Fortvivlede rekrutter klagede til Putin tre gange, nu klager de ikke mere - News 2023-03-19

Fortvivlede rekrutter klagede til Putin tre gange, nu klager de ikke mere

Subject: Zelenskyj om arrestordre på Putin:
'En historisk beslutning'. Biden enig - News 2023-03-18
Date: Sat, 18 Mar 2023 09:29:39 +0100
25050 <tv3spf$2dmpf$1...@news.eternal-september.org>
https://groups.google.com/g/dk.politik/c/vjq-vfzjIsg/m/-g5-1qUtAQAJ

https://sites.google.com/view/kall-last-warning/files/24-xxx/24-5xx/24-557

https://www.icj-cij.org/public/files/case-related/182/182-20220316-PRE-01-00-EN.pdf

> Hvordan kan jeg hjælpe?
> How can I help?
[ ... ]
> Den danske Ukraine komite
>
> https://dendanskeukrainekomite.dk/
>
> Den danske Ukraine komite er stiftet for at hjælpe Ukraines
> forsvar. Vores formål er, med penge, at hjælpe Ukraine i
> landets kamp for frihed og fred.
>

> Søren Pind, ...
> Formand den danske Ukraine komite
> https://twitter.com/sorenpind
> https://twitter.com/sorenpind/status/1503739368502091784
>
> MobilePay på 924084
>
> Bankoverførsel: Reg. nr. 0542 Konto nr. 0000668633

2022-02-24, day no 55, Putin's illegal war of aggression on Ukraine

2022-03-04, day no 63, Sodom-warning-to-Russia

2022-03-16, day no 75, Judgment of the International Court of Justice

2022-09-26, day no 269, Nord Stream 1 + 2 saboteret (43*5 and 195)

2022-09-29, day no 272, Russisk kampfly skød missil nær britisk fly

2022-10-08, day no 281, Last warning to Russia

2022-10-11, day no 284, Russians arrested in Norway for espionage

2022-10-15, day no 288, Undersøisk kabel GB-ø Færøerne saboteret

2022-10-17, day no 290, Russian military plane crashed Jejsk55

2022-10-20, day no 293, Undersøisk kabel mellem GB og ø saboteret

2022-10-22, day no 295, 2 russians arrested in Norway for espionage

2022-10-23, day no 296, Russian military plane crashed Irkutsk

2022-11-01, day no 305, Asteroid 2022 RM4

2022-11-09, day no 313, ET *Copyright* 78 Crater/Sphinx/MW1-BB

2022-11-24, day no 329, ET *Copyright* BB-DATA: Sphinx-P1

2022-12-13, day no 347, ET *Copyright* target-DATA: Crater/Sphinx/Jerusalem

2022-12-20, day no 354, Russian gas pipeline hit by explosion

2022-12-22, day no 356, Admiral Kuznetsov aircraft carrier caught fire

2023-01-27, day no 27, Asteroid 2023 BU (11 years 744-connection ?)
2012-01-27, https://sites.google.com/view/et-footsteps/2012-01-27

2023-03-17, day no 76, ICC issues arrest warrant for Putin

Et Ord til dagen:

https://www.biblegateway.com/passage/?search=Zefanias%201&version=BPH

Zefanias 1, Bibelen på hverdagsdansk

„Jeg vil fjerne alt fra jordens overflade,” erklærer Herren.

3
„Jeg vil udrydde både mennesker og dyr.
Jeg vil fjerne alt, hvad der førte mennesket til fald,
sammen med de mennesker, der faldt.

Hele menneskeheden skal forsvinde fra jordens overflade.

... Min glødende vrede vil sætte verden i brand,
så hele jordens befolkning får en brat og frygtelig død.”

=>

Når du en dag *indser*, at du har korsfæstet Gud (Jesus), ...
Когда однажды вы *осознаете*, что распяли Бога (Иисуса), ...

https://www.biblegateway.com/passage/?search=Mat+25.40&version=BPH
https://www.biblegateway.com/passage/?search=Mat+25.31-&version=ERV-RU

... da kan det være, at dit syn på mange ting ændres!
... тогда ваш взгляд на многие вещи может измениться!

KANSKE du ligefrem *frivilligt* siger til Gud:
ВОЗМОЖНО, вы даже *добровольно* говорите Богу:

"Ske Din vilje, ikke min!”
"Да будет воля Твоя, а не моя!"

