News 2022-02-27, Psykopatus-Putin har angrebet Ukraine. 1434 days to global Nuclearwar+suicide

Headline:

ET-Break in regard to Global-nuclear-war

Was:
Ukrainsk politiker er utilfreds med SWIFT-sanktionerne
Ukrainian politicians are unhappy with the SWIFT sanctions

Was:

De første ukrainere er kommet til Danmark - men paskrav spænder ben for
nogle

Svar:

Vær *barmhjertige*!

Husk at de har *krigstraumer*, så du ikke gør ondt værre.

-

Kall, Mogens skrev:

Subject: Som sagt: Med dig fortsat ved roret, Putin, er global
atomkrig nærmest úundgåelig! -
Re: Nu mangler du bare ligesom Karadžić at true os med atomkrig! -
Re: News 2021-04-18, 1749 days to global Nuclearwar
Date: Thu, 22 Apr 2021 09:23:21 +0200
22852 news:6081246c$0$689$1472...@news.sunsite.dk
Russia (Psychopath-istan + Kleptokratistan)
https://sites.google.com/view/kall-russia/files/22-xxx/22-852
Was:
https://sites.google.com/site/kallpol4/home/countries/russia/22-xxx/22-852
https://groups.google.com/g/dk.politik/c/VfKbpnXJM7k/m/LfoeEFfMAgAJ>
[ Reconstruction begin (from file 22.846 ...
https://groups.google.com/g/dk.politik/c/VfKbpnXJM7k/m/EoLMCudLAgAJ
]

https://www.dr.dk/nyheder/seneste/atomvagthund-bekraefter-iran-nu-producerer-uran-med-60-procents-renhed
[ ... ]

[ END of Reconstruction ]

> Som sagt: Med dig fortsat ved roret, Putin, er global atomkrig
> (og dermed Menneskehedens uddøen) nærmest *úundgåelig*!
>
> HVORFOR ?
>
> Fordi du som psykopat IKKE forstår *selvbeherskelsens kunst*, også
> mht. at respektere andres ejendom (at man ikke bare kan forlange
> alt, hvad man peger (på som en snotforkælet møgunge)).
>
> Men ...
>
> Det bliver nu nok Iran, der opstarter atomkrigen, for de er endnu
> mere knald-i-låget end dig, skønner jeg!

Og dog!

Siden da er der jo sket følgende:

Subject: Psykopatus-Putin har angrebet Ukraine. 1437 days to global
nuclearwar -
Re: News 2022-02-01, 1460 days to global Nuclearwar+suicide
Date: Thu, 24 Feb 2022 23:59:36 +0100
23529 <62180ddc$0$695$1472...@news.sunsite.dk>
https://groups.google.com/g/dk.politik/c/sbzEQu6kwj8/m/AORSGQQrCQAJ

https://www.information.dk/udland/2022/02/vladimir-putin-erklaerer-krig-ukraine-beordrer-luftangreb-militaerbaser

https://nyheder.tv2.dk/udland/2022-02-24-foerst-truede-putin-med-atomvaaben-og-saa-slap-han-militaeret-loes-i-ukraine

> - Hvem der end forsøger at hindre os, eller som truer vort folk og
> vort land, bør vide, at Ruslands svar bliver øjeblikkeligt. Og det
> vil få så store konsekvenser for jer, at I aldrig tidligere har
> oplevet dem i historien.
>
> Talen fra Vladimir Putin var reelt en krigserklæring mod Ukraine og
> en advarsel til alle, der ønsker at hjælpe regeringen i Kiev.
>

> Kommentar:
>
> Og her gentager Psykopatus-Putin så Karadzics vanvittige trusler!

Se tillige ...

https://sites.google.com/view/kall-nuclearwar>
> ET-warning
> http://www.youtube.com/watch?v=gNbnIIRj_bM

Time now (27/2-22) to global nuclearwar+sicide around:
T-1434 days (4,0 years)

If You don't like Your future, Mankind, please *change* it!
(Hvis du ikke kan lide din fremtid, skal du *ændre* den!)

Headline:

Psykopatus-Putin har angrebet Ukraine. 1435 days to global nuclearwar

Quit the deal with the devil, Psykopatus-Putin
Выйти из сделки с дьяволом, Психопат-Путин
Get out of the deal with the devil, Psychopath Putin
Kom ud af aftalen med djævelen, psykopat Putin

Rusland forbyder medier at bruge ordet "invasion" i dækning
26. feb. 2022, 14:27
https://nyheder.tv2.dk/udland/2022-02-26-rusland-forbyder-medier-at-bruge-ordet-invasion-i-daekning

-

Nu er flere lande klar til at bruge "den store hammer" mod Rusland
26. feb. 2022, 15:00
https://nyheder.tv2.dk/udland/2022-02-26-nu-er-flere-lande-klar-til-at-bruge-den-store-hammer-mod-rusland

-

Den Russiske Nationalballet i Aarhus er aflyst
26. feb. 2022, 15:43
Opd. 26. feb. 2022, 16:52
https://nyheder.tv2.dk/2022-02-26-den-russiske-nationalballet-i-aarhus-er-aflyst

-

Krig i millionbyen Kiev tvinger tropperne til at tænke i alternative
våben, siger ekspert
26. feb. 2022, 17:07
https://nyheder.tv2.dk/udland/2022-02-26-krig-i-millionbyen-kiev-tvinger-tropperne-til-at-taenke-i-alternative-vaaben-siger

-

Frankrig stopper russisk fragtskib i Den Engelske Kanal
26. feb. 2022, 17:26
https://nyheder.tv2.dk/udland/2022-02-26-frankrig-stopper-russisk-fragtskib-i-den-engelske-kanal

-

Rusland får hjælp af nogle af de mest rå militære mænd i verden, siger
dansk ekspert
26. feb. 2022, 18:04
https://nyheder.tv2.dk/udland/2022-02-26-rusland-faar-hjaelp-af-nogle-af-de-mest-raa-militaere-maend-i-verden-siger-dansk

Den tjetjenske leder, Ramzan Kadyrov, ...

-

To journalister fra Ekstra Bladet såret af skud i Ukraine
26. feb. 2022, 18:13
https://nyheder.tv2.dk/udland/2022-02-26-to-journalister-fra-ekstra-bladet-saaret-af-skud-i-ukraine

-

Danske supermarkeder fjerner alle russiske varer fra hylderne
26. feb. 2022, 15:49
Opd. 26. feb. 2022, 18:14
https://nyheder.tv2.dk/samfund/2022-02-26-danske-supermarkeder-fjerner-alle-russiske-varer-fra-hylderne

-

Rusland varsler nye angreb fra alle retninger
26. feb. 2022, 18:27
https://nyheder.tv2.dk/udland/2022-02-26-rusland-varsler-nye-angreb-fra-alle-retninger

-

Tyskland i historisk beslutning - sender missiler til Ukraine
26. feb. 2022, 20:00
https://nyheder.tv2.dk/udland/2022-02-26-tyskland-i-historisk-beslutning-sender-missiler-til-ukraine

-

Tiktok har fået særlig birolle i Ruslands invasion af Ukraine
26. feb. 2022, 19:35
https://nyheder.tv2.dk/udland/2022-02-26-tiktok-har-faaet-saerlig-birolle-i-ruslands-invasion-af-ukraine

-

De første ukrainere er kommet til Danmark - men paskrav spænder ben for
nogle
26. feb. 2022, 20:46
https://nyheder.tv2.dk/samfund/2022-02-26-de-forste-ukrainere-er-kommet-til-danmark-men-paskrav-spaender-ben-for-nogle

Kommentar:

Vær *barmhjertige*!

Husk at de har *krigstraumer*, så du ikke gør ondt værre.

-

Dansk-ukrainere kører fra Danmark for at hjælpe flygtninge: - Det er
sådan her, jeg kan hjælpe
26. feb. 2022, 21:26
https://nyheder.tv2.dk/2022-02-26-dansk-ukrainere-koerer-fra-danmark-for-at-hjaelpe-flygtninge-det-er-saadan-her-jeg-kan

-

Præsidenten har skiftet tøj - nu udråbes han som superhelt
26. feb. 2022, 22:03
https://nyheder.tv2.dk/udland/2022-02-26-praesidenten-har-skiftet-toej-nu-udraabes-han-som-superhelt

-

Ørsted er forpligtet til at fortsætte køb af russisk gas, siger direktør
26. feb. 2022, 22:27
https://nyheder.tv2.dk/samfund/2022-02-26-oersted-er-forpligtet-til-at-fortsaette-koeb-af-russisk-gas-siger-direktoer

Kommentar:

Men hvad nu hvis vi fik EL fx. fra de svenske og franske
atomkraftværker, og købte el-radiatorer.

KUNNE vi så her-og-nu nedbringe forbruget af gas?

Store hjem behøver vel IKKE at blive opvarmet overalt. 2 grader i
de fleste rum KUNNE gøre en STOR forskel. Og så kunne familien
hyggesove sammen i stuen (i *solidaritet* med de stakkelt ofre for
Psykopatus-Putin-666s ondskab).

Faktisk har jeg købt billigt (i Jem & Fix) plexiglas, som jeg har
sat på indersiden af termoruderne mine, så der yderlighere spares
på energien! Vi har jo OGSÅ et klima, der er ved at blive ødelagt
(på grund af overforbrug)!

-

Putin har forregnet sig, siger Joe Biden
26. feb. 2022, 22:30
https://nyheder.tv2.dk/udland/2022-02-26-putin-har-forregnet-sig-siger-joe-biden

Rusland advarede fredag om "alvorlige militære og politiske
konsekvenser" ved svensk og finsk NATO-medlemskab.

Ruslands Vladimir Putin har forregnet sig med sine trusler og
invasionen af Ukraine.

Det mener USA's præsident, Joe Biden.

Kommentar:

Hmm ... (memory on from) ...

Subject: Путин планирует признать отколовшиеся регионы Восточной
News:dk.politik
Date: Mon, 21 Feb 2022 20:01:41 +0100
> [...]
NPT
https://sites.google.com/view/kall-npt/files/23-xxx/23-4xx/23-470
Russia (Psychopath-istan + Kleptokratistan)

(
File 23.470 blev sendt til bl.a. NATO, Sverige, Finland og Taiwan,
og idéen var og er fortsat, at man "bør" melde sig ind i
fællesskaber for at beskytte sig mod voldsmænd, da det jo er bedre
end at anskaffe sig atomvåben.
)

Amen!

Manden er MEGET *ubegavet* (når det kommer til stykket, ligesom
psykopat-Khrusjtjov også var)!

Mht. atomkrigen (i morgendagens verden) kan denne fortsat undgås,
FORUDSAT ... at man spærrer Anders Behring Breivik (og andre
ligesindede *galninge*) inde på den lukkede anstalt, hvor han ikke
længere kan gøre skade!...

And then I heard a voice from Heaven° said (perpaps the voice of our
galactic neighbor ET):
(2022-02-27, Sunday, day no 58, CET 00:53)
(2022-02-26, Saturday, day no 57, GMT 23:53)
- "Compra?"

Means:
Understood?

-

Vesten enige om at indføre hårdeste sanktioner mod Rusland til dato
27. feb. 2022, 00:08
https://nyheder.tv2.dk/udland/2022-02-27-vesten-enige-om-at-indfoere-haardeste-sanktioner-mod-rusland-til-dato

-

Tusindvis af ukrainere forsøger at komme ombord på tog mod Polen
27. feb. 2022, 00:10
https://nyheder.tv2.dk/udland/2022-02-27-tusindvis-af-ukrainere-forsoeger-at-komme-ombord-paa-tog-mod-polen

Последние новости в конфликте Украины

Seneste nyt om konflikten i Ukraine:
https://www.dr.dk/nyheder/udland/seneste-nyt-om-konflikten-i-ukraine-putin-og-scholz-holder-moede-ved-det-store-hvide

26 min. siden (time now CET 23.08)
https://www.dr.dk/nyheder/udland/seneste-nyt-om-konflikten-i-ukraine-putin-og-scholz-holder-moede-ved-det-store-hvide?focusId=3431170
Charlotte Kowal
Russisk organisation: Flere end 3.000 er anholdt for protester mod invasion

https://twitter.com/OvdInfo/status/1497685948867530753

ОВД-Инфо
@OvdInfo
Updated data: for the last 3 days, at least 3093 people have been
arrested at anti-war protests all over Russia. On the 24th of February,
police detained at least 1967 people; on the 25th — at least 634, on
the 26th — at least 492.

ОВД-Инфо
@OvdInfo
Opdaterede data: i de sidste 3 dage er mindst 3093 mennesker blevet
arresteret ved antikrigsprotester over hele Rusland. Den 24. februar
tilbageholdt politiet mindst 1967 mennesker; den 25. - mindst 634, den
26. - mindst 492.

ОВД-Инфо
@OvdInfo
Уточненные данные: за последние 3 дня на антивоенных акциях по всей
России арестовано не менее 3093 человек. 24 февраля полиция задержала не
менее 1967 человек; 25-го — не менее 634, 26-го — не менее 492.

34 min. siden (time now CET 23.56)
https://www.dr.dk/nyheder/udland/seneste-nyt-om-konflikten-i-ukraine-putin-og-scholz-holder-moede-ved-det-store-hvide?focusId=3431299
Therese Kiesbye Øvlisen
EU's kommissionsformand anbefaler at udelukke Rusland fra globalt
betalingssystem

9 min. siden (time now CET 00.28)
https://www.dr.dk/nyheder/udland/seneste-nyt-om-konflikten-i-ukraine-putin-og-scholz-holder-moede-ved-det-store-hvide?focusId=3431440
Therese Kiesbye Øvlisen
Ursula von der Leyen: 'Vi vil lamme aktiverne i Ruslands centralbank'

7 sek. siden (time now CET 00.28)
https://www.dr.dk/nyheder/udland/seneste-nyt-om-konflikten-i-ukraine-putin-og-scholz-holder-moede-ved-det-store-hvide?focusId=3431451
Therese Kiesbye Øvlisen
Premierminister: Ti grækere dræbt af russiske bomber i Ukraine

(time now CET 00.28)

Последние новости в конфликте Украины

Seneste nyt om krigen i Ukraine
26. feb. 2022, 05:08
https://nyheder.tv2.dk/2022-02-26-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine

Under 1 min siden (time now CET 23.18)
EU foreslår at udelukke russiske banker fra Swift

Ursula von der Leyen
https://twitter.com/vonderleyen
https://twitter.com/vonderleyen/status/1497694812018991112

24 min siden (time now CET 23.51)
USA forpligter sig til at sikre, at russiske banker udelukkes fra Swift

24 min siden (time now CET 23.55)
10 grækere dræbt af russiske bomber i Ukraine

Prime Minister GR
https://twitter.com/PrimeministerGR
https://twitter.com/PrimeministerGR/status/1497677174924529670

Under 1 min siden (time now CET 23.59)
CNN: Kæmpe eksplosion i Kiev

CNN anslår, at eksplosion skete omkring 20 kilometer fra centrum af
Kiev.

https://twitter.com/MarquardtA
https://twitter.com/MarquardtA/status/1497704882010083328

Alexander Marquardt
@MarquardtA
Big boom and now pulsing glow over SW kyiv
https://twitter.com/i/status/1497704882010083328
11.47 PM · 26. feb. 2022·Twitter for iPhone

Kommentar:

Om 4 år - hypotetisk set - hvis vi ikke har fået rettet skuden op
og som Titanic kolliderer med isbjerget (nuclearwar +
nuclearwinter)...

Well
Forget it. "Game" over and out!

Nej. Det, jeg ville sige, var, at ...

Vores forsvar skal cvære decentralt, så selvom fjenden tæppebomber
os, så kan fx. en civilperson som jeg stadigvæk gøre modstand med
10 stinger-missiler og anti-tank-missiler under min seng!

