Trafikken stoppes på Krim-bro efter angivelige eksplosioner. Tyrkiet støtter optagelse af Ukraine i NATO - News 2023-07-17

Trafikken stoppes på Krim-bro efter angivelige eksplosioner

Tyrkiet støtter optagelse af Ukraine i NATO

-

Kall, Mogens skrev:

Subject: UG: Sydafrika beder Putin blive væk fra topmøde;
ellers skal de arrestere ham - News 2023-07-16
Date: Sun, 16 Jul 2023 07:53:50 +0200
25401 <u900lf$mre8$1...@news.eternal-september.org>
https://groups.google.com/g/dk.politik/c/cDshuuGkjtI/m/JYKB4iMQCQAJ

https://sites.google.com/view/kall-last-warning/files/24-xxx/24-5xx/24-557
> [...]
> https://sites.google.com/view/kall-russia/files/24-xxx/24-5xx/24-557
> https://groups.google.com/g/dk.politik/c/QV6SbZnjF2k/m/-Tvku0UICAAJ
[ ... ]
> 206 days after The International Court of Justice ...
>
> UN court:
> Russia must stop war immediately.
> No evidence of genocide of Russian-speaking people in Ukraine before
> invasion
>
> Суд ООН:
> Россия должна немедленно прекратить войну.
> Доказательств геноцида русскоязычных на Украине до вторжения нет

https://www.icj-cij.org/public/files/case-related/182/182-20220316-PRE-01-00-EN.pdf

https://www.icj-cij.org/public/files/case-related/182/182-20220316-PRE-01-00-FR.pdf
[ ... ]
> Hvordan kan jeg hjælpe?
> How can I help?
[ ... ]
> Den danske Ukraine komite
>
> https://dendanskeukrainekomite.dk/
>
> Den danske Ukraine komite er stiftet for at hjælpe Ukraines
> forsvar. Vores formål er, med penge, at hjælpe Ukraine i
> landets kamp for frihed og fred.
>

> Søren Pind, ...
> Formand den danske Ukraine komite
> https://twitter.com/sorenpind
> https://twitter.com/sorenpind/status/1503739368502091784
>
> MobilePay på 924084
>
> Bankoverførsel: Reg. nr. 0542 Konto nr. 0000668633

2022-02-24, day no 55, Putin's illegal war of aggression on Ukraine

2022-03-04, day no 63, Sodom-warning-to-Russia

2022-03-16, day no 75, Judgment of the International Court of Justice

2022-09-26, day no 269, Nord Stream 1 + 2 saboteret (43*5 and 195)

2023-01-27, day no 27, Asteroid 2023 BU (11 years 744-connection ?)
2012-01-27, https://sites.google.com/view/et-footsteps/2012-01-27

2023-03-17, day no 76, ICC issues arrest warrant for Putin

Putin går i sko med snydehæl, fordi han er flov over sin højde. Den
slags mænd er farlige

Præsident Vladimir Putin går i kluntede sko med høje hæle og
snydehæle, fordi han er flov over sin manglende højde. Den slags
mænd er farlige, viser ny undersøgelse.

Søndag d. 11. juni 2023, kl. 08.34
https://www.berlingske.dk/globalt/putin-gaar-i-sko-med-snydehael-fordi-han-er-flov-over-sin-hoejde-den-slags

-

Først truede Putin med atomvåben, og så slap han militæret løs i Ukraine
24. feb. 2022, 21:36
https://nyheder.tv2.dk/udland/2022-02-24-foerst-truede-putin-med-atomvaaben-og-saa-slap-han-militaeret-loes-i-ukraine

Kommentar:

Hvor har Putin dog *voldtaget* vores planet med sin psykopatiske
kynisme og dermed fået forvandlet vores planet til helvedets
forgård!

Et menneske, der forfører andre, og som selv er blevet *forført*
af djævelen (2 Tim 3,13) ...
https://www.biblegateway.com/passage/?search=2+Tim+3.13&version=DN1933

Putin fatter således ikke, HVOR han fører folk hen. KUN djævelen
ved det!

Satans slangeyngel hedder det på dansk!

Et Ord til dagen:

https://www.biblegateway.com/passage/?search=Zefanias%201&version=BPH

Zefanias 1, Bibelen på hverdagsdansk

„Jeg vil fjerne alt fra jordens overflade,” erklærer Herren.

3
„Jeg vil udrydde både mennesker og dyr.
Jeg vil fjerne alt, hvad der førte mennesket til fald,
sammen med de mennesker, der faldt.

Hele menneskeheden skal forsvinde fra jordens overflade.

... Min glødende vrede vil sætte verden i brand,
så hele jordens befolkning får en brat og frygtelig død.”

