now CET 16.14)

Последние новости в конфликте Украины

Seneste nyt om krigen i Ukraine
53 min siden (time now CET 13.07)
Især tre større byer er under angreb i øjeblikket

37 min siden (time now CET 13.07)
Flygtninge finder hinandens pas i hektiske køer til Polen

31 min siden (time now CET 13.07)
Ukrainere blokerer vej mod by med et af Europas største atomkraftværker

9 min siden (time now CET 13.07)
Rådhus i Kharkiv ramt af missil

Kl. 13.40
Ukrainsk myndighed: Mindst 2000 civile dræbt

Kl. 13.47
Russisk-ukrainsk par flygtet til Ungarn

Kl. 13.48
EU ekskluderer syv russiske banker fra Swift - men ikke to af de største

Kl. 14.04
Siemens suspenderer sine aktiviteter i Rusland

Kl. 14.27
Borger protesterer foran russiske kampvogne i indtaget centrum

https://twitter.com/richardjensor/status/1499010610750791686

Kl. 14.38
Billeder viser sønderbombet by nær Kyiv

Kl. 14.59
Ukrainsk ambassadør med direkte besked til russerne: - Bliv ikke hjemme.
Gå ud og protester

Ukraines ambassadør i Danmark, Mykhailo Vydoinik, gæster onsdag
magasinet 'Lippert' på TV 2 NEWS, og han har en klar besked til russerne:

- Vi vil gerne bede russerne om ikke at blive hjemme. Gå ud og
protester. Vær ikke bange, selvom du skal bruge én nat i fængsel, lyder
det fra ambassadøren.

Han påpeger, at krigen i Ukraine ikke kun handler om Ukraine, men om
fremtiden for "hele den civiliserede verden".

=>

Ukrainian ambassador with direct message to the Russians: - Do not stay
at home. Go out and protest

Ukraine's ambassador to Denmark, Mykhailo Vydoinik, visits the magazine
'Lippert' on TV 2 NEWS on Wednesday, and he has a clear message for the
Russians:

- We would like to ask the Russians not to stay at home. Go out and
protest. Do not be afraid, even if you have to spend one night in jail,
it sounds from the ambassador.

He points out that the war in Ukraine is not only about Ukraine, but
about the future of "the whole civilized world".

=>

Посол Украины с прямым обращением к россиянам: - Не оставайтесь дома.
Выйти и протестовать

Посол Украины в Дании Михаил Видойник в среду посетил журнал «Липперт»
на канале TV 2 NEWS, и у него есть четкое послание для россиян:

- Хотим попросить россиян не оставаться дома. Выйти и протестовать. Не
бойтесь, даже если вам придется провести одну ночь в тюрьме, это звучит
от посла.

Он указывает, что война в Украине — это не только Украина, но и будущее
«всего цивилизованного мира».

... (Joshua 7) ...

(time now CET 16.14)

[...]

Website https://sites.google.com/view/kall-tree File no 23695

Ukraine skyder to russiske fly ned, siger militæret

Ukraine shoots down two Russian planes, the military says

Украина сбила два российских самолета, заявили военные

-

Date: Wed, 2 Mar 2022 06:36:56 +0100
23686 <621f027b$0$696$1472...@news.sunsite.dk>
https://groups.google.com/g/dk.politik/c/L1s_j1H7d5M/m/xIM_3gm3BAAJ

[ ... ]
> [...]
>

> https://www.biblegateway.com/passage/?search=Pro+14.34&version=ERV-RU
>
> Притчи 14:34, Russian New Testament: Easy-to-Read Version

Headline:

[...]

Kl. 15.08
Ukrainsk medie: Russiske styrker har bombet børnehave med otte børn i

Kl. 15.08
Særlov skal sikre ophold til ukrainske flygtninge

Kl. 15.15
Ukraine skyder to russiske fly ned, siger militæret

Det ukrainske luftvåben har skudt to russiske Su-35s fly ned efter et
luftslag over hovedstaden Kyiv, skriver Ukraines væbnede styrker på
deres officielle facebookside. Ukraine mistede selv et MiG-29 fly i kampen.

=>

Ukraine shoots down two Russian planes, the military says

The Ukrainian air force has shot down two Russian Su-35s planes after an
air strike over the capital Kyiv, writes Ukraine's armed forces on their
official Facebook page. Ukraine even lost a MiG-29 aircraft in the battle.

=>

Украина сбила два российских самолета, заявили военные

ВВС Украины сбили два российских самолета Су-35 после авиаудара по
Киеву, сообщает ВСУ на своей официальной странице в Facebook. Украина
даже потеряла в бою самолет МиГ-29.

(time now CET 16.26)

[...]

Website https://sites.google.com/view/kall-tree File no 23696

Tyrkiske droner ankommet til Ukraines hær, siger forsvarsminister
Turkish drones arrived in Ukraine's army, says Defense Minister. Merci
beaucoup. *Donate* now to *defence* Ukraine

-

Date: Wed, 2 Mar 2022 06:36:56 +0100
23686 <621f027b$0$696$1472...@news.sunsite.dk>
https://groups.google.com/g/dk.politik/c/L1s_j1H7d5M/m/xIM_3gm3BAAJ

[ ... ]
> [...]
>

> https://www.biblegateway.com/passage/?search=Pro+14.34&version=ERV-RU
>
> Притчи 14:34, Russian New Testament: Easy-to-Read Version

Headline:

[...]

