Her lidt inspiration for (UFO)-jægere (ang. arbejdsmetoder) - Re: 2019 uge 23 (news samlet)

Her lidt inspiration for (UFO)-jægere (ang. arbejdsmetoder)

File 21.530 ...
https://sites.google.com/site/etbible/home/hunter/21-530
https://sites.google.com/site/etfootsteps/home/hunter/21-530

Google-auto-translation:
From Danish to English (and many other languages)...
http://translate.google.com/translate?hl=en&sl=da&tl=en&u=https://sites.google.com/site/etbible/home/hunter/21-530Her
lidt inspiration for (UFO)-jægere (ang. arbejdsmetoder)

-

I Danmark er der udskrevet valg, og man kan bl.a. stemme på
- fatte det, hvem der kan - *Forbryder-banden* med
selskabstømning og hele molevitten!
https://sites.google.com/site/snufo000/home/stem-paa/forbryder-banden

Andre muligheder er ...

Idiot-partiet:
https://sites.google.com/site/snufo000/home/stem-paa/idiot-partiet/

Partilederen siger, at høn er chokeret over, hvor fattige
navnlig unge er i Danmark, at de går rundt med huller i
bukserne og åbenbart ikke har råd til nye!

:-)

Og som noget helt nyt har også et afsider-parti meldt sig på
banen. På spørgsmålet om hvem de vil pege på ved en
dronningerunde, svarer partiet, at ... det ved de ikke!

-

Dagens Ord:

https://www.biblegateway.com/passage/?search=Hos+2&version=BPH

Hoseas 2, Bibelen på hverdagsdansk (BPH)

Straf og genoprettelse

-

Dagens Ord fra ...

BibelLæserRingens andagtstekst
(fås som hæfte, der udgives 4 gange om året: jan, apr, jul og
okt), http://blr.dk/

https://www.biblegateway.com/passage/?search=Mat+8.28-34&version=BPH

Matthæus 8:28-34, Bibelen på hverdagsdansk (BPH)

Jesus sætter to ikke-jøder fri fra dæmonernes magt

-

Dagens Ord fra ...

Det Danske Bibelselskabs bibellæseplan 2019 ...
http://www.bibelselskabet.dk/ressourcer/bibellaeseplan

https://www.biblegateway.com/passage/?search=Mal+2.1-9&version=BPH

Malakias 2:1-9, Bibelen på hverdagsdansk (BPH)

Advarsel til præsterne

-

Dagens Ord fra ...

Et Ord til Dagen ...
http://www.ucb.dk/dagensord/

(Her kan du også få tilsendt gratis andagtsteksten i et hæfte
4 gange om året: dec, mar, jun og sep, og det er jo meget
smart, hvis man er væk på retræte eller noget andet.)

=== citat start ===

Ordet for 2019-06-03

Vær kreativ

" de fjernede ... taget over det sted, hvor han var ..."
Mark 2,4

Mary Engelbreit havde altid gerne villet illustrere
børnebøger, men en skolevejleder sagde til hende: "Det kan du
ikke. Vær praktisk. Få dig en uddannelse og undervis." Mary
begyndte at arbejde i en kunsthandel, lærte alt om handel og
lærte nogle kunstnere at kende, som havde gjort det, de
elskede, til en levevej. Styrket af forældrenes opbakning
sagde hun til sig selv: "Du kan godt blive kunstner. Hvis du
kan se det for dig, kan det lade sig gøre." Ved ikke at lade
sig bremse af hindringer på den mere konventionelle vej til
succes, blev Engelbreit en nationalt anerkendt kunstner og
lancerede sit eget magasin.

Proust sagde: "En rigtig opdagelsesrejse består ikke i at
finde nye landskaber, men i at have nye øjne."

Lær at tænke 'ud af boksen' og kæmp for det! Forvent at møde
udfordringer, men lad dem ikke svække din beslutning. Fire
mænd, der på grund af folkeskaren, ikke kunne få deres lamme
ven hen til Jesus, "fjernede ... taget over det sted, hvor
han var; og da de havde lavet hul, sænkede de båren med den
lamme ned." Jesus så troen i deres handling og belønnede den
ved at helbrede manden.

Du kan finde en udvej på næsten hvad som helst, når du lægger
handling til din tro og er udholdende.

Rebecca Barlow Jordan siger: "Sand kreativitet stopper ikke
på inspirationsstadiet. Mange igangsættere har prøvet og er
mislykkedes, fordi de ikke kunne overvinde forhindringer. Den
sande kunstner ser det færdige billede i tro. Vi er alle
kunstnere, og Gud har opgaver til os. Han opfordrer os også
til at nyde frugten af ??vores arbejde. Men den sande
velsignelse kommer ikke blot af at vide, at man har overvundet
vanskeligheder, men af at man værdsætter kreativitetens
guddommelige oprindelse og giver Gud æren."

