UG: Sydafrika beder Putin blive væk fra topmøde; ellers skal de arrestere ham - News 2023-07-16

UG:
Sydafrika beder Putin blive væk fra topmøde; ellers skal de
arrestere ham

Subject: Ansat mister livet ved ulykke på russisk atomkraftværk -
News 2023-07-15
Date: Sat, 15 Jul 2023 09:04:01 +0200
25399 <u8tgd1$b3vu$1...@news.eternal-september.org>
Russia (Psychopath-istan + Kleptokratistan)
https://sites.google.com/view/kall-russia/files/25-xxx/25-3xx/25-399
Counter on
https://sites.google.com/view/counter-on/files/25-xxx/25-3xx/25-399
Nuclear disaster (Atom katastrofe)
https://sites.google.com/view/kall-nuclear-disaster/files/25-xxx/25-3xx/25-399
https://groups.google.com/g/dk.politik/c/b9xDnaTPups/m/_e3HhGPFCAAJ

https://sites.google.com/view/kall-last-warning/files/24-xxx/24-5xx/24-557

https://www.icj-cij.org/public/files/case-related/182/182-20220316-PRE-01-00-EN.pdf

> Hvordan kan jeg hjælpe?
> How can I help?
[ ... ]
> Den danske Ukraine komite
>
> https://dendanskeukrainekomite.dk/
>
> Den danske Ukraine komite er stiftet for at hjælpe Ukraines
> forsvar. Vores formål er, med penge, at hjælpe Ukraine i
> landets kamp for frihed og fred.
>

> Søren Pind, ...
> Formand den danske Ukraine komite
> https://twitter.com/sorenpind
> https://twitter.com/sorenpind/status/1503739368502091784
>
> MobilePay på 924084
>
> Bankoverførsel: Reg. nr. 0542 Konto nr. 0000668633

2022-02-24, day no 55, Putin's illegal war of aggression on Ukraine

2022-03-04, day no 63, Sodom-warning-to-Russia

2022-03-16, day no 75, Judgment of the International Court of Justice

2022-09-26, day no 269, Nord Stream 1 + 2 saboteret (43*5 and 195)

2023-01-27, day no 27, Asteroid 2023 BU (11 years 744-connection ?)
2012-01-27, https://sites.google.com/view/et-footsteps/2012-01-27

2023-03-17, day no 76, ICC issues arrest warrant for Putin

Putin går i sko med snydehæl, fordi han er flov over sin højde. Den
slags mænd er farlige

Præsident Vladimir Putin går i kluntede sko med høje hæle og
snydehæle, fordi han er flov over sin manglende højde. Den slags
mænd er farlige, viser ny undersøgelse.

Søndag d. 11. juni 2023, kl. 08.34
https://www.berlingske.dk/globalt/putin-gaar-i-sko-med-snydehael-fordi-han-er-flov-over-sin-hoejde-den-slags

-

Først truede Putin med atomvåben, og så slap han militæret løs i Ukraine
24. feb. 2022, 21:36
https://nyheder.tv2.dk/udland/2022-02-24-foerst-truede-putin-med-atomvaaben-og-saa-slap-han-militaeret-loes-i-ukraine

Kommentar:

Hvor har Putin dog *voldtaget* vores planet med sin psykopatiske
kynisme og dermed fået forvandlet vores planet til helvedets
forgård!

Et menneske, der forfører andre, og som selv er blevet *forført*
af djævelen (2 Tim 3,13) ...
https://www.biblegateway.com/passage/?search=2+Tim+3.13&version=DN1933

Putin fatter således ikke, HVOR han fører folk hen. KUN djævelen
ved det!

Satans slangeyngel hedder det på dansk!

Et Ord til dagen:

https://www.biblegateway.com/passage/?search=Zefanias%201&version=BPH

Zefanias 1, Bibelen på hverdagsdansk

„Jeg vil fjerne alt fra jordens overflade,” erklærer Herren.

3
„Jeg vil udrydde både mennesker og dyr.
Jeg vil fjerne alt, hvad der førte mennesket til fald,
sammen med de mennesker, der faldt.

Hele menneskeheden skal forsvinde fra jordens overflade.

... Min glødende vrede vil sætte verden i brand,
så hele jordens befolkning får en brat og frygtelig død.”

=>

Når du en dag *indser*, at du har korsfæstet Gud (Jesus), ...
Когда однажды вы *осознаете*, что распяли Бога (Иисуса), ...

https://www.biblegateway.com/passage/?search=Mat+25.40&version=BPH
https://www.biblegateway.com/passage/?search=Mat+25.31-&version=ERV-RU

... da kan det være, at dit syn på mange ting ændres!
... тогда ваш взгляд на многие вещи может измениться!

KANSKE du ligefrem *frivilligt* siger til Gud:
ВОЗМОЖНО, вы даже *добровольно* говорите Богу:

"Ske Din vilje, ikke min!”
"Да будет воля Твоя, а не моя!"