8 min siden (time now CET 00.18)
Ukrainsk politiker er utilfreds med SWIFT-sanktionerne
Ukrainian politicians are unhappy with the SWIFT sanctions

Lesia Vasylenko
https://twitter.com/lesiavasylenko
https://twitter.com/lesiavasylenko/status/1497706929111674883

Lesia Vasylenko
@lesiavasylenko
West to cut SOME #Russia banks from SWIFT. What does it even mean? What
are those banks? Didn’t everyone say robust sanctions were on the way?
Some banks, really? Why not all? Start to really #StandWithUkraine already
11.55 PM · 26. feb. 2022·Twitter for iPhone

Lesia Vasylenko
@lesiavasylenko
Vest for at skære NOGLE #Russia-banker fra SWIFT. Hvad betyder det
overhovedet? Hvad er de banker? Sagde alle ikke, at robuste sanktioner
var på vej? Nogle banker, virkelig? Hvorfor ikke alle? Begynd at
virkelig #StandWithUkraine allerede
23.55 · 26. feb. 2022·Twitter til iPhone

2 min siden (time now CET 00.37)
Oliedepot brænder udenfor Kiev

... udsat for bombardementer med ballistiske missiler.

12.25 AM · 27. feb. 2022

(time now CET 00.37)

Deadline:

DR text-TV:
114

https://sites.google.com/site/snufo000/home/stem-paa/idiotistan
DR:
2022-02-26 kl. 23.10
2 min. siden
Titusindvis på gaden i Europa i protest mod Ruslands invasion af Ukraine

TV2:
Første forsøg mislykkedes for Rusland – krigen går ind i ny fase, siger
overraskede eksperter
26. feb. 2022, 14:13

Med venlig hilsen,
Mogens Kall, The servant of Michael
Website https://sites.google.com/view/kall-tree File no 23581

Freedom: The right to live on our planet Earth!
Свобода: право жить на нашей планете Земля!

-

Subject: News 2022-02-27, Psykopatus-Putin har angrebet Ukraine.
Date: Sun, 27 Feb 2022 00:56:33 +0100
23581 <621abe35$0$694$1472...@news.sunsite.dk>
https://groups.google.com/g/dk.politik/c/iu38Pz5EvJY/m/Fr8C67i4AwAJ

[ ... ]
[ ... ]

[ ... ]
> Ordsprogene 14:34, Bibelen på hverdagsdansk
>
> Retskaffenhed ophøjer en nation,
> synd er en skamplet på ethvert folk.
>

> https://www.biblegateway.com/passage/?search=Pro+14.34&version=ERV-RU
>
> Притчи 14:34, Russian New Testament: Easy-to-Read Version
>
> Доброта возвеличивает народ,
> но грех—позор народов.

Headline:

Psykopatus-Putin har angrebet Ukraine. 1434 days to global nuclearwar

Quit the deal with the devil, Psykopatus-Putin-666
Выйти из сделки с дьяволом, Психопат-Путин-666
Get out of the deal with the devil, Psychopath Putin-666
Kom ud af aftalen med djævelen, psykopat Putin-666

-

Garry Kasparov
https://en.wikipedia.org/wiki/Garry_Kasparov

Twitter
https://twitter.com/kasparov63
https://twitter.com/Kasparov63/status/1496936503079059468

Garry Kasparov
@Kasparov63
Written in 2014 after Putin invaded Ukraine and annexed Crimea, there
are many Winter Is Coming excerpts that are painfully timely now, but
I'll leave this one here before I start working on Winter Is Here. (As I
often joke, "I <Bleeping> Told You So!" will be the subtitle.)

___quote begin___

A war on any grounds is terrible, but Putin's dangerous turn to
ethnically based imperialism cannot be ignored.

Those who say the Ukraine conflict is far away and unlikely to lead to
global instability miss the clear warning Putin has given us.

There is no reason to believe his announced vision of a "Greater Russia"
will end with Eastern Ukraine and many reasons to believe it will not.

Dictators only stop when they are stopped, and appeasing Putin with
Ukraine will only stoke his appetite for more conqusts.

Ukraine is just one battle the free world would like to ignore in a
larger war it refuses to acknowledge even exists.

But preending youdon't have enemies does not make it true.

The Berlin Wall and the Soviet Union are gone, but the enemies of
freedom who built them are not.

History does not end; it runs in cycles.

The failure to defend Ukraine today is the failure of the Allies to
defend Czechoslovakia in 1938.

The world must act now so that Poland in 2015 will not be called on to
play the role of Poland in 1939

___End of quote___

8.54 PM · 24. feb. 2022·Twitter Web App

=>

Google-auto-translation-1:

Garry Kasparov
@Kasparov63
Skrevet i 2014 efter Putin invaderede Ukraine og annekterede Krim, er
der mange Winter Is Coming-uddrag, der er smerteligt aktuelt nu, men jeg
lader denne ligge her, før jeg begynder at arbejde på Winter Is Here.
(Som jeg ofte spøger, "I <Bleeping> Told You So!" vil være undertitlen.)

___citat begynder__

En krig af enhver grund er forfærdelig, men Putins farlige drejning til
etnisk baseret imperialisme kan ikke ignoreres.

De, der siger, at Ukraine-konflikten er langt væk og usandsynligt vil
føre til global ustabilitet, går glip af den klare advarsel, Putin har
givet os.

Der er ingen grund til at tro, at hans annoncerede vision om et "Større
Rusland" vil ende med det østlige Ukraine, og mange grunde til at tro,
at det ikke vil.

Diktatorer stopper først, når de bliver stoppet, og at formilde Putin
med Ukraine vil kun vække hans appetit på flere erobringer.

Ukraine er blot en kamp, ​​som den frie verden gerne vil ignorere i
en større krig, som den nægter at anerkende overhovedet eksisterer.

Men at foregive, at du ikke har fjender, gør det ikke sandt.

Berlinmuren og Sovjetunionen er væk, men frihedens fjender, der byggede
dem, er ikke.

Historien slutter ikke; det kører i cyklusser.

Manglen på at forsvare Ukraine i dag er de allieredes fejl i at forsvare
Tjekkoslovakiet i 1938.

Verden skal handle nu, så Polen i 2015 ikke bliver opfordret til at
spille rollen som Polen i 1939

___Slut på citat___

20.54 · 24. feb. 2022·Twitter Web App

Google-auto-translation-2:

Гарри Каспаров
@Kasparov63
Написанный в 2014 году после того, как Путин вторгся в Украину и
аннексировал Крым, есть много отрывков из «Зима близко», которые сейчас
очень актуальны, но я оставлю этот здесь, прежде чем приступить к работе
над «Зимой уже здесь». (Как я часто шучу, подзаголовком будет "Я
<Bleeping> Tagged You So!").

___цитировать начало___

Война на любой почве ужасна, но нельзя игнорировать опасный поворот
Путина к империализму на этнической основе.

Те, кто говорит, что украинский конфликт далек и вряд ли приведет к
глобальной нестабильности, упускают из виду четкое предупреждение,
которое дал нам Путин.

Нет никаких оснований полагать, что объявленное им видение «Великой
России» закончится Восточной Украиной, и есть много причин полагать, что
этого не произойдет.

Диктаторы останавливаются только тогда, когда их останавливают, и
умиротворение Путина Украиной только разожжет его аппетит к новым
завоеваниям.

Украина — это всего лишь одна битва, которую свободный мир хотел бы
проигнорировать в более крупной войне, которую он отказывается признать
даже существующей.

Но заявление, что у тебя нет врагов, не делает это правдой.

Берлинской стены и Советского Союза больше нет, но врагов свободы,
которые их построили, нет.

История не заканчивается; он работает циклами.

Неспособность защитить Украину сегодня — это неспособность союзников
защитить Чехословакию в 1938 году.

Мир должен действовать сейчас, чтобы Польше в 2015 году не пришлось
играть роль Польши в 1939 году.

___Конец цитаты___

20:54 · 24. фев. 2022·Веб-приложение Twitter

Ukraine sår tvivl om russisk succes på slagmarken

Billeder af tilfangetagne russiske soldater spredes på sociale
medier.

I går kl. 20:15
https://www.dr.dk/nyheder/udland/ukraine-saar-tvivl-om-russisk-succes-paa-slagmarken

Последние новости в конфликте Украины

Seneste nyt om konflikten i Ukraine:
https://www.dr.dk/nyheder/udland/seneste-nyt-om-konflikten-i-ukraine-putin-og-scholz-holder-moede-ved-det-store-hvide

33 min. siden (time now CET 01.23)
https://www.dr.dk/nyheder/udland/seneste-nyt-om-konflikten-i-ukraine-putin-og-scholz-holder-moede-ved-det-store-hvide?focusId=3431462
Therese Kiesbye Øvlisen
Der er meldinger om store eksplosioner syd for Kiev

16 min. siden (time now CET 01.23)
https://www.dr.dk/nyheder/udland/seneste-nyt-om-konflikten-i-ukraine-putin-og-scholz-holder-moede-ved-det-store-hvide?focusId=3431470
Therese Kiesbye Øvlisen
Oliedepot uden for Kiev står i flammer

18 min. siden
https://www.dr.dk/nyheder/udland/seneste-nyt-om-konflikten-i-ukraine-putin-og-scholz-holder-moede-ved-det-store-hvide?focusId=3431504
Therese Kiesbye Øvlisen
Elon Musk' rumteknologi sikrer internet i Ukraine

Kommentar:

(See below)

10 min. siden (time now CET 02.05)
https://www.dr.dk/nyheder/udland/seneste-nyt-om-konflikten-i-ukraine-putin-og-scholz-holder-moede-ved-det-store-hvide?focusId=3431515
Therese Kiesbye Øvlisen
Eksplosion i oliedepot sender potentielt skadelig røg mod hovedstaden

(time now CET 02.05)

Последние новости в конфликте Украины

Seneste nyt om krigen i Ukraine
26. feb. 2022, 05:08
https://nyheder.tv2.dk/2022-02-26-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine

4 min siden (time now CET 01.13)
Elon Musk stiller satellit-internet til rådighed for Ukraine

Milliardæren Elon Musk skriver på Twitter, at han har aktiveret
sit satellit-internetsystem “StarLink” over Ukraine, og at der er
terminaler på vej til Ukraine.

Beskeden kommer efter en offentlig appel fra Ukraines
vicepremierminister, Mykhailo Fedorov.

Internettet i Ukraine har de seneste dage været ustabilt i især de
sydlige og østlige dele af landet, hvor der har været hårde kampe.

Kommentar:

Mykhailo Fedorov
https://twitter.com/FedorovMykhailo/status/1497543633293266944

Mykhailo Fedorov
@FedorovMykhailo
@elonmusk
, while you try to colonize Mars — Russia try to occupy Ukraine! While
your rockets successfully land from space — Russian rockets attack
Ukrainian civil people! We ask you to provide Ukraine with Starlink
stations and to address sane Russians to stand.
1.06 PM · 26. feb. 2022·Twitter for iPhone

Mykhailo Fedorov
@FedorovMykhailo
@elonmusk
, mens du forsøger at kolonisere Mars - Rusland forsøger at besætte
Ukraine! Mens dine raketter lander med succes fra rummet - angriber
russiske raketter civile ukrainske mennesker! Vi beder dig om at forsyne
Ukraine med Starlink-stationer og henvende sig til fornuftige russere
til at stå op.
13.06 · 26. feb. 2022·Twitter til iPhone

Михаил Федоров
@ФедоровМихаило
@elonmusk
, пока вы пытаетесь колонизировать Марс — Россия пытается оккупировать
Украину! Пока ваши ракеты успешно приземляются из космоса — российские
ракеты атакуют мирное население Украины! Просим обеспечить Украину
станциями Starlink и обратиться к здравомыслящим россиянам встать.
13:06 · 26. фев. 2022·Твиттер для iPhone

+

Answer:

Elon Musk
https://twitter.com/elonmusk
https://twitter.com/elonmusk/status/1497701484003213317

Elon Musk
@elonmusk
Svarer
@FedorovMykhailo
Starlink service is now active in Ukraine. More terminals en route.
11.33 PM · 26. feb. 2022·Twitter for iPhone

Elon Musk
@elonmusk
Svarer
@FedorovMykhailo
Starlink-tjenesten er nu aktiv i Ukraine. Flere terminaler på vej.
23.33 · 26. feb. 2022·Twitter til iPhone

Илон Маск
@elonmusk
Сварер
@ФедоровМихаило
Сервис Starlink теперь активен в Украине. Другие терминалы в пути.
23:33 · 26. фев. 2022·Твиттер для iPhone

Merci beaucoup ... :-)

(The right to live on our planet Earth!)

12 min siden (time now CET 01.47)
For første gang anerkender russiske myndigheder officielt død soldat

Under 1 min siden (time now CET 01.47)
Trump gentager: Selvfølgelig er Putin smart

Kommentar:

Trump!

Du er en *galning*, der ikke kan skelne højre fra venstre; godt fra
ondt; og sandhed fra løgn. Du lyver jo som en hest kan rende.

Men én positiv ting har jeg at sige om dig: Du har IKKE lavet
*massemord* i din baghave som Psykopatus-Putin-666.

Google-auto-translation-1:

Comment:

Trump!

You are a *maniac* who can not distinguish right from left; good from
evil; and truth from lies. You lie like a horse can run.

But one positive thing I have to say about you: You have NOT committed
*mass murder* in your backyard like Psychopathus-Putin-666.

Google-auto-translation-2:

Комментарий:

Трамп!

Вы *маньяк*, который не может отличить правое от левого; добро от зла; и
правду от лжи. Ты лжешь, как лошадь может бежать.

Но одну положительную вещь я должен сказать о вас: вы НЕ совершали
*массовых убийств* у себя на заднем дворе, как Психопат-Путин-666.

(time now CET 02.05)

Deadline:

DR text-TV:
114

https://sites.google.com/site/snufo000/home/stem-paa/idiotistan
DR:
2022-02-27 kl. 01.01
I går kl. 23:57
[...]

Website https://sites.google.com/view/kall-tree File no 23582

Gut gemacht, Deutschland ... :-)

-

Date: Sun, 27 Feb 2022 00:56:33 +0100
23581 <621abe35$0$694$1472...@news.sunsite.dk>
https://groups.google.com/g/dk.politik/c/iu38Pz5EvJY/m/Fr8C67i4AwAJ

[ ... ]
> [...]
>

> https://www.biblegateway.com/passage/?search=Pro+14.34&version=ERV-RU
>
> Притчи 14:34, Russian New Testament: Easy-to-Read Version

Headline:

[...]