=== citat slut ===

Der er stadigvæk kludder med Synkroniseringen! ... :-(

I andagtshæftet står der:

(
Her lidt inspiration for (UFO)-jægere (ang. arbejdsmetoder),
skønner jeg.

Ordet for 2019-06-03

Vær kreativ (2)

"For det er Gud, der virker i jer både at ville, og at
virke for hans gode vilje."
Fil 2:13

Du vil kun få gode ideer, hvis du sætter pris på ideer. Ellers
vil du passere gennem livet, ført af andre menneskers ideer.

Kreative tænkere:

1.
Udforsker alle muligheder.

At udforske en lang række muligheder hjælper med at stimulere
din fantasi, og fantasi er afgørende for kreativitet. Albert
Einstein sagde: "Fantasi er vigtigere end viden." Hvorfor?
Fordi den leder efter nye måder at sætte din viden i spil.

2.
[Kreative tænkere:]
Kan rumme uklarhed.

Kreative mennesker har ikke behov for at fjerne usikkerhed. De
ser alle slags uoverensstemmelser og mangler i tilværelsen, og
de glæder sig over at udforske disse mangler eller over at
bruge deres fantasi til at udfylde dem. Når du støder på et
uopfyldt behov, kan du enten konkludere, at der ikke kan gøres
noget ved det, eller du kan bede over det og finde en måde at
løse det på. (Fil 4,9)

3
[Kreative tænkere:]
Hylder det 'skæve'.

Kreativitet udforsker den 'skæve' vej. Kingman Brewster,
tidligere præsident for Yale University, sagde: "Der er en
sammenhæng mellem kreativitet og det excentriske. Så vi må
alle lide under at virke 'skøre'. For at være kreativ må du
være villig til at tolerere originalitet og 'de skæve
vinkler'.

4
[Kreative tænkere:]
Er ikke bange for fejl.

Den amerikanske filosof Charles Frankel sagde: "Angst er den
afgørende betingelse for intellektuel og kunstnerisk
skabelse." Kreativitet kræver, at man er parat til at se dum
ud. Det betyder at turde gå ud på en gren vel vidende, at
grene kan knække. Kreative mennesker ved alt dette og bliver
stadig ved med at lede efter nye ideer. De nægter at lade de
ideer, der ikke virker, forhindre dem i at finde de ideer,
der virker.

=== citat slut ===

News:dk.videnskab
News:no.kultur.folklore.ufo
Subject: Adam-930 indeholder en *skjult* information vedr.
Apophis 474 -
Re: 2019 uge 22 (news samlet)
Date: Sun, 2 Jun 2019 10:53:39 +0200, GMT 08:53
21526 news:5cf38e9d$0$696$1472...@news.sunsite.dk
https://sites.google.com/site/etbible/home/apophis/21-526
https://sites.google.com/site/etbible/home/markpointer/63/21-526
https://sites.google.com/site/etbible/home/match-the-pictures/21-526
https://groups.google.com/d/msg/dk.livssyn.kristendom/hpf8ZehSU48/MhIUVI3yCAAJ
https://groups.google.com/d/msg/dk.politik/fihEQCu4PdQ/DWuV6_CyBAAJ
https://groups.google.com/d/msg/dk.videnskab/CQcU6ObWawg/gnnESB5BBgAJ
https://groups.google.com/d/msg/no.kultur.folklore.ufo/z6fM9LZK7-0/xZjV-kZGBQAJ

> [...]
> skole. Deres nummerplader var (vist nok) følgende:
>
> AU 20 529
> AU 20 778
>
> Og bevares!
>
> Det ku' da godt være en tilfældighed, men jeg har faktisk
> aldrig før set så ens nummerplader, og så sku' de mødes. En
> ung indvandrer fra Mellemøsten gik i hvert fald over til den
> anden bil og talte med chafføren, som om de kendte hinanden.
>
> Kanske var der tale om noget relateret til salg af ulovlige
> stoffer, men ...
>
> Det ku' også dække over noget relateret til Samsons gåde!

[ ... ]
> Men måske har vi fået besøg af en, der vitterlig ønsker at
> knække Samsons gåde med henblik på ... Yopu know: Nærkontakt
> af 3. grad!

Ved I, hvad jeg har haft lyst til (i længere tid)?

Jeg har haft lyst til at skrive med kridt på et offentligt
sted en besked (til Hebr. 13,2 and his friends) ... :-)

Det ku' fx. være følgende:

5210 = 5880½-Apophis = ½ tid

Found:
Markpointer Enok-365 at Apophis ½ time

2 * Pi * radius = omkreds
2 * Pi * radius = 360
2 * Pi * radius = 600

Found:
172 + 144 + 284 = 600
144 = 1,44 Sun (Supernova Explosion type 1A)
600 = omkreds

65:
Delta Crater-NazcalinesPeru = 64,6... (Enok-65 ?)

