Subject: IS tager ansvaret for Iran-bomber. Video viser russisk
kampfly i flammer, hævder Ukraine - News 2024-01-05
Date: Fri, 5 Jan 2024 01:50:26 +0100
25950 <65975253$0$708$1472...@news.sunsite.dk>
https://groups.google.com/g/dk.politik/c/uVKz_od6tXw/m/2_I3tfBFBQAJ

https://sites.google.com/view/kall-last-warning/files/24-xxx/24-5xx/24-557
> https://sites.google.com/view/kall-russia/files/24-xxx/24-5xx/24-557
> https://groups.google.com/g/dk.politik/c/QV6SbZnjF2k/m/-Tvku0UICAAJ

[ ... ]

https://www.icj-cij.org/public/files/case-related/182/182-20220316-PRE-01-00-EN.pdf

> Hvordan kan jeg hjælpe?
> How can I help?

[ ... ]

> Den danske Ukraine komite
>
> https://dendanskeukrainekomite.dk/
>
> Den danske Ukraine komite er stiftet for at hjælpe Ukraines
> forsvar. Vores formål er, med penge, at hjælpe Ukraine i
> landets kamp for frihed og fred.
>

> Søren Pind, ...
> Formand den danske Ukraine komite
> https://twitter.com/sorenpind
> https://twitter.com/sorenpind/status/1503739368502091784
>
> MobilePay på 924084
>
> Bankoverførsel: Reg. nr. 0542 Konto nr. 0000668633

2022-02-24, day no 55, Putin's illegal war of aggression on Ukraine

2022-03-04, day no 63, Sodom-warning-to-Russia

2022-03-16, day no 75, Judgment of the International Court of Justice

2022-09-26, day no 269, Nord Stream 1 + 2 saboteret (43*5 and 195)

2023-01-27, day no 27, Asteroid 2023 BU (11 years 744-connection ?)
2012-01-27, https://sites.google.com/view/et-footsteps/2012-01-27

2023-03-17, day no 76, ICC issues arrest warrant for Putin

Præsident Vladimir Putin går i kluntede sko med høje hæle og
snydehæle, fordi han er flov over sin manglende højde. Den slags
mænd er farlige, viser ny undersøgelse.

Søndag d. 11. juni 2023, kl. 08.34
https://www.berlingske.dk/globalt/putin-gaar-i-sko-med-snydehael-fordi-han-er-flov-over-sin-hoejde-den-slags

-

Først truede Putin med atomvåben, og så slap han militæret løs i
Ukraine
24. feb. 2022, 21:36
https://nyheder.tv2.dk/udland/2022-02-24-foerst-truede-putin-med-atomvaaben-og-saa-slap-han-militaeret-loes-i-ukraine

Kommentar:

Hvor har Putin dog *voldtaget* vores planet med sin psykopatiske
kynisme (og dermed fået forvandlet vores planet til helvedets
forgård)!

Et menneske, der forfører andre, og som selv er blevet *forført*
af djævelen (2 Tim 3,13) ...
https://www.biblegateway.com/passage/?search=2+Tim+3.13&version=DN1933

Putin fatter således ikke, HVOR han fører folk hen. KUN djævelen
ved det!

Satans slangeyngel hedder det på dansk!

Et Ord til dagen:

https://www.biblegateway.com/passage/?search=Zefanias%201&version=BPH

Zefanias 1, Bibelen på hverdagsdansk

„Jeg vil fjerne alt fra jordens overflade,” erklærer Herren.

3
„Jeg vil udrydde både mennesker og dyr.
Jeg vil fjerne alt, hvad der førte mennesket til fald,
sammen med de mennesker, der faldt.

Hele menneskeheden skal forsvinde fra jordens overflade.

... Min glødende vrede vil sætte verden i brand,
så hele jordens befolkning får en brat og frygtelig død.”

=>

Når du en dag *indser*, at du har korsfæstet Gud (Jesus), ...
Когда однажды вы *осознаете*, что распяли Бога (Иисуса), ...

https://www.biblegateway.com/passage/?search=Mat+25.40&version=BPH
https://www.biblegateway.com/passage/?search=Mat+25.31-&version=ERV-RU

... da kan det være, at dit syn på mange ting ændres!
... тогда ваш взгляд на многие вещи может измениться!

KANSKE du ligefrem *frivilligt* siger til Gud:
ВОЗМОЖНО, вы даже *добровольно* говорите Богу:

"Ske Din vilje, ikke min!”
"Да будет воля Твоя, а не моя!"

