2019 uge 23 (news samlet)

Kall, Mogens

De politiske vigtige nyhedsindlæg bliver løbende samlet i
et DATA-arkiv. Se ...
https://sites.google.com/site/kallpol4
Backup-system (aktiv om 0 dage): Input website + (0000 + x, x=45) ...
https://sites.google.com/site/kallpol40045

Forrige nyhedsindlæg samlet var:

Subject: 2019 uge 22 (news samlet)
Date: Mon, 27 May 2019 18:48:02 +0200, GMT 16:48
21495 news:5cec14c8$0$692$1472...@news.sunsite.dk
https://groups.google.com/d/msg/dk.politik/fihEQCu4PdQ/nY27WQPsAQAJ

-

I dag Mandag den 3. juni 2019 (dag 154 i året) er der 6159
dage til (16 år + 315 dage), at asteroiden Apophis *måske*
rammer ind i Jorden (2036-04-13, 127 år efter Tunguska) ...
https://sites.google.com/site/etfootsteps/home/tunguska

Dog har nye DATA ændret på dette. Se evt. file 21.428 ...
https://sites.google.com/site/etfootsteps/home/tunguska/21-428

Men vi beholder tælleren, fordi der er en sammenhæng mellem
Templets opførsel (276) og Tunguska 1908 (150) og så dette
*dating*-tidspunkt (?), idet tælleren peger på 7-stjernen
(150+177=277,78) i år 2036 netop "tilfældigvis" samtidig med,
at asteroiden Apophis kommer relativt tæt forbi.

Og muligvis kommer der en atomkrig (startende i Mellemøsten
ved fx. at Iran angriber Israel med A-våben) om ca. ...
https://sites.google.com/site/kallpol4/home/issues/nuclearwar/21-xxx/21-221

2434
dage til
Nuclearwar (see file 21.221)
(om ca. 6½ år, around 2026-01-31)

... ved mindre man - I TIDE - træffer sine modforanstaltninger
(og fx. opretter *brændbælter*, så ilden fra helvede IKKE
spredes)!

Og i dag er det også 2299 dage siden, at en stor asteroide
samt en meteor nær havde ramt og udslettet
Psykopatistan/Kleptokratistan (Rusland)! Se evt. ...

Date: Wed, 6 Mar 2019 14:28:09 +0100, GMT 13:28
21286 news:5c7fcaec$0$694$1472...@news.sunsite.dk
https://sites.google.com/site/kallpol4/home/countries/north-korea/21-xxx/21-286
https://sites.google.com/site/kallpol4/home/issues/goodwill/21-286
https://groups.google.com/d/msg/dk.politik/6Oc2rdQ-vG4/6VNBJw20BwAJ

> ET! Hvor meget står der på min goodwill-konto?...
>
> Og netop i det samme hørte jeg en røst fra Himlen (perhaps
> the voice of ET; altså en udenjordisk civilisation på besøg
> i vort solsystem eller rettere: en bejler til Menneskeheden),
> der sagde:
> (2019-03-06, Wednesday, day no 65, CET 14:15, GMT 13:15)
> - "Masser!§"

Se tillige ...

News:dk.livssyn.kristendom
News:dk.politik
News:dk.videnskab
News:no.kultur.folklore.ufo
Subject: Found 30 and 196 -
Re: Found 115 -
Re: Found 50 and 78 at Chernobyl disaster 1986-04-26 -
Re: Tunguska: Found 78 -
Re: Meteor eksploderede over Sibirien 2019-04-06, GMT 12:00
(T-17 and 7 days) -
Re: 2019 uge 15 (news samlet)
Date: Thu, 11 Apr 2019 09:21:46 +0200, GMT 07:21
21390 news:5caeeb12$0$701$1472...@news.sunsite.dk
Chernobyl disaster (Tjernobylulykken)
https://sites.google.com/site/kallpol4/home/issues/chernobyl/21-390
https://sites.google.com/site/etfootsteps/home/chernobyl/21-390
https://sites.google.com/site/etfootsteps/home/apophis/21-390
https://sites.google.com/site/etfootsteps/home/tunguska/21-390
https://sites.google.com/site/etfootsteps/home/markpointer-14/21-390
https://sites.google.com/site/etfootsteps/home/markpointer-30/21-390
https://sites.google.com/site/etfootsteps/home/markpointer-50/21-390
https://sites.google.com/site/etfootsteps/home/markpointer-78/21-390
https://sites.google.com/site/etfootsteps/home/markpointer-115/21-390
https://sites.google.com/site/etfootsteps/home/markpointer-196/21-390
https://groups.google.com/d/msg/dk.livssyn.kristendom/1-pfgcv8r74/lFNV1Br7AgAJ
https://groups.google.com/d/msg/dk.politik/IhSuyrBDmF0/j0dI6RziBAAJ
https://groups.google.com/d/msg/dk.videnskab/yzeSkItbCs4/cxkWlA8ZCgAJ
https://groups.google.com/d/msg/no.kultur.folklore.ufo/koRifFcgF9g/ggBb8KzVBwAJ

-

Tidens aktuelle litterære sætning:

https://sites.google.com/site/kalllitteratur/home/0/maa-jeg-godt-vaere-vred

Må jeg godt være vred?
af Ross Campbell

Kapitel 2:
Samfundet og vreden, side 18-25

side 20

Oprør mod autoriteterne

Mennesker, der aldrig har fået tilfredsstillet deres behov
for kærlighed, bliver vrede og lader ofte deres vrede
komme til udtryk i oprør. Og her har vi den egentlige
grund til respektløshed og anti-autoritære holdninger.

Kommentar:

Kan dette være årsagen til al den megen had (med vold, mord,
død og ødelæggelse), vi observerer i Mellemøsten ?

-

I denne uge vil de politiske hændelser blive indrapporteret her
under lovmusikken ...

Blessed Be The Name Of The Lord - Vineyard Music
Uploadet af bondservant007 den 16/04/2007
http://www.youtube.com/watch?v=RRbxEPn6khw

Og prøv også hebraisk lovsang ...
https://www.youtube.com/watch?v=chG6xRsX7ns&list=PLszhKo2cWmhOpG6GvcWZxg3yJP4-2pFXk

Og som noget særlig for alle Jer muslimer *anbefales* denne
video ...

Muslim woman who hated the Jews
and ended up falling in love with their King - JESUS!
Offentliggjort den 1. feb. 2018
https://www.youtube.com/watch?v=wzfVAb4q8ZU
Se tillige ...
https://www.oneforisrael.org/

-

Underskriv:

Nej tak til statens salg af DONG til Goldman Sachs ...
http://www.skrivunder.net/nej_tak_til_statens_salg_af_dong_til_goldman_sachs

(Det ér *snylteri* ikke at betale skat! Og det er ikke
nok bare at sige undskyld for at ha' medvirket til et
verdensomspændende økonomisk krak i 2008. Det er pyramidespil,
hvor vi, Verdensbefolkningen, bliver taberne! Og dét er unfair,
og skal forbydes ved lov!)

Afskaf kongehuset
http://www.skrivunder.net/afskaf_kongehuset

Alle har ret til liv
http://www.skrivunder.net/alle_har_ret_til_liv

Appel til regeringen - fordøm krigsforbrydelserne (i Aleppo)!
http://www.skrivunder.net/sanktioner_krigsforbrydelserne_i_aleppo

Underskriv (med tilsagn om økonomisk hjælp) ...
Boykot Banker kræver skyhøje renter for lån til økonomisk trængte
http://www.skrivunder.net/boykot_banker_kraver_skyhoje_renter_for_lan_til_okonomisk_trangte

Borgernes statsbank
https://www.skrivunder.net/borgernes_statsbank

Boykot Cannibalistan (China)
http://www.skrivunder.net/boykot_cannibalistan_china

Boykot Psykopatistan (Russia)
http://www.skrivunder.net/boykot_psykopatistan_russia
Psykopatistan (Russia) fortjener einem SMAT, nogen indvendinger ?
http://www.skrivunder.net/psykopatistan_russia_fortjener_einem_smat_nogen_indvendinger

Boykot Fanatistan
http://www.skrivunder.net/boykot_fanatistan

For tiden findes der desværre mange fanatiske lande, hvor
Menneskerettighederne krænkes. Heriblandt:
Libyen
Saudi Arabien
Afghanistan
Pakistan
Iran

Boykot Syrien
http://www.skrivunder.net/boycot_syria

Boykot Sminke
http://www.skrivunder.net/boykot_sminke

børn og unge max 37 timers arbejdsuge i skolen og weekenderne fri
http://www.skrivunder.net/born_og_unge_max_37_timers_arbejdsuge_i_skolen_og_weekenderne_fri

Danske Dommere skal oplyse, om de er medlem af Frimurerlogen
https://www.skrivunder.net/danske_dommere_skal_oplyse_om_de_er_medlem_af_frimurerlogen

Direkte demokrati nu
http://www.skrivunder.net/direkte_demokrati_nu

FINGRENE VÆK FRA LEJERNES PENGE
https://www.skrivunder.net/fingrene_vak_fra_lejernes_penge

Fokus på antibiotika
https://www.skrivunder.net/fokus_pa_antibiotika

Folkeafstemning om afskaffelse af politisk imunitet
https://www.skrivunder.net/folkeafstemning_om_afskffelse_af

For Ytringsfrihed på Facebook
https://www.skrivunder.net/for_ytringsfrihed_pa_facebook

Forbud mod Googles *hensynsløse* aggressive adfærd
https://www.skrivunder.net/forbud_mod_googles_hensynslose_aggressive_adfard

Forbud mod ikke-egnede bilister
http://www.skrivunder.net/forbud_mod_ikke-egnede_bilister

Forbud mod pyramidespil herunder aktier
http://www.skrivunder.net/signatures/forbud_mod_pyramidespil_herunder_aktier/

Forbud mod utidige valg
http://www.skrivunder.net/forbud_mod_utidige_valg

Gør straffen hårdere for udviste kriminelle (så de ikke tør
vende tilbage)
http://www.skrivunder.net/gor_straffen_hardere_for_udviste_kriminelle

Indfør Systembolaget for tobak og alkohol
http://www.skrivunder.net/indfor_systembolaget_for_tobak_og_alkohol

Ja tak til alle, der kan, skal i arbejde
http://www.skrivunder.net/ja_tak_til_alle_der_kan_skal_i_arbejde

Ja tak til, at det offentlige hjælper virksomheder igang
http://www.skrivunder.net/ja_tak_til_at_det_offentlige_hjalper_virksomheder_igang

Jøderne har ret til at tilbe' på Tempelbjerget
http://www.skrivunder.net/joderne_har_ret_til_at_tilbe_pa_tempelbjerget

Karantæne-reglerne SKAL overholdes mht. ebola
http://www.skrivunder.net/karantane-reglerne_skal_overholdes_mht_ebola

Nej til et moderne kontanthjælpsloft
http://www.skrivunder.net/nej_til_et_moderne_kontanthjalpsloft

Ophæv cølibatkravet
http://www.skrivunder.net/ophaev_coelibatkravet

Opret Forenede Demokratiske Nationer (FDN), United Democratic
Nations (UDN)
http://www.skrivunder.net/opret_forenede_demokratiske_nationer

Michail Chodorkovskij Ruslands repræsentant til De Forenede
Demokratiske Nationer
http://www.skrivunder.net/michail_chodorkovskij_russias_representative_to_united_democrati

"REKLAMER NEJ TAK" til postkassen burde være en selvfølge /miljøbevidsthed
https://www.skrivunder.net/reklamer_nej_tak_til_postkassen_burde_vare_en_selvfolge_miljobevidsthed

Send palæstinenserne hjem (til Sverige)
http://www.skrivunder.net/send_palastinenserne_hjem_til_sverige

Smid Ukraines ambassadør i Danmark ud af landet
http://www.skrivunder.net/smid_ukraines_ambassador_i_danmark_ud_af_landet
(Dette nu ikke længere aktuelt)

Stem på snUFO-partiet ...
http://www.skrivunder.net/stem_pa_snufo-partiet

Stop offentlig rygning, mennesker lider under passiv rygning ...
http://www.skrivunder.net/stop_offentlig_rygning_mennesker_lider_under_passiv_rygning

Støt israelsk medlemskab af NATO ...
http://www.skrivunder.net/stoet_israelsk_medlemskab_af_nato

Umyndiggjorte (handikappede) skal ha' ret til at stemme ...
https://www.skrivunder.net/umyndiggjorte-handikappede-skal-ha-ret-til-at-stemme

-

Jesu Krist Genkomst, Ja Tak
http://www.skrivunder.net/jesu_krist_genkomst_ja_tak

Interstellart bryllup, Ja tak
http://www.skrivunder.net/interstellart_bryllup_ja_tak

(Givetvis to sider af samme sag!)

-

Coming up world news:

UFO landed in Central Park ...

Eller måske rettere:

Above the hill of Zion!

Apropos ...
https://sites.google.com/site/etfootsteps/home/2009-03-02/08-520

-

UFO-Evaluering:
https://sites.google.com/site/etfootsteps/home/evaluation/001/21-119
https://sites.google.com/site/etfootsteps/home/evaluation/001/21-152b

2013-02-15-hændelsen above Russia:

Genstanden er for STOR til, at vi jordboere (herunder NASA) kan
*fuske* med den!

Ergo må den være *ægte*!

Found:

News:dk.livssyn.kristendom
Date: Thu, 11 Apr 2019 09:21:46 +0200, GMT 07:21
[...]

Test dit kærlighedssprog ...
http://kærlighedssprog.dk/kaerlighedssprog/test-dit-kaerlighedssprog/

Gennemgå profilen, når du er afslappet og har tid nok.

(Vælg en af følgende 2 muligheder:)

Nr. 1
Jeg er glad for at blive rost
Jeg kan lide at få et knus

Nr. 2
Jeg kan godt lide at ...

Med venlig hilsen,
Mogens Kall, The servant of Michael.
Last OUTPUT: 21501 news:5cecef81$0$695$1472...@news.sunsite.dk
https://groups.google.com/d/msg/dk.test/MRWueyeFrn8/-vJZiYkfBwAJ
Website https://sites.google.com/site/kalltree1 File no 21529

Kall, Mogens

Her lidt inspiration for (UFO)-jægere (ang. arbejdsmetoder)

File 21.530 ...
https://sites.google.com/site/etbible/home/hunter/21-530
https://sites.google.com/site/etfootsteps/home/hunter/21-530

Google-auto-translation:
From Danish to English (and many other languages)...
http://translate.google.com/translate?hl=en&sl=da&tl=en&u=https://sites.google.com/site/etbible/home/hunter/21-530Her
lidt inspiration for (UFO)-jægere (ang. arbejdsmetoder)

-

I Danmark er der udskrevet valg, og man kan bl.a. stemme på
- fatte det, hvem der kan - *Forbryder-banden* med
selskabstømning og hele molevitten!
https://sites.google.com/site/snufo000/home/stem-paa/forbryder-banden

Andre muligheder er ...

Idiot-partiet:
https://sites.google.com/site/snufo000/home/stem-paa/idiot-partiet/

Partilederen siger, at høn er chokeret over, hvor fattige
navnlig unge er i Danmark, at de går rundt med huller i
bukserne og åbenbart ikke har råd til nye!

:-)

Og som noget helt nyt har også et afsider-parti meldt sig på
banen. På spørgsmålet om hvem de vil pege på ved en
dronningerunde, svarer partiet, at ... det ved de ikke!

-

Dagens Ord:

https://www.biblegateway.com/passage/?search=Hos+2&version=BPH

Hoseas 2, Bibelen på hverdagsdansk (BPH)

Straf og genoprettelse

-

Dagens Ord fra ...

BibelLæserRingens andagtstekst
(fås som hæfte, der udgives 4 gange om året: jan, apr, jul og
okt), http://blr.dk/

https://www.biblegateway.com/passage/?search=Mat+8.28-34&version=BPH

Matthæus 8:28-34, Bibelen på hverdagsdansk (BPH)

Jesus sætter to ikke-jøder fri fra dæmonernes magt

-

Dagens Ord fra ...

Det Danske Bibelselskabs bibellæseplan 2019 ...
http://www.bibelselskabet.dk/ressourcer/bibellaeseplan

https://www.biblegateway.com/passage/?search=Mal+2.1-9&version=BPH

Malakias 2:1-9, Bibelen på hverdagsdansk (BPH)

Advarsel til præsterne

-

Dagens Ord fra ...

Et Ord til Dagen ...
http://www.ucb.dk/dagensord/

(Her kan du også få tilsendt gratis andagtsteksten i et hæfte
4 gange om året: dec, mar, jun og sep, og det er jo meget
smart, hvis man er væk på retræte eller noget andet.)