175:
Delta Crater-TempleIsrael = 175
Delta Crater-EgyptPyramid = 172
Delta EgyptPyramid-Temple = 6,59...
3 + 172 -> 175
=>
3 + 6,59... -> 9,59... (Cygnus A galactic latitude/600)

75:
(Plate tectonics)
Delta America-Africa = 75 (Abram/Isak ?)
Moses-Water-Wall 430 = Mid-Atlantic Ridge ?
144 + 43 = 187
144 + 61 = 205
Found Adam-930,130 ... 187 (987)-> ... (430) ... 205
Tara-205 = _75-Abram
Tara-130 = __0-Abram born
Tara-_70 = -60-Abram
Search 130,70
Found *many* (>20) ...

Hvis man fx. skrev det på asfalten i en skolegård, da ville
nok de fleste skolebørn nok IKKE "gribe bolden". Men enkelte
(ved navn Kanzi) KUNNE finde på at forsøge at løse Samsons
gåde, skønner jeg!

Børn er nemlig - som hovedregel - kreative. De tegner og maler
og *leger* med tingene og BURDE ikke være bange for at begå
fejl (apropos 'prøve- og fejle-indlæringen') ... :-)
Se evt. ...
https://sites.google.com/site/kallscie/home/psychology/hus/08-265

> [...]
>
> [Det] var ellers svære at få fat i, disse her rangler, for
> spædbørnene havde endnu ikke helt lært at styre og
> kontrollere bl.a. arm-bevægelserne.
> Dog kunne mødrene ligefrem iagttage, hvordan spædbørnene
> deres dag for dag blev mer' og mer' dygtige.
> Det var som om de prøvede sig frem og så kom til at
> ramme ved siden af forbi målet. Men fejltagelsen denne blev
> nu af barnet brugt til at *korrigere*, således at næste
> forsøg på at få fat i ranglen, lignede den forrige ret
> meget, men havde en lille nuance-forskel. Armbevægelsen var
> blevet flyttet lidt til højre (eller venstre).

(
Og derfor er tæv *forbudt*, alle I *hjernevaskede* religiøse
galninge fra Al Qauda und so weiter!
Indlæringen SKAL foregå i et forum at *tryghed* UDEN trusler
om dit og dat!
Forstået?
Barnets udvikling *afhænger* af, at det får lov til at prøve
sig frem og fejle undervejs!
Så ... SLUT med at banke børnene på Koranskolerne i Pakistan
und so weiter!

En gang til for prins Knud (og hans indoktrinerede "venner":

[...]

og NAVNLIG *leger* med tingene, så ...

Please, tell me Samsons gåde:

HVORDAN når jeg frem til tallet 278?

-

TODAY'S BIBLE VERSE (from CBN) ...
http://www1.cbn.com/cbnnews/cwn
http://bible.cbn.com/#!/reading-plan/1/
http://www1.cbn.com/devotions

2019-06-02, CET 11:3x, GMT 09:3x:

"And since I, your Lord and Teacher, have washed your feet,
you ought to wash each other's feet."
John 13:14

-

Mogens Kall skrev ...

Subject: 2019 uge 23 (news samlet)
Date: Mon, 3 Jun 2019 07:29:58 +0200, GMT 05:29
21529 news:5cf4b05e$0$696$1472...@news.sunsite.dk
https://groups.google.com/d/msg/dk.politik/dJl1FrWA4EQ/T9H-uWf2BAAJ

https://sites.google.com/site/kallpol4/home/issues/nuclearwar/21-xxx/21-221

https://groups.google.com/d/msg/no.kultur.folklore.ufo/I0YKzGo4NjU/-MKW2MicslIJ

https://sites.google.com/site/etfootsteps/home/kanzi-fortjent-beloenning/19-084

https://sites.google.com/site/kallpol4/home/countries/north-korea/21-xxx/21-286

https://groups.google.com/d/msg/dk.livssyn.kristendom/1-pfgcv8r74/lFNV1Br7AgAJ

https://groups.google.com/d/msg/no.kultur.folklore.ufo/koRifFcgF9g/ggBb8KzVBwAJ

https://sites.google.com/site/kalllitteratur/home/0/maa-jeg-godt-vaere-vred

> [...]
>
> Test dit kærlighedssprog ...
> http://kærlighedssprog.dk/kaerlighedssprog/test-dit-kaerlighedssprog/
>
> Gennemgå profilen, når du er afslappet og har tid nok.
>
> (Vælg en af følgende 2 muligheder:)
>
> Nr. 1
> Jeg er glad for at blive rost
> Jeg kan lide at få et knus
>
> Nr. 2
> Jeg kan godt lide at ...
>

> Med venlig hilsen,
> Mogens Kall, The servant of Michael.
> --
> Coming up news: Iran hit by a Asteroid. Iran is no more (Jer.49,34-) ?

Verdensberømt band sagsøger dansk spil-producent
02. jun. 2019, 20:13 ...