(Apropos: Den, man elsker, ønsker man ikke at skade)
(Кстати: ты не хочешь причинить боль тому, кого любишь)

=>

Dagens lovsange:

Tag Det Inderste - Mariagerfjord Frikirke // Stille Stunder
Jun 22, 2018
https://www.youtube.com/watch?v=rNZ31qfAXSk&list=PL-93BA8uTVW8yViJdAnciQyW-K5o_E-2u&index=43
Tekst og akkorder:
https://www.stillestunder.com/
https://www.stillestunder.com/s/Tag-det-inderste-D.pdf

+

Open The Eyes
| HEBREW & ARABIC WORSHIP(Live) [Worship Session]@SOLUIsrael
Shilo Ben Hod
122K subscribers
68K views 1 month ago ISRAEL
https://www.youtube.com/watch?v=qCIUI1I9V4o

00:00 Spontaneous worship
00:44 Hebrew worship
02:10 Arabic Worship
https://www.youtube.com/watch?v=qCIUI1I9V4o&t=130s
03:23 Mixed languages
05:14 Spontaneous worship
06:16 Behold The Lamb Of God

Den arabiske lovsang lyder MEGET smukt. Try it ... :-)
https://www.youtube.com/watch?v=qCIUI1I9V4o&t=130s
or ...
https://www.youtube.com/watch?v=_R0gkTvCRSw&list=PLr-nPP5zgSA-yGbg6D4xtcBJNXptstmb_
https://www.youtube.com/watch?v=qCIUI1I9V4o&list=PLr-nPP5zgSA-yGbg6D4xtcBJNXptstmb_&index=2

Interrupt from ...

Subject: [Den sidste nadver]
Israel raser mod Belgien og Spanien:
I spreder falske påstande og støtter terrorisme -
Re: ... News 2023-11-24
Date: Fri, 24 Nov 2023 22:12:23 +0100
25842 <656111b7$0$708$1472...@news.sunsite.dk>
https://groups.google.com/g/dk.politik/c/QlhbR710vwg/m/wyu0JFLKAAAJ

> https://sites.google.com/view/kall-litteratur/0/den-sidste-nadver
>
> Den sidste nadver
> en rejse blandt de efterladte kristne i den arabiske verden
> af Klaus Wivel
> Kristeligt Dagblads Forlag, 2013
> ISBN 978 87 7467 111 4

=>

Tanke til overvejelse:

Vil du have de samme *fanatiske* holdninger (...

fx. at folk skal dræbes, hvis de skifter religion, apropos
FNs Menneskerettighedserklæring artikel 18, som lyder ...
https://menneskeret.dk/files/media/dokumenter/om_os/om_menneskerettigheder_diverse/fn_verdenserklaering_fil.pdf

Enhver har ret til tanke-, samvittigheds- og
religionsfrihed: denne ret omfatter frihed til at skifte
religion eller tro og frihed til enten alene eller i
fællesskab med andre, offentligt eller privat, at give
udtryk for sin religion eller tro gennem undervisning,
udøvelse, gudsdyrkelse og overholdelse af religiøse
forskrifter.

...), hvis du ikke var muslim?

Hmm ...

Historiske *kendsgerninger*:

Jødisk exodus fra arabiske lande til Israel
https://da.wikipedia.org/wiki/J%C3%B8disk_exodus_fra_arabiske_lande_til_Israel

Fra 1948 til begyndelsen af 1970-erne forlod mellem
800.000–1.000.000 jøder deres hjem i den arabiske verden
for at flygte, eller de blev deporterede. 260.000 af dem
nåede Israel mellem 1948 og 1951, 600.000 frem til 1972. ...

Når man *deporterer* mennesker, da er det ikke andet end
rimeligt, at man så modtager tilsvarende antal flygtninge
(herunder deres børn, som de i mellemtiden har fået)!