The President of Ukraine

Володимир Зеленський
https://twitter.com/ZelenskyyUa

Turkey
https://twitter.com/ZelenskyyUa/status/1497564078897774598

Володимир Зеленський@ZelenskyyUaI thank my friend Mr. President of 🇹🇷
@RTErdogan and the people of 🇹🇷 for their strong support. The ban on
the passage of 🇷🇺 warships to the Black Sea and significant military
and humanitarian support for 🇺🇦 are extremely important today. The
people of 🇺🇦 will never forget that!2.27 PM · 26. feb. 2022·Twitter
for iPhone

Володимир Зеленський@ZelenskyyUaI takker min ven hr. præsident for 🇹🇷
@RTErdogan og befolkningen i 🇹🇷 for deres stærke støtte. Forbuddet mod
passage af 🇷🇺 krigsskibe til Sortehavet og betydelig militær og
humanitær støtte til 🇺🇦 er ekstremt vigtige i dag. Det glemmer folket
i 🇺🇦 aldrig!14.27 · 26. feb. 2022·Twitter til iPhone

Владимир Зеленский@ZelenskyyUaЯ благодарю моего друга господина
Президента 🇹🇷 @RTErdogan и жителей 🇹🇷 за их мощную поддержку. Запрет
на проход 🇷🇺 военных кораблей в Черное море и значительная военная и
гуманитарная поддержка 🇺🇦 крайне важны сегодня. Жители 🇺🇦 никогда
этого не забудут!14.27 · 26. фев. 2022·Твиттер для iPhone

-

Aserbajdsjan (Azerbaijan)
https://twitter.com/ZelenskyyUa/status/1497599500889821186

Володимир Зеленський@ZelenskyyUaI continue negotiations with
international partners. Had a conversation with 🇦🇿 President
@presidentaz. We appreciate the humanitarian aid and medicines provided.
Thank you for your support to 🇺🇦4.48 PM · 26. feb. 2022·Twitter Web App

Володимир Зеленський@ZelenskyyUaI fortsætter forhandlingerne med
internationale partnere. Havde en samtale med 🇦🇿 præsident
@presidentaz. Vi sætter pris på den humanitære hjælp og den medicin, der
ydes. Tak for din støtte til 🇺🇦16.48 · 26. feb. 2022·Twitter Web App

Владимир Зеленский@ZelenskyyUaЯ продолжаю переговоры с международными
партнерами. Поговорил с 🇦🇿 Президентом @presidentaz. Благодарим за
предоставленную гуманитарную помощь и медикаменты. Спасибо за вашу
поддержку 🇺🇦16.48 · 26. фев. 2022·Веб-приложение Twitter

-

Netherlands
https://twitter.com/ZelenskyyUa/status/1497599827437400070

Володимир Зеленський@ZelenskyyUaTalked to Prime Minister of 🇳🇱.
Thanked @MinPres for the decisions made in support of Ukraine in the
defense and security sphere. The anti-war coalition is working!4.49 PM ·
26. feb. 2022·Twitter Web App

Володимир Зеленський@ZelenskyyUaTalede med premierminister for 🇳🇱.
Takkede @MinPres for de beslutninger, der blev truffet til støtte for
Ukraine på forsvars- og sikkerhedsområdet. Antikrigskoalitionen
arbejder!16.49 · 26. feb. 2022·Twitter Web App

Владимир Зеленский@ZelenskyyUaРазговаривал с премьер-министром 🇳🇱.
Поблагодарил @MinPres за принятые решения в поддержку Украины в сфере
обороны и безопасности. Антивоенная коалиция работает!16.49 · 26. фев.
2022·Веб-приложение Twitter

-

https://twitter.com/ZelenskyyUa/status/1497604116775849990

Володимир Зеленський
@ZelenskyyUa
The largest demonstration in the modern history of Estonia took place in
support of Ukraine. I am grateful to the Estonian people and @AlarKaris
for their solidarity in these difficult times. Mr. President, our
vyshyvanka suits you.
5.07 PM · 26. feb. 2022·Twitter Web App

Володимир Зеленський
@ZelenskyyUa
Den største demonstration i Estlands moderne historie fandt sted til
støtte for Ukraine. Jeg er taknemmelig for det estiske folk og @AlarKaris
for deres solidaritet i disse svære tider. Hr. præsident, vores
vyshyvanka passer til dig.
17.07 · 26. feb. 2022·Twitter Web App

Владимир Зеленский
@ZelenskyyUa
В поддержку Украины прошла самая крупная демонстрация в современной
истории Эстонии. Я благодарен эстонскому народу и @AlarKaris
за их солидарность в эти трудные времена. Господин Президент, Вам
идет наша вышиванка.
17:07 · 26. фев. 2022·Веб-приложение Twitter

-

https://twitter.com/ZelenskyyUa/status/1497633468586541057

Володимир Зеленський@ZelenskyyUaTo deprive the aggressor country of the
right to vote in the UN Security Council, to qualify 🇷🇺 actions &
statements as genocide of 🇺🇦 people, to help with the delivery of
corpses of 🇷🇺 soldiers. Talked about it in a conversation with the #UN
Secretary General @antonioguterres.7.03 PM · 26. feb. 2022·Twitter for
iPhone

Володимир Зеленський@ZelenskyyUaAt fratage aggressorlandet retten til at
stemme i FN's Sikkerhedsråd, for at kvalificere 🇷🇺 handlinger og
udtalelser som folkedrab på 🇺🇦 mennesker, for at hjælpe med levering
af lig af 🇺soldater. Talte om det i en samtale med #FNs generalsekretær
@antonioguterres.19.03 · 26. feb. 2022·Twitter til iPhone

Владимир Зеленский@ZelenskyyUaЛишить страну-агрессора права голоса в
Совете Безопасности ООН, квалифицировать 🇷🇺 действия и заявления как
геноцид 🇺🇦 людей, помочь с доставкой трупов 🇷🇺 солдат. Об этом
рассказал в беседе с #Генеральным секретарем ООН @antonioguterres.19.03
· 26. фев. 2022·Твиттер для iPhone

-

https://twitter.com/ZelenskyyUa/status/1497638775027122179

Володимир Зеленський
@ZelenskyyUa
According to the results of my conversation with @azpresident
, all @SOCARofficial
gas stations in Ukraine have been instructed to provide fuel for
ambulances and SES free of charge. At night we are waiting for a plane
with medications from Azerbaijan.
7.24 PM · 26. feb. 2022·Twitter for iPhone

Володимир Зеленський
@ZelenskyyUa
Ifølge resultaterne af min samtale med @azpresident
, alle @SOCARofficial
tankstationer i Ukraine er blevet instrueret i at levere brændstof
til ambulancer og SES gratis. Om natten venter vi på et fly med medicin
fra Aserbajdsjan.
19.24 · 26. feb. 2022·Twitter til iPhone

330 / 5.000
Oversættelsesresultater
Владимир Зеленский
@ZelenskyyUa
По результатам моего разговора с @azpresident
, все @SOCARofficial
Автозаправочным станциям Украины предписано бесплатно обеспечивать
горючее для скорой помощи и СЭС. Ночью ждем самолет с лекарствами из
Азербайджана.
19:24 · 26. фев. 2022·Твиттер для iPhone

-

Володимир Зеленський
@ZelenskyyUa
Germany has just announced the provision of anti-tank grenade launchers
and stinger missiles to Ukraine. Keep it up, Chancellor @OlafScholz
! Anti-war coalition in action!
7.25 PM · 26. feb. 2022·Twitter for iPhone

Володимир Зеленський
@ZelenskyyUa
Tyskland har netop annonceret levering af panserværnsgranatkastere og
stingermissiler til Ukraine. Fortsæt sådan, kansler @OlafScholz
! Antikrigskoalition i aktion!
19.25 · 26. feb. 2022·Twitter til iPhone

Владимир Зеленский
@ZelenskyyUa
Германия только что объявила о поставке Украине противотанковых
гранатометов и ракет «Стингер». Так держать, канцлер @OlafScholz
! Антивоенная коалиция в действии!
19:25 · 26. фев. 2022·Твиттер для iPhone

Kommentar:

Gut gemacht, Deutschland ... :-)
Godt gået, Tyskland ... :-)
Well done, Germany ... :-)
Молодец, Германия... :-)

2022-02-27 kl. 02.24
2 min. siden
Oliedepot syd for Kiev står i flammer
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/oliedepot-syd-kiev-staar-i-flammer

[...]

(time now CET 02.23)

Последние новости в конфликте Украины

Seneste nyt om krigen i Ukraine
26. feb. 2022, 05:08
https://nyheder.tv2.dk/2022-02-26-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine

14 min siden (time now CET 02.23)
Grænsevagterne fra "Slangeøen" er muligvis stadig i live

(time now CET 02.23)

Deadline:

DR text-TV:
139

[...]

Website https://sites.google.com/view/kall-tree File no 23583

We pray for you and Ukraine

-

Date: Sun, 27 Feb 2022 00:56:33 +0100
23581 <621abe35$0$694$1472...@news.sunsite.dk>
https://groups.google.com/g/dk.politik/c/iu38Pz5EvJY/m/Fr8C67i4AwAJ

[ ... ]
> [...]
>

> https://www.biblegateway.com/passage/?search=Pro+14.34&version=ERV-RU
>
> Притчи 14:34, Russian New Testament: Easy-to-Read Version

Headline:

[...]

https://twitter.com/ZelenskyyUa/status/1497641175968366599

Володимир Зеленський
@ZelenskyyUa
Thanked Pope Francis @Pontifex
for praying for peace in Ukraine and a ceasefire. The Ukrainian people
feel the spiritual support of His Holiness.
7.34 PM · 26. feb. 2022·Twitter for iPhone

Володимир Зеленський
@ZelenskyyUa
Takkede pave Frans @Pontifex
for at bede om fred i Ukraine og en våbenhvile. Det ukrainske folk
føler den åndelige støtte fra Hans Hellighed.
19.34 · 26. feb. 2022·Twitter til iPhone

Владимир Зеленский
@ZelenskyyUa
Поблагодарил Папу Франциска @Pontifex
молиться за мир в Украине и прекращение огня. Украинский народ
чувствует духовную поддержку Его Святейшества.
19:34 · 26. фев. 2022·Твиттер для iPhone

Kommentar:

Vi beder for dig og Ukraine. Må Herren give Jer alle styrke til dagen og
vejen. Og må Gud give Jer beskyttelse og sejr over ondskabens magter
We pray for you and Ukraine. May the Lord give you all strength for the
day and the road. And may God give you protection and victory over the
powers of evil
Мы молимся за вас и Украину. Дай вам Господь сил на день и дорогу. И
пусть Бог даст вам защиту и победу над силами зла

[...]

31 min. siden (time now CET 03.03)
(time now CET 03.03)

Последние новости в конфликте Украины

Seneste nyt om krigen i Ukraine
26. feb. 2022, 05:08
https://nyheder.tv2.dk/2022-02-26-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine

8 min siden (time now CET 03.03)
Mindst 240 sårede og 64 døde civile ifølge FN

(time now CET 03.03)

Deadline:

DR text-TV:
139

[...]

Website https://sites.google.com/view/kall-tree File no 23584

Og I hører derfor hjemme i EU (hvis I har lyst)
І тому ви належите до ЄС (якщо хочете)

-

Date: Sun, 27 Feb 2022 00:56:33 +0100
23581 <621abe35$0$694$1472...@news.sunsite.dk>
https://groups.google.com/g/dk.politik/c/iu38Pz5EvJY/m/Fr8C67i4AwAJ

[ ... ]
> [...]
>

> https://www.biblegateway.com/passage/?search=Pro+14.34&version=ERV-RU
>
> Притчи 14:34, Russian New Testament: Easy-to-Read Version

Headline:

[...]

https://twitter.com/ZelenskyyUa/status/1497654500781441026

Володимир Зеленський@ZelenskyyUaInformed President of Georgia
@Zourabichvili_S and Prime Minister of the Czech Republic @P_Fiala about
the current situation. Concrete assistance was discussed. Grateful to
our friends 🇬🇪 and 🇨🇿 for their support.8.27 PM · 26. feb.
2022·Twitter Web App

Volodymyr Zelensky@ZelenskyyUaInformerede Georgiens præsident
@Zourabichvili_S og Tjekkiets premierminister @P_Fiala om den aktuelle
situation. Specifik bistand blev drøftet. Tak til vores venner 🇬🇪 og
🇨🇿 for deres støtte.20.27 26. feb. 2022 Twitter Web App

Владимир Зеленський @ ZelenskyyUaПроинформировал Президента Грузии
@Zourabichvili_S и Премьер-министра Чехии @P_Fiala о текущей ситуации.
Обсуждалась конкретная помощь. Благодарим наших друзей 🇬🇪 и 🇨🇿 за
поддержку. 20:27 · 26. фев. 2022 · Веб-приложение Twitter

-

https://twitter.com/ZelenskyyUa/status/1497655298907009027

Володимир Зеленський@ZelenskyyUaIn a phone conversation, I thanked
@AndrzejDuda for his personal leadership in granting Ukraine membership
in the #EU. The concrete daily assistance of Poland to our country is
also invaluable. The 🇺🇦 🇵🇱 relationship is a common history and, I
am sure, a common European future.8.30 PM · 26. feb. 2022·Twitter for iPhone

Volodymyr Zelensky@ZelenskyyUaI en telefonsamtale takkede jeg
@AndrzejDuda for hans personlige lederskab i at give Ukraine medlemskab
i #EU. Den konkrete daglige bistand fra Polen til vores land er også
uvurderlig. 🇺🇦 🇵🇱 forholdet er en fælles historie og, jeg er sikker
på, en fælles europæisk fremtid.20.30 26. feb. 2022 Twitter til iPhone

Владимир Зеленский @ ZelenskyyUaВ телефонном разговоре я поблагодарил
@AndrzejDuda за его личное лидерство в предоставлении Украине членства в
#ЕС. Неоценима и конкретная ежедневная помощь Польши нашей стране.
Отношения 🇵🇱 🇵🇱 — это общая история и, я уверен, общее европейское
будущее. 2022 · Твиттер для iPhone

Kommentar:

Min morfar (der var født i 1902) sagde, at Ukraine var Europas
spisekammer. Men så kom kommunisterne og ødelagde det hele!

Ukraine ér en del af Europa - no matter what!

Og I hører derfor hjemme i EU (hvis I har lyst), ligesom Sverige og alle
de andre lande.

Comment:

My grandfather (born in 1902) said that Ukraine was Europe's pantry. But
then the Communists came and destroyed it all!

Ukraine is part of Europe - no matter what!

And you therefore belong in the EU (if you like), just like Sweden and
all the other countries.

Коментар:

Мій дід (1902 р.н.) казав, що Україна — комора Європи. Але потім прийшли
комуністи і все це знищили!

Україна є частиною Європи – незважаючи ні на що!

І тому ви належите до ЄС (якщо хочете), як і Швеція та всі інші країни.

Hvad hindrer Jer i at blive medlemmer (problemer er til for at blive løst) ?
What prevents you from becoming a member (problems exist to be solved)?
Що заважає вам стати членом (проблеми існують, щоб їх вирішувати)?

[...]

4 min siden (time now CET 03.30)
Gasledning sprængt i luften - præsidentens kontor advarer om
“miljøkatastrofe”

(time now CET 03.30)

Deadline:

DR text-TV:
139

[...]

Website https://sites.google.com/view/kall-tree File no 23585

Britisk forsvarsministerie: Rusland lider under stærk ukrainsk modstand
British Defense Secretary: Russia suffers from strong Ukrainian opposition
Министр обороны Великобритании: Россия страдает от сильной украинской
оппозиции

-

Date: Sun, 27 Feb 2022 00:56:33 +0100
23581 <621abe35$0$694$1472...@news.sunsite.dk>
https://groups.google.com/g/dk.politik/c/iu38Pz5EvJY/m/Fr8C67i4AwAJ

[ ... ]
> [...]
>

> https://www.biblegateway.com/passage/?search=Pro+14.34&version=ERV-RU
>
> Притчи 14:34, Russian New Testament: Easy-to-Read Version

Headline:

[...]

https://twitter.com/ZelenskyyUa/status/1497661173231239170

Володимир Зеленський
@ZelenskyyUa
Had a phone conversation with @BorisJohnson
. Grateful to the British Prime Minister for his position, new decisions
to enhance the combat capabilities of the Ukrainian army. Agreed on
further joint steps to counter the aggressor.
8.53 PM · 26. feb. 2022·Twitter Web App

Володимир Зеленський
@ZelenskyyUa
Havde en telefonsamtale med @BorisJohnson
. Taknemmelig til den britiske premierminister for hans position, nye
beslutninger om at forbedre kampkapaciteten i den ukrainske hær. Aftalt
yderligere fælles skridt for at imødegå aggressoren.
20.53 · 26. feb. 2022·Twitter Web App

Владимир Зеленский
@ZelenskyyUa
Был телефонный разговор с @BorisJohnson
. Благодарен премьер-министру Великобритании за его позицию, новые
решения по повышению боевых возможностей украинской армии. Договорились
о дальнейших совместных шагах по противодействию агрессору.
20:53 · 26. фев. 2022·Веб-приложение Twitter

-

The Minister of Foreign Affairs of Ukraine

Dmytro Kuleba
https://twitter.com/DmytroKuleba

https://twitter.com/DmytroKuleba/status/1497558840606400516

Dmytro Kuleba
@DmytroKuleba
Russian propaganda has gone off the rails and speculates Ukraine might
be preparing to drop a ‘dirty bomb’ on the Russian territory. This is a
sick fake. Ukraine doesn’t have nuclear weapons, doesn’t conduct any
work to create/acquire them. We are a responsible member of the NPT.
2.07 PM · 26. feb. 2022·Twitter for iPhone

Dmytro Kuleba
@DmytroKuleba
Russisk propaganda er gået af sporet og spekulerer i, at Ukraine måske
er ved at forberede sig på at smide en 'beskidt bombe' på russisk
territorium. Dette er en syg falsk. Ukraine har ikke atomvåben, udfører
ikke noget arbejde for at skabe/erhverve dem. Vi er et ansvarligt medlem
af NPT.
14.07 · 26. feb. 2022·Twitter til iPhone

Дмитрий Кулеба
@ДмытроКулеба
Российская пропаганда сошла с рельсов и предполагает, что Украина,
возможно, готовится сбросить «грязную бомбу» на территорию России. Это
больной фейк. Украина не имеет ядерного оружия, не ведет никаких работ
по его созданию/приобретению. Мы являемся ответственным членом ДНЯО.
14:07 · 26. фев. 2022·Твиттер для iPhone

Kommentar:

Amen!