-

NRK:
2. juni 2019 kl. 13:04

Re: Her lidt inspiration for (UFO)-jægere (ang. arbejdsmetoder) - Re:
2019 uge 23 (news samlet)

File 21.536 ...
https://sites.google.com/site/etbible/home/samson-s-riddle/21-536

Google-auto-translation:
From Danish to English (and many other languages)...
http://translate.google.com/translate?hl=en&sl=da&tl=en&u=https://sites.google.com/site/etbible/home/samson-s-riddle/21-536

-

Den 03-06-2019 kl. 09:39 skrev Kall, Mogens:

News:dk.videnskab
Subject: Her lidt inspiration for (UFO)-jægere (ang. arbejdsmetoder) -
Re: 2019 uge 23 (news samlet)
Date: Mon, 3 Jun 2019 09:39:11 +0200, GMT 07:39
21530 news:5cf4cea9$0$703$1472...@news.sunsite.dk
https://sites.google.com/site/etbible/home/samson-s-riddle/21-530
https://groups.google.com/d/msg/dk.livssyn.kristendom/6f4VLW98vYk/RwwfYBE9CQAJ
https://groups.google.com/d/msg/dk.politik/dJl1FrWA4EQ/sXXQAHX9BAAJ
https://groups.google.com/d/msg/dk.videnskab/pRj1SN-gfE8/eD5BwYTiBQAJ
https://groups.google.com/d/msg/no.kultur.folklore.ufo/wjwSOMNMQRc/pljLEsuQBQAJ

> [...]
> 4 gange om året: dec, mar, jun og sep, og det er jo meget
> smart, hvis man er væk på retræte eller noget andet.)

[ ... ]
Interrupt from ...

Subject: Re: Lars Løkke nær ramt af nedfalden tagsten 10:41.
Hvis jeg var statsministeren, da ville jeg
takke Gud for *englevagt* ... :-) -
Re: 2019 uge 23 (news samlet)
Date: Mon, 3 Jun 2019 13:31:04 +0200, GMT 11:31
21534 news:5cf50501$0$704$1472...@news.sunsite.dk
https://sites.google.com/site/snufo000/home/stem-paa/mystiske-haendelser/21-534
Hacker-attack (Hackerangreb):
https://sites.google.com/site/kallpol4/home/issues/hacker-attack/21-xxx/21-534
https://sites.google.com/site/kallpol4/home/countries/denmark/21-xxx/21-534
Friendly fire:
https://sites.google.com/site/kallpol4/home/issues/friendly-fire/21-534
Smoke them out:
https://sites.google.com/site/kallpol4/home/issues/smoke-them-out/21-xxx/21-534
Terminator:
https://sites.google.com/site/kallpol4/home/issues/terminator/21-534
Warning: The Dog may bite (hundeluftnings-et-eller-andet):
https://sites.google.com/site/snufo000/home/stem-paa/hundeluftnings-partiet/21-534
https://groups.google.com/d/msg/dk.politik/dJl1FrWA4EQ/vJuQUxwKBQAJ

> https://sites.google.com/site/kallpol4/home/issues/hacker-attack
[ ... ]
> 2019-06-03, CET 10:16, GMT 08:16
[ ... ]
> 2019-06-03, CET 10:41, GMT 08:41, day no 154

Delay:
2019-06-03, CET 10:16, GMT 08:16
2019-06-03, CET 10:41, GMT 08:41, day no 154
___________________25

"Anhold" *25*.

Jeg blev "fristet" over evne og kom til - på et offentligt
sted - at skrive følgende:

He 13,2

Og betydningen er SELVFØLGELIG følgende:

https://www.biblegateway.com/passage/?search=Heb+13.2&version=BPH

Hebræerne 13:2, Bibelen på hverdagsdansk (BPH)

Forsøm ikke at byde de fremmede velkommen hos jer,
for derved har nogle haft engle som gæster
uden at vide af det.

Men der blev desværre ikke tid til at skrive følgende:

Samsons gåde:

DATA-output

Adam-930 (-63)
+144
=
1074

-600
=

74 /61
-61
=
delta 13
=>
740/610

=>

Adam-130
Jakob-130 (Egypt Begin) + 430 + Exodus

430 /Jakob-17 = 25,29...
=>
430 /25 = 17,2

Compare with ...

172 Egypt pyramid

Neh 11,18:
284
+172
+144
=

Abram-175
Abram-150
Abram-125
Abram-100
Abram-099___Ismael-13 (jump from Adam-130 ?)
Abram-075___(jump from Enok 987 via 187-> Tara-205)

and ...

2199 /50 = 44
2150 /50 = 43

=>

575 -25 (1) = 550
575 -25 (2) = 550
575 -25 (3) = 550
_____________ -1, Ismael-13
474 +75 (3) = 549

=>

0_________________65____________130
0_______________5_65_5__________130
0______________60____70_________130 (Tara-70)
0___474_______575____575-575___2199
0___499_______550____575-575___2199
0_____________50_____50________2199
0___25+25+25_________25_25_____2199, Input "anhold" *25*
0___474+50+25_550___550_550____2199

130, 70 ...