(Apropos: Den, man elsker, ønsker man ikke at skade)
(Кстати: ты не хочешь причинить боль тому, кого любишь)

=>

Dagens lovsang:

Tag Det Inderste - Mariagerfjord Frikirke // Stille Stunder
Jun 22, 2018
https://www.youtube.com/watch?v=rNZ31qfAXSk&list=PL-93BA8uTVW8yViJdAnciQyW-K5o_E-2u&index=43

Tekst og akkorder:
https://www.stillestunder.com/
https://www.stillestunder.com/s/Tag-det-inderste-D.pdf

I dag kl. 19:26
Regeringen vil sende danske kriminalteknikere til Ukraine: 'De danske
politifolk er i verdenseliten'
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/regeringen-vil-sende-danske-kriminalteknikere-til-ukraine-de-danske-politifolk-er-i

-

I går kl. 23:27
Rusland: Danmark har aldrig været interesseret i undersøgelse af Nord
Stream-sabotage
https://www.dr.dk/nyheder/udland/rusland-danmark-har-aldrig-vaeret-interesseret-i-undersoegelse-af-nord-stream

-

Putin besøger Mariupol
I dag kl. 05.41
Opd. I dag kl. 06.13
https://nyheder.tv2.dk/udland/2023-03-19-putin-besoeger-mariupol

-

Nordkorea affyrer missil under amerikansk militærøvelse
I dag kl. 06.00
https://nyheder.tv2.dk/udland/2023-03-19-nordkorea-affyrer-missil-under-amerikansk-militaerovelse

-

Fortvivlede rekrutter klagede til Putin tre gange, nu klager de ikke mere
I dag kl. 06.37
https://nyheder.tv2.dk/udland/2023-03-10-fortvivlede-rekrutter-klagede-til-putin-tre-gange-nu-klager-de-ikke-mere

Antallet af russiske soldater, der klager deres nød på sociale
medier, stiger voldsomt. Soldaterne siger, at de bliver sendt
direkte i døden.

Kommentar:

HVORFOR ofre livet for denne *sindssyge* mands skyld ?

ЗАЧЕМ жертвовать жизнью ради этого *сумасшедшего* человека?

-

DR S134 søn 19 mar 08:25:10
19.marts dr.dk/nyheder 06:41

NORDKOREA AFFYRER MISSIL

I dag kl. 06:41
Nordkorea affyrer missil under amerikansk militærøvelse
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/nordkorea-affyrer-missil-under-amerikansk-militaeroevelse

-

Forsvarschef: Trecifret antal ukrainere er blevet trænet i Danmark
I dag kl. 07.45
https://nyheder.tv2.dk/samfund/2023-03-19-forsvarschef-trecifret-antal-ukrainere-er-blevet-traenet-i-danmark

-

2023-03-19 kl 08.44
32 min. siden
Kreml: Putin har besøgt sønderbombede Mariupol
https://www.dr.dk/nyheder/udland/kreml-putin-har-besoegt-soenderbombede-mariupol

-

DR S135 søn 19 mar 08:25:10
19.marts dr.dk/nyheder 08:24

UKRAINERE TRÆNES I DANMARK

2023-03-19 kl 08.44
20 min. siden
Et trecifret antal ukrainere er blevet trænet i Danmark, siger forsvarschef
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/et-trecifret-antal-ukrainere-er-blevet-traenet-i-danmark-siger-forsvarschef

LIVE Seneste nyt om krigen i Ukraine
https://www.dr.dk/nyheder/udland/liveblog-faa-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine-her

9. mar. 2023 kl. 21:15
https://www.dr.dk/nyheder/udland/liveblog-faa-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine-her?focusId=5592784
Camilla Markvardsen
Omfattende angreb: Rusland brugte hypersoniske missiler

__________________________

(Time now CET xx.xx)

SENESTE NYT OM KRIGEN I UKRAINE
I dag kl. 05.13
https://nyheder.tv2.dk/udland/2023-03-18-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine

Kl. 21.07
Canadiske kampvogne på vej mod Ukraine

51 min siden (Time now CET 22.30)
Ukraine tager til genmæle over for russisk propaganda

5 min siden (Time now CET 22.30)
Ukraine kan fortsat holde soldater forsynet i Bakhmut

New Link ...