(Apropos: Den, man elsker, ønsker man ikke at skade)
(Кстати: ты не хочешь причинить боль тому, кого любишь)

=>

Dagens lovsang:

Tag Det Inderste - Mariagerfjord Frikirke // Stille Stunder
Jun 22, 2018
https://www.youtube.com/watch?v=rNZ31qfAXSk&list=PL-93BA8uTVW8yViJdAnciQyW-K5o_E-2u&index=43
Tekst og akkorder:
https://www.stillestunder.com/
https://www.stillestunder.com/s/Tag-det-inderste-D.pdf

Sydafrika beder Putin blive væk fra topmøde – ellers skal de
arrestere ham
I dag kl. 07.56
https://nyheder.tv2.dk/udland/2023-07-14-sydafrika-beder-putin-blive-vaek-fra-topmoede-ellers-skal-de-arrestere-ham

-

I dag kl. 10:24
Tyrkiets parlament arbejder over sommerferien for at fremskynde
svensk Nato-medlemskab
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/tyrkiets-parlament-arbejder-over-sommerferien-fremskynde-svensk-nato-medlemskab

-

Putin vil gøre 'Gråhår' til ny chef for Wagner-tropperne
I dag kl. 12.24
https://nyheder.tv2.dk/udland/2023-07-15-putin-vil-goere-graahaar-til-ny-chef-for-wagner-tropperne

-

DR S136 lør 15 jul 18:41:34
15.juli dr.dk/nyheder 14:18

TORA-AFBRÆNDING DROPPET

I dag kl. 14:18
Tora-afbrænding droppet i Stockholm: Jeg havde aldrig tænkt mig
at brænde
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/tora-afbraending-droppet-i-stockholm-jeg-havde-aldrig-taenkt-mig-braende

-

2023-07-16

I går kl. 20:23
Storbritanniens forsvarsminister genopstiller ikke ved næste
valg
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/storbritanniens-forsvarsminister-genopstiller-ikke-ved-naeste-valg

... har tidligere ikke lagt skjul på, at han godt kunne tænke
sig at blive næste generalsekretær i Nato.

-

Rusland melder om ukrainske droneangreb på Krim
I dag kl. 05.28
https://nyheder.tv2.dk/udland/2023-07-16-rusland-melder-om-ukrainske-droneangreb-paa-krim

-

2023-07-16 kl 07.12
Putin peger på Wagner-chefs mulige efterfølger
5 min. siden
https://www.dr.dk/nyheder/udland/putin-peger-paa-wagner-chefs-mulige-efterfoelger-0

Andrej Trosjev har været involveret i Syrien-krigen. Måske har
han kurs mod chefpost i Wagner-gruppen.

-

2023-07-16 kl 07.42
26 min. siden
Ukraine og Rusland beskylder hinanden for angreb på civile i
Zaporizjzja
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/ukraine-og-rusland-beskylder-hinanden-angreb-paa-civile-i-zaporizjzja

-

2023-07-16 kl 07.42
13 min. siden
Rusland melder om ukrainske droneangreb mod Krim
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/rusland-melder-om-ukrainske-droneangreb-mod-krim

LIVE Seneste nyt om krigen i Ukraine
https://www.dr.dk/nyheder/udland/liveblog-faa-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine-her

29. juni 2023 kl. 16:42
https://www.dr.dk/nyheder/udland/liveblog-faa-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine-her?focusId=6112618
Sofie Dyjak
Stoltenberg: "Vi er blevet enige om en ny rotationsmodel for luft- og
missilforsvar"

____________________________

(Time now CET xx.xx)

Seneste nyt i krigen i Ukraine
I dag kl. 05.20
https://nyheder.tv2.dk/live/udland/2023-07-15-seneste-nyt-i-krigen-i-ukraine

Kl. 08.02
Russer afviser at have smuglet udstyr til brug i krigen i
Ukraine

Kl. 08.32
Efterretningstjeneste udpeger voksende problem for Ruslands
forsvar

Kl. 09.21
Ukrainske styrker tvinger russere ud af sydlige positioner,
melder Ukraine

Kl. 10.28
Sydkoreas præsident møder Zelenskyj under overraskelsesbesøg

Kl. 12.19
Ukraine melder at have skudt russiske droner

Kl. 14.37
To dræbt i Ukraine

Kl. 14.39
Sydkorea vil øge støtte til Ukraine

Kl. 15.26
Serbien sender humanitær støtte til Ukraine

Kl. 16.00
Ukraine: Wagner-gruppe øger indflydelse i Belarus

Kl. 16.43
Putin holder telefonmøde med Sydafrikas præsident

Kl. 17.29
18.000 har gennemført træningsprogram i Storbritannien

Kl. 18.13
Tre såret ved russisk angreb på by i Zaporizhzhia

Kl. 18.36
Zelenskyj opfordrer Sydkorea til at tilslutte sig erklæring

43 min siden (Time now CET 20.04)
Ukrainsk hær: Russisk fremrykning mislykket på fem fronter

Kl. 20.08
Rusland: Ukraine har planer om terrorangreb på russiske
atomkraftværker

Kl. 21.03
Russisk ret anholdt syv påståede medlemmer af nazigruppe

Kl. 21.34
Store ødelæggelser ved russisk angreb i Zaporizhzhia

Kl. 22.11
Luftalarm i store dele af Ukraine

New Link ...

Seneste nyt om krigen i Ukraine
I dag kl. 05.19
https://nyheder.tv2.dk/live/udland/2023-07-16-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine

Kl. 05.26
Rusland melder om ukrainske droneangreb på Krim

Kl. 05.32
Syv fængsles for planer om attentat på russiske journalister

Kl. 05.54
Rusland anklages for at bryde med aftale om omstridt region

Aserbajdsjan anklager søndag Rusland for ikke at leve op til
sine forpligtelser under våbenhvilen fra 2020, ...

(Time now CET 07.51)

2023-07-16 kl 07.42
11 min. siden
Elon Musk: Annoncesalg halveret på Twitter siden overtagelse

TV2:
2023-07-16 kl 07.44
For syvende gang på otte år bryder DSB sin kontrakt med staten: - Det er
kaos
41 min siden

Website https://sites.google.com/view/kall-tree File no 25401