=>

Når du en dag *indser*, at du har korsfæstet Gud (Jesus), ...
Когда однажды вы *осознаете*, что распяли Бога (Иисуса), ...

https://www.biblegateway.com/passage/?search=Mat+25.40&version=BPH
https://www.biblegateway.com/passage/?search=Mat+25.31-&version=ERV-RU

... da kan det være, at dit syn på mange ting ændres!
... тогда ваш взгляд на многие вещи может измениться!

KANSKE du ligefrem *frivilligt* siger til Gud:
ВОЗМОЖНО, вы даже *добровольно* говорите Богу:

"Ske Din vilje, ikke min!”
"Да будет воля Твоя, а не моя!"

(Apropos: Den, man elsker, ønsker man ikke at skade)
(Кстати: ты не хочешь причинить боль тому, кого любишь)

=>

Dagens lovsang:

Tag Det Inderste - Mariagerfjord Frikirke // Stille Stunder
Jun 22, 2018
https://www.youtube.com/watch?v=rNZ31qfAXSk&list=PL-93BA8uTVW8yViJdAnciQyW-K5o_E-2u&index=43
Tekst og akkorder:
https://www.stillestunder.com/
https://www.stillestunder.com/s/Tag-det-inderste-D.pdf

DR S143 søn 16 jul 14:48:04
16.juli dr.dk/nyheder 07:16

BESKYLDER FOR BESKYDNING AF CIVILE

I dag kl. 07:16
Ukraine og Rusland beskylder hinanden for angreb på civile i
Zaporizjzja
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/ukraine-og-rusland-beskylder-hinanden-angreb-paa-civile-i-zaporizjzja

-

DR S144 søn 16 jul 16:07:47
16.juli dr.dk/nyheder 07:29

RUSLAND: DRONEANGREB VED KRIM

I dag kl. 07:29
Rusland melder om ukrainske droneangreb mod Krim
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/rusland-melder-om-ukrainske-droneangreb-mod-krim

-

Stor dansk malingkoncern sælger russiske forretninger
I dag kl. 13.37
https://nyheder.tv2.dk/udland/2023-07-16-stor-dansk-malingkoncern-saelger-russiske-forretninger

-

DR S156 søn 16 jul 16:07:17
16.juli dr.dk/nyheder 16:06

USA BEKYMRET FOR FLERE MISSILTESTS

2023-07-16 kl 16.14
8 min. siden
USA bekymret for flere nordkoreanske missiltests
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/usa-bekymret-flere-nordkoreanske-missiltests

-

DR S160 man 17 jul 06:30:11
16.juli dr.dk/nyheder 17:56

RUSLAND OVERTAGER CARLSBERGS ANDEL

I går kl. 17:56
Rusland overtager Carlsbergs andel i russisk bryggeri
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/rusland-overtager-carlsbergs-andel-i-russisk-bryggeri

-

I går kl. 18:53
To journalister dræbt på en uge. I Mexico er det fortsat med
livet som indsats, når man arbejder for pressen
https://www.dr.dk/nyheder/udland/journalister-draebt-paa-en-uge-i-mexico-er-det-fortsat-med-livet-som-indsats-naar-man

Lørdag blev en lokaljournalist skudt og dræbt i sin bil på en
parkeringsplads.

-

DR S163 man 17 jul 06:30:11
16.juli dr.dk/nyheder 21:39

EN DRÆBT OG FLERE SÅREDE I ANGREB

I går kl. 21:39
En dræbt og flere sårede i russisk angreb mod Kharkiv
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/en-draebt-og-flere-saarede-i-russisk-angreb-mod-kharkiv

-

DR S164 man 17 jul 06:30:11
16.juli dr.dk/nyheder 22:08

IRANSK MORALPOLITI RETURNERER

I går kl. 22:08
Iransk moralpoliti returnerer
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/iransk-moralpoliti-returnerer

-

Carlsberg ser salg af russisk forretning som usikkert efter
dekret
I går kl. 22.38
https://nyheder.tv2.dk/udland/2023-07-16-carlsberg-ser-salg-af-russisk-forretning-som-usikkert-efter-dekret

-

Putin vil have 'Gråhår' til at lede Wagner-gruppen, men intet
er afgjort endnu
I går kl. 23:13
https://www.dr.dk/nyheder/udland/putin-vil-have-graahaar-til-lede-wagner-gruppen-men-intet-er-afgjort-endnu

Kreml forsøger at få dekoreret oberst til af lede Wagner-gruppen
efter mytteri.

-

I dag kl. 05:41
Trafikken stoppes på Krim-bro
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/trafikken-stoppes-paa-krim-bro

... broen blev ramt af to angreb klokken henholdsvis 03.04 og
03.20 lokal tid.

