Target 50?: Eksplosjonar i Dzerzjinsk (Russland) på eit anlegg som produserer sprengstoff - Re: 2019 uge 22 (news samlet)

1 view

Target 50?: Eksplosjonar i Dzerzjinsk (Russland) på eit anlegg som
produserer sprengstoff

File 21.522 ...
https://sites.google.com/site/kallpol4/home/countries/russia/21-xxx/21-522
https://sites.google.com/site/etfootsteps/home/2019-06-01/21-522

Google-auto-translation:
From Danish to English (and many other languages)...
http://translate.google.com/translate?hl=en&sl=da&tl=en&u=https://sites.google.com/site/kallpol4/home/countries/russia/21-xxx/21-522

-

I Danmark er der udskrevet valg, og man kan bl.a. stemme på
- fatte det, hvem der kan - *Forbryder-banden* med
selskabstømning og hele molevitten!
https://sites.google.com/site/snufo000/home/stem-paa/forbryder-banden

Andre muligheder er ...

Idiot-partiet:
https://sites.google.com/site/snufo000/home/stem-paa/idiot-partiet/

Partilederen siger, at høn er chokeret over, hvor fattige
navnlig unge er i Danmark, at de går rundt med huller i
bukserne og åbenbart ikke har råd til nye!

:-)

Og som noget helt nyt har også et afsider-parti meldt sig på
banen. På spørgsmålet om hvem de vil pege på ved en
dronningerunde, svarer partiet, at ... det ved de ikke!

-

Dagens Ord:

https://www.biblegateway.com/passage/?search=Dan+12&version=BPH

Daniel 12, Bibelen på hverdagsdansk (BPH)

Verdenshistoriens afsluttende begivenheder

4
Når du er færdig med at nedskrive denne beretning, Daniel,
skal du forsegle bogen, indtil tiden er inde. Mange vil
rejse rundt i verden, og kundskaben vil blive stor.”

Kommentar:

I den noget ældre BPH-oversættelse fra 1992 står der
følgende:

4
... forsegle den, så den ikke kan forstås før de sidste
tider. Indtil da skal mange forgæves søge at forstå dens
ord.

[ ... ]

9
Men han svarede: „Gå nu, Daniel, for de her ting skal
ligge skjult indtil tidernes afslutning.

Kommentar:

I den noget ældre BPH-oversættelse fra 1992 står der
følgende:

9
... "Gå nu, Daniel, for hvad der her er blevet sagt, kan
ikke begribes før ved historiens afslutning.

Kommentar:

Se fil 21.517 ...
https://sites.google.com/site/etbible/home/markpointer/foretells/pro-22-3-27-12/21-517
https://sites.google.com/site/etbible/home/markpointer/wall/21-517
https://sites.google.com/site/etbible/home/samson-s-riddle/21-517

-

Dagens Ord fra ...

BibelLæserRingens andagtstekst
(fås som hæfte, der udgives 4 gange om året: jan, apr, jul og
okt), http://blr.dk/

https://www.biblegateway.com/passage/?search=Mat+8.23-27&version=BPH

Matthæus 8:23-27, Bibelen på hverdagsdansk (BPH)

Jesus befaler blæst og bølger at lægge sig

-

Dagens Ord fra ...

Det Danske Bibelselskabs bibellæseplan 2019 ...
http://www.bibelselskabet.dk/ressourcer/bibellaeseplan

https://www.biblegateway.com/passage/?search=Psa+106.40-48&version=BPH

Salme 106:40-48, Bibelen på hverdagsdansk (BPH)

-

Dagens Ord fra ...

Et Ord til Dagen ...
http://www.ucb.dk/dagensord/

(Her kan du også få tilsendt gratis andagtsteksten i et hæfte
4 gange om året: dec, mar, jun og sep, og det er jo meget
smart, hvis man er væk på retræte eller noget andet.)

=== citat start ===

Ordet for 2019-06-01

Shadrak, Meshak og Abed-Nego (1)

"... da ... satte kongen Shadrak, Meshak og Abed-Nego til
at styre provinsen Babylon ..."
Dan 2,49

=== citat slut ===

Synkroniseringen røget! ... :-(

I andagtshæftet står der:

=== citat start ===

Ordet for 2019-06-01

Lev et afbalanceret liv

"Lad jeres mildhed blive kendt af alle mennesker ... "
Fil 4,5

=== citat slut ===

-

TODAY'S BIBLE VERSE (from CBN) ...
http://www1.cbn.com/cbnnews/cwn
http://bible.cbn.com/#!/reading-plan/1/
http://www1.cbn.com/devotions

2019-06-01, CET 11:3x, GMT 09:3x:

"Now my soul is deeply troubled. Should I pray, `Father, save
me from this hour'? But this is the very reason I came!"
John 12:27

-

Mogens Kall skrev ...