=== citat start ===

Ordet for 2019-06-03

Vær kreativ

" de fjernede ... taget over det sted, hvor han var ..."
Mark 2,4

Mary Engelbreit havde altid gerne villet illustrere
børnebøger, men en skolevejleder sagde til hende: "Det kan du
ikke. Vær praktisk. Få dig en uddannelse og undervis." Mary
begyndte at arbejde i en kunsthandel, lærte alt om handel og
lærte nogle kunstnere at kende, som havde gjort det, de
elskede, til en levevej. Styrket af forældrenes opbakning
sagde hun til sig selv: "Du kan godt blive kunstner. Hvis du
kan se det for dig, kan det lade sig gøre." Ved ikke at lade
sig bremse af hindringer på den mere konventionelle vej til
succes, blev Engelbreit en nationalt anerkendt kunstner og
lancerede sit eget magasin.

Proust sagde: "En rigtig opdagelsesrejse består ikke i at
finde nye landskaber, men i at have nye øjne."

Lær at tænke 'ud af boksen' og kæmp for det! Forvent at møde
udfordringer, men lad dem ikke svække din beslutning. Fire
mænd, der på grund af folkeskaren, ikke kunne få deres lamme
ven hen til Jesus, "fjernede ... taget over det sted, hvor
han var; og da de havde lavet hul, sænkede de båren med den
lamme ned." Jesus så troen i deres handling og belønnede den
ved at helbrede manden.

Du kan finde en udvej på næsten hvad som helst, når du lægger
handling til din tro og er udholdende.

Rebecca Barlow Jordan siger: "Sand kreativitet stopper ikke
på inspirationsstadiet. Mange igangsættere har prøvet og er
mislykkedes, fordi de ikke kunne overvinde forhindringer. Den
sande kunstner ser det færdige billede i tro. Vi er alle
kunstnere, og Gud har opgaver til os. Han opfordrer os også
til at nyde frugten af ??vores arbejde. Men den sande
velsignelse kommer ikke blot af at vide, at man har overvundet
vanskeligheder, men af at man værdsætter kreativitetens
guddommelige oprindelse og giver Gud æren."

=== citat slut ===

Der er stadigvæk kludder med Synkroniseringen! ... :-(

I andagtshæftet står der:

(
Her lidt inspiration for (UFO)-jægere (ang. arbejdsmetoder),
skønner jeg.
)

=== citat start ===

Ordet for 2019-06-03

Vær kreativ (2)

"For det er Gud, der virker i jer både at ville, og at
virke for hans gode vilje."
Fil 2:13

Du vil kun få gode ideer, hvis du sætter pris på ideer. Ellers
vil du passere gennem livet, ført af andre menneskers ideer.

Kreative tænkere:

1.
Udforsker alle muligheder.

At udforske en lang række muligheder hjælper med at stimulere
din fantasi, og fantasi er afgørende for kreativitet. Albert
Einstein sagde: "Fantasi er vigtigere end viden." Hvorfor?
Fordi den leder efter nye måder at sætte din viden i spil.

2.
[Kreative tænkere:]
Kan rumme uklarhed.

Kreative mennesker har ikke behov for at fjerne usikkerhed. De
ser alle slags uoverensstemmelser og mangler i tilværelsen, og
de glæder sig over at udforske disse mangler eller over at
bruge deres fantasi til at udfylde dem. Når du støder på et
uopfyldt behov, kan du enten konkludere, at der ikke kan gøres
noget ved det, eller du kan bede over det og finde en måde at
løse det på. (Fil 4,9)

3
[Kreative tænkere:]
Hylder det 'skæve'.

Kreativitet udforsker den 'skæve' vej. Kingman Brewster,
tidligere præsident for Yale University, sagde: "Der er en
sammenhæng mellem kreativitet og det excentriske. Så vi må
alle lide under at virke 'skøre'. For at være kreativ må du
være villig til at tolerere originalitet og 'de skæve
vinkler'.

4
[Kreative tænkere:]
Er ikke bange for fejl.

Den amerikanske filosof Charles Frankel sagde: "Angst er den
afgørende betingelse for intellektuel og kunstnerisk
skabelse." Kreativitet kræver, at man er parat til at se dum
ud. Det betyder at turde gå ud på en gren vel vidende, at
grene kan knække. Kreative mennesker ved alt dette og bliver
stadig ved med at lede efter nye ideer. De nægter at lade de
ideer, der ikke virker, forhindre dem i at finde de ideer,
der virker.

=== citat slut ===

Kommentar:

Hmm ... (memory on from) ...

News:dk.livssyn.kristendom
News:dk.politik
News:dk.videnskab
News:no.kultur.folklore.ufo
Subject: Adam-930 indeholder en *skjult* information vedr.
Apophis 474 -
Re: 2019 uge 22 (news samlet)
Date: Sun, 2 Jun 2019 10:53:39 +0200, GMT 08:53
21526 news:5cf38e9d$0$696$1472...@news.sunsite.dk
https://sites.google.com/site/etbible/home/apophis/21-526
https://sites.google.com/site/etbible/home/markpointer/63/21-526
https://sites.google.com/site/etbible/home/match-the-pictures/21-526
https://groups.google.com/d/msg/dk.livssyn.kristendom/hpf8ZehSU48/MhIUVI3yCAAJ
https://groups.google.com/d/msg/dk.politik/fihEQCu4PdQ/DWuV6_CyBAAJ
https://groups.google.com/d/msg/dk.videnskab/CQcU6ObWawg/gnnESB5BBgAJ
https://groups.google.com/d/msg/no.kultur.folklore.ufo/z6fM9LZK7-0/xZjV-kZGBQAJ

> [...]
> skole. Deres nummerplader var (vist nok) følgende:
>
> AU 20 529
> AU 20 778
>
> Og bevares!
>
> Det ku' da godt være en tilfældighed, men jeg har faktisk
> aldrig før set så ens nummerplader, og så sku' de mødes. En
> ung indvandrer fra Mellemøsten gik i hvert fald over til den
> anden bil og talte med chafføren, som om de kendte hinanden.
>
> Kanske var der tale om noget relateret til salg af ulovlige
> stoffer, men ...
>
> Det ku' også dække over noget relateret til Samsons gåde!

[ ... ]
> Men måske har vi fået besøg af en, der vitterlig ønsker at
> knække Samsons gåde med henblik på ... Yopu know: Nærkontakt
> af 3. grad!

Ved I, hvad jeg har haft lyst til (i længere tid)?

Jeg har haft lyst til at skrive med kridt på et offentligt
sted en besked (til Hebr. 13,2 and his friends) ... :-)

Det ku' fx. være følgende:

5210 = 5880½-Apophis = ½ tid

Found:
Markpointer Enok-365 at Apophis ½ time

2 * Pi * radius = omkreds
2 * Pi * radius = 360
2 * Pi * radius = 600

Found:
172 + 144 + 284 = 600
144 = 1,44 Sun (Supernova Explosion type 1A)
600 = omkreds

65:
Delta Crater-NazcalinesPeru = 64,6... (Enok-65 ?)

175:
Delta Crater-TempleIsrael = 175
Delta Crater-EgyptPyramid = 172
Delta EgyptPyramid-Temple = 6,59...
3 + 172 -> 175
=>
3 + 6,59... -> 9,59... (Cygnus A galactic latitude/600)

75:
(Plate tectonics)
Delta America-Africa = 75 (Abram/Isak ?)
Moses-Water-Wall 430 = Mid-Atlantic Ridge ?
144 + 43 = 187
144 + 61 = 205
Found Adam-930,130 ... 187 (987)-> ... (430) ... 205
Tara-205 = _75-Abram
Tara-130 = __0-Abram born
Tara-_70 = -60-Abram
Search 130,70
Found *many* (>20) ...

Hvis man fx. skrev det på asfalten i en skolegård, da ville
nok de fleste skolebørn nok IKKE "gribe bolden". Men enkelte
(ved navn Kanzi) KUNNE finde på at forsøge at løse Samsons
gåde, skønner jeg!

Børn er nemlig - som hovedregel - kreative. De tegner og maler
og *leger* med tingene og BURDE ikke være bange for at begå
fejl (apropos 'prøve- og fejle-indlæringen') ... :-)
Se evt. ...
https://sites.google.com/site/kallscie/home/psychology/hus/08-265

> [...]
>
> [Det] var ellers svære at få fat i, disse her rangler, for
> spædbørnene havde endnu ikke helt lært at styre og
> kontrollere bl.a. arm-bevægelserne.
> Dog kunne mødrene ligefrem iagttage, hvordan spædbørnene
> deres dag for dag blev mer' og mer' dygtige.
> Det var som om de prøvede sig frem og så kom til at
> ramme ved siden af forbi målet. Men fejltagelsen denne blev
> nu af barnet brugt til at *korrigere*, således at næste
> forsøg på at få fat i ranglen, lignede den forrige ret
> meget, men havde en lille nuance-forskel. Armbevægelsen var
> blevet flyttet lidt til højre (eller venstre).

(
Og derfor er tæv *forbudt*, alle I *hjernevaskede* religiøse
galninge fra Al Qauda und so weiter!
Indlæringen SKAL foregå i et forum at *tryghed* UDEN trusler
om dit og dat!
Forstået?
Barnets udvikling *afhænger* af, at det får lov til at prøve
sig frem og fejle undervejs!
Så ... SLUT med at banke børnene på Koranskolerne i Pakistan
und so weiter!
)

Hmm ...

En gang til for prins Knud (og hans indoktrinerede "venner":

[...]

og NAVNLIG *leger* med tingene, så ...

Please, tell me Samsons gåde:

HVORDAN når jeg frem til tallet 278?

-

TODAY'S BIBLE VERSE (from CBN) ...
http://www1.cbn.com/cbnnews/cwn
http://bible.cbn.com/#!/reading-plan/1/
http://www1.cbn.com/devotions

2019-06-02, CET 11:3x, GMT 09:3x:

"And since I, your Lord and Teacher, have washed your feet,
you ought to wash each other's feet."
John 13:14

-

Mogens Kall skrev ...

Subject: 2019 uge 23 (news samlet)
Date: Mon, 3 Jun 2019 07:29:58 +0200, GMT 05:29
21529 news:5cf4b05e$0$696$1472...@news.sunsite.dk
https://groups.google.com/d/msg/dk.politik/dJl1FrWA4EQ/T9H-uWf2BAAJ
> [...]
> Mogens Kall, The servant of Michael.
> --
> Coming up news: Iran hit by a Asteroid. Iran is no more (Jer.49,34-) ?

19:52

samt ...

Verdensberømt band sagsøger dansk spil-producent
02. jun. 2019, 20:13 ...

-

NRK:
2. juni 2019 kl. 13:04

-

21530

Kall, Mogens

ET-Break to Cannibalistan (China): Min vrede er blusset op mod Jer

File 21.531 ...
https://sites.google.com/site/kallpol4/home/countries/china/21-xxx/21-531

Google-auto-translation:
From Danish to Chinese (Simplified) (and many other languages)...
http://translate.google.com/translate?hl=en&sl=da&tl=zh-CN&u=https://sites.google.com/site/kallpol4/home/countries/china/21-xxx/21-531

News:dk.livssyn.kristendom
News:dk.politik
News:dk.videnskab
Subject: Her lidt inspiration for (UFO)-jægere (ang. arbejdsmetoder) -
Re: 2019 uge 23 (news samlet)
Date: Mon, 3 Jun 2019 09:39:11 +0200, GMT 07:39
21530 news:5cf4cea9$0$703$1472...@news.sunsite.dk
https://sites.google.com/site/etbible/home/samson-s-riddle/21-530
https://groups.google.com/d/msg/dk.livssyn.kristendom/6f4VLW98vYk/RwwfYBE9CQAJ
https://groups.google.com/d/msg/dk.politik/dJl1FrWA4EQ/sXXQAHX9BAAJ
https://groups.google.com/d/msg/dk.videnskab/pRj1SN-gfE8/eD5BwYTiBQAJ
https://groups.google.com/d/msg/no.kultur.folklore.ufo/wjwSOMNMQRc/pljLEsuQBQAJ

-

Date: Mon, 3 Jun 2019 07:29:58 +0200, GMT 05:29
> [...]
> Website https://sites.google.com/site/kalltree1 File no 21529

ET-Break to Cannibalistan (China): Min vrede er blusset op mod Jer

Eksplosion og skud ved lejr i Sudan

-

Kina og USA rasler med sablerne: Taiwan risikerer at blive en brik i
stormagtsspillet
02. Jun. 2019 kl. 20:31
https://www.dr.dk/nyheder/udland/kina-og-usa-rasler-med-sablerne-taiwan-risikerer-blive-en-brik-i-stormagtsspillet

Kommentar:

Hmm ... (memory on from 'smoke them out') ...

News:dk.politik
News:no.kultur.folklore.ufo
Subject: Target 50?: Eksplosjonar i Dzerzjinsk (Russland) på
eit anlegg som produserer sprengstoff -
Re: 2019 uge 22 (news samlet)
Date: Sat, 1 Jun 2019 15:24:22 +0200, GMT 13:24
21522 news:5cf27c8f$0$702$1472...@news.sunsite.dk
https://sites.google.com/site/kallpol4/home/countries/russia/21-xxx/21-522
https://sites.google.com/site/kallpol4/home/issues/smoke-them-out/21-xxx/21-522
https://sites.google.com/site/etfootsteps/home/2019-06-01/21-522
https://groups.google.com/d/msg/dk.politik/fihEQCu4PdQ/9DHm-SFzBAAJ
https://groups.google.com/d/msg/no.kultur.folklore.ufo/vLmIO4DBY7A/-1QTCXgGBQAJ

Som tidligere sagt:

Subject: Re: 2019 uge 22 (news samlet)
Date: Sun, 2 Jun 2019 13:51:35 +0200, GMT 11:51
21528 news:5cf3b851$0$693$1472...@news.sunsite.dk
https://groups.google.com/d/msg/dk.politik/fihEQCu4PdQ/vMZyjaa8BAAJ

> Kinesisk minister forsvarer blodig indgriben i 1989
> 02. jun. 2019, 13:15 ...
>
> Kommentar:
>
> Bare rolig. I skal nok få alle de tæv, I fortjener,
> *modbydelige* massemordere!

Men bevares!

Hvis du insisterer, så kan vi da godt *fremskynde* den
processe:

ET! Hvor MEGET står der på min Goodwill-konto hos Jer?

Jeg, "Kanzi", vil gerne hermed hæve et passende beløb til at
irettesætte en *møgunge*!...

Og netop i det samme hørte jeg en røst fra Himlen (perhaps
the voice of ET; altså en udenjordisk civilisation på besøg
i vort solsystem eller rettere: en bejler til Menneskeheden),
der sagde:
(2019-06-03, Monday, day no 154, CET 11:05, GMT 09:05)
- "Min vrede er blusset op mod Jer,"

11:06
- "fordi"

11:06
- "I *krænker* min brud!"

https://www.youtube.com/watch?v=8V9RbarhPIA&list=PLszhKo2cWmhOpG6GvcWZxg3yJP4-2pFXk&index=40

11:18
- "Target found"

(
11:21
- "And destroyed."
)

11:21
- "And destroyed."

-

DR S165 man 03 jun 09:41:42
3.juni dr.dk/nyheder 06:02

FAGFORENINGER MOBBER DERES ANSATTE
Selv om fagforeninger kommer efter
arbejdsgivere, hvis de ikke behandler
deres ansatte ordentligt, så døjer
flere fagforbund selv med dårligt
arbejdsmiljø.
Det viser en aktindsigt hos
Arbejdstilsynet i antallet af påbud
givet til fagforeninger fra 2016 til
2018.
I alt har tilsynet givet seks påbud på
grund af dårligt psykisk arbejdsmiljø
fra 2016 til 2018 til fagforbundene 3F,
Dansk Sygeplejeråd, HK, Prosa og
hovedorganisationen FTF, som nu er lagt
sammen med LO.
Fire af de seks påbud handler primært
om, at ansatte bliver mobbet af
kolleger eller ledere. De sidste to
handler om højt arbejdspres og stress.

-

DR S168 man 03 jun 09:41:42
3.juni dr.dk/nyheder 07:23

EKSPLOSION OG SKUD VED LEJR I SUDAN
En fredelig overgang til demokrati i
Sudan er endt i konfrontation.

I de tidlige morgentimer begyndte
soldater at afspærre gader i
hovedstaden Khartoum og rykke frem mod
en protestlejr ved militærets
hovedkvarter.