Kl. 15.18
Ukrainsk journalist: Rusland dræber ukrainsk tv-fotograf

Kl. 15.22
Russisk delegation på vej til forhandlinger med Ukraine, skriver
hviderussisk statsmedie

Kl. 15.28
Video viser Ukraines præsidents reaktion på bombning af jødisk mindested

https://twitter.com/Channel4News/status/1499003180742553604

55 min siden (time now CET 16.35)
Danske panserværnsvåben er ankommet til Ukraine

45 min siden
Tyskland klar til at blive mere uafhængige af russisk gas

44 min siden
Rasmus Tantholdt ved udbombet bygning: Russerne rammer ikke, som de skal

30 min siden
Ukrainsk opråb til Vesten: - Send medicin

26 min siden
Ukraines udenrigsminister siger, Vestens våben er i landet

8 min siden (time now CET 16.36)
USA åbner for forbud mod russisk gas og olie

2 min siden (time now CET 17.01)
[...]

1 min siden (time now CET 17.06)
Rusland beskyder civile nær atomkraftværk, siger minister

(time now CET 17.06)

[...]

Website https://sites.google.com/view/kall-tree File no 23697

Ukraines udenrigsminister beder USA om luftvåben
Ukraine's foreign minister is asking the United States for air force
Глава МИД Украины запрашивает у США военно-воздушные силы

-

Date: Wed, 2 Mar 2022 06:36:56 +0100
23686 <621f027b$0$696$1472...@news.sunsite.dk>
https://groups.google.com/g/dk.politik/c/L1s_j1H7d5M/m/xIM_3gm3BAAJ

[ ... ]
> [...]
>

> https://www.biblegateway.com/passage/?search=Pro+14.34&version=ERV-RU
>
> Притчи 14:34, Russian New Testament: Easy-to-Read Version

Headline:

[...]

in...@msf.dk.cut
+45 39 77 56 00
Presse-kontakt

-

How can I help?

Indsaml penge fx. til Læger uden Grænser og/eller Røde Kors Ukraine
Collect money e.g. to Médecins Sans Frontières and / or Red Cross
Ukraine
Собирать деньги в Médecins Sans Frontières и/или Красный Крест Украины

[...]

3 min siden (time now CET 17.21)
Ukraines udenrigsminister beder USA om luftvåben

https://twitter.com/DmytroKuleba/status/1499049221076496386

Dmytro Kuleba
@DmytroKuleba
Productive call with @SecBlinken
on further sanctions on Russia until it stops its war against Ukraine
and withdraws its forces. Coordinated efforts to prevent evasion of
sanctions. I emphasized: Ukraine needs additional deliveries of weapons,
especially for our Air Force, now.
4.49 PM · 2. mar. 2022·Twitter for iPhone

=>

Dmytro Kuleba
@DmytroKuleba
Produktivt opkald med @SecBlinken
om yderligere sanktioner mod Rusland, indtil det stopper sin krig mod
Ukraine og trækker sine styrker tilbage. Koordineret indsats for at
forhindre unddragelse af sanktioner. Jeg understregede: Ukraine har brug
for yderligere leveringer af våben, især til vores luftvåben, nu.
16.49 · 2. mar. 2022·Twitter til iPhone

=>

Дмитрий Кулеба
@ДмытроКулеба
Продуктивный звонок с @SecBlinken
о дальнейших санкциях против России до тех пор, пока она не прекратит
войну против Украины и не выведет свои войска. Скоординированные
действия по предотвращению уклонения от санкций. Я подчеркнул: Украина
сейчас нуждается в дополнительных поставках вооружений, особенно для
наших ВВС.
16:49 · 2 марта. 2022·Твиттер для iPhone

Kommentar:

Donate now

2 min siden (time now CET 17.27)
Ukrainske styrker genvinder landsby tæt på Kyiv, oplyser militær

Kommentar:

Merci beaucoup, mon Dieu.

(time now CET 17.27)

[...]

Website https://sites.google.com/view/kall-tree File no 23698

ET-Break

Was:
Rusland er klar til at anerkende Ukraines præsident, siger udenrigsminister

Russia is ready to recognize Ukraine's president, says foreign minister

оссия готова признать президента Украины, заявил глава МИД

-

Date: Wed, 2 Mar 2022 06:36:56 +0100
23686 <621f027b$0$696$1472...@news.sunsite.dk>
https://groups.google.com/g/dk.politik/c/L1s_j1H7d5M/m/xIM_3gm3BAAJ

[ ... ]
> [...]
>

> https://www.biblegateway.com/passage/?search=Pro+14.34&version=ERV-RU
>
> Притчи 14:34, Russian New Testament: Easy-to-Read Version

Headline:

[...]

i dag kl. 11:07
https://www.dr.dk/nyheder/udland/seneste-nyt-om-konflikten-i-ukraine-putin-og-scholz-holder-moede-ved-det-store-hvide?focusId=3454962
Per Bang Thomsen - Bruxelles
EU-landene godkender nye sanktioner mod Belarus

i dag kl. 11:20
https://www.dr.dk/nyheder/udland/seneste-nyt-om-konflikten-i-ukraine-putin-og-scholz-holder-moede-ved-det-store-hvide?focusId=3455033
Rosa Uldall
Uddannelsesministeren opfordrer til at indstille samarbejde med Rusland
og Belarus

i dag kl. 11:40
https://www.dr.dk/nyheder/udland/seneste-nyt-om-konflikten-i-ukraine-putin-og-scholz-holder-moede-ved-det-store-hvide?focusId=3455122
Maya Nissen
Tyskland er forberedt, hvis Rusland stopper for gas-eksport