Subject: 2019 uge 22 (news samlet)
Date: Mon, 27 May 2019 18:48:02 +0200, GMT 16:48
21495 news:5cec14c8$0$692$1472...@news.sunsite.dk
https://groups.google.com/d/msg/dk.politik/fihEQCu4PdQ/nY27WQPsAQAJ

https://sites.google.com/site/kallpol4/home/issues/nuclearwar/21-xxx/21-221

https://groups.google.com/d/msg/no.kultur.folklore.ufo/I0YKzGo4NjU/-MKW2MicslIJ

https://sites.google.com/site/etfootsteps/home/kanzi-fortjent-beloenning/19-084

https://sites.google.com/site/kallpol4/home/countries/north-korea/21-xxx/21-286

https://groups.google.com/d/msg/dk.livssyn.kristendom/1-pfgcv8r74/lFNV1Br7AgAJ

https://groups.google.com/d/msg/no.kultur.folklore.ufo/koRifFcgF9g/ggBb8KzVBwAJ

https://sites.google.com/site/kalllitteratur/home/0/maa-jeg-godt-vaere-vred

> [...]
> af Ross Campbell
>
> Kapitel 2:
> Samfundet og vreden, side 18-25
>
> side 20
>
> Oprør mod autoriteterne
>
> Mennesker, der aldrig har fået tilfredsstillet deres behov
> for kærlighed, bliver vrede og lader ofte deres vrede
> komme til udtryk i oprør. Og her har vi den egentlige
> grund til respektløshed og anti-autoritære holdninger.
>
> Kommentar:
>
> Kan dette være årsagen til al den megen had (med vold, mord,
> død og ødelæggelse), vi observerer i Mellemøsten ?

[ ... ]
> [...]
>
> Test dit kærlighedssprog ...
> http://kærlighedssprog.dk/kaerlighedssprog/test-dit-kaerlighedssprog/
>
> Gennemgå profilen, når du er afslappet og har tid nok.
>
> (Vælg en af følgende 2 muligheder:)
>
> Nr. 1
> Jeg er glad for at blive rost
> Jeg kan lide at få et knus
>
> Nr. 2
> Jeg kan godt lide at ...
>

> Med venlig hilsen,
> Mogens Kall, The servant of Michael.
> --
> Coming up news: Iran hit by a Asteroid. Iran is no more (Jer.49,34-) ?

New Update:

News:dk.test
News:no.kultur.folklore.ufo
Subject: 21.400 - 21.499 -
Re: ... Informationfile de la Mogens Kall
(including UFO-indicators), file 08867
Date: Tue, 28 May 2019 10:21:13 +0200, GMT 08:21
21501 news:5cecef81$0$695$1472...@news.sunsite.dk
https://groups.google.com/d/msg/dk.test/MRWueyeFrn8/-vJZiYkfBwAJ
https://groups.google.com/d/msg/no.kultur.folklore.ufo/MRWueyeFrn8/dcN_lvW5BwAJ

> Website https://sites.google.com/site/kalltree1 File no 21495

Target 50?: Eksplosjonar i Dzerzjinsk (Russland) på eit anlegg som
produserer sprengstoff

-

https://www.youtube.com/watch?v=cZvKjYi7VeY&list=PLszhKo2cWmhOpG6GvcWZxg3yJP4-2pFXk&index=38

-

DR S135 lør 01 jun 12:00:35
1.juni dr.dk/nyheder 07:45

TONSVIS AF PAPIR BRUGT PÅ VALGKORT
99 tons papir og kuverter - eller det,
der svarer til vægten af knap 22
elefanter.

Så meget papir er brugt til at sende
valgkort ud til vælgerne i forbindelse
med Europaparlamentsvalget og
folketingsvalget.

Det fortæller valggeneral Steen
Østergaard hos virksomheden KMD, der
har sendt valgkortene ud til danskerne.

- Det er klart, at det er en pænt stor
mængde, så man skal selvfølgelig sørge
for, at papiret bliver produceret på en
okay måde. Det vil sige: "Plant et træ,
når du fælder et."

-

139
01:15

samt ...

Dagsgebyrer udløser massivt fald i uforsikrede biler
31. maj. 2019, 16:19 ...
38 køer invaderede families have
31. maj. 2019, 16:56 ...
De præsenterer masser af udspil – men her mangler S og V fortsat at
svare vælgerne
31. maj. 2019, 17:10 ...