1000 Patriot-missiler produceres i Tyskland: Kan nedskyde
russiske ballistiske missiler
5. januar kl. 11:16
https://ing.dk/artikel/1000-patriot-missiler-produceres-i-tyskland-kan-nedskyde-russiske-ballistiske-missiler

DR S136 lør 06 jan 00:02:51
5.januar dr.dk/nyheder 10:28

IRANSK TOPGENERAL SVÆRGER HÆVN

I dag kl. 10:28
Iransk topgeneral sværger hævn over IS for bombeangreb
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/iransk-topgeneral-svaerger-haevn-over-bombeangreb

-

I dag kl. 12:33
Mærsk sender samtlige skibe syd om Afrika
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/maersk-sender-samtlige-skibe-syd-om-afrika

-

Gaza har desperat brug for nødhjælp, men bureaukrati og
bombardementer skaber flaskehalse: En meget ond cirkel
I dag kl. 12:33
https://www.dr.dk/nyheder/udland/gaza-har-desperat-brug-noedhjaelp-men-bureaukrati-og-bombardementer-skaber

Det er blevet sværere at få nødhjælp ind i Gaza, siger Røde Kors
og Folkekirkens Nødhjælp.

-

Mærsk sender samtlige skibe væk fra risikofyldt farvand
I går kl. 12.43
https://nyheder.tv2.dk/business/2024-01-05-maersk-sender-samtlige-skibe-vaek-fra-risikofyldt-farvand

-

Højspændt situation i Det Røde Hav vil give ekstraregning til
virksomheder
I går kl. 12.58
https://nyheder.tv2.dk/business/2024-01-04-hoejspaendt-situation-i-det-roede-hav-vil-give-ekstraregning-til-virksomheder

-

I dag kl. 13:00
Korrespondent: Mærsk erkender, at Det Røde Hav ikke er farbart
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/korrespondent-maersk-erkender-det-roede-hav-ikke-er-farbart

-

Dansker har aldrig været i krig - alligevel vil Rusland dømme
ham som lejesoldat
I går kl. 14.36
https://nyheder.tv2.dk/udland/2023-12-29-dansker-har-aldrig-vaeret-i-krig-alligevel-vil-rusland-doemme-ham-som-lejesoldat

De russiske tiltaler er propaganda, der skal sælge den russiske
historie og afskrække potentielle fremmedkrigere, vurderer
ekspert.

-

-44 grader i Finland: Laveste temperatur i Norden i 25 år
I dag kl. 17:10
https://www.dr.dk/nyheder/vejret/44-grader-i-finland-laveste-temperatur-i-norden-i-25-aar

Både i Sverige, Norge og Finland har man den seneste tid haft
temperaturer omkring 40 graders frost.

-

DR S144 lør 06 jan 00:02:52
5.januar dr.dk/nyheder 18:29

11 PÅGREBET I IRAN FOR ANGREB

I dag kl. 18:29
11 pågrebet i Iran i forbindelse med dødeligt angreb ved
mindehøjtidelighed
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/11-paagrebet-i-iran-i-forbindelse-med-doedeligt-angreb-ved-mindehoejtidelighed

-

DR S145 lør 06 jan 00:02:52
5.januar dr.dk/nyheder 19:10

DUSØR FOR TIPS OM HAMAS-PENGEMÆND

2024-01-05 kl 19.48
38 min. siden
USA udlover millioner i dusør for tips, der kan føre til Hamas'
pengestrømme
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/usa-udlover-millioner-i-dusoer-tips-der-kan-foere-til-hamas-pengestroemme

-

Vesten bør frygte Putins nye fortælling, siger militæranalytiker
I går kl. 20.57
https://nyheder.tv2.dk/udland/2024-01-05-vesten-boer-frygte-putins-nye-fortaelling-siger-militaeranalytiker

Det kommer ikke bag på dansk militæranalytiker, at Ruslands
præsident nu skærper retorikken og inddrager Vesten yderligere i
konflikten i Ukraine.

-

9 ud af 10 børn i Gaza er udsat for alvorlig fødevaremangel
I går kl. 21:40
https://www.dr.dk/nyheder/udland/9-ud-af-10-boern-i-gaza-er-udsat-alvorlig-foedevaremangel

Intensiverede kampe, fejlernæring og spredning af sygdomme
bringer 1,1 millioner børn i Gazastriben i alvorlig fare, lyder
det fra Unicef.