-

Trafikken stoppes på Krim-bro efter meldinger om eksplosioner
I dag kl. 05.42
https://nyheder.tv2.dk/udland/2023-07-17-trafikken-stoppes-paa-krim-bro-efter-meldinger-om-eksplosioner

LIVE Seneste nyt om krigen i Ukraine
https://www.dr.dk/nyheder/udland/liveblog-faa-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine-her

29. juni 2023 kl. 16:42
https://www.dr.dk/nyheder/udland/liveblog-faa-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine-her?focusId=6112618
Sofie Dyjak
Stoltenberg: "Vi er blevet enige om en ny rotationsmodel for luft- og
missilforsvar"

____________________________

(Time now CET xx.xx)

Seneste nyt om krigen i Ukraine
I dag kl. 05.19
https://nyheder.tv2.dk/live/udland/2023-07-16-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine

Kl. 09.00
Efterretninger: Wagner-gruppens fremtid begynder at tage form

Kl. 09.55
USA: Flere penge til Ukraine er det bedste for verdensøkonomien

Kl. 10.38
Putin truer med at bruge klyngebomber på stats-tv

Kl. 11.07
Flere sårede og bydel mørkelagt efter angreb mod Zaporizjzja

Kl. 13.10
Stor dansk malingkoncern sælger russiske forretninger

Kl. 14.24
Ukrainsk græsevagt: Wagner-tropper i Belarus ikke en trussel

Kl. 14.49
To børn såret ved eksplosion i by i Kherson

52 min siden (Time now CET 16.24)
Medie: Ungarns præsident besøger Ukraine

22 min siden (Time now CET 16.24)
Ukraine rykker frem mod Bakhmut

30 sek siden (Time now CET 16.24)
Rusland beslaglægger fransk producents russiske afdeling

Kl. 16.52
Tyrkiet støtter optagelse af Ukraine i NATO

Kl. 17.23
Ukraine rykker frem mod Berdiansk

Kl. 17.55
Ukraine vil retsforfølge 10.000

Kl. 18.28
Ukraine har fået over 152 milliarder i støtte i år

Kl. 19.11
Ukraine: Rusland har gennemført 44 angreb søndag

Kl. 19.35
USA mangler ammunition efter militær støtte til Ukraine

Kl. 19.45
Kina og Rusland holder flådeøvelse sammen

Kl. 20.20
Syv såret ved russisk angreb i Kharkiv

Kl. 20.56
Ukraine og Rusland anklager hinanden efter angreb i Zaporizhzhia

Kl. 21.29
Russiske medier melder om brand i lukket militærhospital i Bryansk

Kl. 21.50
Carlsberg om russisk salg: Salgsproces usikker

Kl. 22.07
Russiske tropper angriber Kharkiv igen

New Link ...

Seneste nyt om krigen i Ukraine
I dag kl. 05.38
https://nyheder.tv2.dk/live/2023-07-17-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine

Kl. 05.38
Trafikken stoppes på Krim-bro efter angivelige eksplosioner

Kl. 06.25
Intet nyt om ukrainsk kornaftale, der udløber mandag

49 min siden (Time now CET 07.32)
To meldes dræbt på Krim-broen, rapporterer medier

(Time now CET 07.32)

Deadline:

DR text-TV:
168

DR:
2023-07-17 kl 07.16
21 min. siden
Mange grundejere skal slå græsplænen, men forening vil have gjort op med
forældet regel

TV2:
2023-07-17 kl 07.23
Højere renter løfter Nordeas resultat i andet kvartal
9 min siden

- -
Last OUTPUT: 23303 <61ecf341$0$697$1472...@news.sunsite.dk>
https://groups.google.com/g/dk.test/c/MRWueyeFrn8/m/8un3DEP4FAAJ
Website https://sites.google.com/view/kall-tree File no 25402

Russisk jagerbombefly af typen SU-25 er styrtet i Det Azovske
Hav nær byen Jejsk, ...

Videoer viser skader på Krim-broen efter eksplosioner

-

Subject: Trafikken stoppes på Krim-bro efter angivelige
Date: Mon, 17 Jul 2023 07:33:17 +0200
25402 <u92jqu$12kb8$1...@news.eternal-september.org>
https://groups.google.com/g/dk.politik/c/lU5i1CsZ_AM/m/Ghd-XZldCQAJ
DR S172 man 17 jul 14:15:05
17.juli dr.dk/nyheder 07:49

TO MELDES DRÆBT PÅ KRIM-BRO

I dag kl. 07:49
To meldes dræbt efter ukendt hændelse på Krim-bro
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/meldes-draebt-efter-ukendt-haendelse-paa-krim-bro

-

Rusland: Krim-broen er blevet angrebet af Ukraine
I dag kl. 08:53
opdateret I dag kl. 12:04
https://www.dr.dk/nyheder/udland/russisk-politiker-krim-broen-er-blevet-angrebet-af-ukraine

To personer meldes dræbt ved en eksplosion på broen, der
forbinder Krim med Rusland.