Nyhedsbureauerne AP og Reuters
rapporterer om eksplosioner, skudsalver
og anholdelser af civile. En
lægeorganisation, der er knyttet til
protestbevægelsen, siger, at mindst to
personer er blevet dræbt, mens flere er
hårdt såret.

Demonstranternes ledere opfordrer deres
støtter til at komme til området.

-

DR S171 man 03 jun 09:41:43
3.juni dr.dk/nyheder 09:30

KRÆVER HANDLING I DAN-BUNKERING-SAG
Nye oplysninger, om at Dan-Bunkering
sidste år blev politianmeldt af sin
egen bank for mulige brud på EU's
Syrien-sanktioner, får nu flere
medlemmer af Folketingets Retsudvalg
til at kræve hurtig handling.

- For mig lyder alle alarmklokker. Når
en bank går ind og advarer
myndighederne, bør man forstå, at det
er alvorligt, siger Socialdemokratiets
retsordfører Trine Bramsen.

Også Dansk Folkepartis Peter Skaarup og
De Konservatives Naser Khader mener, at
politianmeldelsen fra banken rejser nye
spørgsmål om politiets ageren i sagen.

-

171
[...]

Kall, Mogens

Frit Danmark (1940-45): Husk at stemme på onsdag -

File 21.532 ...
https://sites.google.com/site/kallpol4/home/issues/frit-danmark/21-532
https://sites.google.com/site/snufo000/home/stem-paa/frit-danmark/21-532

Google-auto-translation:
From Danish to English (and many other languages)...
http://translate.google.com/translate?hl=en&sl=da&tl=en&u=https://sites.google.com/site/snufo000/home/stem-paa/frit-danmark/21-532
Se evt. ...

News:dk.livssyn.kristendom
News:dk.politik
News:dk.videnskab
Re: 2019 uge 23 (news samlet)
Date: Mon, 3 Jun 2019 09:39:11 +0200, GMT 07:39
2019-06-03, CET 11:3x, GMT 09:3x:

"So now I am giving you a new commandment: Love each other.
Just as I have loved you, you should love each other."
John 13:34

-

Mogens Kall skrev ...

Date: Mon, 3 Jun 2019 07:29:58 +0200, GMT 05:29
> [...]
> Mogens Kall, The servant of Michael.
> --
> Coming up news: Iran hit by a Asteroid. Iran is no more (Jer.49,34-) ?

News:

Frit Danmark (1940-45):

Input memory from ...

Subject: ET-Break to Cannibalistan (China):
Date: Mon, 3 Jun 2019 11:23:23 +0200, GMT 09:23
21531 news:5cf4e714$0$702$1472...@news.sunsite.dk
https://sites.google.com/site/kallpol4/home/countries/china/21-xxx/21-531
https://groups.google.com/d/msg/dk.politik/dJl1FrWA4EQ/sHMgLiUDBQAJ

> [...]

> der sagde:
> (2019-06-03, Monday, day no 154, CET 11:05, GMT 09:05)

Demokrati er desværre IKKE noget selvfølge, så *ær*
dem, der ofrede deres liv (fx. under 2. Verdenskrig),
så at du (og dem, som du holder af) kan leve i frihed
bag sikre og anerkendte grænser.

Du kan *ære* dem ved at afgive stemme til Folketingsvalget
på onsdag, Grundlovsdag, UANSET hvem du stemmer på eller
stemmer blankt, fordi du herved indirekte siger med din
handling, at du *påskønner* deres indsats, at du IKKE ta'r
demokratiets frihed bare som en selvfølge!

Amen?

-

21532

Kall, Mogens

Lars Løkke nær ramt af nedfalden tagsten 10:41. Hvis jeg var
statsministeren, da ville jeg takke Gud for *englevagt* ... :-)

File 21.533 ...
https://sites.google.com/site/snufo000/home/stem-paa/mystiske-haendelser/21-533

Google-auto-translation:
From Danish to English (and many other languages)...
http://translate.google.com/translate?hl=en&sl=da&tl=en&u=https://sites.google.com/site/snufo000/home/stem-paa/mystiske-haendelser/21-533

Andre nyheder:

Frit Danmark (1940-45): Husk at stemme på onsdag -

Militæret rykker ind: Eksplosioner og skud ved protestlejr i Sudan

-

[...]

Og så er der minsandten OGSÅ kommet et helt nyt parti på
banen med navnet: Mystiske hændelser ...
https://sites.google.com/site/snufo000/home/stem-paa/mystiske-haendelser/21-533
Se evt. ...

News:dk.livssyn.kristendom
News:dk.politik
News:dk.videnskab
Re: 2019 uge 23 (news samlet)
Date: Mon, 3 Jun 2019 09:39:11 +0200, GMT 07:39
Date: Mon, 3 Jun 2019 07:29:58 +0200, GMT 05:29
> [...]

statsministeren, da ville jeg ...

Militæret rykker ind: Eksplosioner og skud ved protestlejr i Sudan

Danske Bank har politianmeldt bunkerfirma i sag om krigsbrændstof
kl. 06:02
https://www.dr.dk/nyheder/indland/danske-bank-har-politianmeldt-bunkerfirma-i-sag-om-krigsbraendstof

-

[...]

https://www.dr.dk/nyheder/indland/fagforeninger-mobber-deres-ansatte

-

DR S168 man 03 jun 09:41:42
3.juni dr.dk/nyheder 07:23

[...]

kl. 07:23
https://www.dr.dk/nyheder/udland/militaeret-rykker-ind-eksplosioner-og-skud-ved-protestlejr-i-sudan

-

[...]

Politikere kræver handling efter ny politianmeldelse i jetbrændstof-sag
kl. 09:30
https://www.dr.dk/nyheder/indland/politikere-kraever-handling-efter-ny-politianmeldelse-i-jetbraendstof-sag

-

'Udrenset' nordkoreaner dukker op ved Kims side
kl. 10:26
https://www.dr.dk/nyheder/udland/udrenset-nordkoreaner-dukker-op-ved-kims-side

-

Justitsminister kræver svar fra Bagmandspolitiet i brændstofsag
kl. 12:04
https://www.dr.dk/nyheder/indland/justitsminister-kraever-svar-fra-bagmandspolitiet-i-braendstofsag

-

171
12:04

samt ...

Selvmordsbomber dræber 14 uden for moské i syriske Azaz
03. jun. 2019, 06:08
http://nyheder.tv2.dk/udland/2019-06-03-selvmordsbomber-draeber-14-uden-for-moske-i-syriske-azaz

Blandt de 14 dræbte i et bilbombeangreb i Azaz er fire børn.
Hidtil har ingen taget skylden for angrebet.

[ ... ]

Angrebet skete, da en selvmordsbomber sprængte sin bil i
luften nær en moské i Azaz, der kontrolleres af oprørere
støttet af Tyrkiet.

[ ... ]

Det står ikke umiddelbart klart, hvem der står bag søndagens
angreb.

-

Mystik efter møde med Trump - har Kim Jong-un skudt sine rådgivere?
03. jun. 2019, 06:26
http://nyheder.tv2.dk/udland/2019-06-03-mystik-efter-moede-med-trump-har-kim-jong-un-skudt-sine-raadgivere

-

Lars Løkke nær ramt af nedfalden tagsten
03. jun. 2019, 11:46 Opd. 03. jun. 2019, 11:54
http://nyheder.tv2.dk/politik/2019-06-03-lars-loekke-naer-ramt-af-nedfalden-tagsten

Statsminister Lars Løkke Rasmussen (V) var mandag formiddag
tæt på at blive hovedperson i en alvorlig ulykke, da han blev
interviewet foran Nationalmuseet i København.

Midt i interviewet faldt der nemlig en tagsten ned fra cirka
12 meters højde, og den landede lige ved siden af Lars Løkke
Rasmussen.

[ ... ]

Tagstenen faldt ned klokken 10.41, og ingen kom til skade ved
hændelsen.

Kommentar:

Hvis jeg var statsministeren, da ville jeg tilføje ordene: Tak
Gud, min Skaber, for *engelvagt*! ... :-)

Kom, lad os fortsætte lovsangen:
Lechu Venashuva
https://www.youtube.com/watch?v=cZvKjYi7VeY&list=PLszhKo2cWmhOpG6GvcWZxg3yJP4-2pFXk&index=38

Og herigennem *ære* vor Gud!

-

104 SVT Text Måndag 03 jun 2019

SVT Text

* = efter kl 06 Nyhetsrullen 188

* Syrien: Israelisk robot-attack.....130
* Våldsamt vid protester i Sudan.....131
Fempartiregering i Finland.........132

Ledaren för Republikanerna avgår...133
800 får lämna syriskt läger........134
President får kritik för terrordåd 135

Kryssningsfartyg rammade turistbåt 136
Nytt utbrott i Etna på Sicilien....137
Kina om massakern: Korrekt policy..138

Klättrare räddade från Himalaya....139
* Notiser: Migrantbåt kapsejsade.....148

-

130 SVT Text Måndag 03 jun 2019
UTRIKES PUBLICERAD 3 JUNI

Syrien: Israelisk robot-attack

Israel har för andra gången på ett
dygn avfyrat robotar mot mål i Syrien,
uppger den syriska statliga nyhets-
byrån Sana och hänvisar till källor
inom militären.

En flygbas i provinsen Homs ska ha
träffats i en svarsattack efter ett
tidigare syriskt angrepp.

Enligt det oppositionella Syriska
människorättsobservatoriet (SOHR)
miste fem personer livet. Förutom
syriska soldater befann sig både
iranska styrkor och Hizbollah på
basen, uppger SOHR.

-

131 SVT Text Måndag 03 jun 2019
UTRIKES PUBLICERAD 3 JUNI

Våldsamt vid protester i Sudan

Minst nio personer uppges ha dödats
och flera skadats i Sudans huvudstad
Khartum på måndagsmorgonen i samband
med att sudanesiska säkerhetsstyrkor
försökt skingra protester mot militär-
juntan i landet, uppger lokala medier.

Tv-sändningar visar kaotiska scener
med demonstranter som flyr. Ett vittne
säger till Reuters att poliser slagit
med batonger mot demonstranter i ett
försök att hindra dem från att åter-
vända till protestplatsen.

I landets näst största stad Omdurman
blockerar tusentals demonstranter
vägar och bränner bildäck.

-

134 SVT Text Måndag 03 jun 2019
UTRIKES PUBLICERAD 2 JUNI

800 får lämna syriskt läger

Ca 800 kvinnor och barn kommer att
släppas från lägret al-Hol i Syrien,
meddelar myndigheter i de kurdiskt
kontrollerade norra delarna av landet.

Samtliga är syrier och beskedet kommer
efter krav från den arabiska
lokalbefolkningen, uppger en ledare
för det kurdiska styret.

Om frisläppandet genomförs skulle det
vara det första i sitt slag från
al-Hol, som beskrivits som överfullt
med sanitära problem och sjukdomar. I
lägret befinner sig många av de barn
och fruar till IS-anhängare som an-
tingen är på flykt eller har dödats.

-

NRK:
2. juni 2019 kl. 13:04

-

21533

Kall, Mogens

Re: Lars Løkke nær ramt af nedfalden tagsten 10:41. Hvis jeg var
statsministeren, da ville jeg takke Gud for *englevagt* ... :-) - Re:
2019 uge 23 (news samlet)

File 21.534 ...
https://sites.google.com/site/snufo000/home/stem-paa/mystiske-haendelser/21-534
Hacker-attack (Hackerangreb):
https://sites.google.com/site/kallpol4/home/issues/hacker-attack/21-xxx/21-534
https://sites.google.com/site/kallpol4/home/countries/denmark/21-xxx/21-534
Friendly fire:
https://sites.google.com/site/kallpol4/home/issues/friendly-fire/21-534
Smoke them out:
https://sites.google.com/site/kallpol4/home/issues/smoke-them-out/21-xxx/21-534
Terminator:
https://sites.google.com/site/kallpol4/home/issues/terminator/21-534
Warning: The Dog may bite (hundeluftnings-et-eller-andet):
https://sites.google.com/site/snufo000/home/stem-paa/hundeluftnings-partiet/21-534

Google-auto-translation:
From Danish to English (and many other languages)...
http://translate.google.com/translate?hl=en&sl=da&tl=en&u=https://sites.google.com/site/snufo000/home/stem-paa/hundeluftnings-partiet/21-534

-

Den 03-06-2019 kl. 12:47 skrev Kall, Mogens:

Subject: Lars Løkke nær ramt af nedfalden tagsten 10:41.
Date: Mon, 3 Jun 2019 12:47:54 +0200, GMT 10:47
21533 news:5cf4fae3$0$693$1472...@news.sunsite.dk
https://sites.google.com/site/snufo000/home/stem-paa/mystiske-haendelser/21-533
https://groups.google.com/d/msg/dk.politik/dJl1FrWA4EQ/P1QLS8EHBQAJ
[ ... ]

> [...]
>
> Kommentar:
>
> Hvis jeg var statsministeren, da ville jeg tilføje ordene: Tak
> Gud, min Skaber, for *engelvagt*! ... :-)

Hmm ... (memory on from) ...

https://sites.google.com/site/kallpol4/home/issues/hacker-attack

2019-05-13, CET 12:58, GMT 10:58 File 21.466-sabotage. *Kill* them, ET!
2019-05-14, CET 00:28, GMT 22:28
2019-05-14, CET 00:45, GMT 22:45
2019-05-14, CET 01:22, GMT 23:21
2019-05-15, CET 23:49, GMT 21:49
2019-05-17, CET 08:36, GMT 06:36
2019-05-27, CET 07:52, GMT 05:52
2019-06-01, CET 03:29, GMT 01:29, Samson har en gåde (delay 26m)
2019-06-02, CET 08:21, GMT 06:21
2019-06-03, CET 10:16, GMT 08:16

Hovedmistænke FORTSAT Psykopatus-Putin and his men!

Men Iran, Cannibalistan og Nordkorea så absolut OGSÅ en mulighed!

and ...

News:dk.politik
News:no.kultur.folklore.ufo
Subject: Dansk soldat omkommet (Memory on: Hacker-attack
-> Warning. Dog may bite. Keep out!) -
Re: 2019 uge 10 (news samlet)
Date: Wed, 6 Mar 2019 09:35:02 +0100, GMT 08:35
21282 news:5c7f8639$0$701$1472...@news.sunsite.dk
Hacker-attack (Hackerangreb):
https://sites.google.com/site/kallpol4/home/issues/hacker-attack/21-xxx/21-282
https://sites.google.com/site/kallpol4/home/countries/denmark/21-xxx/21-282
Echelon, FE og PET:
https://sites.google.com/site/kallpol4/home/issues/echelon/21-xxx/21-282
NATO:
https://sites.google.com/site/kallpol4/home/issues/nato/21-xxx/21-282
Friendly fire:
https://sites.google.com/site/kallpol4/home/issues/friendly-fire/21-282
Smoke them out:
https://sites.google.com/site/kallpol4/home/issues/smoke-them-out/21-xxx/21-282
Terminator:
https://sites.google.com/site/kallpol4/home/issues/terminator/21-282
Warning: The Dog may bite (hundeluftnings-et-eller-andet):
https://sites.google.com/site/snufo000/home/stem-paa/hundeluftnings-partiet/21-282
https://groups.google.com/d/msg/dk.politik/6Oc2rdQ-vG4/4XYKmQ6kBwAJ
https://groups.google.com/d/msg/no.kultur.folklore.ufo/sjMzVXA2J0o/2tP7wy89CAAJ

[ ... ]
> Nå, men ...
>
> Der er - med andre ord - nu fundet *indicier* på, at du har
> lavet "narrestreger"! *Røgfanen* (med "sladder"-nummeret 61)
> AFSLØRER dig jo!
[ ... ]
> Danish PM, Lars Løkke Rasmussen
>
> Prime Representative to the danish Parlament
> (Folketingets Formand), Pia Kjærsgaard
>
> NATO HQ
>
> Muslim World (indkaldt som *vidner* + varsel om dom)
>
> Verdenspressen

Counter around:
Date: Wed, 6 Mar 2019 09:35:02 +0100, GMT 08:35

2019-03-06, CET 09:35, GMT 08:35, day no 65
2019-06-03, CET 10:41, GMT 08:41, day no 154
_____Fokus_______________________________markpointer 65

=>

Mistanken er følgende:

1.
"Robotten" har benyttet sig af markpointer 65, ...

See perhaps ...
https://sites.google.com/site/etbible/home/markpointer/65

> 65 millioner år siden

2.
Dernæst "leger" den (som en kat leger med sin mus) med
tallene ved at bytte om på dem, således at ...

03-06
=>
06-03

3.
2019-03-06, CET 09:35, GMT 08:35, day no 65
2019-06-03, CET 10:41, GMT 08:41, day no 154
__________Delta: 1:06_______________________
__________Delta____66m

Compare with ...
_____Fokus_______________________________markpointer 65

Og disse 3 ting tilsammen virker "lidt" *mistænkeligt*,
som når en røgfare stiger til vejrs og *sladrer* om en
ildebrand, ikke sandt?