i dag kl. 11:49
https://www.dr.dk/nyheder/udland/seneste-nyt-om-konflikten-i-ukraine-putin-og-scholz-holder-moede-ved-det-store-hvide?focusId=3455181
Maya Nissen
Ukraine undersøger meldinger om angreb på Odesas lufthavn

i dag kl. 11:59
https://www.dr.dk/nyheder/udland/seneste-nyt-om-konflikten-i-ukraine-putin-og-scholz-holder-moede-ved-det-store-hvide?focusId=3455225
Jakob Busk Olsen
Lyt med: Putin minder om en isoleret tsar

https://www.dr.dk/lyd/p1/verden-ifoelge-gram/verden-ifoelge-gram-2022-03-02

i dag kl. 12:09
https://www.dr.dk/nyheder/udland/seneste-nyt-om-konflikten-i-ukraine-putin-og-scholz-holder-moede-ved-det-store-hvide?focusId=3455298
Maya Nissen
Kina takker nej til sanktioner mod Rusland

i dag kl. 12:21
https://www.dr.dk/nyheder/udland/seneste-nyt-om-konflikten-i-ukraine-putin-og-scholz-holder-moede-ved-det-store-hvide?focusId=3455326
Maya Nissen
Flere dræbte og sårede i Kharkiv

i dag kl. 12:32
https://www.dr.dk/nyheder/udland/seneste-nyt-om-konflikten-i-ukraine-putin-og-scholz-holder-moede-ved-det-store-hvide?focusId=3455371
Maya Nissen
Ukraine er klar til samtaler med Rusland, men vil ikke acceptere
russiske ultimatummer

i dag kl. 12:42
https://www.dr.dk/nyheder/udland/seneste-nyt-om-konflikten-i-ukraine-putin-og-scholz-holder-moede-ved-det-store-hvide?focusId=3455426
Per Bang Thomsen - Bruxelles
Nu bliver syv russiske banker udelukket fra Swift-netværket

i dag kl. 12:43
https://www.dr.dk/nyheder/udland/seneste-nyt-om-konflikten-i-ukraine-putin-og-scholz-holder-moede-ved-det-store-hvide?focusId=3455428
Rosa Uldall
Frivillig fra Danmark genforenes med venner nær ukrainsk grænse

i dag kl. 12:50
https://www.dr.dk/nyheder/udland/seneste-nyt-om-konflikten-i-ukraine-putin-og-scholz-holder-moede-ved-det-store-hvide?focusId=3455451
Philip Selman
Atleter fra Rusland og Belarus kan stille op under neutralt flag til de
paralympiske lege

i dag kl. 13:19
https://www.dr.dk/nyheder/udland/seneste-nyt-om-konflikten-i-ukraine-putin-og-scholz-holder-moede-ved-det-store-hvide?focusId=3455624
Rasmus Christiansen
Korrespondent efter modstridende meldinger: Russerne er inde i byen Kherson

i dag kl. 13:40
https://www.dr.dk/nyheder/udland/seneste-nyt-om-konflikten-i-ukraine-putin-og-scholz-holder-moede-ved-det-store-hvide?focusId=3455736
Rasmus Christiansen
Alina og Sophiay hjælper til på et nødhjælpscenter i Lviv: Vores fædre
og brødre skal vide, at folket elsker dem

i dag kl. 14:05
https://www.dr.dk/nyheder/udland/seneste-nyt-om-konflikten-i-ukraine-putin-og-scholz-holder-moede-ved-det-store-hvide?focusId=3455855
Rasmus Christiansen
Tonsvis af nødhjælp på vej fra Lviv

i dag kl. 14:15
https://www.dr.dk/nyheder/udland/seneste-nyt-om-konflikten-i-ukraine-putin-og-scholz-holder-moede-ved-det-store-hvide?focusId=3455905
Rasmus Christiansen
Britisk premierminister: Det, vi ser fra Putin, er krigsforbrydelser

i dag kl. 14:20
https://www.dr.dk/nyheder/udland/seneste-nyt-om-konflikten-i-ukraine-putin-og-scholz-holder-moede-ved-det-store-hvide?focusId=3455931
Rasmus Christiansen
Ukrainske myndigheder: Over 2.000 civile dræbt siden invasionen startede

i dag kl. 14:33
https://www.dr.dk/nyheder/udland/seneste-nyt-om-konflikten-i-ukraine-putin-og-scholz-holder-moede-ved-det-store-hvide?focusId=3456026
Per Bang Thomsen - Bruxelles
Polen vil blokere for russisk naturgas, olie og kul

i dag kl. 14:36
https://www.dr.dk/nyheder/udland/seneste-nyt-om-konflikten-i-ukraine-putin-og-scholz-holder-moede-ved-det-store-hvide?focusId=3456056
Rasmus Christiansen
Se videoen: Civile ukrainere blokerer vej til atomkraftværk

i dag kl. 14:55
https://www.dr.dk/nyheder/udland/seneste-nyt-om-konflikten-i-ukraine-putin-og-scholz-holder-moede-ved-det-store-hvide?focusId=3456144
Rasmus Christiansen
Vlad befinder sig i den sydlige by Odesa: Sammenlignet med andre byer,
så er her ret stille

i dag kl. 15:16
https://www.dr.dk/nyheder/udland/seneste-nyt-om-konflikten-i-ukraine-putin-og-scholz-holder-moede-ved-det-store-hvide?focusId=3456252
Line Rønn Tofte
Regeringen vil med særlov give ukrainske flygtninge i Danmark samme
rettigheder som EU-borgere

i dag kl. 15:46
https://www.dr.dk/nyheder/udland/seneste-nyt-om-konflikten-i-ukraine-putin-og-scholz-holder-moede-ved-det-store-hvide?focusId=3456428
Oliver Batchelor
Danske høreapparat-producenter stopper salg til Rusland