-

Rusland: Ukraine har angrebet bro til Krim
I dag kl. 10.04
https://nyheder.tv2.dk/udland/2023-07-17-rusland-ukraine-har-angrebet-bro-til-krim

-

Kornaftale mellem Rusland og Ukraine udløber – kan få store
konsekvenser
I dag kl. 10.48
Opd. I dag kl. 11.26
https://nyheder.tv2.dk/udland/2023-07-17-kornaftale-mellem-rusland-og-ukraine-udloeber-kan-faa-store-konsekvenser

-

DR S116 man 17 jul 14:15:02
17.juli dr.dk/nyheder 11:12

RUSLAND: DELTAGER IKKE I AFTALE

I dag kl. 11:12
Kreml: Rusland deltager ikke længere i kornaftale
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/kreml-rusland-deltager-ikke-laengere-i-kornaftale

-

FAKTA: Kornaftale kom fattige lande til gode
I dag kl. 11.36
https://nyheder.tv2.dk/udland/2023-07-17-fakta-kornaftale-kom-fattige-lande-til-gode

-

Rusland bremser kornaftale
I dag kl. 12.01
https://nyheder.tv2.dk/udland/2023-07-17-rusland-bremser-kornaftale

-

DR S119 man 17 jul 14:15:02
17.juli dr.dk/nyheder 13:28

ERDOGAN TROR, PUTIN ØNSKER AFTALE

I dag kl. 13:28
Tyrkiets Erdogan tror på, at Putin ønsker at fortsætte kornaftale
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/tyrkiets-erdogan-tror-paa-putin-oensker-fortsaette-kornaftale

-

DR S120 man 17 jul 14:15:02
17.juli dr.dk/nyheder 14:08

RUSLAND KAN GENINDTRÆDE I AFTALE

2023-07-17 kl 14.56
48 min. siden
Ruslands udenrigsministerium: Vi er klar til at indgå i
kornaftale, når vi ser ’konkrete resultater’
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/ruslands-udenrigsministerium-vi-er-klar-til-indgaa-i-kornaftale-naar-vi-ser-konkrete

-

2023-07-17 kl 14.56
Efter russisk overtagelse af Carlsberg-bryggeri: 'Det illustrerer
risikoen ved at drive virksomhed i et land med diktatur.
10 min. siden
https://www.dr.dk/nyheder/penge/efter-russisk-overtagelse-af-carlsberg-bryggeri-det-illustrerer-risikoen-ved-drive

De russiske myndigheder har nu hevet ejerskabet af de russiske
bryggerier ud af hænderne på Carlsberg.

[...]

Kl. 07.48
Ukraine hævder at have generobret område ved Bakhmut

Kl. 08.32
Korrespondent: Rusland bruger kornaftale som gidsel

Kl. 09.02
Videoer viser skader på Krim-broen efter eksplosioner

Kl. 09.21
Ukraine har angrebet bro til Krim med hjælp fra USA, hævder
Rusland

Kl. 10.16
Rusland: Ingen skader på jernbane på Krim-bro

Kl. 10.44
Ukrainske droner bag eksplosioner på Krim-bro, hævder Rusland

Kl. 11.08
Rusland bremser kornaftale

Kl. 11.53
Rusland: Ingen forbindelse mellem kornaftale og angreb på
Krim-bro

Kl. 12.43
Rusland deler video af skader på Krim-bro

Kl. 13.09
Tyrkiet vil diskutere kornaftale med Rusland i dag

Kl. 13.35
Fem kilometer lang kø for at komme væk fra Krim

Kl. 14.02
EU fordømmer russisk beslutning om kornaftale

29 min siden (Time now CET 15.16)
Russisk stop for kornaftale får ikke betydning for priser, siger ekspert

15 min siden (Time now CET 15.16)
Russisk fly styrter i havet

Et russisk jagerbombefly af typen SU-25 er styrtet i Det
Azovske Hav nær byen Jejsk, ...

Kommentar:

Map (Jejsk):
https://goo.gl/maps/n7TcD1YjqBVvdbyz6

Sukhoi Su-25
https://en.wikipedia.org/wiki/Sukhoi_Su-25
https://da.wikipedia.org/wiki/Sukhoj_Su-25

I aktiv tjeneste 1981-

(Time now CET 15.16)

Deadline:

DR text-TV:
121

DR:
[...]

2023-07-17 kl 15.07
Forbrugerråd vil have banker til at konkurrere
I dag kl. 13.09

- -
Website https://sites.google.com/view/kall-tree File no 25403