Så ...

FORUDSAT at I på en eller anden måde har et *medansvar*
vedr. the hacker-attacks ...

... da gør I klogt i nu at indstille *sabotagen*!

*Friendly fire* er IKKE noget man bør bagatellisere!

Over-and-out!

This message will be sent to ...

Danish PM, Lars Løkke Rasmussen

Prime Representative to the danish Parlament
(Folketingets Formand), Pia Kjærsgaard

Danske politiske partier

[...]

Website https://sites.google.com/site/kalltree1 File no 21534

Kall, Mogens

Trump kræver stop for Syriens og Ruslands 'nedslagtning' i Idlib

For 30 år siden krævede Beijings studerende demokrati og frihed. Det
endte i en massakre

Løkke nær ramt af tagsten (tiger 38 ?)

The crazy tale of Tel Aviv’s Rabbi Dolittle, who brought
animal world to Israel (tiger 38)

News:dk.livssyn.kristendom
News:dk.politik
News:dk.videnskab
Re: 2019 uge 23 (news samlet)
Date: Mon, 3 Jun 2019 09:39:11 +0200, GMT 07:39
Date: Mon, 3 Jun 2019 07:29:58 +0200, GMT 05:29
> [...]

endte i en massakre

Løkke nær ramt af tagsten (tiger 38 ?)

The crazy tale of Tel Aviv’s Rabbi Dolittle, who brought

DR S172 man 03 jun 13:51:30
3.juni dr.dk/nyheder 10:26

'UDRENSET' NORDKOREANER DUKKER OP
Nordkoreas chef for atomforhandlingerne
med USA blev i sidste uge sendt i
arbejdslejr af en sydkoreansk avis.

Men i dag har lokale medier i Nordkorea
bragt billeder af Kim Yong-chol i
selskab med diktator Kim Jong-un til en
koncert i går.

Avisen Chosun Ilbo skrev på baggrund af
en unavngiven kilde, at Kim Yong-chol
var sendt på ideologisk genopdragelse
og hårdt arbejde som straf for det
fejlslagne topmøde mellem Kim Jong-un
og USA's præsident, Donald Trump, i
Hanoi i Vietnam i februar. Andre
nordkoreanske topfolk var blevet
henrettet på grund af fiaskoen, skrev
avisen.

[...]

kl. 12:45
https://www.dr.dk/nyheder/udland/trump-kraever-stop-syriens-og-ruslands-nedslagtning-i-idlib

-

DR S173 man 03 jun 13:51:30
3.juni dr.dk/nyheder 12:56

LØKKE NÆR RAMT AF TAGSTEN
Statsministeren var kun en meter fra at
få en tagsten fra 12 meters højde i
hovedet under et interview.

Ifølge TV2 var det en meget rystet Lars
Løkke, der blev ført i sikkerhed af
sine PET-folk med det samme.

Chokket var dog ikke større, end at der
var overskud til at joke med
situationen, da statsministeren havde
sundet sig et øjeblik.

- Nu har vi så meget styr på det, at
hvis jeg havde fået en tagsten i
hovedet, så vidste vi godt, hvad der
skal ske i Venstre, lød det fra
statsministeren.

Løkke nær ramt af tagsten under interview
kl. 12:56
https://www.dr.dk/nyheder/politik/folketingsvalg/loekke-naer-ramt-af-tagsten-under-interview

-

Mystiske brag over Sydsjælland: Fly brød gennem lydmuren
Thor Malthe Andersen
kl. 14.07 | opdateret kl. 14.33
https://www.dr.dk/nyheder/regionale/sjaelland/mystiske-brag-over-sydsjaelland-fly-broed-gennem-lydmuren

Med mellem fem og ti minutters mellemrum kunne man høre to
høje brag og mærke ruderne klirre over hele Sydsjælland i
eftermiddags klokken lidt over 13.

-

Korrespondent: Den afgørende styrkeprøve om magten er i gang i Sudan
kl. 14:55
https://www.dr.dk/nyheder/udland/korrespondent-den-afgoerende-styrkeproeve-om-magten-er-i-gang-i-sudan

-

177
12:04

samt ...

Mystiske brag over Sydsjælland: Fly brød gennem lydmuren
kl. 14:07
https://www.dr.dk/nyheder/regionale/sjaelland/mystiske-brag-over-sydsjaelland-fly-broed-gennem-lydmuren

F-16 fly var årsagen til to mystiske brag, der rystede det
meste af Sydsjælland og Lolland-Falster.

[...]

2. juni 2019 kl. 13:04 - 3. juni 2019 kl. 10:48, error

3. juni 2019 kl. 14:24

-

Nyt angreb mod Hermonbjerget fra Syrien
Af Anders Hjorth Vindum 03. June 2019
https://www.ordetogisrael.dk/aktuelt-2-2-2/nyt-angreb-mod-hermonbjerget-fra-syrien

Som gengældelse for et raketangreb har Israel ramt flere
militære mål i Syrien med forbindelse til Iran. Samtidig
fyger truslerne frem og tilbage mellem Israel og Hizbollah.

-

For 30 år siden krævede Beijings studerende demokrati og frihed. Det
endte i en massakre
3. juni 2019, kl. 0:00, opdateret kl. 8:41
Yu Hua
https://www.kristeligt-dagblad.dk/debat/30-aar-siden-kraevede-beijings-studerende-demokrati-og-frihed-det-endte-i-en-massakre

-

The crazy tale of Tel Aviv’s Rabbi Dolittle, who brought
animal world to Israel

Exhibit and new film ‘There Are No Lions in Tel Aviv’ tell
curious, heartwarming tale of Mordechai Shorenstein, a Danish
rabbi whose love for wildlife found an expanding audience

By Karen Chernick 1 June 2019, 9:03 am
https://www.timesofisrael.com/the-crazy-tale-of-tel-avivs-rabbi-dolittle-who-brought-animal-world-to-israel/

Kommentar:

Hmm ... (memory on from the Terminator) ...

05.845 The CAT-dream

https://sites.google.com/site/kallpol4/home/issues/terminator/05-845

> [...]
> (Du ved nok: en *vild*-kat)
>
> In the dream I tryed to build up one more hegn, instead of only one.
> I drømmen forsøgte jeg at bygge op endnu et hegn, i stedet for kun
det ene.

> Maybe I then could keep the Tiger inside, I whiched (in my dreams).
> Måske jeg da kunne holde tigeren indenfor, ønskede jeg (i min drøm)
>
> And then I wake up.
> Og så vågnede jeg op.
>
> -
>
> Is this up-coming world-news, Sir ?
>
> (irt the death-camps fx. inside Iran, North-korea, Cannibal-istan (China)

=>

https://sites.google.com/site/kallpol4/home/issues/terminator/

Lechu Venashuva:
https://www.youtube.com/watch?v=cZvKjYi7VeY&list=PLszhKo2cWmhPGqnnGnq_uFFksN4lCAtLi&index=1

-

Pentagon tells White House to stop politicizing military

Acting US defense chief Shanahan considering steps after
White House requested hiding ship named for dead Trump
critic John McCain

By Lolita C. Baldor Today, 5:46 pm
https://www.timesofisrael.com/pentagon-tells-white-house-to-stop-politicizing-military/

-

21535

Kall, Mogens

Re: Her lidt inspiration for (UFO)-jægere (ang. arbejdsmetoder) - Re:
2019 uge 23 (news samlet)

File 21.536 ...
https://sites.google.com/site/etbible/home/samson-s-riddle/21-536

Google-auto-translation:
From Danish to English (and many other languages)...
http://translate.google.com/translate?hl=en&sl=da&tl=en&u=https://sites.google.com/site/etbible/home/samson-s-riddle/21-536

-

Den 03-06-2019 kl. 09:39 skrev Kall, Mogens:

News:dk.livssyn.kristendom
News:dk.politik
News:dk.videnskab
Re: 2019 uge 23 (news samlet)
Date: Mon, 3 Jun 2019 09:39:11 +0200, GMT 07:39
> [...]
> 4 gange om året: dec, mar, jun og sep, og det er jo meget
> smart, hvis man er væk på retræte eller noget andet.)

[ ... ]
Interrupt from ...

Subject: Re: Lars Løkke nær ramt af nedfalden tagsten 10:41.
Date: Mon, 3 Jun 2019 13:31:04 +0200, GMT 11:31
21534 news:5cf50501$0$704$1472...@news.sunsite.dk
https://groups.google.com/d/msg/dk.politik/dJl1FrWA4EQ/vJuQUxwKBQAJ

> https://sites.google.com/site/kallpol4/home/issues/hacker-attack
[ ... ]
> 2019-06-03, CET 10:16, GMT 08:16
[ ... ]
> 2019-06-03, CET 10:41, GMT 08:41, day no 154

Delay:
2019-06-03, CET 10:16, GMT 08:16
2019-06-03, CET 10:41, GMT 08:41, day no 154
___________________25

"Anhold" *25*.

Jeg blev "fristet" over evne og kom til - på et offentligt
sted - at skrive følgende:

He 13,2

Og betydningen er SELVFØLGELIG følgende:

https://www.biblegateway.com/passage/?search=Heb+13.2&version=BPH

Hebræerne 13:2, Bibelen på hverdagsdansk (BPH)

Forsøm ikke at byde de fremmede velkommen hos jer,
for derved har nogle haft engle som gæster
uden at vide af det.

Men der blev desværre ikke tid til at skrive følgende:

Samsons gåde:

DATA-output

Adam-930 (-63)
+144
=
1074

-600
=
474

=>

74 /61
=>
74
-61
=
delta 13
=>
740/610

=>

Adam-130
Jakob-130 (Egypt Begin) + 430 + Exodus

430 /Jakob-17 = 25,29...
=>
430 /25 = 17,2

Compare with ...

172 Egypt pyramid

Neh 11,18:
284
+172
+144
=
600

=>

Abram-175
Abram-150
Abram-125
Abram-100
Abram-099___Ismael-13 (jump from Adam-130 ?)
Abram-075___(jump from Enok 987 via 187-> Tara-205)

and ...

2199 /50 = 44
2150 /50 = 43

=>

575 -25 (1) = 550
575 -25 (2) = 550
575 -25 (3) = 550
_____________ -1, Ismael-13
474 +75 (3) = 549

=>

0_________________65____________130
0_______________5_65_5__________130
0______________60____70_________130 (Tara-70)
0___474_______575____575-575___2199
0___499_______550____575-575___2199
0_____________50_____50________2199
0___25+25+25_________25_25_____2199, Input "anhold" *25*
0___474+50+25_550___550_550____2199

=>

130, 70 ...

Found *many*

21.536

Kall, Mogens

Skal en *egoist* ha' lov at snolde statskassen op (til selvpromovering)?
Her mister Pape tålmodigheden med Paludan: - Du skal være taknemmelig
for, politiet passer på dig

VIDEO: Mindst 13 civile dræbt af Sudans militær: Tyskland fordømmer angreb

Militærråd i Sudan aflyser indgåede aftaler med oppositionen

Frit Danmark (1940-45): Husk at stemme i morgen onsdag

-

I dag for 30 år siden begik det kommunistiske diktatur i Kina
en *forbrydelse* mod Menneskeheden ved at myrde tusindvis af
fredelige civile demonstranter på den Himmelske Fredsplads i
Peking (nu Beijing).

De er aldrig blevet straffet for denne forbrydelse (endskønt
vi, Menneskeheden, har en domstol i Haag, der kunne straffe i
sådanne og mange andre sager).

Men det kan der jo laves om på!

-

[...]

https://www.biblegateway.com/passage/?search=Hos+3&version=BPH

Hoseas 3, Bibelen på hverdagsdansk (BPH)

Israels fangenskab samt et løfte om genoprettelse

-

Dagens Ord fra ...

BibelLæserRingens andagtstekst
(fås som hæfte, der udgives 4 gange om året: jan, apr, jul og
okt), http://blr.dk/

https://www.biblegateway.com/passage/?search=Mat+9.1-8&version=BPH

Matthæus 9:1-8, Bibelen på hverdagsdansk (BPH)

Jesus viser sin magt til at tilgive synder

-

Dagens Ord fra ...

Det Danske Bibelselskabs bibellæseplan 2019 ...
http://www.bibelselskabet.dk/ressourcer/bibellaeseplan

https://www.biblegateway.com/passage/?search=Mal+2.10-16&version=BPH

Malakias 2:10-16, Bibelen på hverdagsdansk (BPH)

Folkets utroskab

16
„Jeg hader skilsmisse!” siger Herren, Israels Gud. „Det er
som at begå vold. Forstå, hvad der er Guds vilje, og
svigt ikke din hustru.”

Kommentar:

Stay married to the person, You have promised to be with.

-

[...]

Ordet for 2019-06-04

Vær kreativ (3)

"... Bliv frugtbare og talrige ..."
1.Mos 1:28

Date: Mon, 3 Jun 2019 07:29:58 +0200, GMT 05:29
> [...]

-

VIDEO: Mindst 13 civile dræbt af Sudans militær: Tyskland fordømmer angreb
03. Jun. 2019 kl. 16:00
https://www.dr.dk/nyheder/udland/video-mindst-13-civile-draebt-af-sudans-militaer-tyskland-fordoemmer-angreb

Kommentar:

Det er lige til *galgen* i Haag!

-

DR S117 tir 04 jun 07:01:07
4.juni dr.dk/nyheder 07:44

MILITÆRRÅD I SUDAN AFLYSER FTALER
Det midlertidige militærråd i Sudan
skrotter alle tidligere indgåede
aftaler med oppositionen, oplyser
formanden for militærrådet, general
Abdel Fattah al-Burhan, på sudansk tv,
skriver Reuters.

Ifølge militærrådet er oppositionen
medskyldig i, at forhandlingerne om en
magtoverdragelse i Sudan nu sættes
tilbage til start.

Generalen siger, at militærrådet
planlægger et valg om ni måneder.

Meldingen kommer efter et blodigt
angreb i aftes mod demonstranter, der i
ugevis har slået lejr foran
forsvarsministeriet.

Militærråd i Sudan aflyser alle aftaler med oppositionen
kl. 07:24
https://www.dr.dk/nyheder/udland/militaerrad-i-sudan-aflyser-alle-aftaler-med-oppositionen

-

118
07:24

samt ...

Lars Løkke nær ramt af nedfalden tagsten - se videoen her
03. jun. 2019, 13:28 Opd. 03. jun. 2019, 14:50
http://nyheder.tv2.dk/politik/2019-06-03-lars-loekke-naer-ramt-af-nedfalden-tagsten-se-videoen-her

-

Her mister Pape tålmodigheden med Paludan: - Du skal være taknemmelig
for, politiet passer på dig
03. jun. 2019, 21:59
http://nyheder.tv2.dk/politik/2019-06-03-her-mister-pape-taalmodigheden-med-paludan-du-skal-vaere-taknemmelig-for-politiet

Kommentar:

Dér, hvor *egoismen* kommer til udtryk, er, når man HELE TIDEN
vil demonstrere (i stedet for blot som os andre fx. en gang om
året den 1. maj).

Det er *egoistisk* gjort, fordi politiets kostbare resourcer
så skal bruges som egoistens barnepige fremfor at opklare
alvorlige forbrydelser såsom mord og vold.

Pengene hænger jo desværre IKKE på træerne som blade, man bare
kan plukke.

Det er *egoistisk* gjort, fordi motivet IKKE er meget andet
end selvpromovering; altså dét at - i *overdrevent* omfang -
gøre opmærksom på sig selv og sine egne bedrifter!

Det er heri det *sygelige* sind hans bliver afsløret.

Han MANGLER empati (hvilket jo også kommer klart og tydeligt
frem (så selv prins Knud kan se det) i form af had til de
fremmede!

Tænk hviss du og jeg var fx. klimaflygtninge i morgendagens
verden. Huske på må du jo, at hvis Antarktis smelter, så
stiger verdenshavene med 66 meter (eller henved 144 alen),
og HVOR skal så alle danskerne bo? - Det meste af vores land
vil jo være *oversvømmet*

Ville det da ikke være rart, OM andre lande fx. Sverige ville
ta' os som klimaflygtninge?

Så ...

Gør mod andre, hvad du vil, at andre skal gøre mod dig!

HVIS du IKKE ønsker, at andre skal hade dig, da hold op med
at hade de andre! De er jo mennesker ligesom dig!

Det er i hvert fald mit råd!