i dag kl. 15:58
https://www.dr.dk/nyheder/udland/seneste-nyt-om-konflikten-i-ukraine-putin-og-scholz-holder-moede-ved-det-store-hvide?focusId=3456461
Rasmus Christiansen
BBC: Russiske skolebørn blev anholdt for at lægge blomster ved ukrainsk
ambassade

i dag kl. 16:21
https://www.dr.dk/nyheder/udland/seneste-nyt-om-konflikten-i-ukraine-putin-og-scholz-holder-moede-ved-det-store-hvide?focusId=3456532
Rasmus Christiansen
Russiske soldater og tanks i Khersons gader

https://twitter.com/666_mancer/status/1498959795239464962/video/1

... (Joshua 7) ...

(time now CET 17.35)

Последние новости в конфликте Украины

Seneste nyt om krigen i Ukraine
Under 1 min siden (time now CET 17.33)
USA anklager Rusland for bevidst at beskyde civile

Under 1 min siden (time now CET 17.44)
Rusland truer FN: - Fordømmelse kan eskalere krigen

7 min siden (time now CET 17.50)
Fordømmelse kan eskalere krigen, siger Rusland til FN

Kommentar:

Sikke noget ævl!

*Du* kan eskalere krigen (fordi du er *krigsliderlig*)!

=>

Russia threatens UN: - Condemnation could escalate war
Comment:
What a bastard!
*You* can escalate the war (because you are *war-horny*)!

=>

Россия угрожает ООН: - Осуждение может привести к эскалации войны
Комментарий:
Какой ублюдок!
*Вы* можете обострить войну (потому что вы *военно-роговой*)!

5 min siden (time now CET 17.52)
Rusland er klar til at anerkende Ukraines præsident, siger udenrigsminister

Kommentar:

Fint! Med hvad laver du så på *deres* territorium...

And then I heard a voice from Heaven ° said (perhaps the voice of our
galactic neighbor ET):
(2022-03-02, Wednesday, day no 61, CET 17:52, GMT 16:72)
- "Spørger jeg!"

53
- "UD!"

=>

Russia is ready to recognize Ukraine's president, says foreign minister

Comment:

Fine! So what are you doing in * their * territory ...

And then I heard a voice from Heaven ° said (perhaps the voice of our
galactic neighbor ET):
(2022-03-02, Wednesday, day no 61, CET 17:52, GMT 16:72)
- "I ask!"

53
- "OUT!"

=>

Россия готова признать президента Украины, заявил глава МИД

Комментарий:

Отлично! Так что вы делаете на *их* территории...

И тут я услышал голос с Небес ° сказал (возможно, голос нашего
галактического соседа ET):
(2022-03-02, среда, день № 61, CET 17:52, GMT 16:72)
- "Я спрашиваю!"

53
- "ВНЕ!"

8 min siden (time now CET 17.56)
Rusland anerkender dødstal i Ukraine, siger de har mistet 498 soldater

(time now CET 17.56)

[...]

Website https://sites.google.com/view/kall-tree File no 23699

Der kommer aldrig atom-våben på Ukrainsk terriorium, hvis det står til
mig, fordi ...

Vi er nødt til at have denne *buffer*-zone (mellem partnere)!

Jeg (og andre) skønner, at vi (i NATO) sagtens kan håndtere
musketeer-eden UDEN atomvåben på Ukrainsk territorium, fordi ...

Hvis først man bruger disse våben, så dør vi alle!

Og så er det jo ligemeget, hvor langt raketterne skal flyve!

Go home now (to Russia) and *surrive*!

=>

There will never be nuclear weapons on the Ukrainian terriorium, if it
stands to me, because ...

We need to have this * buffer * zone (between partners)!

I (and others) estimate that we (in NATO) can easily handle the
musketeer oath WITHOUT nuclear weapons on Ukrainian territory, because ...

If you use these weapons first, we will all die!

And then it does not matter how far the rockets have to fly!

Go home now (to Russia) and * surrive *!

=>

Ядерного оружия на украинской территории никогда не будет, если это мне
по силам, потому что...

Нам нужна эта *буферная* зона (между партнерами)!

По моим (и другим) оценкам, мы (в НАТО) легко справимся с мушкетерской
присягой БЕЗ ядерного оружия на территории Украины, потому что...

Если ты первым воспользуешься этим оружием, мы все умрем!

И тогда уже неважно, как далеко должны лететь ракеты!

Иди теперь домой (в Россию) и *выживай*!

In the name of the Father°

Last OUTPUT: 23303 <61ecf341$0$697$1472...@news.sunsite.dk>
https://groups.google.com/g/dk.test/c/MRWueyeFrn8/m/8un3DEP4FAAJ
Website https://sites.google.com/view/kall-tree File no 23701

Stort flertal i FN's Generalforsamling fordømmer Rusland og kræver
tilbagetrækning

Large majority in UN General Assembly condemns Russia and demands withdrawal

Подавляющее большинство в Генассамблее ООН осуждает Россию и требует выхода

-

Date: Wed, 2 Mar 2022 06:36:56 +0100
23686 <621f027b$0$696$1472...@news.sunsite.dk>
https://groups.google.com/g/dk.politik/c/L1s_j1H7d5M/m/xIM_3gm3BAAJ

[ ... ]
> [...]
>

> https://www.biblegateway.com/passage/?search=Pro+14.34&version=ERV-RU
>
> Притчи 14:34, Russian New Testament: Easy-to-Read Version

Headline:

[...]

i dag kl. 16:38
https://www.dr.dk/nyheder/udland/seneste-nyt-om-konflikten-i-ukraine-putin-og-scholz-holder-moede-ved-det-store-hvide?focusId=3456624
Rasmus Christiansen
Ukrainere rejser fra Polen tilbage ind i Ukraine for at kæmpe

i dag kl. 16:52
https://www.dr.dk/nyheder/udland/seneste-nyt-om-konflikten-i-ukraine-putin-og-scholz-holder-moede-ved-det-store-hvide?focusId=3456704
Rasmus Christiansen
Russiske tropper kører rundt i gaderne det østlige Ukraine

i dag kl. 17:03
https://www.dr.dk/nyheder/udland/seneste-nyt-om-konflikten-i-ukraine-putin-og-scholz-holder-moede-ved-det-store-hvide?focusId=3456763
Rasmus Christiansen
Rumænsk lufthavn uddeler mad og bleer til ukrainske flygtninge

i dag kl. 17:17
https://www.dr.dk/nyheder/udland/seneste-nyt-om-konflikten-i-ukraine-putin-og-scholz-holder-moede-ved-det-store-hvide?focusId=3456824
Rasmus Christiansen
Webfeature: Forstå Ukraines blodige fortid

54 min. siden (time now CET 18.25)
https://www.dr.dk/nyheder/udland/seneste-nyt-om-konflikten-i-ukraine-putin-og-scholz-holder-moede-ved-det-store-hvide?focusId=3456910
Rasmus Christiansen
Militærekspert: Uerfarne frivillige risikerer at sende sig selv og
kammeraterne i døden

41 min. siden (time now CET 18.25)
https://www.dr.dk/nyheder/udland/seneste-nyt-om-konflikten-i-ukraine-putin-og-scholz-holder-moede-ved-det-store-hvide?focusId=3456940
Rasmus Christiansen
Ruslands landshold og russiske klubber fjernes fra fodboldspillet FIFA 22

30 min. siden
https://www.dr.dk/nyheder/udland/seneste-nyt-om-konflikten-i-ukraine-putin-og-scholz-holder-moede-ved-det-store-hvide?focusId=3456957
Carsten Thomsen
Vestas stopper al ny kommerciel aktivitet i Rusland

24 min. siden
https://www.dr.dk/nyheder/udland/seneste-nyt-om-konflikten-i-ukraine-putin-og-scholz-holder-moede-ved-det-store-hvide?focusId=3457006
Rasmus Christiansen
Ukraines FN-ambassadør sammenligner Putin med Hitler

1 min. siden (time now CET 18.26)
https://www.dr.dk/nyheder/udland/seneste-nyt-om-konflikten-i-ukraine-putin-og-scholz-holder-moede-ved-det-store-hvide?focusId=3457235
Oliver Batchelor
Stort flertal i FN's Generalforsamling fordømmer Rusland og kræver
tilbagetrækning

Efter et hastemøde i FN's Generalforsamling er et stort flertal blevet
enige om at kræve, at Rusland stopper sin invasion af Ukraine og trækker
alle tropper tilbage.

141 af de 193 medlemslande har stemt for en resolution, der fordømmer
Ruslands invasion af Ukraine. Fem lande stemte imod, mens 35 lande
afstod fra at stemme.

Kina var blandt de lande, der afstod fra at stemme.

Resolutionen er vedtaget efter to dages debat ved en sjælden
hasteforsamling i FN's Generalforsamling.

=>

Large majority in UN General Assembly condemns Russia and demands withdrawal

Following an emergency meeting of the UN General Assembly, a large
majority has agreed to demand that Russia stop its invasion of Ukraine
and withdraw all troops.

141 of the 193 member states have voted in favor of a resolution
condemning Russia's invasion of Ukraine. Five countries voted against,
while 35 countries abstained.

China was among the countries that abstained from voting.

The resolution was adopted after two days of debate at a rare emergency
meeting of the UN General Assembly.

=>

Подавляющее большинство в Генассамблее ООН осуждает Россию и требует выхода

После экстренного заседания Генеральной Ассамблеи ООН подавляющее
большинство согласилось потребовать, чтобы Россия прекратила вторжение в
Украину и вывела все войска.

141 из 193 государств-членов проголосовали за резолюцию, осуждающую
вторжение России в Украину. Пять стран проголосовали против, а 35 стран
воздержались.

Среди стран, воздержавшихся при голосовании, оказался Китай.

Резолюция была принята после двухдневных дебатов на редком экстренном
заседании Генеральной Ассамблеи ООН.

(time now CET 18.26)

Последние новости в конфликте Украины

Seneste nyt om krigen i Ukraine
Under 1 min siden (time now CET 18.03)
Ukraine er vores nærområde, og vi skal hjælpe endnu mere, siger Mette
Frederiksen

(time now CET 18.03)

[...]

Website https://sites.google.com/view/kall-tree File no 23700

Måske er graffiti stærkere
Maybe graffiti is stronger
Может быть, граффити сильнее

-

Den 02-03-2022 kl. 16:22 skrev Kall, Mogens:

23.695
Måske er graffiti stærkere
Maybe graffiti is stronger
Может быть, граффити сильнее

Psykopat-Putin-666 kan jo ikke være alle steder hele tiden!
Psychopath-Putin-666 can not be everywhere all the time!
Психопат-Путин-666 не может постоянно быть везде!

Det er hærværk, men kan forhåbentlig redde mange menneskeliv!
It is vandalism, but can hopefully save many lives!
Это вандализм, но, надеюсь, он может спасти много жизней!