[...]

3 min. siden (time now CET 03.39)
https://www.dr.dk/nyheder/udland/seneste-nyt-om-konflikten-i-ukraine-putin-og-scholz-holder-moede-ved-det-store-hvide?focusId=3431594
Therese Kiesbye Øvlisen
Britisk forsvarsministerie: Rusland lider under stærk ukrainsk modstand

(time now CET 03.39)

[...]

Website https://sites.google.com/view/kall-tree File no 23586

Come back alive from Ukraine
Возвращайся живым из Украины

Ukraine opretter hotline til russiske soldaters familier
Ukraine creates hotline for families of Russian soldiers
Украина создала горячую линию для семей российских солдат

-

Date: Sun, 27 Feb 2022 00:56:33 +0100
23581 <621abe35$0$694$1472...@news.sunsite.dk>
https://groups.google.com/g/dk.politik/c/iu38Pz5EvJY/m/Fr8C67i4AwAJ

[ ... ]
> [...]
>

> https://www.biblegateway.com/passage/?search=Pro+14.34&version=ERV-RU
>
> Притчи 14:34, Russian New Testament: Easy-to-Read Version

Headline:

[...]

Last-looking
[...]

See also ...

Defence of Ukraine
https://twitter.com/DefenceU

-

NATO
https://twitter.com/NATO

Did Putin just threaten America with a nuclear strike? – analysis
February 26, 2022
https://worldisraelnews.com/did-putin-just-threaten-america-with-a-nuclear-strike/

Последние новости в конфликте Украины

Seneste nyt om konflikten i Ukraine:
https://www.dr.dk/nyheder/udland/seneste-nyt-om-konflikten-i-ukraine-putin-og-scholz-holder-moede-ved-det-store-hvide

12 min. siden (time now CET 03.58)
https://www.dr.dk/nyheder/udland/seneste-nyt-om-konflikten-i-ukraine-putin-og-scholz-holder-moede-ved-det-store-hvide?focusId=3431623
Therese Kiesbye Øvlisen
Trump fordømmer invasion

Kommentar:

Sådanne *ansvarsfulde* udtalelser kan jeg lide at høre.

Trump condemns invasion

Comment:

I like to hear such * responsible * statements.

Трамп осуждает вторжение

Комментарий:

Мне нравится слышать такие *ответственные* высказывания.

(time now CET 03.58)

[...]

Under 1 min siden (time now CET 04.01)
Seksårig dreng meldes dræbt i Kiev

Kl. 04.07 (time now CET 07.54)
Australien lover at sende "dødelig" støtte til Ukraine

Kl. 04.23 (time now CET 07.54)
Ukraine opretter hotline til russiske soldaters familier

https://t.me/verkhovnaradaofukraine/126

Verkhovna Rada of Ukraine

Ministry of Defense of Ukraine informs that they have already received
hundreds of calls from Russians looking for their relatives in the
Russian army who were captured in Ukraine.

Captured Russian soldiers are given an opportunity to call their family
back home.

To stop the war, we need more Russians to know about their losses in
Ukraine.

REMINDER❗️
📞 Hot line «Come back alive from Ukraine»
▪️ +380894201860
▪️ +380894201861
▪️ +380894201862

Верховная Рада Украины

Минобороны Украины сообщает, что к ним уже поступили сотни звонков от
россиян, которые ищут своих родственников в российской армии, которые
попали в плен на Украине.

Плененным российским солдатам предоставляется возможность отозвать свою
семью домой.

Чтобы остановить войну, нам нужно, чтобы больше россиян знали о своих
потерях на Украине.

НАПОМИНАНИЕ❗️
📞 Горячая линия «Вернись живым из Украины»
▪️ +380894201860
▪️ +380894201861
▪️ +380894201862

(time now CET 07.54)

Deadline:

DR text-TV:
139

[...]

Website https://sites.google.com/view/kall-tree File no 23587

Ukraine opretter fremmedlegion i kampen mod Rusland
Ukraine creates foreign legion in the fight against Russia
Украина создает иностранный легион для борьбы с Россией

-

Date: Sun, 27 Feb 2022 00:56:33 +0100
23581 <621abe35$0$694$1472...@news.sunsite.dk>
https://groups.google.com/g/dk.politik/c/iu38Pz5EvJY/m/Fr8C67i4AwAJ

[ ... ]
> [...]
>

> https://www.biblegateway.com/passage/?search=Pro+14.34&version=ERV-RU
>
> Притчи 14:34, Russian New Testament: Easy-to-Read Version

Headline:
2022-02-27, Sunday, CET 04.23, GMT 03:23

Ukraine opretter hotline til russiske soldaters familier

https://kyivindependent.com/

News Feed

Sunday, February 27

02:48
external Ukraine's hotline for relatives of Russian soldiers gets
hundreds of calls.

Named “Come back alive from Ukraine,” the hotline became operational on
Feb. 26 and has received hundreds of calls from relatives of the Russian
military looking for their loved ones.

На внешнюю украинскую горячую линию для родственников российских солдат
поступают сотни звонков.

Горячая линия под названием «Вернись живым из Украины» заработала 26
февраля и получила сотни звонков от родственников российских военных,
которые ищут своих близких.

=>

[...]

Kl. 05.01
SWIFT forbereder sig på at udelukke russiske banker

Kl. 05.29
Google forbyder reklamer fra russiske statsmedier

Kommentar:

Merci beaucoup

New Link:

Seneste nyt om krigen i Ukraine
27. feb. 2022, 05:47
https://nyheder.tv2.dk/2022-02-27-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine

Kl. 05.47
Voldsom eksplosion i gasledning

Kl. 05.50
Seks personer dræbt, herunder syvårig pige

Kl. 06.10
Google forbyder reklamer fra russiske statsmedier

Kl. 06.21
Dansker bliver i Ukraine: - Mottoet lige nu er 'alt til hæren'

Kl. 06.31
Ukraines forsvarsminister: - Vi bliver ved at kæmpe mod den russiske
besættelse

Kl. 06.34
Russiske sabotører har skabt problemer i Kiev i løbet af natten

Kl. 06.50
Russiske styrker bryder gennem forsvarslinjerne i Ukraines næststørste by

... Kharkiv, ...

Kl. 07.03
Britisk journalist stopper på russisk statsmedie

Den britiske journalist Danny Armstrong stopper på den engelsk-sprogede
russiske tv-kanal RT - tidligere kendt som Russia Today - grundet "de
seneste begivenheder". Det meddeler han på Twitter. RT er blevet forbudt
i flere vestlige lande, da kanalen anses for at være et propagandaorgan
for Kreml.

Kl. 07.12
Luftsirener hyler i Kiev

(time now CET 08.19)

53 min siden
Stor eksplosion hørt i Kiev

34 min siden
Nyhedsbureau melder om gadekampe i Kharkiv

26 min siden
Ukraine opretter fremmedlegion i kampen mod Rusland

18 min siden
Ukraine skyder missil ned, der blev affyret fra Hviderusland, siger
øverstkommanderende

(time now CET 08.20)

Deadline:

DR text-TV:
139

[...]

Website https://sites.google.com/view/kall-tree File no 23588

Зашедшая в Харьков российская техника уже горит

-

Date: Sun, 27 Feb 2022 00:56:33 +0100
23581 <621abe35$0$694$1472...@news.sunsite.dk>
https://groups.google.com/g/dk.politik/c/iu38Pz5EvJY/m/Fr8C67i4AwAJ

[ ... ]
> [...]
>

> https://www.biblegateway.com/passage/?search=Pro+14.34&version=ERV-RU
>
> Притчи 14:34, Russian New Testament: Easy-to-Read Version

Headline:

Последние новости в конфликте Украины

Seneste nyt om konflikten i Ukraine:
https://www.dr.dk/nyheder/udland/seneste-nyt-om-konflikten-i-ukraine-putin-og-scholz-holder-moede-ved-det-store-hvide

Українська правда
https://twitter.com/ukrpravda_news
https://twitter.com/ukrpravda_news/status/1497823279863771138

Українська правда ✌️@ukrpravda_newsРосійська техніка, яка зайшла в
Харків, уже горить
https://twitter.com/i/status/1497823279863771138
7.37 AM · 27. feb. 2022·Twitter for iPhone

Українська правда ✌️ @ ukrpravda_newsRussian equipment that came to
Kharkiv is already on fire
https://twitter.com/i/status/1497823279863771138
7.37 AM · Feb 27 2022 · Twitter for iPhone

Украинская правда ✌️@ukrpravda_newsЗашедшая в Харьков российская техника
уже горит
https://twitter.com/i/status/1497823279863771138
7.37 AM · 27. февр. 2022·Twitter for iPhone

(time now CET 03.58)

Последние новости в конфликте Украины

Seneste nyt om krigen i Ukraine
18 min siden (time now CET 08.20)
Ukraine skyder missil ned, der blev affyret fra Hviderusland, siger
øverstkommanderende

2 min siden (time now CET 08.28)
Rusland er taget til Hviderusland for at forhandle med Ukraine, som ikke
er til stede, siger Kreml

Kommentar:

Du må være BINDEGAL. Så *forgifter* du dem jo, din *slambert*!

Budapest eller Schweiz

В Белоруссию привезли Россию для переговоров с Украиной, которой нет,
заявили в Кремле

Комментарий:

Вы должны быть БИНДЕГАЛ. Так ты *травишь* их, ты *слямберт*!

Будапешт или Швейцария

(time now CET 08.28)

Deadline:

DR text-TV:
139

[...]

Website https://sites.google.com/view/kall-tree File no 23589

Ukraine har slået flere russere i Kharkiv tilbage, siger ukrainsk militær
Ukraine has repulsed several Russians in Kharkiv, Ukrainian military says
Украина отбила несколько россиян в Харькове, заявили украинские военные

-

Date: Sun, 27 Feb 2022 00:56:33 +0100
23581 <621abe35$0$694$1472...@news.sunsite.dk>
https://groups.google.com/g/dk.politik/c/iu38Pz5EvJY/m/Fr8C67i4AwAJ

[ ... ]
> [...]
>

> https://www.biblegateway.com/passage/?search=Pro+14.34&version=ERV-RU
>
> Притчи 14:34, Russian New Testament: Easy-to-Read Version

Headline:

[...]

Minister of Defense of Ukraine

... BREAKING NEWS ON

-

See also ...

Defence of Ukraine
https://twitter.com/DefenceU

-

NATO
https://twitter.com/NATO

-

The Kyiv Independent
https://twitter.com/KyivIndependent

Последние новости в конфликте Украины

Seneste nyt om konflikten i Ukraine:
https://www.dr.dk/nyheder/udland/seneste-nyt-om-konflikten-i-ukraine-putin-og-scholz-holder-moede-ved-det-store-hvide

i dag kl. 04:04
https://www.dr.dk/nyheder/udland/seneste-nyt-om-konflikten-i-ukraine-putin-og-scholz-holder-moede-ved-det-store-hvide?focusId=3431637
Therese Kiesbye Øvlisen
64 civile dræbt og 160.000 på flugt, bekræfter FN

i dag kl. 04:34
https://www.dr.dk/nyheder/udland/seneste-nyt-om-konflikten-i-ukraine-putin-og-scholz-holder-moede-ved-det-store-hvide?focusId=3431700
Therese Kiesbye Øvlisen
Fjerner vejskilte for at forvirre russiske styrker

i dag kl. 04:41
https://www.dr.dk/nyheder/udland/seneste-nyt-om-konflikten-i-ukraine-putin-og-scholz-holder-moede-ved-det-store-hvide?focusId=3431701
Therese Kiesbye Øvlisen
Gasledning sprængt i luften under angreb

i dag kl. 05:08
https://www.dr.dk/nyheder/udland/seneste-nyt-om-konflikten-i-ukraine-putin-og-scholz-holder-moede-ved-det-store-hvide?focusId=3431736
Therese Kiesbye Øvlisen
Swift forbereder vestlige tiltag mod russiske banker

i dag kl. 05:33
https://www.dr.dk/nyheder/udland/seneste-nyt-om-konflikten-i-ukraine-putin-og-scholz-holder-moede-ved-det-store-hvide?focusId=3431791
Therese Kiesbye Øvlisen
Mange ukrainere har tilbragt natten i beskyttelsesrum

i dag kl. 05:52
https://www.dr.dk/nyheder/udland/seneste-nyt-om-konflikten-i-ukraine-putin-og-scholz-holder-moede-ved-det-store-hvide?focusId=3431796
Therese Kiesbye Øvlisen
Igen i nat har folk været på gaden for at vise deres støtte

i dag kl. 06:15
https://www.dr.dk/nyheder/udland/seneste-nyt-om-konflikten-i-ukraine-putin-og-scholz-holder-moede-ved-det-store-hvide?focusId=3431835
Therese Kiesbye Øvlisen
Godmorgen. Her er de vigtigste nedslag fra natten:

i dag kl. 06:47
https://www.dr.dk/nyheder/udland/seneste-nyt-om-konflikten-i-ukraine-putin-og-scholz-holder-moede-ved-det-store-hvide?focusId=3431882
Katrine Bang Ramsbæk
Ukrainsk forsvarsminister hylder indsats

(time now CET 08.36)

[...]

Under 1 min siden (time now CET 08.44)
Ukraine har slået flere russere i Kharkiv tilbage, siger ukrainsk militær

(time now CET 08.44)

Deadline:

DR text-TV:
139

[...]

Website https://sites.google.com/view/kall-tree File no 23590

❗️Горящая бронетехника российских оккупантов в Харькове

-

Date: Sun, 27 Feb 2022 00:56:33 +0100
23581 <621abe35$0$694$1472...@news.sunsite.dk>
https://groups.google.com/g/dk.politik/c/iu38Pz5EvJY/m/Fr8C67i4AwAJ

[ ... ]
> [...]
>

> https://www.biblegateway.com/passage/?search=Pro+14.34&version=ERV-RU
>
> Притчи 14:34, Russian New Testament: Easy-to-Read Version

Headline:

[...]

❗️Палаюча бронетехніка російських окупантів у Харкові

Захисники України підпалили колону російської бронетехніки у Харкові. Як
запевнив начальник місцевої поліції Володимир Тимошко, група ворога є
нечисельною.

ЗСУ дають достойну відсіч загарбникам. Україна переможе!...

❗️Brænd pansrede køretøjer fra de russiske besættere i Kharkiv

Ukraines forsvarere satte ild til en kolonne af russiske pansrede
køretøjer i Kharkiv. Ifølge den lokale politichef Volodymyr Tymoshko er
fjendens gruppe lille.

De væbnede styrker giver et anstændigt afslag til angriberne. Ukraine
vil vinde! ...

❗️Горящая бронетехника российских оккупантов в Харькове

Защитники Украины подожгли колонну российской бронетехники в Харькове.
Как заверил начальник местной полиции Владимир Тимошко, группа врага
немногочисленна.

ВСУ дают достойный отпор захватчикам. Украина победит!

https://www.facebook.com/StratcomCentreUA/videos/658667728513836/

(time now CET 08.44)

Deadline:

DR text-TV:
139

[...]

Website https://sites.google.com/view/kall-tree File no 23591

Warcrimes: Russerne angriber alt inklusiv ambulancer, siger Ukraines
præsident
Warcrimes: The Russians are attacking everything including ambulances,
says the President of Ukraine
Военные преступления: Россияне атакуют все, в том числе и машины скорой
помощи, заявил Президент Украины

-

Date: Sun, 27 Feb 2022 00:56:33 +0100
23581 <621abe35$0$694$1472...@news.sunsite.dk>
https://groups.google.com/g/dk.politik/c/iu38Pz5EvJY/m/Fr8C67i4AwAJ

[ ... ]
> [...]
>

> https://www.biblegateway.com/passage/?search=Pro+14.34&version=ERV-RU
>
> Притчи 14:34, Russian New Testament: Easy-to-Read Version

Headline:

[...]