Dermed SELVFØLGELIG ikke sagt, at Danmark (der KUN udgør sølle
1 promille af klodens befolkning) SKAL trække et uoverkommeligt
læs.

Vi kan IKKE redde hele verden!

Men dem, der allerede bor her i Danmark, SKAL du behandle
ordentlig, ligesom du selv gerne vil blive behandlet
ordentlig!

Ved at *forskelsbehande* mennesker skaber vi KUN problemer i
vort samfund, for HVEM ønsker i grunden at blive *degraderet*
til en art andenrangsborger?

Da vel KUN en idiot!

Det skaber had og vrede pga. frustration (i ofrenes sind)!

Så ...

Lyt nu til mit råd:

Gør mod andre, hvad du vil, at andre skal gøre mod dig, så
bliver Danmark nemlig et sted, hvor der er rart at bo, ikke
sandt?

Og det er da vel dét, vi alle FORHÅBENTLIG stræber efter?

Hmm ...

Valgflæsk?

Tja ...

Dét kan du godt kalde det. Jeg er jo også bare et menneske
og ikke et hak bedre end alle andre.

Men ...

For nu at vende tilbage til den oprindelige problemstilling,
at et menneske promoverer sig på samfundets bekostning.

Ku' vi ikke lave en lov om en eller anden *begrænsning* i
alle de hersens demonstrationer, fx. højest 10 pr. år?

I må jo tænke på, at når det fx. drejer som om had rettet mod
jøder (fx. her i Danmark), da er det jo IKKE fordi, at jøderne
går rundt og provokerer andre. Hadet er rettet mod selve deres
biologiske *identitet*. Og dét er jo bund hamrende uretfærdigt,
at nogle mennesker skal udsættes for en sådan *ondskab*

Det håber jeg, at I alle er enig med mig i:

Danmark skal FORTSAT være et sted, hvor vi ALLE - uden
undtagelse - kan leve frit.

Og hvis en mindretalsgruppe bliver truet på livet, da SKAL
politiets resourcer bruges på at beskytte dem!

Amen?

Men når det drejer sig om *misbrug* af samfundets resourcer,
da BØR vi ha' nogle love, der på en eller anden måde kan
BEGRÆNSE dette misbrug!

Så ...

Mød op i morgen Grundlovsdag og afgiv din stemme. Stem evt.
på dig selv, hvis du ikke synes, at der er nogen andre, der
kan repræsentere dig og det, du står for. Men mød op og
herigennem udvise *respekt* og *ære* for demokratiet.

For det eneste alternativ, vi har til demokrati, er diktatur
eller anarki!

Og dét skal I ikke ønske Jer, for dér bor *ondskaben*, og
dens følgesvend er døden!

Bare spørg 'Frit Danmark'!

-

NRK:
3. juni 2019 kl. 14:24

-

21537

Kall, Mogens

Kina har succes med at fortrænge massakre fra historien – en fortalelse
kan koste fængsel

Katolik: Nej, Iben Thranholm. Stram Kurs er afgjort ikke et parti for
kristne
Date: Mon, 3 Jun 2019 07:29:58 +0200, GMT 05:29
> [...]

kan koste fængsel

Katolik: Nej, Iben Thranholm. Stram Kurs er afgjort ikke et parti for

08:30

samt ...

Trump mødes med May, og han har en aktuel politisk dagsordenen med
04. jun. 2019, 07:02 ...

-

104 SVT Text Tisdag 04 jun 2019

SVT Text

* = efter kl 06 Nyhetsrullen 188

* Drottning hyllade samarbete i tal..130

* Militärlöfte om nyval i Sudan......131
Protesterna i Sudan...............175-

* Libanesisk säkerhetspersonal dödad 132

Syrienbarn får komma till Norge....133

Dåd mot myndighetspersonal i Kabul 134

Finland åt vänster med ny regering 135

-

131 SVT Text Tisdag 04 jun 2019
UTRIKES PUBLICERAD 4 JUNI

Militärlöfte om nyval i Sudan

Generallöjtnant Abdel Fattah al-
Burhan, företrädare för det militärråd
som har styrt i Sudan sedan i april då
president Omar al-Bashir tvingades
bort, sade i går att man ska hålla val
i landet inom nio månader.

Våldsamheterna i huvudstaden Khartum
fortsätter, och på måndagen dödades
omkring 30 personer, enligt en läkar-
organisation.

Både oppositionen och militärrådet,
som tidigare har förhandlat, tar nu
helt avstånd från varandra, skriver
nyhetsbyrån Reuters.

Protesterna i Sudan 175-176

-

175 SVT Text Tisdag 04 jun 2019
BAKGRUND PUBLICERAD 3 JUNI

Protesterna i Sudan

Omar al-Bashir styrde Sudan med
järnhand i 30 år. I april avgick han
efter månader av protester. Han
ersattes av ett militärråd som tänker
sitta kvar under en övergångsperiod.

Protestgrupperna som vill ha ett
civilt styre har sittstrejkat utanför
arméns högkvarter. Militärrådet har
vid flera tillfällen försökt få
demonstranterna att avbryta sin
sittstrejk och sluta blockera
transportvägarna till Khartum.

Under maj dödades fem personer och
flera skadades i samband med
protesterna.
Fortsättning på nästa sida

-

176 SVT Text Tisdag 04 jun 2019
BAKGRUND PUBLICERAD 3 JUNI

Den 1 maj gav Afrikanska unionen (AU)
militärrådet en tidsfrist på 60 dagar
för att lämna över makten till en
civil övergångsmyndighet och hotade
med uteslutning om fristen inte hålls.

I slutet av maj bröt förhandlingarna
mellan militärrådet och demonstrant-
erna samman. Parterna hade kommit
överens om att en treårig övergångs-
regering ska bli nästa steg och att
den ska följas av demokratiska val.

Stötestenen är vem som ska leda den.
Enligt oppositionen har militärrådet
krävt två tredjedelars majoritet.
Efter att förhandlingarna strandat
uppmanade proteströrelserna till
storstrejk och utökade protester.

-

132 SVT Text Tisdag 04 jun 2019
UTRIKES PUBLICERAD 4 JUNI

Libanesisk säkerhetspersonal dödad

Två personer ur den libanesiska
säkerhetstjänsten ISF och två soldater
sköts i natt ihjäl i Tripoli, uppger
den statliga nyhetsbyrån NNA.

Enligt källor till Reuters lyckades
säkerhetstjänsten och militären
omringa skytten i en byggnad. Han ska
innan dess ha kastat någon sorts
sprängladdning mot en regerings-
byggnad samt avfyrat skott.

Libanesiska myndigheter säger att man
under senare år har förhindrat flera
attacker. En del av dem med kopplingar
till kriget som pågår i grannlandet
Syrien.

-

NRK:
3. juni 2019 kl. 14:24 - 4. juni 2019 kl. 06:10, error

4. juni 2019 kl. 08:27

-

Wikipedia runder 250.000 danske opslag
3. juni 2019, kl. 23:35
Fra Ritzau
https://www.kristeligt-dagblad.dk/kultur/wikipedia-runder-250000-danske-opslag

Kommentar:

Jeg selv benytter mig flittigt af Wikipedia.

Jeg har dog én kritisk indvending:

I sin tid lavede jeg et indlæg, hvor det havde taget MEGET
lang tid at fremskaffe oplysninger, men desværre var der så
en moderator som slettede mit indlæg (fremfor at gå i dialog
mhp. ændringer/forbedringer), og så indså jeg, at det for mit
vedkommende var *tidsspilde* at arbejde gratis for dem! ... :-(

Og det var i grunden en skam, men sket er sket!

Jeg bruger dem fortsat som kilde og ønsker dem held og lykke,
men pga. ovenfor nævnte kan jeg desværre heller ej støtte dem
økonomisk.

Så ...

Mit råd er (til dem): Tag ved lære af Jeres fejl!

Man kunne fx. ha' en henvisning til et debat-forum, hvor mine
(og andres) bidrag IKKE var slettet, men dog heller ej
officielt anerkendt af Wipikedia.

Så er 'Ordet' nemlig fortsat frit,ved mindre der opstår
GENTAGNE *misbrug* i form af fx. racehad rettet mod jøder
osv.

-

Kina har succes med at fortrænge massakre fra historien – en fortalelse
kan koste fængsel
4. juni 2019, kl. 0:00, opdateret kl. 8:32
Pia Elers skriver fra Hongkong
https://www.kristeligt-dagblad.dk/udland/kina-har-haft-succes-med-fortraenge-massakre-fra-historien

Kommentar:

Alle *slesker* for Cannibalistan (pga. pengeinteresser), og
det er til at *brække* sig over!

Landet BURDE *boykottes* og de ansvarlige slæbt for en domstol,
fx. ICJ or ICC.

Det er sådan, at verdens problemer KAN løses!

Men ...

Menneskene elskede deres penge højere end retfærdighed ... :-(

-

Debat
[...]

4. juni 2019, kl. 0:00
Dan Ritto
https://www.kristeligt-dagblad.dk/debatindlaeg/nej-iben-thranholm-stram-kurs-kan-afgjort-ikke-markedsfoere-sig-som-et-parti-kristne

Kommentar:

En kristen BØR støtte op om et demokrati, fordi det - som
sagt - er at foretrække fremfor diktatur og anarki!

Had rettet mod borgere i et demokrati er derfor til SKADE for
samfundet beståer!

Og derfor BØR kristne IKKE støtte op om hadfyldte mennesker,
idet dette er IKKE *Kærlighedens* Ånd (Gud Helligånd), men
derimod en *verdslig* ånd; ja måske ligefrem endæmonisk ånd
fra helvede!

Nazismen er her et *konkret* eksempel, skønner jeg!

Så ...

Tag Jer i agt, at I ikke lader Jer føre på vildspor.

Brug derfor Jeres sunde *fornuft*. Gud har jo givet dig en
forstand, så du ikke bare adlyder betingelsesløst enhver, der
forlanger dit og dat.

Tag ved lære heraf, alle I muslimer. *Betingelsesløs*
underkastelse er IKKE fra Gud!

Brud derfor hellere din sunde fornuft ved at praktisere Jesu
Ord:

Gør mod andre, hvad du vil, de skal gøre for dig.

=>

Ønsker du at blive lagt for had?

Næppe!

Derfor:

Lad være med at støtte dem, der skærer alle over en kam og så
hader denne gruppe som pest! Denne *uforsonelige* ånd stammer
IKKE fra Gud!

-

Frit Danmark (1940-45):

Husk at møde op i morgen og stem!

-

21538

Kall, Mogens

Found 99 in distance Crater-South America_Abram-75_Africa 99
(apropos Abram-99) -
Re: Her lidt inspiration for (UFO)-jægere (ang. arbejdsmetoder) - Re:
2019 uge 23 (news samlet)

File 21.538 ...
https://sites.google.com/site/etbible/home/chicxulub-crater/21-538
https://sites.google.com/site/etbible/home/markpointer/99/21-538
https://sites.google.com/site/etbible/home/samson-s-riddle/21-538

Google-auto-translation:
From Danish to English (and many other languages)...
http://translate.google.com/translate?hl=en&sl=da&tl=en&u=https://sites.google.com/site/etbible/home/chicxulub-crater/21-538

-

Den 03-06-2019 kl. 17:36 skrev Kall, Mogens:

News:dk.livssyn.kristendom
News:dk.politik
News:dk.videnskab
Re: 2019 uge 23 (news samlet)
Date: Mon, 3 Jun 2019 17:36:18 +0200, GMT 15:36
21536 news:5cf53e7c$0$705$1472...@news.sunsite.d
https://sites.google.com/site/etbible/home/samson-s-riddle/21-536
https://groups.google.com/d/msg/dk.livssyn.kristendom/6f4VLW98vYk/7k5iiBpXCQAJ
https://groups.google.com/d/msg/dk.politik/dJl1FrWA4EQ/DNHnOH4XBQAJ
https://groups.google.com/d/msg/dk.videnskab/pRj1SN-gfE8/3eqj-I38BQAJ
https://groups.google.com/d/msg/no.kultur.folklore.ufo/wjwSOMNMQRc/qNF2UdSqBQAJ
[ ... ]
Download perhaps help-file (regneart) ...
https://sites.google.com/site/etbible/home/chicxulub-crater/Temple%20014.sxc

Found distance from crater (in Mexico) to South America,
where Africa fits (like a puzzle piece) = 98,74...

Fundet afstand fra krater (i Mexico) til Sydamerika,
hvor Afrika passer (som en puslespilsbrik) = 98,74...

Compare with ...

Abram-099___Ismael-13 (jump from Adam-130 ?)

Det vil så nu sige, at Abraham indeholder i hvert fald 2
informationer, som vi kan relatere til noget vedrørende
de tektoniske pladers bevægelse (siden asteroiden ramte
ind i Jorden for henved 65 millioner år siden):

1
Abraham-75 (distancen mellem Afriks og Sydamerika

2
Distancen fra Krateret til Sydafrika (hvorfra vi måler
afstanden over til Afrika).

Og dét er jo i sig selv ret tankevækkende!

Hvorfor?

Fordi det jo i sig selv tyder på (indikerer), at der står
en bevidst handling bag disse oplysninger i Bibelen!

Og ...

Så er vi tilbage til det oprindelige spørgsmål:

*HVEM* havde kendskab til disse ting for mere end 2000 år
siden?

Det var i hvert fald IKKE Menneskeheden!

Ergo er der (ved hjælp af udelukkelsesmetoden) så KUN 2
muligheder tilbage:

1.
Enten må der ha' været et besøg ude fra Rummet ...

(og de så har medvirket til, at disse informationer
er blevet nedskrevet i Bibelen)

eller ...

2.
En såkaldt Guddom

Og her må vi så - endskønt det er MEGET fristende som troende
jøde, kristen eller muslim - IKKE være *partiske* (og
gennemtrumfe vores personlige holdning i efterforskningen).

Der er nemlig en videnskabelig arbejdsmetode, der siger, at
den mest simple forklaring som hovedregel er den naturlige
forklaring og dermed den rigtige.

Vi kan - udfra denne metode - forklare fænomenet UDEN at
inddrage noget overnaturligt (herunder en såkaldt guddom)!

Men forklaringen bliver så i sig selv ret too-far-out, idet
der jo så må ha' været et besøg fra Rummet, ikke sandt? ... :-)

>     Abram-075___(jump from Enok 987 via 187-> Tara-205)

> [...]

21.538

Kall, Mogens

German intel: Iran buying illegal technology for weapons of mass destruction
Date: Mon, 3 Jun 2019 07:29:58 +0200, GMT 05:29
> [...]
> Website https://sites.google.com/site/kalltree1 File no 21529

German intel: Iran buying illegal technology for weapons of mass destruction

DR S120 tir 04 jun 10:00:07
4.juni dr.dk/nyheder 09:59

KIM JONG-UNS SØSTER VISER SIG IGEN
For første gang i 50 dage har
diktatoren i Nordkorea Kim Jong-uns
indflydelsesrige søster Kim Yo-jong
vist sig offentligt.

Søsteren sad i æreslogen, da Kim Jong-
un deltog i åbningen af Arirang
Festivalen - en kæmpe
gymnastikbegivenhed, der afvikles i den
nordkoreanske hovedstad Pyongyang.

Kim Yo-jong spillede en meget
fremtrædende rolle i Nordkoreas
atomforhandlinger med USA. Hendes lange
fravær har ført til spekulationer om,
at hun var en del af en større gruppe
nordkoreanske topfolk, som er blevet
straffet for de mislykkede
forhandlinger.

Kim Jong-uns søster viser sig igen efter atom-fiasko
kl. 09:59
https://www.dr.dk/nyheder/udland/kim-jong-uns-soester-viser-sig-igen-efter-atom-fiasko

-

120
10:18

samt ...

Bestseller udskyder byggeriet af tårn på 320 meter
04. jun. 2019, 10:31 ...

-

NRK:
4. juni 2019 kl. 08:27

-

Religious minorities forbidden from teaching in Iranian kindergartens

"It is clear that this announcement is explicitly opposed to
the laws of the country," wrote a Zoroastrian member of Iran's
Parliament.

By Tzvi Joffre
June 3, 2019 20:06
https://www.jpost.com/Middle-East/Religious-minorities-forbidden-from-teaching-in-Iranian-kindergartens-591475

-

Khamenei's love of now banned books revealed in new biography

In the book, the Supreme Leader described his "passion for
reading famous Iranian and world novels," and insisted that
reading novels had a "deep impact on him."