Last OUTPUT: 23303 <61ecf341$0$697$1472...@news.sunsite.dk>
https://groups.google.com/g/dk.test/c/MRWueyeFrn8/m/8un3DEP4FAAJ
Website https://sites.google.com/view/kall-tree File no 23702

ET-Break-40

Was:
Prime Minister of Ukraine, Denys Shmyhal, phone-call
Премьер-министр Украины Денис Шмыгаль, телефонный разговор

-

Date: Wed, 2 Mar 2022 06:36:56 +0100
23686 <621f027b$0$696$1472...@news.sunsite.dk>
https://groups.google.com/g/dk.politik/c/L1s_j1H7d5M/m/xIM_3gm3BAAJ

[ ... ]
> [...]
>

> https://www.biblegateway.com/passage/?search=Pro+14.34&version=ERV-RU
>
> Притчи 14:34, Russian New Testament: Easy-to-Read Version

Headline:

[...]

Zelenskij til Biden: Vi er nødt til at stoppe Rusland
1. mar. 2022, 23:11
https://nyheder.tv2.dk/udland/2022-03-01-zelenskij-til-biden-vi-er-nodt-til-at-stoppe-rusland

-

Joe Biden lukker USA's luftrum for russiske fly
2. mar. 2022, 06:00
https://nyheder.tv2.dk/udland/2022-03-02-joe-biden-lukker-usas-luftrum-for-russiske-fly

-

Ukraine: 80.000 ukrainere i udlandet er hjemvendt for at kæmpe
2. mar. 2022, 06:07
https://nyheder.tv2.dk/udland/2022-03-02-ukraine-80000-ukrainere-i-udlandet-er-hjemvendt-for-at-kaempe

-

- Vi kommer efter jeres yachter, luksuslejligheder og privatfly, siger Biden
2. mar. 2022, 06:12
https://nyheder.tv2.dk/udland/2022-03-02-vi-kommer-efter-jeres-yachter-luksuslejligheder-og-privatfly-siger-biden

-

18-årig lå på sit værelse, da russiske bomber sprængte vinduer i
stykker: - Vi er bange for, vi ikke vågner igen
2. mar. 2022, 09:38
https://nyheder.tv2.dk/2022-03-02-18-aarig-laa-paa-sit-vaerelse-da-russiske-bomber-spraengte-vinduer-i-stykker-vi-er-bange

-

Nødhjælpsbus fra Aalestrup er nu fyldt med ukrainske flygtninge
2. mar. 2022, 09:46
https://nyheder.tv2.dk/lokalt/2022-03-02-noedhjaelpsbus-fra-aalestrup-er-nu-fyldt-med-ukrainske-flygtninge

-

Hvem holder Kina med?
2. mar. 2022, 10:22
https://nyheder.tv2.dk/udland/2022-03-02-hvem-holder-kina-med

-

Danske virksomheder står klar til at ansætte ukrainere
2. mar. 2022, 10:30
https://nyheder.tv2.dk/samfund/2022-03-02-danske-virksomheder-star-klar-til-at-ansaette-ukrainere

-

Ruslands største bank forlader det europæiske marked
2. mar. 2022, 10:39
https://nyheder.tv2.dk/udland/2022-03-02-ruslands-storste-bank-forlader-det-europaeiske-marked

-

Regeringen tillader flagning med det ukrainske flag
2. mar. 2022, 12:14
https://nyheder.tv2.dk/samfund/2022-03-02-regeringen-tillader-flagning-med-det-ukrainske-flag

-

Derfor læste ukrainsk ambassadør død russisk soldats sms'er op i FN
2. mar. 2022, 12:17
https://nyheder.tv2.dk/samfund/2022-03-02-derfor-laeste-ukrainsk-ambassadoer-doed-russisk-soldats-smser-op-i-fn

Ukrainske topembedsmænd taler til både hjerte og hjerne – deres
kommunikation er så stærk, at det kommer bag på militæranalytiker.

-

Biden: Putin tog fejl - vi var parate

I tale til nationen forsøger upopulær præsident at samle et splittet USA
til kamp for demokrati og frihed hjemme og i verden.

I dag kl. 05:52
https://www.dr.dk/nyheder/udland/biden-putin-tog-fejl-vi-var-parate

-

I dag kl. 08:30
Guvernør: Mindst 21 er dræbt i Kharkiv
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/guvernoer-mindst-21-er-draebt-i-kharkiv

-

I dag kl. 08:49
Slut med iPhones og MacBooks i Rusland: Apple stopper salg af sine produkter
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/slut-med-iphones-og-macbooks-i-rusland-apple-stopper-salg-af-sine-produkter

-

I dag kl. 08:54
Zelenskyj: Rusland er ude på at udslette Ukraines historie
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/zelenskyj-rusland-er-ude-paa-udslette-ukraines-historie

-

I dag kl. 09:10
Rusland: Vi har taget kontrollen i Kherson
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/rusland-vi-har-taget-kontrollen-i-kherson

-

I dag kl. 09:46
EU-Kommissionen foreslår at give ukrainere på flugt adgang til
uddannelse og job
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/eu-kommissionen-foreslaar-give-ukrainere-paa-flugt-adgang-til-uddannelse-og-job

-

I dag kl. 10:50
Regeringen tillader flagning med det ukrainske flag
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/regeringen-tillader-flagning-med-det-ukrainske-flag

-

I dag kl. 11:10
Rusland er klar til at fortsætte forhandlinger med Ukraine
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/rusland-er-klar-til-fortsaette-forhandlinger-med-ukraine