Found *many*

21.536

Found 99 in distance Crater-South America_Abram-75_Africa 99
(apropos Abram-99) -
Re: Her lidt inspiration for (UFO)-jægere (ang. arbejdsmetoder) - Re:
2019 uge 23 (news samlet)

File 21.538 ...
https://sites.google.com/site/etbible/home/chicxulub-crater/21-538
https://sites.google.com/site/etbible/home/markpointer/99/21-538
https://sites.google.com/site/etbible/home/samson-s-riddle/21-538

Google-auto-translation:
From Danish to English (and many other languages)...
http://translate.google.com/translate?hl=en&sl=da&tl=en&u=https://sites.google.com/site/etbible/home/chicxulub-crater/21-538

-

Den 03-06-2019 kl. 17:36 skrev Kall, Mogens:

News:dk.videnskab
Re: 2019 uge 23 (news samlet)
Date: Mon, 3 Jun 2019 17:36:18 +0200, GMT 15:36
21536 news:5cf53e7c$0$705$1472...@news.sunsite.d
https://sites.google.com/site/etbible/home/samson-s-riddle/21-536
https://groups.google.com/d/msg/dk.livssyn.kristendom/6f4VLW98vYk/7k5iiBpXCQAJ
https://groups.google.com/d/msg/dk.politik/dJl1FrWA4EQ/DNHnOH4XBQAJ
https://groups.google.com/d/msg/dk.videnskab/pRj1SN-gfE8/3eqj-I38BQAJ
https://groups.google.com/d/msg/no.kultur.folklore.ufo/wjwSOMNMQRc/qNF2UdSqBQAJ
[ ... ]
Download perhaps help-file (regneart) ...
https://sites.google.com/site/etbible/home/chicxulub-crater/Temple%20014.sxc

Found distance from crater (in Mexico) to South America,
where Africa fits (like a puzzle piece) = 98,74...

Fundet afstand fra krater (i Mexico) til Sydamerika,
hvor Afrika passer (som en puslespilsbrik) = 98,74...

Compare with ...

Abram-099___Ismael-13 (jump from Adam-130 ?)

Det vil så nu sige, at Abraham indeholder i hvert fald 2
informationer, som vi kan relatere til noget vedrørende
de tektoniske pladers bevægelse (siden asteroiden ramte
ind i Jorden for henved 65 millioner år siden):

1
Abraham-75 (distancen mellem Afriks og Sydamerika

2
Distancen fra Krateret til Sydafrika (hvorfra vi måler
afstanden over til Afrika).

Og dét er jo i sig selv ret tankevækkende!

Hvorfor?

Fordi det jo i sig selv tyder på (indikerer), at der står
en bevidst handling bag disse oplysninger i Bibelen!

Og ...

Så er vi tilbage til det oprindelige spørgsmål:

*HVEM* havde kendskab til disse ting for mere end 2000 år
siden?

Det var i hvert fald IKKE Menneskeheden!

Ergo er der (ved hjælp af udelukkelsesmetoden) så KUN 2
muligheder tilbage:

1.
Enten må der ha' været et besøg ude fra Rummet ...

(og de så har medvirket til, at disse informationer
er blevet nedskrevet i Bibelen)

eller ...

2.
En såkaldt Guddom

Og her må vi så - endskønt det er MEGET fristende som troende
jøde, kristen eller muslim - IKKE være *partiske* (og
gennemtrumfe vores personlige holdning i efterforskningen).

Der er nemlig en videnskabelig arbejdsmetode, der siger, at
den mest simple forklaring som hovedregel er den naturlige
forklaring og dermed den rigtige.

Vi kan - udfra denne metode - forklare fænomenet UDEN at
inddrage noget overnaturligt (herunder en såkaldt guddom)!

Men forklaringen bliver så i sig selv ret too-far-out, idet
der jo så må ha' været et besøg fra Rummet, ikke sandt? ... :-)

>     Abram-075___(jump from Enok 987 via 187-> Tara-205)

> [...]

21.538

Pangea, Pangæa: 130 + 70 = 200 millioner -
Re: Her lidt inspiration for (UFO)-jægere (ang. arbejdsmetoder) -

https://sites.google.com/site/etbible/home/chicxulub-crater/21-540
https://sites.google.com/site/etbible/home/pangea/21-540
https://sites.google.com/site/etbible/home/samson-s-riddle/21-540

Google-auto-translation:
From Danish to English (and many other languages)...
http://translate.google.com/translate?hl=en&sl=da&tl=en&u=https://sites.google.com/site/etbible/home/pangea/21-540

-

Den 03-06-2019 kl. 17:36 skrev Kall, Mogens:

News:dk.videnskab
Re: 2019 uge 23 (news samlet)
Date: Mon, 3 Jun 2019 17:36:18 +0200, GMT 15:36
Hmm ... (input memory from) ...