LIVE: Krig mellem Israel og Hamas
LIVE: Israel under angreb
LIVE: Israel ramt af større missilangreb
https://www.dr.dk/nyheder/udland/live-israel-ramt-af-stoerre-missilangreb

i går kl. 12:10
https://www.dr.dk/nyheder/udland/live-krig-mellem-israel-og-hamas?focusId=7017552
Laura Kirkebæk-Johansson
Røde Halvmåne i Gaza: Vi har modtaget 5.283 lastbiler siden 21.
oktober

i går kl. 13:31
https://www.dr.dk/nyheder/udland/live-krig-mellem-israel-og-hamas?focusId=7017888
Birgitte Skovlund Asmussen
Myndigheder i Gaza: 162 palæstinensere dræbt i angreb de sidste
24 timer

i går kl. 15:24
https://www.dr.dk/nyheder/udland/live-krig-mellem-israel-og-hamas?focusId=7018360
Birgitte Skovlund Asmussen
Hizbollah har foretaget omkring 670 militæroperationer ved
grænsen til Israel

i går kl. 15:54
https://www.dr.dk/nyheder/udland/live-krig-mellem-israel-og-hamas?focusId=7018492
Birgitte Skovlund Asmussen
Billeder fra propalæstinensisk demonstration i Jordan

i går kl. 16:54
https://www.dr.dk/nyheder/udland/live-krig-mellem-israel-og-hamas?focusId=7018696
Birgitte Skovlund Asmussen
1.9 millioner palæstinensere er internt fordrevne i Gazastriben

i går kl. 17:27
https://www.dr.dk/nyheder/udland/live-krig-mellem-israel-og-hamas?focusId=7018784
Birgitte Skovlund Asmussen
WHO: Hospitaler og sundhedspleje i Gaza er blevet angrebet næsten
600 gange

i går kl. 18:10
https://www.dr.dk/nyheder/udland/live-krig-mellem-israel-og-hamas?focusId=7018919
Birgitte Skovlund Asmussen
Hizbollah: Libanon er særligt udsat over for israelske angreb,
hvis man ikke svarer igen på drab af Hamas-leder

i går kl. 19:13
https://www.dr.dk/nyheder/udland/live-krig-mellem-israel-og-hamas?focusId=7019258
Line Gjerlev
USA udlover millioner i dusør for tips, der kan føre til Hamas'
pengestrømme

i går kl. 19:16
https://www.dr.dk/nyheder/udland/live-krig-mellem-israel-og-hamas?focusId=7019292
Karen Nielsen
Et fransk og et jordansk fly har kastet medicinske forsyninger
ned til nødhospital i Gaza

i går kl. 21:22
https://www.dr.dk/nyheder/udland/live-krig-mellem-israel-og-hamas?focusId=7020422
Birgitte Skovlund Asmussen
Overlevende besøgte mindesmærke for ofre for angreb på Israelsk
festival

i går kl. 21:43
https://www.dr.dk/nyheder/udland/live-krig-mellem-israel-og-hamas?focusId=7020513
Maya Nissen
'Fremtiden for flere tusinde børn i Gaza hænger i en tynd tråd'

(Time now CET 00.37)

LIVE Seneste nyt om krigen i Ukraine
https://www.dr.dk/nyheder/udland/liveblog-faa-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine-her

i går kl. 13:39
https://www.dr.dk/nyheder/udland/liveblog-faa-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine-her?focusId=7017924
Birgitte Skovlund Asmussen
Ukraine: Rusland sendte 29 droner ind over landet i nat

i går kl. 14:07
https://www.dr.dk/nyheder/udland/liveblog-faa-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine-her?focusId=7018049
Birgitte Skovlund Asmussen
Ukraine: Vi har forårsaget alvorlig skade på russisk
kommandopost på Krim

i går kl. 14:42
https://www.dr.dk/nyheder/udland/liveblog-faa-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine-her?focusId=7018183
Birgitte Skovlund Asmussen
Nepal stopper med at udstede arbejdstilladelser til deres
borgere i Ukraine og Rusland

(Time now CET 00.37)

Seneste nyt om krigen i Ukraine
I dag kl. 05.23
Opd. I dag kl. 06.32
https://nyheder.tv2.dk/live/udland/2024-01-05-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine

Kl. 09.33
Angreb i Kherson dræber én og sårer syv

Kl. 10.35
Statisk frontlinje eller små russiske fremskridt præger krigen i
Ukraine, beretter efterretningstjeneste

Kl. 10.38
Tyskland leverer mere militær støtte til Ukraine

Kl. 11.22
2000 lastbiler venter på adgang til Ukraine under polsk blokade

Kl. 11.27
Ukraine har skudt 21 russiske droner ned natten til fredag ifølge
luftvåben

Kl. 12.54
Ti statsborgere dræbt i kamp — Nepal suspenderer
arbejdstilladelser til Rusland

Kl. 15.40
Udenlandske missiler brugt i Kharkiv, siger guvernør

Kl. 17.06
Kadyrov vil løslade fanger for at få fjernet sanktioner

Kl. 17.41
Minister truer Nordkorea med "høj pris"