-

I dag kl. 12:14
Krigen i Ukraine sender kornpriserne på himmelflugt
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/krigen-i-ukraine-sender-kornpriserne-paa-himmelflugt

-

I dag kl. 12:30
Atleter fra Rusland og Belarus kan stille op under neutralt flag til de
paralympiske lege
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/atleter-fra-rusland-og-belarus-kan-stille-op-under-neutralt-flag-til-de-paralympiske

-

I dag kl. 12:35
Kina takker nej til sanktioner mod Rusland
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/kina-takker-nej-til-sanktioner-mod-rusland

-

I dag kl. 12:55
Kunstneren Jens Galschiøt opstiller skamstøtte i Budapest
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/kunstneren-jens-galschioet-opstiller-skamstoette-i-budapest

-

I dag kl. 13:55
Danskerne vil have fat i det ukrainske flag: Flagfabrik har ikke oplevet
noget lignende siden EM i '92
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/danskerne-vil-have-fat-i-det-ukrainske-flag-flagfabrik-har-ikke-oplevet-noget

-

I dag kl. 14:31
Over 2.000 civile dræbt siden invasionen startede, siger ukrainske
myndigheder
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/over-2000-civile-draebt-siden-invasionen-startede-siger-ukrainske-myndigheder

-

I dag kl. 14:32
Minister til alle kommuner: Drop de russiske investeringer
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/minister-til-alle-kommuner-drop-de-russiske-investeringer

-

I dag kl. 15:44
Danske høreapparat-producenter stopper salg til Rusland
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/danske-hoereapparat-producenter-stopper-salg-til-rusland

-

I dag kl. 14:54
Regeringen vil med særlov give ukrainske flygtninge i Danmark mulighed
for opholds- og arbejdstilladelse
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/regeringen-vil-med-saerlov-give-ukrainske-flygtninge-i-danmark-samme-rettigheder-som

-

I dag kl. 17:41
Vestas stopper al ny kommerciel aktivitet i Rusland
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/vestas-stopper-al-ny-kommerciel-aktivitet-i-rusland

-

Forstå de russiske angreb og Ukraines forsvar: Sådan har krigen udviklet sig

Der er sket meget, siden Rusland begyndte invasionen af Ukraine for
snart en uge siden.

36 min. siden (time now 18.56)
https://www.dr.dk/nyheder/udland/forstaa-de-russiske-angreb-og-ukraines-forsvar-saadan-har-krigen-udviklet-sig

-

TÆT PÅ
Starter kl.14:00
STIL SPØRGSMÅL til danskere i Ukraine: Hvordan er det at være midt i krigen?
https://www.dr.dk/engagement/taet-paa/stil-spoergsmaal-til-danskere-i-ukraine

-

2022-03-02 kl. 18.48
30 min. siden
Borussia Dortmund opsiger Gerhard Schröders æresmedlemskab på grund af
hans forbindelser til Rusland
https://www.dr.dk/sporten/seneste-sport/borussia-dortmund-opsiger-gerhard-schroders-aeresmedlemskab-paa-grund-af-hans

-

2022-03-02 kl. 18.48
23 min. siden
Rusland kommer nu med tabstal i Ukraine: 498 russiske soldater dræbt
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/rusland-kommer-nu-med-tabstal-i-ukraine-498-russiske-soldater-draebt

-

2022-03-02 kl. 18.48
34 min. siden
Stort flertal i FN's Generalforsamling fordømmer Rusland og kræver
tilbagetrækning
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/stort-flertal-i-fns-generalforsamling-kraever-rusland-stopper-krigen-i-ukraine

-

DR S172 ons 02 mar 23:53:57
2.marts dr.dk/nyheder 19:55

RUSSISKE FLY KRÆNKER SVENSK LUFTRUM
Ifølge det svenske forsvar,
Førsvarsmakten, har fire russiske
kampfly i dag krænket svensk luftrum.

Flyvevåbnet gennemførte en indsats med
JAS 39 Gripen-fly og dokumenterede
hændelsen med fotos, skriver SVT.

- Det er en uprofessionel og uansvarlig
opførsel fra russisk side, siger chefen
for flyvevåbnet Carl-Johan Edstrøm.

Det var to russiske SU 27- og to
russiske SU 24-fly, der krænkede svensk
luftrum. Det skete kortvarigt og fandt
sted øst for Gotland.

https://www.dr.dk/nyheder/seneste/fire-russiske-kampfly-har-i-dag-kraenket-svensk-luftrum

-

DR S176 ons 02 mar 23:53:57
2.marts dr.dk/nyheder 23:37

LANDE SÆTTER STRAFFEDOMSTOL I GANG
Vejen er nu banet for, at Den
Internationale Straffedomstol kan gå i
gang med at efterforske, om der er
begået krigsforbrydelser og
forbrydelser mod menneskeheden i
Ukraine.

Det sker, efter at 39 lande, heriblandt
Danmark, har henvist sagen til
domstolen.

Domstolen vil straks vil gå i gang med
at indsamle bevismateriale.

Undersøgelsen vil gå tilbage til 2013
og kommer også til at omfatte den
russiske annektering af Krim-halvøen i
2014.

https://www.dr.dk/nyheder/seneste/39-lande-saetter-straffedomstol-i-gang-med-undersoege-krigsforbrydelser-i-ukraine

-

DR S177 ons 02 mar 23:53:57
2.marts dr.dk/nyheder 23:51

BLINKEN HAR LAVE FORVENTNINGER
USA holder ifølge landets
udenrigsminister, Antony Blinken, døren
åben for en diplomatisk løsning i
forhold til Ruslands invasion af
Ukraine.