-

104 SVT Text Lördag 01 jun 2019

SVT Text

* = efter kl 12 Nyhetsrullen 188

Minst 13 döda i skjutning i USA....130
* Flera explosioner vid rysk fabrik..131

Abortklinik i USA överlever helgen 132
USA: Strafftullar mot Kina införda 133

Fyra jordskalv i Albanien..........134
Barn till IS-anhängare tas hem.....135

Nya demonstrationer i Honduras.....136
Ryska flygplatser får nya namn.....137

Bombare misstänks för terrorism....138

-

137 SVT Text Lördag 01 jun 2019
UTRIKES PUBLICERAD 31 MAJ

Ryska flygplatser får nya namn

Rysslands president Vladimir Putin har
via en presidentorder beslutat att ett
40-tal ryska flygplatser ska få nya
namn. Namnen har bestämts utifrån en
webbomröstning.

Syftet är att hedra tsarer, kosmo-
nauter och framlidna kulturpersonlig-
heter - däribland författaren Anton
Tjechov och Jurij Gagarin, den första
människan i rymden.

Flygplatsen Sjeremetjevo i Moskva ska
nu uppkallas efter nationalskalden
Aleksandr Pusjkin medan flygplatsen
Juzjno-Sachalinsk på ön Sachalin får
sitt nya namn efter Tjechov.

-

131 SVT Text Lördag 01 jun 2019
UTRIKES PUBLICERAD 1 JUNI

Flera explosioner vid rysk fabrik

Minst 27 personer har skadats i en
explosion vid en sprängmedelsfabrik
i ryska Dzerzjinsk, rapporterar ryska
medier med hänvisning till
räddningstjänst.

Flera explosioner ska ha skett på
anläggningen, som delvis ska ha
förstörts. En svår brand uppges rasa
på 100 kvadratmeter av anläggningen.

"Enligt stadens säkerhetsstyrkor
inträffade händelsen på NII Kristall.
Information om offer bekräftas",
meddelar stadens myndigheter. Den
kemiska industrin är stor i staden,
som är kraftigt förorenad.

-

NRK:
31. mai 2019 kl. 17:00 - 1. juni 2019 kl. 10:44, error

1. juni 2019 kl. 11:06
Julius hjelper forskarar
https://www.nrk.no/nyheter/1.14572428

Forskarar har observert Julius og åtte andre sjimpansar i
Dyreparken i Kristiansand. Apane grov i jorda med reiskapar,
noko som aldri før har blitt observert blant sjimpansar. Dette
gir ny innsikt i menneskets utvikling, seier ein av forskarane.

-

1. juni 2019 kl. 12:00
Eksplosjonar i Russland
https://www.nrk.no/nyheter/1.14572502

Det har vore tre store eksplosjonar i byen Dzerzhinsk i
Russland, melder RT News. Dei skal ha skjedd på eit anlegg som
produserer sprengstoff, og minst to personar skal vere skadde.

Kommentar:

Hmm ...

Dzerzjinsk ...
https://da.wikipedia.org/wiki/Dzerzjinsk

Koordinater: 56°14′N 43°27′Ø
56.233333°, 43.45°
56,233333 43,45

43?

Input distance to ...

Download perhaps help-file:
https://sites.google.com/site/kallpol4/home/countries/russia/Temple%20013.sxc

(600-tal-systemet):
65-Crater-Mexico 154,7...
Temple, Jerusalem 41,86...
Tunguska 49,688...

49,688 afrundet = 50

Compare with ...

Målestokken 78-Platin-193, ½-life 50 year
https://sites.google.com/site/etbible/home/isotope-evidence/78-pt-193

KANSKE "robotten" er gået til angreb på Jer?

I så fald:

Close down *every* nuclearwarhead (include all them on Your
submarines), unless ... boom!

Kanske også atomkraftværker må lukkes ned, apropos
Tunguska-78-Chernobyl-43(2029)-50

Hmm ... (memory on from) ...

News:dk.politik
Subject: Efter nye radarsystemer:
Amerikanske piloter ser stadig flere UFO'er -
Re: 2019 uge 22 (news samlet)
Date: Sat, 1 Jun 2019 13:36:36 +0200, GMT 11:36
21519 news:5cf2634d$0$706$1472...@news.sunsite.dk
https://sites.google.com/site/etbible/home/markpointer/575/21-519
https://groups.google.com/d/msg/dk.politik/fihEQCu4PdQ/zCXoe0BtBAAJ

> Hmm ... (memory on from) ...
>
> 1908-06-30, code 61
> 1986-04-26, code 78, 43, 50
> 2013-02-15, code 46
>
> Searchstring:
> Interface 144,43,61,104,187,205...
>
> Missing time, date and position, Sir! ... :-(

Hvornår indtraf hændelsen?
dato + time

Counter now:
2297