Kl. 19.12
Video viser nedskydning af russiske droner

Kl. 20.30
Fagforenigsleder mistænkt for forsøg på bestikkelse af dommere

Kl. 21.11
Ukraine vil løse stridigheder med Polen

(Time now CET 00.37)

2024-01-06 kl 00.24
23 min. siden
USA's højesteret skal tage stilling til om Trump kan fjernes fra
stemmesedlen

TV2:
2024-01-06 kl 00.26
Lastbiler i kæmpe uheld på motorvej - chauffør filmede det hele
I går kl. 23.06

Website https://sites.google.com/view/kall-tree File no 25954
"Reserveret" *unødvendig* Google-idiot-klipperi
"Reserveret" *unødvendig* Google-idiot-klipperi

Kall, Mogens

未读,
2024年1月6日 07:20:201月6日
收件人
Ukraine angriber Krim med raketter

Subject: Ukraine: Vi har forårsaget alvorlig skade på russisk
kommandopost på Krim - News 2024-01-06
Date: Sat, 6 Jan 2024 00:45:04 +0100
25954 <65989482$0$708$1472...@news.sunsite.dk>
https://groups.google.com/g/dk.politik/c/iJnRM56jq78/m/UheeU_SQBQAJ
Dansk for begyndere:

Ordene 'til verdens ende' oversættes på følgende måde:

Til verdens røv

DR S153 lør 06 jan 08:33:32
6.januar dr.dk/nyheder 02:49

FN-CHEF: GAZA ER 'UBEBOELIGT'

I dag kl. 02:49
FN's humanitære chef: Gaza har vist os det værste ved menneskeheden
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/fns-humanitaere-chef-gaza-er-blevet-ubeboeligt

-

Gaza er blevet "ubeboeligt", advarer FN og kommer med opsang
I dag kl. 05.33
https://nyheder.tv2.dk/udland/2024-01-06-gaza-er-blevet-ubeboeligt-advarer-fn-og-kommer-med-opsang

-

Danske rederier fortsætter med at sejle i Det Røde Hav, selvom
Mærsk sejler syd om Afrika
I dag kl. 07:05
https://www.dr.dk/nyheder/penge/danske-rederier-fortsaetter-med-sejle-i-det-roede-hav-selvom-maersk-sejler-syd-om

Flere rederier sejler stadig i farvand, hvor Houthi-bevægelsen
angriber skibe.

-

Danskers mor dræbt i Gaza: 'Min mor er ikke Hamas'
I dag kl. 10:05
https://www.dr.dk/nyheder/udland/danskers-mor-draebt-i-gaza-min-mor-er-ikke-hamas

Danske Eyad Ayesh' mor og mormor er blevet dræbt i bombardementer
i Gaza, fortæller han til DR.

-

DR S160 lør 06 jan 12:31:13
6.januar dr.dk/nyheder 10:20

SENDER RAKETTER MOD ISRAEL

I dag kl. 10:20
Hizbollah sender raketter mod Israel som svar på dræbt
Hamas-leder
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/hizbollah-sender-raketter-mod-israel-som-svar-paa-draebt-hamas-leder

-

Zelenskyjs danske F-16-fly bliver forsinket
I dag kl. 11.31
https://nyheder.tv2.dk/2024-01-06-zelenskyjs-danske-f-16-fly-bliver-forsinket

-

I dag kl. 11:45
Danske F16-fly til Ukraine kommer, senere end man havde håbet på
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/danske-f16-fly-til-ukraine-kommer-senere-end-man-havde-haabet-paa

-

DR S163 lør 06 jan 12:31:14
6.januar dr.dk/nyheder 12:30

UKRAINE ANGRIBER KRIM MED RAKETTER

[ ... ]

Samtidig siger Ukraines luftvåben, at
det natten til lørdag har ramt den
russiske Saki-luftbase på Krims
vestkyst.