Dog tvivler han selv på, at Rusland har
interesse i en diplomatisk løsning.

- Deeskalering, trække styrker tilbage
det vil åbne vejen for diplomati, lød
det ifølge New York Times fra Antony
Blinken på et pressemøde og tilføjede,
at Rusland kun lader som om, at de er
interesseret i diplomati for at
distrahere og fortsætte deres
aggression.

https://www.dr.dk/nyheder/seneste/usas-udenrigsminister-tvivler-paa-russisk-interesse-i-diplomatisk-loesning

Последние новости в конфликте Украины

Seneste nyt om konflikten i Ukraine:
https://www.dr.dk/nyheder/udland/seneste-nyt-om-konflikten-i-ukraine-putin-og-scholz-holder-moede-ved-det-store-hvide

11 min. siden (time now CET 18.31)
https://www.dr.dk/nyheder/udland/seneste-nyt-om-konflikten-i-ukraine-putin-og-scholz-holder-moede-ved-det-store-hvide?focusId=3457192
Rasmus Christiansen
Ruslands forsvarsministerium: 498 russiske soldater dræbt under
invasionen i Ukraine

16 min. siden (time now CET 18.53)
https://www.dr.dk/nyheder/udland/seneste-nyt-om-konflikten-i-ukraine-putin-og-scholz-holder-moede-ved-det-store-hvide?focusId=3457288
Sebastian Taarsted Bagger
Borussia Dortmund opsiger Gerhard Schröders æresmedlemskab på grund af
hans forbindelser til Rusland

(time now CET 18.53)

Последние новости в конфликте Украины

Seneste nyt om krigen i Ukraine
Under 1 min siden (time now CET 18.03)
Ukraine er vores nærområde, og vi skal hjælpe endnu mere, siger Mette
Frederiksen

Under 1 min siden (time now CET 18.33)
Russisk tip får Indien til at trække borgere hjem - vil ikke sige, hvorfor

Kl. 19.24
En af verdens største flymotorselskaber stopper handel med Rusland

Kl. 19.25
Rusland kan ikke længere sidde deres tab overhørig, siger militæranalytiker

Kl. 19.25
Abramovich vil sælge Chelsea

Kl. 19.30
Stilheden i Kyiv er meget ubehagelig, siger ukrainsk journalist

Kl. 20.00
Fire russiske kampfly krænker svensk luftrum

Kl. 20.01
Kraftfuld eksplosion i Kyiv ved hovedbanegården

Kl. 20.34
Tjekkiet erklærer krisetilstand på grund af flygtningestrøm

Kl. 20.39
Stor eksplosion tæt på togstation, hvor tusindvis er blevet evakueret,
siger togselskab

Kl. 20.58
Eksplosion i Kyiv var missilangreb, siger præsidentens kontor

Kl. 21.19
Kherson er faldet til russerne, siger borgmesteren

Kl. 21.27
60 ukrainere har søgt asyl i Danmark

Kl. 21.47
Over en halv million er taget fra Ukraine til Polen

Kl. 21.50
Ukraine takker Danmark for støtte

Prime Minister of Ukraine

Denys Shmyhal
https://twitter.com/Denys_Shmyhal
https://twitter.com/Denys_Shmyhal/status/1499122439653056519

Denys Shmyhal@Denys_ShmyhalJust have spoken to 🇩🇰 PM Mette Frederiksen
about the terrible consequences of Russia's military invasion of
#Ukraine. Thanked for the comprehensive support of our Danish friends,
including in the humanitarian field. Requested to support 🇺🇦's
application to become an #EU member.
Denys Shmyhal@Denys_Shmyhal Har lige talt med 🇩🇰 PM Mette Frederiksen
om de forfærdelige konsekvenser af Ruslands militære invasion af
#Ukraine. Tak for den omfattende støtte fra vores danske venner, også på
det humanitære område. Anmodet om at støtte 🇺🇦s ansøgning om at blive
#EU-medlem.
Денис Шмыгаль@Denys_ShmyhalТолько что поговорил с 🇩🇰 премьер-министром
Метте Фредериксен об ужасных последствиях военного вторжения России в
#Украину. Поблагодарил за всестороннюю поддержку наших датских друзей, в
том числе и в гуманитарной сфере. Просьба поддержать заявку 🇺🇦 на
вступление в ЕС.

9.40 PM · 2. mar. 2022·Twitter for Android
__40...*1

Kommentar:

You welcome It's an honor to serve You, Sir ... :-)

*1:
And then I heard a voice from Heaven ° said (perhaps the voice of our
galactic neighbor ET):
(2022-03-03, Thursday, day no 62, CEDT 00:38)
(2022-03-02, Wednesday, day no 61, GMT 23:38)
- "Counter on!"
Счетчик включен
... (sorry. Translation NOT 100% correct) ...
Счетчик обратного счета

[And ?]

39
- "Program"
- "Программа"

00:43
- "to exequerüng."
til udførelse
for execution
для исполнения
... (Sorry. Russian translation WRONG!) ...
Программа для исполнения

Jonah-40 ?...
Jonas-40 ?
Джона-40 ?

00:48
- "Du får svar senere!"
You will get an answer later!
Вы получите ответ позже!

Yes, Sir!

00:52
- "Affyring nu!"
- "Сейчас стрелять!"

Yes, Sir!

(time now CET 00.14)

Deadline:

DR text-TV:
177

[...]

Website https://sites.google.com/view/kall-tree File no 23703

Den 03-03-2022 kl. 00:53 skrev Kall, Mogens:
23.703
Search-on-for-ET-*^Copyright*!

23.704