Oleksii Reznikov
https://twitter.com/oleksiireznikov

[...]

Under 1 min siden (time now CET 08.52)
Russerne angriber alt inklusiv ambulancer, siger Ukraines præsident

(time now CET 08.52)

Deadline:

DR text-TV:
139

[...]

Website https://sites.google.com/view/kall-tree File no 23592

Finland følger trop: Vil også lukke luftrum for russiske fly
Finland follows suit: Will also close airspace to Russian aircraft
Финляндия следует ее примеру: также закроет воздушное пространство для
российских самолетов

-

Date: Sun, 27 Feb 2022 00:56:33 +0100
23581 <621abe35$0$694$1472...@news.sunsite.dk>
https://groups.google.com/g/dk.politik/c/iu38Pz5EvJY/m/Fr8C67i4AwAJ

[ ... ]
> [...]
>

> https://www.biblegateway.com/passage/?search=Pro+14.34&version=ERV-RU
>
> Притчи 14:34, Russian New Testament: Easy-to-Read Version

Headline:

[...]

6.20 AM · 27. feb. 2022·Twitter for iPhone

I dag kl. 06:20
Ukraine: 64 civile dræbt og 160.000 på flugt, bekræfter FN
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/ukraine-64-civile-draebt-og-160000-paa-flugt-bekraefter-fn

I dag kl. 06:22
Swift forbereder vestlige tiltag mod russiske banker
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/swift-forbereder-vestlige-tiltag-mod-russiske-banker

I dag kl. 06:41
Google udsteder reklameforbud til russiske statsmedier
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/google-udsteder-reklameforbud-til-russiske-statsmedier

I dag kl. 07:30
Gaseksplosion og kampe i Ukraines næststørste by
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/gaseksplosion-og-kampe-i-ukraines-naeststoerste

2022-02-27 kl. 09.08
7 min. siden
Finland følger trop: Vil også lukke luftrum for russiske fly
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/finland-foelger-trop-vil-ogsaa-lukke-luftrum-russiske-fly

[...]

https://twitter.com/oleksiireznikov/status/1497803817877913601

72 hours of resistance! The world didn’t believe. The world doubted. But
we did not just stand, we confidently continue to fight with russian
occupant!We showed the world - don’t be afraid 🇷🇺, be strong & repel
it! Support of 🇺🇦 must be more stronger! Your safety depends on us!
72 timers modstand! Verden troede ikke. Verden tvivlede. Men vi stod
ikke bare, vi fortsætter selvsikkert med at kæmpe med den russiske
beboer! Vi viste verden - vær ikke bange 🇬🇧, vær stærk og frastød den!
Støtte til 🇺🇦 skal være stærkere! Din sikkerhed afhænger af os!
72 часа сопротивления! Мир не поверил. Мир сомневался. Но мы не просто
стояли, мы уверенно продолжаем бороться с российским оккупантом!Мы
показали миру - не бойся 🇷🇺, будь сильным и дай отпор! Поддержка 🇺🇦
должна быть сильнее! Ваша безопасность зависит от нас!

6.20 AM · 27. feb. 2022·Twitter for iPhone

i dag kl. 07:02
https://www.dr.dk/nyheder/udland/seneste-nyt-om-konflikten-i-ukraine-putin-og-scholz-holder-moede-ved-det-store-hvide?focusId=3431917
Katrine Bang Ramsbæk
Russiske tropper er trængt ind i Kharkiv

i dag kl. 07:31
https://www.dr.dk/nyheder/udland/seneste-nyt-om-konflikten-i-ukraine-putin-og-scholz-holder-moede-ved-det-store-hvide?focusId=3431969
Katrine Bang Ramsbæk
Luftsirener og lyd fra eksplosion i Kiev

i dag kl. 07:46
https://www.dr.dk/nyheder/udland/seneste-nyt-om-konflikten-i-ukraine-putin-og-scholz-holder-moede-ved-det-store-hvide?focusId=3432007
Katrine Bang Ramsbæk
Russisk militærudstyr i brand i Kharkiv

57 min. siden
https://www.dr.dk/nyheder/udland/seneste-nyt-om-konflikten-i-ukraine-putin-og-scholz-holder-moede-ved-det-store-hvide?focusId=3432029
Katrine Bang Ramsbæk
Øresundsbroen klædt i ukrainske farver

(time now CET 09.05)

39 min. siden
https://www.dr.dk/nyheder/udland/seneste-nyt-om-konflikten-i-ukraine-putin-og-scholz-holder-moede-ved-det-store-hvide?focusId=3432085
Katrine Bang Ramsbæk
Dansker i Kiev: 'Det er absurd og surrealistisk'

32 min. siden
https://www.dr.dk/nyheder/udland/seneste-nyt-om-konflikten-i-ukraine-putin-og-scholz-holder-moede-ved-det-store-hvide?focusId=3432114
Katrine Bang Ramsbæk
Ukrainske styrker har nedskudt missil fra Belarus

5 min. siden
https://www.dr.dk/nyheder/udland/seneste-nyt-om-konflikten-i-ukraine-putin-og-scholz-holder-moede-ved-det-store-hvide?focusId=3432170
Katrine Bang Ramsbæk
Zelenskyj fejer Rusland af bordet: 'Vi skal ikke tale i Belarus'

(time now CET 09.06)

Последние новости в конфликте Украины

Seneste nyt om krigen i Ukraine
Under 1 min siden (time now CET 08.52)
Russerne angriber alt inklusiv ambulancer, siger Ukraines præsident

3 min siden (time now CET 08.58)
- Russerne ved godt, at det er meningsløst, siger præsidentrådgiver om
forhandlinger

2 min siden (time now CET 09.03)
Russiske styrker har ødelagt 975 mål ifølge Ruslands forsvarsministerium

1 min siden (time now CET 09.07)
Hviderusland modtager 65 ukrainske flygtninge, skriver russisk statsmedie

(time now CET 09.07)

Deadline:

DR text-TV:
139

[...]

Website https://sites.google.com/view/kall-tree File no 23593

ET-break:

Mother Russia!

I have a dream:

A *democratic* world

Come - join us!

Мать Россия!

У меня есть мечта:

*демократический* мир

Присоединяйся к нам!

-

Date: Sun, 27 Feb 2022 00:56:33 +0100
23581 <621abe35$0$694$1472...@news.sunsite.dk>
https://groups.google.com/g/dk.politik/c/iu38Pz5EvJY/m/Fr8C67i4AwAJ

[ ... ]
> [...]
>

> https://www.biblegateway.com/passage/?search=Pro+14.34&version=ERV-RU
>
> Притчи 14:34, Russian New Testament: Easy-to-Read Version

Headline:
Mother Russia!

I have a dream:

A *democratic* world

Come - join us!

Мать Россия!

У меня есть мечта:

*демократический* мир

Присоединяйся к нам!...

And then I heard a voice from Heaven° said (perhaps the voice of our
galactic neighbor ET):
(2022-02-27, Sunday, day no 58, CET 09:26, GMT 08:26)
- "Be my partner."

И тогда я услышал голос с Небес ° сказал (возможно, голос нашего
галактический сосед ET):
(2022-02-27, воскресенье, день № 58, CET 09:26, GMT 08:26)
- «Будь моим партнером».

[...]

Website https://sites.google.com/view/kall-tree File no 23594

ET-Break

Was:
Russisk kolonne i Lugansk slået tilbage, siger Ukraine
Российская колонна в Луганске избитый

-

Date: Sun, 27 Feb 2022 00:56:33 +0100
23581 <621abe35$0$694$1472...@news.sunsite.dk>
https://groups.google.com/g/dk.politik/c/iu38Pz5EvJY/m/Fr8C67i4AwAJ

[ ... ]
> [...]
>

> https://www.biblegateway.com/passage/?search=Pro+14.34&version=ERV-RU
>
> Притчи 14:34, Russian New Testament: Easy-to-Read Version

Headline:
[...]

MORE NEWS:

CET 09:43
- "Lad ikke dine sønner dø!"

43
- "Hører du mig?"

Центральноевропейское время 09:43
- "Не дайте погибнуть своим сыновьям!"

43
- "Ты меня слышишь?"

43
- "... (They are dying) ...", *1

(
*1:
Ordene ej 100% sikre, pga. "transmitter".
You know: Nazy-støj. BBC-London-1940-1945.
)

44
- "there"

Means:
43
- "...(Умирают)..."

44
- "там"

[...]

11 min siden (time now CET 09.32)
Russisk kolonne i Lugansk slået tilbage, siger Ukraine
Российская колонна в Луганске избитый

8 min siden (time now CET 09.39)
Dansker lejer lejligheder til sine ukrainske ansatte på flugt

Under 1 min siden (time now CET 09.40)
Kreml vil ikke stoppe invasion for forhandlinger i Hviderusland

Kommentar:

Så er der jo ikke noget at forhandle om, din *tosse*!
Тогда не о чем договариваться, ты *дурак*!

(time now CET 09.40)

Deadline:

DR text-TV:
139

[...]

Website https://sites.google.com/view/kall-tree File no 23595

Danmarks udenrigsminister:
Putin er demokratiets fjende nummer et

министр иностранных дел Дании:
Путин - враг демократии номер один

-

Date: Sun, 27 Feb 2022 00:56:33 +0100
23581 <621abe35$0$694$1472...@news.sunsite.dk>
https://groups.google.com/g/dk.politik/c/iu38Pz5EvJY/m/Fr8C67i4AwAJ

[ ... ]
> [...]
>

> https://www.biblegateway.com/passage/?search=Pro+14.34&version=ERV-RU
>
> Притчи 14:34, Russian New Testament: Easy-to-Read Version

Headline:
[...]

29 min siden (time now CET 10.29)
Udenrigsministeriet indkalder til doorstep

34 min siden (time now CET 10.46)
Danmark vil lukke luftrum for russiske fly

33 min siden (time now CET 10.46)
Danmark vil have resten af Europa til at gøre det samme

32 min siden (time now CET 10.46)
Handler om at straffe Rusland

32 min siden (time now CET 10.47)
Putin er demokratiets fjende nummer et

(time now CET 10.47)

31 min siden
Rusland kan godt svare igen

31 min siden
Flyforbud vil blive aktivt håndhævet

30 min siden
Jeppe Kofod vil ikke sige, hvordan forbuddet håndhæves

29 min siden
Vi har beredskab

30 min siden
Bliver sværere at flyve

29 min siden
- Det her er begyndelsen på enden for Putin

26 min siden
Danmark kæmper for hårdest mulige sanktioner

(time now CET 10.49)

29 минут назад (сейчас 10:29 CET)
Министерство иностранных дел созывает к порогу

34 минуты назад (сейчас 10:46 CET)
Дания закроет воздушное пространство для российских самолетов

33 минуты назад (сейчас 10:46 CET)
Дания хочет, чтобы остальная Европа сделала то же самое

32 минуты назад (сейчас 10:46 CET)
О наказании России

32 минуты назад (сейчас 10:47 CET)
Путин - враг демократии номер один

(время сейчас 10.47 по центральноевропейскому времени)

31 мин назад
Россия вполне может снова ответить

31 мин назад
Запреты на полеты будут активно применяться

30 минут назад
Йеппе Кофод не скажет, как будет осуществляться запрет

29 минут назад
Мы в режиме ожидания

30 минут назад
Становится труднее летать

29 минут назад
- Это начало конца для Путина

26 минут назад
Дания борется за максимально жесткие санкции

Deadline:

DR text-TV:
139

[...]

Website https://sites.google.com/view/kall-tree File no 23604

Did Dmytro Kuleba (Minister of Foreign Affairs of Ukraine) "Phoned" the
Mothership (code 46) ?

«Дозвонился» ли Дмитрий Кулеба (министр иностранных дел Украины) на
«Мать» (код 46)?

-

Date: Sun, 27 Feb 2022 00:56:33 +0100
23581 <621abe35$0$694$1472...@news.sunsite.dk>
https://groups.google.com/g/dk.politik/c/iu38Pz5EvJY/m/Fr8C67i4AwAJ

[ ... ]
> [...]
>

> https://www.biblegateway.com/passage/?search=Pro+14.34&version=ERV-RU
>
> Притчи 14:34, Russian New Testament: Easy-to-Read Version

Headline:
And then I heard a voice from Heaven° said (perhaps the voice of our
galactic neighbor ET):
... (BREAKING NEWS on) ...

Последние новости в конфликте Украины

Seneste nyt om konflikten i Ukraine:
https://www.dr.dk/nyheder/udland/seneste-nyt-om-konflikten-i-ukraine-putin-og-scholz-holder-moede-ved-det-store-hvide

i dag kl. 09:11
https://www.dr.dk/nyheder/udland/seneste-nyt-om-konflikten-i-ukraine-putin-og-scholz-holder-moede-ved-det-store-hvide?focusId=3432218
Katrine Bang Ramsbæk
Finland lukker luftrum for russiske fly

i dag kl. 09:23
https://www.dr.dk/nyheder/udland/seneste-nyt-om-konflikten-i-ukraine-putin-og-scholz-holder-moede-ved-det-store-hvide?focusId=3432232
Katrine Bang Ramsbæk
Tomme gader i Kiev

i dag kl. 09:30
https://www.dr.dk/nyheder/udland/seneste-nyt-om-konflikten-i-ukraine-putin-og-scholz-holder-moede-ved-det-store-hvide?focusId=3432236
Olivia Høj
Ukraine inviterer alle, der vil, til at komme og kæmpe

Minister of Foreign Affairs of Ukraine

Dmytro Kuleba
https://twitter.com/DmytroKuleba
https://twitter.com/DmytroKuleba/status/1497840669066502145

Foreigners willing to defend Ukraine and world order as part of the
International Legion of Territorial Defense of Ukraine, I invite you to
contact foreign diplomatic missions of Ukraine in your respective
countries. Together we defeated Hitler, and we will defeat Putin, too.
Udlændinge, der er villige til at forsvare Ukraine og verdensordenen som
en del af Ukraines Internationale Legion af Territorial Forsvar,
inviterer jeg dig til at kontakte udenlandske diplomatiske missioner i
Ukraine i dine respektive lande. Sammen besejrede vi Hitler, og vi vil
også besejre Putin.
Иностранцы, желающие защищать Украину и мировой порядок в составе
Международного легиона территориальной обороны Украины, приглашаю вас
обращаться в иностранные дипломатические представительства Украины в
ваших странах. Вместе мы победили Гитлера, победим и Путина.

8.46 AM · 27. feb. 2022·Twitter for iPhone
__46

"Phone-call" to Mothership ?

=>

23.603 ...
https://groups.google.com/g/dk.politik/c/1ZI4NHpxN0Q/m/pC9E2nzYAwAJ

(time now CET 10.57)

Hmm ...

Delta:
2022-02-27, CET 08:46, Counter = 0
2022-02-27, CET 09:00, Counter =0 + 14
2022-02-27, CET 09:51, Counter = 14 + 51 = 65...

65?

Hmm ... (memory on from) ...

... (BREAKING NEWS on) ...

Последние новости в конфликте Украины

Seneste nyt om krigen i Ukraine
26 min siden (time now CET 10.49)
Danmark kæmper for hårdest mulige sanktioner

3 min siden (time now CET 11.08)
Tysklands kansler taler ved ekstraordinært indkaldt møde

Den tyske forbundskansler, Olaf Scholz, taler ved et ekstraordinært
indkaldt møde i Forbundsdagen om situationen efter Ruslands invasion af
Ukraine. Scholz forventes at tage ordet 11.10.

Kommentar:

Delta-12 = 50...

And then I heard a voice from Heaven° said (perhaps the voice of our
galactic neighbor ET):
(2022-02-27, Sunday, day no 58, CET 11:09, GMT 10:09)
- "Hang on,"

09
- "Sir!"

(time now CET 11.08)

Deadline:

DR text-TV:
139

[...]

Website https://sites.google.com/view/kall-tree File no 23605

This is our planet. We got right to live. We will *defend* ourself!
Dette er vores planet. Vi har ret til at leve. Vi vil *forsvare* os selv!
Это наша планета. Мы получили право жить. Мы будем *защищать* себя!