News:no.kultur.folklore.ufo
Subject: Found perhaps Asteroid impact 65 and 200 millions years ago -
Re: Found 43-Technetium-98 -
Re: ... Hypotese-forslag, *2* isotoper
Date: Wed, 7 Feb 2018 07:02:46 +0100, GMT 06:02
20371 news:5a7a968a$0$715$1472...@news.sunsite.dk
https://sites.google.com/site/etbible/home/asteroid-impact/20-371
https://sites.google.com/site/etbible/home/chicxulub-crater/20-371
https://sites.google.com/site/etbible/home/markpointer/43/20-371
https://groups.google.com/d/msg/no.kultur.folklore.ufo/TDZu8v4fbho/EAFq92iDAAAJ

https://da.wikipedia.org/wiki/Masseudd%C3%B8en#200_millioner_%C3%A5r_siden

Der er mistanke om, at de 130, 70 repræsenterer noget vedr.
masseuddøen for ...

130
+70
=
200

Der er mistanke om, at de 130, 70 repræsenterer noget vedr.
masseuddøen for 200 millioner år siden.

Tankevækkende er det derfor i denne specifikke sammenhæng,
at ... (input memory from) ...

Tectonic plates, The movement of the
(De tektoniske pladers bevægelse) ...
https://sites.google.com/site/etbible/home/tectonic-plates

Video:
> YouTube video:
> Plate tectonic reconstruction since Pangea breakup
> EarthByte
> Offentliggjort den 26. mar. 2015
> https://www.youtube.com/watch?v=vohv-kVfFAs

or ...

Pangea (Pangæa):
https://sites.google.com/site/etbible/home/pangea
https://sites.google.com/site/etbible/home/pangea/21-507

https://videnskab.dk/miljo-naturvidenskab/se-jordens-tektoniske-pladers-imponerende-rejse

> [...]
> 200 millioner år siden, da kontinentet blev delt i en
> nordlig del, Laurasien, og en sydlig del, Gondwanaland.
>
> Pangæa er formentlig ikke det første superkontinent.
> Formodede tidligere superkontinenter er Rodinia og
> Pannotia.
>

> Gondwanaland
> https://da.wikipedia.org/wiki/Gondwanaland
>
> Gondwanaland begyndte at dele sig i den sene juratid,
> omkring 160 millioner år siden. Afrika blev udskilt og
> begyndte at drive nordpå. Derefter løsrev det senere
> Indien sig for omkring 125 millioner år siden

De tektoniske pladers bevægelse startede *SAMTIDIG* (altså
også for 200 millioner år siden).

*Hypotesen* er derfor, at der dengang givetvis OGSÅ har
været en kollision med noget ude fra Rummet, fx. en
asteroide eller en STOR komet.

Og ...

At denne kollision har startet de tektoniske pladers bevægelse
bort fra hinanden.

Forstod du den, prins Knud?

(Det er MEGET *vigtigt*, at du (og alle dine skøre "venner" fra
Mellemøsten med fis-i-kasteten, så man ikke kan kende forskel
på højre og venstre og godt fra ondt) er med på dette punkt i
efterforskningen!)

Vi må og skal nødvendigvis finde sandheden (angående dette
eventuelle besøg ude fra Rummet i Oldtiden, hvor det er
tænkeligt, at de fortsat er her i vort solsystem)!

Og denne sandhed bliver IKKE fundet af at gentage en løgn mange
gange. Det hedder *indoktrinering* og kan udvikle sig til
*hjernevask*!

Og den bliver heller ej fundet af at flyve ind i vores skyskrabere
og *blackmaile*!

Håber du er enig med mig i dette, prins Knud!

Vi må og skal finde denne *skat* (som de har gemt) ... :-)

21.540

Jeg havde - for øvrigt - en lille oplevelse for et øjeblik
siden, hvor mange små mennesker (morgendagens *arvinger*) ...

Og her må vi så *antage*, at de (og deres voksne følgesvende)
anser sig selv som værende friends-of-Hebr.13,2 ... :-)

... (classifyed) ...

... ("Melodi": Mig har fundet en *målestok*) ...

Den 04-06-2019 kl. 11:11 skrev Kall, Mogens:

Til understøttelse af hypotesen er der nu blevet fundet
følgende:

Download help-file (regneark)...
https://sites.google.com/site/etbible/home/chicxulub-crater/Temple%20015.sxc

Afstanden fra krateret til Afrika (der hvor Sydamerika passer
sammen, som 2 puslespilsbrikker passer sammen), den er på

160,428...