2024-01-06 kl 13.08
37 min. siden
Ukraine angriber Krim med raketter
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/ukraine-angriber-krim-med-raketter

Kommentar:

Saky (air base)
https://en.wikipedia.org/wiki/Saky_(air_base)

Map:
45.093056, 33.595
https://maps.app.goo.gl/boAharKGG19NPq2ZA

LIVE: Krig mellem Israel og Hamas
LIVE: Israel under angreb
LIVE: Israel ramt af større missilangreb
https://www.dr.dk/nyheder/udland/live-israel-ramt-af-stoerre-missilangreb

i dag kl. 01:01
https://www.dr.dk/nyheder/udland/live-krig-mellem-israel-og-hamas?focusId=7020856
Louise Lønsmann
Asmaa prøver at holde både sit eget og sin svigerindes spædbarn
i live: 'Kulden ender med at tage livet af hende'.

i dag kl. 02:44
https://www.dr.dk/nyheder/udland/live-krig-mellem-israel-og-hamas?focusId=7020885
Louise Lønsmann
FN's humanitære chef: Gaza er blevet 'ubeboeligt'

i dag kl. 05:50
https://www.dr.dk/nyheder/udland/live-krig-mellem-israel-og-hamas?focusId=7021014
Louise Lønsmann
Medier: Flere voldsomme sammenstød på Vestbredden i nat

25 min. siden (Time now CET 09.01)
https://www.dr.dk/nyheder/udland/live-krig-mellem-israel-og-hamas?focusId=7021412
Laura Kirkebæk-Johansson
Høje dødstal skaber et kolossalt pres på Israel

6 min. siden (Time now CET 09.01)
https://www.dr.dk/nyheder/udland/live-krig-mellem-israel-og-hamas?focusId=7021441
Laura Kirkebæk-Johansson
Hizbollah: Vi har ramt Israel med 62 raketter

i dag kl. 09:24
https://www.dr.dk/nyheder/udland/live-krig-mellem-israel-og-hamas?focusId=7021499
Laura Kirkebæk-Johansson
FN: 85 procent af indbyggerne i Gaza er fordrevet fra deres hjem

i dag kl. 10:25
https://www.dr.dk/nyheder/udland/live-krig-mellem-israel-og-hamas?focusId=7021639
Laura Kirkebæk-Johansson
Blinken skal diskutere krigen i Gaza med Erdogan

i dag kl. 11:38
https://www.dr.dk/nyheder/udland/live-krig-mellem-israel-og-hamas?focusId=7021807
Laura Kirkebæk-Johansson
Israel har angrebet Libanon

i dag kl. 11:44
https://www.dr.dk/nyheder/udland/live-krig-mellem-israel-og-hamas?focusId=7021826
Laura Kirkebæk-Johansson
22.722 personer er dræbt i Gaza

(Time now CET 13.18)

LIVE Seneste nyt om krigen i Ukraine
https://www.dr.dk/nyheder/udland/liveblog-faa-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine-her

i dag kl. 11:56
https://www.dr.dk/nyheder/udland/liveblog-faa-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine-her?focusId=7021866
Laura Kirkebæk-Johansson
Ukraine angriber Krim med raketter

i dag kl. 12:04
https://www.dr.dk/nyheder/udland/liveblog-faa-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine-her?focusId=7021891
Laura Kirkebæk-Johansson
Rusland vil tredoble produktionen af droner

i dag kl. 11:48
https://www.dr.dk/nyheder/udland/liveblog-faa-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine-her?focusId=7021837
Tobias Leth Klinge
Danske F16-fly til Ukraine kommer, senere end man havde håbet på

(Time now CET 13.15)

Seneste nyt om krigen i Ukraine
19 min siden
https://nyheder.tv2.dk/live/udland/2024-01-06-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine

20 min siden (Time now CET 08.58)
Ukraine fortsætter angreb mod Krim — fire missiler skudt ned,
siger Rusland

Kl. 09.07
Angreb kan være på vej — Rusland har blikket rettet mod
strategisk vigtig by, skriver tænketank

Kl. 09.24
Krim-luftbase ramt i angreb ifølge ukrainsk kommandør

Kl. 09.55
Rusland vil tredoble sin produktion af droner

Kl. 10.21
Luftalarmer lyder i hele Ukraine

Kl. 11.29
Danske F16-fly forsinkede i op til et halvt år, skriver avis

Kl. 11.40
Ti ukrainske regioner ramt af angreb det seneste døgn

Kl. 12.01
Rusland formår fortsat ikke at dominere luftrummet, melder
efterretningstjeneste

13 min siden (Time now CET 13.15)
Det russiske tabstal kan runde en halv million næste år,
vurderer Storbritannien

(Time now CET 13.15)

2024-01-06 kl 13.08
37 min. siden
Ukraine angriber Krim med raketter

TV2:
2024-01-06 kl 13.12
Salg af fastelavnsboller er allerede begyndt – den dyreste koster 75 kroner
43 min siden

Website https://sites.google.com/view/kall-tree File no 25955
0 个新帖子