Seneste nyt om krigen i Ukraine
I dag kl. 05.09
https://nyheder.tv2.dk/udland/2023-03-19-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine

Kl. 05.14
Putin besøger Mariupol, oplyser Kreml

Kl. 05.32
Putin mødes med Ruslands chef for krigen i Ukraine

Kl. 06.52
Fortvivlede rekrutter klager til Putin

Kl. 07.13
NATO-fly afskar russiske fly ved Estland

Kl. 07.49
Ny video hævder at vise Putins besøg i Mariupol

Kl. 08.12
- Det er en torn i øjet på mange ukrainere, siger TV 2s korrespondent

42 min siden
Forsvarschef: Trecifret antal ukrainere er blevet trænet i Danmark

(Time now CET 09.13)

2023-03-19 kl 08.44
20 min. siden
Et trecifret antal ukrainere er blevet trænet i Danmark, siger forsvarschef

TV2:
2023-03-19 kl 08.54
Bilister på stribe kører over for gult og rødt i "Dødskrydset"
27 min siden

Website https://sites.google.com/view/kall-tree File no 25052

Ukraine raser efter Putins påståede besøg i Mariupol:
Som det sømmer sig for en tyv

Subject: Fortvivlede rekrutter klagede til Putin tre gange, nu
klager de ikke mere - News 2023-03-19
Date: Sun, 19 Mar 2023 09:15:37 +0100
https://videnskab.dk/kultur-samfund/kan-vladimir-putin-blive-henrettet-for-krigen-i-ukraine

Ja – men jura-forskere ridser andre, mere sandsynlige scenarier
op.

-

DR S137 søn 19 mar 13:58:46
19.marts dr.dk/nyheder 08:52

NATO-FLY HAR OPSNAPPET RUSSISK FLY
Tyske og britiske jagerfly opsnappede i
går et russisk fly, der fløj tæt på
Estlands luftrum. Det skete som del af
en fælles Nato-mission i Estland. Det
russiske militære passagerfly blev
eskorteret af to kampfly og et
transportfly, lyder det i en erklæring
fra Storbritanniens luftvåben, Royal
Air Force (RAF). RAF skriver, at
operationen skal ses som en forsikring
om, at Storbritannien, Tyskland og
andre Nato-lande "står sammen med deres
estiske allierede på denne tid af
spænding"
- Vi identificerede hurtigt det
russiske fly og overvågede det, mens
det fløj tæt på NATOs luftrum, siger
Richard Leask, en RAF-kommandant, i
erklæringen.

I dag kl. 08:52
Nato-jagerfly gik på vingerne, da russisk fly nærmede sig estisk luftrum
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/nato-jagerfly-gik-paa-vingerne-da-russisk-fly-naermede-sig-estisk-luftrum

-

I dag kl. 09:20
Video viser angiveligt Putin køre rundt i Mariupol: Ukrainske medier
tvivler på den udlægning
https://www.dr.dk/nyheder/udland/drs-udsendte-i-ukraine-en-del-ukrainske-medier-saetter-spoergsmaalstegn-ved-putins

-

I dag kl. 10:43
Russiske børn i klemme for at kritisere krigen i Ukraine
https://www.dr.dk/nyheder/udland/russiske-boern-i-klemme-kritisere-krigen-i-ukraine

-

Putins besøg i Mariupol er en torn i øjet på Ukraine, siger korrespondent
I dag kl. 10.56
https://nyheder.tv2.dk/udland/2023-03-19-putins-besoeg-i-mariupol-er-en-torn-i-oejet-paa-ukraine-siger-korrespondent

-

2023-03-19 kl 14.06
39 min. siden
USA og Sydkorea afholder fælles luftøvelse
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/usa-og-sydkorea-afholder-faelles-luftoevelse

-

2023-03-19 kl 14.06
23 min. siden
Seniorforsker efter meldinger om Putin-besøg i Mariupol: Putin vil
https://www.dr.dk/nyheder/udland/seniorforsker-efter-meldinger-om-putin-besoeg-i-mariupol-putin-vil-signalere-han-er

-

2023-03-19 kl 14.06
6 min. siden
Syriens præsident besøger De Forenede Arabiske Emirater
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/syriens-praesident-besoeger-de-forenede-arabiske-emirater

[...]

Kl. 09.17
Finske frivillige såret i Ukraine

Kl. 09.29
- Det har skabt tvivl, at "den store leder" ikke kom

Kl. 10.52
To dræbt og ti sårede efter angreb i Kramatorsk

Kl. 12.29
Putin vil løse Mariupols problemer, lover Kreml

Kl. 13.14
Ukraine raser efter Putins påståede besøg i Mariupol: - Som det sømmer
sig for en tyv

Kl. 13.32
- Forbryderen vender altid tilbage til gerningsstedet, siger Zelenskyjs
rådgiver

(Time now CET 14.42)

2023-03-19 kl 14.20
81-årig har vildt budskab på sit bryst