Compare with ...

https://www.biblegateway.com/passage/?search=Gen+25.23-26&version=BPH

1 Mosebog 25:23-26, Bibelen på hverdagsdansk (BPH)

23
Herrens svar lød: „Sønnerne i dit moderliv bliver
stamfædre til to rivaliserende folkeslag. Den ene bliver
stærkere end den anden, og den ældste kommer til at tjene
den yngste.”

24
Da tiden kom, hvor Rebekka skulle føde, var det ganske
rigtigt tvillinger.

25
Den første, der kom ud, var rødlig og lodden som en
skindkappe med hår over hele kroppen. Ham kaldte de Esau.

26
Den anden tvilling blev født med hånden om Esaus hæl, og
derfor kaldte de ham Jakob.[a] Isak var 60 år gammel, da
tvillingerne blev født.

Footnotes:

25,26 Det minder om det hebraiske ord for „hæl”, men det
minder også om ordet for „den, der udnytter andre”.

Kommentar:

Abraham var 100 år, da han fik Isak.
Abraham må derfor være ...

100 år
+60 år
=
160 år

Tallene er *identiske*!

Og hvis vi så ser lidt på "ammestue-historien", ...

Da KUNNE begrebet 'tvillinger' - *symbolsk* set - godt
være en fin lille hentydning til de 2 folkeslag
(et i Afrika og et andet i Sydamerika).

Dernæst at der med ordlegen (angående Esaus hæl) er
en lille fin hentydning til positionen lige øst for
Italien udfor Sicilien, fordi ...

Afstanden fra Krateret til Sicilien i direkte fugkelinie
på vej mod Templet i Jerusalem; denne afstand er på 144.

De 160 må derfor være lidt længere øst på ...

Arh, vi kommer faktisk en hel del længere sydøst på end
ved Italiens støvle.

Men havde vi standset udfor støvlen, da er det faktisk
støvlens *hæl*; altså på *Østsiden* af Italien, at de
160 enheder ca. er.

Nå, men ...

Det er langt over min sengetid, så vi må vente med resten
til i morgen.

Her lidt godnat-musik...
https://www.youtube.com/watch?v=8V9RbarhPIA&list=PLszhKo2cWmhOIwfjQX1_8uh5jqq6EgqJ5

21.542

Pangea, Pangæa: 130 + 70 = 200 millioner -
Re: Her lidt inspiration for (UFO)-jægere (ang. arbejdsmetoder) -

https://sites.google.com/site/etbible/home/chicxulub-crater/21-542
https://sites.google.com/site/etbible/home/pangea/21-542
https://sites.google.com/site/etbible/home/samson-s-riddle/21-542

Google-auto-translation:
From Danish to English (and many other languages)...
http://translate.google.com/translate?hl=en&sl=da&tl=en&u=https://sites.google.com/site/etbible/home/pangea/21-542

-
Found 127:

Temple-South-America 127,63829031

Compare with ...

Cygnys A

and ...

M45, 7-stjernen

Hmm ...

Isak bliver gift med Rebekka, da han er 40 år.
Abraham må da ha' været 140

og ...

Da Sara dør som 127-årig, da er Abraham 137

=>

Search 140, 137 ...

Found:

Sardinia (Sardinien):
https://da.wikipedia.org/wiki/Sardinien

Koordinater: 40°03′00″N 9°05′00″Ø
40.05°, 9.0833°
40,05° 9,0833° East

Afstand Krater-Sardinien 137,723...
Afstand Sardinien-Temple 37,72465934

Hmm ...

+37,72465934
-39,09975
=
1,37509066

Hmm ...

*Krypteringen* for Cygnus A's galaktiske breddegrad
(udfor pyramiderne i Egypten) var 3 enheder.

Og ...

Er der en sammenhæng her?

127,63829031
+37,72465934
=
89,91363097

Compare with ...

Target 90/278 (Sara-90)

Hmm ...

21.543

Sorry, ...

(Jeg er vist IKKE helt vågnet endnu)

Download help-file (regneark) ...
https://sites.google.com/site/etbible/home/chicxulub-crater/Temple%20017.sxc

137,72329166
-37,72465934
=
99,99863232

Compare with ...

Abraham-100 = Isak-0
Delta = 100

and ...

https://www.biblegateway.com/passage/?search=Gen+26.12&version=BPH

1 Mosebog 26:12, Bibelen på hverdagsdansk (BPH)

Isak bliver nødt til at flytte lejren og kommer til Beʼersheba

12
Samme år høstede Isak 100 fold af, hvad han havde sået
der i landet, for Herren velsignede ham

MÅSKE er der tale om en fin lille hentydning.

Mere om dette forhåbentlig allerede senere i dag.