-

Date: Sun, 27 Feb 2022 00:56:33 +0100
23581 <621abe35$0$694$1472...@news.sunsite.dk>
https://groups.google.com/g/dk.politik/c/iu38Pz5EvJY/m/Fr8C67i4AwAJ

[ ... ]
> [...]
>

> https://www.biblegateway.com/passage/?search=Pro+14.34&version=ERV-RU
>
> Притчи 14:34, Russian New Testament: Easy-to-Read Version

Headline:
[...]

(time now CET 11.12)

Website https://sites.google.com/view/kall-tree File no 23606

Date: Sun, 27 Feb 2022 00:56:33 +0100
23581 <621abe35$0$694$1472...@news.sunsite.dk>
https://groups.google.com/g/dk.politik/c/iu38Pz5EvJY/m/Fr8C67i4AwAJ

[ ... ]
> [...]
>

> https://www.biblegateway.com/passage/?search=Pro+14.34&version=ERV-RU
>
> Притчи 14:34, Russian New Testament: Easy-to-Read Version

Headline:
[...]

With kind regards,
Mogens Kall, The servant of Michael
Website https://sites.google.com/view/kall-tree File no 23608

Ukraine has submitted its application against Russia to the ICJ
Ukraine har indgivet sin ansøgning mod Rusland til ICJ
Украина подала иск против России в Международный Суд

Was:
Kanzler Scholz: Vi vil aldrig acceptere vold som et redskab
Канцлер Шольц: мы никогда не примем насилие как инструмент

-

Date: Sun, 27 Feb 2022 00:56:33 +0100
23581 <621abe35$0$694$1472...@news.sunsite.dk>
https://groups.google.com/g/dk.politik/c/iu38Pz5EvJY/m/Fr8C67i4AwAJ

[ ... ]
> [...]
>

> https://www.biblegateway.com/passage/?search=Pro+14.34&version=ERV-RU
>
> Притчи 14:34, Russian New Testament: Easy-to-Read Version

Headline:

[...]

11.46 AM · 27. feb. 2022·Twitter Web App

News:

https://twitter.com/ZelenskyyUa/status/1497885721931268103

Володимир Зеленський
@ZelenskyyUa
Ukraine has submitted its application against Russia to the ICJ. Russia
must be held accountable for manipulating the notion of genocide to
justify aggression. We request an urgent decision ordering Russia to
cease military activity now and expect trials to start next week.
11.46 AM · 27. feb. 2022·Twitter Web App

Ukraine har indgivet sin ansøgning mod Rusland til ICJ. Rusland skal
holdes ansvarlig for at manipulere begrebet folkedrab for at
retfærdiggøre aggression. Vi anmoder om en hastebeslutning, der beordrer
Rusland til at indstille militær aktivitet nu og forventer, at retssager
starter i næste uge.

Украина подала жалобу против России в Международный Суд. Россия должна
быть привлечена к ответственности за манипулирование понятием геноцида
для оправдания агрессии. Мы просим принять срочное решение,
предписывающее России прекратить военные действия сейчас, и ожидаем, что
судебные процессы начнутся на следующей неделе.

Kommentar:

Disse sager bliver desværre syltet af Rusland!

Det gjorde de mht. deres ulovlige angrebskrig på Georgien 2008
[...]

i dag kl. 09:56
https://www.dr.dk/nyheder/udland/seneste-nyt-om-konflikten-i-ukraine-putin-og-scholz-holder-moede-ved-det-store-hvide?focusId=3432291
Katrine Bang Ramsbæk
Jeppe Kofod holder pressemøde om lidt

i dag kl. 10:07
https://www.dr.dk/nyheder/udland/seneste-nyt-om-konflikten-i-ukraine-putin-og-scholz-holder-moede-ved-det-store-hvide?focusId=3432321
Katrine Bang Ramsbæk
Ekspert: Fremdrift i det russiske angreb har været beskeden

i dag kl. 10:13
https://www.dr.dk/nyheder/udland/seneste-nyt-om-konflikten-i-ukraine-putin-og-scholz-holder-moede-ved-det-store-hvide?focusId=3432331
Olivia Høj
Dansk luftrum lukker for russisk flyaktivitet

i dag kl. 10:18
https://www.dr.dk/nyheder/udland/seneste-nyt-om-konflikten-i-ukraine-putin-og-scholz-holder-moede-ved-det-store-hvide?focusId=3432344
Katrine Bang Ramsbæk
'Halvdelen af al russisk transport i Kharkiv er blevet ødelagt'

i dag kl. 10:39
https://www.dr.dk/nyheder/udland/seneste-nyt-om-konflikten-i-ukraine-putin-og-scholz-holder-moede-ved-det-store-hvide?focusId=3432402
Katrine Bang Ramsbæk
Få et overblik over kamphandlingerne

42 min. siden (time now CET 11.53)
https://www.dr.dk/nyheder/udland/seneste-nyt-om-konflikten-i-ukraine-putin-og-scholz-holder-moede-ved-det-store-hvide?focusId=3432494
Katrine Bang Ramsbæk
Polen gør togrejser gratis for ukrainere

19 min. siden (time now CET 11.53)
https://www.dr.dk/nyheder/udland/seneste-nyt-om-konflikten-i-ukraine-putin-og-scholz-holder-moede-ved-det-store-hvide?focusId=3432630
Katrine Bang Ramsbæk
Dansk-ukrainere er rejst fra Hobro til Polen for at hjælpe

8 min. siden (time now CET 11.53)
https://www.dr.dk/nyheder/udland/seneste-nyt-om-konflikten-i-ukraine-putin-og-scholz-holder-moede-ved-det-store-hvide?focusId=3432671
Katrine Bang Ramsbæk
Tyskland vil investere over to procent af BNP i forsvar

(time now CET 11.53)

Последние новости в конфликте Украины

Seneste nyt om krigen i Ukraine
(time now CET 11.47)

23 min siden
Scholz: Sanktionspakken er uden fortilfælde

20 min siden
Putin vil ikke ændre kurs over natten, men sanktionerne virker

15 min siden
Scholz klar til at bruge mere end 2 procent af BNP på forsvar

11 min siden
Scholz: Fremtidens kampfly skal bygges i Europa

7 min siden
- Vi vil mindske vores afhængighed af gas fra enkelte leverandører

2 min siden (time now CET 11.49)
- Vi vil aldrig acceptere vold som et redskab

1 min siden (time now CET 11.55)
Analytiker: Historisk tale af Scholz

(time now CET 11.55)

Deadline:

DR text-TV:
139

[...]

Website https://sites.google.com/view/kall-tree File no 23609

Ukraine har genvundet Kharkiv, siger guvernør
Ukraine has recaptured Kharkiv, says governor
Украина вернула Харьков, заявил губернатор
... (Russian translation maybe wrong. Sorry) ...

-

Date: Sun, 27 Feb 2022 00:56:33 +0100
23581 <621abe35$0$694$1472...@news.sunsite.dk>
https://groups.google.com/g/dk.politik/c/iu38Pz5EvJY/m/Fr8C67i4AwAJ

[ ... ]
> [...]
>

> https://www.biblegateway.com/passage/?search=Pro+14.34&version=ERV-RU
>
> Притчи 14:34, Russian New Testament: Easy-to-Read Version

Headline:
Domstolene ICC og ICJ er desværre i lommen på FN

Google-auto-translation:

Unfortunately, these cases are being pickled by Russia!

They did so with regard to their illegal war of aggression on Georgia in
2008

The courts ICC and ICJ are unfortunately in the pocket of the UN

На жаль, ці справи маринуються Росією!

Вони зробили це щодо своєї незаконної загарбницької війни проти Грузії у
2008 році

Суди ICC і ICJ, на жаль, знаходяться в кишені ООН
[...]

8 min siden (time now CET 12.05)
Lotte Mejlhede: Scholz' tale ændrer europæisk sikkerhedspolitik

6 min siden (time now CET 12.05)
Ukraine har genvundet Kharkiv, siger guvernør

Under 1 min siden (time now CET 12.05)
Ukraine melder Rusland til Den Internationael Domstol

(time now CET 12.05)

Deadline:

DR text-TV:
139

[...]

Website https://sites.google.com/view/kall-tree File no 23610

46...

And then I heard a voice from Heaven° said (perhaps the voice of our
galactic neighbor ET):
(2022-02-27, Sunday, day no 58, CET 12:37, GMT 11:37"
- "Captain speaking:"

39
- m"Lay down your weapons now!"

-

Date: Sun, 27 Feb 2022 00:56:33 +0100
23581 <621abe35$0$694$1472...@news.sunsite.dk>
https://groups.google.com/g/dk.politik/c/iu38Pz5EvJY/m/Fr8C67i4AwAJ

[ ... ]
> [...]
>

> https://www.biblegateway.com/passage/?search=Pro+14.34&version=ERV-RU
>
> Притчи 14:34, Russian New Testament: Easy-to-Read Version

Headline:

[...]

___46
And then I heard a voice from Heaven° said (perhaps the voice of our
galactic neighbor ET):
Ukrainske ø-vagter menes at være i live trods modsat melding
27. feb. 2022, 03:00

I dag kl. 09:22
Ukraine inviterer alle, der vil, til at komme og kæmpe
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/ukraine-inviterer-alle-der-vil-til-komme-og-kaempe

-

I dag kl. 10:11
Danskere kører til Polen for at hente ukrainske flygtninge til Danmark
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/danskere-koerer-til-polen-hente-ukrainske-flygtninge-til-danmark

-

I dag kl. 10:17
Danmark lukker luftrummet for russiske fly
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/danmark-lukker-luftrummet-russiske-fly

-

I dag kl. 10:48
Kofod til danskere, der skal flyve fra Rusland til Danmark: Skynd jer hjem
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/kofod-til-danskere-der-skal-flyve-fra-rusland-til-danmark-skynd-jer-hjem

-

I dag kl. 10:57
Putin suspenderes som ærespræsident for judoforbund
https://www.dr.dk/sporten/seneste-sport/putin-suspenderes-som-aerespraesident-judoforbund

-

2022-02-27 kl. 12.21
55 min. siden
Nu nægter Tjekkiet også at møde Rusland i VM-kvalifikationen
https://www.dr.dk/sporten/seneste-sport/nu-naegter-tjekkiet-ogsaa-moede-rusland-i-vm-kvalifikationen

-

2022-02-27 kl. 12.21
56 min. siden
Sverige og Island forbereder at lukke sine luftrum for russiske fly
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/sverige-forbereder-lukke-sit-luftrum-russiske-fly-ogsaa-island-lukker-luftrummet
-

2022-02-27 kl. 12.21
35 min. siden
Ole Ryborg: Det, der rammer hårdest, er sanktioner mod Ruslands nationalbank
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/ole-ryborg-det-der-rammer-haardest-er-sanktioner-mod-ruslands-nationalbank

-

2022-02-27 kl. 12.21
34 min. siden
Tyskland vil investere over to procent af BNP i forsvar
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/tyskland-vil-investere-over-procent-af-bnp-i-forsvar

Последние новости в конфликте Украины

Seneste nyt om konflikten i Ukraine:
https://www.dr.dk/nyheder/udland/seneste-nyt-om-konflikten-i-ukraine-putin-og-scholz-holder-moede-ved-det-store-hvide

19 min. siden (time now CET 12.29)
Mere end 368.00 ukrainere er flygtet

(time now CET 12.29)

Последние новости в конфликте Украины

Seneste nyt om krigen i Ukraine
Under 1 min siden (time now CET 12.05)
Ukraine melder Rusland til Den Internationael Domstol

2 min siden (time now CET 12.26)
Ukraine lancerer hjemmeside hvor familier kan søge efter døde russiske
soldater

(time now CET 12.26)

Deadline:

DR text-TV:
139

[...]

Website https://sites.google.com/view/kall-tree File no 23611

Are You a terminator-38 (behind the russian frontline) ?

23612

Tell me, Psykopatus-Putin-666:
Do you have einem terminaler-38 in your backyard?

Скажи мне, Псикопатус-Путин-666:
У вас есть einem terminaler-38 на заднем дво

-

Date: Sun, 27 Feb 2022 00:56:33 +0100
23581 <621abe35$0$694$1472...@news.sunsite.dk>
https://groups.google.com/g/dk.politik/c/iu38Pz5EvJY/m/Fr8C67i4AwAJ

[ ... ]
> [...]
>

> https://www.biblegateway.com/passage/?search=Pro+14.34&version=ERV-RU
>
> Притчи 14:34, Russian New Testament: Easy-to-Read Version

Headline:

[...]

https://nyheder.tv2.dk/udland/2022-02-27-ukrainske-o-vagter-menes-at-vaere-i-live-trods-modsat-melding

Kl. 10.38
Ukraines ambassade i Danmark med appel til medier
https://nyheder.tv2.dk/2022-02-27-seneste-nyt

-

Kl. 12.49
Dansk fotograf opereret efter skudangreb i Ukraine
https://nyheder.tv2.dk/2022-02-27-seneste-nyt

-

Kl. 13.00
Paven vil have humanitær korridor i Ukraine
[...]

https://www.dr.dk/nyheder/udland/seneste-nyt-om-konflikten-i-ukraine-putin-og-scholz-holder-moede-ved-det-store-hvide?focusId=3432773
Katrine Bang Ramsbæk
Mere end 368.00 ukrainere er flygtet

i dag kl. 12:40
https://www.dr.dk/nyheder/udland/seneste-nyt-om-konflikten-i-ukraine-putin-og-scholz-holder-moede-ved-det-store-hvide?focusId=3432861
Katrine Bang Ramsbæk
'Kharkiv er igen under ukrainsk kontrol'

(time now CET 13.58)

56 min. siden
https://www.dr.dk/nyheder/udland/seneste-nyt-om-konflikten-i-ukraine-putin-og-scholz-holder-moede-ved-det-store-hvide?focusId=3432981
Katrine Bang Ramsbæk
Ukrainere flygter i hobetal

49 min. siden
https://www.dr.dk/nyheder/udland/seneste-nyt-om-konflikten-i-ukraine-putin-og-scholz-holder-moede-ved-det-store-hvide?focusId=3433037
Katrine Bang Ramsbæk
Ukraines borgmester: Ingen russiske tropper i hovedstaden

44 min. siden
https://www.dr.dk/nyheder/udland/seneste-nyt-om-konflikten-i-ukraine-putin-og-scholz-holder-moede-ved-det-store-hvide?focusId=3433102
Carsten Thomsen
Italien og Holland tilslutter sig luftmur-protesten: Ingen russiske fly

35 min. siden
https://www.dr.dk/nyheder/udland/seneste-nyt-om-konflikten-i-ukraine-putin-og-scholz-holder-moede-ved-det-store-hvide?focusId=3433200
Carsten Thomsen
Ole Ryborg: Det, der rammer hårdest, er sanktioner mod Ruslands nationalbank

41 sek. siden (time now CET 14.00)
https://www.dr.dk/nyheder/udland/seneste-nyt-om-konflikten-i-ukraine-putin-og-scholz-holder-moede-ved-det-store-hvide?focusId=3433545
Katrine Bang Ramsbæk

Byen Lviv, der ligger i det vestlige Ukraine, har dagen igennem
været et knudepunkt for ukrainske flygtninge, ...

1 min. siden (time now CET 14.02)
https://www.dr.dk/nyheder/udland/seneste-nyt-om-konflikten-i-ukraine-putin-og-scholz-holder-moede-ved-det-store-hvide?focusId=3433558
Katrine Bang Ramsbæk
Russiske medier: Ukraine er klar til at forhandle

Kommentar:

Belarus ? - Næppe!

(time now CET 14.02)

Последние новости в конфликте Украины

Seneste nyt om krigen i Ukraine
2 min siden (time now CET 12.41)
Se kortet: Her var kampene i Kharkiv

Kl. 12.52
Ukraines præsident har været i kontakt med Lukasjenko

Kl. 12.55
Ukraine opretter kontrolposter for at fange forklædte russiske soldater

50 min siden (time now CET 13.55)
Utallige frivillige blandt kaotiske scener tæt på grænsen

5 min siden (time now CET 13.57)
Hundredvis flygter fra Ukraine: - Vi kommer tilbage

30 min siden (time now CET 15.01)
Vladimir Putin øger Ruslands atomberedskab

Kommentar:

Hmm ...

INGEN øger det atomare beredskab (ved mindre der er *problemer* i
"baghaven")

Tell mem, Psykopatus-Putin-666:
Do yopu have einem terminaler-38 in your backyard?