By Tzvi Joffre
June 3, 2019 23:16
https://www.jpost.com/Middle-East/Khameneis-love-of-now-banned-books-revealed-in-new-biography-591506

-

German intel: Iran buying illegal technology for weapons of mass destruction

New report also confirms Iran's purchase of missile technology
to manufacture "nuclear, biological or chemical weapons of
mass destruction."

By Benjamin Weinthal
June 4, 2019 01:40
https://www.jpost.com/Middle-East/German-intel-Iran-buying-illegal-technology-for-weapons-of-mass-destruction-591472

-

Tony Blair: Antisemitism must be rooted out of British Labour Party

The former UK prime minister participated in an event at
Bar-Ilan University.

By Greer Fay Cashman
June 4, 2019 03:52
https://www.jpost.com/Israel-News/Tony-Blair-There-is-a-need-to-explain-to-younger-people-what-Zionism-is-591509

-

Iranian human rights activist sentenced to 30 years and 111 lashes

Amir Salar Davoudi was found guilty of “propaganda against
the state” for setting up a channel on Telegram denouncing
human rights abuses in Iran.

By JERUSALEM POST STAFF
June 4, 2019 09:09
https://www.jpost.com/Middle-East/Iranian-human-rights-activist-sentenced-to-30-years-and-111-lashes-591525

-

Frit Danmark (1940-45):

Husk at møde op i morgen og stem!

-

21539

Kall, Mogens

Pangea, Pangæa: 130 + 70 = 200 millioner -
Re: Her lidt inspiration for (UFO)-jægere (ang. arbejdsmetoder) -
Re: 2019 uge 23 (news samlet)

File 21.540 ...
https://sites.google.com/site/etbible/home/chicxulub-crater/21-540
https://sites.google.com/site/etbible/home/pangea/21-540
https://sites.google.com/site/etbible/home/samson-s-riddle/21-540

Google-auto-translation:
From Danish to English (and many other languages)...
http://translate.google.com/translate?hl=en&sl=da&tl=en&u=https://sites.google.com/site/etbible/home/pangea/21-540

-

Den 03-06-2019 kl. 17:36 skrev Kall, Mogens:

News:dk.livssyn.kristendom
News:dk.politik
News:dk.videnskab
Re: 2019 uge 23 (news samlet)
Date: Mon, 3 Jun 2019 17:36:18 +0200, GMT 15:36
Hmm ... (input memory from) ...

News:no.kultur.folklore.ufo
Subject: Found perhaps Asteroid impact 65 and 200 millions years ago -
Re: Found 43-Technetium-98 -
Re: ... Hypotese-forslag, *2* isotoper
Date: Wed, 7 Feb 2018 07:02:46 +0100, GMT 06:02
20371 news:5a7a968a$0$715$1472...@news.sunsite.dk
https://sites.google.com/site/etbible/home/asteroid-impact/20-371
https://sites.google.com/site/etbible/home/chicxulub-crater/20-371
https://sites.google.com/site/etbible/home/markpointer/43/20-371
https://groups.google.com/d/msg/no.kultur.folklore.ufo/TDZu8v4fbho/EAFq92iDAAAJ

https://da.wikipedia.org/wiki/Masseudd%C3%B8en#200_millioner_%C3%A5r_siden

Der er mistanke om, at de 130, 70 repræsenterer noget vedr.
masseuddøen for ...

130
+70
=
200

Der er mistanke om, at de 130, 70 repræsenterer noget vedr.
masseuddøen for 200 millioner år siden.

Tankevækkende er det derfor i denne specifikke sammenhæng,
at ... (input memory from) ...

Tectonic plates, The movement of the
(De tektoniske pladers bevægelse) ...
https://sites.google.com/site/etbible/home/tectonic-plates

Video:
> YouTube video:
> Plate tectonic reconstruction since Pangea breakup
> EarthByte
> Offentliggjort den 26. mar. 2015
> https://www.youtube.com/watch?v=vohv-kVfFAs

or ...

Pangea (Pangæa):
https://sites.google.com/site/etbible/home/pangea
https://sites.google.com/site/etbible/home/pangea/21-507

https://videnskab.dk/miljo-naturvidenskab/se-jordens-tektoniske-pladers-imponerende-rejse

> [...]
> 200 millioner år siden, da kontinentet blev delt i en
> nordlig del, Laurasien, og en sydlig del, Gondwanaland.
>
> Pangæa er formentlig ikke det første superkontinent.
> Formodede tidligere superkontinenter er Rodinia og
> Pannotia.
>

> Gondwanaland
> https://da.wikipedia.org/wiki/Gondwanaland
>
> Gondwanaland begyndte at dele sig i den sene juratid,
> omkring 160 millioner år siden. Afrika blev udskilt og
> begyndte at drive nordpå. Derefter løsrev det senere
> Indien sig for omkring 125 millioner år siden

De tektoniske pladers bevægelse startede *SAMTIDIG* (altså
også for 200 millioner år siden).

*Hypotesen* er derfor, at der dengang givetvis OGSÅ har
været en kollision med noget ude fra Rummet, fx. en
asteroide eller en STOR komet.

Og ...

At denne kollision har startet de tektoniske pladers bevægelse
bort fra hinanden.

Forstod du den, prins Knud?

(Det er MEGET *vigtigt*, at du (og alle dine skøre "venner" fra
Mellemøsten med fis-i-kasteten, så man ikke kan kende forskel
på højre og venstre og godt fra ondt) er med på dette punkt i
efterforskningen!)

Vi må og skal nødvendigvis finde sandheden (angående dette
eventuelle besøg ude fra Rummet i Oldtiden, hvor det er
tænkeligt, at de fortsat er her i vort solsystem)!

Og denne sandhed bliver IKKE fundet af at gentage en løgn mange
gange. Det hedder *indoktrinering* og kan udvikle sig til
*hjernevask*!

Og den bliver heller ej fundet af at flyve ind i vores skyskrabere
og *blackmaile*!

Håber du er enig med mig i dette, prins Knud!

Vi må og skal finde denne *skat* (som de har gemt) ... :-)

21.540

Kall, Mogens

Jeg havde - for øvrigt - en lille oplevelse for et øjeblik
siden, hvor mange små mennesker (morgendagens *arvinger*) ...

Og her må vi så *antage*, at de (og deres voksne følgesvende)
anser sig selv som værende friends-of-Hebr.13,2 ... :-)

... (classifyed) ...

... ("Melodi": Mig har fundet en *målestok*) ...
21541

Kall, Mogens

Jun 4, 2019, 8:36:38 PM6/4/19
Den 04-06-2019 kl. 11:11 skrev Kall, Mogens:

Til understøttelse af hypotesen er der nu blevet fundet
følgende:

Download help-file (regneark)...
https://sites.google.com/site/etbible/home/chicxulub-crater/Temple%20015.sxc

Afstanden fra krateret til Afrika (der hvor Sydamerika passer
sammen, som 2 puslespilsbrikker passer sammen), den er på

160,428...

Compare with ...

https://www.biblegateway.com/passage/?search=Gen+25.23-26&version=BPH

1 Mosebog 25:23-26, Bibelen på hverdagsdansk (BPH)

23
Herrens svar lød: „Sønnerne i dit moderliv bliver
stamfædre til to rivaliserende folkeslag. Den ene bliver
stærkere end den anden, og den ældste kommer til at tjene
den yngste.”

24
Da tiden kom, hvor Rebekka skulle føde, var det ganske
rigtigt tvillinger.

25
Den første, der kom ud, var rødlig og lodden som en
skindkappe med hår over hele kroppen. Ham kaldte de Esau.

26
Den anden tvilling blev født med hånden om Esaus hæl, og
derfor kaldte de ham Jakob.[a] Isak var 60 år gammel, da
tvillingerne blev født.

Footnotes:

25,26 Det minder om det hebraiske ord for „hæl”, men det
minder også om ordet for „den, der udnytter andre”.

Kommentar:

Abraham var 100 år, da han fik Isak.
Abraham må derfor være ...

100 år
+60 år
=
160 år

Tallene er *identiske*!

Og hvis vi så ser lidt på "ammestue-historien", ...

Da KUNNE begrebet 'tvillinger' - *symbolsk* set - godt
være en fin lille hentydning til de 2 folkeslag
(et i Afrika og et andet i Sydamerika).

Dernæst at der med ordlegen (angående Esaus hæl) er
en lille fin hentydning til positionen lige øst for
Italien udfor Sicilien, fordi ...

Afstanden fra Krateret til Sicilien i direkte fugkelinie
på vej mod Templet i Jerusalem; denne afstand er på 144.

De 160 må derfor være lidt længere øst på ...

Arh, vi kommer faktisk en hel del længere sydøst på end
ved Italiens støvle.

Men havde vi standset udfor støvlen, da er det faktisk
støvlens *hæl*; altså på *Østsiden* af Italien, at de
160 enheder ca. er.

Nå, men ...

Det er langt over min sengetid, så vi må vente med resten
til i morgen.

Her lidt godnat-musik...
https://www.youtube.com/watch?v=8V9RbarhPIA&list=PLszhKo2cWmhOIwfjQX1_8uh5jqq6EgqJ5

21.542

Kall, Mogens

Pangea, Pangæa: 130 + 70 = 200 millioner -
Re: Her lidt inspiration for (UFO)-jægere (ang. arbejdsmetoder) -
Re: 2019 uge 23 (news samlet)

File 21.542 ...
https://sites.google.com/site/etbible/home/chicxulub-crater/21-542
https://sites.google.com/site/etbible/home/pangea/21-542
https://sites.google.com/site/etbible/home/samson-s-riddle/21-542

Google-auto-translation:
From Danish to English (and many other languages)...
http://translate.google.com/translate?hl=en&sl=da&tl=en&u=https://sites.google.com/site/etbible/home/pangea/21-542

-
Found 127:

Temple-South-America 127,63829031

Compare with ...

Cygnys A

and ...

M45, 7-stjernen

Hmm ...

Isak bliver gift med Rebekka, da han er 40 år.
Abraham må da ha' været 140

og ...

Da Sara dør som 127-årig, da er Abraham 137

=>

Search 140, 137 ...

Found:

Sardinia (Sardinien):
https://da.wikipedia.org/wiki/Sardinien

Koordinater: 40°03′00″N 9°05′00″Ø
40.05°, 9.0833°
40,05° 9,0833° East

Afstand Krater-Sardinien 137,723...
Afstand Sardinien-Temple 37,72465934

Hmm ...

+37,72465934
-39,09975
=
1,37509066

Hmm ...

*Krypteringen* for Cygnus A's galaktiske breddegrad
(udfor pyramiderne i Egypten) var 3 enheder.

Og ...

Er der en sammenhæng her?

127,63829031
+37,72465934
=
89,91363097

Compare with ...

Target 90/278 (Sara-90)

Hmm ...

21.543

Kall, Mogens

Sorry, ...

(Jeg er vist IKKE helt vågnet endnu)

Download help-file (regneark) ...
https://sites.google.com/site/etbible/home/chicxulub-crater/Temple%20017.sxc

137,72329166
-37,72465934
=
99,99863232

Compare with ...

Abraham-100 = Isak-0
Delta = 100

and ...

https://www.biblegateway.com/passage/?search=Gen+26.12&version=BPH

1 Mosebog 26:12, Bibelen på hverdagsdansk (BPH)

Isak bliver nødt til at flytte lejren og kommer til Beʼersheba

12
Samme år høstede Isak 100 fold af, hvad han havde sået
der i landet, for Herren velsignede ham

MÅSKE er der tale om en fin lille hentydning.

Mere om dette forhåbentlig allerede senere i dag.

21.544

Kall, Mogens

Frit Danmark (1940-45): Husk at stemme i dag

-

[...]

https://www.biblegateway.com/passage/?search=Mat+9.9-13&version=BPH

Matthæus 9:9-13, Bibelen på hverdagsdansk (BPH)

Jesus elsker dem, det religiøse samfund forkaster

9
Da Jesus gik videre, fik han øje på en mand, der sad og
opkrævede told til den romerske besættelsesmagt. Han hed
Mattæus. „Kom med mig!” sagde Jesus til ham. Mattæus
rejste sig straks op og fulgte med ham som en af hans
disciple.

10
Senere blev Jesus og disciplene inviteret til at spise i
Mattæus' hjem. Også en del skatteopkrævere og andre
„syndere” var inviteret med.

11
Farisæerne var forargede og sagde til disciplene:
„Hvordan kan jeres læremester få sig selv til at spise
sammen med den slags syndige mennesker?”

12
Jesus hørte det og svarede: „Raske mennesker har ikke
brug for lægehjælp, men det har de syge.

13
Tænk over, hvad det skriftord betyder: ‚Jeg ønsker
barmhjertighed frem for slagtofre.’[a] Det er syndere,
jeg er kommet for at invitere til at vende om fra deres
synd. Det mener de „frelste” jo ikke, at de har brug for!”

Footnotes:

9,13 Hos. 6,6.

-

GårDagens Ord fra ...

[...]

https://www.biblegateway.com/passage/?search=Mal+2.17-3.5&version=BPH

Malakias 2:17-3:5, Bibelen på hverdagsdansk (BPH)

Der kommer en dom over de ugudelige

17
Jeres ord gør Herren bedrøvet. „Hvad har vi da sagt?”
spørger I. I hævder, at han accepterer de gudløses
ondskab, da han tilsyneladende ikke straffer dem.

Kommentar:

I den noget ældre BPH-oversættelse fra 1992 står der:

2,17
I har trættet Herren med jeres ord. "Trættet ham? Hvordan?"
spørger I med påtaget alvor. I har trættet ham ved stædigt
at hævde, at ondt er godt, og at det må behage Gud, siden
han ikke straffer synden.

[ ... ]

3,5
Herren, den Almægtige, siger: „Når jeg kommer, vil jeg
uden tøven straffe ... dem, der øver ...
ægteskabsbryderne, ...

Kommentar:

Hmm ... (memory on from) ...

News:dk.politik
News:no.kultur.folklore.ufo
Subject: Advarsel om mulig kommende straffedom til journalist
Henri Nissen, præst Ruth Cilwik Andersen samt
menighedsrådsformand Flemming Jakobsen, Menighedsrådsformand -
Re: Dansk soldat omkommet (M... -
Re: 2019 uge 10 (news samlet)
Date: Wed, 6 Mar 2019 10:55:51 +0100, GMT 09:55
21283 news:5c7f992a$0$693$1472...@news.sunsite.dk
https://sites.google.com/site/kallfaith0/c/t/adultery/21-283
https://sites.google.com/site/kallfaith0/c/t/indsigelse/21-283
https://sites.google.com/site/kallfaith0/c/t/udfordringen/21-283
https://sites.google.com/site/kallfaith0/c/t/wrong-doctrine/21-283
https://groups.google.com/d/msg/dk.politik/6Oc2rdQ-vG4/S5FvWXeoBwAJ
https://groups.google.com/d/msg/no.kultur.folklore.ufo/sjMzVXA2J0o/U4Q6jZhBCAAJ

+

https://sites.google.com/site/kallfaith0/c/t/wrong-doctrine/21-452

+

Date: Mon, 3 Jun 2019 13:31:04 +0200, GMT 11:31
Einem *rykker* (from Heaven)?

-

[...]

Ordet for 2019-06-05

Vær kreativ (4)

"... du skal give besked til alle kyndige mænd, som jeg
har fyldt med kundskabs ånd ..."
2.Mos 28:3
2019-06-04, CET 11:3x, GMT 09:3x:

"I am leaving you with a gift - peace of mind and heart. And
the peace I give is a gift the world cannot give. So don't be
troubled or afraid."
John 14:27

-

Mogens Kall skrev ...

Date: Mon, 3 Jun 2019 07:29:58 +0200, GMT 05:29
> [...]

10:18

samt ...

Bestseller udskyder byggeriet af tårn på 320 meter

21545

Kall, Mogens

Trumps svigersøn har lagt en fredsplan for Mellemøsten frem + ET-break

File 21.546 ...
https://sites.google.com/site/kallpol4/home/countries/israel/21-xxx/21-546
https://sites.google.com/site/kallpol4/home/countries/palestine/21-xxx/21-546
https://sites.google.com/site/kallpol4/home/countries/usa/21-xxx/21-546
https://sites.google.com/site/kallpol4/home/issues/mideast-peace-p/21-xxx/21-546
https://sites.google.com/site/kallpol4/home/issues/muslim-world/21-xxx/21-546

Google-auto-translation:
From Danish to English (and many other languages)...
http://translate.google.com/translate?hl=en&sl=da&tl=en&u=https://sites.google.com/site/kallpol4/home/issues/mideast-peace-p/21-xxx/21-546

From Danish to Arabic (and many other languages)...
http://translate.google.com/translate?hl=en&sl=da&tl=ar&u=https://sites.google.com/site/kallpol4/home/issues/mideast-peace-p/21-xxx/21-546

From Danish to Hebrew (and many other languages)...
http://translate.google.com/translate?hl=en&sl=da&tl=iw&u=https://sites.google.com/site/kallpol4/home/issues/mideast-peace-p/21-xxx/21-546

Other news:
Hmm ... (memory on from) ...