21.544

Found 78 at Africa-160 ... Esaus hæl => Italiens støvle (Bari, Italy)
Re: Pangea, Pangæa: 130 + 70 = 200 millioner -
Re: Her lidt inspiration for (UFO)-jægere (ang. arbejdsmetoder) -

https://sites.google.com/site/etbible/home/chicxulub-crater/21-550
https://sites.google.com/site/etbible/home/pangea/21-550
https://sites.google.com/site/etbible/home/samson-s-riddle/21-550
https://sites.google.com/site/etbible/home/isotope-evidence/78-pt-193/78/21-550
https://sites.google.com/site/etfootsteps/home/markpointer-78/21-550

Google-auto-translation:
From Danish to English (and many other languages)...
http://translate.google.com/translate?hl=en&sl=da&tl=en&u=https://sites.google.com/site/etbible/home/chicxulub-crater/21-550

-

Den 05-06-2019 kl. 07:14 skrev Kall, Mogens:

News:dk.videnskab
Subject: Re: Pangea, Pangæa: 130 + 70 = 200 millioner -
Date: Wed, 5 Jun 2019 07:14:30 +0200, GMT 05:14
21544 news:5cf74fc0$0$700$1472...@news.sunsite.dk
https://sites.google.com/site/etbible/home/chicxulub-crater/21-544
https://sites.google.com/site/etbible/home/pangea/21-544
https://sites.google.com/site/etbible/home/samson-s-riddle/21-544
https://groups.google.com/d/msg/dk.livssyn.kristendom/6f4VLW98vYk/Z3NzmXSqBAAJ
https://groups.google.com/d/msg/dk.politik/dJl1FrWA4EQ/rPCBflB6CQAJ
https://groups.google.com/d/msg/dk.videnskab/pRj1SN-gfE8/HtLKJ9PLAgAJ
https://groups.google.com/d/msg/no.kultur.folklore.ufo/wjwSOMNMQRc/68nfDKxxBQAJ
Hvorfor nævnes 160 "Afrika" og derefter Esaus hæl => Italiens støvle?

Her MÅSKE forklaringen:

Bari, Italy
https://da.wikipedia.org/wiki/Bari

41.1253°, 16.8667°
41,1253 16,8667 East

=>

Crater-Bari,Italy = 145,97277188
Temple-Bari,Italy = 29,04689862
Delta = ____________175,0196705

Hmm ...

Download help-file (regneark) ...
https://sites.google.com/site/etbible/home/chicxulub-crater/Temple%20020.sxc

160,42805606 afstand fra Krater til Afrika
63,47062047 afstand fra Afrika til Italien (Esaus hæl)
=
223,89867653

and ...

+223,89867653
-145,97277188 afstand fra Krater til Italien (Esaus hæl)
=
77,92590465

Compare with ...

*Målestokken*:
78-Platin-193, ½-life = 50 år
https://sites.google.com/site/etbible/home/isotope-evidence/78-pt-193/

Was: Found 78 at Africa-160 ...
Esaus hæl => Italiens støvle (Bari, Italy)
Re: Pangea, Pangæa: 130 + 70 = 200 millioner -
Re: Her lidt inspiration for (UFO)-jægere (ang. arbejdsmetoder) -

https://sites.google.com/site/etbible/home/chicxulub-crater/21-552
https://sites.google.com/site/etbible/home/pangea/21-552
https://sites.google.com/site/etbible/home/samson-s-riddle/21-552

Google-auto-translation:
From Danish to English (and many other languages)...
http://translate.google.com/translate?hl=en&sl=da&tl=en&u=https://sites.google.com/site/etbible/home/chicxulub-crater/21-552

-
Found the connection, ET ... :-)

HVIS vi opfatter Abraham-75 som *måleudgangspunktet* ...

Input from file 21.511
https://sites.google.com/site/etbible/home/objects/homestar-of-et/g-lat/21-511
https://sites.google.com/site/etbible/home/objects/homestar-of-et/g-lon/21-511

Apophis
waves___Abram__Irak
_________175____75 (137 -> 137)
575, 3
_________150____50
575, 2
_________125____25
575, 1
_________100_____0
474, 1
__________75___-25 (205 -> 187)

... og herfra tæller årene frem til, at Isak-60 får de
2 sønner (crater-afrika = 160), da bliver regnestykket
følgende:

+60 år (Isak-60, Abraham-160, Jakob-0)
+25 år
=
85 år

85 * 474/575
=
70,069565217391304347826086956522

Compare with ...

Tara-70 (Abraham-60)

Det vil sige, at vi nu *forklare*, HVORFOR der er dette
*mystiske* "punkt" udfor Tara-70, hvor man kan MISFORSTÅ
teksten.

Man kan fejlagtigt komme til at tro, at det er udfor dette
punkt, Tara-70, at Abraham fødes.

Men det gør han jo som sagt ikke!

Men HVORFOR opstiller de så denne gåde/fælde?

Og HVORFOR anvendes tallene 70 og indirekte 60 (da det
sammenlagt jo skal give 130 år, samtidig med at Abraham
er 75 år)?

Forklaringen er altså nu fundet, og det viser sig, at
det dækker over kendskab til Apophis bølgerne:

=
2199 år

Any question?

21.552