Скажи мне, Псикопатус-Путин-666:
У вас есть einem terminaler-38 на заднем дво?

(time now CET 15.01)

Deadline:

DR text-TV:
139

[...]

Website https://sites.google.com/view/kall-tree File no 23613

ET-брейк: T минус -

Было:
Украина: переговоры с Россией в пути

ET-Break: T minus -

Was:
Ukraine: Forhandling med Rusland på vej

-

Date: Sun, 27 Feb 2022 00:56:33 +0100
23581 <621abe35$0$694$1472...@news.sunsite.dk>
https://groups.google.com/g/dk.politik/c/iu38Pz5EvJY/m/Fr8C67i4AwAJ

[ ... ]
> [...]
>

> https://www.biblegateway.com/passage/?search=Pro+14.34&version=ERV-RU
>
> Притчи 14:34, Russian New Testament: Easy-to-Read Version

Headline:
[...]

53 min. siden (time now CET 15.21)
https://www.dr.dk/nyheder/udland/seneste-nyt-om-konflikten-i-ukraine-putin-og-scholz-holder-moede-ved-det-store-hvide?focusId=3433845
Sean Coogan
Over 100.000 samlet til demonstration i Berlin

52 min. siden (time now CET 15.21)
https://www.dr.dk/nyheder/udland/seneste-nyt-om-konflikten-i-ukraine-putin-og-scholz-holder-moede-ved-det-store-hvide?focusId=3433874
Sean Coogan
Rusland sætter styrker med adgang til atomvåben på højt beredskab

42 min. siden (time now CET 15.21)
https://www.dr.dk/nyheder/udland/seneste-nyt-om-konflikten-i-ukraine-putin-og-scholz-holder-moede-ved-det-store-hvide?focusId=3433967
Sean Coogan
Lande på stribe lukker luftrummet for Rusland

38 min. siden (time now CET 15.21)
https://www.dr.dk/nyheder/udland/seneste-nyt-om-konflikten-i-ukraine-putin-og-scholz-holder-moede-ved-det-store-hvide?focusId=3434041
Sean Coogan
Ukraine: Forhandling med Rusland på vej

(time now CET 15.21)

And then I heard a voice from Heaven° said (perhaps the voice of our
galactic neighbor ET):
(2022-02-27, Sunday, day no 58, CET 15:23, GMT 14:23)
- "T minus"

?

Последние новости в конфликте Украины

Seneste nyt om krigen i Ukraine
(time now CET 15.11)

24 min siden (time now CET 15.11)
Ukraine og Rusland skal forhandle i dag

31 min siden (time now CET 15.17)
Ukraine og Rusland skal forhandle i dag

2 min siden (time now CET 15.19)
- Putin smøger ærmet op og flekser, siger ekspert

(time now CET 15.19)

Deadline:

DR text-TV:
139

[...]

was
Tusindvis af ukrainere forsøger at komme ombord på tog mod Polen
27. feb. 2022, 00:10

Med venlig hilsen,
Mogens Kall, The servant of Michael
Website https://sites.google.com/view/kall-tree File no 23614

CET 15:33
- "I am going to destroy assholes now!"

23615

Forlængelsen af tidsinterval for prøvesprængning
The extension of time interval for test blasting
Продление временного интервала для пробных взрывных работ

File 23.616 ...
Test blasting (Prøvesprængning)
https://sites.google.com/view/test-blasting/files/23-xxx/23-6xx/23-616
-

UKR Embassy in Denmark
https://twitter.com/UKRinDNK/
https://twitter.com/JSerritzlev/status/1497856367234801664

UKR Embassy in Denmark@UKRinDNK · 26. feb.Journalists, correspondents,
presenters!
Don't let your colleagues film and broadcast Ukrainian troops🚫
It makes our brave guys visible for Kremlin troops.
Please spread the word
9.49 AM · 27. feb. 2022·Twitter Web App
SENESTE NYT
27. feb. 2022, 05:15
https://nyheder.tv2.dk/2022-02-27-seneste-nyt

Kl. 05.27
Google udelukker russiske medier fra at købe annoncer

Kl. 06.31
Nordkorea foretager ny prøveaffyring af missil

Kl. 06.59
Britisk journalist stopper på russisk statsmedie

Kl. 08.51
Finland vil lukke luftrummet for Rusland

Kl. 10.24
Danmark lukker luftrum for Rusland

Kl. 10.32
Internationalt judoforbund suspenderer Putin som æresmedlem

[...]

Kl. 13.06
Forestilling med russisk balletkompagni aflyses

Kl. 15.40
Flere lande lukker luftrum for Rusland

Kl. 15.59
Ukrainere, der kommer til Danmark, kan rejse gennem landet uden togbillet

Kl. 16.23
Venstre vil give ukrainere lov til at drage i krig, uden de mister
opholdstilladelse

Kl. 17.22
Finnair suspenderer ruter over Rusland

Kl. 17.34
Statsministeren og forsvarsministeren holder doorstep om Ukraine

Kl. 17.52
EU lukker luftrummet for russiske fly

Kl. 18.39
For første gang i nyere tid donerer Danmark våben til et land i krig

(time now CET 20.18)

38 min siden
EU-lande overvejer luftbro til Ukraine

37 min siden
Herning Kongrescenter aflyser russisk balletforestilling

33 min siden
Dansk materiel ankommet til Polen

(time now CET 20.19)
Hmm ... (memory on from) ...

Subject: [ Prøvesprængning afholdes i morgen på ukraisk territorium (Krim)
Test blasting will be held tomorrow on Ukrainian territory (Crimea)
Завтра пройдут пробные взрывы на территории Украины (Крым) ]
Re: News 2022-02-26, Psykopatus-Putin har angrebet Ukraine.
1435 days to global Nuclearwar+suicide
Newsgroups:
dk.politik
Date: Sat, 26 Feb 2022 20:34:28 +0100
23572 <621a80c6$0$702$1472...@news.sunsite.dk>
Test blasting (Prøvesprængning)
https://sites.google.com/view/test-blasting/files/23-xxx/23-5xx/23-572
https://groups.google.com/g/dk.politik/c/1ZI4NHpxN0Q/m/0REFPGuqAwAJ

+

Subject: Ukraine's foreign minister wants sanctions against Russia now -
Date: Sun, 20 Feb 2022 14:43:22 +0100
23460 <sutghr$6gg$1...@news.eternal-september.org>
https://groups.google.com/g/dk.politik/c/sbzEQu6kwj8/m/XhtPLLplAQAJ

> I dag kl. 12:48
> Rusland forlænger omstridt militærøvelse i Belarus

https://www.dr.dk/nyheder/seneste/rusland-forlaenger-omstridt-militaeroevelse-i-belarus

=>

Forlængelsen af tidsinterval for prøvesprængning
The extension of time interval for test blasting
Продление временного интервала для пробных взрывных работ

i dag kl. 15:25
https://www.dr.dk/nyheder/udland/seneste-nyt-om-konflikten-i-ukraine-putin-og-scholz-holder-moede-ved-det-store-hvide?focusId=3434497
Sean Coogan
Canada og Spanien lukker luftrummet for russiske fly

i dag kl. 15:40
https://www.dr.dk/nyheder/udland/seneste-nyt-om-konflikten-i-ukraine-putin-og-scholz-holder-moede-ved-det-store-hvide?focusId=3434603
DR Nyheder
Protesterne fortsætter i Rusland - Over 900 meldes anholdt

i dag kl. 15:50
https://www.dr.dk/nyheder/udland/seneste-nyt-om-konflikten-i-ukraine-putin-og-scholz-holder-moede-ved-det-store-hvide?focusId=3434680
Sean Coogan
Britisk udenrigsminister støtter udlændinge, der vil kæmpe i Ukraine

i dag kl. 16:02
https://www.dr.dk/nyheder/udland/seneste-nyt-om-konflikten-i-ukraine-putin-og-scholz-holder-moede-ved-det-store-hvide?focusId=3434849
Sean Coogan
Ukraine: Vi tager til forhandlinger, men forsætter med at forsvare os

i dag kl. 16:25
https://www.dr.dk/nyheder/udland/seneste-nyt-om-konflikten-i-ukraine-putin-og-scholz-holder-moede-ved-det-store-hvide?focusId=3435336
Sean Coogan
Billeder viser udbrændte køretøjer i Kharkiv

i dag kl. 16:35
https://www.dr.dk/nyheder/udland/seneste-nyt-om-konflikten-i-ukraine-putin-og-scholz-holder-moede-ved-det-store-hvide?focusId=3435490
Rikke Gjøl Mansø
Tyskland stempler ind i 'en ny virkelighed' med historisk udmelding

i dag kl. 16:47
https://www.dr.dk/nyheder/udland/seneste-nyt-om-konflikten-i-ukraine-putin-og-scholz-holder-moede-ved-det-store-hvide?focusId=3435633
Oliver Batchelor
Lektor ved Forsvarsakademiet om Putins atom-udmelding: 'Det er en tom
trussel'

i dag kl. 16:53
https://www.dr.dk/nyheder/udland/seneste-nyt-om-konflikten-i-ukraine-putin-og-scholz-holder-moede-ved-det-store-hvide?focusId=3435700
Sean Coogan
Militæranalytiker: Putins atom-melding er en trussel rettet mod Vesten

i dag kl. 17:08
https://www.dr.dk/nyheder/udland/seneste-nyt-om-konflikten-i-ukraine-putin-og-scholz-holder-moede-ved-det-store-hvide?focusId=3435998
Sean Coogan
Tusinder samlet foran den russiske ambassade i København - Nu taler
statsministeren

i dag kl. 17:13
https://www.dr.dk/nyheder/udland/seneste-nyt-om-konflikten-i-ukraine-putin-og-scholz-holder-moede-ved-det-store-hvide?focusId=3436116
Oliver Batchelor
Lone og Niels demonstrerer mod Rusland i København: 'Det her er vigtigt'

i dag kl. 17:24
https://www.dr.dk/nyheder/udland/seneste-nyt-om-konflikten-i-ukraine-putin-og-scholz-holder-moede-ved-det-store-hvide?focusId=3436335
Sean Coogan
Store klapsalver for præsident Zelenskyj

i dag kl. 17:28
https://www.dr.dk/nyheder/udland/seneste-nyt-om-konflikten-i-ukraine-putin-og-scholz-holder-moede-ved-det-store-hvide?focusId=3436382
Sean Coogan
Mette Frederiksen: Lad det være et jerntæppe, der lukker Putin inde

i dag kl. 17:33
https://www.dr.dk/nyheder/udland/seneste-nyt-om-konflikten-i-ukraine-putin-og-scholz-holder-moede-ved-det-store-hvide?focusId=3436436
Sean Coogan
Jakob Ellemann: Lad os omdøbe ambassadegade til Ukrainegade

i dag kl. 17:39
https://www.dr.dk/nyheder/udland/seneste-nyt-om-konflikten-i-ukraine-putin-og-scholz-holder-moede-ved-det-store-hvide?focusId=3436566
Oliver Batchelor
Mette Frederiksen: 'Det er hele Europa, der nu trues af Rusland'

i dag kl. 17:58
https://www.dr.dk/nyheder/udland/seneste-nyt-om-konflikten-i-ukraine-putin-og-scholz-holder-moede-ved-det-store-hvide?focusId=3436984
Sean Coogan
EU lukker luftrum for russiske fly og finansierer våben til Ukraine

i dag kl. 18:09
https://www.dr.dk/nyheder/udland/seneste-nyt-om-konflikten-i-ukraine-putin-og-scholz-holder-moede-ved-det-store-hvide?focusId=3437192
Oliver Batchelor
Topdemokrat: USA's regering vil sende militærhjælp for milliarder til
Ukraine

i dag kl. 18:16
https://www.dr.dk/nyheder/udland/seneste-nyt-om-konflikten-i-ukraine-putin-og-scholz-holder-moede-ved-det-store-hvide?focusId=3437347
Sean Coogan
Opbakning til Ukraine på Wembley

i dag kl. 18:35
https://www.dr.dk/nyheder/udland/seneste-nyt-om-konflikten-i-ukraine-putin-og-scholz-holder-moede-ved-det-store-hvide?focusId=3437614
Sean Coogan
Mette Frederiksen taler

i dag kl. 18:43
https://www.dr.dk/nyheder/udland/seneste-nyt-om-konflikten-i-ukraine-putin-og-scholz-holder-moede-ved-det-store-hvide?focusId=3437705
Oliver Batchelor
USA skal klargøre danske Stinger-missiler

i dag kl. 18:52
https://www.dr.dk/nyheder/udland/seneste-nyt-om-konflikten-i-ukraine-putin-og-scholz-holder-moede-ved-det-store-hvide?focusId=3437796
Sean Coogan
EU forventer over syv millioner fordrevne ukrainere

i dag kl. 18:52
https://www.dr.dk/nyheder/udland/seneste-nyt-om-konflikten-i-ukraine-putin-og-scholz-holder-moede-ved-det-store-hvide?focusId=3437797
Oliver Batchelor
Mette Frederiksen vil ikke udelukke sanktioner omkring russisk gas

i dag kl. 19:02
https://www.dr.dk/nyheder/udland/seneste-nyt-om-konflikten-i-ukraine-putin-og-scholz-holder-moede-ved-det-store-hvide?focusId=3437861
Sean Coogan
Kievs borgmester: Vi er på grænsen til en humanitær katastrofe

i dag kl. 19:13
https://www.dr.dk/nyheder/udland/seneste-nyt-om-konflikten-i-ukraine-putin-og-scholz-holder-moede-ved-det-store-hvide?focusId=3437986
Sean Coogan
Flygtninge ankommer til Polen

i dag kl. 19:20
https://www.dr.dk/nyheder/udland/seneste-nyt-om-konflikten-i-ukraine-putin-og-scholz-holder-moede-ved-det-store-hvide?focusId=3438055
Sean Coogan
International korrespondent: Putins atom-melding skal tages med et gran salt

(time now CET 20.28)

30 min. siden
https://www.dr.dk/nyheder/udland/seneste-nyt-om-konflikten-i-ukraine-putin-og-scholz-holder-moede-ved-det-store-hvide?focusId=3438272
Sean Coogan
Norge trækker oliemilliarder ud af Rusland

27 min. siden
https://www.dr.dk/nyheder/udland/seneste-nyt-om-konflikten-i-ukraine-putin-og-scholz-holder-moede-ved-det-store-hvide?focusId=3438293
Sean Coogan
Ukraine under angreb fra tre sider

18 min. siden
https://www.dr.dk/nyheder/udland/seneste-nyt-om-konflikten-i-ukraine-putin-og-scholz-holder-moede-ved-det-store-hvide?focusId=3438370
Sean Coogan
Scholz gør op med årtiers tysk selvisolation

12 min. siden
https://www.dr.dk/nyheder/udland/seneste-nyt-om-konflikten-i-ukraine-putin-og-scholz-holder-moede-ved-det-store-hvide?focusId=3438421
Sean Coogan
EU-lande overvejer luftbro til Ukraine

12 sek. siden
https://www.dr.dk/nyheder/udland/seneste-nyt-om-konflikten-i-ukraine-putin-og-scholz-holder-moede-ved-det-store-hvide?focusId=3438493
Sean Coogan
FIFA straffer Rusland: Må ikke spille under russisk flag

(time now CET 20.28)

[...]

Kl. 15.34
Atomberedskab er en del af forhandling, siger kommentator

Kl. 15.56
Briter får grønt lys til at deltage i krigen i Ukraine

Kl. 16.07
- Vi står over for en ny normal for vores sikkerhed, siger Stoltenberg

- Dette er en farlig retorik og uansvarlig opførsel fra Putins side. Vi
står nu over for en ny normal for vores sikkerhed, siger Stoltenberg.

Это опасная риторика и безответственное поведение со стороны Путина.
«Сейчас мы сталкиваемся с новой нормой нашей безопасности», — говорит
Столтенберг.