Date: Mon, 3 Jun 2019 07:29:58 +0200, GMT 05:29
> [...]
> Website https://sites.google.com/site/kalltree1 File no 21529

Trumps svigersøn har lagt en fredsplan for Mellemøsten frem + ET-break

Trumps svigersøn har lagt en fredsplan for Mellemøsten, som selv
Trump-støtter er imod
Tirsdag d. 04. juni 2019, kl. 11.33
https://www.berlingske.dk/internationalt/trumps-svigersoen-har-lagt-en-fredsplan-for-mellemoesten-som-selv

Ifølge rygter vil Kushners plan udelukke en tostatsløsning og
i stedet foreslå, at palæstinenserne skal bo i Gazastriben og
et område af Sinai-ørkenen, som i dag tilhører Egypten.

Kommentar:

Hmm ... (memory on from) ...

Subject: Come and Let Us Return to the Lord -
Re: 2019 uge 22 (news samlet)
Date: Sat, 1 Jun 2019 20:16:32 +0200, GMT 18:16
21524 news:5cf2c109$0$696$1472...@news.sunsite.dk
https://groups.google.com/d/msg/dk.politik/fihEQCu4PdQ/tpg-gBODBAAJ

https://www.jpost.com/Arab-Israeli-Conflict/Ambassador-Danon-Children-should-not-live-under-constant-fear-of-terror-591293

> [...]
> ind til akslen og derfra videre ud i det vægtløse rum (og
> holde et lille frikvater; altså en pause mellem to
> undervisningsmoduler) ... :-)
>
> Vort borgerskab er jo i himlen, ikke sandt?
>
> https://www.biblegateway.com/passage/?search=Fil+3.20&version=DN1933
>
> =>
>
> Hebrew Worship // Come and Let Us Return to the Lord // Lechu Venashuva

https://www.youtube.com/watch?v=cZvKjYi7VeY&list=PLszhKo2cWmhOpG6GvcWZxg3yJP4-2pFXk&index=38

> Gud belønner IKKE *tyveri*!
>
> HVERKEN af georgisk territorium eller ukrainsk territorium

Planen er *genial*, fordi den tilgodeser palæstinensernes
ønske om deres egen stat, SAMTIDIG med at den IKKE sælger ud
af jødisk ejendom!

Og ...

HVIS du (fx. som palæstinenser) *insisterer* på, at din land
SKAL være lige dér, hvor jødernes land ligger, da er der -
reelt set - IKKE tale om meget andet end erstatningsteologi
und so weiter!

Og det gi'r jeg (og andre) IKKE en dyt for!

Så ...

Vær nu *realist*:

HVORFOR vil du med næp og klær ha' andres identitet?

UNDER du ikke andre det godt?

Er du misundelig?

Eller ...

Frygter du, at Koranen (i så fald) IKKE har ret?

HVIS det sidste er tilfældet, da skulle jeg hilse og sige,
at ... (input memory from) ...

News:dk.livssyn.kristendom
News:dk.videnskab
News:no.kultur.folklore.ufo
Subject: Re: Found distance to Cygnus A -
Re: Found Enok + Elias = 65 million
(apropos Chicxulub crater 65 million years ago) -
Re: Apophis "waves"
Date: Fri, 31 May 2019 10:51:04 +0200, GMT 08:51
21514 news:5cf0eb02$0$706$1472...@news.sunsite.dk
https://sites.google.com/site/etbible/home/apophis/21-514
https://sites.google.com/site/etbible/home/encryption-key/3/21-514
https://groups.google.com/d/msg/dk.livssyn.kristendom/JL0OgX54AIw/NkwC5z9VCAAJ
https://groups.google.com/d/msg/dk.videnskab/2olteXCUgWg/NjWAbjg3BwAJ
https://groups.google.com/d/msg/no.kultur.folklore.ufo/eRSBv6Mzfp0/W4b8CXGhBgAJ

[ ... ]

> [...]
>
> Nej! Det tænkte jeg nok!
>
> Man kan IKKE vinde (et stik) i dette "vendespil" ved at flyve
> ind i skyskrabere og forlange 'mig über alles'!
>
> Og tillad mig at fortsætte:
>
> Hvis vi skal tro på din guddoms ufejlbarlighed, da er det
> mindste, man må kunne forlange, et *bevis*!
>
> Og dét har I hidindtil IKKE ku' levere! ... :-(
>
> Det *postuleres* i Koranen, at vi kristne og jøder har
> forfalsket Bibelen, men HVORDAN kan det så være, at vi
> finder disse *(ET)-Copyrights* (inside the Bible), mens
> vi INTET har fundet i Koranen?
>
> Kan en forfalskning indeholde sandheden?

Se for øvrigt lige sidste skud i efterforskningen i filerne ...
https://sites.google.com/site/etbible/home/chicxulub-crater/21-540
https://sites.google.com/site/etbible/home/chicxulub-crater/21-541
https://sites.google.com/site/etbible/home/chicxulub-crater/21-542
https://sites.google.com/site/etbible/home/chicxulub-crater/21-543
https://sites.google.com/site/etbible/home/chicxulub-crater/21-544

Hmm ...

Vær *realist* (som sagt):

Du kommer ALDRIG til at overta' jødernes identitet! Det er og
bliver *dem*, der er udvalgt (af Gud?) og IKKE dig og mig og
alle de andre såkaldte hedninge (ifølge den jødiske
synsvinkel)!

Og er det et problem?

Det er IKKE et problem for mig, fordi jeg har det fint med
"bare" at være menneske!

Du behøver IKKE *stjæle* andre identitet (for at være noget)!

Så ...

Vær tilfreds med det, du har!

Ellers ender det jo med, at alle disse ubevidste impulser fra
underbevidstheden, hvoraf nogle af dem er ret egocentriske,
ta'r overhånd, så du bliver en slave af dem, fremfor at herske
over dem (vha. Veto-retten)!

Amen?

Du ender med at blive taberen, hvis du bekæmper bibelen, fordi
du jo i så fald gør dig til fjende af dem, der stammer fra et
andet solsystem!

Fordi ...

Hvad du har gjort imod en af deres mindste, har du gjort imod
dem!

Så enkelt er regnskabet muligvis!

Stop derfor al den hadske antisemitisme!

Der kommer nemlig IKKE noget godt ud af den!

Det ENESTE, du eventuelt opnår ved stædigt at fastholde din
antisemitisme, er, at vi alle omkommer i afgrunden!

Og ...

Er det noget at fejre?

Det er da vel KUN en idiot, der kan få denne sindssyge tanke!

KUN *uansvarlige* mennesker gør dette!

Og ...

Ønsker du, at alle vi andre skal opfatte dig som værende et
*umodent* mennesker; én, man IKKE kan regne med?

Det er jo i sig selv temmelig dumt gjort, skønner jeg!

Så ...

Kom nu til fornuft!

Det er revnende LIGEGYLDIGT, hvor det enkelte menneske bor på
planeten, HVIS vi har ret i, at der har været et besøg ude fra
Rummet i Oldtiden, og at de fortsat er her i vores solsystem
og blot venter på, at vi, "Rebekka", bliver "kønsmoden",
apropos ...

https://www.biblegateway.com/passage/?search=Gen+24&version=BPH

57
„Lad os kalde på pigen og lade hende afgøre sagen,”
svarede de.

58
Så kaldte de på Rebekka og spurgte hende:
„Er du parat til at rejse med denne mand?”

„Ja, jeg er,” svarede hun.

Fatter du overhovedet en pind af dette, "prins Knud" (og alle
I andre)?

Vi går en MEGET spændende fremtid i møde som civilisation i
verdensrummet ... :-)

Sæt det IKKE over styr pga. personfnider or You-name-it!

Og netop i det samme hørte jeg en røst fra Himlen (perhaps
the voice of ET; altså en udenjordisk civilisation på besøg
i vort solsystem eller rettere: en bejler til Menneskeheden),
der sagde:
(2019-06-05, Monday, day no 156, CET 08:53, GMT 06:53)
- "Det skal du (send kopi af denne meddelelse til den
amerikanske ambassade)."

Fine. Let's move, ET (to the *promissed* Land of God, de
*LEVENDES* Land ... og lad de døde begrave deres døde!) ... :-)

-

[...]

Kall, Mogens

Trump says ‘always a chance’ of war with Iran, but insists he doesn’t
want it

Ukraine klar til fred med Rusland

Med titusinder af lys mindes Hongkong massakren i Beijing

60 döda i tillslag i Sudan
Hmm ... (memory on from) ...

Date: Mon, 3 Jun 2019 07:29:58 +0200, GMT 05:29
> [...]

want it

Ukraine klar til fred med Rusland

Med titusinder af lys mindes Hongkong massakren i Beijing

Kina har skrevet massakren på Den Himmelske Freds Plads ud af
historiebøgerne
04. Jun. 2019 kl. 16:53
https://www.dr.dk/nyheder/udland/kina-har-skrevet-massakren-paa-den-himmelske-freds-plads-ud-af-historieboegerne

-

DR S131 ons 05 jun 08:22:14
4.juni dr.dk/nyheder 20:02

UKRAINE KLAR TIL FRED MED RUSLAND
Ukraines nye præsident, Volodimir
Zelenskij, siger, at han er klar til at
forhandle med Rusland for at få løst en
militær konflikt i Østukraine.

Men han vil holde fast i den tidligere
regerings mål: At Ukraine en dag bliver
medlem af Nato.

Det siger Zelenskij tirsdag under et
besøg i Natos hovedkvarter i Bruxelles.
Her mødes han med generalsekretær Jens
Stoltenberg.

Ukraine skal forblive på "vejen, der
fører til Europa og euroatlantisk
integration" fremhæver han.

Ukraines præsident til Nato: Vi er klar til at forhandle med Rusland
04. Jun. 2019 kl. 20:02
https://www.dr.dk/nyheder/udland/ukraines-praesident-til-nato-vi-er-klar-til-forhandle-med-rusland

Kommentar:

Psykopater søger desværre kun "fred" på deres *præmisser*,
og her er der INTET at glæde sig over, for det er *ondskab*
i form af lig i lasten, der har sat betingelserne!

Jeg går klædt i sæk og aske - I andre kan bare ikke se det -
men virkeligheden er, at *Kærligheden* IKKE glæder sig over
uretten, hverken når psykopater hærger deres nabolande i form
af ulovlig angrebskrige, som tilfældet nu var mht. Georgien i
august 2008 og nu også i Ukraine 2014 og når *hjernevaskede*
muslimske galninge flyver ind i vores skyskrabere og forlanger
'Mig bestemme over jer andre'!

Det er og bliver *ondskab* no matter what!

Mine venner er myrdene, og gad vide OM ikke også ET siger det
samme?

I så fald er der tæv i luften!

Apropos ...
https://sites.google.com/site/etbible/home/markpointer/foretells/pro-22-3-27-12/21-523

Mit råd til Jer (alle I *onde* mennesker) er derfor:

Stik af
(mens I endnu har chancen og kanske kan redde livet)!

For tro ikke fejlagtigt, at det her kan fortsætte i al
evighed, at de oinde skal hundse med de gode!

-

PORTRÆT Sudans nye stærke mand har blodig fortid og udemokratiske allierede
04. Jun. 2019 kl. 21:07
https://www.dr.dk/nyheder/udland/portraet-sudans-nye-staerke-mand-har-blodig-fortid-og-udemokratiske-allierede

-

30 året for massakren på Tianamen-pladsen: Her er 10 begivenheder, der
ændrede historien
04. Jun. 2019 kl. 21:08
https://www.dr.dk/nyheder/udland/30-aaret-massakren-paa-tianamen-pladsen-her-er-10-begivenheder-der-aendrede-historien

-

DR S133 ons 05 jun 08:22:14
4.juni dr.dk/nyheder 21:24

GRØNLAND VIL BEDE DANMARK OM HJÆLP
Der skal hjælp fra Danmark til
omsorgssvigtede grønlandske børn i
Grønland.

Det står klart, efter at Inatsisartut,
Grønlands Landsting, tirsdag har
vedtaget et forslag om, at den
grønlandske regering, Naalakkersuisut,
skal bede Danmark om hjælp til børn i
Tasiilaq på Grønlands østkyst og resten
af Grønland.

Forslaget kom i kølvandet på DR-
dokumentaren "Byen hvor børn
forsvinder". Her fremgår det blandt
andet, at seksuelt misbrug af børn
fortsat er et stort problem i Grønland
- særligt i området Tasiilaq.

Grønland vil bede Danmark om hjælp til svigtede børn
04. Jun. 2019 kl. 21:24
https://www.dr.dk/nyheder/indland/gronland-vil-bede-danmark-om-hjaelp-til-svigtede-born

-

Valgforsker: 'Tvivlere kan måske netop være de mest demokratiske'
kl. 08:20
https://www.dr.dk/nyheder/politik/folketingsvalg/valgforsker-tvivlere-kan-maaske-netop-vaere-de-mest-demokratiske

-

137
08:45

samt ...

Her er sidste meningsmåling inden valget
04. jun. 2019, 22:40
http://nyheder.tv2.dk/politik/2019-06-04-her-er-sidste-meningsmaaling-inden-valget

-

Med titusinder af lys mindes Hongkong massakren i Beijing
04. jun. 2019, 23:00
http://nyheder.tv2.dk/udland/2019-06-04-med-titusinder-af-lys-mindes-hongkong-massakren-i-beijing

-

Her er reglerne: Sådan stemmer du korrekt ved valget
05. jun. 2019, 05:53
http://nyheder.tv2.dk/politik/2019-06-05-her-er-reglerne-saadan-stemmer-du-korrekt-ved-valget

-

Flere små partier har kurs mod Folketinget - mandaterne kan sikres på
tre måder
05. jun. 2019, 09:03 Opd. 05. jun. 2019, 09:25
http://nyheder.tv2.dk/politik/2019-06-05-flere-sma-partier-har-kurs-mod-folketinget-mandaterne-kan-sikres-pa-tre-mader

-

104 SVT Text Onsdag 05 jun 2019

SVT Text

* = efter kl 06 Nyhetsrullen 188

* Världsbanken: Tillväxten är skör...130
* Kabul friger omkring 900 fångar....131

* Flera döda i attack i Sinai........132
* Räd mot australiska journalister...133

Skjutning i Australien - fyra döda 134

* 60 döda i tillslag i Sudan.........135
Löfte om nyval i Sudan nobbas......136
Protesterna i Sudan...............175-

Protester i Tjeckien mot Babis.....137
Sju dödade i munkkloster i Myanmar 138

Övriga rubriker 105

-

105 SVT Text Onsdag 05 jun 2019

SVT Text

* = efter kl 06 Nyhetsrullen 188

IS tar på sig dåd i ebolaområde....139
Presidentbyggnad stormad i Malawi..140

USA förbjuder gruppresa till Kuba..141
Mexiko tror på avtal med USA.......142

* Trump: Brexit kommer och borde ske 143
* Notiser: Fartyg kapsejsade.........148

-

135 SVT Text Onsdag 05 jun 2019
UTRIKES PUBLICERAD 5 JUNI

60 döda i tillslag i Sudan

Minst 60 personer har dödats sedan
paramilitära styrkor slog till mot
proteströrelsen i Sudans huvudstad
Khartum i måndags, skriver TT.

Styrkorna försökte upplösa de
sittstrejkande demonstranternas läger
utanför militärhögkvarteret. Antalet
döda har stigit från runt 35 till 60
och hundratals har skadats, enligt
Centralkommittén för sudanesiska
läkare som står demonstranterna nära.

Spänningarna mellan militären och
oppositionen har ökat efter det
blodiga tillslaget och demonstranterna
har brutit alla förhandlingar.

-

138 SVT Text Onsdag 05 jun 2019
UTRIKES PUBLICERAD 4 JUNI

Sju dödade i munkkloster i Myanmar

Sju människor dödades i går av
artillerield mot ett munkkloster i den
oroliga delstaten Rakhine i Myanmar.

Utöver de sju dödsoffren skadades
lika många när byggnaden träffades
av artillerielden, uppger ledaren
för byn Sapa Htar.

Tusentals regeringssoldater har skick-
ats till Rakhine för att slå ned den
buddhistiska rebellmilisen Arakan-
armén som söker utökat självstyre.

Regeringsstyrkor drev 2017 ut omkring
740 000 människor ur den muslimska
folkgruppen rohingya från Rakhine.

-

NRK:
4. juni 2019 kl. 08:27 - 5. juni 2019 kl. 08:18, error

5. juni 2019 kl. 09:46

-

Messiansk koncert forstyrret af voldelige ultraortodokse
Af Anders Hjorth Vindum 04. June 2019
https://www.ordetogisrael.dk/aktuelt-2-2-2/messiansk-koncert-forstyrret-af-voldelige-ultraortodokse

De messianske jøder, som blev mødt af verbale overfald og
spytklatter, var chokerede - men oplevede at blive bragt
sammen i enhed.

-

Danmarks Riges Grundlov

Grundloven er Danmarks forfatning og beskriver de
grundlæggende regler for samfundet – der kan ikke vedtages
love, som er i uoverensstemmelse med Grundloven.

Her kan du læse den i sin fulde længde
https://www.kristeligt-dagblad.dk/historier/grundloven

-

Russian fighter jet said to harass US Navy spy plane over Mediterranean

Aircraft’s pilot and crew put ‘at risk’ by high-speed pass
directly in front of it, 6th Fleet claims

By TOI staff Today, 9:04 am
https://www.timesofisrael.com/russian-fighter-jet-said-to-harass-us-navy-spy-plane-over-mediterranean/

The US army has complained that a Russian fighter jet
harassed a surveillance plane over the Mediterranean Sea on
Tuesday by intercepting it three times in three hours.

Kommentar:

Hmm ... (memory on from) ...

Date: Sat, 1 Jun 2019 15:24:22 +0200, GMT 13:24
You are a *fool*!

Du forstår jo ikke at læse skriften på væggen, og så må du,
som den dumrian, du er, bøde!

-

Trump says ‘always a chance’ of war with Iran, but insists he doesn’t
want it

In British television interview, US president says Tehran
‘was extremely hostile when I first came into office,’ and
‘probably maybe’ remains a ‘terrorist nation’ now

By TOI staff Today, 10:28 am
https://www.timesofisrael.com/trump-says-always-a-chance-of-war-with-iran-but-insists-he-doesnt-want-it/

-

Frit Danmark (1940-45):

Husk at møde op i morgen og stem!

-

21547

Kall, Mogens

Jun 5, 2019, 5:24:34 PM6/5/19
Stem på snoldepartiet ...
https://sites.google.com/site/snufo000/home/stem-paa/dansk-snolde-parti
Hmm ... (memory on from) ...

News:dk.politik
News:no.kultur.folklore.ufo
Henri Nissen, præst Ruth Cilwik Andersen samt
menighedsrådsformand Flemming Jakobsen, Menighedsrådsformand -
Re: Dansk soldat omkommet (M... -
Re: 2019 uge 10 (news samlet)
2019-06-05, CET 11:3x, GMT 09:3x:

"But if you remain in me and my words remain in you, you may
ask for anything you want, and it will be granted!"
John 15:7

-

Mogens Kall skrev ...

Date: Mon, 3 Jun 2019 07:29:58 +0200, GMT 05:29
> [...]
> Mogens Kall, The servant of Michael.
> --
> Coming up news: Iran hit by a Asteroid. Iran is no more (Jer.49,34-) ?

Voldtægter, tæsk og plyndringer: Hårde anklager mod frygtet gruppe i Sudan

-

Blinde oplever nedværdigende behandling, når de skal i stemmeboksen
kl. 13:54
https://www.dr.dk/nyheder/politik/folketingsvalg/blinde-oplever-nedvaerdigende-behandling-naar-de-skal-i-stemmeboksen

Kommentar:

Af gode grunde kan blinde IKKE afgive stemme hemmeligt, og så
er det bedre, at der er instanser, der hjælper dem til at
afgive stemme, hvor der IKKE kan snydes!

-

DR S141 ons 05 jun 13:59:52
5.juni dr.dk/nyheder 13:58

HÅRDE ANKLAGER MOD STYRKE I SUDAN
En paramilitær gruppe, som gik forrest,
da sikkerhedsstyrker mandag ryddede en
protestlejr i Sudans hovedstad
Khartoum, bliver anklaget for grove
overgreb.

Ud over mindst 60 drab siger
øjenvidner, at Rapid Support Forces
(RSF) begik seksuelle overgreb som
voldtægt og tæskede hospitalsansatte.

RSF bliver også anklaget for at have
plyndret og smadret hospitaler.

Mange RSF-soldater kommer fra en
milits, der dræbte hundredtusinder af
civile under krigen i Darfur-provinsen
fra 2003.

Voldtægter, tæsk og plyndringer: Hårde anklager mod frygtet gruppe i Sudan
kl. 13:58
https://www.dr.dk/nyheder/udland/voldtaegter-taesk-og-plyndringer-haarde-anklager-mod-frygtet-gruppe-i-sudan

-

140
kl. 14:45

samt ...

Stikprøve: Nu har hver anden stemt
05. jun. 2019, 10:35 Opd. 05. jun. 2019, 14:34 ...
Vermund afbryder Østergaard midt i tale: - Det passer simpelthen ikke
05. jun. 2019, 14:45 ...

-

NRK:
5. juni 2019 kl. 09:46

-

Frit Danmark (1940-45):

Husk at møde op i morgen og stem!

-

Bari, Italy
https://da.wikipedia.org/wiki/Bari

41.1253°, 16.8667°
41,1253 16,8667 East

=>

Crater-Bari,Italy = 145,97277188
Temple-Bari,Italy = 29,04689862
Delta = ____________175,0196705

-

Jamen, så må vi jo håbe, at de ikke snolder alle vores
penge op på ligegyldige ting, så der ikke bliver råd
til at lappe taget und so weiter!

21548

Kall, Mogens

Jun 5, 2019, 7:33:33 PM6/5/19
Du, Lars ...
Ku' du ikke - nu du er i gang - også give *nasseprinsen* en
fyrreseddel!?
https://sites.google.com/site/snufo000/home/stem-paa/republikanerne

"Melodi":
1800 hjemløse munde kunne mættes for de penge!
Hmm ... (memory on from) ...

Date: Mon, 3 Jun 2019 07:29:58 +0200, GMT 05:29
> [...]

05. jun. 2019, 10:35 Opd. 05. jun. 2019, 14:34 ...
Vermund afbryder Østergaard midt i tale: - Det passer simpelthen ikke

Iran could make nuclear weapon in 6-8 months, says former IAEA deputy

Olli Heinonen accuses UN atomic agency of allowing Tehran to
weaponize uranium, while also criticizing Trump decision to
bolt deal

By TOI staff 5 June 2019, 4:56 pm
https://www.timesofisrael.com/iran-could-make-nuclear-weapon-in-6-8-months-says-former-iaea-deputy/

-

[...]

1800 munde kunne mættes!

[...]

21549

Kall, Mogens

Jun 5, 2019, 9:42:14 PM6/5/19
Found 78 at Africa-160 ... Esaus hæl => Italiens støvle (Bari, Italy)
Re: Pangea, Pangæa: 130 + 70 = 200 millioner -
Re: Her lidt inspiration for (UFO)-jægere (ang. arbejdsmetoder) -
Re: 2019 uge 23 (news samlet)

File 21.550 ...
https://sites.google.com/site/etbible/home/chicxulub-crater/21-550
https://sites.google.com/site/etbible/home/pangea/21-550
https://sites.google.com/site/etbible/home/samson-s-riddle/21-550
https://sites.google.com/site/etbible/home/isotope-evidence/78-pt-193/78/21-550
https://sites.google.com/site/etfootsteps/home/markpointer-78/21-550

Google-auto-translation:
From Danish to English (and many other languages)...
http://translate.google.com/translate?hl=en&sl=da&tl=en&u=https://sites.google.com/site/etbible/home/chicxulub-crater/21-550

-

Den 05-06-2019 kl. 07:14 skrev Kall, Mogens:

News:dk.livssyn.kristendom
News:dk.politik
News:dk.videnskab
Subject: Re: Pangea, Pangæa: 130 + 70 = 200 millioner -
Date: Wed, 5 Jun 2019 07:14:30 +0200, GMT 05:14
21544 news:5cf74fc0$0$700$1472...@news.sunsite.dk
https://sites.google.com/site/etbible/home/chicxulub-crater/21-544
https://sites.google.com/site/etbible/home/pangea/21-544
https://sites.google.com/site/etbible/home/samson-s-riddle/21-544
https://groups.google.com/d/msg/dk.livssyn.kristendom/6f4VLW98vYk/Z3NzmXSqBAAJ
https://groups.google.com/d/msg/dk.politik/dJl1FrWA4EQ/rPCBflB6CQAJ
https://groups.google.com/d/msg/dk.videnskab/pRj1SN-gfE8/HtLKJ9PLAgAJ
https://groups.google.com/d/msg/no.kultur.folklore.ufo/wjwSOMNMQRc/68nfDKxxBQAJ
Hvorfor nævnes 160 "Afrika" og derefter Esaus hæl => Italiens støvle?

Her MÅSKE forklaringen:

[...]

https://sites.google.com/site/etbible/home/chicxulub-crater/Temple%20020.sxc

160,42805606 afstand fra Krater til Afrika
63,47062047 afstand fra Afrika til Italien (Esaus hæl)
=
223,89867653

and ...

+223,89867653
-145,97277188 afstand fra Krater til Italien (Esaus hæl)
=
77,92590465

Compare with ...

*Målestokken*:
78-Platin-193, ½-life = 50 år
https://sites.google.com/site/etbible/home/isotope-evidence/78-pt-193/

21550

Kall, Mogens

Iran could make nuclear weapon in 6-8 months, says former IAEA deputy

IDF intel chief: Iran may not get a bomb even if it leaves nuke deal

-

GårDagens Ord:

https://www.biblegateway.com/passage/?search=Hos+4&version=BPH

Hoseas 4, Bibelen på hverdagsdansk (BPH)

Herren anklager Israel

Anklagen mod præsteskabet

Anklagen mod afgudsdyrkelse og religiøs prostitution

Advarsel til Juda om ikke at blive revet med

Dagens Ord:
https://www.biblegateway.com/passage/?search=Hos+5&version=BPH

Hoseas 5, Bibelen på hverdagsdansk (BPH)

Landets ledere har ført folket på afveje

Utroskab leder til fald

-

Dagens Ord fra ...

BibelLæserRingens andagtstekst
(fås som hæfte, der udgives 4 gange om året: jan, apr, jul og
okt), http://blr.dk/

https://www.biblegateway.com/passage/?search=Mat+9.14-17&version=BPH

Matthæus 9:14-17, Bibelen på hverdagsdansk (BPH)

Jesus kommer med en ny lære

-

Dagens Ord fra ...

Det Danske Bibelselskabs bibellæseplan 2019 ...
http://www.bibelselskabet.dk/ressourcer/bibellaeseplan

https://www.biblegateway.com/passage/?search=Mal+3.6-15&version=BPH

Malakias 3:6-15, Bibelen på hverdagsdansk (BPH)

(Der kommer en dom over de ugudelige, fortsat)

-

[...]

Ordet for 2019-06-06

Kom til Gud som et barn

"... Hvis I ikke vender om og bliver som børn, kommer I
slet ikke ind i Himmeriget."

Matt 18:3

=== citat slut ===

-

Date: Mon, 3 Jun 2019 07:29:58 +0200, GMT 05:29
> [...]

Iran could make nuclear weapon in 6-8 months, says former IAEA deputy

IDF intel chief: Iran may not get a bomb even if it leaves nuke deal

DR S143 tor 06 jun 06:59:19
5.juni dr.dk/nyheder 16:00

CIRKA 400.000 VOKSNE UDEN STEMMERET
Ifølge Danmarks Statistik var der 1.
januar i år 434.000 udenlandske
statsborgere på mindst 18 år i Danmark,
som ikke har stemmeret til
folketingsvalget, fordi de ikke er
danske statsborgere.

Det svarer til 9,4 procent af den
voksne danske befolkning. I 1980 var
andelen 1,8 procent, og stigningen er
et problem, siger valgforsker på
Danmarks Medie og Journalisthøjskole
Roger Buch.
- Hvis tallet bliver ved med at stige,
og det tyder alt på, at det gør, ender
vi i en situation, hvor vi skaber et
demokratisk B-hold. Altså borgere, der
er her på lige vilkår undtagen det med
stemmeretten, siger Roger Buch.

Mehrdad Nielsen er en af de over 400.000 voksne, der ikke kan stemme i dag
05. Jun. 2019 kl. 16:00
https://www.dr.dk/nyheder/politik/folketingsvalg/mehrdad-nielsen-er-en-af-de-over-400000-voksne-der-ikke-kan-stemme-i

-

Udlandets dom over dansk valg: Stram indvandringspolitik er
omdrejningspunktet
05. Jun. 2019 kl. 16:17
https://www.dr.dk/nyheder/politik/folketingsvalg/udlandets-dom-over-dansk-valg-stram-indvandringspolitik-er

-

Thailands juntaleder smider uniformen og bliver premierminister
05. Jun. 2019 kl. 19:06
https://www.dr.dk/nyheder/udland/thailands-juntaleder-smider-uniformen-og-bliver-premierminister

-

Stram Kurs og Kristendemokraterne kommer ikke i Folketinget
05. Jun. 2019 kl. 23:09
https://www.dr.dk/nyheder/politik/folketingsvalg/stram-kurs-og-kristendemokraterne-kommer-ikke-i-folketinget

-

DR S155 tor 06 jun 06:59:20
6.juni dr.dk/nyheder 00:42

VALGDELTAGELSEN DYKKER IGEN
Den samlede valgdeltagelse til
folketingsvalget ender på 84,5 procent.
Ved valget for fire år siden lå
deltagelsen på 85,8 procent.

Det fremgår af tal fra KMD.

En lavere valgdeltagelse fandtes ved
valget i 1994, hvor 84,3 procent af de
stemmeberettigede gik i stemmeboksen.

I konkrete tal har 3.567.210 vælgere
stemt.

For fire år siden var det også en
tilbagegang i forhold til
folketingsvalget i 2011, hvor 87,7
vælgerne deltog.

Valgdeltagelsen dykker for andet folketingsvalg i streg
kl. 00:42
https://www.dr.dk/nyheder/politik/folketingsvalg/valgdeltagelsen-dykker-andet-folketingsvalg-i-streg

-

VIDEO Løkke må til dronningen: Sådan foregår en dronningerunde
kl. 04:48
https://www.dr.dk/nyheder/politik/folketingsvalg/video-loekke-maa-til-dronningen-saadan-foregaar-en-dronningerunde

Kommentar:

Ethvert parti, der ønsker at afskaffe monarkiet, med respekt
for sig selv bør IKKE bøje knæ for dronningen (ved at
anerkende hendes politiske magt).

Jeg ville i stedet stille mig op *demonstrativt* FORAN
Amalienborg og ovefor *pressen* (i mangel af en præsident)
tilkendegive, hvem vort parti peger på!

HVIS vores stemme så IKKE bliver respekteret, da *udstiller*
monarkiet dets *formynderi*!

Og dét kommer der næppe noget godt ud af!

-

Som 20-årig sprang Harry ud i faldskærm ved D-dag: 'Verden krævede, at
unge mænd var villige til at dø'
kl. 06:13
https://www.dr.dk/nyheder/udland/som-20-arig-sprang-harry-ud-i-faldskaerm-ved-d-dag-verden-kraevede-unge-maend-var

-

160
06:40

samt ...

Mindst 100 frygtes dræbt under uro i Sudan
05. jun. 2019, 16:08
http://nyheder.tv2.dk/udland/2019-06-05-mindst-100-frygtes-draebt-under-uro-i-sudan

-

Kristendemokraterne under 200 stemmer fra at komme i Folketinget
05. jun. 2019, 20:39 Opd. 05. jun. 2019, 22:27
http://nyheder.tv2.dk/2019-06-05-kristendemokraterne-under-200-stemmer-fra-at-komme-i-folketinget

-

Avisledere dagen derpå: Mette Frederiksen har ikke rigtigt vundet - endnu
06. jun. 2019, 07:07 Opd. 06. jun. 2019, 07:02
http://nyheder.tv2.dk/politik/2019-06-06-avisledere-dagen-derpa-mette-frederiksen-har-ikke-rigtigt-vundet-endnu

-

104 SVT Text Torsdag 06 jun 2019

SVT Text

* = efter kl 06 Nyhetsrullen 188

Rött block får majoritet i Danmark 130
* Fredriksen öppnar för samarbete....131
"Klimatfrågan avgjorde valet"......132

Rösterna i det danska valet........175

Flera döda i jordskred i Uganda....133

FN-larm: Svår hungersnöd i Somalia 134