Kl. 16.11
Eksperter svarer på spørgsmål fra læsere

Kl. 16.44
Demonstrationer fortsætter på tværs af Rusland - flere end 900 anholdt i dag

Kl. 17.16
Verdens største fly er blevet ødelagt

Kl. 17.49
EU lukker luftrum for russiske fly og blokerer russiske statsmedier

Kl. 18.17
TV 2 erfarer: Danmark vil sende våben til Ukraine

(time now CET 19.24)

47 min siden
Danmark donerer op mod 2700 panserværnsvåben

Kommentar:

2700 / 600 = 45

45 min siden
Danmark kan godt undvære våbnene

44 min siden
Aflagte Stinger-missiler bliver sendt til USA

41 min siden
Ikke ulovligt at tilslutte sig Ukraines forsvar

39 min siden
Vil ikke svare på holdning til no-fly-zone

37 min siden
Europa står står stærkere efter tysk tale

26 min siden
Kompliceret operation at få våben til Ukraine

6 min siden (time now CET 19.26)
Britisk oliegigant sælger sin andel af russisk olieselskab

(time now CET 19.26)

37 min siden (time now CET 20.05)
Zelenskij: Jeg tror ikke på fredsforhandlinger, men lad os prøve

25 min siden (time now CET 20.05)
Kiev er nu omringet og under belejring, siger borgmester

19 min siden (time now CET 20.05)
Mette Frederiksen: - Vi skal forberede os på en langvarig international
krise

4 min siden (time now CET 20.29)
EU vil bruge tre milliarder kroner på at sende våben til Ukraine

(time now CET 20.29)

Deadline:

DR text-TV:
139

[...]

Website https://sites.google.com/view/kall-tree File no 23616

ET-Break: Do you want MORE?

Was:
Are you a fool or what, Psykopatus-Putin-666 ?
Дурак ты что ли, Психопат-Путин-666?

File 23.617
Green Light
https://sites.google.com/view/kall-green-light/files/23-xxx/23-6xx/23-617
Joshua-syndrome
https://sites.google.com/view/joshua-syndrome/files/23-xxx/23-6xx/23-617
Terminator-38
https://sites.google.com/view/kall-terminator/files/23-xxx/23-6xx/23-617
Test blasting (Prøvesprængning)
https://sites.google.com/view/test-blasting/files/23-xxx/23-6xx/23-617
Psykopatus-Putin-666 har angrebet Ukraine. 1434 days to global nuclearwar

[...]

Volodymyr Zelenskij
DR S162 søn 27 feb 19:17:03
27.februar dr.dk/nyheder 14:34

PUTIN ØGER RUSLANDS ATOMBEREDSKAB
Rusland sætter styrker med adgang til
atomvåben på højt beredskab.

Det siger præsident Vladimir Putin i en
tv-tale ifølge nyhedsbureauet Reuters.

Reaktionen kommer efter sanktionerne
mod Rusland og "aggressive erklæringer
fra Nato", siger Putin.

https://www.dr.dk/nyheder/seneste/putin-oeger-ruslands-atomberedskab

Kommentar:

Hmm ... (memory on from) ...

Subject: Re: [ Завтра пройдут пробные взрывы на территории Украины
(Крым) ] -
Date: Sat, 26 Feb 2022 21:04:18 +0100
23573 <621a87c4$0$697$1472...@news.sunsite.dk>
Test blasting (Prøvesprængning)
https://sites.google.com/view/test-blasting/files/23-xxx/23-5xx/23-573
https://groups.google.com/g/dk.politik/c/1ZI4NHpxN0Q/m/ju3xAQysAwAJ

Are you a fool or what, Psykopatus-Putin-666 ?
Дурак ты что ли, Психопат-Путин-666?

NATO har INTET med dette 'regnskabets time' at gøre!

Fordi ...

HVverken NATO eller USA har evnen til kunne kaste med asteroider,
din tåbe!

Så fat det dog:

Du (I) er blevet *uvenner* med vores galaktiske nabo (på grund af
Jeres ækle massemord her og de rog alle vegne)!

Noget tyder på, at de har givet Præsidenten i Ukraine, Hr. Volodymyr
Zelenskij (Володимир Зеленський) - eller i denne fravær anden
myndig person fx. udenrigsminister Dmytro Kuleba eller
forsvarsminister Oleksii Reznikov *magtbeføjelser* til at straffe
Jer!

Apropos ...

Subject: Re: ET-Break: "Fire-request - mister President of Ukraine?" -
Re: T-28 -
Date: Sun, 27 Feb 2022 10:38:39 +0100
23603 <621b46a3$0$704$1472...@news.sunsite.dk>
Green Light
https://sites.google.com/view/kall-green-light/files/23-xxx/23-6xx/23-603
https://groups.google.com/g/dk.politik/c/1ZI4NHpxN0Q/m/pC9E2nzYAwAJ

> International standard code:
>
> Black = 0
> braun = 1
> red = 2
> Orance = 3
> Yellow submarine...
>
> CET 10:36
> - "Destroyed!"
>
> WHAT?
>
> Yellow = 4
> Geen = 5
[
RETTELSE 2022-Ø02-27, CET 21:30:
Should have been:
Green = 5
]

> Code-to-output fx.:
>
> 10:x5
> 10:5x
> 10:...
>
> and so on
>

> 23603

OM det var *dem*, der kastede Tunguska-1908?

Ja! Noget kunne godt tyde på det!

Og ...

OM det var *dem*, der have en finger med i spillet mht. Tjernobyl
katastrofen i 1986?

Ja! Noget kunne også godt tyde på det!

Og ...

And then I heard a voice from Heaven° said (perhaps the voice of our
galactic neighbor ET):
(2022-02-27, Sunday, day no 58, CET 21:16, GMT 20:16)
- "Do you want MORE?"

Der er tæv i luften, Psykopatus-Putin-666!

Foregår der noget ude i Jeres baghave; noget, som I IKKE har
fortalt os andre om?

Vi har *mistanke* om, at en Terminator-38 laver ballade, men vi
har endnu ikke set noget bevis herfor (fx. i form af *røgfarer*)!

Please!

Tell us the *Truth°', *Asshole*!

CET 21:25
- "Fire request?"

Mister President of Ukraine.

They are calling up Your "phone"-number now AGAIN!

Simulation-program-on:

Input memory from ...

Joshua, Wargames-1983 ...
https://www.imdb.com/title/tt0086567/

CET 21:28
- "Request"

33
- "for fire"

33
- "target"

33
- "found"

33
- " ... (waiting for green light) ... ,", *1

(
*1:
På grund af "Nazi-støj-sendere-1940-1945" kunne signalet fra
"BBC-London-1940-1945" IKKE modtages med 100% nøjagtighed.
)

35
- "Sir!"

Found maybe einem Joshua-syndrome!

SENESTE NYT
27. feb. 2022, 05:15
[...]

8 min siden (time now CET 20.53)
Kaos ved banegård i det vestlige Ukraine

(time now CET 20.53)

Deadline:

DR text-TV:
139

[...]

Website https://sites.google.com/view/kall-tree File no 23617

Den 27-02-2022 kl. 21:56 skrev Kall, Mogens:

Subject: ET-Break: Do you want MORE? -
Was: Are you a fool or what, Psykopatus-Putin-666 ? -
Re: News 2022-02-27, Psykopatus-Putin har angrebet Ukraine.
Date: Sun, 27 Feb 2022 21:56:06 +0100
23617 <621be568$0$697$1472...@news.sunsite.dk>
https://groups.google.com/g/dk.politik/c/iu38Pz5EvJY/m/n9frgnT9AwAJ
Man må gå ud fra (dersom hjemlandet er besat af fjendlige tropper),
at ambassadøren har fuldmagt til at råde (på landets vegne)!

One must assume (if the home country is occupied by enemy troops)
that the ambassador has the authority to act (on behalf of the
country)!

Надо полагать (если родная страна оккупирована вражескими войсками),
что посол имеет полномочия действовать (от имени страны)!
23618

Date: Sun, 27 Feb 2022 21:56:06 +0100
> [...]

Надо полагать (если родная страна оккупирована вражескими войсками),
что посол имеет *полномочия* действовать (от имени страны)!

DR S164 søn 27 feb 22:43:05
27.februar dr.dk/nyheder 16:15

RUSSERE DEMONSTRERER FORTSAT
Russere fortsætter med at gå på gaden
for at protestere mod krigen i Ukraine.

Alene i dag er der indtil videre over
900 anholdte i 43 byer landet over,
skriver organisationen OVD-info, der
yder bistand til de anholdte.

Ifølge OVD-Info er over 4.000 personer
anholdt, siden Rusland invaderede
Ukraine.

I hovedstaden Moskva er der massivt
politiopbud ved Udenrigsministeriet,
hvor der netop har været en kortvarig
antikrigs-demonstration.

https://www.dr.dk/nyheder/seneste/russere-fortsaetter-med-demonstrere-hundredvis-anholdt-i-dag

-

DR S166 søn 27 feb 22:42:34
27.februar dr.dk/nyheder 19:14

KIEVS BORGMESTER: KATASTROFEN LURER
Vitali Klitschko, som er borgmester i
Kiev, siger, at den ukrainske hovedstad
er "omringet", og en evakuering af
civile fra millionbyen derfor ikke er
mulig.

- Vi er på grænsen til en humanitær
katastrofe, siger han ifølge The
Guardian til nyhedsbureauet AP.

- Lige nu har vi strøm, lige nu har vi
vand og varme i vores huse. Men
infrastrukturen til at levere mad og
medicin er ødelagt, lyder det fra den
tidligere verdensmester i boksning, der
beder om støtte til Ukraine.

https://www.dr.dk/nyheder/seneste/kievs-borgmester-vi-er-paa-graensen-til-en-humanitaer-katastrofe

-

DR S168 søn 27 feb 22:42:34
27.februar dr.dk/nyheder 21:25

FRYGT I EU FOR RUSLANDS FREMFÆRD
I Bruxelles er der bekymring for, at
den krise, som invasionen af Ukraine
har udløst, kan smitte af på Moldova,
Georgien og landene på det vestlige
Balkan.

Det siger EU's udenrigschef, Josep
Borrell, efter et virtuelt møde med
EU's udenrigsministre her til aften om
krigen i Ukraine.

- Vi frygter, at Rusland ikke stopper i
Ukraine, og at den russiske indflydelse
kan begynde at arbejde sig ind i
landene i området, siger Borrell.

https://www.dr.dk/nyheder/seneste/eus-udenrigschef-frygter-rusland-ikke-stopper-i-ukraine

SENESTE NYT
27. feb. 2022, 05:15
[...]

i dag kl. 20:28
i dag kl. 20:39
https://www.dr.dk/nyheder/udland/seneste-nyt-om-konflikten-i-ukraine-putin-og-scholz-holder-moede-ved-det-store-hvide?focusId=3438553
Oliver Batchelor
Amnesty International: Russiske styrker har ramt børnehave med klyngebomber

i dag kl. 20:51
https://www.dr.dk/nyheder/udland/seneste-nyt-om-konflikten-i-ukraine-putin-og-scholz-holder-moede-ved-det-store-hvide?focusId=3438581
Sean Coogan
Ukrainske civile laver benzinbomber: "Ingen troede, at vi ville skulle
bruge vores weekend sådan her"

i dag kl. 21:05
https://www.dr.dk/nyheder/udland/seneste-nyt-om-konflikten-i-ukraine-putin-og-scholz-holder-moede-ved-det-store-hvide?focusId=3438609
Sean Coogan
Polen nægter at spille mod Rusland

i dag kl. 21:16
https://www.dr.dk/nyheder/udland/seneste-nyt-om-konflikten-i-ukraine-putin-og-scholz-holder-moede-ved-det-store-hvide?focusId=3438660
Sean Coogan
Kievs borgmester trækker i land efter melding om, at Kiev er omringet

i dag kl. 21:28
https://www.dr.dk/nyheder/udland/seneste-nyt-om-konflikten-i-ukraine-putin-og-scholz-holder-moede-ved-det-store-hvide?focusId=3438686
Sean Coogan
Luftangreb mod flere dele af Ukraine

i dag kl. 21:42
https://www.dr.dk/nyheder/udland/seneste-nyt-om-konflikten-i-ukraine-putin-og-scholz-holder-moede-ved-det-store-hvide?focusId=3438735
Sean Coogan
DR i Polen: Kaotisk situation

i dag kl. 21:58
https://www.dr.dk/nyheder/udland/seneste-nyt-om-konflikten-i-ukraine-putin-og-scholz-holder-moede-ved-det-store-hvide?focusId=3438789
Sean Coogan
Korrespondent: Det er næsten ikke til at håndtere

i dag kl. 22:08
https://www.dr.dk/nyheder/udland/seneste-nyt-om-konflikten-i-ukraine-putin-og-scholz-holder-moede-ved-det-store-hvide?focusId=3438812
Sean Coogan
Satellitbilleder viser lang kolonne af russiske køretøjer nær Kiev

(time now CET 23.05)

58 min. siden
https://www.dr.dk/nyheder/udland/seneste-nyt-om-konflikten-i-ukraine-putin-og-scholz-holder-moede-ved-det-store-hvide?focusId=3438819
Oliver Batchelor
Danmark og flere andre lande opfordrer turister til at forlade Rusland

42 min. siden
https://www.dr.dk/nyheder/udland/seneste-nyt-om-konflikten-i-ukraine-putin-og-scholz-holder-moede-ved-det-store-hvide?focusId=3438870
Sean Coogan
Aeroflot dropper rejser til alle europæiske destinationer

29 min. siden
https://www.dr.dk/nyheder/udland/seneste-nyt-om-konflikten-i-ukraine-putin-og-scholz-holder-moede-ved-det-store-hvide?focusId=3438901
Oliver Batchelor
Boris Johnson tvivler på Putins oprigtighed i forhandlinger med Ukraine

15 min. siden
https://www.dr.dk/nyheder/udland/seneste-nyt-om-konflikten-i-ukraine-putin-og-scholz-holder-moede-ved-det-store-hvide?focusId=3438954
Sean Coogan
Zelenskyj takker for støtte

(time now CET 23.11)

Последние новости в конфликте Украины

Seneste nyt om krigen i Ukraine
27. feb. 2022, 05:47
https://nyheder.tv2.dk/2022-02-27-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine

Kl. 20.44
Kaotiske scener ved banegård i det vestlige Ukraine

Kl. 21.21
Talsmand afviser, at Kiev er belejret

57 min siden (time now CET 23.05)
Satellitbilleder viser store russiske troppebevægelser i retning mod Kiev

12 min siden (time now CET 23.05)
Danske turister i Rusland opfordres til at rejse hjem

2 min siden (time now CET 23.12)
EU vil sende jagerfly til Ukraine

(time now CET 23.12)

Deadline:

DR text-TV:
139

https://sites.google.com/site/snufo000/home/stem-paa/idiotistan
DR:
2022-02-27 kl. 23.04

was
2022-02-27 kl. 12.21
34 min. siden
[...]

Website https://sites.google.com/view/kall-tree File no 23619

You got *Green Light*, Sir!
https://twitter.com/ZelenskyyUa/status/1498009732434513920

Володимир Зеленський
@ZelenskyyUa
We keep in touch with loyal friends constantly. I spoke with @GitanasNauseda
about the current military situation, international efforts to force
the aggressor to peace and Ukraine's membership in the #EU. Thank you,
Gitanas, for your continued support.
7.58 PM · 27. feb. 2022·Twitter for iPhone
__5

=>

You got *Green Light*, Sir!

SENESTE NYT
27. feb. 2022, 05:15
[...]

Website https://sites.google.com/view/kall-tree File no 23620

Maybe Terminator-38 is the Angel-of-death°:

https://www.biblegateway.com/passage/?search=Heb+11.28&version=ERV

Hebrews 11:28, Easy-to-Read Version

28
Moses prepared the Passover and spread the blood on the
doorways of the people of Israel, so that the angel of death[a]
would not kill their firstborn sons. Moses did this because he
had faith.

Footnotes

a.
Hebrews 11:28 angel of death Literally, “the destroyer.” To
punish the Egyptians, God sent an angel to kill the oldest son
in each home. See Ex. 12:29-32.

23621

CET 00:44
- "Delay-tyime"

44
- "now"

44
- "lower"

44
- "than"

44
- "forty"

44
"minutes."

46
- "Explosion"

46

(
*1:
Can't hear news from "BBC-London-1940-1945". Reason maybe
"nazi-støj-sendere"!
)

23624

CET 00:50